سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۵:۱۴Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای پرسش 16 دی 1398 - porcesh.ir

پرسش 29 اسفند 1394 پرسش 25 اسفند 1395 پرسش 1 اردیبهشت 1398 پرسش 1 خرداد 1398 پرسش 31 تیر 1398 پرسش 1 مرداد 1398 پرسش 1 شهریور 1398 پرسش 1 مهر 1398 پرسش 30 آبان 1398 پرسش 30 آذر 1398 پرسش 30 بهمن 1398 پرسش 1 اسفند 1398 پرسش 1 دی 1398 پرسش 2 دی 1398 پرسش 3 دی 1398 پرسش 4 دی 1398 پرسش 5 دی 1398 پرسش 6 دی 1398 پرسش 7 دی 1398 پرسش 8 دی 1398 پرسش 9 دی 1398 پرسش 10 دی 1398 پرسش 11 دی 1398 پرسش 12 دی 1398 پرسش 13 دی 1398 پرسش 14 دی 1398 پرسش 15 دی 1398 پرسش 16 دی 1398 پرسش 17 دی 1398 پرسش 18 دی 1398 پرسش 19 دی 1398 پرسش 20 دی 1398 پرسش 21 دی 1398 پرسش 22 دی 1398 پرسش 23 دی 1398 پرسش 24 دی 1398 پرسش 25 دی 1398 پرسش 26 دی 1398 پرسش 27 دی 1398 پرسش 28 دی 1398 پرسش 29 دی 1398 پرسش 30 دی 1398 
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۸    
برخی رسانه های غربی به ویژه در ایالات متحده، گام پنجم ایران در راستای کنار گذاشتن همه محدودیت ها در فعالیت های صلح آمیز هسته ای را مهمترین نقطه فرایند کاهش تعهدات ایران پس از خروج واشنگتن از برجام ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۱    
محمود صادقی نماینده تهران گفته است که برداشتن گام پنجم کاهش محدودیت های برجامی برای ایران برای واداشتن اروپایی ها به تحرک و تامین منافع برجامی برای ایران کافی نیست ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۲۰:۲۵    
در معاملات امروز (دوشنبه 16 دی) تقاضا برای ارزهایی مثل ین ژاپن و همچنین طلا زیاد بود که علت آن را نگرانی از تبعات احتمالی تنش های اخیر ایران و آمریکا می دانند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۲۰:۲۰    
عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق روز یکشنبه در پارلمان این کشور گفت که قاسم سلیمانی قرار بود در این سفر به بغداد با او ملاقات کند و واکنش ایران به پیامی از عربستان را تحویل دهد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۵    
در این نامه آمده: این بسیار مهم است که موضوع های مربوط به امنیت ملی در وقت مناسب با مردم آمریکا در میان گذاشته شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۰    
اسناد سجلی خانم تاناکا نشان می دهد که متولد 2 ژانویه 1903 است. او پنج فرزند دارد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۰    
اگر عراق از نیروهای آمریکایی بخواهد از آن کشور خارج شوند، و این کار را به شکلی دوستانه انجام ندهد تحریم هایی اعمال خواهیم کرد که هرگز شبیه آن را قبلا ندیده اند ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۵    
پاتریشیا آرکیت، برنده جایزه بازیگر زن نقش مکمل در تلویزیون هنگام دریافت جایزه خود در سخنانی از تهدید ایران به وسیله دونالد ترامپ انتقاد کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۰    
سازمان بازرسی کل کشور، دلیل این دستور را مسائل امنیتی عنوان کرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۴:۵۱    
اردوغان به شبکه تلویزیونی سی ان ان ترک گفت که ترکیه تحولات پیرامون کشته شدن قاسم سلیمانی را با نگرانی شدید دنبال می کند، چرا که به نظر می رسد این تنش میان آمریکا و ایران به همین جا ختم نخواهد شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۰    
رییس کل بانک مرکزی گفت: این بانک از هیچ تلاشی برای خنثی سازی فشار حداکثری به مردم ایران و برای حفظ و تداوم ثبات در بازار ارز و پول و نیز سایر بازارها، فروگذار نخواهد کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۰    
شبکه انگلیسی بی بی سی اعلام کرد، خیل عظیم مردم تهران با چشمانی گریان و شعار مرگ بر آمریکا در مراسم تشییع سردار قاسم سلیمانی شرکت کردند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۵    
پاتریشا آرکیت در مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب و پی از دریافت جایزه خود طی سخنانی با اشاره به تهدیدهای ترامپ در به راه انداختن جنگ علیه ایران و هدف قرار دادن 52 نقطه از جمله مراکزی که اهمیت فرهنگی برای ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۰    
معاون سیاسی وزارت امورخارجه درباره تهدیدات مداوم رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران گفت: ترامپ نتیجه ماجراجویی خود را در منطقه خواهد دید و تصویب خروج نیروهای آمریکایی از عراق آغاز آن است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۰    
قیمت نفت که بعد از ترور سپهبد قاسم سلیمانی توسط آمریکا روند صعودی پیدا کرده، امروز با رشدی 2 درصدی به بالای 70 دلار در هر بشکه رسید.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۰    
سخنگوی فرمانده نیروهای مسلح عراق امروز یکشنبه از شروع ساز وکار عملیاتی برای خروج نیروهای آمریکایی از خاک عراق خبر داد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۰    
عمار الحکیم رهبر جریان حکمت عراق روز دوشنبه، تصویب قانون پایان حضور نظامیان خارجی در این کشور را گامی در راستای حفظ حاکمیت ملی و تقویت اقتدار عراق در منطقه دانست.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
دختر شهید سردار سپهبد سلیمانی گفت: پدرم بیش از 40 سال در کشتی عاشورا و با چراغ ولایت در تلاشی خستگی ناپذیر با شوق شهادت در نبرد با دشمنان اسلام و انسانیت شجاعانه پیکار کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
فرمانده سپاه قدس گفت: قول انتقام خون شهید سلیمانی را خداوند داده و منتقم اصلی اوست و حتماً اقداماتی انجام خواهد گرفت ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: تأسیس بی قید و شرط داروخانه، تخلفات دارویی و تبلیغ و مصرف القایی دارو را در کشور افزایش می دهد و تجمع داروخانه ها را به سمت مناطق لوکس بالای شهرهای بزرگ می برد و مناطق ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
فشار انتقاد افکار عمومی جهان به دولت ترامپ نسبت به جنایت ترور سردار سلیمانی از یک سو و اقدام تاریخی پارلمان عراق در تصویب اخراج نظامیان آمریکایی از این کشور و شکایت عراق از آمریکا به شورای امنیت از ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نماز میت را بر پیکر شهدای مقاومت اقامه کردند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
داوطلب ریاست جمهوری آمریکا، ترور سردار سلیمانی در آستانه محاکمه استیضاح دونالد ترامپ را سوال برانگیز دانست و گفت که ترامپ در این اقدام، منافع شخصی خود و نه ایالات متحده را دنبال کرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه با بیان اینکه آمریکا با انتخاب ( ترور ) قاسم سلیمانی باعث تشدید تنش در منطقه شده است، تصریح کرد که ترور فرمانده ارشد یک دولت و کشور بی پاسخ نمی ماند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
وزیر خارجه پیشین عراق گفت که مصوبه روز یکشنبه پارلمان در باره پایان دادن به حضور نیروهای خارجی در عراق الزام آور نیست.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنعت دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح، در واکنش به ترور ناجوانمردانه سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی آمریکا ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
آلمان، انگلیس و فرانسه در بیانیه مشترکی خواستار بازگشت گام های برجامی ایران و خویشتن داری در مقابل اقدام تروریستی آمریکا شدند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
رییس دفتر سیاسی حماس سردار سلیمانی را شهید قدس نامید و گفت او همه زندگی خود را در پشتیبانی و حمایت از مردم فلسطین و مردم مظلوم منطقه سپری کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
مجلس نمایندگان آمریکا در هفته جاری قطعنامه ای با هدف محدود ساختن اختیارات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای حمله به ایران را به رای می گذارد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
شبکه های خبری بین المللی به ویژه شبکه آمریکایی سی ان ان در دو روز اخیر به طور بی سابقه ای به پخش اخبار و تصاویر انبوه جمعیت حاضر در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در عراق و ایران ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
پاتریشیا آرکِت برنده جایزه گلدن گلوب از توئیت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره تهدید ایران به دلیل قرار دادن این کشور در آستانه جنگ انتقاد کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
مشاور سابق حزب جمهوریخواه در سنای آمریکا گفت تصمیم ترامپ برای ترور سپهبد قاسم سلیمانی ربطی به استیضاح وی در کنگره نداشت و در واقع وی بازیچه بازی جناح جنگ طلب در واشنگتن شده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
شورای همکاری خلیج فارس روز دوشنبه 4 روز بعد از ترور سردار سپهبد سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس سکوت خود را شکست و با صدور بیانیه ای خواستار کاهش تنش ها و استفاده از راهکارهای سیاسی برای حل بحران های ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
رسانه های جنوب شرق آسیا از جمله رسانه های چین، کره جنوبی و ژاپن ضمن پوشش گسترده خبر گام پنجم و آخر کاهش تعهدهای برجامی ایران از این اقدام به عنوان واکنشی به بدعهدی های آمریکا و خروج واشنگتن از این ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
وزارت امور خارجه انگلیس از دولت عراق خواست باوجود رای پارلمان این کشور برای اخراج نیروهای خارجی، به لندن اجازه دهد نیروهایش در عراق بمانند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرد، ده ها نفر از ایرانی ها و شهروندان آمریکایی ایرانی تبار در دو روز اخیر در یک ایالت مرزی آمریکا با کانادا مورد بازجویی نیروی های مرزی قرار گرفتند و ساعت ها به ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
آبه شینزو نخست وزیر ژاپن روز دوشنبه ضمن نگران کننده خواندن وضعیت خاورمیانه از همه طرف ها خواست برای جلوگیری از افزایش تنش ها به دیپلماسی روی بیاورند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
تارنمای یورونیوز گزارش داد: با وجود تهدیدهای دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای حمله به مراکز فرهنگی ایران، سیل عظیمی از مردم ایران در آیین تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی شرکت کردند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
تشییع گسترده و بی نظیر پیکرهای مطهر شهدای مقاومت به ویژه سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس در چند روز گذشته در عراق و ایران بازتاب وسیع و گسترده ای در روزنامه های عرب زبان کشورهای منطقه داشت.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
باربارا لی، نماینده دمکرات در کنگره از ایالت کالیفرنیا، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشته است بنا بر گزارش ها شهروندان ایرانی تبار، از جمله شهروندان آمریکایی و دارندگان کارت سبز ...