سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۹:۳۷May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 8 تیر 1395 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 31 فروردین 1395 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1395 قدس آنلاین 31 خرداد 1395 قدس آنلاین 31 مرداد 1395 قدس آنلاین 18 شهریور 1395 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 تیر 1395 قدس آنلاین 2 تیر 1395 قدس آنلاین 3 تیر 1395 قدس آنلاین 4 تیر 1395 قدس آنلاین 5 تیر 1395 قدس آنلاین 6 تیر 1395 قدس آنلاین 7 تیر 1395 قدس آنلاین 8 تیر 1395 قدس آنلاین 9 تیر 1395 قدس آنلاین 10 تیر 1395 قدس آنلاین 11 تیر 1395 قدس آنلاین 12 تیر 1395 قدس آنلاین 13 تیر 1395 قدس آنلاین 14 تیر 1395 قدس آنلاین 15 تیر 1395 قدس آنلاین 16 تیر 1395 قدس آنلاین 17 تیر 1395 قدس آنلاین 18 تیر 1395 قدس آنلاین 19 تیر 1395 قدس آنلاین 20 تیر 1395 قدس آنلاین 21 تیر 1395 قدس آنلاین 22 تیر 1395 قدس آنلاین 23 تیر 1395 قدس آنلاین 24 تیر 1395 قدس آنلاین 25 تیر 1395 قدس آنلاین 26 تیر 1395 قدس آنلاین 27 تیر 1395 قدس آنلاین 28 تیر 1395 قدس آنلاین 29 تیر 1395 قدس آنلاین 30 تیر 1395 قدس آنلاین 31 تیر 1395 
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۱:۵۵    
رامین رضاییان و مهدی طارمی به تیم فوتبال ریزه اسپور ترکیه پیوستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۱:۳۴    
امشب بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن بدون مراسم اختتامیه به کار خود پایان می دهد، خبر کوتاه است اما تأمل برانگیز.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۱:۰۴    
گروه معارف قدس آنلاین، ملیحه پژمان: شب های قدر سرشار از فرصت های عبادی سازنده برای ماست که هر کدام آثار و ثمرات ارزشمندی را در زندگی ما جاری می کند، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۰:۴۴    
علی اکبریان پیشکسوت دو تیم استقلال و پرسپولیس که سال هاست در زندان اوین به سر می برد و محکوم حبس ابد است به همت پیشکسوتان ورزش در آستانه آزادی مشروط از زندان قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۴    
شاگردان برانکو ایوانکوویچ یک حریف دیگر را شش تایی کردند تا شروع خوبی در دیدارهای غیررسمی داشته باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۰:۱۵    
معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس راز دلیل ناراحتی مدافع این تیم از سرخپوشان را فاش کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۵۴    
رئیس حوزۀ علمیۀ امام مهدی (عج) گفت: تفاوت مهمانی ما با مهمانی خدا در این است که ما با مادیات و خدا با معنویات پذیرایی می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۲۴    
قائم مقام صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی تأکید کرد: صدا و سیمای استان، اهتمام ویژه ای نسبت به دانش آموزان حاشیه شهر و منطقه تبادکان دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۲۴    
پیش از آنکه عملیات های نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تروریست های پژاک را به داخل خاک کردستان عراق عقب راند، این گروهک با پشتیبانی اطلاعاتی و تجهیزاتی آمریکا رویایی تعبیر نشدنی در سر داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۲۴    
قدس آنلاین: در شب بیست و سوم از ماه مبارک رمضان این دعا را در حالت ایستاده یا نشسته و در هر حالی و در تمام ماه مبارک رمضان و هرطور که برایت ممکن و مقدوراست و درت مام دوران عمرت تکرار کن.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۱۵    
دبیر کل اتحادیه علمای مقاومت تاکید کرد که روز جهانی قدس یک شعار نیست؛ بلکه تعهدی دینی و اخلاقی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۱۵    
منابع نظامی کره جنوبی اعلام کردند که پیونگ یانگ قادر است تا پایگاه دریایی آمریکا در شهر بندری یوکوسوکای ژاپن را هدف قرار دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۱۵    
منابع امنیتی اعلام کردند که 5 نفر از جمله 2 مامور پلیس بر اثر انفجار یک بمب در مسیر یک خودروی نظامی پلیس در استان دیاربکر ترکیه زخمی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر اطلاع رسانی پاکستان ضمن تاکید بر گسترش همکاریهای رسانه ای اعلام کرد که روابط شایسته، منافع ملی دو کشور را تامین خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۶    
سرلشکر فیروزآبادی گفت: حوادث انتفاضه جدید نشان می دهد نسل جدید با هوشیاری و هوشمندی پای به عرصه مقاومت و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی نهاده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۵۴    
ماجرای گفتگوی جالب نهال ، دختر شهید مدافع حرم با رهبر انقلاب را در ادامه می خوانید .
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۵۴    
یک شیء مشکوک در داخل یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 پرواز تهران مشهد را به تأخیر انداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۵۴    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه وحدت جهان اسلام ضربه محکمی بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد می کند تأکید کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۴۵    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در مورد مدیرعامل بانک رفاه که فیش حقوقی وی نیز جنجال ساز شده است، گزارش تخلف کلان وی در زمان تصدی گری در بانک ملی را داشتیم ولی با فشار و لابی گری یک مسئول دولتی این ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۴۵    
همسر یکی از قربانیان کشتی مرمره که به قطع روابط ترکیه و رژیم صهیونیستی انجامید، از سرگیری روابط میان آنکارا و تل آویو را محکوم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۴۵    
رسوایی فیشهای حقوقی فرصت کم نظیری برای بازتعریف تئوری عدالت و گفتمان عدالتخواهی است و از قضا آنچه بیش از همه در علوم انسانی کاربردی بحران زده است، از یک سو تئوری عدالت است و از دیگر سو ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۳۶    
سرلشکر محمد باقری جایگزین سرلشکر فیروزآبادی در ریاست ستاد کل نیروهای مسلح شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۳۶    
در حالی که درگیری های شدیدی بین نیروهای مقاومت و تروریست ها در محورهای حلب در جریان است، 108 تن از تروریست ها در حومه شمالی حلب کشته شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۲۵    
دفتر مهرداد بذرپاش و هیئت مدیره وقت شرکت خودروسازی سایپا مطلب امروز روزنامه دولت را تکذیب کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۲۵    
تنها ضربه ای که به کشور در دوران سازندگی وارد شد، محدود به نوسان های ارزی نبود که در داخل کشور روی می داد. اتفاقی دیگر در زیر پوسته تشکیلات مدیرتی کشور روی می داد که از دید ناظران پنهان مانده بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۱۶    
یک پژوهشگر مصری از همدستی و همکاری رژیم صهیونیستی با رژیم آل سعود در جنگ علیه یمن خبر داد و نوشت پیشینه این همکاری که بر اساس قاعده دشمنِ دشمنِ من، دوستم است، به پنج دهه قبل برمی گردد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۱۶    
وزیر دارایی آلمان با ابراز ناراحتی از نتیجه همه پرسی انگلیس در عین حال هیچ راه بازگشتی به اتحادیه اروپا را برای این کشور ندانسته و خواستار شروع سریع تر فرآیند خروج شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۱۶    
وزیر اطلاع رسانی سابق سوریه در مصاحبه ای گفت که روز قدس معیاری برای تشخیص کسانی است که حامی فلسطین و کسانی که به دروغ ادعای حمایت از آن را دارند، می باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۱۶    
وزیر امور خارجه آلمان از تلاش کشورش برای تصاحب مجدد کرسی غیر دائم شورای امنیت برای سال های 20-2019 خبر داده و بر لزوم اصلاحات در این ارگان مهم بین المللی تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۱۶    
رئیس فراکسیون حزب چپ پارلمان آلمان با انتقاد از نابرابری های روزافزون اجتماعی و دخالت های بیش از حد بروکسل در امور داخلی اعضا در اتحادیه اروپا خواستاربرگزاری همه پرسی در کشورهای عضو درباره مسائل مهم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۱۶    
وزیر دادگستری سابق رژیم صهیونیستی با حمایت از توافق میان تل آویو و آنکارا اعلام کرد که این توافق باب گفتگو با اعراب میانه رو را باز خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۱۶    
اسحاق جهانگیری از سوی رئیس جمهور مسئول پیگیری برخورد با دریافت کنندگان حقوق های نجومی شده است، اما اظهارات برخی مسئولان رسمی نشان می دهد خود وی از ریل گذاران این حقوق ها در دولت دوم خرداد بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۱۶    
عذرخواهی اردوغان از پوتین، تاکید تهران بر ادامه حمایت ها از عراق در امر مبارزه با تروریسم و تجاوزات مکرر صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی در صدر عناوین خبری امروز روزنامه های عربی قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۱۶    
استفاده از سموم مرگ آور و خطرناک که با تاثیر منفی بر روی ارگان های مختلف بدن مرگی تدریجی، سخت و دردآور را به همراه دارد، از سوی نظام سلطه در مواجهه با نخبگان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۱۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر در یکی از معاونتهای وزارت امور خارجه گفت: سیاستهای ایران با تغییر معاونتی در وزارت خارجه تغییر نمی کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۰۴    
رضا اسماعیلی در تازه ترین رباعیات خود به موضوع اختلاس و ضرورت مبارزه با فساد در عمل مسئولان تأکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۴۴    
هنر تجسمی از دیرباز در خدمت اهل بیت (ع) بوده است و هنرمندان این حوزه با استفاده از تخصصشان، آثاری برای ائمه اطهار طراحی کرده اند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۳۵    
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فاجعه منا نباید در اذهان عمومی فراموش شود، گفت: نتیجه پیگیریهای مسئولان کشورمان درباره فاجعه منا تا به امروز محسوس نبوده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۳۵    
شهید عمر ملازهی در خواب خبر شهادت و محل دفن خویش را به پسرخاله خود که حافظ کل قرآن است، خبر می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۱۴    
قدس آنلاین-هنر: آرش شفاعی/ یک فیلم پر از موارد ممیزی می سازیم، به فیلم ایراد می گیرند، نشست مطبوعاتی می گذاریم و جلوی دوربین ها به زمین و زمان بد و بیراه می گوییم و بعد روی خط جنجال و سر و صدا به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۱۴    
نوید فاضل بخششی: ماه مبارک رمضان، ماه عبادت، ماه نزول و بهار قرآن، ماه خودسازی است، ماهی است که به میهمانی خدا می رویم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۰۵    
فرماندار مه ولات گفت: هر یک از مدیران دستگاه ها که نمی توانند خودشان را با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و دولت تدبیر و امید که از مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری است منطبق نمایند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۰۵    
قدس آنلاین-شهرکرد، آناهیتا موجودی؛ در شرایط حساس کنونی یکی از مسائل عمده و در حقیقت مهم ترین موضوعی که سبب می شود راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه هرچه بیشتری برگزار شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۰۵    
رقیه توسلی هفتاد سال است در کوچه پس کوچه های عاشقی به راه می افتم... هفتاد سال است سحرخوانم... آن فانوس به دست شوریده ای که جز رمضان و جز خدا نمی خواند... ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۰۵    
رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: کتاب مجموعه مقالات نخستین همایش علمی – پژوهشی جشن نوروزگاه در خراسان رضوی منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۵۶    
آقای گل لیگ چهاردهم فوتبال ایران رسما به تراکتورسازی پیوست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۵    
قدس آنلاین- لرستان: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 7 روستای شهرستان الیگودرز در این استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۴    
با حضور محمد جاوید اکبری، نفر دوم مسابقات بین المللی قرآن کریم تهران 9 محفل انس با قرآن کریم در مشهد و داورزن برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۲۵    
دروازه بان تیم ملی فوتبال انگلستان در اقدامی شجاعانه خود را عامل باخت برابر ایسلند و حذف از رقابتهای یورو 2016 معرفی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۱۶    
مسئولان باشگاه شانگهای چین به مهاجم تنومند تیم ملی فوتبال برزیل پیشنهادی 55 میلیون یورویی ارایه کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۱۶    
بعد از جدایی قرب الوقوع دل بوسکه از هدایت تیم ملی اسپانیا، به احتمال فراوان خواکین کاپاروش هدایت این تیم را برعهده می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۰۴    
قدس آنلاین- خدیجه زمانیان: بعد از انتشار کتاب پر مخاطب فرنگیس ، به زودی سوره مهر اثر دیگری از نویسنده این کتاب با عنوان پناهگاه بی پناه را منتشر خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۵    
خادمی آستان امام رضا علیه السلام از زبان تولیت آستان قدس رضوی
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۵    
قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ امت اسلامی، با قلوبی سرشار و مالامال از فیوضات ضیافت حق و عطر روح بخش بهار قرآنی و معنویت لیالی با عظمت قدر، با حضور پرشور خویش در راهپیمایی روز جهانی قدس ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۵    
قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ یکی از ویژگی های مهم نظام در تراز جمهوری اسلامی آن است که افراد به حقوق خودشان برسند بنابراین بکوشیم امنیت را در جامعه برای دست یابی همگان به حقوقشان حاکم و فضای جامعه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۶    
قدس آنلاین - یزد : فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از توقیف یک دستگاه خودرو حامل موادمخدر و کشف 5 کیلو 800 گرم تریاک خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۴    
مقامات دولت چین قوانین جدیدی را برای موتورهای جستجوی این کشور و نتایجی که این موتورهای جستجو برای کاربران اینترنتی نمایش می دهند، وضع کرده اند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۴    
قدس آنلاین- لرستان: بر اساس آمار دریافتی از سیستم صدور پروانه عبور اداره کل، در 3 ماهه ابتدای سال گذشته تعداد 710 فقره پروانه عبور برای حمل بارهای ترافیکی صادر شده است که با افزایش 37 درصدی در 3 ماهه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۵    
روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می گوید این باشگاه به کمیته انضباطی بابت فسخ قرارداد رامین رضاییان شکایت کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۵    
جایگزین تلسکوپ فضایی هابل قرار است که در سال 2018 میلادی رسما آغاز به کار کند، با این همه، ناسا اعلام کرده که ماموریت هابل را 5 سال دیگر تمدید خواهد کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۳    
اخیرا شرکتی انگلیسی به نام Oticon اعلام کرده نوعی سمعک را با قابلیت اتصال به اینترنت اشیاء تولید کرده که البته ظاهرا با باقی محصولات هوشمندِ عموما بی فایده فرق دارد و می تواند زندگی دست کم جمعیت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۳    
قدس آنلاین - یزد : عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت : در بحث احداث پارکینگ در خیابان ها باید به این نکته توجه شودکه در ورود و خروج از پارکینگ ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۳    
ناسا نه تنها مهر تأیید خود را بر مأموریت Restore-L کوبیده، بلکه احتمالاً اولین مشتری آن را نیز پیدا کرده است: ماهواره ی دولتی Landsat 7
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۵    
کمپانی بوستون داینامیکس که سابقه تولید ربات های خارق العاده ای همچون BigDog را در کارنامه دارد، به تازگی از ربات جدیدی تحت عنوان SpotMini پرده برداشت که مدل کوچک تر و تمام الکتریکی ربات Spot این شرکت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۵    
، مدت هاست که رویای تبدیل شدن مریخ به سکونتگاه دوم انسان، ذهن محققین را به خود درگیر کرده است. اما این رویا با کشف آب در این سیاره زودتر میسر خواهد شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۵    
اگر بتوان به صحت این گزارش اعتماد کرد، باید بپذیریم که تسلا قصد دارد بخشی از خط تولید خود را به کشورهای دیگر منتقل کند تا بتواند پاسخگوی سیل تقاضا برای خودروهای این شرکت باشد
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۵    
هم اکنون تلاش های زیادی در حال انجام است تا اقیانوس های جهان از زباله پاک شوند اما موسسه Ocean Cleanup یا "پاکسازی اقیانوس" در حال آزمایش یک روش جدید است که هم آسان ترین و هم جاه طلبانه ترین روش به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۵    
اپل قصد دارد از کارت گرافیک های اختصاصی خود در این مانیتورها استفاده کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۵    
فوجی فیلم به تازگی از ورژن جدید پرینتر فوری خود به نام Instax Share SP-2 رونمایی کرده که نسخه ارتقایافته پرینترهای Instax Share به شمار می رود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۵    
از زمانی که اسمارت فون ها جایگاه ویژه ای در زندگی ما پیدا کردند، در خصوص اثرات منفی و مخرب آنها بر سلامتی هم تحقیقات متعددی انجام شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۵    
کمپانی بریتانیایی Rolls-Roys که در زمینه تولید محصولات مرتبط با حمل و نقل فعالیت می کند از تصمیم خود برای ساخت کشتی باری جدید و پیشرفته ای خبر داد که می توان کنترل آن را از راه دور در دست گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۵    
زمانی که انسان بالاخره موفق شود زمین را به قصد سکونت در مریخ ترک کند، نیازی نیست که برای ادامه حیات خود، غذاهای نه چندان لذیذ و خشکی که مخصوص فضا تولید می شوند را در چمدانش قرار دهد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۵    
اگر تصور می کنید که مغز شما تنها محل امن باقیمانده برای حفظ اسرارتان است، باید بگوییم که اشتباه می کنید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۴۳    
نخستین بزرگراه الکتریکی در کشور سوئد آغاز به کار کرده است. مقامات این کشور در نظر دارند در صورت موفقیت آمیز بودن این پروژه، آن را در سایر مناطق این کشور نیز توسعه دهند
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۴۳    
کمپانی هندی Ringing Bells به وبسایت Indian Express اعلام کرده که تا سه روز دیگر دویست هزار واحد از تلفن هوشمند فوق ارزان قیمتش Freedom 251 (که به خاطر قیمتش به روپیه 251 نامگذاری شده) را به بازار ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۴۳    
خودروهای بدون راننده تنها مخصوص مصرف کنندگان و صنعت حمل و نقل عمومی نیست و نیروهای نظامی هم به زودی از این فناوری بهره مند خواهند شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۳۵    
شرکت کنندگان شانزدهمین اجتماع مدافعان حرم تاکید کردند: سربازانِ تیپ زینبیون همچون همه مدافعان حرم در دفاع از مبانی دینی خود و خشک کردن ریشه های اسلام آمریکایی از پا نخواهند نشست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۳۵    
رئیس ستاد انتفاضه و قدس گفت: امام (ره) با اعلام روز جهانی قدس که در پایان یک ماه عبادت و مربوط به کل امت اسلامی بود، تمام نگاه ها را به دشمن مشترک مسلمانان یعنی رژیم صهیونیستی جلب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۴    
مدیر میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تایباد ضمن بیان برنامه های این اداره در سال " اقتصاد مقاومتی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۴    
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به خبر حضورش در تیم پرسپولیس واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۴    
استاد دانشگاه ونیز ایتالیا درسفر به استان خراسان رضوی از محوطه تاریخ سنگ بست در شهرستان فریمان بازدید به عمل آورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۳    
قدس آنلاین- لرستان- زهرا عزیزپوریان: کارگران کارخانه پارسیلون خرم آباد قریب به 30 ماه است که حقوقی دریافت نکرده اند وطی این چند روز برای چندمین بار بازهم مقابل استانداری تجمع کردند اما گوش شنوایی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۳    
قدس آنلاین-اراک-حامد صوفی افزود: کودکان سخت درمان در ابعاد روحی، روانی، دارو و درمان، تغذیه و بعد آموزشی نیازمند کمک هستند که همه این ابعاد در این موسسه تحت پوشش قرار گرفته اند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۳    
قدس آنلاین - یزد : مسئول مرکز امور جوانان زارچ از برگزاری سومین طرح سراسری نه به اعتیاد با حضور اعضا جوانان زارچ در میدان شهر زارچ خبر داد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۳    
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان از توزیع 186 بسته غذایی به ارزش به 87 میلیون ریال از محل موقوفات مرتبط بین نیازمندان شهرستان قوچان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۳    
قدس آنلاین - لرستان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در تشریح عملکرد دانشگاه در شورای اداری لرستان، اتکاء به مردم و استفاده از توان بی منتهای آنها را تضمین کننده توسعه در حوزه سلامت برشمرده و بر آن ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۴    
فدس آنلاین- صبا کریمی: غلامرضا راه پیما، هنرمند خوشنویس، مدرس دانشگاه و عضو شورای بین المللی موزه های جهان است که بتازگی نمایشگاهی از آثارش تحت عنوان آیات نور در خانه هنرمندان به نمایش گذاشته شده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۴    
قدس آنلاین-ساحل عباسی: سال 81 آغاز پیوندی مبارک بین لیلا رجب و همسرش، شهید مدافع حرم، محمدتقی ارغوانی بود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۴    
خبرنگاران و عکاسان رسانه ها فقط تا 13 تیر ماه جاری فرصت شرکت در جشنواره سراسری جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه هادر گیلان را شرکت کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۴    
زمین در روستای دوبنه مهارلو در نزدیکی شیراز دچار خودسوزی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۳:۲۳    
کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس تاکید کرد قصد ادامه حضورش در این تیم را با هدایت یک مربی تازه دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۲:۴۲    
قدس آنلاین - یزد : رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد باحضور در نخستین جلسه مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس دهم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۲:۴۲    
قدس آنلاین - گیلان - مریم غلام پور :از ابتدای سال 95 تاکنون تعداد 110 باب منزل مسکونی درشهر رشت طعمه حریق قرار گرفته که از این تعداد تنها 20 خانه به عبارتی 18% دارای بیمه آتش سوزی بوده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۲:۴۲    
یکی از کارشناسان مسائل سیاسی در آلمان با تأکید بر اینکه تصمیم انگلیسی ها برای خروج از اروپا باید به صورت منطقی و قاطعانه اجرایی شود، حداقل دو سال زمان را برای اجرای کامل این فرآیند پیش بینی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۲:۳۳    
حضور غیر منتظره اقای گل لیگ برتر ایران در ترکیه برای مذاکره با باشگاه ریز اسپور بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های خبری این کشور داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۲:۳۳    
باشگاه سپاهان بار دیگر اعلام کرد اجازه جدایی به مدافع تیمش و حضور در پرسپولیس را نمی دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۲:۰۲    
دبیرکل سازمان بدر عراق تاکید کرد که با آزادسازی فلوجه، صفحه مهمی از صفحات نبرد با تروریسم ورق زده شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۲:۰۲    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به توافق ترکیه و رژیم صهیونیستی با عادی سازی روابط با این رژیم، بر مخالفت خود با هر گونه صلح و عادی سازی روابط طرف های عربی و اسرائیلی با این رژیم تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۱:۳۳    
خسرو معتضد