سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۲:۴۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 10 تیر 1395 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 31 فروردین 1395 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1395 قدس آنلاین 31 خرداد 1395 قدس آنلاین 31 مرداد 1395 قدس آنلاین 18 شهریور 1395 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 تیر 1395 قدس آنلاین 2 تیر 1395 قدس آنلاین 3 تیر 1395 قدس آنلاین 4 تیر 1395 قدس آنلاین 5 تیر 1395 قدس آنلاین 6 تیر 1395 قدس آنلاین 7 تیر 1395 قدس آنلاین 8 تیر 1395 قدس آنلاین 9 تیر 1395 قدس آنلاین 10 تیر 1395 قدس آنلاین 11 تیر 1395 قدس آنلاین 12 تیر 1395 قدس آنلاین 13 تیر 1395 قدس آنلاین 14 تیر 1395 قدس آنلاین 15 تیر 1395 قدس آنلاین 16 تیر 1395 قدس آنلاین 17 تیر 1395 قدس آنلاین 18 تیر 1395 قدس آنلاین 19 تیر 1395 قدس آنلاین 20 تیر 1395 قدس آنلاین 21 تیر 1395 قدس آنلاین 22 تیر 1395 قدس آنلاین 23 تیر 1395 قدس آنلاین 24 تیر 1395 قدس آنلاین 25 تیر 1395 قدس آنلاین 26 تیر 1395 قدس آنلاین 27 تیر 1395 قدس آنلاین 28 تیر 1395 قدس آنلاین 29 تیر 1395 قدس آنلاین 30 تیر 1395 قدس آنلاین 31 تیر 1395 
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۲:۵۴    
گنبد مسجدالاقصی به رنگ سبز یشمی است در حالی که بیشتر اوقات مسجد قبه الصخره با گنبد طلایی خود با این مسجد اشتباه گرفته می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۲:۳۲    
رییس جمهوری سوریه گفت: مسؤولان غربی با اینکه در سخنرانی های سیاسی به ما حمله می کنند، به دنبال مذاکرات زیرمیزی و پنهانی با ما هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۲:۳۲    
رئیس جمهوری فرانسه گفت، اگر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا شود خطرناک خواهد بود و روابط میان اروپا و ایالات متحده پیچیده می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۲:۳۲    
وریس جانسون، شهردار سابق لندن روز پنجشنبه برخلاف انتظار و پیش بینی ها از گود رقابت ها برای رهبری حزب محافظه کار، و در نتیجه نخست وزیری انگلیس، خارج شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۲:۳۲    
واشنگتن فری بیکن نوشت کاخ سفید به عنوان لابی ایران عمل می کند و در تلاش است تجارت با ایران را افزایش دهد، اقدامی که کنگره با دقت آن را زیر نظر دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۲:۲۳    
یک مقام آگاه گفت: به دنبال دستور قاطع رئیس جمهوری برای بررسی موضوع حقوق ها، مدیران چهار بانک رفاه، ملت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۲:۲۳    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: روز جهانی قدس، نشان از عمق استراتژیک و ید قدرت برتر ایران در منطقه و جهان و دست برادری و دوستی به کشور های اسلامی و آزادیخواه و عدالت جو است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۲:۲۳    
کنت راث، دولت عربستان را به ارتکاب خشونت های نظام یافته و وحشیانه در زمینۀ حقوق بشر محکوم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۲:۲۳    
ارتش هند اعلام کرد که امروز یک موشک زمین به هوای میان برد جدید را از پایگاهی در شرق این کشور با موفقیت پرتاب کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۲    
یک سخنگوی وزیر اول اسکاتلند گفت پیش از اتمام فرآیند مذاکرات بریتانیا با اتحادیه اروپا بعد از برگزیت (رای بریتانیا به خروج از اتحادیه اروپا) همه پرسی جدایی اسکاتلند از بریتانیا برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۲    
نماینده روسیه در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی اعلام کرد کشورهای عضو ناتو به بهانه غیرواقعی تهدید موشکی از جانب سوریه برای استقرار سامانه های موشکی در ترکیه اقدام کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۲    
در پی دفع حمله شدید گروه تروریستی جیش الفتح به حومه شمالی حلب توسط ارتش سوریه، بیش از 100 تن از عناصر این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۲    
طی ماه گذشته اظهاراتی از سوی بانوی اصلاندوزی در خصوص اینکه چشمانش نخ تولید می کند، مطرح شد که امروز معاینات پزشکی کذب بودن آن را تأکید دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۲    
مطالعات اخیر نشان می دهد افرادی که به طور منظم وعده های غذایی را رعایت می کنند و هنگام خوردن غذا به آنچه که می خورند اهمیت می دهند از نظر جسمانی سالم تر هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۲    
همین که زنی پای بساط مواد می نشیند، صدایش مردانه شده و رنگ و بوی زنانه خود را از دست می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۲    
پنتاگون در گزارش جدید خود از مسائل مربوط به دستگیری 10 تفنگدار دریایی آمریکایی در خلیج فارس می گوید که فرمانده برکنار شده این 2 شناور، نتوانسته واکنش لازم را به گشتی های ایرانی نشان بدهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۲:۰۳    
گروه طالبان مسئولیت دو حمله انتحاری به خودروهای حامل نظامیان افغان در منطقه قلعه حیدر خان کمپانی در غرب کابل را که 30 کشته و 58 زخمی برجای گذاشت، برعهده گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۲:۰۳    
هیئت نیروهای داوطلب مردمی عراق (الحشد الشعبی) حمله مغرضانه و ظالمانه عربستان علیه این نیروها را محکوم کرد و از سازمان ملل خواست تا علیه آن موضع گیری کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۲:۰۳    
رییس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با همتای ترکیه ای خود ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اخیر به فرودگاه آتاتورک، از تماس تلفنی صورت گرفته میان روسای جمهور آنکارا و مسکو استقبال کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۲:۰۳    
رسانه های آمریکا از تیراندازی در پایگاه نیروی هوایی در ایالت مریلند خبر می دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۱:۵۴    
دونالد ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز مدعی شد که بسیاری از آوارگان سوری که وارد آمریکا می شوند، از اعضای داعش هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۱:۵۴    
نظامیان ارتش عراق که خود را برای آغاز عملیات بزرگ آزادسازی موصل آماده می کنند، بر دو روستای دیرباز و کرامه واقع در 50 کیلومتری شهر موصل در استان نینوا مسلط شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۲    
رهبر حزب کارگر بریتانیا در سخنانی گفت یهودیان مسئول اقدامات اسرائیل نیستند همان طور که مسلمانان مسئول اقدامات داعش نیستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۲    
تصاویر دوربین های مداربسته فرودگاه آتاترک استانبول که به تازگی منتشر شده است، تروریست ها را هنگام ورود به این مکان نشان می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۲    
کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به علت حمایت برخی مجامع علمی جهان از رژیم غاصب اسراییل گفت: دنیا دنیای معامله شده و بر همین اساس است که برخی برای چند روز دنیا و مادیات سکوت کرده و از این رژیم حمایت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۲    
یک رسانه آمریکایی خبر داد کمپین نامزد دموکرات و وزیر خارجه سابق این کشور از شرکتی که طبق قانون نباید به نامزدها کمک مالی کند، پول گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۱:۳۳    
محققان دریافتند میوه هایی با شاخص گلیسمی پایین برای افراد مبتلا به دیابت مناسب تر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۱:۳۳    
یک پایگاه آمریکایی ضمن رد ادعاها درباره اینکه علت حمله مرگبار اورلاندو نفرت از همجنسگرایی بوده، خبر داده که پدر مظنون این حمله از مدت ها قبل با سیا همکاری داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۴    
مسئولان فلسطینی با تاکید بر اینکه شعارهای بان کی مون دردی از ملت فلسطین دوا نمی کند، تاکید کرد: تا زمانی که جامعه بین الملل رژیم صهیونیستی را وادار به اجرای قطعنامه های سازمان ملل نکند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۴    
نیروهای امنیتی عراقی توانستند منطقه الحصی در جنوب فلوجه را آزاد کنند. در شرق الرمادی نیز کاروان تروریست های داعش هدف قرار گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۴    
سیاستمدار تُرکیه ای درباره عادی سازی روابط کشورش با رژیم صهیونیستی گفت: چنین تحول به ظاهر مثبتی، در واقع خیانت دولت ترکیه به ملتش است، چون هدف اسرائیل در منطقه دشمنی با همه منطقه است
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۴    
سفیر روسیه در ایران اعلام کرد که مسکو امیدوار است تا پایان سال جاری میلادی، تعهدات روسیه برای تحویل سامانه ضد موشکی اس 300 به ایران، کاملا اجرایی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۴    
روزنامه ملیت چاپ ترکیه نوشت: در انفجار فرودگاه آتاترک شهر استانبول شهروندان تاجیکستان دخیل بوده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۱:۱۲    
به مناسبت روز جهانی قدس، رهبران گروه های فلسطینی، ملت های عربی و اسلامی را بر احیای این روز دعوت کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۰:۴۳    
حضرت با هزار کشتی از شهر قاطع به سوی شهر قدس شریف رهسپار می شود و ا زعکا، صور، غزه و عسقلان وارد سرزمین فلسطین می شود، سپس در قدس شریف فرود می آید و همان جا اقامت می گزیند تا زمانی که دجال ظاهر شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۰:۲۲    
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس بر لزوم مردمی شدن کارهای دهه کرامت تاکید کرد و گفت: مردمی شدن برنامه های دهه کرامت به عنوان یک اصل به حساب می آید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۲    
تازه ترین آمارها نشان می دهد که خرید نفت کشورهای آسیایی از ایران در ماه می (اردیبهشت - خرداد) امسال به بالاترین میزان از سال 2011 میلادی رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۳    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران از عضویت این نهاد سرمایه ای در فدراسیون جهانی بورس (WFE) خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۹:۱۲    
بورس های کالای ایران و پاکستان با هدف گسترش تعاملات در بخش بازارهای کالایی، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۹:۱۲    
برای دانلود اینجا کلیک کنید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۹:۰۳    
اجازه عقد قرارداد ایرباس با ایران از سوی دفتر کنترل دارایی های وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) صادر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۹:۰۳    
قهرمان قاره اروپا با کوپا امه ریکا دیداری بین قاره ای برگزار خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۹:۰۳    
در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مراجع عظام تقلید با صدور پیام ها و طی سخنانی از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۸:۵۱    
رئیس بنیاد پژوهش و نشر مسجد مقدس جمکران ضمن اشاره به بُعد مهدویتی روز قدس گفت که تفکر امام روح ال(ره) نشان دهندۀ رویکرد مهدویتی است که می گوید در آخرالزمان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۸:۵۱    
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص سوء استفاده از نام این سازمان برای فروش غیر مجاز و نامعتبر کارت تخفیف بیمه نامه های شخص ثالث، بدنه اتومبیل و وسایل اطفاء حریق به مردم هشدار داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۸:۵۱    
به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، سالها از بزرگترین و ماندنی ترین انقلاب تاریخ جهان می گذرد.انقلابی که متعلق به مردمانی بزرگ با اراده هایی قوی است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۸:۵۱    
تهیه کننده شیدایی گفت: پرچم مسجد مقدس جمکران را به علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما اهدا می کنیم تا در دیدار و مناسبت های مختلف، همواره در کنار پرچم ایران و رسانه ملی قرار داشته باشد و دیده شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۸:۴۲    
خبرگزاری آسوشیتدپرس در سال 1997 اعلام کرد 25 درصد جمعیت آمریکا اعتقاد راسخ دارند که با آغاز هزاره سوم، جنگ نهایی آرماگدون در محل فلسطین آغازمی شود و تا هفت سال ادامه می یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۸:۲۲    
عصر امروز و با انجام نخستین پرواز رسمی مستقیم، شرکت هواپیمایی ایرآستانا پروازهای ایران-قزاقستان به شکل رسمی کلید می خورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۸:۱۳    
رئیس جمهوری روسیه در جمع سفرای خارجی تأکید کرد، دیگر آن دوره که غرب بتواند به بهانه تهدید ادعایی هسته ای ایران ساخت سپر موشکی خود را توجیه کند، به سر آمده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۸:۱۳    
سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به آغاز روند عادی سازی روابط میان ترکیه و روسیه گفت: جمهوری اسلامی ایران از اراده و اقدامات اخیر رهبران دو کشور همسایه خود روسیه و ترکیه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۸:۱۳    
قدس آنلاین-اراک-الهه موحد: استاندار مرکزی عنوان کرد: باید به این مسئله توجه کرد که جلسات اقتصاد مقاومتی نباید به گزارش کار و ارائه وظایف ذاتی تبدیل شود بلکه باید مدیران از طرح های نو و تاثیرات برنامه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۸:۱۳    
از جمع 12 سرلشکر فعلی نیروهای مسلح ایران، 4 نفر از ارتش، 7 نفر از سپاه پاسداران و سرلشکر " فیروزآبادی" بسیجی محسوب می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۸:۱۳    
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: در سایه تعامل دستگاه ها شاهد استقرار یک امنیت مطلوب و پایدار در شرق کشور به ویژه در استان خراسان رضوی هستیم که جای تقدیر دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۸:۱۳    
اعضای هیات امنای صندوق توسعه ملی در حالی برای تشکیل جلسه به دفتر رئیس جمهور فراخوانده شدند
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۸:۰۱    
اردوغان با عادی سازی روابط با روسیه، قاطعانه وارد جبهه جنگ علیه تروریسم و داعش، و دیگر گروه های تروریستی مشابه آن می شود و این امر طی چند هفته آینده بر مواضع آن در قبال بحران سوریه تاثیر خواهد گذاشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۸:۰۱    
مهاجم تیم ریزه اسپور توضیحاتی را درباره جدایی اش از پرسپولیس ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۵۲    
ائتلاف ملی عراق سخنان تازه وزیر خارجه سعودی را محکوم و آن را دخالت آشکار در امور داخلی عراق توصیف کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۵۲    
رأی سنای آمریکا نشان می دهد که دهلی نو اولویت ردیف اول پنتاگون نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۵۲    
ارتش سوریه حمله شدید تروریست ها به جبهه الملاح در حومه حلب را دفع کرد و همه مناطقی را که گروه های تروریستی به سمت آن پیشروی کرده بودند، باز پس گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۵۲    
رهبر حزب افراط گرای جبهه ملی فرانسه که نامزد انتخابات ریاست جمهوی این کشور هم هست تصریح کرد که اگر سال آینده رئیس جمهور فراسه شود درباره اتحادیه اروپا همه پرسی برگزار می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۳    
به ادعای المانیتور، برقراری رابطه مجدد با تهران تنها راه پیش روی حماس برای تأمین نیازهای مالی و نظامی این گروه بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۳    
سی و نهمین شماره خط حزب الله با انتشار بیانات منتشر نشده رهبر انقلاب درباره ی حاج احمد متوسلیان منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۳    
رئیس جمهور فرانسه برگزاری هرگونه همه پرسی عضویت در اتحادیه اروپا را رد کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۳۱    
خاندان حاکم بر بحرین با سلب تابعیت از مخالفان خود و دادن تابعیت به سلفی های تندرو تلاش می کنند با تغییر ساختار جمعیتی در مسیر انقلاب مردم بحرین سنگ اندازی کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۲    
آیت الله خامنه ای در جلسات درسی در جایگاه استادی است و روابط رسمی حکومتی براین جلسات حاکم نیست. در فضای استادی و شاگردی گاه بحث های جدی و چالشی میان شاگردان و اساتید درمی گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۲    
پلیس ترکیه عملیاتی را علیه باندهای مظنون به عضویت در داعش در سه محله استانبول انجام داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۲    
رئیس باشگاه بارسلونا به تمامی شایعات در خصوص انتقال نیمار به تیم دیگری در پنجره نقل و انتقال تابستانی پایان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۲    
یک کاروان 500 نفری از نیروهای پلیس افغانستان که از ولایت وردک به شهر کابل آمده بود هدف قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۲    
وزیر کشور بریتانیا قصد دارد کمپین خود را برای رهبری حزب محفظه کار و رسیدن به نخست وزیری این کشور را از امروز پنجشنبه آغاز کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۳    
وزیر خارجه آمریکا گفت: تجارت با ایران، ابزاری است که می تواند تغییرات داخلی را در این کشور تقویت کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۳    
قدس آنلاین -اراک : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: آبفای استان برای تمام شهرها یک طرح جامع 25 ساله تعریف کرده که سعی داریم در راستای مدیریت مصرف منابع آب و افزایش ذخایر آب حرکتی نوین انجام ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۳    
مقام روسی گفت کار اجرای برجام طبق روال پیش می رود و هیچ مشکل جدی در این خصوص مشاهده نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۳    
اسطوره فوتبال آلمان در یادداشتی ابراز امیدواری کرد که تیم ملی این کشور در یورو 2016 به ناکامی های متوالی برابر ایتالیا پایان دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۳    
نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهار داشت که روز جهانی قدس فرصتی مناسب برای درک حقیقت مساله فلسطین است و باید این روز معنا و مفهومی گسترده تر پیدا کند که متناسب با هدف نامگذاری آن باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۳    
شهردار سابق لندن در کنفرانسی خبری اعلام کرد قصد ندارد در رقابت های کسب ریاست حزب محافظه کار بریتانیا شرکت کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۱    
رئیس جمهور سوریه با اشاره به مواضع دوگانه غربی ها در قبال سوریه گفت که آنها از یک سو به سوریه حمله سیاسی می کنند اما از سوی دیگر مسئولان خود را برای همکاری بی سر و صدا با سوریه اعزام می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۱    
سخنگوی وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که بیش از 50 منطقه در این کشور تحت تاثیر تهدیدات امنیتی قرار دارد و 9 منطقه در حال حاضر نیز از کنترل دولت خارج شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۳    
برای دانلود اینجا کلیک کنید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۳    
جمله مشترک همه دوستانش درباره او یک جمله است: علاقه وافر به رهبر معظم انقلاب داشت و در کوران اتفاقات هیچگاه نسبت به رهبری تردید نکرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۳    
قائم مقام جمعیت رهپویان با بیان اینکه همه منتظر برخورد رئیس جمهور با مداخله غیرمسئولانه آقای فریدون هستند، گفت: ای کاش حقوق های نجومی توسط دستگاه های نظارتی برملا شده بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۳    
رسانه های هندی از آزمایش موفقیت آمیز موشک باراک-8 با همکاری رژیم صهیونیستی خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۳    
اردوغان دچار توهم بود که گمان می کرد او داعش را کنترل می کند. درست است که از فروش نفت داعش برخی در ترکیه سود بردند و به موزات آن حمایت های آشکار و پنهانی هم از داعش داشتند اما این وقایع نشان داد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۳    
امام خامنه ای می فرمایند: روز قدس بهانه و فرصتی است برای روحهای علاقمند به مسئله ی فلسطین و دلهای پرشور جوانان و قشرهایی از ملتهای مسلمان، که در جمعه آخر ماه رمضان، از مردم فلسطین حمایت و دفاع کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۳    
بررسی ها و تحقیقات نشان می دهد که برخی دست های پشت پرده از جمله یکی از نمانیدگان مجلس تلاش های فراوانی را برای بقای صفدر حسینی رئیس کنونی صندوق توسعه ملی در سمتش انجام می دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۳    
فراکسیون سازمان بدر در پارلمان عراق از جامعه بین المللی و سازمان ملل خواست تا حکومت آل سعود را منحل کند زیرا منبع تروریسم جهانی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۳    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای از آحاد ملت ایران برای حضور انقلابی در راه پیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۳    
قرارداد ایران خودرو با شرکت ال جی کره برای برقی سازی 60 هزار خودرو تا سال 2023
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۵:۲۱    
فوق ستاره بسکتبال NBA با دردسر تازه تعیین سقف قرارداد مواجه شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۲    
قدس آنلاین -اراک-الهه موحد: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی سخنران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۲    
مدیرعامل بانک صادرات عزل و مدیران عامل بانک های ملت و قرض الحسنه مهر ایران استعفا کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۴:۳۱    
ادعای زلاتان درباره همراهی آشپزش در تیم جدید سوژه روز رسانه های جهان شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۲:۵۲    
جامعه روحانیت مبارز طی بیانیه ای تصریح کرد: جامعه روحانیت به عنوان قطره ای از اقیانوس بی کران ملت عزتمند ایران اسلامی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۲:۵۲    
نیروی دریایی آمریکا در حال انجام اقدامات انضباطی علیه 9 پرسنل خود در ارتباط با حادثه شرم آور ژانویه است که در آن ملوانان آمریکایی توسط نیروهای نظامی ایران بازداشت شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۲:۳۲    
وزیر کشور گفت: هرگز نباید به آمریکا اعتماد کنیم و باید از هر فرصتی برای تقویت جبهه، اقتصاد و وحدت ملی استفاده کنیم و بدانیم اگر چنین رفتار نکنیم نمی توانیم در مقابل هجمه های دشمن ایستادگی کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۲:۳۲    
درگیری بین نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی در مناطق کرانه باختری و جنوب مسجدالاقصی همچنان ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۲:۲۰    
قدس آنلاین/ مهدی شهرآبادی: خوزستان یکی از استان های مطرح جنوبی کشور است که همه نام آن را با انرژی نفت وگاز عجین می دانند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۹    
گروه معارف قدس آنلاین / حقیقی : دیدگاه رهبران و بزرگان انقلاب اسلامی و جهان تشیع به مساله فلسطین فقط فعالیت های سیاسی کسانی که فقط خبرگان سیاسی اند نیست ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۹    
قدس آنلاین: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: سخنران مراسم پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد تغییر کرده است و سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین سخنران این مراسم خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۹    
قدس آنلاین - یزد: رئیس پلیس پیشگیری استان از کشف 84 درصدی سرقت های انجام شده در سه ماهه ابتدایی سالجاری در این استان خبر داد.