جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 2 آذر 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 آذر 1398 راهبرد معاصر 2 آذر 1398 راهبرد معاصر 3 آذر 1398 راهبرد معاصر 4 آذر 1398 راهبرد معاصر 5 آذر 1398 راهبرد معاصر 6 آذر 1398 راهبرد معاصر 7 آذر 1398 راهبرد معاصر 8 آذر 1398 راهبرد معاصر 9 آذر 1398 راهبرد معاصر 10 آذر 1398 راهبرد معاصر 11 آذر 1398 راهبرد معاصر 12 آذر 1398 راهبرد معاصر 13 آذر 1398 راهبرد معاصر 14 آذر 1398 راهبرد معاصر 15 آذر 1398 راهبرد معاصر 16 آذر 1398 راهبرد معاصر 17 آذر 1398 راهبرد معاصر 18 آذر 1398 راهبرد معاصر 19 آذر 1398 راهبرد معاصر 20 آذر 1398 راهبرد معاصر 21 آذر 1398 راهبرد معاصر 22 آذر 1398 راهبرد معاصر 23 آذر 1398 راهبرد معاصر 24 آذر 1398 راهبرد معاصر 25 آذر 1398 راهبرد معاصر 26 آذر 1398 راهبرد معاصر 27 آذر 1398 راهبرد معاصر 28 آذر 1398 راهبرد معاصر 29 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۱    
رسیدن به بدنی عضلانی یا چاق شدن، برای برخی افراد دشوار و بسیار سخت است. میوه ها اولین گروه مواد غذایی نیستند که برای افزایش وزن و حجیم کردن بدن از آن ها استفاده می شود اما برخی از آن ها به دلیل کالری ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۰۹:۱۶    
سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی جدید به کشور از بارش برف ، باران و رعد و برق طی فردا، پنجشنبه و جمعه در غرب، شمالغرب و جنوب خبر داده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۹:۰۰    
یک ایرانی به نام مسعود مولوی پنج روز پیش در مرکز استانبول کشته شده است و برخی ایرانیان می گویند او مسعود مولوی ادمین کانال جعبه سیاه است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۸:۲۱    
با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران زمان دیدار نساجی مازندران و استقلال تهران تغییر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۶:۵۱    
همه آبلیمو هایی که در کارخانه های دارای مجوز تولید می شوند، سالم هستند و هیچ مشکلی ندارند و اگر مشکلی باشد در آبلیمو های زیرپله ای و بدون مجوز است که در کارگاه های صنفی غیر مجاز تولید می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۳:۵۲    
ستاره سال های نه چندان دور فوتبال ایران و آسیا به زودی به کشور دیگری مهاجرت خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۰:۴۲    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از مردم خواست تصاویر آشوبگران را در فضای اینستاگرام برای او دایرکت کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۰:۱۵    
استاندار کرمانشاه گفت: تخریب کنندگان و اغتشاشگران، خیلی از واحدهای اقتصادی شهر کرمانشاه را به آتش کشیدند و این عده وابسته به گروهک های پژاک ، داعش ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۰:۱۲    
با آغاز بکار این کنفرانس باصطلاح امنیتی در پایتخت بحرین، عموم سخنرانان عمده وقت خویش را به حمله به ایران و خطر فراگیری افکار جمهوری اسلامی در منطقه سپری نمودند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۹:۵۱    
سفر مایک پنس به عراق با انتقاد شماری از جریان های عراقی همراه بوده و محدود به دیدارش از اقلیم کردستان شده است. پنس در این سفر، به گفتگویی تلفنی با نخست وزیر عراق اکتفا کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور در توجیه سهمیه بندی مجدد و افزایش قیمت بنزین می گوید: نمی خواهیم واردکننده بنزین شویم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۹:۱۲    
رئیس جمهور در تبعید بولیوی در سخنانی به نقش مستقیم ایالات متحده آمریکا در وقوع کودتا در این کشور پرداخته و اظهار امیدواری کرد تا در اسرع وقت به کشورش بازگردد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۹:۰۶    
زمانی که افراد به صورت مکرر و نابجا از آنتی بیوتیک ها استفاده می کنند، عامل افزایش مقاومت در باکتری ها بیشتر و منجر به مرگشان می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۰:۴۲    
وزارت رفاه با انتشار اطلاعیه ای از خانواده هایی که مشمول دریافت طرح معیشتی نشده و خود را واجد شرایط دریافت آن می دانند، خواست تا کد ملی خود را به #6369* ارسال نمایند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۰:۰۰    
دیوان عالی آمریکا با رسیدگی به درخواست استیناف دولت ترامپ در رابطه با پرونده مرتبط با سه شهروند مسلمان آمریکایی موافقت کرده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۳:۵۱    
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: شهرداری ها اطلاعات آژانس های تحت نظارت خود را جهت دریافت یارانه سوخت تا 5 آذر در پورتال اتحادیه ثبت نمایند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۳:۴۲    
معاون مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه 110 هزار خیر در سراسر کشور با مجمع خیرین حوزه سلامت ارتباط دارند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۳:۳۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که با اتهامات قضایی روبروست، حالا از درون حزب هم با مخالفت روبرو شده و از سوی هم حزبی هایش برای کناره گیری تحت فشار قرار گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۳:۱۵    
دبیر مجمع تشخیص با بیان اینکه مسئولیت نظارت را در مجمع تشخیص طی دوسال اخیر فعال کرده ایم و از دولتمردان تقاضا داریم از نظارت ما ناراحت نشوند، گفت: باید تغییرات سیاسی را از اقتصاد جدا کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۳:۰۶    
با امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت زنان و بانک توسعه تعاون، به زنان سرپرست خانوار تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۵۱    
رئیس پلیس راهور فاتب گفت: مدت زمان طرح کاهش آلودگی هوا از ساعت 19 به ساعت 18 کاهش یافت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۳۶    
مجموعه اپیزودیک مردان تاریخ ساز به کارگردانی محمود معظمی از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۲۷    
معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: هزینه گاز سوز کردن خودرو حدود سه تا پنج میلیون تومان بسته به کیفیت تجهیزات است و هم اکنون امکان تبدیل روزانه 22 تا 30 هزار خودرو بنزینی به گازسوز در ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۱۲    
اسامی فیلم های منتخب بخش مسابقه ملی مستندهای کوتاه (تا 40 دقیقه) سیزدهمین دوره ی جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۰۰    
مرد کروات که سابقه هدایت تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را دارد پس از نتایج ضعیفی که سرمربیان این دو تیم کسب کرده اند، پیشنهاداتی را از ایران دریافت کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۴۲    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با سرزنش کردن دولت آمریکا به دلیل اتخاذ تصمیم های مخالف قطعنامه های بین المللی درباره فلسطینی ها تاکید کرد، ظلم و بی عدالتی آمریکا دوامی نخواهد داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۲۷    
مدیرعامل سایپایدک گفت: با وجود برخی محرک ها در بازار و عواملی که می تواند به افزایش بهای قطعات و ارائه خدمات منجر شود، به منظور حمایت از مصرف کنندگان و مشتریان گروه خودروسازی سایپا ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۱۵    
عبدالعلی صیادی افزود: تیم امدادی این جمعیت با انجام بیش از یک ساعت غواصی در محل حادثه، اثری از فرد غرق شده کشف نکردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۰۰    
مسئولان فدراسیون در تماس هایی که با ویلموتس برقرار کردند، از وی خواسته اند تا به تمامی مباحث قراردادی که در ابتدا امضا شده متعهد باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۴۵    
در منطق حکمرانی رهبر انقلاب یکی از پایه های اساسی تداوم حاکمیت، حفظ ساختار های رسمی است. حفظ ساختار های رسمی و مکانیسم های طراحی شده ی قانونی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۳۰    
معاون رئیس جمهوری آمریکا با رئیس اقلیم کردستان عراق در اربیل دیدار کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۲۷    
براساس اعلام ناجا تا این لحظه 180 نفر از لیدرهای اصلی اغتشاشات شناسایی و دستگیر شدند و شناسایی و دستگیری سایر هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در دستور کار پلیس است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۲    
صرافی ملی امروز قیمت دلار و بازار جهانی قیمت طلا و قیمت سکه را امروز 2 آذر 98 معین کرده است که در این بخش آخرین قیمت ارز و طلا را همراه با جدول مشاهده می کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۵۷    
وزیر اقتصاد گفت: برای کوچک کردن دولت، از هر طرف به مانع برمی خوریم، انگار نبوغ ما در ایجاد مانع بی نظیر است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۵۱    
معاون توسعه آبزی پروری سازمان شیلات ایران گفت:در سال 97میزان تولید آبزیان یک میلیون و 262 هزار تن بود که از برنامه ششم توسعه جلوتر بودیم امسال هم 10 تا 15 درصد به رقم سال قبل اضافه خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۵۱    
اجتماع بزرگ مردمی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور دوشنبه 4 آذر در تهران برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۲    
رئیس کل بانک مرکزی گفت:نگرانی ها از نوسانات ارزی بیش از آنچه ریشه در متغیرهای واقعی اقتصاد داشته باشد ناشی از تحلیل های اشتباه و بدون آگاهی از وضعیت بانک مرکزی و قدرت بازارسازی آن بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۲۱    
وزیر خارجه چین تصریح کرد: آمریکا بزرگ ترین منبع بی ثباتی برای جهان است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۱    
فرمانده نیروی دریایی ارتش از نزدیک بودن آزمایش پرتاب موشک از پرتابگر عمودی از روی یکی از شناورهای ارتش خبر داده و اظهار داشت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۵    
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ترانزیت مسیر فرودگاهی درآمد 4 تا 5 میلیارد دلاری برای تهران می تواند داشته باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۵    
اردوی تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان برای حضور در جام های ستارگان مسکو و آلانز طی روزهای 5 تا 14 آذرماه در آکادمی شهید رضایی مجد برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۷    
فرمانده ارشد نیروهای آمریکایی در منطقه غرب آسیا در مصاحبه ای اذعان کرد واشنگتن با وجود ارسال حجم زیادی نیرو و تجهیزات نظامی به منطقه، باز هم در ایجاد بازدارندگی در برابر ایران ناکام بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۷    
بر اثر وقوع رانش زمین در غرب کنیا، 24 نفر کشته و 16 فرد دیگر نیز مفقود شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۲    
تغییر پست مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که توسط سرمربی این تیم انجام شده باعث ایجاد کدورت میان شجاع خلیل زاده و مربی سرخ های تهرانی شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۲    
بر اساس اعلان شهرداری تهران، از ابتدای آذر تا انتهای سال، طرح ترافیک پایتخت از ساعت 19 به 18 تغییر یافت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۷    
نهاد عمومی به مثابه نهاد ریسک پذیر اقتصاد، دولت به مثابه بنیاد زنجیره ارزش و نهاد دولتی به معنای بستر سرریز دانش سه مولفه اساسی هستند که مقام معظم رهبری به ساده ترین وجه در دیدار با جمعی از ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۷    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر بهره گیری از جمعیت جوان کشور برای حل مشکلات داخلی از دادن آدرس غلط به جامعه انتقاد کرده و اظهار داشت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۱    
داور بین المللی تنیس ایران از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۵۵    
دادستانی کل کشور با صدور اطلاعیه ای، ادعای یک خبرگزاری مبنی بر اینکه نظر رئیس جمهور نرخ هزار و 200 تومانی بنزین بوده و رئیس قوه قضائیه با این نرخ مخالفت کرده را تکذیب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۵۲    
فلورانس پارلی با حضور در کنفرانس امنیتی منامه ضمن تاکید بر ادامه گفتگو با ایران، خطاب به تهران گفت: هیچگاه متحدان عرب خود را رها نخواهیم کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۰    
تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ با گلزنی سردار آزمون مقابل تیم روبین کازان به پیروزی رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۳۱    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی، نحوه احراز عدم طرح دعوی کیفری و حقوقی علیه چک توسط دارنده درخصوص چک هایی که سه سال از تاریخ صدور گواهینامه عدم پرداخت آنها سپری شده را ابلاغ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۲    
مدافع تیم فوتبال استقلال به احتمال زیاد پایش را جراحی می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۵:۴۰    
مربی سابق پرسپولیس گفت: 40 هزار دلار به پرسپولیس تخفیف دادم و الان باید به خاطر 10 هزار دلار به فیفا شکایت کنم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۵    
وزیر مشاور در امور خارجی سعودی با تکرار اتهامات پیشین ریاض مبنی بر نقش تهران در حمله به آرامکو از سیاست بازدارندگی در برابر تهران دفاع کرده و اظهار داشت: سیاست جلب رضایت ایران کارساز نیست
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۶    
یک منبع آگاه خبر بازداشت پسر یکی از وزرای سابق را تائید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۶    
یک رسانه ایتالیایی، دلیل نیمکت نشینی فوق ستاره تیم فوتبال یوونتوس را فاش کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۵:۰۱    
مدیران باشگاه استقلال آخرین قسط انتقال داریوش شجاعیان را به باشگاه ماشین سازی پرداخت کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۵    
اینترنت خانگی تهران و کلانشهرهای کشور تا دقایقی دیگر برقرار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۵    
یک منبع مطلع در وزارت ارتباطات از وصل شدن اینترنت خانگی در تهران و سایر کلانشهرها تا دقایقی دیگر خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۲    
وزیر دفاع در جمع بسیجیان این وزارتخانه به تمجید از روحیه بسیجی وار ملت ایران پرداخته و اظهار داشت: دشمنان می خواستند در کشور نا امنی ایجاد کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت تحریم وزیر ارتباطات توسط دولت آمریکا خاطرنشان کرد: دولت کنونی آمریکا ارزشی برای اصول و ارزش های دموکراتیک ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۴:۳۷    
بنابر آنچه دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری اعلام کرده، وجود تخلفاتی که از سوداگری، رانت و قدرت فسادزا نشأت گرفته، در صدور مجوز ساخت شهرک باستی هیلز قطعی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۵    
معاون اول رئیس جمهور در جلسه ستاد تنظیم بازار با تاکید بر ضرورت کاهش هزینه های دولتی اظهار داشت: بانک مرکزی در بهترین شرایط از نظر ذخائر ارزی و اسکناسی قرار دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۵    
پس از چند ماه، شبکه ماهواره ای ایران اینترنشنال از مجری ورزشی جدید خود، مزدک میرزایی رونمایی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: اگر دولت در کنترل قیمت ها کار خود را خوب انجام ندهد، مجلس حتما با وزرای مربوط در حد استیضاح برخورد خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۴:۰۱    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رانندگان سرویس مدارس و اولیا نگرانی بابت افزایش هزینه های سرویس نداشته باشند، گفت: بودجه 99 آموزش و پرورش واقع بینانه تدوین می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۲    
از ابتدای آذرماه تا پایان سال جاری، زمان اجرای طرح های ترافیکی از ساعت 19 به ساعت 18 تغییر می یابد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۰    
دروازه بان تیم فوتبال نساجی به دلیل مصدومیت، بازی مقابل استقلال را از دست داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۵    
مشاور رسانه ای رئیس جمهور با اشاره به حوادث تلخ روزهای گذشته، صداوسیما را مقصر اقناع نشدن افکار عمومی در رابطه با افزایش قیمت بنزین دانست!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۶    
مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران از افزایش وام نوسازی تاکسی های فرسوده خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره با ناکارآمدی های مجلس فعلی از ضرورت ایجاد تحولی بنیادین در مجلس آتی خبر داده و اظهار داشت: رویکرد جدید جریان اصولگرا در انتخابات آینده ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۷    
دادستان کل کشور با اشاره به اینکه غربالگری بازداشت شدگان حوادث اخیر تا 48 ساعت آینده به پایان می رسد، گفت: به بازداشت شدگان توصیه شد که در مراحل مختلف بازجویی ها از خود صداقت نشان دهند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۵    
مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم گفت:با پیگیری وزارت علوم اینترنت اکثر دانشگاه های کشور هم اکنون وصل شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۶    
در تفاهم نامه وضع شده میان وزارتخانه های آموزش و پروش و راه و شهرسازی تصمیم گرفته شد تا 170 هزار خانه برای فرهنگیان تا سال 1401 ساخته شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۷    
سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس، مهاجم جوان تیمش را در دیدار با نفت مسجد سلیمان تعویض کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۷    
سخنگوی سپاه با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه توانستند لیدرها و سرشاخه های اصلی اغتشاشات را دستگیر کنند، گفت: در پشت پرده اغتشاشات اخیر سلطنت طلبان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۱    
قیمت روز خودرو در بازار های داخلی امروز 2 آذر 98 مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۵    
خلیل زاده با تصمیم گابریل کالدرون در دیدار نفت مسجد سلیمان در ترکیب نبود. او به خاطر آسیب دیدگی بازی فولاد را از دست داد ولی سرمربی قرمزها تصمیم گرفت جمعه هم این بازیکن را بازی ندهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۰    
قاضی فدرال ایالت ویرجینیا روز جمعه یکی از ماموران سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) را به 19 سال زندان محکوم کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۰    
در حالی که اتفاق خاصی از نظر اقتصادی در کشور نیفتاده است، اما پس از ماه ها بازار خودرو در حال بازگشت به دوران هیجانی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۵۲    
چنانچه فردی با همسرش متارکه کرده باشد با انتخاب همسر دوم و ثبت رسمی ازدواج و ثبت نام او در شناسنامه اش می تواند به اداره ثبت احوال مراجعه کند و حذف نام همسر اول از شناسنامه اش را درخواست کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۵۲    
مجلس خبرگان طی بیانیه ای از سران قوا خواست که مانع ایجاد مشکلات اقتصادی جدید و گرانی اجناس و اقلام مورد نیاز مردم شده و با شناسایی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۰    
رئیس جمهوری آمریکا به شایعات درباره اینکه مایک پنس را از انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا حذف می کند، پایان داد و اعلام کرد که وی در دور بعدی هم به عنوان معاونش به کار خود ادامه خواهد داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۰    
معاون دبیر کل حزب الله لبنان ضمن تاکید بر مبارزه قاطع با دولتمردان فاسد در این کشور به سنگ اندازی آمریکا در مسیر ایجاد دولت در این کشور پرداخته و اظهار داشت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۱    
پس از اینکه بنیامین نتانیاهو –نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی- نتوانست دولتی ائتلافی ایجاد کند، رئووین ریولین -رئیس رژیم صهیونیستی- به بنی گانتز ماموریت داد تا دولت ائتلافی را تشکیل دهد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۵    
رئیس جمهور آمریکا که زیر فشار روانی ناشی از استیضاح قرار گرفته در اظهار نظری کودکانه خطاب به سفیر پیشین این کشور در اوکراین گفت: او فرشته نیست، او حتی حاضر نشده عکس مرا بر دیوار سفارت نصب نماید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۵    
وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت در هیچ کجای دنیا به این شکل در اختیار رسانه های خارجی قرار نمی گیرد گفت: خود آموزش و پرورش باید شبکه داخلی ایجاد و دانش آموزان را مصون کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۲    
نماینده شهریار در مجلس با بیان اینکه اغتشاشگران با حمله به دفترش در شهر قدس اسناد و لوازم را به سرقت بردند، گفت: حمله اشرار به فروشگاه ها، بانک ها و پمپ های بنزین منجر به کاهش خدمات دهی شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۲    
افزایش قیمت بنزین را نمی توان به عنوان تنها عامل بروز اغتشاشات اخیر دانست
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۱    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران و برف در محور های مواصلاتی 5 استان کشور خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۲    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ساعت 9 صبح امروز جلسه ای را با سرمربی این تیم برگزار می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۰    
وزرای امور خارجه آمریکا و امارات متحده عربی در دیداری با مواضعی ضدایرانی درباره ایران رایزنی کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۹:۵۵    
معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم گفت: ثبت نام وام ضروری ویژه دکتری آغاز شده و تا 30 آذرماه ادامه دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۹:۵۲    
خبرگزاری رسمی سوریه خبر داد که یک کاروان نظامی وابسته به آمریکا از گذرگاه غیر قانونی الولید بین عراق و سوریه، وارد این کشور شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۹:۳۷    
گزارشی از مراکز بهداشتی و همچنین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که مسئول بررسی گزارش ها است به دانشگاه ارائه نشده و قرار است گزارش نهایی این بررسی ها هفته جاری به دانشگاه علم و صنعت ارائه شود و اطلاع ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۹:۲۵    
قرار است تسهیلاتی بین 75 تا 100 میلیون تومان برای متقاضیان طرح مسکن ملی اختصاص یابد. تسهیلات یاد شده با سودی 18 درصد در طول 12 سال از متقاضیان باز پس گرفته خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۹:۰۷    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از اعلام و ابلاغ شیوه نامه جذب معلمان حق التدریس، مربیان پیش دبستانی و نیروهای نهضتی در هفته جاری خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۳۱    
اگر به دنبال مواد غذایی مناسب و مفید برای به زانو در آوردن بیماری سرطان هستید این مطلب را مطالعه کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۰:۱۰    
امیر سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 98 با اعلام موفقیت کامل رزمایش یاد شده در دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده؛ از پایان این رزمایش خبر داد.