دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۵:۲۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای رجا نیوز 19 آذر 1395 - rajanews.com

رجا نیوز 21 بهمن 1393 رجا نیوز 29 اسفند 1394 رجا نیوز 31 فروردین 1395 رجا نیوز 31 اردیبهشت 1395 رجا نیوز 31 خرداد 1395 رجا نیوز 31 تیر 1395 رجا نیوز 31 مرداد 1395 رجا نیوز 31 شهریور 1395 رجا نیوز 30 مهر 1395 رجا نیوز 30 آبان 1395 رجا نیوز 30 دی 1395 رجا نیوز 30 بهمن 1395 رجا نیوز 1 اسفند 1395 رجا نیوز 1 آذر 1395 رجا نیوز 2 آذر 1395 رجا نیوز 3 آذر 1395 رجا نیوز 4 آذر 1395 رجا نیوز 5 آذر 1395 رجا نیوز 6 آذر 1395 رجا نیوز 7 آذر 1395 رجا نیوز 8 آذر 1395 رجا نیوز 9 آذر 1395 رجا نیوز 10 آذر 1395 رجا نیوز 11 آذر 1395 رجا نیوز 12 آذر 1395 رجا نیوز 13 آذر 1395 رجا نیوز 14 آذر 1395 رجا نیوز 15 آذر 1395 رجا نیوز 16 آذر 1395 رجا نیوز 17 آذر 1395 رجا نیوز 18 آذر 1395 رجا نیوز 19 آذر 1395 رجا نیوز 20 آذر 1395 رجا نیوز 21 آذر 1395 رجا نیوز 22 آذر 1395 رجا نیوز 23 آذر 1395 رجا نیوز 24 آذر 1395 رجا نیوز 25 آذر 1395 رجا نیوز 26 آذر 1395 رجا نیوز 27 آذر 1395 رجا نیوز 28 آذر 1395 رجا نیوز 29 آذر 1395 رجا نیوز 30 آذر 1395 
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۰۵    
اکنون مجددا در پیشگاه ملت شریف ایران تقاضا دارم دارایی های حاج علی اکبر ناطق نوری و نزدیکانشان و سایر مسوولان نظام که ممکن است شبهه ای در دارایی شان وجود داشته باشد مورد بررسی قرار گیرد و اگر ریالی ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۱:۴۰    
اولین سفارش ساخت کشتی با فاینانس خارجی توسط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و هیوندای کره جنوبی به امضا رسید.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۱:۳۰    
تابلویی در مقابل ایشان چشمم را گرفت از ایشان اجازه گرفتم با موبایل عکس بگیرم ،گفتند هرجا هستند این تابلو را با خود برده اند .شب تماس گرفتم اجازه بگیرم برای انتشار این عکس ،موافقت نکردند ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۱:۱۰    
رییس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با اعلام بارش برف و باران در محورهای 14 استان کشور گفت: به جز 6 محور تردد در همه محورهای اصلی کشور روان است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۰:۳۵    
در پی جدیدترین حمله گروه تروریستی بوکوحرام، 30 تن کشته شدند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۰:۲۵    
عضو خبرگان رهبری با تأکید بر این که اگر رهبر انقلاب مانع مذاکره با آمریکا می شدند، دولت رهبری را مقصر حل نشدن مشکلات کشور معرفی می کرد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۰:۲۵    
مجله ای انگلیسی در یادداشتی نوشت، عربستان سعودی با وجود سیاست جسورانه ای که طی یک سال اخیر در منطقه اتخاذ کرده، شکست سختی از ایران متحمل شده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۰:۲۵    
عکس روز نشنال جئوگرافی به سربازان ایرانی که با طناب و سیم در بالا و مجاورت گنبد یک مسجد، در حال تمرین و آموزش نظامی هستند اختصاص یافته است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۰:۱۵    
عضو شورای عالی فضای مجازی در همایش ملی شبکه های اجتماعی مجازی و امنیت عمومی گفت: فضای مجازی ارزش گذاری واقعی را از بین می برد و باعث می شود انسان ارزش های خود را فراموش کند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۰:۱۵    
جزئیات بورس خارج از کشور آزمون دکتری 96 اعلام شد که براساس یکی از بندهای آن، طبق قانون اصلاح ماده 3 قانون اعزام دانشجو به خارج از کشور در شرایط مساوی اولویت با داوطلبان متأهل است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۰    
قیمت طلا در بازارهای جهانی به علت تقویت ارزش دلار و احتمال افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا در هفته آینده، کاهش یافت و هر اونس طلا 1169.72 دلار فروخته شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۰    
همکاری های اخیر سعودی و مغرب برای مداخله و نفوذ در آفریقا، خشم قاهره را برانگیخته و این در حالی است که اماراتی ها هم خود را مهیای نفوذ در این مناطق می کنند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۰    
ترک سیگار، رژیم غذایی سالم، ورزش و فعالیت روزانه، کنترل دیابت، فشار خون و تناسب اندام، ابتلا به بیماری های قلبی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۳۰    
وزیر خارجه آلمان با تأکید براین که حمله به تروریست های حلب باید فوری متوقف شود مدعی شد مقصران بحران سوریه کشورهایی هستند که از حملات ارتش این کشور به تروریست ها حمایت می کنند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۳۰    
سیاستمدار اسلام ستیزی هلندی، به خاطر ترویج نفرت علیه اقلیت های این کشور امروز، 19 آذرماه از سوی دادگاه هلند مجرم شناخته شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۳۰    
ایرنا نوشت: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با صدوراطلاعیه شماره پنج خود اعلام کرده است: با توجه به تمهید های پیش بینی شده فرودگاه های کشور بر روی همه پروازها باز است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۳۰    
دانشمندان به این نتیجه رسیدند که با تابش نور چشمک زن به چشمان فرد مبتلا به آلزایمر می توانند بیماری او را درمان کنند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۰    
با دقت در کتب صحیح احادیث اعم از شیعه و سنی متوجه می شویم که احادیث مهدویت متواتر است و امام مهدی(ع) هم واحد است و نیز رمز وحدت مسلمین وجود مبارک امام مهدی(ع) است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۰    
رییس جمهور منتخب آمریکا در اظهاراتی ضمن اذعان به تضعیف شدن ارتش این کشور، خواستار تقویت آن شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۰    
"جبل الشریعه " در صومعه سنت کاترین در سینای مصر همان مکانی است که خداوند متعال با نزول آیه "فاخلع نعلیک انک بالوادی المقدس طوی" با حضرت موسی علیه السلام سخن گفت.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۰    
انسان عاقل، متوجه می شود که نبی، وصی می خواهد. وصایت تکوینا بقای نبوت است . بنده ندیده ام که کسی این گونه بگوید ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۰    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل در دیدار با دبیرکل جدید این سازمان از وی برای سفر به تهران دعوت کرد و تمدید ISA را مغایر اهداف برجام خواند و از گوترس درخواست کرد که از همه طرف های برجام بخواهد تا به ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۰    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با تأکید بر اینکه در سیاست گذاری بخش مسکن اقدامات مناسبی نشده است و در خارج نشدن مسکن از رکود هم مجلس و هم دولت کوتاهی کرده اند گفت ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۰    
حضرت آدم(ع) به سال های آخر عمر خود رسید، 930 سال از عمرش گذشته بود خداوند به او وحی کرد که پایان عمرت فرا رسیده و مدت پیامبریت به سر آمده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۰    
خودروهای اسکورت رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در مسیر همراهی او تا نماز جمعۀ استانبول دچار حادثه شدند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۵    
پنتاگون مدعی است که از میان گزینه های بالقوه برای ترتیب دادن حمله پهبادی به سربازان ترکیه در سوریه، ایران و شیعیان در حال مبارزه با داعش، مناسب ترین گزینه ها برای نشستن بر روی صندلی متهم هستند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۵    
رئیس کمیته آموزش عالی مجلس درباره پرونده تحصیل حسین فریدون، گفت: این موضوع را پیگیری کرده ایم و نتایج آن را به زودی منتشر خواهیم کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۵    
وزیر دفاع آمریکا در سفری از پیش تعیین نشده به منظور دیدار با رئیس جمهوری افغانستان وارد کابل شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۵    
نرخ خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم با افزایش ناچیز 2 درصدی و بدون هماهنگی با نرخ تورم سالانه با 30 تومان افزایش قیمت در مقایسه با سال قبل، 1300 تومان اعلام شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۵    
دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب نسبت به نفوذ جریان تشیع انگلیسی در هیأت های عزاداری و حوزه های علمیه هشدار داد و گفت: این جریان در پی نفوذ در هیأت های مذهبی و عزاداری است که در این خصوص باید هوشیار بود.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۵    
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، آخرین وضعیت و زمان حذف پیش دانشگاهی و شرایط و چگونگی شرکت در کنکور دانش آموزان را تشریح کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۵    
دبیرعلمی اولین کنفرانس بین المللی نورویورولوژی گفت: بیماری های دیابت، ام اس و پارکینسون که ضایعاتی را در عصب ها ایجاد می کنند، بیمار را دچار مشکل ادراری می کنند و بعضی اوقات ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۵    
ستاد کل نیروهای مسلح روسیه با اعلام آزادی 93 درصد از مناطق شرق حلب به دست ارتش سوریه، از تسلیم شدن داوطلبانۀ بیش از هزار جنگجوی مسلح در این منطقه خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۲۵    
سخنگوی ناجا با اشاره به مسئولیت وزارت ارشاد برای طراحی ساز و کار مناسب به منظور ساماندهی فعالیت خوانندگان گفت: در صورت ارائه گزارش از موضوعات اینچنینی، پلیس با حکم قضائی و بر اساس قانون ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۲۵    
شرکت آسمان پس از اعلام اتحادیه اروپا مبنی بر قرار دادن این شرکت در فهرست ایمنی پرواز کشورهای این اتحادیه با ادعای رعایت نکردن استانداردهای بین المللی اعلام کرد هیچ پروازی به اتحادیه اروپا ندارد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۵    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه سقف وام ازدواج با توجه به محدودیت منابع قرض الحسنه بانک ها فعلا باید در سطح 10 میلیون تومان باقی بماند ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۰    
زکام و سرماخوردگی دغدغه هوای سرد و آلوده است،اما همیشه هم درمان آن تنها خوردن سوپ و غذاهای سبک نیست و گاهی با درمان های گیاهی نیز می توان سریع تر از آن خلاص شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری تاس به نقل از منابع آگاه خبر داد روسیه پیش از نشست فردا ابهاماتی دارد که باید حل شود و مسکو نسبت به تعهد برخی اعضای اوپک به سهمیه تعیین شده نگران است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۰    
کی از معتبرترین موسسات مطالعاتی و البته مستقل انگلیسی متهم به دریافت کمک مالی از حکومت سرکوبگر بحرین شده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۰    
وزیر خارجه روسیه، ایالات متحده آمریکا را متهم به لطمه وارد کردن به روند مذاکرات مربوط به شهر حلب کرده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۰    
اسناد محرمانه ای که به تازگی از آرشیو ملی آمریکا به رسانه ها راه یافت نشان می دهد شایعه آزمایش هسته ای رژیم صهیونیستی در سال 1358 واقعیت داشت ولی دولت آمریکا نمی خواسته است با افشای آن وضعیت بغرنجی ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۰    
ناخدا یکم روح الامینی از الحاق 3 فروند بالگرد SH و یک فروند هواناو به ناوگان هوادریا و نصب سامانه پرتاب اژدر و سونار شناسایی بر این بالگردها خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۰    
خطیب موقت تهران با بیان اینکه کوچک نمایی از مصادیق دروغ است گفت: حقوق های نجومی مردم و رهبر انقلاب را متأثر کرده است و کاخ اعتماد را فرو می ریزد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با سی ان ان گفت ایران کشوری است که نسبت به ما خصومت داشته است و ما نیز به مدت دهه ها نسبت به آن خصومت داشته ایم.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۰    
وزیر کشور با اشاره به تأثیرگذاری فضای مجای در جامعه گفت: متأسفانه با وجود رسانه های مجازی، صدا و سیما اثرگذاری اش را در جامعه از دست داده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۵    
دفتر نخست وزیر انگلیس اعلام کرد، اظهارات وزیر خارجه درباره ایران و عربستان سعودی، منعکس کننده موضع لندن درباره این کشور نیست.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۵    
مدیران آرشیو اینترنت که مسوول تاریخ اینترنت هستند، تصمیم گرفته اند که یک کپی دیگر نیز در کانادا ذخیره کنند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۵    
مراسم چهلمین روز درگذشت عضو فقید شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و حزب موتلفه اسلامی عصر امروز در مسجد همت تجریش برگزار شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۵    
بازار ارز در هفته ای که گذشت با نوسانات نسبی همراه شد؛ به طوری که دلار آمریکا 60 تومان و یورو 100 تومان با افزایش قیمت روبرو شدند و به اعتقاد برخی از دست اندرکاران و تاجران ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۴۵    
موسسه مودیز اعلام کرد برآورد 50 دلاری بودجه ایران از قیمت هر بشکه نفت در سال 2017، 5 دلار بالاتر از پیش بینی این موسسه از قیمت نفت در سال 2017 است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۴۵    
الحشد الشعبی پس از آزادسازی منطقه تل عطبه و آغاز عملیات پاکسازی آن برای ادامه عملیات آزادسازی مناطق حومه تل عطبه اعلام کرده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۴۵    
امام جمعه شیراز گفت: کنار آمدن با آمریکا و انگلیس و آن ها را یار خود معرفی کردن و به عنوان این که می توانند گره گشای زندگی ما باشند و دل بستن به آن ها گناهی است که از تهمت، شرب خمر ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۴۵    
صفحه "جیل الحریه و التنویر" در شبکه اجتماعی تویتر افشا کرد محمد بن نایف ولیعهد عربستان در نامه ای غیر رسمی به ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور خواستار برکناری عادل الجبیر از مسند وزارت امور ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۳۵    
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: خود دولت صاحب دلارهای نفتی و پتروشیمی است و با نرخ بالا می فروشد تا کسری را جبران کند اما مجلس باید برنامه ریزی کند و دولت رضایت دهد تا دلار به نرخ 3500 تا 3600 برسد و ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۵:۱۹    
اطلاعات دریافتی به خبرنگار رجانیوز، نشان می دهد این دو وکیل ایرانی برای انجام ماموریت حقوقی از سوی سفارت ایران به کنیا رفته بوده و وکیل ایران در آزادسازی دو نفر از ایرانیان بازداشت شده در کنیا بوده ...