دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۷:۲۵May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای رجا نیوز 23 آذر 1395 - rajanews.com

رجا نیوز 21 بهمن 1393 رجا نیوز 29 اسفند 1394 رجا نیوز 31 فروردین 1395 رجا نیوز 31 اردیبهشت 1395 رجا نیوز 31 خرداد 1395 رجا نیوز 31 تیر 1395 رجا نیوز 31 مرداد 1395 رجا نیوز 31 شهریور 1395 رجا نیوز 30 مهر 1395 رجا نیوز 30 آبان 1395 رجا نیوز 30 دی 1395 رجا نیوز 30 بهمن 1395 رجا نیوز 1 اسفند 1395 رجا نیوز 1 آذر 1395 رجا نیوز 2 آذر 1395 رجا نیوز 3 آذر 1395 رجا نیوز 4 آذر 1395 رجا نیوز 5 آذر 1395 رجا نیوز 6 آذر 1395 رجا نیوز 7 آذر 1395 رجا نیوز 8 آذر 1395 رجا نیوز 9 آذر 1395 رجا نیوز 10 آذر 1395 رجا نیوز 11 آذر 1395 رجا نیوز 12 آذر 1395 رجا نیوز 13 آذر 1395 رجا نیوز 14 آذر 1395 رجا نیوز 15 آذر 1395 رجا نیوز 16 آذر 1395 رجا نیوز 17 آذر 1395 رجا نیوز 18 آذر 1395 رجا نیوز 19 آذر 1395 رجا نیوز 20 آذر 1395 رجا نیوز 21 آذر 1395 رجا نیوز 22 آذر 1395 رجا نیوز 23 آذر 1395 رجا نیوز 24 آذر 1395 رجا نیوز 25 آذر 1395 رجا نیوز 26 آذر 1395 رجا نیوز 27 آذر 1395 رجا نیوز 28 آذر 1395 رجا نیوز 29 آذر 1395 رجا نیوز 30 آذر 1395 
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۴۶    
انتخاب این مکانیزم در توافق در تاریخ حقوق بین الملل شاید سابقه نداشته باشد اما فرمان روحانی به محمد جواد ظریف نیز از جمله عجایب و شگفتی های دیگر محسوب می شود چرا که در واقع فرمانی جهت ورود به مسیری ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۲۱    
پکن می گوید که به خاطر وضع اقدامات تنبیهی علیه صادرات چین، از ایالات متحده و اتحادیۀ اروپا در سازمان تجارت جهانی شکایت می کند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۲۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نشست امروز کمیسیون را تشریح کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۲۱    
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به نقض برجام از سوی آمریکا گفت: تا کنون دو بار با فدریکا موگرینی مسئول کمیته مشترک نامه نگاری کرده ایم.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۱۱    
معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه نامه ای را از وزیر خارجه آمریکا به رئیس جمهوری لبنان تحویل داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۱۱    
وزیر امور خارجه کشورمان، از انتخاب سفیر جدید ایران در سوریه خبر داد و گفت: این فرد بزودی معرفی میشود ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۱۱    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از تصویب طرح اصلاح ماده (1) قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت در کمیسیون متبوعش خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۱۱    
وزیر خارجه انگلیس تاکید کرد که به روسیه فشار وارد خواهیم کرد تا از حمایت از رئیس جمهور سوریه دست بردارد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۱۱    
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت لحظه تکلیف ، قدر دانستن ورود به دوران بلوغ معنوی را یادآور شدند و خاطرنشان کردند ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۱۱    
با توجه به شرایط نامعقول آناستازی به نظر می رسد، فدراسیون والیبال از حضور او برای تیم ملی ایران صرف نظر کرده و یک مربی ایتالیایی را به گزینه های خود اضافه کرده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۱۱    
یک فروند هواگرد مدرن ارتش آمریکا در آب های ساحلی ژاپن سقوط کرد تا تعداد پرنده های نظامی حادثه دیده پنتاگون، فقط در لشکر تفنگداران دریایی به 8 فروند برسد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۰۱    
به نوشته رسانه های صهیونیستی، نخست وزیر این رژیم در سفری تاریخی صبح امروز سفر به دو کشور اسلامی را آغاز کرده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۵۱    
صدراعظم آلمان پس از پیروزی بزرگ ارتش سوریه در شهر حلب اعلام کرد که وضعیت سوریه مصیبت بار و فاجعه آمیز است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۵۱    
دادستان تهران از احضار 11 نفر در این پرونده تا به امروز خبر داد و با ارائه خلاصه پرونده این مدیران نجومی بگیر، دریافتی آن ها را 60،57،55،50،55،42،34،33،27،26 ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۴۱    
سخنران اصلاح طلب 16 آذر می گوید:" من وقتی بین استعمار و استبداد مقایسه می کنم ، می گویم استعمارصد شرف دارد بر استبداد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۴۱    
مراسم جشن تکلیف حدود دو هزار نفر از دانش آموزان پسر شهر تهران، عصر امروز (سه شنبه) با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه ی امام خمینی (رحمه الله) برگزار شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۱۱    
قرار است ترامپ امروز، رکس تیلرسون را به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا معرفی کند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۱۱    
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۱۱    
مطالعات دانشمندان نشان می دهد که خوردن پنیر ، کره و خامه می تواند از ابتلا افراد به بیماریهای قلبی و امراض مربوط به چاقی افراد جلوگیری کند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۶    
زنگنه وزیر نفت با حضور در نشست علنی امروز سه شنبه بیست و سوم آذرماه پارلمان به ارائه توضیحاتی درباره این 2 پرسش پرداخت و اظهار داشت ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۶    
کنگرۀ 15 هزار نفری رزمندگان گلستان صبح سه شنبه بیست و سوم با حضور سرلشکر عزیر جعفری فرمانده سپاه پاسداران در مصلی امام جعفرصادق(ع) این شهرستان گنبد برگزار شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۴۱    
از خواص مصرف امگا 3 بهتر شدن حس و حال است. در مطالعه ای که روی دانش آموزانی انجام شد که امتحانات پایانی را پیش رو داشتند آنهایی که از مکمل های امگا 3 استفاده نکرده بودند 65 درصد پرخاشگرتر از دیگران ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۴۱    
ناخن جویدن می تواند به دندان و لثه آسیب برساند. پژوهش های صورت گرفته نشان داده اند که ناخن جویدن می تواند ایجاد ترک و تضعیف دندان های جلو را به همراه داشته باشد و همچنین به طور بالقوه ایجاد درد در ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۴۱    
به گزارش فارس، مهدی برهانی عضو انجمن علمی طب سنتی گفت: در طب سنتی 28 گروه سردرد داریم. علت یکسری از سردردها مربوط به داخل سر می شود و تعداد دیگری مربوط به داخل بدن است. ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۳۱    
مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران شاخص آلودگی هوای تهران را 103 و در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس اعلام کرد. شاخص 100 مرز هوای سالم و ناسالم در نظر گرفته می شود.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۳۱    
در سال 2016 مدل های مفهومی جدید و عجیبی توسط خودروسازان رونمایی شد که برخی از آنها در این گزارش معرفی شدند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۱    
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با رئیس دستگاه قضا گفت: آیت الله آملی لاریجانی زونکن اسناد مالی قوه قضاییه را نشان داد که در آنها همه این چند میلیارد نه تنها در ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۱    
سازمان دیده بان بحرین از استفاده مسئولان آل خلیفه از تجهیزات و تکنولوژی رژیم صهیونیستی برای تعقیب فعالان جامعه مدنی و مخالفان سیاسی پرده برداشت.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۱۱    
من چندین بار طی نامه ای که به آقای دکتر عارف نوشتم عنوان کردم که ایجاد فراکسیونی به اسم امید ضربه به اصلاح طلبی است ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۰۱    
آمارهای منتشرشده توسط بانک مرکزی نشان می دهد بدهی دولت به بانک ها همچنان در حال افزایش است؛ روندی که استمرار آن طی سال های اخیر شبکه بانکی را از نفس انداخته وساختار اقتصاد کشور را دچار مشکلات فراوانی ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۰۱    
بر طبق لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده، درآمد مالیاتی دولت در سال 1396، در حدود 113 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده که این رقم از درآمدهای نفتی بیشتر است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۶    
رزمایش مشترک نیروی زمینی آمریکا و امارات با هدف آنچه توسعه همکاریهای دفاعی و آموزش به نیروهای اماراتی خوانده شده، از امروز (سه شنبه) آغاز شد .
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۶    
رییس پلیس راهوراستان گفت:رانندگانی که جرائم رانندگی سال 94 را تاپایان آذرماه امسال پرداخت کنند ازپرداخت جرائم دیرکرد معاف خواهندشد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۶    
دیتر هالر سفیر آلمان در ریاض گفته قراردادی تا چند هفته دیگر امضا می شود و از سال بعد، افسران جوان سعودی راهی شمال اروپا می شوند ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۶    
دونالد ترامپ طی مسابقه ای که در آمریکا برگزار شد به عنوان مالک گرانترین پنت هاوس این کشور معرفی شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۶    
رژیم صهیونیستی حاضر نیست از وزیر خارجه سوئد که پنج شنبه وارد منطقه خواهد شد، به دلیل مواضع حمایتی وی از فلسطینی ها استقبال کند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۱    
رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که برای دیدار با رئیس جمهوری منتخب آمریکا در هر زمان آماده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۱    
مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا امروز در مالزی انجام و برنامه نمایندگان ایران در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۱    
با اعلام شرکت بوئینگ مبنی بر کاهش 40 درصدی تولید بوئینگ 777، مشخص شد چرا این شرکت بر اشتغال زایی قرارداد خرید ایران برای آمریکا تاکید می کند ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۱    
قابلیت ویدئوی زنده اینستاگرام از امروز برای تمام کاربران آمریکا شروع می شود و کاربران می توانند ویدیوهای زنده خود را ضبط کرده و در بخش استوریز قرار دهند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: برخی مدیران سابق شرکت عمران شهر جدید پردیس به اتهام دریافت رشوه میلیاردی احضار و حتی بازداشت شده اند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۱    
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به موج گرایش جهان اسلام به وحدت، گفت: کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی پنجشنبه آغاز به کار می کند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۱    
مراسم جشن تکلیف حدود 2000 نفر از دانش آموزان پسر شهر تهران، عصر امروز با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه ی امام خمینی (رحمه الله) برگزار می شود.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۱    
قطعاً هر پروژه ای با کلید خوردنش سود و زیان های خاص خودش را به همراه خواهد داشت، در برخی موارد پروژه ای اجرا می شود تا با ضربه زدن به عده ای منافع چشمگیری را برای عده دیگر به همراه آورد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۱    
رئیس پلیس راهور تهران گفت: ترافیک تهران دیگر قابل تحمل نیست.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۱    
گروه های جهادی دانشجویی سراسر کشور در حرکتی متحد و منسجم، تصمیم به ایجاد پویشی به نام "گرمای یک دقیقه لبخند" گرفته اند که طی آن کمک های مردمی جهت اهدا به خانواده های نیازمند حاشیه شهرهای بزرگ جمع ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۱    
یاران روحانی علی رغم 3.5 سال سیاه نمایی در خصوص شرایط اقتصادی کشور تازه فهمیده اند که کشور در سال 90 یعنی مصادف با هفتمین سال دول قبل، در یکی از بهترین سالهای اقتصادی خود قرار داشت.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۱    
حجت الاسلام شجونی در کتاب خاطرات خود درباره تفسیرهای عجیبی که منافقین از آیات قرآن می کردند روایت کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از نهایی شدن ساخت یک ماهواره سنجش از راه دور با همکاری روسیه خبر داد و گفت ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری فرانسه به نقل از یک مقام ایرانی گزارش داد نمایندگان ایرباس برای مذاکره به منظور نهایی کردن توافق فروش حدود 100 فروند هواپیما در تهران حضور دارند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۵    
بنیانگذار پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نتایج رتبه بندی دانشگاه های جهان توسط موسسه بین المللی یواس نیوز و ورلد رپورت برای سال 2017 میلادی را اعلام کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۵    
سرویس های اطلاعاتی اسپانیا هشدار دادند : گروه تروریستی داعش قصد حملات متعدد را در تمامی خاک اروپا با کامیون های حامل بمب که از سوی تروریست های انتحاری رانندگی می شوند، دارد .
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور وزیر خارجه و معاون حقوقی وی در جلسه عصر امروز این کمیسیون برای بررسی تمدید قانون تحریم های آمریکا علیه ایران خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۵    
وقتی تعرفه پایین آید، واردات افزایش خواهد یافت و نتیجه این می شود که تولیدات داخل از بین رود. واردکننده با تعرفه پایین می تواند با تولید داخل رقابت کند و آن را کنار بزند ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۵    
این یک فیلم تاریخی است ولی آیندۀ ما را و آنچه که امروز با آن درگیر هستیم را به ما نشان می دهد. بعید می دانم انسان هوشمندی بتواند از دیدن این فیلم صرفنظر کند ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۴    
آخرین رئیس جمهور اتحاد جماهیر شوروی از اظهار نظر درمورد انتخاب رئیس جمهوری جدید آمریکا خودداری کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۴    
در جریان معاملات بازار آزاد امروز(سه شنبه) تهران، قیمت هر دلار با بازگشت به کانال 3900 تومانی به نرخ 3907 تومان معامله شد، این در حالی است که نرخ سکه طرح قدیم نیز دو هزار تومان گران شده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۴    
مدیرگروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: آلودگی میکروبی در آب شرب بجنورد مشاهده نشده است و هیچ مشکل خاصی برای آشامیدن آب لوله کشی بجنورد وجود ندارد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۴    
بنیاد روسی "اندیشه عمومی" اعلام کرد، از هر دو شهروند روسیه، یک نفر ولادیمیر پوتین را به عنوان سیاستمدار سال این کشور برگزیده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۴    
رکس تیلرسون که از 12 سال قبل ریاست اکسان موبیل دومین شرکت بزرگ نفتی جهان را برعهده داشته است، سرانجام به عنوان گزینه مورد نظر دونالد ترامپ برای وزارت خارجه تعیین شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۴    
در پی اهمال، تعلل و نقض برجام توسط آمریکا و پیرو تصمیمات شورای عالی امنیت ملی و هیات نظارت بر برجام، رییس جمهوری دستورهای جداگانه ای را خطاب به وزیر امور خارجه و رییس سازمان انرژی اتمی صادر کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۴    
پس از این سخنان دبیر تشکل اصلاحطلب، میزبانان برگزاری مراسم به پشت تریبون رفته و باز هم از نبود مجوز پرسش و پاسخ در این همایش سخن می گوید ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۴    
از آن جایی که حضرتعالی توجه به سیاست خارجی را در صدر برنامه ها و اولویت های دولتتان قرار داده اید جا دارد از شما بپرسیم در طول این 3 سال ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۴۴    
نتایج رتبه بندی دانشگاه های جهان از سوی پایگاه های یواس نیوز و ورلد رپورت برای سال 2017 اعلام شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۲۹    
اتحادیه بزرگ دانشجویی در نامه ای خطاب به وزیر علوم نوشت: هنوز هیچ گونه گزارش صوتی و تصویری از سخنرانی نمایندگان اتحادیه های دانشجویی کشور منتشر نشده و در اختیار خود تشکل ها نیز قرار نگرفته است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۲۹    
به تازگی کشور کانادا ضمن دعوت از نماینده سیدصادق شیرازی به پارلمان این کشور از آنها و نهادهای زیر نظرشان تقدیر کرد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۱۹    
شاکرمی: ما آن فیلم جلسه را از استانداری مطالبه کردیم، فعلاً فیلم به دست ما نرسیده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۱۹    
از 32 جشنواره فیلم سال جاری، 7 مورد (22 درصد)، نخستین دوره و 5 جشنواره (16 درصد) نیز دومین دوره خود را پشت می گذارند که نشان دهنده رشد قارچ گونه این جشنواره ها با بودجه های دولتی است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۹    
چهارمین رزمایش محمد رسول الله(ص) نیروی زمینی ارتش که از روز یکشنبه در جنوب شرق کشور و در سواحل مکران و در گستره 200هزار کیلومتر مربعی آغاز شده بود ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۹    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از بازداشت شهردار آبیک، دو نفر از مسئولین شهرداری به اتهام دریافت رشوه خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۹    
عضو کمیسیون انرژی و فراکسیون امید مجلس با اشاره به اینکه آمارهای متفاوت درباره نجومی بگیران، مردم را نگران و سردرگم کرده است ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۹    
سردار قاسم سلیمانی در بین کودکان سوریه ای شکلات توزیع می کند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۳:۴۹    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اگری پرس، سطح باغات بارور مرکبات مازندران 110 هزارهکتار است که حدود 70 تا 80 هزار هکتار آن به دنبال بارش برف اول آذرماه دچار سرما زدگی شد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۳:۳۴    
موفقیت سرتیپی در پخش فیلم ها و مسیر رساندن آن ها به فروش بالا هر تهیه کننده ای را وسوسه می کند که فیلم خود را برای پخش به وی بسپرد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۳:۰۴    
یکی از رهبران ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین تاکید کرد که تائید حکم حبس 9 ساله شیخ علی سلمان یک تصمیم سیاسی با موافقت انگلیس بوده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۴    
وی با بیان اینکه حیف است با برجام خورشید تابان را از دنیا طلب کنیم آنوقت نسبت به خورشید تابان مردم سیستان و بلوچستان بی تفاوت باشیم، گفت: بیخود دور دنیا دنبال خورشید می گردیم ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۲:۰۹    
پس از آزادسازی حلب، سوری ها در کل این کشور جشن گرفتند. تصاویری که شاهد آن هستیم شادی مردم حلب پس از آزادی سازی این شهر می باشد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۲:۰۹    
آمار و روایت های مختلف از تعداد نجومی بگیران ناشی از خلأ های قانونی در کشور است؛ اگر قوانین مربوط به حقوق و دستمزد همانگونه که برای اقشار کم درآمد مشخص است، برای مدیران دولتی نیز مشخص و ثابت باشد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۲:۰۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب کلیات لایحه تشکیل سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی - ساتبا - موافقت کردند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۱:۵۹    
عملیات آزادسازی محله های شرقی حلب از یکشنبه 30 آبان 95 برابر با 20 نوامبر 2016 آغاز شد تا حدود یک چهارم این محله ها در مدت تنها سه روز از آغاز عملیات از لوث گروه های تروریستی پاکسازی شد که مهمترین ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۱:۴۴    
چرا در پویش "مدافعان دور از حرم"شرکت میکنیم؟ آیا رزمندگان اسلام نیازمند لباسهای مردم هستند؟ "حبیب عبدالهی"، جانباز مدافع حرم "رادیو پویش3" جواب میدهد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۱:۴۴    
در نامه توکلی به دادستان کل کشور آمده است: انتظار این است که پیش از امضای هر قراردادی با توتال فاسد و مفسد، از سلامت فرایند در این مرحله از بازگشت توتال به صنعت نفت کشور اطمینان حاصل شود .
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۱:۴۴    
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۱:۴۴    
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی اقدام دادستان مشهد در خصوص ممانعت از سخنرانی اخیر علی مطهری در این شهر را کاملاً قانونی عنوان کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۱:۴۴    
محمود کریمی مشتری آرایشگاهم شد، به واسطه معرفی بنده توسط حاج محمود، سعید حدادیان، عبدالرضا هلالی و بسیاری از مداحان، واعظان، اقشار هنرمند و بعضا چهره های سیاسی برای اصلاح به آرایشگاه بنده می آیند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۱:۳۴    
یک خبرگزاری روسی به نقل از سفیر کشورمان در مسکو اعلام کرد که تهران آماده لغو کامل ویزا با روسیه است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۱:۳۴    
منطقه 12 یکی از قدیمی ترین مناطق شهری تهران با 6 ناحیه و 31 محله در مرکز پایتخت واقع شده است.از مهم ترین ویژگی های منطقه 12 قرار گرفتن بازار تهران و بسیاری از مراکز و نهادهای دولتی ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۱:۲۴    
مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و فعلی سازمان بسیج مستضعفین عصر دوشنبه 22 آذر با حضور تعدادی از مقامات سیاسی، فرهنگی و فرماندهان عالیرتبه سپاه و نیروهای مسلح در سالن 5 آذر بسیج برگزار شد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۰:۳۹    
تلویزیون سوریه اعلام کرد که شهر حلب به طور کامل آزاد شده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۰:۳۹    
رژیم انگلیس ضمن گستاخی مجدد مدعی شد ایران تهدیدی فراگیر است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۰:۲۹    
در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید سازمان بسیج مستضعفین، که عصر دیروز دوشنبه با حضور تعدادی از مقامات سیاسی، فرهنگی و فرماندهان عالیرتبه سپاه و نیروهای مسلح در سالن 5 آذر بسیج برگزار شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۰:۲۹    
رئیس جمهور منتخب آمریکا، ریک تیلرسون را برای تصدی مسئولیت وزارت خارجه این کشور انتخاب کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۰:۰۹    
5 اتحادیه بزرگ دانشجویی در نامه ای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کردند: دولت با وجود گذشت نزدیک به یک هفته از روز 16 آذر هنوز هیچ گزارش صوتی و تصویری از سخنرانی نمایندگان اتحادیه های دانشجویی ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۰:۰۹    
گروه بین المللی فعال در زمینه کاهش مناقشات بین کشورها در گزارشی به شرح جزئیات طرح پیشنهادی ایران در سال 2013 برای صلح در سوریه پرداخته که دولت وقت ترکیه آن را به امید براندازی دولت بشار اسد رد کرد.
  • ۱