سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۲May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 5 آذر 1398 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1398 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1398 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1398 خبر گزاری رسا 31 تیر 1398 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1398 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 30 دی 1398 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 1 آذر 1398 خبر گزاری رسا 2 آذر 1398 خبر گزاری رسا 3 آذر 1398 خبر گزاری رسا 4 آذر 1398 خبر گزاری رسا 5 آذر 1398 خبر گزاری رسا 6 آذر 1398 خبر گزاری رسا 7 آذر 1398 خبر گزاری رسا 8 آذر 1398 خبر گزاری رسا 9 آذر 1398 خبر گزاری رسا 10 آذر 1398 خبر گزاری رسا 11 آذر 1398 خبر گزاری رسا 12 آذر 1398 خبر گزاری رسا 13 آذر 1398 خبر گزاری رسا 14 آذر 1398 خبر گزاری رسا 15 آذر 1398 خبر گزاری رسا 16 آذر 1398 خبر گزاری رسا 17 آذر 1398 خبر گزاری رسا 18 آذر 1398 خبر گزاری رسا 19 آذر 1398 خبر گزاری رسا 20 آذر 1398 خبر گزاری رسا 21 آذر 1398 خبر گزاری رسا 22 آذر 1398 خبر گزاری رسا 23 آذر 1398 خبر گزاری رسا 24 آذر 1398 خبر گزاری رسا 25 آذر 1398 خبر گزاری رسا 26 آذر 1398 خبر گزاری رسا 27 آذر 1398 خبر گزاری رسا 28 آذر 1398 خبر گزاری رسا 29 آذر 1398 خبر گزاری رسا 30 آذر 1398 
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۶:۰۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۰:۴۱    
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با اشاره به اهمیت روایت گری دانشجویان انقلابی گفت: عملکرد بد یک مسؤول نمی گذارد یک جوان، شکوه و عظمت این انقلاب را درک کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۲    
همزمان با هفته بسیج تجمع 10 هزار نفری بسیجیان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۰    
حجت الاسلام عربپور با بیان اینکه زیرساخت بسیج حوزه های علمیه است و تفکر بسیج یک تفکر قرآنی و علوی است، گفت: بسیج اساتید حوزه در کرمان راه اندازی می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۷    
امام جمعه کرمان با بیان اینکه فتنه های انقلاب با تفکر بسیج خنثی شد، گفت: تا کشور با روحیه بسیجی فعالیت کند هیچ جریانی نمی تواند ما را شکست دهد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۶    
رسانه های عراقی از اقدام برخی معترضان در بستن راه ها و پل ها در سه استان از جمله کربلای معلی و نجف اشرف خبر دادند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۰    
در پی کشته شدن دو شهروند لبنانی به دلیل تصادف با موانع ایجاد شده توسط معترضان در جاده ها و مسیرهای ارتباطی، حزب الله و مجلس اعلای شیعیان آن را جنایت خواندند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۰    
یک مقام آمریکایی مدعی شده است که قطر و کویت آمادگی خود را برای پیوستن به ائتلاف دریایی تحت رهبری واشنگتن اعلام کرده اند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۷    
رییس شورای عالی سیاسی یمن گفت: عربستان سعودی نقض توافق صلح را تشدید کرده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۷    
اسیر مبتلا به سرطان در زندان های رژیم صهیونیستی در نتیجه اهمال عمدی این رژیم به شهادت رسید و در پی آن، اوضاع زندان ها متشنج گزارش شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۷    
وزیر سوری بر همکاری سوریه با ایران در سایه تحریم های ظالمانه علیه دو کشور تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۷    
یک پیرو آیین سیک در هند زمینی را برای احداث مسجد به مسلمانان اهدا کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۱    
انتشارات حکمت و عرفان کتاب رونق تولید از منظر قرآن و روایات اهل بیت(ع) را در پاییز 98 منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۰    
سیدمرتضی نبوی در جمع اعضای انجمن های اسلامی اصناف و بازار گفت: فتنه اخیر برای نظام و مردم، عبرت آموز است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۷    
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی ها از طریق سناریوی آشوب در جریان اغتشاشات اخیر دنبال عقب راندن مسئولان از تصمیم شان بودند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۷    
آغاز اصلاح قیمت بنزین از بامداد 24 آبان، گرچه با تصمیم و تایید روسای سه قوه و با حمایت رهبر انقلاب بود اما تبعات آن طی روزهای گذشته متوجه قوه مجریه و دولت بوده است و دو قوه دیگر با وجود تایید سران در ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۷    
وزارت نفت اعلام کرد با اصلاح قیمت بنزین و برقراری دوباره نظام سهمیه بندی، میزان مصرف بنزین در کشور روزانه 19 میلیون لیتر کاهش یافته است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۱    
نصر الشِمَّری، تقویت ارتباط عراق با روسیه و چین را اقدامی مفید در راستای خارج شدن از سلطه امریکا توصیف کرد و مقابله با اسرائیل را واجب دینی دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۵    
عضو جامعه مدرسین گفت: دشمن برنامه ریزی وسیعی برای ایجاد آشوب در کشور کرده بود اما با تدبیر رهبر انقلاب و وحدت و انسجام مردم شاهد خنثی شدن این توطئه بودیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۲    
آیت الله تحریری با تاکید بر اینکه طلاب در مباحث تاریخی باید اهل تحلیل وقایع رخ داده در تاریخ باشند، گفت: تحلیل وقایع تاریخی باید با پشتوانه های محکم اعتقادی همراه باشد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۶    
حضرت آیت الله شبیری زنجانی در پیامی به رییس جمهوری، درگذشت خواهر روحانی را تسلیت گفت و برای آن مرحومه طلب رحمت و مغفرت کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۰    
رضایی هفته بسیج را فرصتی مناسب برای شناخت تاریخ انقلاب دانست و گفت:گروهی می خواهند انقلابی ها را کنار بزنند و با بلندگوهای خارجی برای نیروهای انقلاب هزینه درست می کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۰    
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به مشکلات آب اصفهان، گفت: جلسات متعددی با رؤسای جمهور و وزرای نیرو برگزار شده اما به نظر می رسد عزم آنها در انتقال آب به اصفهان جدی نیست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۰    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: اصلاحات ساختار بودجه 1399 در چهار محور بنابر ابلاغیه رهبر معظم انقلاب تدوین و به کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ارائه شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۰    
حجت الاسلام محسن زاده به 40 سال فتنه های شکست خورده دشمن اشاره کرد و گفت: قوه قضاییه بدون هیچ مسامحه ای لیدر های فتنه اخیر را مجازات کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۷    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه رهبر انقلاب با حمایت از قانون آتش فتنه را خاموش کردند، گفت: اجرای طرح سهمیه بندی بنزین نباید همراه با گرانی دیگر کالاها باشد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۷    
رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج سیدحسین موسوی؛ پدر گرامی شهیدان والامقام سیدرحیم، سیدکریم و سیدعظیم موسوی تسلیت کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۱    
عضو مرکز تدوین متون درسی حوزه ضمن تعریف دقیق اسلام، انقلاب اسلامی و حوزه انقلابی تأکید کرد که حوزه انقلابی حوزه مجری اسلام کامل در عرصه آموزش، تبلیغ، ترویج و پژوهش است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۱    
آیت الله ری شهری با بیان اینکه آخوندهای درباری و دنیا طلب هرگز فقیه نمی شوند، گفت: فقیه حقیقی انسانی زاهد و آخرت نگر است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۳:۰۵    
سردار بابایی، محرومیت زدایی را از مهم ترین مأموریت های بسیج اعلام کرد و گفت: به برکت حضور بسیجیان در روستا ها و مناطق دور افتاده، شاهد عمران و آبادی در این مناطق هستیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۳:۰۲    
آیت الله رشاد با بیان اینکه خداوند شاکر شاکران است، گفت: پروردگار در اوج بی نیازی قدردان اعمال نیک انسان است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۷    
شورای نگهبان در اطلاعیه ای زمان، مکان و منابع آزمون علمی، انتخابات اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۲:۲۰    
عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان با بیان اینکه دولت و مجلس به وظایف قانونی خود در طرح مدیریت سوخت عمل نکردند، راه تحول کشور استقرار مدیریت جهادی و انقلابی دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۱:۳۲    
عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه آیت الله میرمحمدی در زمینه هایی که به حضورشان نیاز بود حضور متعهدانه داشت، گفت: ایشان در جامعه مدرسین حضور مستمر داشتند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۵    
جلیلی با بیان این که نباید بیشترین یارانه بنزین را مرفهان جامعه دریافت کنند،گفت: طرح جامعی را به سران قوا داده بودیم که با مصوبه بنزینی اخیر متفاوت بود
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۵    
مبارزه دستگاه قضایی با مفاسد درون قوه ای مطابق با تاکیدات رئیس قوه قضاییه با شتاب قابل توجهی همراه بوده و در این زمینه پرونده های مهمی مورد رسیدگی قرار گرفته است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۵    
حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در پیامی درگذشت عالم پرهیزکار آیت الله حاج سیدابوالفضل میرمحمدی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۰:۵۶    
آیت الله کعبی ابعاد علمی و فقهی فتوای حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب درباره عدم استحباب چندهمسری را تبیین کرده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۰:۵۶    
حجت الاسلام اندرزگو با بیان این که روحانیت بیش از هر صنفی به روحیه بسیجی و جهادی نیازمند است، گفت: این روحیه در کار تبلیغ دین هم به مبلغان کمک شایانی می کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۰:۴۷    
اولین کارگاه از سلسله کارگاه های دوره تربیت مبلغ سبک زندگی در مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۰:۴۷    
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نگاه سند مرجعیت علمی قرآن کریم به علوم مختلف را به شدت نگاه حداکثری خواند و گفت: باید در علوم اسلامی و انسانی متمرکز شویم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۱    
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: بسیج به شجره طیبه تنومندی تبدیل شده است که به نامی آشنا و شناخته شده در فرهنگ ایرانی و اسلامی بدل شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۹:۵۰    
انتشارات مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، کتاب حجاب شناسی؛ چالش ها و کاوش های جدید را به همت مرکز مطالعات و پژوهش های فرهنگی حوزه علمیه منتشر کرده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۹:۴۲    
قدیمی ترین اسناد و اسامی طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، آثار برتر همایش کتاب سال حوزه، اسناد و تصاویر مربوط به مؤسس حوزه و از مهم ترین قسمت های این مرکز به شمار می روند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۱    
ویژه نامه حوزه و روحانیت در کلام حضرت آیت الله خامنه ای در بردرانده فرمایشات و رهنمود های ایشان از سال 1368 تا 1391 است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۲    
قاموس عربی به عربی المنجد اثر لویس معلوف از معروف ترین و پراستفاده ترین قاموس های زبان عربی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۷    
سردار جلالی با اشاره به اینکه ملتی که بسیج 20 میلیونی دارد بن بست ندارد، گفت: آن ها که تلاش دارند بگویند ما به بن بست خورده ایم، ظرفیت های عظیم این ملت را نمی شناسند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۱    
شصت و هفتمین نشست دیدار با اصحاب قلم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۵    
دبیر شورای نگهبان گفت: وقتی یک ملتی با آمریکا و همه مستکبران عالم دربیافتد، معلوم است که این مسیر شهادت و جانبازی دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نمی پذیریم که بگویید ما اختیار نداریم، گفت: نارسایی هایی که امروز وجود دارد به دلیل ضعف نظارت مجلس است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۷    
رییس قوه قضاییه مبارزه با فساد را اولویت دستگاه قضا دانست و خط قرمز قوه قضاییه در مقابله با فساد را سیاه نمایی، اتهام زنی و طرح ادعاهای بدون سند عنوان کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۶:۵۱    
آیت الله نمازی تغذیه سالم را پایه و اساس سلامت جامعه دانست و با اشاره به اینکه سلامت جامعه در سایه تغذیه سالم است، گفت: علت و اساس همه بیماری ها تغذیه ناسالم است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۵    
نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه بسیج حلال مشکلات و خنثی کننده توطئه ها است، گفت: لازمه پیشرفت کشور تفکر بسیجی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۲    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی درگذشت خواهر رییس جمهور را به وی تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۲    
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: بسیج نمادی از کارآمدی، مسؤولیت پذیری و ولایت مداری است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۲    
عضو هیات علمی گروه اقتصاد اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در نوشتاری به تبیین فقه اکبر در کشف نظام پرداخته است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۶    
فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه دشمن از راه های مختلف به دنبال ضربه زدن به کشور است، گفت: آمریکایی ها تما م توطئه ها را برای مبارزه با ایران اجرایی کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۰    
اجتماع عظیم بسیجیان به صورت باشکوه و گسترده برگزار شد و از جای جای استان بسیجیان استان برای حضور در این اجتماع آمده بودند تا به مقام معظم رهبری لبیک بگویند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۰    
رئیس بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه بسیج برای رفع فقر و زدودن محرومیت ها از مناطق محروم کشور تلاش می کند، گفت: 1800 گروه جهادی دانشجویی درسطح کشور فعالیت می کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۲    
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: به پشتوانه ولایت فقیه، بسیج عامل وحدت و انسجام ملی در کشور است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۲    
دوره فرزندپروری با موضوع تربیت بدون فریاد به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ویژه طلاب برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۵:۵۱    
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی تفکر بسیجی ضرورت مقابله با فتنه ها و گذر از آفت هایی است که ارزش های انقلاب را نشانه گرفته است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۵:۴۵    
هزاران نفر از بسیجیان بصیر و ولایتمدار شهر های مختلف استان سمنان با برگزاری اجتماع هایی باشکوه در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اقتدار لشکر مخلص خدا را به رخ دشمنان کشیدند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۵:۴۵    
حجت الاسلام طبرسی، انقلابی ماندن را نیازمند رشد و گسترش تفکر بسیج در کشور دانست و گفت: امروز طلاب باید در کنار علم آموزی، تفکر اصیل و انقلابی بسیج را در خود تقویت کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۵:۴۲    
همزمان با هفته بسیج یادواره 36 هزار شهید دانش آموز در شهرستان پارس آباد مغان با حضور گسترده خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسؤولان، دانش آموزان و فرهنگیان برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۵:۴۲    
خبرگزاری رسا اقدام به اعلام فراخوانی در جهت تجمیع پیشنهادات و انتقادات طلاب و فضلای حوزه های علمیه در موضوع معیشت کرده تا این نظرات در اختیار تصمیم گیران حوزه قرار بگیرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۵:۳۰    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بسیجیان عاشقانه به وظایفشان عمل می کنند و در بحران ها با بصیرت کامل حضور دارند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۵:۳۰    
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل گفت: راه پاسداشت فرهنگ شهادت درگرو صیانت از ارزش های اسلامی، صبر، مقاومت، جهاد علمی و فرهنگی و انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۷    
حجت الاسلام فرجی با اشاره به اینکه بهترین بسیجی کسی است که بتواند راه شهدا را ادامه دهد، گفت: یک ششم از طلاب و روحانیان حوزه کاشان در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۷    
حجت الاسلام عمرانی گفت: مراسم عمامه گذاری 13 طلبه از مدرسه با حضور آیت الله موسوی جزایری و امام جمعه اهواز در مسجد چیت ساز برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۰    
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بسیج را نهادی مردمی و مدافع آرمان های انقلاب خواند و گفت: تفکر بسیجی لازمه رفع مشکلات کشور است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۷    
سفیر ایران در سنگال با حضور در دفتر مدیرت جامعه المصطفی العالمیه با حجت الاسلام والمسلمین عباسی دیدار و گفت وگو کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۱    
بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، مهلت ثبت نام دهمین دوره این رویداد سینمایی تا 13 آذر و تحویل آثار به دبیرخانه تا 15 آذر تمدید شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۱    
حجت الاسلام فرامرزی گفت: طلاب مدرسه امام موسی کاظم شادگان در مسیر پیاده روی اربعین به روشنگری درباره ادعا های احمد یمانی پرداختند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۵    
نماینده ولی فقیه در لرستان به ظرفیت و موفقیت تفکر بسیجی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: تفکر بسیجی راه گشا بوده و دولت از این ظرفیت در رفع مشکلات اقتصادی بهره مند شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۵    
همزمان با هفته بسیج، مراسم یادواره شهدا به منظور پیمان بانوان طلبه با شهدا در جامعه الزهرا (س) برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی علوم انسانی وابسته به جامعه المصطفی العالمیه اقدام به برگزاری کارگاه های مختلف پژوهشی می کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۸    
جلسه دفاع از پایان نامه سطح سه با موضوع جایگاه معرفت تحقیقی در اعتقادات با رویکرد نقد شبهات معاصر در جامعه الزهرا(س) برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۲    
مدیر حوزه های علمیه خواهران با صدور پیامی درگذشت آیت الله میرمحمدی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۰    
با افتتاح نمایش جوکر، ادارات پلیس در نیویورک و لس آنجلس، نیروهایشان را در مقابل برخی سالن های نمایش این فیلم، مستقر کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۵    
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران از آیت الله طبرسی عیادت کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۵    
کارشناس حوزه زن و خانواده گفت: در همه ادیان الهی پایبندی به عفاف برای زن و مرد توصیه شده و احکامی در این زمینه بیان شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۵    
کرسی ترویجی مؤلفه های انسانی جامعه موعود در قرآن با تأکید بر اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای از سوی معاونت پژوهشی جامعه الزهرا(س) برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۲    
مراسم گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از طلاب بسیجی این مدرسه با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: 4 روز قبل از توافق وین به آقای روحانی نامه نوشتم و آن را رسانه ای نکردم که در آن ایرادات توافق را یادآور شدم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۲    
زیبایی به عنوان امری طبیعی در دوران کودکی در اوج است و حالا امروزه منبع درآمد بسیاری از سودجویان شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۶    
نماینده دوره هفتم مجلس با تأکید بر اینکه بسیج نماینده و مدافع مردم است، گفت: بسیج باید به کمک مردم محروم و ناتوان بیاید و صدای رسای آنها باشد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۶    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: تجلی عملی حیات طیبه در کشور سبب اقبال و استقبال جهانی نسبت به اندیشه اسلام ناب محمدی شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۶    
به مناسبت پنجم آذر و روز بسیج تجمع بزرگ بسیجیان استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۰    
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: تحریم مذاکره با آمریکا از سوی امام راحل و رهبر معظم انقلاب به دلیل خوی استکباری در امتیاز گرفتن است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۰    
همزمان با هفته بسیج، بخش های مختلف جامعه الزهرا علیهاالسلام با موضوعات من انقلابی ام و من بسیجی ام فضاسازی شدند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۰    
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال از برگزاری اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین با عنوان رسالت روحانیت و حوزه های علمیه در پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب در اصفهان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۵    
نماینده مردم همدان در خبرگان با اشاره به دریای خروشان حضور ملت ایران در حمایت از انقلاب گفت: تدبیر رهبر انقلاب و بصیرت ملت بار دیگر انقلاب را از توطئه دشمن نجات داد.
  • ۱