سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۹May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 10 آذر 1398 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1398 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1398 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1398 خبر گزاری رسا 31 تیر 1398 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1398 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 30 دی 1398 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 1 آذر 1398 خبر گزاری رسا 2 آذر 1398 خبر گزاری رسا 3 آذر 1398 خبر گزاری رسا 4 آذر 1398 خبر گزاری رسا 5 آذر 1398 خبر گزاری رسا 6 آذر 1398 خبر گزاری رسا 7 آذر 1398 خبر گزاری رسا 8 آذر 1398 خبر گزاری رسا 9 آذر 1398 خبر گزاری رسا 10 آذر 1398 خبر گزاری رسا 11 آذر 1398 خبر گزاری رسا 12 آذر 1398 خبر گزاری رسا 13 آذر 1398 خبر گزاری رسا 14 آذر 1398 خبر گزاری رسا 15 آذر 1398 خبر گزاری رسا 16 آذر 1398 خبر گزاری رسا 17 آذر 1398 خبر گزاری رسا 18 آذر 1398 خبر گزاری رسا 19 آذر 1398 خبر گزاری رسا 20 آذر 1398 خبر گزاری رسا 21 آذر 1398 خبر گزاری رسا 22 آذر 1398 خبر گزاری رسا 23 آذر 1398 خبر گزاری رسا 24 آذر 1398 خبر گزاری رسا 25 آذر 1398 خبر گزاری رسا 26 آذر 1398 خبر گزاری رسا 27 آذر 1398 خبر گزاری رسا 28 آذر 1398 خبر گزاری رسا 29 آذر 1398 خبر گزاری رسا 30 آذر 1398 
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۱    
شیوع بیماری آنفلوانزا در روزهایی که هوای کلانشهرهای کشور به شدت آلوده شده است، می تواند منجر به تشدید این بیماری شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۲    
چینی ها می گویند برجام با خطر فروپاشی روبه رو است، اما معاون وزیر خارجه کویت گفته که نشانه هایی از آرامش درباره پرونده هسته ای ایران دیده می شود ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۲    
اگر رسم آدمیت این است، گمانم هرگز خدا از شیطان نمی خواست که سجده کند به پای آدم! سخن بر سر فیلمی کوتاه است که لابد در مجازستان دیده اید! طفل معصومی را بیندازی سطل زباله و بعد بنا کنی کرکر خندیدن!
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۱    
مدیر جذب و ساماندهی بعثه رهبری گفت: روحانیون واجد شرایط اعزام به حج99 با ثبت نام در سامانه کارگزاران فرهنگی بعثه رهبری آمادگی خود را برای اعزام به حج اعلام کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۵    
پنجمین اجلاس استانی نماز با موضوع "نماز و مدرسه" در استان قزوین برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۷    
حجت الاسلام بصیرتی گفت: کسانی وارد عرصه انتخابات شوند که توانایی آن را داشته و قصد خدمت به مردم و نظام اسلامی را داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۰:۵۱    
وزارت کشور یمن از کشف نقشه خطرناک عربستان علیه این کشور خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۰:۵۱    
مشارکت رژیم صهیونیستی در نشست مقدماتی نمایشگاه اکسپو 2020 دبی با خشم فلسطینیان مواجه شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۰:۴۵    
رسانه های عراقی از وقوع آتش سوزی مجدد در کنسولگری ایران در نجف و مهار آن خبر دادند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۷:۳۶    
انتشارات شهید کاظمی کتاب نجمه پلاره زندگی داستانی رزمنده لشکر زینبیون، شهید سیدافتخارحسین را منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۲۱    
مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: برخی انتخاب ها سبب عقب افتادگی جامعه و کشور می شود و برای جلوگیری از این آسیب باید با مطالعه و بصیرت فرد اصلح را انتخاب کنیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۱    
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران با اشاره به نقش مردم در خاموش کردن فتنه اخیر آشوبگران گفت: تجربیات 40 سال اخیر نشان می دهد هر کجا مردم پای کار آمده اند موفقیت های زیادی رقم می خورد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۵    
نشست علمی فقر و آموزش کودکان به همت انجمن فقه و حقوق اسلامی با همکاری مراکز علمی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۴۶    
پارسا گفت: تمامی پزشکان مکلف به نصب دستگاه کارتخوان در مطب های خود هستند و کسانی که آن دستگاه ها را نصب نکرده باشند به طور قطع مشمول جرایمی خواهند شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۲۰    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تهیه اطلس جامع امام خمینی(ره) می تواند در کنار کارهای محتوایی کنگره جای بگیرد و در واقع این کار یک ضرورت است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۱۱    
فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: برای استمرار فعالیت در عرصه اربعین باید گفتمان سازی کنیم و ارتباط با موکب های عراقی و مردم عراق را تقویت و گسترش دهیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۵۶    
حجت الاسلام محمدیان گفت: تربیت صحیح دختران از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در اولویت برنامه های تربیتی آموزش و پرورش قرار گیرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۵۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از میزبانی سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۴۷    
فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و دستگیری 2 عامل اصلی ارتباط با شبکه های معاند در اغتشاشات آبان ماه شیراز خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۴۱    
مدیرکل ارشاد استان اردبیل گفت: دومین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی در استان اردبیل برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۴۱    
به عنوان اولین پروژه از 500 پروژه فنی و محرومیت زدایی سراسری استان سیستان و بلوچستان توسط بسیج سازندگی، افتتاح مدرسه 6 کلاسه در میرآباد چابهار انجام شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۵    
رسولی گفت: اگر انتقادی نسبت به مسؤولان هست باید یادمان باشد که اینها توسط خود مردم انتخاب شده اند تا به این مقام برسند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۲    
جریان کم شمار و پُر ادعا در حالی با تکیه بر ناکارآمدی دولت ساز کناره گیری آقای روحانی را کوک کرده اند که تا همین دیروز از طرفداران سینه چاک دولت بودند!
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۱۷    
رئیس ستاد جوانان در ستاد انتخاباتی موسوی در سال 88 می گوید اصلاح طلبان نمی خواهند در شرایط فعلی، شریک شکست روحانی باشند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۱۱    
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: اگر مجلس زبان مردم بود و می ایستاد تا حرف ها زده شود، مردم شاهد این وضعیت نبودند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۲۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۰:۰۱    
دریادار تنگسیری گفت: تأمین سوخت شناورهای صیادی از دغدغه های مهم مردم منطقه است و ضرورت دارد نهادهای مسؤول راهکار مناسبی را برای رفع مشکلات این مردم زحمتکش ارائه کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۳:۴۰    
در جلسه روز یکشنبه هیأت دولت که در دو نوبت صبح و عصر به ریاست رییس جمهور برگزار شد تعدادی از مواد لایحه بودجه سال 1399 کل کشور، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۳:۴۰    
آیت الله تحریری با بیان اینکه خداوند بدون تشبیه معروف است، گفت: همه موجودات به صورت فطری خداوند را می شناسند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۳:۳۷    
عضو هیأت رییسه مجلس با اشاره به کوتاهی دولت در اجرای قانون مدیریت سوخت، جزئیاتی از وقایع جلسه سران قوا در شورای هماهنگی اقتصادی درباره گرانی بنزین را روایت کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۳:۳۷    
آیت الله ری شهری گفت: کسی که در دین خود فقیه نشود و تفقه در دین نداشته باشد خداوند هیچ عملی را از او نمی پذیرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۳:۳۱    
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت بر ضرورت توجه مردم به انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه رفع مشکلات کشور و مردم است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۳:۲۵    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه دولت اجازه ندارد هر حرفی را به زبان بیاورد و بگوید خبر نداشتم، گفت: بی خبری رییس جمهور نسبت به گرانی بنزین قابل توجیه نیست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۳:۲۵    
امام جمعه پلدختر بر ضرورت آگاهی مردم در انتخاب نماینده اصلح تأکید کرد و گفت: توجه به شاخصه انقلابی، لازمه انتخاب اصلح است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۲:۳۷    
استاد درس خارج حوزه علمیه قم به تبیین احکام قراردادهای تهیه کنندگی در آینه فقه پرداخت و گفت: باید در انعقاد قراردادها تراضی طرفین وجود داشته باشد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۲:۳۱    
از سوی مرکز امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه قم به عنوان طرح ایده ، ویژه طلاب جوان مدارس علمیه قم فراخوان شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۲:۰۱    
علت تاخیر در افتتاح بزرگترین مسجد آسیای مرکزی در دوشنبه با درخواست امیر قطر برای شرکت در این مراسم ارتباط دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۱:۵۵    
هزاران نفر از ساکنان فلسطین اشغالی در تل آویو تظاهرات کرده و خواستار استعفای نتانیاهو شدند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۱:۵۵    
پدافند هوایی یمن یک فروند هواپیمای جاسوسی متجاوز ائتلاف سعودی را در استان حجه واقع در شمال غرب یمن سرنگون کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۱:۵۵    
رییس ائتلاف النصر در عراق از که هر فرصتی برای کنار زدن عادل عبدالمهدی استفاده می کرد، از طرح خود برای آینده عراق پرده برداشت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۱:۵۵    
معترضان که عمده آنان را دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه های بغداد تشکیل دادند، یکی از جاده های شمال بغداد را بستند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۱:۵۵    
روزانه 6 هزار نفر از قدیمی ترین قرآن چین در مسجدی در استان چینگ های بازدید می کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۰:۲۲    
مدرس از جمله متفکرانی بود که تجدد عصر خویش را به بهترین شکل فهم نمود. هرچند که او را مرد سیاست می شناسند اما با کمی تامل، می توان جنبه های فرهنگی و فکری او را ترسیم کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۱    
روزی سردار سپه به رئیس نظمیه وقت دستور تفرقه تماشاچیان را در میدان بهارستان داد و درنتیجه عده ای مضروب شدند. رئیس مجلس آن زمان به رضاخان که مشغول امرونهی بود، گفت: شما حق اهانت به ملت را ندارید ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۸:۰۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۵۵    
سازمان هواشناسی با اعلام آغاز بارش برف،باران،رعد و برق،کاهش نسبی دما و وزش باد از اواخر وقت فردا، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز پنجشنبه خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۴۶    
شرکت و حضور در درس اخلاق همواره مورد سفارش بزرگان و علمای دین اسلام بوده است؛ همواره در شهر تهران جلسات مختلفی برگزار می شود که در این گزارش به معرفی آنان پرداخته ایم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۷    
بدون تردید شهید آیت الله سید حسن مدرس فقیه، عالم، مجتهد، سیاستمدار و مجاهد از نوادر مشاهیر جهان اسلام و ایران بشمار می رود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۲۵    
امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 345 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 301 هزار تومان معامله می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۱۶    
رهبر انقلاب با انتقاد از ثبت نام بی محابای برخی افراد در انتخابات مجلس، گفتند: هر سمتی در کنارش یک مسؤولیتی دارد باید دید که آیا می توانید آن تعهد را انجام بدهید یا نه؟
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۱۶    
سخنگوی شورای نگهبان نوشت: از امروز که ثبت نام ها آغاز می شود، باید همگی برای تحقق یک انتخابات پرشور تلاش کنیم و البته رسانه ها در این امر، نقش ویژه ای دارند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۱۰    
سرماخوردگی، مرض معمولی و بسیار متداولی است که احتمال ابتلا بدان در همه فصل های سال هست. شایع ترین راه انتقال این بیماری ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۱۰    
با توجه به شروع شدن فصل سرما و لزوم دانستن اینکه استفاده از چه گیاهان برای جلوگیری از ابتلا به سرما خوردگی و یا در صورت ابتلا به این قبیل بیماری ها مصرف آن ها مفید می باشد
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۷    
در حالی که سخنگوی سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده، در قانون بودجه برای ثبت نام جاماندگان یارانه نقدی هیچ پیش بینی نشده است ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۷    
طرح افزایش قیمت بنزین به حدی بد اجرا شد که برخی معتقدند احتمال نفوذ دشمن در سیستم مدیریتی کشور وجود دارد که البته وزارت اطلاعات باید درخصوص آن به جمع بندی برسد و اعلام نظر کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتقاد به شورای نگهبان، ضدیت با نظام نیست و ما از انتقاد سازنده استقبال می کنیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۲    
آیت الله کعبی به تبیین تفاوت فقه سنتی و حکومتی پرداخت و گفت: تأسیس فلسفه علوم انسانی اسلامی مقدمه تدوین فقه حکومتی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۶    
از آنجا که با خوش خیالی بنا را بر صدق و صحت اظهارات آقای روحانی از بی خبری اش از تاریخ اجرای سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین می گذاریم، اما کمی که دقیق شویم ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۰    
مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران گفت: پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری، کشف یک مخزن جدید نفتی در استان خوزستان نهایی شده و خبر خوش آن به مردم عزیز ایران اعلام شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در آستانه ارائه بودجه از سوی دولت به مجلس و گمانه زنی های پیرامون آن؛ از مخالفت دولت با حذف معافیت مالیاتی هنرمندان در پیش نویس لایحه خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۷    
باید مردم را متقاعد کنیم که راه اصلاح کشور و نجات اقتصاد در مرحله نخست از طریق مجلس و انتخاب آگاهانه آن ها هموار می شود ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۱    
درحوزه هیچ تعصبی در مقابل علوم دانشگاهی نداریم
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۱    
تصمیم سازان اقتصادی دولت هر چند از افراد دارای سوابق و پیشنه اجرایی قوی هستند، اما برایند تصمیماتی که گرفته شده به مذاق مردم خوش نیامده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۵    
علی لاریجانی در نشستی خبری گفت: بنده افتخار می کنم که برای 12 سال به عنوان نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۵    
رئیس شورای سیاسی حزب الله اعلام کرد که تشکیل یک دولت تکنوکرات در لبنان بدون حضور سیاستمداران امکان پذیر نبوده و محکوم است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۵    
قائم مقام وزیر صمت با تاکید بر اینکه دلار از مبادلات تجاری میان ایران و اوراسیا باید حذف شود، گفت: در کنار مبادله با ارزهای ملی باید بدنبال ایجاد مکانیزم تهاتر کالایی نیز باشیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۵    
نماینده مجلس با بیان این که اکثر نمایندگان مجلس دهم حامی دولت هستند، گفت: مشکل مجلس این است که بخش قابل توجهی تصور می کنند باید منافع دولت را بر منافع مردم ترجیح دهند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۴۰    
نشست تحلیل تجربه و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه تفسیر و ترجمه قرآن و راهکارهای دستیابی به چشم انداز ترسیم شده در بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۴۰    
بنا به درخواست طلاب حوزه های علمیه خواهران، مهلت شرکت در ششمین جشنواره بانو امین تا 14 آذر تمدید شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۷    
دومین فراخوان دوره آموزش تخصصی تربیت مشاور ویژه طلاب بین الملل از سوی مرکز مشاوره جامعه الزهرا اعلام شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۱    
کارشناس اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از اعزام هفتگی و مستمر 167 مبلغ در استان خوزستان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۵    
حجت الاسلام طاهری گفت: باید توانمندسازی طلاب در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب در دستور کار طلاب و حوزه های علمیه قرار گیرد و این یک شرط اساسی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۲    
مدیرعامل به نشر از انتشار مجموعه داستان های منتخب جشنواره داستان نویسی شهید مدرس(ماه مجلس) با عنوان مرثیه ای بر آن تربت پاک خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۰    
حجت الاسلام احمدی گفت: به یقین نقش حوزه های علمیه در تبیین و فراگیری بیانیه گام دوم انقلاب غیرقابل انکار است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۴۶    
ویژه نامه الکترونیکی سبک زندگی در کلام حضرت آیت الله خامنه ای در بردرانده سخنان و رهنمود های ایشان از سال 1368 تا 1392 درباره آسیب شناسی سبک زندگی فعلی مردم است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۷    
مسؤولان و طلاب مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به مناسبت میلاد با سعادت حضرت سیدالکریم با آیت الله ری شهری دیدار و گفت و گو کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۷    
نشست علمی نقد و ارزیابی طرح جدید بانکداری کمیسیون اقتصادی مجلس به همت مراکز علمی حوزوی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۵    
نماینده مردم بیرجند در مجلس گفت: متاسفانه برخی از قوانین در کشور دست و پا گیر است که باید در جهت اصلاح آن گام برداشته شود و مشکلات مردم را بر اساس منافع کشور حل کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۵    
حق نداریم بگوییم راه بسته است
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۲    
تولیت مدرسه مروی با تأکید بر لزوم اهتمام مسؤولان به حل مشکلات مردم گفت: برخی مسؤولان باید توبه کرده و تا فرصت هست اشتباهات خود را جبران کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۷    
آیت الله ری شهری با اشاره به نقش ولایت فقیه در خنثی شدن فتنه ها، گفت: اگر رهبر انقلاب در اتفاقات اخیر ورود نکرده بودند مشخص نبود چه آشوبی در کشور ایجاد می شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۷    
رییس مجلس با تأکید بر این که بودجه های فرهنگی کشور مناسب نیست، گفت: بنده معتقدم که بودجه بخش های مختلف فرهنگی در کشور باید افزایش پیدا کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۲    
حجت الاسلام حسینی گفت: اسلام در حوزه مدیریت خانواده و عاطفه برنامه دارد و پیامبر اکرم(ص) و امامان معصوم در عمل و جملات خود این را نشان می دادند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۳۷    
استاد حوزه علمیه گفت: اگر افرادی از جوانان که در باندها نبوده و درگیر مصلحت ها نیستند، وارد مجلس شوند و کار کنند بسیاری از مشکلات حل می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۳۱    
حجت الاسلام نعیمیان گفت: اگر فضای مجازی را صرفا یک ابزار بدانیم، احساس نیاز به بررسی در ما ایجاد نمی شود، چرا که فکر می کنیم این ابزار مانند سایر ابزارها خنثی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۱۶    
همزمان با چهارمین سالروز انتشار تیتر امضای کری تضمین است در روزنامه شرق، باشگاه طنز انقلاب اسلامی دومین دوره جشنواره طنز امضای کری تضمین است را برگزار می کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۱۰    
نشست شورای هماهنگی نهاد های عالی حوزوی استان چهارمحال و بختیاری، با حضور اعضا به میزبانی مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۰۷    
حجت الاسلام غفاری از تحصیل بیش از سه هزار طلبه خواهر در سطح مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: تاکنون سه هزار طلبه نیز از حوزه علمیه خواهران استان فارغ التحصیل شده اند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۶    
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، حلقه مفقوده مشکلات امروز کشور را فقدان تفکر و نگاه انقلابی در میان مدیران و مسؤولان کشور دانست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۳۱    
حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که متاسفانه پژوهش ها و پایان نامه های بسیاری از طلاب کاربردی نیست، گفت: پژوهش های حوزوی باید پاسخگوی نیازهای روز جامعه اسلامی باشد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۲۵    
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که اصل تهذیب در حوزه باید همگام با آموزش مورد توجه جدی قرار گیرد، گفت: اخلاق محوری همواره جزء اصول غیر قابل تغییر در حوزه بوده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۲۲    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه حضرت عبدالعظیم(ع) عالمی بزرگ و محدثی والامقام هستند، گفت: ولایتمداری شاخصه مهم ایشان است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۰    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی حل مشکلات کشور را در گرو پیوند و وحدت حوزه و دانشگاه دانست و بر لزوم تحول علوم انسانی تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۷    
کرسی نقد نظریه اختیاری بودن ظهور با رویکرد مثبت در اندیشه آیت الله العظمی خامنه ای به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.