جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 8 فروردین 1399 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1399 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1399 خبر گزاری رسا 31 تیر 1399 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1399 خبر گزاری رسا 30 مهر 1399 خبر گزاری رسا 30 آبان 1399 خبر گزاری رسا 30 آذر 1399 خبر گزاری رسا 30 دی 1399 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1399 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 1 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 2 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 3 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 4 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 5 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 6 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 7 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 8 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 9 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 10 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 11 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 12 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 13 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 14 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 15 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 16 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 17 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 18 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 19 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 20 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 21 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 22 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 23 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 24 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 25 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 26 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 27 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 28 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 29 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 30 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1399 
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۰:۵۷    
ساخت ماسک و تولید دستکش برای اقشار و یگان های مختلف از فعالیت های مدرسه علمیه حضرت زینب ایذه در مقابله با کرونا ویروس است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۳:۳۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۳:۲۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۵    
کرونا اقتصادآمریکا را که از ماهها قبل نشانه های رکود در آن عیان بود، به چالش کشیده است و نظام حاکم با مداخله بی سابقه در بازارها و ترزیق سنگین نقدینگی تلاش دارند شاخص ها را حفظ کنند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۵    
سخنان امام خمینی در 26 دی 1360 شگفتی ساز شد؛ و این شگفتی فردای آن روز به تیتر اول روزنامه های چاپ تهران تبدیل شد. امام خمینی گفته بود: ای کاش من هم یک پاسدار بودم.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۵    
کارشناس مسائل دینی گفت: انسان خودساخته به دنبال گره گشایی امور مردم است. از خدمت و کمک به خویشان و بستگان گرفته تا کمک به نیازمندان و درماندگان جامعه.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۲    
با ارجاع به آثاری مثل جن گیر و ارباب آرزوها و سایر آثار سینمایی مثل تایتان ها که تجمع اجنه را در شرق تصویر می کند، طبیعی است که این خط القایی از طریق سینما وارد فرهنگ آمریکا می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۶    
یک پایگاه آمریکایی با انتقاد از رویکرد خصمانه دولت آمریکا در قبال ایران معتقد است تداوم کمپین فشار حداکثری در بحبوحه بحران کرونا ویروس واقعاً مشمئزکننده، غیرقابل قبول و غیراخلاقی است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۰:۱۵    
مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: خانم داوودی شخصیتی ولایتمدار و بصیر و در طراز انقلاب بود و جهت گیری های انقلاب را می دانست.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۲    
میلاد عرفان پور ضمن اشاره به این روز های نوروز و در خانه ماندن گفت: طبیعتا فرصت خانه نشینی در ماه رجب و شعبان خودش می تواند یک اعتکاف خانگی باشد، یک فرصت برای دعا، تفکر و بازاندیشی.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۱:۳۰    
یادواره سردار شهید حسین املاکی امسال به منظور هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با کرونا به صورت تلویزیونی در گیلان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۱:۱۵    
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید جزء اولویت های سپاه فتح و بسیج در این استان است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۱:۱۲    
بیش از 11 تن اقلام معیشتی و حمایتی به مناطق سیل زده استان کرمان به همت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و کمک مردم خیر این استان ارسال شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۷    
کاش کارگردان اسراییلی فیلم، سریال ایرانی شهرزاد را ببیند تا یاد بگیرد که یک زن چگونه می تواند وارد زندگی طعمه مورد نظرش شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۱    
برخی از کشور های اروپایی تجهیزات و وسایل ارسال شده برای دیگر کشور ها را در مرز های خود مصادره می کنند و به نوعی به سرقت می برند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۱    
در این خبر شیوه صحیح ضد عفونی کردن نمایشگر و صفحه کلید لپ تاپ توضیح داده شده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۱    
طبق آمار رسمی اعلام شده توسط مقامات بهداشت ایتالیا تاکنون نزدیک به 8 هزار تن از مبتلایان به کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۱    
ناسا اخیرا با انتشار تصاویری از نقشه های آلودگی هوای کره زمین، میزان کاهش آلودگی هوا در ووهان را مشخص کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۱    
انتشار عکس یک پرستار آمریکایی که به دلیل کمبود تجهیزات پزشکی در یکی از بیمارستان های این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جانش را از دست داد خبرساز شده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۱    
سه ماهی می شود که از شهادت سپهبد سلیمانی گذشته، اما همچنان داغ نبودشان آتشی بر دل هاست و بامداد هر جمعه تازه می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اینستاگرام خود از چین به عنوان کشوری که فراتر از سایرین برای مبارزه با کرونا به کمک ایران آمده یاد کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۱    
مهدی محمدی، کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی ویدئویی در مورد تاثیر ماندن در خانه در کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در اینستاگرامش منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۱    
محمد بن سلمان با به راه انداختن موج جدیدی از دستگیری ها و سرکوب ها تلاش دارد تا پایه های متزلزل موقعیت خود را مستحکم کند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۵    
یکی از عوامل فیلم سینمایی شیوع که خبر انتشار ویروس کرونا را چند سال قبل داده بود به کرونا ابتلا پیدا کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۵    
در گزارش زیر چند راهکار ساده که بفهمیم در واتس اپ بلاک شده ایم را بررسی می کنیم.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۵    
صهیونیست ها در محافل سیاسی و مراسم های دینی خود در حال طراحی نقشه ای برای تقسیم مسجدالاقصی هستند، نقشه ای که سال ها تکرار شده و هر بار به شکست انجامیده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۵    
از دیرباز، یکی از مهم ترین فناوری های سیاسی اجتماعی یهودیان خاص، کتمان آیین شان بوده است. این تکنیک آنها، حتی در قرآن کریم نیز تصریح شده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۵    
لرزش فرمان خودرو دلایل مختلفی دارد که در مطلب زیر برخی از دلایل تشریح شده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۵    
کشور های غربی از جمله آمریکا در پی شیوع ویروس کرونا مدعی شدند که آماده به گفته آن ها کمک به ایران هستند؛ اما با نگاهی به سابقه آن ها می توان به دروغ گویی آن ها پی برد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۲    
جمعی از چهره های آسیایی هالیوود به نامیدن کرونا از سوی رئیس جمهور آمریکا با عنوان ویروس چینی واکنش نشان دادند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۲    
با اعلام متخصصان و درمانگران بیماری کووید19، این بیماری در 80 درصد موارد بی علامت یا کم علامت است؛ از این رو لازم است نکاتی برای کسانی که نیاز به بستری در بیمارستان ها ندارند و می توانند با مراقبت در ...
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۲    
مکتب امام حسین (ع) به پیروان خود تعلیم می دهد که آرزوی اصلی و اساسی آنان ظهور حضرت حجّت (عج) باشد؛ در حقیقت پیروان مکتب حسینی تمام تلاش، هدف و دغدغه شان در راستای برپایی امر ظهور است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۶    
کرامات و معجزاتی از امام حسین (ع) که براساس روایات مختلف به ثبت رسیده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۶    
این روزها شاید کرونا باعث شده تا امور جاری زندگی شهروندان با مشکلاتی مواجه شود یا اینکه برخی اتفاقات ناخوشایند برای ما رخ دهد اما واقعیت آن است که همراه هر سختی یک راحتی هم هست که به خصوص در آموزه ...
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۶    
جعفر گودرزی منتقد سینما و تلویزیون معتقد است که صداوسیما پیش از بحران ویروس کرونا هم دچار کج سلیقگی هایی بوده و اکنون هم نتوانسته است از این تهدید به عنوان یک فرصت بهره ببرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۶    
در سال 98 ما با دو بحران در بیماری های عفونی واگیر روبرو بودیم، اول بحران ایدز در لردگان و بعد هم بحران مرگ و میر در اثر آنفلوآنزا بود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۶    
پیامبر اکرم (ص) در حدیثی به سه نشانۀ صابران اشاره کرده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۵    
رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه استان تهران در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مجدهاشمی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۲    
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از اجرای عملیات دفاع بیولوژیک در 84 نقطه شهرستان خبر داد و گفت: عملیات شنبه 9 فروردین ماه هم زمان با سالروز ولادت امام حسین انجام می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۶    
زمان واریز اولین یارانه معیشتی امسال برای 60 میلیون نفر ایرانی در ساعت 24 دهم فروردین خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۵    
در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت 6 میلیون 150 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 6 میلیون تومان معامله شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۵    
همچنین تاسیسات ذخایر نفتی در مصر را که بیشتر نفت روسیه بطور سنتی در آن کشور احاطه دارد را در بر گرفته است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۶    
آمریکا اکنون با 82 هزار و 404 مورد ابتلا به ویروس کرونا از نظر آمار بیماری در صدر جهان قرار گرفته است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۶    
سرمایه اجتماعی به دلیل بحران کارآمدی که دچارش هستیم در حال کاهش است، شکی نیست، اما چقدر قدردان همبستگی عجب و زیبای مردممان هستیم؟ این جامعه گویی طناب همبستگی اش را با بحران محکم تر می کند ...
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۶    
اعترافات اعضای سازمان منافقین و همچنین اسناد تاریخی، سطح ارتباط و همراهی حسینعلی منتظری با منافقین را نشان می دهد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۶    
کارشناس مسائل دینی گفت: روزه در ایام ماه شعبان ذخیره ای برای بندگان است که هم باعث بخشیده شدن گناهان و هم باعث عُلوّ درجات انسان در آخرت می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۰    
در این مطلب تصویری کمتر دیده شده از شهید حاج قاسم سلیمانی و یار باوفایش شهید حسین پورجعفری در سامرا را مشاهده خواهید کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۰    
همزمان با فرارسیدن سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع)، مجموعه ای از زیباترین پبام ها و متن های تبریک ویژه این روز برای شما کاربران گردآوری شده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۰    
حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده در یادداشتی نوشت: پزشک و پرستار اصیل ایرانی این روز ها از پل پزشکان بدون مرز عبور کرده اند و با خود اتکایی و داشته های علمی و ظرفیت های خودی حماسه می آفرینند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۰    
مقامات ایالت نیویورک آمریکا برای رسیدگی به اجساد کشته شدگان بیماری کرونا در بیمارستان های این شهر، سردخانه های موقتی را دایر کردند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۰    
آزمایش کرونای مت هنکوک، وزیر بهداشت و بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس مثبت اعلام شده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۷    
منابع صنعتی گفتند؛ به علت کاهش تقاضا ناشی از شیوع ویروس کرونا و افزایش هزینه نفتکش ها، عربستان برای یافتن مشتری برای نفت مازاد خود با مشکل مواجه است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۷    
بیوتروریسم موضوع ساده ای نیست و به همین دلیل نمی توان به راحتی بازیگر اصلی شیوع ویروس یا عامل اصلی حمله بیولوژیک را مشخص کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۷    
صفحه توئیتر منتسب به رهبر انقلاب رشته توئیت هایی را در وصف و تمجید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این شبکه اجتماعی منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۷    
علی علیزاده، کارشناس سیاسی مقیم خارج ابتلای بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس به کرونا را یک رسوایی بزرگ برای این دستگاه استعماری انگلیس دانست.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۱    
یک نوجوان آمریکایی مبتلا به ویروس کرونا به دلیل نداشتن بیمه و عدم پذیرش او در مرکز اورژانس، حین انتقال به یک مرکز درمانی دیگر دچار ایست قلبی شد و جانش را از دست داد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۱    
دانشمند ایرانی اسیر در ایالات متحده از وضعیت فجیع بازداشتگاه های این کشور و رفتار غیرانسانی مأموران حفاظت مرزی و گمرکی آمریکا در بحبوحه شیوع کرونا پرده برداشت.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۱    
سوم شعبان سال روز تولد سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۳:۴۲    
فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت: از سوی دفترمقام معظم رهبری یک هزار بسته غذایی و پوشاک بین سیل زدگان منطقه ده رضا در شهرستان توزیع شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۰    
مدیر حوزه علمیه تهران در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۰    
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از هدیه مقام معظم رهبری برای خرید لوازم خانگی برای مردم سیل زده کرمان توسط سپاه پاسداران خبر داد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۳:۲۷    
رزمایش دفاع بیولوژیکی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با حضور 4000 بسیجی و پاسدار مکانیزه و موتوری برای ضدعفونی شهرها با رمز یا ابا عبدالله الحسین آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۳:۲۷    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با انتقاد از عدم توجه برخی از مردم به تذکرات بهداشتی، گفت: اگر مردم رعایت کنند به زودی از شر ویروس کرونا رهایی می یابیم.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۳:۲۱    
مارا کارلین ، مقام سابق وزارت دفاع آمریکا که اکنون در بخش مطالعات پیشرفته بین الملل دانشگاه جان هاپکینز حضور دارد ...
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۳:۲۱    
تعویق مسابقات المپیک موجب شد تا فدراسیون والیبال به فکر فسخ قرارداد با ایگور کولاکوویچ باشد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۳:۲۱    
یکی از فرماندهان الحشد الشعبی گفت این نهاد عراقی از تمام توان خود برای مبارزه با کرونا استفاده می کند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۱:۴۵    
راهکارهای تحقق جهش تولید در اولویت کمیسیون اقتصادکلان، بازرگانی و اداری دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۱:۰۰    
نماینده ولی فقیه در سوریه با بیان این که شعبان فرصت طلایی برای تقرب به درگاه الهی است، گفت: خدای متعال به بنده ای که توبه می کند و در شعبان روزه می گیرد مباهات می کند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۰:۵۷    
ریس جمهوردر تماس های جداگانه با وزیران بهداشت، کشور و نفت، ضمن گفت وگو در خصوص روند اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی، دستورات لازم را صادر کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۰:۵۱    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: 60 درصد جمعیت کشور در بسیج ملی مقابله با کرونا غربالگری شدند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۰:۳۶    
وزیر بهداشت گفت: در مورد شیوع بیماری کرونا نیز با روش شناسایی بیماران زنجیره انتقال بیماری را قطع خواهیم کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۰:۳۶    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2926 مبتلای جدید به ویروس کرونا در طول 24 ساعت گذشته خبر داد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۰:۲۷    
رحمانی فضلی با بیان اینکه همراهی مردم با طرح جداسازی اجتماعی قابل تقدیر است، گفت: از اولین لحظات آغاز اجرای این طرح، نهایت همکاری را با مسئولان و خدمتگزاران خود داشتند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۰:۲۷    
رییس قوه قضاییه از عموم مردم کشور دعوت کرد با برگزاری جلسات روضه خانگی از خداوند متعال برای رفع گرفتاری اخیر یاری بخواهند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۰:۲۱    
سرلشکر باقری گفت: سپاه امروز به سطحی از اقتدار و تأثیرگذاری راهبردی رسیده است که جبهه دشمنان انقلاب به ویژه رژیم تروریست و مستکبر آمریکا را به شدت عصبانی ر ساخته است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۸:۲۷    
حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پیام روز جمعه خود، داشتن آرامش در شرایط کنونی کشور را از ضرورت ها دانست و گفت: باید نگاه ما به حوادث، آزمون و امتحان الهی باشد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۸:۲۱    
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه اصناف غیرضروری باید تعطیل شوند، گفت: در زمینه تأمین سوخت برای استان هیچگونه مشکلی وجود ندارد و مردم به شایعات توجه نداشته باشند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۸:۰۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۵۷    
طلاب و روحانیان مدرسه سفیران هدایت شمال خوزستان با حضور در منازل ساکنان دو روستای محروم ده ایجی و مازور به توزیع ماسک های بهداشتی پرداختند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۴۵    
امام جمعه مشهد خطاب به مدیران، مالکان هتل ها و رستوران ها، گفت: به عنوان نذر سلامت خود و خانواده، بخشی از مزد کارگران را بپردازند تا اولیات زندگی آنان تاحدی تأمین شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۴۲    
ساداتی نژاد از کمک یکصد میلیارد ریالی خیران کاشان و آران و بیدگل برای کمک به بیماران کرونا؛ راه اندازی بیمارستان و تهیه امکانات و خرید تجهیرات بیمارستانی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی تولیت مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) براثر عارضه قلبی شب گذشته در سن 82 سالگی درگذشت.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۳۶    
امام جمعه بجنورد با تأکید بر بهره گیری از فرصت معنوی ماه شعبان برای ورود به ماه رمضان، گفت: شعبان موعد نزول شعبات ویژه رحمت الهی بر بندگان است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۳۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۳۰    
از امشب روایتگری مجازی از شهدا توسط حجت الاسلام ماندگاری و حجت الاسلام مهدوی ارفع برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۳۰    
حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه دین قول خداوند و علم فعل خداوند است، گفت: قول و فعل خداوند در تضاد با یکدگیر نیست و دوقطبی دین و علم حاصل تنگ نظری افراد است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۳۰    
نسل جوان و انقلابی که امروز می خواهد در گام دوم انقلاب تاثیرگذار باشد، باید 21 جلد صحیفه نور را مطالعه کند که چگونگی شکل گیری و پیشرفت انقلاب و نظام اسلامی را دریابد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۳۰    
نماینده ولی فقیه در مازندران و نماینده عالی دولت در استان در پیام مشترکی خواستار همراهی مردم در اجرای طرح فاصله گاری اجتماعی شدند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۲۷    
حضرت آیت الله نوری همدانی تأکید کرد که مردم در یک روز و یک ساعت همگی حالت تضرع و توبه و توسل پیدا کنند تا ان شاء الله خداوند بلا را از جامعه بشری رفع می کند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۲۷    
حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه دین و علم مؤید یکدیگر هستند، گفت: اصول و مبانی علمی حاکم برجهان برخاسته از دستورات دینی است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۲۷    
امام جمعه بابلسر، جهش تولید را بهترین نسخه برای برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی دانست و گفت: با جهش در تولید داخلی می توانیم آثار تحریم ها بر کشور را به حداقل برسانیم.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۱۵    
آیت الله حیدری با اشاره به اینکه جهش تولید مرحله بالاتر رونق تولید است، گفت: حل معضل بیکاری و عدم گسترش فقر در میان اقشار ضعیف از برکات جهش تولید است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۱۵    
آیت الله جاودان با بیان اینکه ترک گناه و مبارزه با هوای نفس بالاترین عید است، گفت: کمال انسان در گرو ترک گناه است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۱۵    
ایران درگیر یک جنگ تمام عیار رسانه ای است که در خط مقدم فعالان رسانه ای قرار دارند، این نبرد نه با توپ و تانک که با ادبیات اتوکشیده و اعتمادسازی در میام مردم آغاز می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۱۲    
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت برطرف کردن خلأ معنوی در ایام تعطیلی مراسمات مذهبی، گفت: بیداری و مناجات نیمه شب در این زمینه بسیار مؤثر است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۰۶    
حجت الاسلام خدری کمک آمریکایی ها به ایران در زمینه شیوع کرونا را دروغ بزرگ آمریکا دانست و گفت: اگر آمریکا توان مهار کرونا را دارد ابتدا ایالت های خود را دریابد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۵۷    
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده گفت: قوه قضاییه امنیت قضایی را برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران فراهم بکند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۵۱    
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت واردات بی رویه را مانع جدی بر سر راه جهش تولید دانست و گفت: راه برون رفت از چالش های اقتصادی جدّی گرفتن امر تولید و نظارت جدّی بر آن است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۴۵    
آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و حق شناس استاندار گلستان برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از مردم برای ماندن در خانه دعوت کردند.
  • ۱