جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزان 15 اسفند 1396 - roozannews.ir

روزان 28 اسفند 1393 روزان 29 اسفند 1394 روزان 21 اسفند 1395 روزان 2 اسفند 1396 روزان 3 اسفند 1396 روزان 4 اسفند 1396 روزان 5 اسفند 1396 روزان 6 اسفند 1396 روزان 7 اسفند 1396 روزان 8 اسفند 1396 روزان 9 اسفند 1396 روزان 10 اسفند 1396 روزان 11 اسفند 1396 روزان 12 اسفند 1396 روزان 13 اسفند 1396 روزان 14 اسفند 1396 روزان 15 اسفند 1396 روزان 16 اسفند 1396 روزان 17 اسفند 1396 روزان 18 اسفند 1396 روزان 20 اسفند 1396 روزان 21 اسفند 1396 روزان 22 اسفند 1396 روزان 23 اسفند 1396 روزان 24 اسفند 1396 روزان 25 اسفند 1396 روزان 26 اسفند 1396 روزان 27 اسفند 1396 روزان 28 اسفند 1396 روزان 29 اسفند 1396 
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۶    
گروه سیاسی- سال پرماجرای 96 رو به پایان است. با انبوهی از رخدادهای سیاسی و اجتماعی و اقتصادی. از انتخابات پرشور تا اعتراضات شگفت انگیز و از زلزله تا سقوط هواپیما و غرق شدن کشتی ...
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۱    
رفتارهای خشن، احساس تمایل به خودکشی، تخریب ذهنی و عقلی از دیگر خطرات مصرف این ماده است.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۱    
اتفاقی که برای این جاسوس سابق کشور انگلیس افتاد یادآور پرونده آلکساندر لیتویننکو، یک مامور سابق روسیه ای است که در اثر مسمومیت با "پولونیوم" بیمار شده و جان خود را از دست داد.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۱    
گروه اجتماعی - " نگاه دولت به بحث حجاب مجرمانه نیست." وزیر کشور در حالی این اظهارات را بیان می کند که چند ماه دیگر و با گرم شدن هوا، پای گشت های ارشاد دوباره به خیابان ها باز می شود ...
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 22 هزار داوطلب در مهلت مجدد ثبت نام کنکور خبر داد و گفت: داوطلبان تا فردا چهارشنبه 16 اسفند فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۱    
فیفا در حالی که 100 روز باقی مانده به جام جهانی 2018 روسیه ویدیوی ویژه ای را با حضور مهدی مهدوی کیا منتشر کرد.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۱    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سارق مسلح صبح سه شنبه اقدام به سرقت از بانک رسالت، شعبه احمدآباد مشهد کرد.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۱    
کمیسیون اصل 90 کار خود را تازه شروع کرده یا به اصطلاح هنوز چندان راه نیفتاده بود، گاهی شب ها سعید مرتضوی با من تماس می گرفت و احوالپرسی می کرد. در واقع در پی جلب نظر کمیسیون بود.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۶    
سخنگوی دولت، تشکیک در آمار رسمی نظام که صرفاً آمار دولت هم نیست را قابل پی گیری دانست.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۱    
رییس پلیس پایتخت از آمادگی پلیس برای اجرای طرح ترافیک پس از پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۱    
جایزه اسکار متعلق به فرانسس مک دورمند پس از مراسم اسکار برای مدت کوتاهی توسط فردی به سرقت رفت.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۱    
مدیر کل میراث فرهنگی استان فارس اعلام کرد: با ارایه طرح برق رسانی زمینی توسط اداره برق و کمک سازمان برنامه و بودجه در تامین اعتبارِ اجرای این خط، تیرهای برق عرصه پاسارگاد حذف می شود.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۱    
شش سارق که قصد انجام سرقت مسلحانه از چند صرافی در تهران را داشتند دستگیر شدند.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۶    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: مالیات بر ارزش افزوده ای که اخیرا برای هتلداران بسته شده مبالغ بسیار زیاد چند صد میلیونی است.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۶    
سخنگوی هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که استیضاح وزرای راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه شنبه یا چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۶    
فرزانه هاشمی اظهار کرد: پرنده نگری از زیرشاخه های مهم اکوتوریسم است که افراد علاقمند به آن با داشتن یک دوربین چشمی و یک کتاب راهنما می توانند از این فعالیت با تماشای پرندگان لذت ببرند ...
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۶    
برادر رسول خادم با اشاره به اظهارات رییس مستعفی فدراسیون کشتی می گوید، رسول اصرار و یا حتی پیشنهادی برای رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نداشته است ...
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۶    
رییس مجلس در واکنش به تذکر یک عضو کمیسیون اجتماعی درمورد استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت که نظرتان را در جلسه استیضاح مطرح کنید.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۱    
به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری رئیس جمهوری ضمن غرص یک اصله نهال بادام، طرح 1200 هکتاری کمربند سبز پیرامون شهر تهران را افتتاح کرد.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۱    
کواکبیان: ما می گوییم به جای آن که چند نفر از بالا تصمیم بگیرند، باید همه بدنه اصلاحات در تصمیم گیری ایفای نقش کنند ...
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۶    
سلطانی فر با بیان اینکه در اصول کلی نظام و منافع ملی، نظر مقام معظم رهبری و راهبردهای کشور کاملا روشن است، تاکید کرد امیدواریم رسول خادم در فدراسیون کشتی بماند ...
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۶    
معاون اول رئیس جمهوری: از مقطعی به من توصیه به سکوت کردند و من هم گفتم چشم، ولی الان سر تا ذیل حکومت را به بحث گرفته و می گویند انتخابات زودهنگام و بدون مهندسی برگزار شود.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۱    
استیضاح وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی اعلام وصول شد.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۶    
حسن تفتیان سریعترین دونده ایران می گوید که ورود به فینالیست های جهان حس شیرینی بود ولی اگر با شرایط نرمال به بیرمنگام می رسید نتیجه بهتری هم رقم می خورد.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۱    
سبد انرژی زمین در حال تغییر است و منابع تجدیدپذیر انرژی اهمیت فزاینده ای پیدا کرده اند. آژانس بین المللی انرژی انتظار دارد تولید برق با استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر به میزان یک سوم تا سال 2022 ...
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۱    
سایت اماراتی دلیل اصلی پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر الوصل را اشتباهات تاثیرگذار داور عراقی دانست.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۱    
رکودی که مخازن نفتی و گازی ایران در سال های تحریم به آن دچار شده بودند با امضای برجام و معرفی قراردادهای جدید نفتی شکسته شد و در فضای پسابرجام شاهد بازگشت خواستگاران نفتی ایران و تمایل آن ها برای ...
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۱    
رسانه های قطری از غیبت پورعلی گنجی و ژاوی به عنوان اصلی ترین دلیل شکست السد یاد کردند. سرمربی پرتغالی این تیم نیز به این موضوع واکنش نشان داد.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن گفت، احتمالا در مراسم افتتاح سفارت کشورش در قدس شرکت خواهد کرد.