جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۴May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 15 دی 1395 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 31 فروردین 1395 صاحب نیوز 31 اردیبهشت 1395 صاحب نیوز 31 خرداد 1395 صاحب نیوز 31 تیر 1395 صاحب نیوز 31 مرداد 1395 صاحب نیوز 31 شهریور 1395 صاحب نیوز 30 مهر 1395 صاحب نیوز 30 آبان 1395 صاحب نیوز 30 آذر 1395 صاحب نیوز 1 بهمن 1395 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 1 دی 1395 صاحب نیوز 2 دی 1395 صاحب نیوز 3 دی 1395 صاحب نیوز 4 دی 1395 صاحب نیوز 5 دی 1395 صاحب نیوز 6 دی 1395 صاحب نیوز 7 دی 1395 صاحب نیوز 8 دی 1395 صاحب نیوز 9 دی 1395 صاحب نیوز 10 دی 1395 صاحب نیوز 11 دی 1395 صاحب نیوز 12 دی 1395 صاحب نیوز 13 دی 1395 صاحب نیوز 14 دی 1395 صاحب نیوز 15 دی 1395 صاحب نیوز 16 دی 1395 صاحب نیوز 17 دی 1395 صاحب نیوز 18 دی 1395 صاحب نیوز 19 دی 1395 صاحب نیوز 20 دی 1395 صاحب نیوز 21 دی 1395 صاحب نیوز 22 دی 1395 صاحب نیوز 23 دی 1395 صاحب نیوز 24 دی 1395 صاحب نیوز 25 دی 1395 صاحب نیوز 26 دی 1395 صاحب نیوز 27 دی 1395 صاحب نیوز 28 دی 1395 صاحب نیوز 29 دی 1395 صاحب نیوز 30 دی 1395 
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۷:۳۲    
گذری در زندگی روزانه نشان می دهد چه بسیار رفتارها و اقوال که در تباین با اسلوب و مبانی دینی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۵    
مد زیبایی کاشت نگین و تغییر رنگ چشم خطرات زیادی دارد. در این مطلب به خطرات کاشت نگین و تغییر رنگ چشم می پردازیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۳    
قطع صادرات گاز ترکمنستان به ایران، ابلاغ بخشنامه های جدید ارزی برای واردکنندگان و افزایش وام مسکن مهر از جمله اخبار مهم اقتصادی در این هفته بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۱    
سال 2016 با تمام فراز ونشیب ها سپری شد. سالی که پر از حادثه های گوناگون بود. از برگزاری المپیک تا انفجاری های پیاپی و جنگ های خونین و ......
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۴۶    
مقام اسبق وزارت دفاع آمریکا در دوران ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش در یادداشتی به رئیس جمهور جدید این کشور پیشنهاد کرده برای مقابله با ایران به جای تجریم، از تهدید نظامی استفاده کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۴۶    
آیا جدی ترین تهدیداتی که موجودیت رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده اند، مسائل امنیتی هستند؟ چه مسأله ای اکنون بافت اجتماعی جامعه اسرائیلی را به سمت گسست پیش می برد؟ افکار عمومی این رژیم درباره آن چه می ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۴۰    
تمیز کردن کاشی و سرامیک یکی از معضلات خانه برای همه خانه داران، کاشی های جرم گرفته ای هستند که تمیز کردن شان کار چندان آسانی نیست و باید مراقب باشید در این فرآیند توسط ماده شوینده آسیب نبینند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۵    
ما در حوزه های مختلف آموزش می بینیم ولی این حوزه مهم به اسم همسرداری و مهارت های ارتباطی با همسر را در هیچ کجا آموزش نمی بینیم و برای کاهش طلاق باید پیشگیری شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۲۰    
ذاکری گفت: اگر در شهرستان اقدامی در حوزه جوانان نکنیم، دشمنان با تبلیغات دروغین جوان را از دین خارج می کنند و به انحراف می کشانند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۰:۳۵    
آیت الله صدیقی خطاب به مسئولان نظام تصریح کرد: آقای رییس جمهور، آقای رییس مجلس مبادا از رهبر پا جلوتر بگذارید، بدانید مرکز ثقل وحدت در جامعه ولایت است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۰:۲۰    
در طرح مسکن مهر، مردم خود مالک پروژه هستند و پیمانکاران و واسطه ها، مدیران اجرایی پروژه ساخت محسوب می گردند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۰:۰۵    
جشنواره پخت غذای سنتی و سالم با هدف ترویج فرهنگ استفاده از غذاهای سالم و ایرانی به منظور داشتن جسم و روحی سالم و همچنین ترویج سلامت در مرکز سلامت جامعه امام علی(ع) برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۹:۴۵    
بازدید از مرکز بهداشتی شهید نساجی شهر زواره و بازدید از بیمارستان اردستان از برنامه های جانبی این سفر کاری خواهد بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۴۸    
قدیرالله سعیدی گفت: مسابقات بین اداری فوتسال شهرستان با حضور 18 تیم برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۴۳    
چندی قبل موضوع گورخواب های اطراف تهران به شدت فضای رسانه ها را پر کرد تا این که شهیندخت ملاوردی، معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده، اظهاراتی را مطرح کرد که جامعه را در شوک فرو برد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۳۸    
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه جامعه دچار شعار زدگی شده است؛ گفت: مردم با اولویت دادن به مسائل اقتصادی از فرهنگ غافل اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۳۳    
اقرار دختر فائزه به شراب خواری و روابطِ خود و خانواده اش با ضدانقلاب ثابت می کند که او و برخی از نزدیکانش رسماً ضدانقلاب هستند آن هم با تمام مختصاتی که نیروهای ضدانقلاب دارند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۳۳    
کاروان سلامت هلال احمر فریدن امروز به مردم روستای قوهک و خلج خدمات درمانی و آموزشی با توزیع بسته های بهداشتی و ویزیت رایگان و دارو ارایه کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۲۷    
حجت الاسلام قاسمی گفت: اداره تامین اجتماعی می تواند با ارائه خدمات گسترده تر در زمینه های گوناگون که نیاز فرهنگی یکی از مهم ترین آن ها است، خدمت رسانی را در حد بالاتری به انجام برساند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۲۷    
دومین نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایر در محل دائمی نمایشگاه های تهران با حضور کلیه استان ها آغاز بکار کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۲۷    
محسن کوهکن در خصوص عدم واگذاری 26 هزار هکتار از اراضی دولتی شهرستان لنجان به بخش خصوصی به وزیر راه و شهرسازی تذکر کتبی داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۲۲    
اولین جلسه کمیته قرآن، مساجد و تشکل های اسلامی ستاد دهه فجر برخوار امروز برگزار و در آن مصوب شد که با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۲۲    
طی بازدید مسئولان استانی و شهرستان برخوار از آزاد راه کنار گذر شرق اصفهان، مقرر شد محوطه کارگاهی آزاد راه کنار گذر شرق اصفهان در ابتدای جاده حبیب آباد – ورتون، ایمن سازی شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۲۲    
مردم خمینی شهر با ارسال کمک های خیرخواهانه به یاری مردم مظلوم سوریه شتافتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۲۲    
تردد بیش از حد وسایل نقلیه سنگین در کوچه ها و معابر شهر حبیب آباد مشکلی است که داد شهروندان را در آورده است و این شهروندان از مسئولان درخواست کرده اند هر چه سریع تر این مشکل را برطرف کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۲۲    
مراسم تجلیل از قرآن پژوهان و قرآن یاوران موسسه مهد قرآن خوانسار پیش از ظهر امروز در این موسسه برگزار شد و از قرآن پژوهان برتر این موسسه تجلیل شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۱    
ولادت با سعادت حضرت امام حسن بن علی العسکری علیه السلام مبارک باد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۱    
گستره افراد شاغل طبق گزارش رسمی از نتایج آمارگیری نیروی کار در تابستان 95 با شگردهای جالبی افزایش یافت تا همچنان نرخ واقعی صفوف بیکاران در کشور پنهان بماند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۱۶    
سردار آقاخانی تاکید کرد: تقویت روحیه انقلابی و اسلامی در بین کارکنان همواره به عنوان یکی از اولویت های ما بوده است زیرا که تأثیرات این روحیه را در مأموریت های کارکنان خواهیم دید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۶    
تصاویری از شهید مدافع حرم ، شهید جاویدالاثر حاج محمود شفیعی که در سوریه جاودانه شد .
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۶    
یکی از دلایل اختلاف شورای شهر دولت آباد با شهردار در حوزه مدیریتی بوده؛ چراکه اطهری فر برای آبادانی و توسعه شهر دولت آباد برخوار هیچ گونه درآمد پایداری نتوانست ایجاد کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۱    
حیدرزاده گفت: شهرستان دهاقان در طرح واکسیناسیون نیوکاسل که در شش روستای این منطقه اجرا و تعداد 11 هزار دام سنگین واکسینه شدند، توانست رتبه دوم در استان را کسب کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۶    
به گفته کدخدایی، شورای نگهبان در همه ادوار صلاحیت رؤسای جمهوری مستقر را هم دقیقاً بررسی کرده است و هیچ تضمینی برای تأیید صلاحیت هر رئیس جمهور در دوره دوم وجود ندارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۶    
حجت الاسلام مرادی گفت: بسیج اجتماعی است که مردم را از تفرقه دور کرده و زیر بیرق ولایت و رهبری وحدت رویه ایجاد می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۶    
ابوطالبی گفت: به فرض آنکه زنان کارتن خواب عقیم شوند و مشکل آنان به ویژه در پایتخت حل نشود باید چه کار کرد؟ آیا در آن زمان باید به کشتن این زنان روی آورد؟
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۱    
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اصفهان از انتخاب اعضای هیأت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان و شهرستان اصفهان و هیأت نظارت بر انتخابات اولین میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۶    
آیت الله طباطبایی نژاد، عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را از مهمترین وظایف یک طلبه بیان کرد و افزود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۶    
میرمحمدصادقی گفت: کمیته پنج نفره، پیشنهاد صنف کشاورزی مبنی بر رهاسازی آب در 28 دی برای انجام کشت پائیزه دوم را در شورای هماهنگی زاینده رود مطرح می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۱    
در حالی که براساس حکم تشکیل شورای عالی فضای مجازی، مقرر شده که هر سه هفته یک بار جلسات این شورا برگزار شود، روحانی مدعی شد که جلسات شورای عالی فضای مجازی را هر دو هفته یک بار برگزار می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۱    
سعیدی گفت: برای تسریع ارتباط مردم و شهرداری ها، در شورای چهارم حوزه اختیارات نواحی شهرداری بسیار گسترده شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۲۶    
با توجه به گسترش فضای مجازی و در دسترس بودن ابزار ارتباطی، کودکان و نوجوانان از سنین پایین با مفاهیم و موضوعاتی آشنا می شوند که مناسب سن آن ها نیست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۶    
بر اثر انفجار خودرویی در بزرگراه اقارب پرست اصفهان دو نفر جان خود را از دست دادند، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان علت این حادثه را براساس بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان بروز نقص فنی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۱    
دختر نوجوان نصرآبادی روز گذشته براثر خفگی به قتل رسید و جسد بی جان او در حاشیه محل سکونت وی کشف شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۵۱    
سرهنگ خسروی از دستگیری فردی که دختری 15 ساله را به قتل رسانده و متواری شده بود در کمتر از 6 ساعت پس از وقوع این حادثه خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۶    
موشن گرافیک تاریخچه پول از مجموعه مجموعه موشن گرافیک های اقتصادی اسلامی
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۱    
فیلم های برگزیده هفتمین جشنواره مردمی عمار در آران و بیدگل به نمایش در می آید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۱    
افزایش قیمت دلار در بازار ارز بعد از آن شدت گرفت که رییس کل بانک مرکزی از روند کاهشی این ارز طی روزهای آینده خبر داده بود ولی طبق اذعان فعالان ارزی حاضر در خیابان فردوسی طی روزهای گذشته تقاضا برای ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۶    
نیروهای ویژه ناجا، بچه های سپاه و وزارت اطلاعات پس از رصد تحرکات ضدانقلاب در گسترش شایعه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری و انجام عملیات تهییج و تحریک هواداران نامزدهای ناکام ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۲۱    
مجمع انتخاباتی هیئت اسکواش استان اصفهان با حضور رییس فدراسیون این رشته در سرای ورزشکاران برگزار شد و هدی محمدی با کسب تمامی آرا مجمع به مدت 4 سال دیگر در پست خود باقی ماند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۱۶    
نشست خبری مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان در ساختمان معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان برگزار شد و علی قاسمی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۱۶    
وقتی وارد یک گوشت فروشی می شوی نخستین چیزی که توجه آدم را جلب می کند تابلویی است که قیمت ها را در آن نوشته اند و هم اکنون میزان آن به حدی بالا رفته که برخی از مردم به طور کامل تصمیم به رژیم گرفته و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۱    
ترکیب شورای عالی کار که در حال حاضر به صورت متعادل بین شرکای اجتماعی تقسیم شده، در لایحه اصلاح قانون کار شاهد افزایش سهم دولت به دو برابر گروه های کارگری و کارفرمایی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۱    
آقا می گفتند چرا در فیلم ها ناامیدی و یأس و مشکلات را پخش می کنید، مردم را ناراحت می کنید و اعصابشان را مکدر می کنید ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۸:۲۶    
برنامه ششم توسعه در بن بست؛ روغن خارجی روی غذای ایرانی؛ ادامه اختلاف قوای مجریه و قضاییه؛ اموال بابک زنجانی کجاست؟ دستمزد کارگران تنها برای 10روز کافیست و فوتبال رئیس ندارد ...