شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۵May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 15 خرداد 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 خرداد 1396 صاحب نیوز 2 خرداد 1396 صاحب نیوز 3 خرداد 1396 صاحب نیوز 4 خرداد 1396 صاحب نیوز 5 خرداد 1396 صاحب نیوز 6 خرداد 1396 صاحب نیوز 7 خرداد 1396 صاحب نیوز 8 خرداد 1396 صاحب نیوز 9 خرداد 1396 صاحب نیوز 10 خرداد 1396 صاحب نیوز 11 خرداد 1396 صاحب نیوز 12 خرداد 1396 صاحب نیوز 13 خرداد 1396 صاحب نیوز 14 خرداد 1396 صاحب نیوز 15 خرداد 1396 صاحب نیوز 16 خرداد 1396 صاحب نیوز 17 خرداد 1396 صاحب نیوز 18 خرداد 1396 صاحب نیوز 19 خرداد 1396 صاحب نیوز 20 خرداد 1396 صاحب نیوز 21 خرداد 1396 صاحب نیوز 22 خرداد 1396 صاحب نیوز 23 خرداد 1396 صاحب نیوز 24 خرداد 1396 صاحب نیوز 25 خرداد 1396 صاحب نیوز 26 خرداد 1396 صاحب نیوز 27 خرداد 1396 صاحب نیوز 28 خرداد 1396 صاحب نیوز 29 خرداد 1396 صاحب نیوز 30 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۵    
همزمان با تشدید تنش های قطر با عربستان و متحدانش، وزیر جنگ پیشین اسرائیل می گوید که کشورهای عربی، به جز قطر، با ما هم نظر هستند و نزاع اسرائیلی-عربی بلاموضوع شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۸:۰۵    
نویسنده برجسته جهان عرب در تحلیل تحولات اخیر میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس نوشت که صدای طبل جنگ شنیده می شود و رویداد بزرگی در راه است و حمله هوایی و زمینی و دریایی به قطر پیش از عید فطر بعید نیست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۹:۱۰    
تشدید تنش بین قطر و کشورهای عربی موجب شده این کشور حجم گسترده ای از پروازهای خود را از طریق ایران انتقال دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۸:۳۰    
حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: سیره حضرت خدیجه (س) نشان می دهد که اگر در مسیر اسلام و انقلاب قرار گرفتید و به شما سنگ اندازی نشد، بدانید در مسیری غلط حرکت می کنید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۸:۲۰    
حجت الاسلام محمودآبادی گفت: جمع ویژگی های امام خمینی در یک نفر یا نبوده و یا نادر است؛ چرا که ایشان در همه علوم عقلی و نقلی اسلامی، متخصص، مجتهد و صاحب نظر بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۷:۲۵    
حجت الاسلام سالک با اشاره به نمونه هایی از نفوذ در ابعاد مختلف کشور گفت: تنظیم قراردادهای FATF، IPC، موشکی، پاریس و 2030 راه نفوذ دشمن را به اسم حقوق بشر و مراودات بین المللی برای دشمنان گشوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۷:۰۰    
حجت الاسلام موسوی قیام 15 خرداد را زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم با شعار یا مرگ یا خمینی در حمایت از مرجعیت به پا خاسته و انقلاب با رهبری های امام خمینی به پیروزی رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۶:۴۵    
نظر مسئولین در خصوص اینکه زائران روزه دار بوده و همین امر موجب می شود که برای اعزام با مشقت هایی روبرو شوند مساله ای درست است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۶:۲۵    
حجت الاسلام فوقی گفت: جهان شاهد جدال سخت و نفس گیر دو تفکر اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی است؛ امام خمینی(ره) رفتار و کردار پیامبر اسلام (ص) را در جهان ترویج کردند و به همین دلیل تفکر اسلام ناب هر ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۵:۳۵    
دادخواه گفت: شانزدهم خرداد آخرین مهلت ثبت نام تیم های ورزشی در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال ساحلی است که مسئولان این تیم به دلیل مشکلات متعدد از جمله نداشتن اسپانسر و حمایت مالی قصد ثبت نام در این دوره ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۵:۰۵    
درس اخلاق آیت الله ناصری با حضور گسترده مردم پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد کمرزرین برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۴:۳۰    
ماه رمضان چند سالی است که با روزهای گرم مصادف شده است، با این حال عده زیادی هستند که به همراه انجام مشاغل دشوار، مزه روزه داری در روزهای گرم را با حلاوت کسب رزق حلال آمیخته اند...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۳:۵۰    
حجت الاسلام طالب پور گفت: قیام 15 خرداد هم اولین حرکت در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب شده و هم اولین اقدام بود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۳:۰۵    
سروان پاسدار غضنفری با تاکید بر اینکه خانواده ها می توانند مشوق خوبی برای حضور فرزندانشان در برنامه های فرهنگی باشند افزود: حضور خانواده ها با فرزندان در پارکها از وجود معظلات در این مکانها کم می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۲:۱۵    
گفتمانی که می تواند به مقابله با این جبهه باطل برخیزد و جبهه حق را در برابر شیطان پیروز کند، تفکر مبتنی بر مهدویت و عاشورا است ... و گفتمان انقلاب و امام (ره) بر این اصل شکل گرفته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۲:۰۵    
جعفری گفت: هر مدال و نشانی شما بگویی به اسم های مختلف، من به دست آورده ام، ولی به اندازه یک درصد، این کاشان از من استفاده نکرده است. همه اش بر می گردد به مسئول تربیت بدنی!
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۱:۴۵    
سید جلال حسینی گفت: دولت به دنبال اجرایی کردن سند بدون ایجاد حساسیت در کشور است و متاسفانه قشر وسیعی از جامعه به علت نا آگاهی با آن ها همسو شده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۱:۱۵    
قاریان و حافظان برجسته شهر شاهد نمونه کشور با قرائت زیبای قرآن، پذیرای میهمانان و مشتاقان قرآن و عترت در بوستان شهدای شهر شاهد نمونه کشور هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۱:۱۰    
راستین از امدارسانی اورژانس به حادثه واژگونی مرگبار یک دستگاه پراید در مسیر جندق- معلمان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۰:۵۵    
امام خامنه ای توانست در طول حدود سه دهه رهبری جامعه اسلامی، امت را از شرایط خطیر و حساس عبور دهد و با همه مشکلاتی که از داخل و خارج ایجاد شده و می شود، بهترین شکل هدایتگری را به نمایش بگذارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۰:۵۵    
بهرامی گفت: رهبر معظم انقلاب درجایی می فرمایند اگر من ببینم خط امام دچار خطر شده باشد فریاد می زنم و مسامحه نمی کنم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۰:۴۵    
حجت الاسلام طباطبایی نژاد یادآور شد: برای احیای اشتغال اردستان باید وضعیت موجود پیشرفت کرده و جذب سرمایه گذار از اولویت های مسئولان باشد تا روی آن کار جدی صورت گیرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۰:۴۵    
مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع شهر درچه، با استقبال مردم روبرو شد. این مراسم همراه با جزء خوانی قرآن و سخنرانی حجت الاسلام حسناتی امام جمعه نجف آباد همراه بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۰:۳۰    
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اگر دوستی با آمریکا فایده داشت باید امروز افغانستان یک کشور بزرگ صنعتی باشد، گفت: آمریکایی ها با استفاده از عنوان آزادی بدترین جنایت ها را به بشریت کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۰:۱۰    
مراسم جزءخوانی قرآن، شب های ماه مبارک رمضان در آستان علی بن امام محمد باقر(ع) در مشهد اردهال کاشان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۰:۰۰    
رسانه های عراقی اعلام کردند که تنها کمتر از یک درصد از شهر موصل تحت اشغال تروریست های داعش است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۹:۰۵    
مایکل دی آندریا که با نام های مستعاری از جمله آیت الله مایک شناخته می شود و به زودی مدیر اتاق عملیات ضدایران در سیا می شود، جنایت هایی نظیر ترور عماد مغنیه را در پرونده خود دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۸:۰۰    
اگر رئیس دولت دوازدهم نمی خواهد در، دورهٔ دوم ریاستش دچار چنین حالتی از اقتدار و مشروعیت، در حالتی بسیار وخیم تر از حالت سابق دچار شود می باید تمام تلاش خود را در تحقق وعده های خود به کار بگیرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۷:۵۵    
تحقیقات متعدد اثبات کرده که روحیه شکرگزاری می تواند با ایجاد نگرش مثبت به خود، جامعه و آینده تأثیرات به سزایی درکاهش آسیب های روانی به ویژه افسردگی و اضطراب داشته باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۷:۵۵    
رضازاده گفت: اقدام هوشمندانه و سریع خبرگان، بعد از رحلت امام (ره) در انتخاب رهبری، موجب شد با گذشت 28 سال از رحلت، کلیت نظام و انقلاب ذره ای از آرمان های بنیانگذار کبیر آن فاصله نگیرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۷:۴۵    
حاجی دلیگانی یکی از وعده های رئیس جمهور را ایجاد 950 هزار شغل در سال 96 عنوان و اظهار کرد: امیدواریم رئیس جمهور منتخب در هر فصل نیاز اشتغال یک چهارم این جمعیت را فراهم کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۷:۳۰    
حجت الاسلام روحانی گفت: تا مردم در صحنه های انقلاب حاضر باشند آسیبی به آن وارد نمی شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۷:۲۰    
مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)بعد از ظهر یکشنبه، در مسجد جامع دستگرد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۶:۲۰    
ابوطالبی افزود: این قرارداد در دولت نهم و دهم به حالت تعلیق درآمد و در واقع مفتضح بودن این قرارداد برای همه روشن شد و شکایت کرسنت به جایی نرسید...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۶:۲۰    
همزمان با شب وفات ام المومنین حضرت خدیجه کبری(س) در ماه مبارک رمضان، دعای ابوحمزه ثمالی در حرم حضرت زینب(س) اصفهان قرائت شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۶:۱۰    
حجت الاسلام سلیمانی گفت: غیرت دینی امام خمینی(ره) بود که با توطئه های آمریکا، در قضیه لایحه انجمن های ایالتی و ولایتی و همچنین در مورد تصویب کاپیتولاسیون مقابله و ایستادگی کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۶:۰۰    
صالحی گفت: مصدوم حادثه از ارتفاع 12 متری سقوط کرده که نجاتگران با کنترل راه هوایی، پانسمان، تثبیت و سرم تراپی، وی را برای انتقال به پایین آماده و به عوامل اورژانس تیران و کرون تحویل دادند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۵:۵۵    
فرقی نمی کرد جوان 20 ساله امروزی باشی یا پیرمرد هشتاد ساله دیروز؛ امروز در گلستان شهدا، همه به نشانی خط انقلاب حاضر شده بودند تا بگویند از نسل مردان مرد هستیم و بس!