جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای سلام دنا 31 خرداد 1395 - salamdena.ir

سلام دنا 29 اسفند 1394 سلام دنا 29 فروردین 1395 سلام دنا 29 اردیبهشت 1395 سلام دنا 31 تیر 1395 سلام دنا 31 مرداد 1395 سلام دنا 31 شهریور 1395 سلام دنا 30 مهر 1395 سلام دنا 30 آبان 1395 سلام دنا 30 آذر 1395 سلام دنا 30 دی 1395 سلام دنا 27 بهمن 1395 سلام دنا 25 اسفند 1395 سلام دنا 2 خرداد 1395 سلام دنا 3 خرداد 1395 سلام دنا 4 خرداد 1395 سلام دنا 5 خرداد 1395 سلام دنا 6 خرداد 1395 سلام دنا 7 خرداد 1395 سلام دنا 8 خرداد 1395 سلام دنا 9 خرداد 1395 سلام دنا 10 خرداد 1395 سلام دنا 11 خرداد 1395 سلام دنا 16 خرداد 1395 سلام دنا 18 خرداد 1395 سلام دنا 23 خرداد 1395 سلام دنا 26 خرداد 1395 سلام دنا 29 خرداد 1395 سلام دنا 30 خرداد 1395 سلام دنا 31 خرداد 1395 
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۵    
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی آتش بر در مناطق بحرانی استان خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش بر در منطقه بحرانی سپیدار به عنوان پایلوت راه اندازی شده است.
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۰    
شبکه beIN اسپورت قطر به خاطر عدم پرداخت حق پخش از سوی صدا و سیما کشورمان به یوفا شکایت کرد.
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۵    
عادت عجیب مردم مسلمان اوگاندا در ماههای رمضان موجب حیرت کاربران شبکه های اجتماعی شده است.
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۵    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به ثمر نشستن سیاست ها و برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند تلاش مؤثر رسانه ها است.
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۰    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این به بعد در ایام تعطیل به خصوص مواردی مانند شب های قدر از آنها استفاده کرده و اجازه انجام و اتفاق افتادن منکرات را نخواهیم داد.
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۵    
محسن رضایی ضمن اشاره به برخی کارشکنی ها و کینه ورزی ها علیه ایران، از سران عربستان سعودی خواست دست از مسلمان کشی و کودک کشی بردارند
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۵    
معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: به طور میانگین 17 درصد از دانشجویان قلیان و 15 درصد سیگار مصرف می کنند.
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۶    
با ادعیه ی مردم روزه دار و با عنایات خداوندی، یکی از بزرگترین توطئه های تروریستی گروه های تکفیری وهابی، در روزهای منتسب به حضرت خدیجه کبری (س) کشف و خنثی شد.
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۱    
رئیس دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به روزه داران توصیه کرد: غذا در وعده افطارسبک، کم حجم و پرکالری باشد ...
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۶    
سرهنگ محمدنژاد در پایان هشدار داد: در صورت عضویت در شبکه های اجتماعی از برقراری ارتباط با افراد غریبه اجتناب کنید و به فرزندان خود بیاموزید به درخواست کاربرانی که نمی شناسند ...
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۶    
شهردار یاسوج گفت: سامانه 137 فرصتی برای مشارکت شهروندان و متقابلا ایجاد زمینه بررسی میزان آشنایی، بهره گیری و رضایتمندی شهروندان یاسوج به عنوان مخاطبان و مشتریان اصلی فراهم ساخته است.
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۱    
قیمت 2 بخش از زنجیره خدمات اینترنت شامل لایه انتقال و اینترنت زیرساخت کاهش یافت و اینترنت حداقل 20 درصد برای کاربر نهایی ارزان می شود.
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۱    
دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران، عنوان کرد: مشکلات تخمک گذاری در خانم ها و اختلالات اسپرم در آقایان از عمده ترین علل ناباروری شناخته شده اند.
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۶    
علیرضا منصوریان قصد دارد پنجمین فوروارد تیمش را هم جذب کند. آرش افشین با آبی ها به توافق رسیده و به احتمال فراوان قراردادش را به زودی با این تیم امضا می کند ...
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۶    
در پایان این مراسم دکتر حسین جمالی که از اعضاء هیات علمی دانشگاه و دارای مدرک دکتری مهندسی صنایع است به عنوان رئیس جدید پیام نور مرکز یاسوج معرفی کرد.
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۱    
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از غرق شدگی یک جوان 20 ساله در رودخانه “گرده وه” شهرستان بویراحمد خبرداد.
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۶    
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمدگفت: یکی از دغدغه های اصلی من در شورای تأمین، دریافت مجوزی از شورای امنیت ملی کشور مبنی بر خلع سلاح عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۶    
بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: جسد سومین فرد جانباخته بر اثر حفاری غیرمجاز برای یافتن گنج در این شهرستان از زیر آوار خارج شد.
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۶    
بیمارانی که به انواع آلرژی ها به ویژه آلرژی های تنفسی که به علت عوامل استنشاقی موجود در هوا تشدید می شود، مبتلا هستند به شرط احتیاط و دوری از عوامل تشدید کننده مجاز به روزه داری هستند.
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۶    
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: طبق یک برنامه زمان بندی هر دو هفته یک بار به تعدادی از این واحدها تذکر کتبی داده می شود و به تدریج نسبت به پلمپ آنها اقدام می شود.
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۶    
معاون عمرانی استاندار، تصریح کرد: ارزیابی ها نشان داده که 10 دستگاه اجرایی این استان نتوانسته اند به خوبی پروژه های عمرانی خود را به سرانجام برسانند.
سلام دنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان آلودگی هوا ناشی از ریزگردها در شهرهای مختلف این استان از جمله یاسوج و گچساران در ساعت 15 عصر روز (یکشنبه) نسبت به سه ساعت قبل از آن کمتر شده است.