جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای سازه نیوز 5 خرداد 1397 - sazehnews.ir

سازه نیوز 28 آذر 1394 سازه نیوز 30 اسفند 1395 سازه نیوز 29 اسفند 1396 سازه نیوز 1 فروردین 1397 سازه نیوز 31 اردیبهشت 1397 سازه نیوز 31 تیر 1397 سازه نیوز 1 مرداد 1397 سازه نیوز 31 شهریور 1397 سازه نیوز 30 مهر 1397 سازه نیوز 30 آبان 1397 سازه نیوز 30 آذر 1397 سازه نیوز 30 دی 1397 سازه نیوز 30 بهمن 1397 سازه نیوز 26 اسفند 1397 سازه نیوز 1 خرداد 1397 سازه نیوز 2 خرداد 1397 سازه نیوز 3 خرداد 1397 سازه نیوز 4 خرداد 1397 سازه نیوز 5 خرداد 1397 سازه نیوز 6 خرداد 1397 سازه نیوز 7 خرداد 1397 سازه نیوز 8 خرداد 1397 سازه نیوز 9 خرداد 1397 سازه نیوز 10 خرداد 1397 سازه نیوز 11 خرداد 1397 سازه نیوز 12 خرداد 1397 سازه نیوز 13 خرداد 1397 سازه نیوز 14 خرداد 1397 سازه نیوز 15 خرداد 1397 سازه نیوز 16 خرداد 1397 سازه نیوز 17 خرداد 1397 سازه نیوز 18 خرداد 1397 سازه نیوز 19 خرداد 1397 سازه نیوز 20 خرداد 1397 سازه نیوز 21 خرداد 1397 سازه نیوز 22 خرداد 1397 سازه نیوز 23 خرداد 1397 سازه نیوز 24 خرداد 1397 سازه نیوز 25 خرداد 1397 سازه نیوز 26 خرداد 1397 سازه نیوز 27 خرداد 1397 سازه نیوز 28 خرداد 1397 سازه نیوز 29 خرداد 1397 سازه نیوز 30 خرداد 1397 سازه نیوز 31 خرداد 1397 
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۰:۲۳    
9 ورزشکار خوزستانی به همراه تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان ایران برای شرکت در مسابقات جام کازارشویلی راهی گرجستان می شوند.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۲۳    
سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان از وزش باد و کاهش کیفیت دید افقی در برخی شهرهای استان خبر داد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۸:۳۶    
بانک مسکن در بخشنامه جدیدی چرخه پرداختی های مسکن مهر به سازندگان را طولانی تر و اعلام کرد که بعد از این تمام پرداختی های مسکن مهر از بابت تسهیلات باید با تأیید کمیسیون اعتباری بانک مسکن در تهران صورت ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۶:۰۰    
طی دو روز گذشته (پنج شنبه وجمعه) در آتش سوزی که در منطقه استاد باقر و میانکاله صحرا در پناهگاه حیات حش میانکاله اتفاق افتاد، 11.5 هکتار از اراضی این ذخیرگاه طعمه حریق شد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۴۵    
ماه می هر سال،دویچه بانک گزارش سالانه گران ترین های جهان را منتشر می کند؛ مجموعه ای از قیمت کالاها و خدمات در بخش های جهان و شهرهای قدرتمند در همه دنیا.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۱:۲۰    
یک متر دیجیتالی ابداع شده است که فاقد نوار است و با غلتاندن آن روی سطح دلخواه، اندازه آن را محاسبه می کند.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۱:۱۰    
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول 110 سال گذشته و از زمان کشف اولین حلقه چاه نفت در این شهرستان تاکنون، نفت هیچ سودی برای مسجدسلیمان نداشته و به وظایف خود عمل نکرده است ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۰:۲۵    
مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد، گفت: امسال بودجه مسکن مددجویان روستایی با ساخت 10 هزار واحد مسکونی توسط کمیته امداد، سپاه و ستاد فرمان اجرایی فرمان امام(ره)، 12 برابر افزایش می یابد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۹:۱۵    
معاون امور برق وزیر نیرو بد مصرفی را عامل چالش های صنعت برق برشمرد و گفت: از 53 هزار مگاوات پیک بار تابستان پارسال 20 هزار مگاوات مربوط به سیستم سرمایشی بوده که معادل کل مصرف افغانستان، ترکمنستان ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۹:۰۵    
رئیس شورای شهر تهران گفت: پرونده تخلفات مال ها و مجتمع های تجاری تهران در کمیسیون ماده 100 درحال بررسی است
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۱۱    
معاون برنامه ریزی و توسعه و امور شوراهای شهرداری تهران می گوید: سقوط صادرات نفت، تنگنای شدید در دسترسی به ذخائر ارزی و بروز تنگنا در صادرات غیرنفتیِ ناشی از افزایش تحریم ها ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۴۵    
سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران، نقشه راه هوشمندسازی شهرهای بزرگ دنیا و نیز جایگاه تهران را در این مقوله منتشر کرد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۰۰    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: 4 مولفه ارز، سکه، طلا و بورس در قیمت مسکن تاثیرگذار است و تنها نیازمندان واقعی اقدام به خرید کنند.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه ارایه تسهیلات ارزان راهکاری برای از بین بردن حباب نرخ ها در بازار مسکن است، گفت: عدم توقف گرانی مسکن رشد معاملات را متوقف خواهد کرد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۰۰    
در حالی مسئولان دولتی و دست اندرکاران مسکن در وزارت راه و شهرسازی پیش بینی رونق مسکن بدون گرانی و رشد ملایم قیمت در سال 97 را کرده بودند که طی دو ماه اخیر قیمت ها با شیب بسیار تندی افزایش یافت و قدرت ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۴۵    
عضو هئیت علمی دانشگاه نوشیروانی بابل گفت: زباله سوزها کاربردهایی محدود داشته و راه حل اصلی برای مشکل زباله مازندران نیست.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۳۵    
نایب رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ساختمانی معتقد است، حوادث ناشی از کار در سالهای اخیر کاهش نیافته بلکه بخش مسکن راکد بوده است و ساخت و سازها در این دوره نسبت به سالهای قبل کمتر شده است.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۰    
دبیر انجمن شرکت های راه سازی معتقد است نرسیدن به خواسته های سرمایه گذاران بخش خصوصی در پروژه های آزادراهی می تواند امکان ادامه حیات را از آنها بگیرد و شاید دیر رسیدن به تقاضاهای آنها رساندن نوش دارو ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۳۰    
معاون مطالعات پایه سازمان آب و برق خوزستان با بیان این که بارندگی ها در سی، چهل روز گذشته در بالادست استان کمک کرده است تا ظرفیت مخازن حدود 10 درصد افزایش پیدا کند ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۰    
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که از توانایی و تخصص نیروهای بومی استان در پروژه های نفتی استفاده نمی شود ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۰۰    
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: از هزار و 300 قنات موجود در بلوچستان، 90 درصد قنات ها خشک شده یا آبدهی آن به اندازه ای پایین آمده است که امکان مصارف کشاورزی ندارد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۵۱    
مدیرعامل آب منطقه ای مازندران گفت: یکی از راه کارهای اساسی برای رفع بحران آب در اراضی کشاورزی نوبت بندی است.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۱    
اداره هواشناسی هند (IMD) اعلام کرد بیشتر بخش های مرکزی و شمالی هند در طول روزهای آینده با موج شدید گرما مواجه خواهند شد و در عرض 24 ساعت آینده دمای هوا به 47 درجه سانتیگراد خواهد رسید.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۱    
ورودی و آستانه های یک شهر به عنوان یکی از نمادها و نشانه های شهر، نمایانگر فرهنگ و هویت شهر است که در بدو ورود، نخستین تجربه و ماندگارترین تصویر ذهنی از تجربه سفر را در ذهن گردشگر ثبت می کند.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۶    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن با اشاره به بانک محور بودن تامین مالی مسکن در ایران گفت: راهکارهای ورود بازار سرمایه به حوزه تامین مالی مسکن بررسی خواهد شد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۱    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه علاوه بر موارد داخلی، قرارداد با شرکت IPGL هند نیز مدنظر قرار گرفته است ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۲۱    
جاده باریک و کم عرض ازنا - شازند در جنوب غربی استان مرکزی وجود دارد و محور اتصال این استان به لرستان است، متاسفانه شاهدیم این محور هر ساله شماری از مسافران را به کام مرگ می کشاند ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۱۲    
یک استاد دانشکده محیط زیست با طرح این پرسش که آیا این تعداد تصفیه خانه، جوابگوی جمعیت کل کشور است یا نه گفت: عدم مطالعه کافی ممکن است بر بازده تصفیه خانه ها و مسائل محیط زیستی اثر بگذارد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۱۲    
یک فعال گردشگری آران و بیدگل گفت: با شرایط موجود در آینده ای نزدیک چیزی به نام گردشگری نخواهیم داشت.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۱    
باغ برره با سریال برره که در دهه 80 از صداوسیما پخش می شد، معروف شد. لوکیشن های سریال پرمخاطب برره در باغ 22 هزار متری منطقه دو ضبط می شد که این روزها حال خوشی ندارد و بیشتر درختان آن خشک شده و زمین ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۱    
نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران گفت: تجارت خارجی بدون لحاظ مولفه های مرتبط با مصرف آب، یک تلاش کور برای صرفه جویی ارزی است که در نهایت به خسران ملی منجر می شود.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۱    
گزارش های منتشره حاکی است که اسپیکر هوشمند آمازون مجهز به دستیار صوتی الکسا، مکالمات صوتی میان یک زن و شوهر آمریکایی را ضبط و برای یکی از دوستان آن ها ارسال کرده است.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۱    
در هفته گذشته علاوه بر ثبت زلزله هایی با بزرگای 4 و بیشتر در استان های کرمان، کرمانشاه، ایلام و سمنان در استان خوزستان زلزله های زیادی رخ داد که کمترین بزرگای آن 2.5 و بزرگترین آن 4.2 بوده است.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۹    
در شرایطی که به دلیل تشنج قیمت در بازار مسکن طی ماه های اخیر، بسیاری از مالکان و سازنده ها از فروش آپارتمان های خود منصرف شده و بازار را به امید افزایش قیمت بیشتر پس از ماه رمضان ترک کرده اند ...
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۴    
مسجدسلیمان که اولین فواره های نفت در خاورمیانه را در حدود 110 سال پیش میزبانی کرد، اکنون شکوه دوران گذشته را از دست داده و با مشکلاتی بی شمار دست و پنجه نرم می کند.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۱۹    
به مناسبت چهارم خرداد، روز دزفول، جشن شب دزفول با حضور مردم در خانه تاریخی تیزنو برگزار شد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۴    
دبیر انجمن انبوه سازان کشور گفت: وزیر راه و شهرسازی با ابلاغ بخشنامه های جدید، انحرافات حوزه نظام مهندسی را اصلاح کرد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۴    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: امکانات اورژانس هوایی پاسخگوی نیاز کشور نیست.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۰:۵۴    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: با توجه به خواسته کشور قطر برای افزایش پروازهای بین قطر و ایران، شرایط راه اندازی خط هوایی بندرعباس - دوحه بررسی می شود.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۴    
عملیات نصب اولین سکوی دریایی طرح توسعه فازهای 22، 23 و 24 در موقعیت میدان گازی پارس جنوبی با تکیه بر توان مهندسان ایرانی با موفقیت انجام شد.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۴    
بررسی تازه ترین آمار مربوط به معاملات خرید و فروش مسکن در اردیبهشت ماه نشان می دهد که حجم قراردادهای امضا شده در این ماه نسبت به فروردین رشد 72درصدی را تجربه کرده است.
سازه نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۰:۰۹    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، تلفات انسانی حوادث سیل و آبگرفتگی در کشورمان را 7 نفر اعلام کرد.