چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۰۴:۴۹May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 7 بهمن 1397 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 31 فروردین 1397 ستاره 31 اردیبهشت 1397 ستاره 31 خرداد 1397 ستاره 31 تیر 1397 ستاره 31 مرداد 1397 ستاره 31 شهریور 1397 ستاره 30 مهر 1397 ستاره 30 آبان 1397 ستاره 1 آذر 1397 ستاره 30 دی 1397 ستاره 29 اسفند 1397 ستاره 1 بهمن 1397 ستاره 2 بهمن 1397 ستاره 3 بهمن 1397 ستاره 4 بهمن 1397 ستاره 5 بهمن 1397 ستاره 6 بهمن 1397 ستاره 7 بهمن 1397 ستاره 8 بهمن 1397 ستاره 9 بهمن 1397 ستاره 10 بهمن 1397 ستاره 11 بهمن 1397 ستاره 12 بهمن 1397 ستاره 13 بهمن 1397 ستاره 14 بهمن 1397 ستاره 15 بهمن 1397 ستاره 16 بهمن 1397 ستاره 17 بهمن 1397 ستاره 18 بهمن 1397 ستاره 19 بهمن 1397 ستاره 20 بهمن 1397 ستاره 21 بهمن 1397 ستاره 22 بهمن 1397 ستاره 23 بهمن 1397 ستاره 24 بهمن 1397 ستاره 25 بهمن 1397 ستاره 26 بهمن 1397 ستاره 27 بهمن 1397 ستاره 28 بهمن 1397 ستاره 29 بهمن 1397 ستاره 30 بهمن 1397 
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۰:۳۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: پیشنهاد ما این است که در بودجه 98 به جای افزایش درصدی حقوق کارمندان، 500 هزار تومان به صورت ثابت به دریافتی همه آنان اضافه شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۰:۲۸    
یک عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت می گوید اینکه گفته شود انقلاب برای رفع فقر و محرومیت نبوده است، دهن کجی به مردم و مشکلات مردم است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۰:۲۳    
سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی پیش بینی کرد که مجمع تشخیص مصلحت نظام تا پایان بهمن لوایح پالرمو و SPV را تصویب می کند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۳:۳۸    
در حالیکه نرخ دلار در صرافی بانک ها امروز (هفتم بهمن) با افزایش همراه بود، بانک ها نرخ خرید این نوع ارز را نسبت به روز قبل کاهش دادند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۳:۳۳    
هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه(7 بهمن) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، میزان پاداش آخر سال (عیدی) کارکنان دستگاه های اجرایی، نیروهای مسلح ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۳:۰۸    
روشن کردن رنگ نوک سینه با روش های مختلفی از جمله استفاده از روغن نارگیل، کرم مرطوب کننده و کرم های روشن کننده امکان پذیر است. این تغییر رنگ گاهی ناشی از اختلالات هورمونی است که باید درمان شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۹    
نگهداری از مبلمان چرمی در مقابل آسیب های احتمالی مختلف مانند آفتاب و حرارت، خراشیدگی، مایعات و ... باعث افزایش طول عمر و حفظ زیبایی آن ها خواهد گردید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۹    
برای درمان سوختگی می توان از بهترین پماد های موجود در بازار مانند کالاندولا، تتراسایکلین و آلفا استفاده کرد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۰:۰۹    
هنگام رفتار با کودک بهانه گیر، بایستی آرامش خود را حفظ کنید و دلیل بهانه جویی او را پیدا کند. معمولا با رفع نیاز کودک، مشکل حل شده و آرامش به او باز می گردد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۸:۰۷    
پاک کردن کش کروم آموزشی است که در ادامه ی متن پیش رو به آن خواهیم پرداخت. آموزشی که شاید هنوز برخی از کاربران اینترنت از دلیل یا چگونگی انجام آن بی خبر باشند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۶    
روش های جلوگیری زیادی برای بارداری وجود دارد. اما خانم ها ترجیح می دهند از روش های مطمئن، بدون عوراض جانبی خاص و همچنین برگشت پذیر استفاده کنند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۶:۰۷    
رشته بهداشت عمومی شاید به گوش برخی از افراد آشنا نیاید. مهمترین دلیل این موضوع آن است که این رشته در قیاس با بسیاری از رشته های تحصیلی دیگر قدمت کمتری دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۵:۰۶    
برای فهم دقیق مقام و منزلت حضرت فاطمه (س) بهتر است به روایات معصومین (ع) درباره ابعاد شخصیتی این بزرگ بانوی دوعالم رجوع کنیم ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۶    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی گفت: تاکنون راه دراز و دشواری پشت سر گذاشته ایم و از گردنه های سختی عبور کرده ایم، اکنون می بینیم که بسیاری از این دوران ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۱    
اغلب زنان در برهه هایی دچار خونریزی شدید دوران قاعدگی می شوند. علت خونریزی شدید قاعدگی می تواند بسیار متفاوت باشد، برخی از آن ها خوش خیم هستند و فرد را تهدید نمی کنند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۹    
برای کاشت سبزه در تنگ ماهی می توان از بذر های مختلفی مانند گندم، عدس، لوبیا، شاهی و ... استفاده کرد. این کار با کمی دقت و رعایت نکات لازم به راحتی در منزل امکان پذیر است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۳    
شیوا طاهری مشفق بازیگر تلویزیون کشور، در گفتگوی خود با "پاپ تی وی" درباره غواصی صحبت کرد و از پیشنهادی که از طرف SSI به او برای قبول سفیر فرهنگی این سازمان در ایران شده است گفت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۸    
خبر خوب این است که درمان وسواس فکری بدون دارو امکان پذیر است. روشی به نام مواجهه و جلوگیری از پاسخ سالهاست که به بسیاری از بیماران وسواس فکری کمک می کند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۳    
مصطفی خان کرمی معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو، روی آنتن زنده با مردمی که به تاخیر چندماهه خودرو اعتراض داشتند برخورد زننده ای انجام داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۸    
مهمان برنامه "فرمول یک" که روز گذشته پخش شد، حین صحبت درباره مشکلات اقتصادی مردم، طعنه ای نیز به "کلید" رییس جمهور زد. مهمان این برنامه عصمت احمدیان بود که مادر شهیدان اسماعیل و ابراهیم فرجوانی است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۸    
هافبک تیم ملی فوتبال ژاپن و باشگاه ختافه اسپانیا ایران را بهترین تیم آسیا می داند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۱۸    
دنیا مدنی متولد سال 69، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی در تازه ترین مصاحبه خود درباره عادل فردوسی پور صحبت کرده و گفته است که او را دوست دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۸    
پر شدن کیسه صفرا در اثر بیماری هایی مانند سنگ صفراوی، کولیک صفراوی و التهاب کیسه صفرا پدید می آید. در برخی مواقع برای درمان بیماری کیسه صفرا برداشته می شود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۳    
روز گذشته جواد خیابانی به وینفرد شفر که مهمان برنامه فوتبال آسیایی بود به زبان آلمانی خیر مقدم گفت. کلیپ آلمانی حرف زدن جواد خیابانی از جمله ویدیو هایی بوده که از دیروز بسیار در فضای مجازی دست به دست ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۸    
روش های خشک کردن آلبالو در منزل بسیار ساده و راحت است. از جمله این روش ها می توان به خشک کردن آلبالو در مقابل آفتاب و یا استفاده از فر اشاره کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۹:۰۸    
مواد اصلی تشکیل دهنده دنت خانگی، شیر، نشاسته و خامه است. همچنین با افزودن طعم دهنده هایی مانند شکلات، پودر کاکائو، زعفران، وانیل، نسکافه و پوره میوه های مختلف می توان طعم لذیذی به آن بخشید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۰۸    
در طب سنتی فلوس برای نوزادان در درمان یبوست استفاده می شود. اما پژوهش ها نشان می دهد که در مصرف این گیاه باید جانب احتیاط را نگاه داشت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۷:۰۷    
در زمینه ی ریمل زدن حرفه ای تنها باید چند مرحله ی ساده را گذرانده و نکاتی ضروری را رعایت کنید تا به راحتی خودتان این کار را انجام داده و زیبایی چشمانتان را چندین برابر کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۶:۰۷    
کاشت سبزه یونجه یکی از سریع ترین نوع پرورش سبزه ها در میان بذر های مختلف است. زمان جوانه زدن و رشد آن به طور کل حدود 10 الی 12 روز طول می کشد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۵:۰۷    
پوست پرتقال نیز همچون خود میوه پرتقال دارای خواصی است. از جمله خواص پوست پرتقال برای بدن؛ سلامت قلب، کاهش وزن، پیشگیری از سرطان و زیبایی پوست و مو است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۴:۰۷    
یک نمونه امضا مدیریتی مناسب و ایده آل، باید دارای ویژگی هایی بسیار مهمی از جمله منحصر به فرد و غیر قابل جعل بودن باشد و از طرحی جذاب و زیبا بهره ببرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۳:۰۷    
ترتیب تمیز کردن خانه برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد، اما اگر بر اساس برنامه ریزی و نظم خاصی این کار انجام گیرد، در زمان کمتر نتایج بهتری حاصل خواهد شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۲:۰۵    
اختلال مسخ شخصیت نوعی اختلال دردناک است که فرد در آن احساس می کند از خود و دنیای اطرافش جداست. در چنین تجربه ای بیمار اطراف را به گونه ای می بیند که گویی به تماشای فیلم نشسته است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۱:۰۷    
طبع باقالی تازه سرد و تر است، ولی باقالی خشک شده طبع سرد و خشک دارد. همین طبع باعث شده باقالی بسیار برای استخوان ها مفید باشد. اگرچه باقالی خواص دیگری هم دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۰:۰۶    
فال روزانه 7 بهمن 1397؛ روز جدیدی برای شما آغاز شده است. اگر می خواهید بدانید فال روزانه شما چیست و چه اتفاقاتی برای شما می افتد، پیش بینی های ماه تولد خود را بخوانید.