سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۸:۲۹May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 8 بهمن 1397 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 31 فروردین 1397 ستاره 31 اردیبهشت 1397 ستاره 31 خرداد 1397 ستاره 31 تیر 1397 ستاره 31 مرداد 1397 ستاره 31 شهریور 1397 ستاره 30 مهر 1397 ستاره 30 آبان 1397 ستاره 1 آذر 1397 ستاره 30 دی 1397 ستاره 29 اسفند 1397 ستاره 1 بهمن 1397 ستاره 2 بهمن 1397 ستاره 3 بهمن 1397 ستاره 4 بهمن 1397 ستاره 5 بهمن 1397 ستاره 6 بهمن 1397 ستاره 7 بهمن 1397 ستاره 8 بهمن 1397 ستاره 9 بهمن 1397 ستاره 10 بهمن 1397 ستاره 11 بهمن 1397 ستاره 12 بهمن 1397 ستاره 13 بهمن 1397 ستاره 14 بهمن 1397 ستاره 15 بهمن 1397 ستاره 16 بهمن 1397 ستاره 17 بهمن 1397 ستاره 18 بهمن 1397 ستاره 19 بهمن 1397 ستاره 20 بهمن 1397 ستاره 21 بهمن 1397 ستاره 22 بهمن 1397 ستاره 23 بهمن 1397 ستاره 24 بهمن 1397 ستاره 25 بهمن 1397 ستاره 26 بهمن 1397 ستاره 27 بهمن 1397 ستاره 28 بهمن 1397 ستاره 29 بهمن 1397 ستاره 30 بهمن 1397 
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۰:۱۱    
شایعاتی مبنی بر اینکه سد دز تحمل مقاومت در برابر حجم زیاد آب های ورودی ناشی از سیلاب را ندارد، در فضای مجازی منتشر شده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۳:۰۹    
عرق کاسنی به دلیل قابلیت سم زدایی کبد و تصفیه و پالایش خون؛ نقش موثری در درمان جوش هایی دارد که به دلیل گرمی و یا مشکلات کبدی و اختلالات هورمونی ایجاد شده اند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۲:۰۹    
آداب معاشرت با خانم ها، تقریبا شبیه با اصول اخلاقی و معاشرتی در هر ارتباطی است. اما مهم ترین مسئله در ارتباط با یک خانم ادب و احترام است که با رعایت آن می توانید بسیار جذاب باشید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۱:۰۹    
مدت زمان یادگیری انواع ساز ها متفاوت است و نمی توان برای هر ساز یک زمان مشخص ارائه داد ولی می توان زمانی تقریبی آموزش را برای یک تمرین خوب و مناسب پیش بینی کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۰:۰۹    
تفاوت آمبره و سامبره بیشتر به درجه اختلاف سایه روشن مو در هریک بازمی گردد. آمبره و سامبره هرکدام کارایی مختلفی دارند و شما می توانید برای خیره کننده کردن استایلتان از هر کدام استفاده نمائید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۹:۰۹    
جوش شیرین برای از بین بردن سوسک و دیگر حشرات موذی در خانه کاربرد فراوانی دارد. از ترکیب این ماده با شکر و یا پیاز می توان برای این منظور استفاده کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۸:۰۹    
لادن طباطبایی متولد 9 اردیبهشت سال 1349 در تهران است. او بازیگر سابق سینما، تئاتر و تلویزیون بوده و به دلیل شرایط کاری و بیماری دخترش به آمریکا مهاجرت کرده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۷:۰۹    
قرص سی لاکس (C-Lax) از داروهای گیاهی ملین است که حاوی سنا بوده و به منظور رفع یبوست مورد استفاده قرار می گیرد. این دارو در موارد کمی موجب بروز اسهال و دردهای شکمی می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۶:۳۸    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 98 از مصوبه امروز این کمیسیون مبنی بر افزایش میزان وام ازدواج جوانان به 30 میلیون تومان برای هر یک از زوجین خبر داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۶:۰۸    
دعا برای دفع حشرات موذی موضوعی است که در بسیاری از کتاب های مذهبی شاهد اشاره به آن هستیم. از همین رو در این مطلب نیز به آن اشاره خواهد شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۸    
فشار خون بالا و سردرد ارتباط مستقیمی دارند؛ در واقع یکی از نشانه های فشار خون بالا سردرد است که به صورت ضربانی بوده و در هر دو طرف سر احساس می شود و با انجام فعالیت بدنی تشدید می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۴:۰۸    
سایه ابرو دائم یکی از روش های جدید برای از بین بردن نواقص ابرو مانند کم پشتی است که روش های مختلفی مانند شیدینگ، سایه ابرو با قاب و سایه ابرو بدون قاب را دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۸    
جانشین فرمانده سپاه گفت: ما اعلام می کنیم که اگر اسرائیل کاری انجام دهد که جنگ جدیدی شروع شود، مسلما این جنگ، همان جنگی است که محو او را در پی خواهد داشت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۳    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 98 گفت که براساس مصوبه این کمیسیون قیمت حامل های انرژی اعم از بنزین، نفت و گاز و ... نه در قیمت و نه در نحوه توزیع هیچ تغییری نسبت به سال 97 نخواهد داشت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۸    
در طالع بینی حروف ابجد ابتدا ابجد نام فرد و نام مادرش محاسبه شده و طبق فرمول، عدد مرتبط با برج طالع شخص به دست می آید و طالع بینی شخص با توجه به آن برج انجام می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۳    
صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی برای دقایقی پس از مطرح کردن موضوع رفع حصر با حواشی همراه شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۳    
کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، در مصاحبه خبری خود درباره بازی حساس امروز مقابل ژاپن صحبت کرد و تیم ژاپن را تیم خوبی ارزیابی نمود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۲:۴۸    
عادل فردوسی پور در این دوره از رقابت های جام ملت های آسیا بازی های زیادی را گزارش نکرده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۲:۲۸    
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی کشور، در مصاحبه ای تلویزیونی در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص نارضایتی مردم از قیمت گوشت و مرغ گفت که در این اوضاع سخت مملکت باید خدا را شکر کنیم که هست!
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۸    
روغن کنجد یک ماده غذایی با ارزش و دارای خواص منحصر به فرد است. خواص روغن کنجد برای لاغری به داشتن فیبر و لیگنین بالای آن بازمی گردد که می تواند باعث لاغری و خصوصا رفع چربی دور شکم بشود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۱:۵۳    
امیرمهدی ژوله، نویسنده و بازیگر سرشناس کشور، به تازگی کلیپی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده که وی در این کلیپ شعر عمو سبزی فروش را در جمع دختران هندی می خواند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۱:۲۳    
امیرحسین صدیق که هفته گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از ازدواجش خبر داده بود، به تازگی کلیپی را به همراه همسرش در فضای مجازی منتشر کرده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۱:۰۸    
ساخت انواع مختلف کاردستی با بطری آب معدنی مانند جا مدادی، آب پاش، جای موبایل در حین شارژ و...، با کمی دقت و خلاقیت به راحتی در منزل امکان پذیر است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۱:۰۳    
محمد لقمانیان متولد سال 63، عروسک گردان و صداپیشه است. از او در فضای مجازی کلیپ های زیادی تحت عنوان "لقمه شو" منتشر شده است ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۰:۰۷    
در رفتار با کودک تنبل بایستی برنامه دقیقی داشته باشید. وظیفه ای را به کودک بسپارید و جایزه ای برای پایان آن در نظر بگیرید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۹:۰۷    
رنگ مو آمبره یکی از تکنیک های پیشرفته برای رنگ کردن مو است که تغییر اساسی در چهره ی شما ایجاد می کند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۸:۰۷    
اهمیت رازداری در درجه اول مربوط به اعتمادی است که در پی آن در دیگران ایجاد می شود. یک فرد رازدار، مورد اعتماد و احترام اطرافیانش خواهد بود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۷:۰۷    
برای آنکه با روش نگهداری آب نارنج به صورت مناسب آشنا شویم، رعایت برخی اصول مانند گرفتن پوست نارنج قبل از آبگیری و جوشانیدن آب آن ضروری است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۶:۰۷    
لیست کامل دفاتر پلیس +10 استان لرستان شامل شهرهای (خرم آباد، بروجرد، الشتر، الیگودرز، دورود، ازنا، پل دختر، نور آباد، کوهدشت، دوره چگینی، رومشکان) به همراه آدرس ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۵:۰۷    
تنوع سوغات کرمانشاه بسیار بالاست. از انواع شیرینی گرفته تا صنایع دستی بومی و زیبای این خطه می تواند نظر هر بیننده ای را جلب کند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۴:۰۸    
موسیقی آلترناتیو راک یا راک آلترناتیو که آن را به موسیقی آلترناتیو هم می شناسند، سبکی است که در اواسط دهه ی 80 تحت تاثیر موسیقی پانک راک به وجود آمده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۳:۰۸    
جلوگیری از نشستن گرد و خاک بر روی وسایل منزل از جمله دغدغه های مهم روزمره ای است که با روش های ساده مانند استفاده از پرده های ضخیم، قرار دادن لباس ها در روکش و ... امکان پذیر است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۲:۰۷    
در سال 1953 رائول فولرو (Raoul Follereau) نویسنده و شاعر فرانسوی بشردوست، روز 28 ژانویه را به عنوان روز جهانی کمک به جذامیان و با شعار یکدیگر را دوست داشتن تنها حقیقتی است که وجود دارد به ثبت رساند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۱:۰۷    
پسوریازیس معکوس یکی از بیماری های پوستی و از انواع پسوریازیس است که در اثر اختلال در سیستم ایمنی بدن ایجاد می شود. این بیماری درمانی ندارد، اما می توان علائم آن را با مصرف دارو بهبود بخشید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۰:۰۸    
فال روزانه 8 بهمن 1397: یک روز جدید و یک شروع تازه. همه چیز در مورد شروع دوباره زندگی است. پس وقتی سفر جدیدی را شروع می کنید، با خواندن فال روزانه خود بفهمید که ستاره ها برای شما چه دارند.