جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 15 تیر 1398 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 27 اسفند 1396 ستاره نیوز 29 اسفند 1397 ستاره نیوز 31 فروردین 1398 ستاره نیوز 1 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 1 خرداد 1398 ستاره نیوز 31 مرداد 1398 ستاره نیوز 31 شهریور 1398 ستاره نیوز 2 آبان 1398 ستاره نیوز 2 آذر 1398 ستاره نیوز 14 دی 1398 ستاره نیوز 1 تیر 1398 ستاره نیوز 2 تیر 1398 ستاره نیوز 3 تیر 1398 ستاره نیوز 4 تیر 1398 ستاره نیوز 5 تیر 1398 ستاره نیوز 7 تیر 1398 ستاره نیوز 8 تیر 1398 ستاره نیوز 9 تیر 1398 ستاره نیوز 10 تیر 1398 ستاره نیوز 11 تیر 1398 ستاره نیوز 12 تیر 1398 ستاره نیوز 13 تیر 1398 ستاره نیوز 14 تیر 1398 ستاره نیوز 15 تیر 1398 ستاره نیوز 16 تیر 1398 ستاره نیوز 17 تیر 1398 ستاره نیوز 18 تیر 1398 ستاره نیوز 19 تیر 1398 ستاره نیوز 20 تیر 1398 ستاره نیوز 21 تیر 1398 ستاره نیوز 22 تیر 1398 ستاره نیوز 23 تیر 1398 ستاره نیوز 24 تیر 1398 ستاره نیوز 25 تیر 1398 ستاره نیوز 26 تیر 1398 ستاره نیوز 27 تیر 1398 ستاره نیوز 28 تیر 1398 ستاره نیوز 29 تیر 1398 ستاره نیوز 30 تیر 1398 ستاره نیوز 31 تیر 1398 
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۵:۳۱    
با نزدیک شدن به شروع اجراهای نمایش لیگ قهرمانان، مرحله گروهی از پوستر این نمایش رونمایی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۸:۰۱    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف پراید-پژو 405 و فوت 6 شهروند خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۵    
چای سبز دارای مقدار بسیار زیادی آنتی اکسیدان و مواد مغذی است که برای بدن خواص بسیاری مانند تقویت عملکرد مغز، کاهش وزن و کاهش احتمال ابتلا به سرطان دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۱۶    
ویتوریا دسیکا در 7 جولای 1901 ، یعنی دقیقاً صد و بیست سال پیش، در ناپل دیده به جهان گشود. او سینما را از دوران کودکی و با حضور در عرصه بازیگری آغاز کرد و در ادامه به کارگردانی روی آورد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۴۴    
از یک مجسمه عجیب از ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ در شهر زادگاهش سونیتسا واقع در اسلوونی رونمایی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۵۹    
کارشناسان تغذیه معتقدند هرچند خام خواری در برخی از مواد غذایی فوایدی به همراه دارد، اما نمی توان این موضوع را به همه مواد غذایی تعمیم داد، همچنین نباید رژیم غذایی خام خواری را به طور مطلق انتخاب کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۰۰    
عضو هیات مدیره انجمن پزشکان کودکان ایران با بیان اینکه : از 2 تا بعد از سه سالگی تا دوبار در هفته کار کردن شکم کودک کافی است و لازم نیست به صورت روزانه دفع مدفوع داشته باشد خاطر نشان کرد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۰۰    
زیر تیغ تیز آفتاب و گرمای هوا، با کیسه ای برپشت تا کمر در سطل خم شده و به امید یافتن زباله ای ارزشمند، تمام سطل را زیر و رو می کند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۴۵    
رئیس سازمان سینمایی در پیامی درگذشت پدر سیدمهدی شجاعی را تسلیت گفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۹:۲۶    
رئیس اداره مدیریت بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت، گفت: مردم باید دقت کنند که در صورت گزش توسط حشرات و حیوانات، سریع برای درمان اقدام کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۸:۵۹    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی ابلاغ کرد، به زوج هایی که تاریخ عقد آنها بعد از اول فروردین ماه سال 1396 است و تاکنون تسهیلات قرض الحسنه ازدواج دریافت نکرده اند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۸:۵۰    
اختلافات میان امارات و عربستان در یمن احتمالاً به این مساله بازمی گردد که ولیعهد ابوظبی معتقد است ائتلاف عربی تحت امر عربستان جنگ را در یمن باخته است و اینک زمان توزیع غنایم فرا رسیده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۸:۴۷    
مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به عوامل تأثیرگذار بر افزایش ازن گفت: افزایش دما علت اصلی افزایش آلاینده ازن در پایتخت است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۸:۴۴    
مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره آواها و نواهای رضوی عصر روز شنبه پانزدهم تیرماه با معرفی برگزیدگان این دوره در تالار وحدت تهران برگزار شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۸:۳۳    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: یک کودک شش ساله به دلیل ماندن بیش از اندازه در خودرو، گرمازده شد و جان خود را از دست داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۲۲:۰۵    
دو نماینده کشورمان به مدال طلای رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا در قزاقستان دست یافتند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۲۲:۰۲    
رئیس جمهور تحریمها و فشارها اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران را جنگ اقتصادی تمام عیار دانست و گفت: تداوم این جنگ اقتصادی می تواند به تهدیدات دیگری در منطقه و جهان منجر شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۹:۱۴    
در شرایطی که کشور با کمبود 4 میلیون واحد مسکونی و در عین حال، وجود 2.6 میلیون خانه خالی مواجه است و همین موضوع، نوعی بی نظمی را در بازار مسکن به وجود آورده ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۹:۰۵    
کاراکال یکی از هشت گونه گربه سان ایران است که در مناطق بیابانی و نیمه بیابانی زیست می کند و ضمن شکار جوندگان مهارت خاصی در شکار پرندگان دارد. تصویر زیر در منطقه شکار ممنوع مرور میبد یزد گرفته شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۸:۵۴    
مطالعات روزافزون نشان داده اند که مصرف بی رویه داروهایی مانند آسپرین، ایبوپروفن، و استامینوفن می تواند تاثیر منفی بر سلامت انسان داشته باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۸:۵۱    
عباس غزالی با انتشار این عکس نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۸:۴۵    
رامی مالک بازیگر مصری بازی در نقش مامور جاسوس در جیمز باند را نپذیرفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۸:۳۶    
گزارشگر ارشد تارنمای تحلیلی وکس با اشاره به اقدامات دولت آمریکا علیه ونزوئلا، چین و ایران سیاست موسوم به فشار حداکثری را فاقد تعریف مشخص دانست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۸:۲۴    
سرمربی بزرگ و اسطوره ای منچستریونایتد از یک اتفاق رخ داده در چند روز گذشته ابراز تعجب کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۸:۲۱    
محمود دولت آبادی پس از تماشای فیلم سینمایی کارت پرواز به کارگردانی مهدی رحمانی این فیلم را اثری مهم و حضور جوانان دغدغه مند در سینمای ایران را باعث امیدواری دانست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۸:۰۹    
نایب رئیس کمیسیون عمران با بیان اینکه هیات عالی نظارت مجمع به قیمت خودروها ورود نمی کند، گفت: این هیات به دنبال تصویب طرح جامعی برای حمایت از تولید خودروهای برقی و هیبریدی است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۸:۰۰    
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به آماده سازی مقدمات برای حضور زائران خانه خدا در عربستان، از نرخ ارز همراه حجاج 98 و نحوه دریافت آن خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۷:۵۴    
پولشویی فقط در صنعت سینمای ایران نیست بلکه در دیگر کشورها نیز رخ می دهد اما سوال مهم سرعت و روند دستگیری و استرداد وجه است که در نظام قضایی و بازرسی فرهنگی ما بسیار کند و با تاخیر است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۷:۴۵    
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال قرارداد خود با این باشگاه را به صورت یکطرفه فسخ کرد تا به عضویت باشگاه اماراتی در بیاید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۷:۳۰    
مرور چهره های مشهوری که وقتی به ایران رسیدند از تفاوت واقعیت با تبلیغات رسانه های غربی متعجب شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۷:۲۴    
مدیر شبکه نسیم و کانال های تماشا و نمایش با حضور در برنامه صبحگاهی شبکه سه درباره ویژه برنامه های تابستانی این سه شبکه توضیحاتی ارائه کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۷:۱۵    
راه اندازی اولین پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان در تهران در منطقه 22 راه اندازی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۷:۰۶    
همه ما این عبارت را شنیده ایم: سحرخیزباش تا کامروا باشی . علم درستی این عبارت را تایید می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۶:۵۲    
فیلمبردار مشهور فرانسوی که پشت دوربین فیلم هایی چون کامیل کلودل ، ارتش سایه ها و دختر کوچک من ایستاده بود، در 89 سالگی درگذشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۶:۴۹    
بجنورد- اهمیت صنعت قالیبافی در ارز آوری برای خراسان شمالی برکسی پوشیده نیست و دست اندرکاران این حوزه به خوبی واقفندکه این هنرچه تاثیری براقتصاد دارد اما سال هاست گره کور بر آن افتاده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۶:۴۰    
ملی پوش تیراندازی کشورمان در مسابقات یونیورسیاد موفق شد در تفنگ بادی 10 متر راهی فینال شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۶:۳۱    
به تازگی صفحاتی در فضای مجازی در حال فعالیت هستند که خدمتی غریب و بدیع ارائه می دهند؛ ارسال خواستگار صوری به تمام شهرهای ایران!
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۶:۲۲    
هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی، علیرضا تابش مدیرعامل فارابی و علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر روز جمعه 14 تیرماه از دومین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر معاصر ایران بازدید کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۶:۱۶    
جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیات بازداشت شرور سطح یک تهران ملقب به ح. غول را تشریح کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۶:۰۱    
پل بنجامین بازیگری که در سال 1979 در کنار کلینت ایستوود در فیلم فرار از آلکاتراز بازی کرده بود در 81 سالگی درگذشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۵۵    
رحیم استرلیگ در گفت وگوی عجیب و بسیار طولانی درباره موضوعات مختلفی از فوتبال، سیاست، نژادپرستی، آب و هوا، اتومبیل گرفته تا مذهب و اعتقادات صحبت کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۴۳    
امروز در بورس تهران بیشتر سهم ها با افت قیمت روبرو شدند و در نتیجه شاخص کل کاهش حدود 3400 واحدی را تجربه کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۷    
گشت سیار تعزیرات حکومتی به سراغ غرفه های یکی از پارک شهربازی های پایتخت رفت و پس از بررسی موارد طبق قانون با متخلفان برخورد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۱    
آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال عذر سه بازیکن تیمش را خواست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۱    
کامبیز دیرباز با انتشار این عکس نوشت: #دوئل #زیر_پای_مادر
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۰    
محققان در یک جزیره در شمال قطب جنوب دریاچه ای از مواد مذاب آتشفشانی کشف کرده اند که دمای مواد مذاب آن به 989 تا1279 درجه سانتیگراد می رسد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۱۱    
مدیر تیم پرسپولیس گفت: این چند هفته برای همه ما آزاردهنده بود، چرا که پرسپولیس یکی از بهترین مربیان تاریخش را از دست داد اما با این وجود همه می دانیم که دیگر نمی توانیم به گذشته برگردیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۹    
تصویری از محمدرضا گلزار و سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال را مشاهده می کنید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۳    
بررسی های انجام شده توسط موسسه آکسفورد اکونومیکس نشان می دهد ربات ها تا سال 2030 بیش از 20 میلیون شغل را در سراسر جهان از دست انسان ها خارج می کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۵    
رئیس ستاد معین بنیاد مسکن استان اصفهان در شهر پلدختر با بیان اینکه کمک های بلاعوض و معیشتی به طور کامل به آسیب دیدگان سیلاب پرداخت شده، گفت: کار بازسازی دیوار ساحلی شهر پلدختر آغاز شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۲    
یک مهاجم خارجی که مد نظر باشگاه استقلال است، برای نهایی کردن مراحل این انتقال به تهران می آید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۶    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز با افزایش اندک قیمت به 4 میلیون و 620 هزار تومان رسید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۰    
مجید کاظمی عقیلی، عضو اسبق تیم ملی کشتی آزاد درگذشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۴    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اختصاص ارز 4200 تومانی به واردات برخی کالاها گفت: این در حالی است که برخی محصولات با نرخ ارز 50 هزار تومانی در بازار عرضه می شود و با این شرایط مردم حق دارند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۰۵    
طرح آیین نامه ای مبنی بر اهدای عضو از محکومان به اعدام، واکنش افراد شاخص حوزه پیوند کشور مانند دکتر ایرج فاضل- پدر پیوند عضو ایران و رییس بخش پیوند کبد بیمارستان امام خمینی تهران را به دنبال داشت و ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۹    
وزیر ورزش و جوانان از بازسازی دو ورزشگاه آزادی و تختی تهران در برنامه های این وزارتخانه خبر داد و گفت: دوره اختلاف در ورزش تمام شده و تفرقه افکن ها باید ساک شان را جمع کنند!
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۰    
60 روز ضرب الاجل ایران به طرف های برجام فردا به پایان رسید. آیا اروپا می تواند از وقوع بدترین حالت جلوگیری کند و مانع از شکست آرام آرام یک توافق جهانی به خاطر پایبند نبودن آمریکا به تعهداتش شود؟
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۳۵    
21 دانش آموز در شهرستان ثلاث باباجانی به علت همراه داشتن ابزار پیشرفته تقلب همچون هندزفری، مچ بند، ساعت هوشمند و خودکار دوربین دار، در جلسه کنکورشناسایی و تحویل مقامات دادستانی و امنیتی شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۲۹    
لباس آبی کمرنگی که الیزابت تیلور در مراسم اسکار سال 1974 به تن داشت در ماه دسامبر سال جاری در حراجی جولین فروخته می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۲۰    
جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف جسد در کمد دیواری خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۱۱    
پنجمین نشست سران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه درباره تحولات و آینده سوریه مرداد ماه سال جاری (آگوست 2019) در استانبول برگزار می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۸    
در مراسم رونمایی از مستند آیدین نیکخواه بهرامی چهره های ورزشی از سایر رشته ها حضور داشتند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۵۹    
سرمربی جدید پرسپولیس پابه پای پرسپولیسی ها مشغول انجام تمرین است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۵۶    
با پیشرفت تکنولوژی و تولد شبکه های اجتماعی، ارتباط برقرار کردن بسیار راحت تر شده است به طوری که بسیاری از این ستاره ها از طریق شبکه های اجتماعی، چون توییتر یا اینستاگرام با هم ارتباط برقرار کرده اند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۴۴    
یک شیوه نوین ایمپلنت دندان به بیمارانی که به دلیل ترس از جراحی و خونریزی یا نگرانی از فرآیند طولانی درمان از کاشت دندان امتناع می کنند کمک می کند در یک روز و بدون خون ریزی صاحب دندان شوند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۵    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بررسی به عمل آمده از بمبی که روز گذشته در زاهدان خنثی شد، نشان می دهد این بمب برای آسیب رساندن به مردم و گرفتن تلفات طراحی شده بوده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۶    
روزبه نعمت اللهی خواننده موسیقی پاپ ایران روز چهارشنبه دوم مرداد تازه ترین کنسرت خود را با نام نفس نفس تا دریا اجرا می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۰    
با توجه به پیش بینی افزایش دمای هوای خوزستان به بالای 49 درجه در روزهای یکشنبه و دوشنبه، استانداری ساعت کاری در این دو روز را تا ساعت 12 ظهر کاهش داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۱۴    
پایان گریم های مردانه زنان بعد از نامه فیفا ، شرح کارتون امروز محمدرضا میرشاه ولد در خبرورزشی است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۸    
ایسنا نوشت:دانشگاه هاروارد آمریکا اعلام کرد، به اجرای توافق همکاری با موسسه خیریه "محمد بن سلمان بن عبدالعزیز" معروف به "مسک" پایان داده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۵۴    
آخرین خبر ها حاکی از رضایت کالدرون، باشگاه و امیری برای عقد قرارداد دوباره است ولی شرایط به گونه ای پیش می رود که وحید باید تصمیم نهایی را بگیرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۴۸    
محکومیت حبس نویسنده متهم به تجاوز به دختران جوان در دادگاه تجدیدنظر استان تهران تأیید شد اما آن بخش از پرونده وی که به اتهام زنای به عنف به اعدام محکوم شده بود ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۴۵    
در حالی که تاکنون چند تن از ستاره های دنیای سرگرمی کره جنوبی خود خواسته از زندگی دست کشیده اند از افسردگی به عنوان یکی از مهمترین عواملی که موجب می شود آنها دست به خودکشی بزنند یاد می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۳۱    
در آخرین مصاحبه اش با فرانس فوتبال به وضوح درباره آینده اش صحبت نکرد و گفت باید بدنش برای ادامه کار آماده باشد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۲۵    
رضا رشیدپور لحظاتی قبل عکسی را منتشر کرد که نشان می دهد چهره اش کاملا عوض شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۲۵    
سامانه نیما طی روزهای اخیر، تغییراتی را بر روی شیوه های عرضه ارز از سوی فروشندگان اعمال کرده که بر اساس آن، عرضه کنندگان ارز ناشی از صادرات غیرکالایی(خدمت) هویت سنجی می شوند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۱۶    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت و گویی مفصل پیرامون ایده هایش برای فصل جدید و همچنین مسائل مختلف به صحبت پرداخت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۱۶    
سه روز به آخر دریا؛ سفرنامۀ شاهزاده خانم قاجاری با تصحیح نازیلا ناظمی منتشر شد. این اثر تنها یک سفرنامه نیست که از دل کتابخانه بیرون کشیده شده باشد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۱۳    
معاون زبان فارسی و ایران شناسی در خارج از کشور وزارت علوم گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت بخش اعظم اعتبارات کرسی های آموزش زبان فارسی در خارج از کشور تا پایان ماه جاری خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۶    
رئیس جمهوری آمریکا آب و هوای بد و بارانی و خرابی دستگاه پخش سخنرانی را عامل اصلی بخشی از گاف هایی دانست که در طول سخنرانی روز استقلال به وجود آمد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۴    
باشگاه پرسپولیس امیدوار است در اولین جلسه با برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق خود به تفاهم برسد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۶    
گناه سعدی چیست که هر بار به واسطه یک ندانم کاری، سوژه شبکه های اجتماعی می شود؟ جز این بوده است که گلستان سعدی و هشت باب آن ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۹:۵۸    
عامل قتل خانم معلم بازنشسته که با رضایت خانواده مقتول از مجازات مرگ نجات یافته بار دیگر از جنبه عمومی جرم در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۹:۵۵    
انگور از مهمترین میوه های جهان به شمار می رود. فسیلهای برگ و بذر این گیاه در رسوبهای مربوط به دوران سوم زمین شناسی در آمریکای شمالی و اروپا کشف شد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۰    
حسین رضازاده می گوید: اعضای مجمع در قبال تصمیمی که روز یکشنبه می گیرند مسئول هستند و نباید اجازه بدهند اشتباه 4 سال پیش تکرار شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۹:۲۵    
مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران معتقد است کسب افتخار در میادین بزرگ جهانی و المپیک، نیازمند ابزار و امکاناتی است که متاسفانه همچنان در حد مطلوب مهیا نشده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۹:۲۵    
نمایندگی ایران در آژانس در بیانیه ای با اشاره به یادداشت مطبوعاتی نمایندگی دائم ایالات متحده آمریکا در سازمان های بین المللی مستقر در وین در خصوص درخواست یک نشست ویژه شورای حکام آژانس بین المللی ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۹:۱۴    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای ایجاد تعادل در بین عرضه و تقاضا در بازار مسکن باید به سمت توسعه درون شهری رویم گفت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۹:۰۵    
رضا فیاضی، بازیگر، کارگردان و نویسنده نام آشنای برنامه های کودک تلویزیون، تاکید می کند بچه های امروز برخلاف دهه 60 و 70، نوستالژی ندارند، چرا که بر خلاف خاله ها و عموها که زود فراموش می شوند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۹:۰۲    
عضو هیات مدیره پرسپولیس به ابهامات این روزهای سرخپوشان از جمله احتمال جدایی سیدجلال حسینی و فرشاد احمدزاده واکنش نشان داد و درباره بازگشت وحید امیری و پیشنهادات بیرانوند توضیحاتی داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۸:۵۱    
سردیس 5 اسطوره هنر ایران در حوزه تئاتر، سینما و تلویزیون در شهرک سینمایی غزالی (ایران) جانمایی شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۸:۳۹    
مطالعات محققان برزیلی نشان می دهد که مصرف روزانه روغن نارگیل به کاهش وزن و فشار خون کمک می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۸:۳۹    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از مرگ کودک هشت ساله براثر تصادف با سواری مگان در شهر آسمان آباد خبر داد.