سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۰:۰۰May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 10 مهر 1395 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1395 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1395 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1395 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1395 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1395 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1395 خبرگزاری شبستان 30 دی 1395 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1395 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 1 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 2 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 3 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 4 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 5 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 6 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 7 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 8 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 9 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 10 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 11 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 12 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 13 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 14 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 15 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 16 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 17 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 18 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 19 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 20 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 21 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 22 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 23 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 24 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 25 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 26 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 27 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 28 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 29 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1395 
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۳:۰۱    
خبرگزاری شبستان: استاندار گیلان با اشاره به نقش دهیاران در جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها، گفت: دهیاران سرمایه عظیمی برای کشورهستند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه آستارا گفت: مجالس سوگواری در ایام ماه محرم از نوحه محوری به سمت موعظه محوری حرکت کنند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۹:۱۸    
خبرگزاری شبستان: استاندار یزد از نمایشگاه فرش دستباف قمات یزد بازدید کرد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۹:۰۸    
خبرگزاری شبستان: استاندار کردستان با بیان اینکه محرومیت زدایی باعث پیشرفت کشور می شود، گفت: محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور از اهداف اساسی نظام بوده است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۹:۰۸    
خبرگزاری شبستان: جانشین فرمانده قرارگاه سید الشهدا(ع)، با بیان اینکه محرومیت زدایی توسط نیروهای سپاه کاری جهادی و دارای اجر معنوی است، گفت: محررومیت زدایی باعث توسعه و آبادانی هر کشوری می شود.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۹:۰۸    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه سپاه شجره طیبه ای است که در بخش های مختلف دفاع از اسلام، گسترش عدالت و ترویج فرهنگ ناب اسلامی هم در ایران و هم در دنیا درخشیده است ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۵۸    
خبرگزاری شبستان: رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز، با اشاره به اهمیت برپایی جشن عاطفه ها در راستای تقویت حس انسان دوستی دانش آموزان، از آنان درخواست کرد مشارکت فعالی در این جشن داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۸    
خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، گفت: برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان با شعار "همه ما مسئولیم" برگزار خواهند شد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۸    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل بهزیستی گیلان استفاده از نیروهای جوان، شاداب و باانگیزه را در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف موثر عنوان کرد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۸    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان، با اشاره به آغاز جشن عاطفه ها در سراسر کشور اظهار داشت ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۸    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت:ایام محرم ظرفیتی برای حفظ وحدت و جلوگیری از هجمه های دشمنان است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۸    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان و اهمیت آن در زندگی فردی و اجتماعی افراد ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۸    
خبرگزاری شبستان:مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی ظرفیت خوبی برای شناخت دلدادگان فرهنگ قرآنی است ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۸    
خبرگزاری شبستان: مشاور عالی استاندار کرمانشاه، گفت: بیشتر اقدامات انجام شده در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تنبیهی بوده و نباید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر سلیقه ای عمل کرد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۸    
خبرگزاری شبستان:مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از اعزام هزار و 250 مبلغ در دهه اول محرم به مناطق شهری و روستایی استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۸    
خبرگزاری شبستان:وزیر اطلاعات، ماه محرم را بهترین فرصت کار یک طلبه عنوان کردو گفت: از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و کار نگهبانی عقیدتی مان را برای شیعیان انجام دهیم.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۱۸    
خبرگزاری شبستان: یزدانی از ارایه تسهیلات ویژه از سوی سازمان صنایع کوچک از جمله تحویل زمین به شرکت های دانش بنیان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۸    
خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، بر پرداختن به پژوهش هایی که در جامعه کابرد دارند ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۸    
خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه یاسوج حضور حماسی در کنگره ملی شهدای استان را وظیفه ای همگانی دانست و بر حضور اقشار مختلف مردم به خصوص دانشگاهیان تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۷    
خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، گفت: تذکر لسانی مهمترین راهکار در انجام امر به معروف و نهی از منکر است و رسانه ها نیز در راستای ترویج این فریضه مهم نقش اساسی دارند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۷    
خبرگزاری شبستان: سازمان عفو بین الملل هشدار داد که دولت نیجریه مصمم به خفه کردن صدای اعتراض ها و آزادی بیان در این کشور است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۸    
خبرگزاری شبستان: پلیس هند مانع اقامه نماز جمعه در مساجد کشمیر شد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۸    
خبرگزاری شبستان:وال استریت ژورنال مدعی شده است که مدارکی را بدست آورده که طبق آنها ایران و آمریکا در توافقی محرمانه در خصوص لغو تحریم های دو بانک ایرانی به تفاهم رسیده بودند و آن را منتشر نکرده اند .
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۸    
خبرگزاری شبستان:پرز رئیس رژیم صهیونیستی پیش از مرگش در خصوص عواقب حمله فاجعه بار به ایران توسط دولت نتانیاهو به او هشدار داده بود و از وی را از انجام این کار منع کرده بود ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۸    
خبرگزاری شبستان:وزیر اقتصاد آلمان اولین مقام بلند پایه رسمی بزرگترین اقتصاد اروپا است که به تهران سفر می کند ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۸    
خبرگزاری شبستان: استاندار گیلان گفت: در دولت یازدهم تعداد 234 مدرسه با بیش از هزاران کلاس درس با هزینه ای بالغ بر 100 میلیارد تومان در گیلان احداث شد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۸    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: بیش از یک هزار نفر از نخبگان قرآنی کشور در مسابقات سراسری قرآن کریم که در گیلان برگزار می شود، شرکت می کنند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۷    
خبرگزاری شبستان: گزارش خبری شبستان از روزی که گذشت
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۷    
خبرگزاری شبستان: جهانگیری گفت: زمینه همکاری جمهوری اسلامی ایران وهلند در بسیاری از حوزه ها وجود دارد از این رو دو کشور یک نقشه راه طراحی نموده اند تا بر اساس آن مناسبات دو کشور گسترش یابد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۷    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام از اعزام 8 هزار دانش آموز در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی و یادمان دوران دفاع مقدس خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۷    
خبرگزاری شبستان: روسیه به آمریکا نسبت به حمله مستقیم به دمشق و ارتش سوریه هشدار داد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۷    
خبرگزاری شبستان:این روزها در جای جای کشور حال و هوای متفاوتی حاکم است و مردم استان مرکزی و مخصوصا در شهرهای تابع این استان که حرم مطهر امامزادگانی وجود دارد با مراسم خاص خود به استقبال این ماه عزیز ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۷    
خبرگزاری شبستان: هیئت داوران سی امین جشنواره استانی تئاتر ایلام، در بیانیه ای ضمن معرفی برگزیدگان این جشنواره، رأی به حضور نمایش سزار گئودیابث در جشنواره تئاتر فجر دادند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۷    
خبرگزاری شبستان:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بیش از 15 هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از این تعداد ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۷    
خبرگزاری شبستان:فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه اجلاسیه شهدای این استان به صورت آنلاین از 32 هزار نقطه کشور پخش می شود ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۷    
خبرگزاری شبستان:مدیرکل کمیته امداد گیلان اظهار کرد: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و استمرار کمک به نیازمندان باعث کم شدن فاصله طبقاتی در جامعه و کاهش فقر می شود.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۷    
خبرگزاری شبستان: وزارت امنیت داخلی آمریکا اعلام کرد هکرها،سیستم های رای گیری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را در بیش از 20 ایالت این کشور هدف حمله سایبری قرار دادند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۷    
خبرگزاری شبستان: سخنگوی جنبش انصارالله بر پایداری ملت یمن در مقابل تجاوزگری و محاصره تحمیلی متجاوزان تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۷    
خبرگزاری شبستان: خودباختگی فکری و کم اطلاعی مدیران و رهبران علمی فرهنگی جامعه از مبانی قویم اسلامی که طبیعتاً به شاگردان آنان از دبستان گرفته تا آموزش عالی سرایت می کند ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۷    
خبرگزاری شبستان: گروه تروریستی معارض دولت سوریه موسوم به جیش الاسلام اعلام کرد که قصد جنگ با اسراییل را ندارد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۷    
خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت با بیان اینکه ابزارهای مطالعه کتاب دستخوش تغییرات زیادی شده است اما هیچکدام جایگزین مطالعه کتاب نمی شوند ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۷    
خبرگزاری شبستان:آتشی که با اتصال برق، سرمایه های زیادی از مردم خرم آباد را به کام خود کشاند باعث آه حسرت جمعی از بازاریان و مشکلات مالی آنان شد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۷    
خبرگزاری شبستان: دکتر حریرچی اعلام کرد: هر ایرانی به طور متوسط سالانه 10.3 بار به نظام بهداشتی و درمانی مراجعه می کند و این یعنی حدود 810 میلیون مراجعه سرپایی در کشور داریم.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۷    
خبرگزاری شبستان:سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در اقدامی ارزشمند از اردوهای جهادی حمایت می کند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۷    
خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، از بهره برداری یک هزار پروژه عمرانی محرومیت زدایی در این استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۷    
خبرگزاری شبستان: معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور با تاکید بر پرداختن به عمق مسائل فرهنگی در دانشگاه ها خاطرنشان کرد: تغییر در محتوا موجب جذاب شدن برنامه ها خواهد شد ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۷    
خبرگزاری شبستان: برای اولین بار در استان با مشارکت شهرداری تبریز و آموزش و پرورش،اجرای طرح همیار پاکبان با هدف استفاده از پتانسیل دانش آموزان در فرهنگ سازی حفظ پاکیزگی شهر در تبریز اجرا شد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۶    
خبرگزاری شبستان: معاون امور فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: در جشنواره سی ام تئاتر ایلام شاهد خلاقیت ها و توجه به هنر ارزشی و متعهد هنرمندان استان بودیم.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۶    
خبرگزاری شبستان: استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی در برقرار امنیت در استان بوشهر گفت: فضای امنیتی مطلوب بر استان بوشهر حاکم است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۶    
خبرگزاری شبستان:دبیر کمیته علمی هفتمین کنگره بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر با اشاره به همکاری 30 مرکز علمی، دانشگاهی و حوزوی در تشکیل شورای سیاستگذاری این کنگره ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۶    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از برگزاری جشن عاطفه های در یک هزار و 630 مدرسه در مدارس سراسر استان بوشهر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۶    
خبرگزاری شبستان: مدیر هماهنگی تئاتر استان های مرکز هنرهای نمایشی ایران، گفت: باید زمینه ای فراهم شود که زیرساخت های هنر تئاتر ازجمله سالن های نمایش و پلاتوها در مرکز استان ایلام ایجاد گردد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۶    
خبرگزاری شبستان: مراسم عزاداری محرم با سخنرانی حجت الاسلام میلانی نژاد در مسجد ارک برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۶    
خبرگزاری شبستان: سی امین جشنواره تئاتر استان ایلام با حضور هنرمندان و معرفی برگزیدگان در سالن امور تربیتی آموزش وپرورش ایلام به کار خود پایان داد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۶    
خبرگزاری شبستان: در نشست هماهنگی واحد شعائر حسینی (ع) با مسوولان خدماتی، امسال مسجد کوفه مسوول هماهنگی و سازمان دهی مواکب حسینی در دهه اول محرم شد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۶    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کردستان، یکی از اهداف جشن عاطفه ها را ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و نهادینه کردن فرهنگ نوع دوستی در جامعه عنوان کرد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۶    
خبرگزاری شبستان: 1164صهیونیست، در ماه سپتامبر به مسجدالاقصی حمله کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۶    
خبرگزاری شبستان: رئیس دیوان وقف شیعی عراق از مسجدکوفه بازدید کرد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۶    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام، گفت: با همکاری و تعامل مسئولان و هنرمندان باید از ظرفیت های استان در راستای رفع نواقص عرصه تئاتر تلاش کرد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۶    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با اشاره به اینکه مرحله اول جشن عاطفه ها در 5 شهریور برگزار شد ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۶    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: اکنون استان گلستان دارای بیش 130 هزار سالمند است که 40 هزار سالمند از مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات دریافت می کنند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۶    
خبرگزاری شبستان: مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در مسجد امام خمینی (ره) برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۶    
خبرگزاری شبستان: فرمانده پلیس استان کربلا از آغاز اجرای برنامه امنیتی ویژه ماه محرم الحرام در استان کربلای معلی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۶    
خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد، امنیت را پایه و اساس توسعه خواند و افزود: اگر امنیت پایدار در جامعه حاکم باشد به تبع آن امنیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی هم شکل می گیرد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۶    
خبرگزاری شبستان: کفاش با بیان این که اردوی راهیان نور دانش آموزی، برکات تربیتی زیادی برای دانش آموزان داشته است ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۶    
خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی لرستان، از برخورد قاطع نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت خبرداد و گفت: صیانت از امنیت جامعه مهم ترین ماموریت نیروی انتظامی است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۶    
خبرگزاری شبستان: این برنامه ها به طیف خاصی از مخاطبان که مذهبی و اصطلاحاً پامنبری هستند، توجه دارد و در بهترین حالت در کنار سخنرانی ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۶    
خبرگزاری شبستان:دبیر هفتمین کنگره بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر با بیان اینکه جهان در آینده نیازمند شناخت است، گفت: شیعه با عقل و خرد جمعی با دنیا صحبت می کند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۶    
خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان از برگزاری سلسله نشست های امر به معروف در مساجد ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۶    
خبرگزاری شبستان: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و سوگواری امام حسین (ع) دومین دوره مسابقه رنگ آمیزی یاران کوچک حسین بن علی علیه السلام در استان مرکزی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۶    
خبرگزاری شبستان: همایش تجلیل از خادمین برتر مساجد در عرصه علمی و آموزشی در مجتمع فرهنگی و آموزشی محراب مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۶    
خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام و المسلمین اسکندری گفت: گروه های طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در قالب دسته های عزاداری تشکیل می شود تا هیأت های مذهبی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۶    
خبرگزاری شبستان: همایش ملی مبارزه با قاچاق کالای سلامت محور ، چهاردهم مهر ماه با حضور بیش از یک صد مهمان در شیراز برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۶    
خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر حضور مردمی در اجلاسیه شهدای این استان، آن را فرصتی برای یادآوری اهداف و خط شهیدان دانست.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۶    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه گفت: امروز بقاع متبرکه بهترین ظرفیت برای ترویج فرهنگ عاشورا است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۶    
خبرگزاری شبستان: استاندار لرستان، امنیت را بستر رشد و توسعه خواند و گفت: نیروی انتظامی به واسطه رابطه نزدیک با مردم پیام آور امنیت و آرامش است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۶    
خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیش بینی های صورت گرفته، دومین اجلاس استانی نماز 12 آبان ماه در شهرستان گچساران برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۶    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در لرستان، امنیت را بستر رشد و توسعه جامعه خواند و گفت: تلاش کارکنان نیروهای نظامی و انتظامی برای صیانت از امنیت جامعه ستودنی است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۶    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل بهزیستی گیلان از تحت پوشش بودن پنج هزار و 827 کم شنوا و نا شنوا خبر داد و گفت: از این تعداد 2 هزار و 413 نفر دانش آموز هستند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۶    
خبرگزاری شبستان: همایش امر به معروف و نهی از منکردر آستانه ماه محرم در استان بوشهر برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۶    
خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی وجه تمایز حکومت اسلامی با سایر دولت ها و مکاتب را وجود فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۶    
خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهربا اشاره به اینکه با گذشت زمان جنایت های امریکایی ها برای مردم بیش تر روشن می شود ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۶    
خبرگزاری شبستان:شهردار مشهد با اشاره به اینکه خدماتی که همکارانمان تقدیم شهروندان کرده اند از همه دوره های مدیریت شهری برتر بوده ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۶    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان زنگ عاطفه ها را زنگ زندگی دانست و گفت: با ترویج مهربانی و محبت در بین دانش آموزان، جامعه ای پویا و بانشاط خواهیم داشت.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۶    
خبرگزاری شبستان: معاون آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای خدام مساجد، گفت: خادمین مساجد کلیددار بهشت هستند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۶    
خبرگزاری شبستان: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به میزان توجه جامعه به سلامت سالمندی در کشور گفت: با توجه به مشکلات موجود در زمینه سلامت سالمندان ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۶    
مسئول حج و زیارت استان یزد با اشاره به آمار ثبت نام پیاده روی اربعین گفت: بیش از پنج هزار و 200 نفر تاکنون در مراسم پیاده روی اربعین حسینی ثبت نام کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۶    
خبرگزاری شبستان: مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: نماز به عنوان نماد وحدت آفرین امت اسلام است که با برپایی نماز ظهر عاشورا نماد هم نوایی با امام حسین (علیه السلام) و پیروی از ولایت است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۶    
خبرگزاری شبستان: مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد با اشاره به اهمیت توجه به امر نماز در کنگره عظیم پیاده روی اربعین گفت ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۶    
خبرگزاری شبستان: 2 نفر از اعضا کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود با کسب رتبه برتر در دانشگاه علوم پزشکی پذیرش شدند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۶    
خبرگزاری شبستان: رئیس مرکز تحقیقات سالمندی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به مشکلات موجود در زمینه سالمندی و عدم توجه به سلامت سالمندی گفت: تبعیض سنی ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۶    
خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به اهمیت تبلیغات جهانی و صحیح پیاده روی اربعین گفت: بهره برداری صحیح و جهانی از مراسم پیاده روی اربعین حسینی مهمترین تاکید ما است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۶    
خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به حضور استان ها در مرزهای مختلف عراق جهت سفر پیاده روی اربعین گفت: مرز چذابه برای پیاده روی اربعین توسط استان یزد انتخاب شده است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۶    
خبرگزاری شبستان: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه یک میلیون و 500 هزار سالمند تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: به تعداد 350 سالمندی که به مشهد اعزام شده اند ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۶    
خبرگزاری شبستان: زِکی آباد کاخ رضا شاه در ژوهانسبورگ است که جابری انصاری تاریخچه ای از آن را بیان کرده است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۶    
خبرگزاری شبستان: کارشناس علوم اجتماعی گفت: تولید محتوای متنوع و جذاب با رویکرد توجه به فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی می تواند به جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی داخلی کمک کند و زمینه روشنگری و آگاه سازی را ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۶    
خبرگزاری شبستان: معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بیمه پایه برخی از مددجویان سلامت ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۶    
خبرگزاری شبستان:معاون فرهنگی رییس جمهور با اشاره به نقش رهبری و دیانت در پیروزی در دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس تجربه ای گرانسنگ است که دیگر کشورهای جهان نیز می توانند از آن استفاده کنند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۶    
خبرگزاری شبستان: عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید فرهنگ اسلامی را در جامعه پیاده کنیم، گفت: نامگذاری میادین و خیابان ها به نام شهدا، به هویت سازی شهر تهران کمک می کند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۶    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال 95 تعداد 70 هزار مددجوی کمیته امداد از سراسر کشور زایر امام رضا (ع) شده اند.