سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۸:۰۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 2 مهر 1395 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1395 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1395 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1395 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1395 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1395 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1395 خبرگزاری شبستان 30 دی 1395 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1395 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 1 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 2 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 3 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 4 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 5 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 6 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 7 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 8 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 9 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 10 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 11 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 12 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 13 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 14 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 15 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 16 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 17 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 18 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 19 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 20 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 21 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 22 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 23 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 24 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 25 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 26 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 27 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 28 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 29 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1395 
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۳:۲۳    
خبرگزاری شبستان: معاون امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان با اشاره به اهداف نفوذ دشمن در کشور ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۳    
خبرگزاری شبستان: یادواره شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در راستای گرامیداشت مقام شامخ و ارزشمند این بزرگواران در کرمانشاه برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۰:۳۲    
خبرگزاری شبستان:آیین افتتاحیه کنگره فرهنگ و هنر روستا و عشایر با اقامه نماز مغرب و عشا در محل اردوگاه شهید بهشتی اصفهان آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری شبستان: ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: همبستگی ملت ایران در دوران دفاع مقدس اثبات شد
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۸:۲۱    
خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: اقتدار کشور با امیتاز دادن به آمریکا و دوستی با آن ها محقق نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۷:۵۱    
خبرگزاری شبستان:رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: تقویت رابطه با خدا، خستگی در عبادت را از بین می برد و رابطه خالق و مخلوق عاشقانه می شود.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۱    
خبرگزاری شبستان:امام جمعه زاهدان گفت: عهدشکنی آمریکا در توافقنامه سوریه به درس عبرتی برای دلباختگان به آمریکا در موضوع برجام تبدیل شود.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۱    
خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک ماه محرم را بهترین فرصت برای تبیین عاشورا و علل و عوامل آن دانست و بر گرامیداشت آن تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۱    
خبرگزاری شبستان:شب شعر و خاطره گویی و موسیقی هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از جانبازان، ایثارگران، فرماندگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در زاهدان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری شبستان:امام جمعه موقت سمنان گفت: دلاورمردی ها، رشادت ها و ایثارگری های فرزندان ایران اسلامی در زمان دفاع مقدس هرگز رنگ فراموشی به خود نمی گیرد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه گرگان با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و اشاره به فشارهای اقتصادی و سیاسی به ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ما می توانیم را مهمترین پیام دفاع مقدس دانست.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه خرم آباد، فرهنگ جهادی و تفکر بسیحی را دستاورد ارزشمند دفاع مقدس خواند و گفت: حفظ دستاورهای دفاع مقدس بستر تحقق اهدافی چون اقتصاد مقاومتی در کشور است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه رضوانشهر انعکاس درست واقعیت های دفاع مقدس را امری ضروری دانست و ان را مانع از تحریف حقایق جنگ تحمیلی توسط دشمنان اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری شبستان: آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به ضرورت ساخت باغ موزه در استان خوزستان اظهار داشت: ساخت این باغ موزه در اهواز باید با جدیت بیشتری از سوی مسئولان دنبال شود.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری شبستان: فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش ایران وحدت ملی را از سرمایه های بزرگ ایران اسلامی برشمرد و گفت: دشمن به دنبال تفرقه افکنی در کشور است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری شبستان:فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان گفت: اعتماد به نفس و خودباوری بزرگترین دستاورد دوران دفاع مقدس بوده به طوری که این خودباوری زمینه پیشرفت کشورمان را فراهم کرده ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه رشت اعلام کرد: رهبری امام راحل و روحیه انقلابی مردم علت اصلی پیروزی ما در جنگ تحمیلی بود.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۹    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه کرمانشاه، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری همواره باید از لحاظ دفاعی آماده در برابر دشمنان باشیم، چراکه این توان نظامی کشور را بیمه کرده است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۹    
خبرگزاری شبستان:مشاورعالی و دستیار نظامی رهبر معظم انقلاب گفت: توسعه و رشد کشور تنها با مشارکت مردم امکان پذیر است و برای به سر انجام رسیدن این مهم باید از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۹    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه اسالم به جنگ نرم دشمن علیه انقلاب و ملت ایران اشاره کرد و گفت: برای پیروزی در این میدان جدید جنگ باید سطح آگاهی ها و فکرها را بالا ببریم.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۹    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت بندر آستارا با بیان اینکه ایران با تقویت توان نظامی قصد حمله به هیچ کشوری را ندارد ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۹    
خبرگزاری شبستان: معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجدکشور با تاکید بر اهمیت کانونهای مساجد ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۹    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه رودسر نیاز امروز جامعه را توجه جدی به واقعه غدیر دانست و گفت: متاسفانه شخصیت و سیره زندگی امام علی( علیه السلام) آنگونه که باید در جامعه ترویج نشده است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۹    
خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) پیش از خطبه های نماز جمعه امروز (2مهر) گفت: لیبرال دموکرات ها به دلیل اکتفاء به داشته های مادی دچار تردید و سازش با دشمنان انقلاب اسلامی هستند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۹    
خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه ما با شاخصه های تمدن اسلامی فاصله داریم، گفت: لازمه رسیدن به آن حرکت جهادی و انقلابی است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۹    
خبرگزاری شبستان:حجت الاسلام شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، درگذشت مادر شهیدان محرم و حسن ونده شاد را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۹    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بیرجند با بیان اینکه فروپاشی خانواده ها از سیاست های اصلی دشمن است، بر تقویت خانواده های اسلامی تاکید کرد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۹    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آمریکا بعد از عجز صدام تصمیم گرفت که خود مستقیماً وارد عراق شده و نفوذ و تأثیرگذاری انقلاب اسلامی را مهار نماید که موفق به این عمل ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۹    
خبرگزاری شبستان: فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم توجه به نیروهای مسلح و بالابردن توان رزمی و آمادگی دفاعی کشور ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۹    
خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به توان نظامی و آمادگی نظامی نیروهای مسلح کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام از قدرت ایران در منطقه درهراس هستند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۶    
خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه رزمندگان اسلام با دستان خالی مقابل دشمن ایستادند ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بجنورد با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: بنا به فرموده رهبری باید به همان اندازه که توان دفاعی کشور را بالا می بریم؛ توان تهاجمی هم افزایش یابد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت ساری به موشک های نقطه زن و قایق های تندرو سپاه در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی در مواجه با تهدیدهای نظامی قدرتمندانه عمل می کند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۶    
خبرگزاری شبستان: رییس جمهوری در نشست خبری با رسانه های جهان به تشریح نقطه نظرات، دیدگاه ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران پیرامون مسایل مهم منطقه ای، بین المللی ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۶    
خبرگزاری شبستان: خطیب موقت تهران با تاکید براینکه پاسخ ایران به هر کشور متجاوزی پشیمان کننده خواهد بود ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۶    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: سخن از کاستن اقتدار نظامی و قطع بودجه دفاعی در مقابله با سیاست های دفاعی و نظامی امام راحل و رهبری است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد نیروهای مشترک نیروهای مسلح آمریکا اذعان کرد که جایگاه رئیس جمهور سوریه طی یک سال گذشته، تقویت شده است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری شبستان: ارتش سوریه با اعلام آغاز عملیات جدید در شرق حلب، از شهروندان سوری خواست تا از مواضع گروه های تروریستی دور شوند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری شبستان: نخست وزیر عراق تأکید کرد که عملیات آزادسازی شهرموصل از سیطره گروه تروریستی داعش، از عملیات های آزادسازی در مناطق دیگر آسان تر خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه قم با اشاره به موضوع امنیت گفت: باید مراقبت کنیم و اظهاراتی مطرح نکنیم که مورد سو استفاده دشمن باشد و ما در میدان بازی دشمن حرکت کنیم و امروز هر جمله ای که موجب تضعیف بنیه ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری شبستان: هزاران نفر از یهودیان مخالف با رژیم صهیونیستی، با برپایی تظاهرات مقابل ساختمان سازمان ملل متحد، سیاست های رژیم صهیونیستی در خاورمیانه و اقدامات آن را محکوم کردند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری شبستان: همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در بندر مرزی آستارا برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه صومعه سرا گفت: موقعیتی که نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم پایدار و مقاوم ما امروز دارند از دستاوردهای دفاع مقدس است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا عدم تابعیت از کافرین و دشمنان را رمز موفقیت در جهاد کبیر دانست و افزود: مبارزه و جهاد بی امان برای رسیدن به عرصه های اقتصادی، سیاسی ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری شبستان: مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا به رشادت های بانوان در جبهه های نبرد حق علیه باطل اشاره کرد و گفت: شهدا پیرو محض ولایت بودند و از تمام وجودشان برای ولایت مایه گذاشتند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری شبستان: نشست داخلی یکروزه ائمه جمعه استان گلستان، شب گذشته در روستای دوزین از توابع شهرستان مینودشت واقع در شرق استان گلستان، به کار خود پایان داد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری شبستان: پنجمین کنگره ملی فرهنگ و هنر روستا و عشایر به میزبانی استان گلستان، صبح امروز (2 مهر) با قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد در شیرآباد خان ببین آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بدون مشارکت مردم مردم به نتیجه نمی رسد، بر حضور مردم در تحقق فرمان مقام معظم رهبری، تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری شبستان: مسئول کمیته نمایشگاه ستاد برگزاری فصل شیدایی در رشت گفت: مردم گیلان استقبال بی نظیری از غرفه های نمایشگاه فرهنگی فصل شیدایی داشته اند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان، از اعزام 33 نفر از ائمه جماعات و مدیران کانون های روستایی به همایش منطقه ای فرهنگ و هنر روستا و عشایر اصفهان خبرداد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی اظهارداشت: این استان در دوران دفاع مقدس بیش از 1800 شهید و 4 هزار و 500 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه تاکنون در تبیین فرهنگ دفاع مقدس کوتاهی شده است، افزود: هر کشوری اگر آموخته های بزرگی مانند 8 سال دفاع مقدس را می داشت ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری شبستان: کشورهای عضو گروه بین المللی حمایت از سوریه، بدون دست یابی به نتیجه ای ملموس، به نشست خود در نیویورک پایان دادند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری شبستان: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: راه اندازی باشگاه اقتصاد مقاومتی می تواند محوری برای حضور مردم در مرکز تبدیل افکار اقتصادی به سرمایه باشد و آگاهی نسبت به گفتمان اقتصاد مقاومتی را در ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه در دفاع مقدس بیش از 4 هزار روحانی و طلبه حضور داشتند ...