دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۰May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 8 دی 1396 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1396 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1396 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1396 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1396 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1396 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 1 دی 1396 خبرگزاری شبستان 2 دی 1396 خبرگزاری شبستان 3 دی 1396 خبرگزاری شبستان 4 دی 1396 خبرگزاری شبستان 5 دی 1396 خبرگزاری شبستان 6 دی 1396 خبرگزاری شبستان 7 دی 1396 خبرگزاری شبستان 8 دی 1396 خبرگزاری شبستان 9 دی 1396 خبرگزاری شبستان 10 دی 1396 خبرگزاری شبستان 11 دی 1396 خبرگزاری شبستان 12 دی 1396 خبرگزاری شبستان 13 دی 1396 خبرگزاری شبستان 14 دی 1396 خبرگزاری شبستان 15 دی 1396 خبرگزاری شبستان 16 دی 1396 خبرگزاری شبستان 17 دی 1396 خبرگزاری شبستان 18 دی 1396 خبرگزاری شبستان 19 دی 1396 خبرگزاری شبستان 20 دی 1396 خبرگزاری شبستان 21 دی 1396 خبرگزاری شبستان 22 دی 1396 خبرگزاری شبستان 23 دی 1396 خبرگزاری شبستان 24 دی 1396 خبرگزاری شبستان 25 دی 1396 خبرگزاری شبستان 26 دی 1396 خبرگزاری شبستان 27 دی 1396 خبرگزاری شبستان 28 دی 1396 خبرگزاری شبستان 29 دی 1396 خبرگزاری شبستان 30 دی 1396 
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۶    
خبرگزاری شبستان: رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره تربیت مربی تخصصی قرآن ویژه کودکان در استان خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری شبستان: سومین جشنواره مد وپوشش اسلامی ایرانی با کسب مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و بنیاد ملی مد ولباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گیلان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۴:۲۸    
خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با بیان اینکه هدف ائمه معصومین (ع) و امامزادگان منطقه ای ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۳۸    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف گفت: ویژه برنامه 9 دی جمعه شب هشتم دی ماه در 2000 امامزاده شاخص کشور برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری شبستان: نشست اصلی ترین مساله دانشگاه در ایران در سالن کمال دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۸    
خبرگزاری شبستان: ششمین همایش بین المللی فلسفه دین معاصر به همت انجمن علمی فلسفه دین ایران و با همکاری گروه فلسفه دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری شبستان: مردم صومعه سرا که آغازگر حماسه یوم الله 9 دی در شامگاه هفتم دی ماه 88 بودند امروز در راهپیمایی حضور با شکوهی داشتند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۶    
خبرگزاری شبستان: لطفی،خروج ازبنگاهداری و واگذاری شماری ازشرکتهای تحت پوشش در بورس و تعدیل هلدینگهای تحت پوشش به پنج هلدینگ واصلاحات ساختاری به ویژه شایسته سالاری و بهره مندی از نیروهای با تجربه و ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۶    
خبرگزاری شبستان: جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه 9 دی لیله القدر انقلاب بود که از هزاران ماه برای انقلاب درس آموزتر است و باطل السحر فتنه های دشمنان داخلی و خارجی بود ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۶    
خبرگزاری شبستان:مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر شهر با حضور شهردار تهران ، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیر کل هنرهای نمایشی ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۶    
خبرگزاری شبستان: مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در بیش از هزار و 200 نقطه کشور با حضور مردم ایران اسلامی آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری شبستان: رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 30 و تیپ 230 شهید متاجی گرگان از حماسه 9 دی 1388 به عنوان نماد بصیرت و ولایتمداری مردم ایران نام برد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری شبستان: روابط عمومی لشکر 30 و تیپ 230 شهید متاجی گرگان در بیانیه ای اعلام کرد: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز ایران اسلامی در راهپیمایی نهم دی ماه سال 1388 ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری شبستان: آمریکا که با مخالفت جهانی برای خدشه دار کردن برجام مواجه شده حالا باز به سمت تنها هم پیمان خود بازگشته تا به ایران فشارهای جدید وارد کند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۳:۵۲    
خبرگزاری شبستان: فرماندار ثلاث باباجانی، با بی اساس خواندن خبر 20 مورد خودکشی، گفت: حتی یک مورد خودکشی و مرگ بر اثر سرمازدگی در ثلاث باباجانی نداشته ایم.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۲    
خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: مجموع همکاری ملت و دولت گام های خوبی به نسبت زلزله های مشابه پیش رفته که امیدوارم با تلاش هایی که تداوم دارد سرعت بیشتری یافته و به نقطه مطلوب تری ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۱    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت اهواز گفت: حضور گسترده مردم خوزستان در راهپیمایی ها در گرد و خاکی که کشنده است نه آزار دهنده ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت خاش حماسه 9 دی را نشان از عمق بصیرت ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران با خلق حماسه 9 دی کمر توطئه دشمنان انقلاب را شکستند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه های نماز جمعه امروز (8دی) با تاکید بر این مطلب که آقایان مسئول! به خود بیایید گفت: مردم! مراقب سوءاستفاده دشمنان از مطالباتتان باشید.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۱۲    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرستان فردیس در خطبه های نماز جمعه خطاب به استاندار البرز با تاکید بر این مهم که نباید شهروندان شهرستان فردیس شهروند درجه 2 تلقی شود ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۱    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه آران و بیدگل گفت: از دیدگاه رهبر انقلاب، جنگ نرم به مراتب خطرناک تر از جنگ نظامی است و دشمن امروز وارد این عرصه شده است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۱    
خبرگزاری شبستان: ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در بیانیه ای فرارسیدن نهم دی ماه روز بصیرت و پیوند امت با ولایت را گرامی داشت.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۱    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی خروش انقلابی مردم در حمایت از ولایت، انقلاب و ارزش های دینی بود.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به یوم الله 9 دی گفت: در این روز بزرگ مردم با رهبر و نظام خود پیمانی دوباره بستند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۱    
خبرگزاری شبستان: خطیب نماز جمعه بندر آستارا با بیان اینکه عده ای از به زبان آوردن لفظ فتنه همچنان ابا دارند، گفت: فتنه و فتنه گران خط قرمز نیروهای مؤمن و انقلابی نظام هستند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۱    
خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: تعداد افراد بی سواد شناسایی شده در شهرستان بویر احمد، 12 هزار و 550 نفر که این آمار نیاز به پالایش خواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۱    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت سمنان، سردادن شعارهای روزهای اخیر در تجمع ها را ناشی از توطئه ای ساماندهی شده دانست وگفت: این شعارها اصل نظام را نشانه گرفته که نیاز به هوشیاری دارد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۱    
خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با بیان اینکه می توان تهدید زلزله را به فرصتی برای منطقه تبدیل کرد ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری شبستان:در آستانه فرا رسیدن 9 دی اصحاب رسانه استان همدان در یک حرکت خودجوش با حضور در بر سر مزار سردار همدانی تجدید بیعت کردند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه رودسر با بیان اینکه تجمع و اعتراضات مردم برای گرانی، نمونه ای دیگر از فتنه است، گفت: مردم ولایتمدار ایران در 9 دی 88 ریشه نفاق را خشکاندند و به عنوان یوم الله ثبت کردند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۱    
خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: خروج از مشکلات کشور نیازمند ارائه راهکارهای اساسی و عملیاتی است و تخریب و سیاه نمایی مشکلی رفع نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۱    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به ضرورت واکاوی تحولات فتنه 88، گفت: باید مردم و نسل جوان ما از حوادث قبل ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۱    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد فارس با اشاره به اینکه مراسم عزای کریمه اهل بیت (ع) در قریب به یک هزار و 300 کانون فرهنگی استان برگزار شده است ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه قزوین گفت: 9 دی یأس را در دل مستکبران ایجاد کرده و ان شاااله فردا هم که مردم برای نشان دادن حضور ولایت مدارانه خود اجتماع می کنند یک بار دیگر به دشمن یاس را تحمیل می کنند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری شبستان:امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اهمیت صبر وشکیبایی در کارها توسط مسلمانان گفت: صبر و شکیبایی از ویژگی های شخصیتی هر فرد مسلمان است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری شبستان: مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید چمران شیراز با اشاره به اینکه رحلت حضرت معصومه (س)، گفت: از این رو مراسم بزرگداشت آن حضرت در این کانون برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار کرد: مردم از گرانی ناراحت هستند این در حالیست که دولت باید مشکلات مردم را رفع کند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان دندان تیزه کرده اند تا انقلاب را به زمین بزنند اما آنان این آرزو را به گور خواهند برد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۱    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: امروز آبیاری غرقابی و سنتی با وجود کم آبی مصداق بارز اسراف و کفران نعمت و اضاعه حقوق دیگران است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۱    
خبرگزاری شبستان: مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در فارس گفت: یک هزار و 250 نفر از رابطین و خادمیاران جذب شدند که برای بیش از یک هزار نفر گزینش انجام شده و مرحله آموزش را گذرانده اند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۴۱    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد، 9 دی را روز حماسه، بصیرت و تنفر ملت ایران از استکبار و حامیان آن ها دانست و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۲۱    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه قم با تاکید بر اجرایی کردن مطالبات مردم گفت: برای جلوگیری از بسترهای فتنه که مورد سوء استفاده دشمن قرار می گیرد، باید مسئولان کشور مطالبات مردم را جدی بگیرند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۲۱    
خبرگزاری شبستان:امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه باید از فتنه های بزرگ حواسمان را جمع کنیم، افزود:تحریم های امروز همه بخاطر فتنه سال 88 است و این هزینه ها برای تاخیر در شعور برکشور تحمیل شد اما ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری شبستان:امام جمعه این هفته تهران با اشاره به رفتار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ تعادل فکری و روانی ندارد و اقدام ننگین و مفتضحانه وی در مورد قدس شریف حتی فریاد سازمان ملل و ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری شبستان: نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در همایش بزرگداشت روز بصیرت در کرج، گفت: رسانه های بیگانه در زمان فتنه با اسلامیت به جنگ با جمهوریت آمدند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه زاهدان با توصیه به بعضی ها که از ریل انقلاب خارج شده اند فرصت بازگشت را پیدا کنند، گفت: مسئولان اجرایی و خواص حق ندارند حالت اپوزیسیون به خودشان بگیرند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری شبستان: استاد مهارت های زندگی در حوزه و دانشگاه با بیان اینکه سه دیدگاه در مورد زن وجود دارد گفتک بالاترین و برترین دیدگاه نسبت به زنان را اسلام بیان می کند که در این دیدگاه خداوند حرمت و ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری شبستان: فرماندار بندر آستارا بر ضرورت اجرای کاوش های باستان شناسی در این شهرستان با توجه به قدمت و وجود مناطق تاریخی تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح حماسه 9 دی را نمایش بصیرت و هوشمندی ایرانیان دانست و تأکید کرد: عبرت های فتنه 88 ضامن خنثی سازی فتنه های آینده است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری شبستان: با پایان فیلمبرداری، نسخه بازبینی فیلم سینمایی واسطه روز گذشته (پنج شنبه 7 دی ماه) به دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر تحویل داده شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت ایلام، گفت: مردم بصیر در نهم دی ماه 88 به صحنه آمدند و بساط فتنه گران در هم پیچیدند و بار دیگر اتحاد و انسجام ملت ایران را نشان دادند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری شبستان: یک کارشناس اخلاق با بیان اینکه ما سه مدل زندگی داریم گفت: برترین سبک زندگی، زندگی جهادی است که انسان در آن با خدا معامله می کند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری شبستان: عضو شورای انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه 9 دی نشان داد مردم از دستاوردهای انقلاب حمایت می کنند ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری شبستان:دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در خصوص فتنه 88 گفت: برخی فتنه 88 را یکسری اتفاقات در حد دو رقیب خلاصه می کنند در حالی که اینطور نیست ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه چوار گفت: حماسه نهم دی با حضور پرصلابت و استقامت مردم ایران اسلامی، مشت محکمی بر دهن یاوه گویان فتنه انگیز بود و موجب شد که توطئه های دشمنان خنثی شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری شبستان: تفاهم نامه بین بخشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در حوزه هنرهای تجسمی در آیین اختتامیه دومین دوسالانه خوشنویسی کوردی در سنندج امضا شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری شبستان: شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران به مناسبت درگذشت علی رامز بازیگر پیشکسوت پیام تسلیت منتشر کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری شبستان: شهروندان آستارایی در حرکتی خودجوش رودخانه مرداب این شهر را از زباله پاکسازی کردند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۴۹    
خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از مردم آگاه و بصیر خراسان جنوبی دعوت کرد تا با حضور پرشور ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۹    
خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه ای، ضمن گرامیداشت فرار رسیدن یوم الله 9 دی، از امت ولایت مدار استان برای شرکت پرشور در مراسم نکوداشت این روز تاریخی دعوت کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۹    
خبرگزاری شبستان: معاون اول رییس جمهور گفت: حل مسائل و مشکلات مختلف جامعه و عبور از بحران های داخلی و بین المللی نیازمند انسجام و تفاهم ملی در داخل کشور است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۹    
خبرگزاری شبستان:جمهوری اسلامی ایران از سال 1979 مناسباتش را با کشورهای غربی به حداقل رساند . این یک خواست دو طرفه بود و اروپایی ها در جنگ هشت ساله در مقابل عراق عملا تمام قد از رژیم صدام حمایت کردند ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۹    
خبرگزاری شبستان:وزیر خارجه شیخ نشین کوچک امارات به عنوان تریبون کشورهای عربی اظهار داشت جهان عرب توسط ترکیه و ایران رهبری نخواهند شد و سیاست های مستقل خود را خواهند داشت.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۹    
خبرگزاری شبستان: استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اهمیت ولایت مداری در نظام فکری شیعه گفت: ما باید از ولایت اطاعت کنیم زیرا رشد و تعالی ما در این اطاعت است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۹    
خبرگزاری شبستان: ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت فرارسیدن نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه ای صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۹    
خبرگزاری شبستان: اولین آزمون جامع کاردانش سال تحصیلی 96-97 و بیست و چهارمین آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی در 4 حوزه امتحانی در ایلام برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۹    
خبرگزاری شبستان: قائم مقام صدا و سیما مرکز یزد با اشاره به سالروز حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی ، گامی در جهت ثبات و امنیت بیشتر جمهوری اسلامی بود.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۹    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه رودسر با بیان اینکه نباید مردم را از انقلاب ناامید کرد، گفت: دشمن همچون موریانه عمل و از درون انقلاب را استحاله می کند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۹    
خبرگزاری شبستان: مراسم اربعین شهید مدافع حرم بابک نوری هریس در گلزار شهدای رشت برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۹    
خبرگزاری شبستان: مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در مسجد جامع گوراب زرمیخ برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۹    
خبرگزاری شبستان: دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری برنامه های استان یزد به مناسبت حماسه 9 دی گفت: آگاهی بخشی و بصیرت دهی به عنوان دو محور اساسی برنامه های 9 دی است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۰:۲۸    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن وسامان در مجلس شورای اسلامی سرمایه گذاری را اصلی ترین راه توسعه استان برشمرد و بابیان اینکه مردم و مسئولان باید به سرمایه گذران احترام بگذارند ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۹:۵۸    
خبرگزاری شبستان: سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی سخنران مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در زاهدان است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۸:۴۸    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلنگ زنی قطعه اول راه آ هن مشهد- بیرجند- زاهدان، گفت: امیدواریم دولت این پروژه را سریع انجام دهد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۸:۴۸    
خبرگزاری شبستان: در آستانه فرارسیدن 9 دی، همایش بصیرت به همت کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) مسجد جامع دشت بیاض برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۲:۵۶    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، گفت: باید به لحاظ فر هنگی، عمرانی و اعتباری، به کرمانشاه توجه ویژای شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۱:۲۵    
خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: دیدار با خانواده شهدا با توجه به سختی ها و دشواری هایی که برای تداوم انقلاب پشت سر گذاشته اند، مسئولیت ما را در عرصه خدمت گزاری بیشتر می کند.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری شبستان:استاد اخلاق گفت: انسان اگر از طریق ایمان و عمل صالح به آرامش دست یابد دیگر هیچ طوفان و زلزله ای آرامش او را متزلزل نخواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری شبستان:استاد حوزه علمیه با بیان اینکه رحمت اساس و پایه عالم هستی است، گفت: وجود مقدس پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) رحمت خداوند به بشریت است.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری شبستان:اسماعیلی با بیان اینکه امید به دوستی دشمنان ساده لوحی است، گفت: الفت میان کفار و مسلمانان ممکن نیست، کما اینکه الفت میان کفار با خودشان نیز امکان پذیر نخواهد بود ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری شبستان: پنجمین نشست نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی و نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری شبستان:استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مسجد محل سازمان دهی مردم است، گفت: یکی از مصادیق مبارزه با قاچاق کالا ایجاد هشتگ توسط امام جماعات کشور و اعلام خرید کالا داخلی از کارخانه دار مسجدی ...
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۰:۲۵    
خبرگزاری شبستان: دکتر سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مسجد حاج شهباز خان با امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری شبستان: نمایشگاه عکس زلزله با موضوع چو عضوی به درد آورد روزگار ... توسط جمعی از عکاسان خبری استان قم برپا شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری شبستان: علیمردانی بابیان اینکه بیش از 20هزار داوطلب فعال در جمعیت هلال احمر قم حضور دارند، گفت: تاکنون با استفاده از 2 هزار و 400 نفر-روز از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ...