شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۸May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 2 تیر 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 2 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 3 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 4 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 5 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 6 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 7 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 8 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 9 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 10 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 11 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 12 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 13 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 14 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 15 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 16 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 17 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 18 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 19 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 20 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 21 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 22 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 23 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 24 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 25 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 26 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 27 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 28 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 29 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 30 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۰۵    
بایرامی گفت: دانشنامه دفاع مقدس گیلان با یک هزار و 25 مدخل در حال تدوین است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۱۶    
روابط عمومی سپاه تهران بزرگ مردم را به حضور حماسی و دشمن شکن در مراسم با شکوه وداع و تشییع پیکر مطهر 150 شهید گمنام دفاع مقدس دعوت کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۴:۱۰    
مدیر مدارس سما در شیروان گفت: دانش آموزان سما برای چندین بار متوالی در مسابقات محاسبات ذهنی افتخارآفرینی کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۲۸    
پورمحمدی گفت: 65 درصد از موارد همسرآزاری، 50 درصد طلاق ها و بخش عمده جرایم سازمان یافته مانند فساد و فحشا، سرقت و هنجارشکنی ریشه در اعتیاد دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۵:۵۴    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: اعتیاد جزء پنج آسیب اجتماعی مطرح است و 90 درصد از مردم از شیوع مواد مخدر نگران هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۰۹:۵۰    
ایزدی از آغاز فاز دوم عملیات اجرایی مرمت خانه تاریخی حاج اقا محسن اراکی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۲۳:۵۴    
فیلم سینمایی قصر شیرین ساخته سیدرضا میرکریمی سه جایزه اصلی جشنواره فیلم شانگهای را از آن خود کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۸:۳۲    
معاون اقتصادی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان از پیش بینی برای ایجاد سیلو با ظرفیت 30 هزار تن در بندر آستارا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۶:۵۰    
گلباغی با اشاره به برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد استان گفت: پیش بینی می شود امسال حدود 29 هزار نفر در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد در استان شرکت کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۶:۱۰    
فرماندار خرمشهر در ستاد اربعین خوزستان تاکید کرد: سه ماهه شدن ویزا یکی از پیشنهاداتی است که برای کارگزاران عتبات عالیات داریم تا مردم در روزهای آخر به مراکز صدور ویزا هجوم نیاورند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۴۸    
حسن دزواره به عنوان رئیس هیئت بازبینی و انتخاب بخش بین الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران انتخاب شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۳۸    
اسامی اعلام شده برای بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان به همراه افراد ذخیره تا روز سه شنبه، چهارم تیرماه، فرصت دارند با مراجعه به سایت لبیک ثبت نام خود را قطعی کنند و با توجه به زمان اعزام ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۳۸    
بنابر حکم علیرضا رشیدیان، حجت الاسلام رحمانی به عنوان مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت منصوب شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۴:۳۸    
روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در فاروج همدیگر را بازشناختند تا فصلی نو در این حوزه برای فعالیت این بخش آغاز شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۳:۲۶    
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از تشکیل هیات اندیشه ورز بانوان فعال فرهنگی در زنجان به مناسبت هفته حجاب و عفاف خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۳:۲۶    
معاون امور عمرانی استاندار ایلام، گفت: شهر ایلام کانون و مرکز توجه استان است و مشکلات و نقایص به سرعت خود را نشان می دهد و باید با یک حرکت جهادی نسبت به برطرف کردن این مشکلات اقدام کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۶    
چندرسانه ای 1398/4/3 - 12:42 802367 دانلود
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۱:۱۴    
نمایشگاه سازه های مهدی اشرفی ورزیده از جمعه 7 تیر در گالری صا افتتاح می شود این نمایشگاه همراه با مشارکت 5 هنرمند دیگر؛ مژده اترک، سحر افتخارزاده، مانی کومار ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۱:۰۴    
طبق اعلام رسانه های عربی، نیروهای یمنی یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم سعودی را در آسمان نجران هدف قرار داده و ساقط کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۱:۰۴    
فیلم های کوتاه آر یو والیبال؟! ، شصت ثانیه سکوت ، منهای یک ، راحیل ، جنسیت بی فایده و در پرسپکتیو به نمایندگی از ایران در جشنواره بین المللی فیلم Pmpisff هند حضور خواهد دااشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۰:۵۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: دامنه گسترده ادبیات همه افراد جامعه را با فرهنگ های مختلف در بر می گیرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۰:۳۴    
ذاکری گفت: به مناسبت دهه کرامت، سیزدهمین جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی آسمان هشتم در شهرستان میناب برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۰:۰۴    
احمدی از جریمه 25 میلیارد ریالی متخلفان پرونده های قاچاق کالا و ارز در استان قزوین خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۴    
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسوولان در امر بدحجابی قانونمند باشند و با حفظ شخصیت اجتماعی افراد، برخورد جدی و عملی انجام دهند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۴    
فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: دفاع مقدس آیینه تمام نمای عملکرد رسانه ها در بازخوانی و ثبت و ضبط عملکرد دوران جنگ تحمیلی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۴    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت پلیس را حافظ سرمایه های ملی و دینی زائران و پاسدار منافع ملی کشور دانست و از ماموران پلیس فرودگاه های کشور خواست با قاطعیت به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۹:۳۴    
دومین تیرآرت با مشارکت 20 گالری از 4 تا 7 تیرماه در پردیس چارسو برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۹:۲۴    
رشیدیان با تاکید بر اینکه مدیران کاروان ها به پیوست فرهنگی هم توجه داشته باشند، گفت: درخواست افزایش 10 هزار نفر سهمیه مازاد حجاج به طرف سعودی داده شده اما هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۹:۱۴    
مرادی نور گفت: باید از فرصت معنوی دهه کرامت برای احیای مفاهیم بلند معرفتی و دینی و همچنین ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی در جامعه استفاده کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۸:۵۴    
حجت الاسلام گرجی گفت: برنامه قرار هشتم بچه های مسجد همزمان با دهه کرامت در کانون های مساجد یزد برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۸:۵۴    
جوادیان زاده گفت: استان یزد از لحاظ بانک برنامه های خلاقانه کتاب در کشور سرآمد است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۸:۴۴    
آشناگر، بابیان اینکه اشتغال، توسعه و امنیت بدون حمایت قضایی برای هیچ دستگاهی میسر نیست، گفت: انتظار می رود همکاری و مشارکت قوه قضائیه با دولت به روال قبل ادامه یابد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۸:۴۴    
بهره از پتانسیل زنان برای رونق تولید در دستور کار بخش های مختلف قرار دارد و در همین راستا تسهیلات بانک سینا برای بانوان شاغل در قالب کارت اعتباری ارائه می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۸:۴۴    
قرار است امروز قیمت مرغ در کارگروه ستاد تنظیم بازار تعیین شود در حالی که وزارت کشاورزی برای هر کیلو مرغ زنده نرخ 8 هزار و 800 تومانی و مرغ گرم 12 هزار و 900 تومانی را پیشنهاد داده که به اعتقاد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۸:۴۴    
آیت الله نعیم آبادی به مبارزه دستگاه قضایی با موانع رشد و کمال جامعه اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی باید شاخ هنجار شکنان را بشکند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۷:۵۲    
تفاهم نامه ساخت 100 هزار واحد مسکونی بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع امضا شد که در چزئیات این تفاهمنامه که بخشی از طرح حکمت نیرو های مسلح است نیروهای با 15 سال سابقه کار صابخانه می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۷:۵۲    
همایش ملی سازگاری با کم آبی همزمان با هفته صرفه جویی در مصرف آب با حضور وزرای نیرو، صمت و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست برای اولین بار در کشور برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۷:۴۲    
موسوی زاده با اشاره به اینکه برای تسریع عملیات پرداخت تسهیلات به مناطق سیل زده کشور وزارت جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن هم مشارکت دارند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۷:۴۲    
رزازان با بیان اینکه تمام ارز های تخصیص یافته به بانک ها به ریز حسابرسی می شود، گفت: بانک ها طبق مقررات می توانند ارز ها را با حاشیه سود به افراد معرفی شده بانک مرکزی یا در کالا های غیر اساسی با نرخ ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۷:۳۲    
فرمانده یگان حفاظتی اداره کل منابع طبیعی خراسان شمالی گفت: جوامع محلی، دامداران و کشاورزان در امداد و نجات و پیشگیری از آتش سوزی، ما را در حفظ منابع طبیعی یاری کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۷:۳۲    
شهبازی با بیان اینکه خراسان جنوبی برای انجام مطالعات آب های کارست در اولویت است، گفت: مرحله مقدماتی آب های کارست در استان انجام شده و منطقه کوه های شتری در طبس به ما نتایج امیدبخشی داده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۷:۱۲    
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 78 دانش آموز دوره دوم متوسطه تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب اردوهای فرهنگی تربیتی به زیارت امام رضا (ع) مشرف شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۷:۱۲    
شهیدی گفت: ایران در زمینه کشف ذخایر پنهان عقب تر از بسیاری کشورهای دنیا است و به دنبال جبران این فاصله با انجام پروازهای ژئوفیزیک هوایی هستیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۷:۰۲    
مدیر خانه مطبوعات استان زنجان از انتشار فراخوان پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان در سال 98 خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۶:۲۲    
بیدار پور با اشاره به زمان آغاز طرح بسیج ملی فشارخون در استان ،گفت: از زمان آغاز طرح بسیج ملی فشارخون بالا 430 هزار نفر از جمعیت شهری و روستایی این استان در این طرح شرکت کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۶:۲۲    
یوسفی نژاد ،گفت: 11 تخت در بیمارستان کوثر سنندج به بخش بین الملل یا توریسم درمانی اختصاص یافته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۳:۵۶    
مرحله استانی مسابقات قرآن ویژه مددجویان و کارکنان کمیته امداد خوزستان با معرفی نفرات برتر پایان یافت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۳:۴۶    
حجت الاسلام رستگار، گفت: امروز انقلاب اسلامی ما توانسته هیمنه شرق و غرب دنیا را فرو بریزد و کشور را به بازدارندگی برساند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۳:۳۶    
مهلت ارسال اثر به نخستین جشنواره میراث مکتوب رضوی(ع) تا 15 تیرماه سال جاری تمدید شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۳:۲۶    
بنیاد سینمایی فارابی با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران، سومین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران را در دو بخش ایده و فیلم برگزار می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۳:۲۶    
اخلاقی گفت: برنامه نماد از دو سال گذشته شروع شده و دستگاه های مختلفی در آن سهیم هستند سال گذشته فقط در دو منطقه اجرا شد ولی قصد داریم امسال این برنامه در 669 مدرسه برگزار شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۳:۲۶    
نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیات قرآن را دارای خواص بسیاری دانست و گفت: قرآن کریم در صورتی که در روح و جان ما نفوذ کند، دنیا و آخرت ما تأمین است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۶    
جهان آرای گفت: امسال برای اولین بار گیلان میزبان جشنواره علمی جابر بن حیان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۶    
موصلی، یکی از فعالیت های مهم کمیته امداد خوزستان را برگزاری مسابقات قرآنی به صورت سالیانه عنوان کرد و گفت: بیش از سه هزار و 300 نفر در مسابقات قرآنی کمیته امداد استان شرکت کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۳:۰۶    
آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه برنامه های دهه کرامت باید باشکوه و عظمت خاصی برگزار شود، خاطرنشان کرد: برنامه های دهه کرامت باید هماهنگ و در عین حال تکراری نباشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۳:۰۶    
صادقی گفت: تکلیف قانونی برنامه ششم توسعه برای کاهش 25 درصدی معتادان، نیازمند همکاری تمامی دستگاه های اجرایی کشور است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۲:۵۶    
کانون تئاتر دینی اداره کل هنرهای نمایشی فراخوان نهمین دوره تئاتر صاحبدلان را منتشر کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۲:۵۶    
نسخه اولیه پورتال سراسری تولید، ویژه حمایت از تولیدات حرفه ای و نیمه حرفه ای پس از طی مقدمات اولیه و انتخاب اعضای شوراهای تخصصی تولید، راه اندازی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۲:۴۶    
سالاری گفت: باید برای کنکوری ها محیطی فراهم که از همه لحاظ دارای استاندارد لازم باشد چون این رقابت در سرنوشت دانش آموزان بسیار تاثیرگذار است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۲:۴۶    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوسف گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 348 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۲:۳۴    
میرجعفریان که از روند پرداخت تسهیلات مسکن توسط برخی بانک های استان گلایه کرد، گفت: اینکه مدیران بالادستی موضوعی را ابلاغ کنند و مدیران شعب شهرستان ها نپذیرند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۲:۲۴    
طراح و کارگردان مسابقه استعدادیابی کودکان و نوجوانان گفت: یکی از اهداف ما تداوم همراهی با استعدادهایی است که در این برنامه شناخته می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۲:۰۴    
عوامل مسابقه استعدادیابی کودکان و نوجوانان دلایل خود برای موافقت یا مخالفت با حضور بازیگران سلبریتی در نقش مجریان تلویزیونی را مطرح کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۵۴    
نویسنده و مجری برنامه رنگین کمان گفت: مجری برنامه کودک باید با ادبیات کودک آشنا باشد تا تعامل با این گروه سنی در مسیر درست هدایت شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۵۴    
نجفی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که دستگاه های استانی بر اساس شعارهای اعلام شده دهه کرامت ظرفیت های خود را بسیج کنند و در این راستا، صدا و سیما می تواند نقش بسیار مهمی ایفا کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۲۴    
نجفی گفت: تأمین مواد اولیه واحد های تولیدی را بدون ثبت سفارش در مناطق آزاد در دستور کار داریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۱۴    
کمالوندی با یادآوری اهمیت اجرای تعهدات طرف مقابل در برجام، بر جدیت ایران در اجرای اقدامات اعلام شده در چارچوب پاراگراف های 26 و36 تاکید کرد و گفت: اروپا فرصتی ندارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۱۴    
طبق قانون اساسی این کشور در صورت فروش سلاح به یک کشور خارجی اگر خطر آشکاری دیده شود باید قراردادهای فروش به حالت تعلیق درآید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۱۴    
رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به اینکه به دنبال جنگ با ایران نیستم، تصریح کرد که پیامی حاوی مذاکره برای تهران ارسال نکرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۱۴    
وزیر امور خارجه مالزی در گفتگو با اعضای انجمن ملل آسیای جنوب شرقی خواستار اجرای عدالت در مورد عاملان خشونت علیه اقلیت مسلمان در میانمار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۱۴    
اظهارات راهب ارشد بودایی ها در سریلانکا برای سنگسار کردن مسلمانان،جامعه اسلامی در این کشور را بسیار خشمگین و نگران کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۰:۵۴    
مهدی زاده مقدم گفت: هم اکنون 2608 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان فعال هستند که از این تعداد 101 واحد آن در سال گذشته و با سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد ریالی راه اندازی شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۰:۴۴    
قربانی پیوستن ایران به FATF برای مبارزه با پولشویی و پولهای کثیف در اقتصاد را یک ضرورت دانست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۰:۴۴    
نظری با اشاره به اینکه نشاط اجتماعی یکی از راهکارهای کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی محسوب می شود، گفت: برنامه های آینده (دهه کرامت) باید در راستای ترویج افکار دینی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۰:۴۴    
حجت الاسلام موسوی فرد، شهادت را نقطه قرب الهی دانست و گفت: برای اینکه انسان در این مسیر خود را به نقطه مطلوب برساند باید دارای ویژگی هایی همچون به یاد خدا بودن، معاد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۰:۴۴    
برایان هوک از کشورهای جهان درخواست کرد جمهوری اسلامی را مجبور کنند که دیپلماسی را با دیپلماسی پاسخ دهد و گفت: تمایلی به درگیری نظامی با ایران نداریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۰:۳۴    
هیأت وزیران به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه با اختصاص 39 هزار و 201 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای از محل منابع قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت برای بازسازی بخش های خسارت دیده ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۰:۰۴    
مالمیر از دستگیری یک اراذل و اوباش سابقه دار خبر داد که در درگیری دسته جمعی دو خودرو را تخریب کرده بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۰:۰۴    
حجت الاسلام قاضی دزفولی، با بیان اینکه حلال ترین روزی توسط کارگران به دست می آید، گفت: باید قدر خود را بدانند و با ایمان کامل و رعایت حدود الهی و امانتداری این نعمت الهی را پاس بدارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۰:۰۴    
خدایاری با بیان اینکه بالغ بر 3 هزار عضو در سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی داریم، گفت: دفتر NGO بانوان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی به زودی فعال می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۵۴    
سردار سلیمانی گفت: همه نهادها و دستگاه ها باید پای تکالیف قانونی خود در اجرای طرح دریا باشند و آن را اجرایی کنند و در این زمینه نیروی انتظامی با هیچ نهاد و یا دستگاهی مساحمه نمی کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۵۴    
غیور عاملی گفت: استان های کرمان، یزد و خراسان رضوی 3 استان شاخص کشور و شهرهای سنگان خواف، سبزوار و بردسکن 3 شهر شاخص استان در حوزه معدن هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۴۲    
حسین زادگان با بیان اینکه امنیت اجتماعی با همکاری دو طرفه بین نیروی انتظامی و مردم برقرار می شود، گفت: واگرایی و عدم وجود استراتژی بلندمدت برای توسعه علت اصلی عقب افتادگی استان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۴۲    
فضلیانی گفت: میزان فیروزه های خالص قابل استخراج در معدن فیروزه نیشابور بالغ بر 8 هزار تن بوده و سالانه 40 تن از این گوهر گران بها استخراج و جمع آوری می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۴۲    
پیکر مطهر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه پس از گذشت بیش از 3 سال به دیار علویان باز خواهد گشت و بر روی دستان مردم ولایتمدار مازندران تشییع خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۲    
موسوی بیوکی با تاکید بر اینکه ترامپ یک تاجر است و هیچ تاجری اهل جنگ نیست، گفت: تجربه نشان داده است که جمهوری اسلامی ایران در جنگ ها موفق تر عمل کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۲    
عکس نوشت کودک کار را در اندازه اصلی اینجا ببینید پایان پیام/ 607
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۲    
عکس نوشت جشنواره گیلاس را در اندازه اصلی اینجا ببینید پایان پیام/ 607
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۲    
سخنگوی دولت از دستور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به کلیه دستگاه های اجرایی مبنی بر تنظیم برنامه های خود در سقف بودجه تعدیل شده خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، شهید چمران را اسوه و نمونه یک نگرش انقلابی دانست و گفت: اگر بخواهیم یک عنصر آتش به اختیار معرفی کنیم، شاید کسی بهتر از شهید چمران نباشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۲    
عکس نوشت لایحه شفافیت را در اندازه اصلی اینجا ببینید. پایان پیام/ 607
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۲    
مراسم تودیع و معارفه فرماندار محموداباد با حضور حسین حسن نژاد معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران برگزار شد و طی این مراسم علیرضا شریعت به عنوان فرماندار جدید این شهرستان محموآباد معرفی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۲    
شاکرمی از نظارت مستقیم دادستان مرکز استان البرز بر روند احداث بزرگراه همت شمال به عنوان بزرگترین و گرانترین پروژه تاریخ شهرستان کرج خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۲    
مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با بیان اینکه اعتماد مردم نسبت به بازار بورس بیشتر شده، گفت: جشنواره بورس و رسانه در تلاش است تا رسانه ها به تولید محتوای جدید برای گسترش آگاهی عمومی نسبت به ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۲    
گوهرگانی با تاکید بر اینکه حتی یک ریال از تسهیلات مسکن ایثارگران نباید برگشت بخورد، گفت: انتظار می رود همه بانک های عامل در تعامل با همدیگر نهایت تلاش خود را برای جذب صد در صدی این تسهیلات تا تاریخ ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۲    
حجت الاسلام رضوانی نژاد با اشاره به پیش بینی بالغ بر 140 عنوان برنامه در دهه کرامت بر استفاده حداکثری از همه ظرفیت های دستگاه های عضو جهت گرامیداشت این ایام تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۸:۳۲    
دولت آبادی پیشنهاد برگزاری جشن هایی در روز میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در سطح مرکز استان یا شهرستان ها مطرح کرد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۸:۲۲    
ذوالقدر با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل حج 98 با حضور رییس سازمان حج و رئیس سازمان هواپیمایی مورد بررسی قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۸:۲۲    
استاندار لرستان از واگذاری 21 واحد معدنی استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۷:۵۲    
آیت الله حسینی ضمن گرامی داشت هفته قوه قضائیه، گفت: محقق شدن عدالت اجتماعی، مستلزم بهره گیری از همه ظرفیت های دستگاه قضاست.