پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۲May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 14 آذر 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 2 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 3 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 4 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 5 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 6 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 7 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 8 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 9 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 10 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 11 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 12 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 13 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 14 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 15 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 16 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 17 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 18 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 19 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 20 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 21 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 22 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 23 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 24 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 25 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 26 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 27 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 28 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 29 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۳    
رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: هم اکنون مه غلیظ در گردنه امین الله در مسیر بجنورد- جنگل گلستان، تردد خودروها را کُند کرده و سطح جاده ها هم بر اثر بارش برف و باران لغزنده شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۷    
نشست 174 یکشنبه های انسان شناسی و فرهنگ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۸:۲۵    
ربیعی گفت: اگر امروزه ما شاهد تضییع حقوق زنان در جامعه هستیم این امر برگرفته از خلاهای قانونی وعدم ضمانت اجرایی قوانین موجود است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۶:۲۳    
راستگو با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات گفت: نمونه بارز این توطئه ها اغتشاشات اخیر به بهانه اعتراض به موضوع بنزین بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۱    
سرپرست امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تشریح برنامه های این بخش، بر برنامه ریزی برای رشد و تعالی زنان در عرصه های مختلف و تحکیم خانواده تأکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۳:۴۱    
74 عنوان کتاب به همراه 4 هزار و 814 فیش پژوهشی پیرامون امام حسن عسکری علیه السلام در نرم افزار سیره معصومان علیهم السلام ارائه شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۱    
بابایی، گفت: نمایشگاه ملی صنایع دستی، سوغات و هدایا به مناسبت شب یلدا در خرم آباد برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۳:۱۱    
اکران ویژه فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع با حضور کارگردان و بازیگران این فیلم سینمایی در سینما فلسطین همدان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۳:۱۱    
علیرضا نصر اصفهانی گفت: دوران مسئولیت ها دیر یا زود به اتمام می رسد و باید تلاش کنیم برای مسئولیت هایمان زینت باشیم، نه مسئولیت برای ما زینت باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۲:۴۱    
حجت الاسلام بهشتی پور از برگزاری همایش بزرگ در سوگ خورشید در حضرت معصومه(س) خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۲:۱۱    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: در پایان ششمین روز از نام نویسی داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی، 70 نفر در حوزه های انتخابیه این استان ثبت نام کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۱:۰۱    
سردار حسین خانی گفت: کالای قاچاق به ارزش بیش از 53 میلیارد ریال طی یک ماه گذشته توسط ماموران مرزبانی در سطح حوزه استحفاظی استان آذربایجان غربی کشف شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۰:۳۱    
16آذر به نمادی برای استکبارستیزی، استقلال خواهی، عدالت طلبی و آزادی خواهی دانشجویی در ایران شناخته شده، هر چند برخی در طول این سالهای طولانی کوشیده اند تا آن را گونه دیگری تفسیر کنند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۹:۳۹    
خزائلی گفت: خانه تاریخی که آگهی فروش آن طی روزهای گذشته در یکی از سایت های فروش آنلاین منتشر شد، با همکاری میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۹:۲۹    
کهن الگوها با نمایش آثار نقاشی فروغ ریحانی در گالری شیرین برپا شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۸:۵۹    
مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره ملی کتاب در فضای مجازی با عنوان صفحه خیال تا 18 آذر ماه تمدید شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۸:۵۹    
حجت الاسلام نجیمی گفت: آینده نگری در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی از جمله موارد مغفول مانده است که باید متولیان فرهنگی کشور نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۷    
فرماندار ورامین گفت: تعداد تخت های بیمارستان شهید مفتح تا سال 1404 به 339 تختخواب افزایش پیدا می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۷    
فرماندار فیروزکوه گفت: 48شعبه رای گیری در شهرستان فیروزکوه پیش بینی شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۵    
موسوی از صادرات 860 میلیون دلاری کالاهای غیرنفتی از بنادر منطقه آزاد اروند در سال جاری خبر داد و گفت: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون از سه بندر آبادان، خرمشهر و شلمچه صادرات داشتیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۵    
طمیمیان از راه اندازی پردیس دانشگاهی هنر در این منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: به منظور امضای تفاهم نامه این رویداد هفته آینده با رئیس دانشگاه هنر تهران دیدار خواهیم کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۵    
موصلی با بیان اینکه بیش از 130 هزار خانوار خوزستانی تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد حدود 6 هزار خانوار مربوط به شهرستان بندر ماهشهر هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۵    
دهقانی خبر داد: تاکنون در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم 34 نفر، در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه 24 نفر، در حوزه دشتی و تنگستان 21 نفر و در حوزه دشتستان 23 نفر ثبت نام نهایی شده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۵    
خجسته پور بابیان اینکه در پنجمین روز ثبت نام از متقاضیان نمایندگی مجلس، 77 نفر دراستان سمنان ثبت نام کردند گفت: شاهرود بیشترین ثبت نامی را در بین شهرهای استان داشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۰:۵۳    
اعضای اصلی و علی البدل هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان رشت انتخاب شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۰:۲۳    
بررسی استیضاح وزیر آموزش و پرورش، وزیر نفت و وزیر کشور در دستور کار کمیسیون های تخصصی آموزش و تحقیقات، انرژی و امورداخلی کشور وشوراها در هفته آینده قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۹:۴۱    
نوذری با بیان اینکه با اشاره به ثبت نام 60 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام و دهلران، گفت: از این تعداد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۹:۳۱    
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه خدا بهترین نتیجه را برای بندگانش رقم می زند، گفت: این قاعده بیش از 40 سال برقرار است، دشمن دیوانه می شود که چطور نمی تواند آسیبی به توانمندی انقلاب اسلامی برساند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۹:۳۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صمت از هیچ تلاش و همکاری براس رونق ساخت داخل دریغ نخواهد کرد و توجه به بخش تولید علاوه بر اشتغال، در زدودن آثار فقر، معیشت عمومی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۹:۲۱    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از ارائه پیشنهاد تعیین سهمیه بنزین قایق های صیادی به هیأت وزیران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۹:۲۱    
نام نویسی از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۹:۱۱    
جوان ناشنوای ایرانی که به دلیل نداشتن مدارک هویتی و اختلال حواس، وارد مرز افغانستان شده بود، جهت استرداد به ایران در اختیار سرکنسولگری کشورمان در هرات قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۸:۵۱    
برای اولین بار پس از توافق برجام، یک قطعه سنگین و مهم چاله راکتور آب سنگین اراک با موفقیت در راکتور نصب شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۸:۵۱    
در نشست سفرای جدید ایران در 28 کشور که روز پنجشنبه در مشهد برگزار شد، این کلانشهر به عنوان میزبان شهرداران جهان پیشنهاد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۸:۴۱    
معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه همکاری با کشورهای منطقه جزو اصلی ترین اولویت ها در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ایران آمادگی دارد دانش ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۸:۳۱    
وزیر امور خارجه در توییتی نوشت: ایران هیچ فایده ای در ادامه جنگ و محاصره یمن نمی بیند و از راهکارهای مسالمت آمیز استقبال و همه طرف ها را به پیمودن این مسیر تشویق می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۸:۳۱    
شرکت دولتی روس اتم روز گذشته در بیانیه ای خبر توقف پروژه تبدیل کاربری فردو را به دلیل مشکلات فنی تولید اورانیوم و ایزوتوپ پایدار در یک سالن اعلام کرده بود که سخنگوی سازمان انرژی اتمی در این باره ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۸:۱۱    
روابط عمومی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران پنج شنبه شب خبر رسانه معاند بی بی سی در خصوص دستگیری تعدادی از بسیجیان را تکذیب کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۱:۴۷    
وزیر بهداشت با اشاره به افتتاح یک هزار پروژه جدید وزارت بهداشت و درمان تا پایان گفت: 8 هزار و 100 تخت به بیمارستان های کشور اضافه خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۰:۴۷    
جوادیان با اشاره به شکاف های ایجاد شده در توسعه امروزی گفت: شهر یزد با وجود بافت های متفاوت از آیین های مستحکم برخوردار است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۳:۳۵    
نامدار با بیان اینکه در داوری جنبش میرزا از مغالطات در امان نبوده ایم گفت: بیشترین ظلم را کسانی به میرزاکوچک خان کردند که این تاریخ را نوشتند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۳:۰۵    
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: تا پایان روز پنجم، 335 داوطلب در استان برای انتخابات مجلس نام نویسی کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۲:۵۵    
تا پایان پنجمین روز ثبت نام، 14 داوطلب برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنگرود نام نویسی کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۲:۵۵    
آل هاشم گفت: اشکالات عدیده ای به شیوه اجرای قانون هدفمندی یارانه بنزین وارد است که عدم افزایش تدریجی قیمت در سال های گذشته و عدم آگاه سازی و اقناع مردم از جمله این ایرادها می باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۲:۴۵    
استاد سیدجعفر مهرداد نامی آشنا در میان فرهیختگان گیلانی است که در نود و هشتمین سال درگذشت میرزا کوچک خان جنگلی از این پژوهشگر تاریخ و ادبیات و ترانه سرای گیلانی تجلیل شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۲:۴۵    
صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت برگزاری چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد پیامی را صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۲:۳۵    
همزمان با چهارمین روز از نمایشگاه کتاب از تازه های نشر فرهنگ عامه در بخش جنبی هفتمین نمایشگاه کتاب استانی رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۲:۳۵    
برگزیدگان دومین دوره جشنواره عکس ارسباران در شهرستان اهر معرفی و تجلیل شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۲:۲۵    
در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد که با حضور مسئولان کشوری و استانی در قزوین برگزار شد، گروه های برتر نمایشی معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۲:۱۵    
نکا شهر عالمان و شهدا بار دیگر به بوی شهادت معطر شد و مردم نکا میزبان شهید امنیت هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۲:۰۵    
حجت الاسلام رحیمیان گفت: اطاعت از رهبری، اطاعت اعتقادی و تمرینی برای ولایت پذیری در عصر امام زمان(عج) است که باید قدردان ولایت در این عصر بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۲:۰۵    
اسکندری گفت: یک هزار و 595 دانشجو و طلبه مازندرانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و از خدمات مختلف این نهاد بهره مند می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۱:۵۵    
حسینی شاهنامه را کتاب سراسر حکمت و اندرز دانست و گفت: فردوسی حکیمی است که توانست مجمع خوبی ها را در این کتاب برای آیندگان به یادگار بگذارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۱:۲۵    
حجت الاسلام دکتر ارزانی گفت: همه بچه های انقلاب باید دست به دست هم دهند و در قالب هنر ارزش های اسلامی را نهادینه کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۱:۲۵    
معاون مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار گفت: استاندارد سازی 240 قلم ماشین آلات تدوین شده است که 27 قلم مربوط به لودر و بولدوزر و ماشین آلات معدنی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۱:۰۳    
رنجی به اجرای طرح پویش مردمی حلقه وصل برای کمک به جهیزیه مددجویان بهزیستی اشاره کرد و گفت: 507 مددجوی بهزیستی در پشت نوبت دریافت جهیزیه در بهزیستی استان گلستان هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۱:۰۳    
حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: حضور نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ارزشمند است و اگر آنچه را که نهاد به دنبال آن است؛ اجرایی شود؛ معرفت و بصیرت لازم ایجاد می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۱:۰۳    
تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تساوی در برابر نساجی مازندران در قائمشهر و نشستن دو گل در کنار دروازه خود از صدر جدول فاصله گرفت و دور شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۳    
حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: دانشجویان کمیته امداد، نمونه تعهد، اخلاق، تخصص و دینداری باشند و از سرمایه های در اختیار بدرستی استفاده کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۰:۴۳    
مومنی شریف با اشاره به شخصیت شهید رجایی و شهید بابایی گفت: هنرمند مسلمان می تواند ستاره باشد ولی شهره شدن، ستاره بودن نیست و ستاره کسانی هستند که بعد از مرگ می مانند و بیشتر نورافشانی می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۰:۳۳    
حضرتی گفت: مجلس اختیارات خود را برای افزایش قیمت بنزین به دولت واگذار کرده بود و این افزایش قیمت تا سقف 90 درصد قیمت فوب منطقه خلیج فارس بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۰:۳۳    
قزلسفلو گفت: در استان گلستان برنامه ریزی شده است که 204 هکتار معادل 152 هزار نهال غرس شود و 190 هکتار بوته کاری برای مقابله با بیابان زدایی اتفاق بیفتد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۰:۲۳    
با پایان یافتن مهلت نام نویسی در پنجمین روز 232داوطلب مجلس یازدهم ثبت نام نهایی کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۳    
هم زمان با چهارمین شب از هفتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان در بخش فعالیت های جنبی این نمایشگاه، نشست تخصصی سبک زندگی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۳    
آیت الله عابدینی گفت: جای هنر در همه ابعاد و شاخه ها در مسجد و برای مسجدی ها خالی است و مسجد نیاز دارد که هنرمندان در مسجد باشند و هنرمند هم نیاز دارد، مسجدی باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۳    
همزمان با پنجمین روز نام نویسی داوطلبان نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 20 دواطلب در حوزه های انتخابیه خراسان جنوبی ثبت نام کردند و شمار کل داوطلبان تاکنون به 48 نفر رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۰:۰۳    
توفیقی با بیان اینکه روسای ادارات تخصیص اعتبارات را به سمت پروژه های دارای اولویت هدایت کنند، گفت: پروژه هایی باید مد نظر و در اولویت قرار گیرد که برای شهرستان حائز اهمیت است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۹:۵۳    
زارعی گفت: ما در جریان تئاتر بچه های مسجد، برای آینده تئاتر ایران نسلی از هنرمندان متعهد و انقلابی را تربیت می کنیم تا در 10 سال آینده نسلی را برای آینده تئاتر جمهوری اسلامی تربیت کنیم و با جشنواره ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۹:۴۳    
نخستین محفل ماهانه قرآن کریم همزمان با ایام ولادت امام حسن عسکری(ع) در مسجد خاتم الانبیا(ص) روستای قاسم آباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۳    
موسوی گفت: تا این لحظه 7 هزار و 421 نفر در 5 روز ثبت نام شان قطعی شده از این تعدا 821 نفر زن ، 6 هزار و 600 نفر مردم هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۹:۱۳    
حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: در 8 هزار رقبه از اراضی موقوفه استان گلستان با مساحتی بالغ بر 6 هزار هکتار کشت های دانش بنیان انجام می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۹:۰۳    
آقایی بیان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت های خوبی در عرصه هنر است و باید به بهترین شکل ممکن از آن برای ارتقای سطح فرهنگ و هنر استفاده کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۸:۵۱    
مدیرکل بارزسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حوادث ناشی از کار در معدن را هشت برابر سایر مشاغل خواند و بر ضرورت ایمن سازی معادن تاکید کرد .
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۸:۴۱    
کریمی گفت: نمایشگاه کتاب سیار(یار مهربان) با شعار حال خوش خواندن با همکاری انتشارات حباب تهران و آموزش و پرورش در مدارس سیریک برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۱    
با توجه به تاکیدات رهبری و لزوم ارتقای مناسبات تجاری در راستای گسترش همکاری های اقتصادی با کشورهای منظقه بویژه همسایگان کشورمان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۱    
مصلح افزود: همجواری دانشگاه خلیج فارس با صنعت یک فرصت ارزشمند است که باید نهایت بهره برداری از آن صورت گیرد که در این زمینه برقراری ارتباط بلند مدت و پایدار با بخش صنعت از اولویت های اصلی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۱    
شکوهی پور نسبت به آبگرفتگی شدید معابر عمومی و وقوع سیلاب در استان بوشهر طی روزهای آینده هشدار داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۱    
مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب رفسنجان جامعیت آثار آیت الله جوادی آملی را پاسخگوی همه نیازهای بشری دانست و ایشان را در تفسیر قرآن یگانه دوران دانست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۱    
2 زمین لرزه به بزرگی 3.2 و 4.3 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر ) روز پنجشنبه شهرهای "عسلویه" و "آبدان" درجنوب استان بوشهر را لرزاند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۱    
شکوری راد گفت: اولین اولویت هر نماینده مجلسی که می خواهد به مجلس یازدهم برود باید این باشد که هویت به تاراج رفته مجلس را به آن باز گرداند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۱    
همایش روزجهانی معلولین به مناسبت این روز جهانی، درسالن خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه برگزار شد
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۱    
کرمی توجه به دوره ابتدایی را اهداف آموزش و پرورش استان عنوان کرد و افزود: طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان باید در دوره ابتدایی اجرایی شود تا دانش آموزان با بنیه قوی در دوره های دیگر تحصیلی حاضر شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۷:۲۱    
مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به واردات بیش از 103 هزار تن کالا در 8 ماهه امسال برای تکمیل فازها و سایر پتروشیمی های منطقه، گفت: ارزش واردات در این مدت، 1.6 میلیارد دلار بوده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۱    
سفارت ایران در لندن در صفحه توییتر خود نوشت: اخیرا سندی جعلی بصورت یادداشت این سفارت باهدف تخریب روابط کشورمان با برخی کشورهای همسایه ساخته و منتشر شده که جعلی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۱    
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: استراتژی دشمن امروز جنگ هیبریدی یا جنگ ترکیبی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۱    
نخستین نشست کارگروه تخصصی اقتصاد و مدیریت دریای کمیته توسعه دریامحور در کمیسیون زیربنایی و تولیدی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۱    
سرهنگ هلاکو احمدیان به عنوان فرمانده جدید تیپ 65 نوهد (نیرو های ویژه هوابرد) نیروی زمینی ارتش منصوب شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۱    
وزیر نیرو با بیان اینکه به دنبال افزایش سطح همکاری های آبی در منطقه هستیم، از برنامه های پیشنهادی ایران در جهت افزایش عرضه خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی در کشورهای منطقه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۱    
رییس مرکز منطقه ای یونسکو در تهران گفت: موضوع آب یک چالش جهانی است و باید با همکاری و شبکه سازی آن را حل کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۱    
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای اعلام کرد: جنبش دانشجویی به مثابه سرمایه بزرگ ملی و انقلابی ملت ایران است و به دور از وابستگی ها و حصارهای سیاسی و جناحی رایج، همچنان پرچمدار عزت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۱    
وزرای نیروی جمهوری اسلامی ایران و منابع آب جمهوری عربی سوریه به منظور گسترش مناسبات فنی، اقتصادی و صادرات تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۱    
وزیر نیرو در آیین آغاز به کار سومین دوره فعالیت مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری، تحقق اهداف پیش روی این شورا را نیازمند مشارکت همگانی اعضای آن دانست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۱    
سرهنگ مفخمی شهرستان گفت: توسعه، نظم و امنیت اجتماعی نیازمند مشارکت عمومی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۱    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از ارائه چهار پیشنهاد از سوی این شرکت به اعضای شورای حکام آب مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۳۱    
وزیر امورخارجه کشورمان نامه تروئیکای اروپا به سازمان ملل علیه ایران را دروغی باطل از سوی این کشورها برای پوشاندن بی کفایتی بدبختانه آنها در اجرای تعهداتشان ذیل برجام دانست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۳۱    
پارسایی با اشاره به اینکه امروز باید با مردم صادق بود، گفت: خیلی از افراد بر نمی تابند که نماینده بخواهد از حقوق ملت دفاع کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۳۱    
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: فضای افسارگسیخته مجازی، مصداق بارز فتنه انگیزی در جوامع اسلامی است و امروز دشمن به شدت در فضای مجازی در حال شبهه انگیزی و ابهام آفرینی در حوزه های مختلف است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۳۱    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در ملاقات با قائم مقام وزارت خارجه کویت بر عزم جمهوری اسلامی ایران جهت توسعه و تحکیم مناسبات با کشورهای منطقه تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۳۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه اجرای برخی تفاهمات از جمله تکمیل پروژه راه آهن رشت به آستارا و ایجاد شهرک صنعتی مشترک و توسعه همکاری های بانکی دو کشور، دارای اهمیت خاصی است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۳۱    
مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور با اشاره به اینکه شخصیت آیت الله جوادی آملی برای همه درس آموز است؛ تفسیر تسنیم ایشان را به نوعی المیزان دوم خواند.