دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۶May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 22 تیر 1395 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 31 فروردین 1395 شفاف 30 اردیبهشت 1395 شفاف 31 خرداد 1395 شفاف 31 مرداد 1395 شفاف 31 شهریور 1395 شفاف 30 مهر 1395 شفاف 30 آبان 1395 شفاف 30 آذر 1395 شفاف 30 دی 1395 شفاف 30 بهمن 1395 شفاف 1 اسفند 1395 شفاف 1 تیر 1395 شفاف 2 تیر 1395 شفاف 3 تیر 1395 شفاف 4 تیر 1395 شفاف 5 تیر 1395 شفاف 6 تیر 1395 شفاف 7 تیر 1395 شفاف 8 تیر 1395 شفاف 9 تیر 1395 شفاف 10 تیر 1395 شفاف 11 تیر 1395 شفاف 12 تیر 1395 شفاف 13 تیر 1395 شفاف 14 تیر 1395 شفاف 15 تیر 1395 شفاف 16 تیر 1395 شفاف 17 تیر 1395 شفاف 18 تیر 1395 شفاف 19 تیر 1395 شفاف 20 تیر 1395 شفاف 21 تیر 1395 شفاف 22 تیر 1395 شفاف 23 تیر 1395 شفاف 24 تیر 1395 شفاف 25 تیر 1395 شفاف 26 تیر 1395 شفاف 27 تیر 1395 شفاف 28 تیر 1395 شفاف 29 تیر 1395 شفاف 30 تیر 1395 شفاف 31 تیر 1395 
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۳:۴۵    
سرپرست مجتمع قضایی کارکنان دولت گفت: 28 تیر ماه، زمان رسیدگی به اتهامات 21 نفر از تعرض کنندگان به سفارت عربستان است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۳:۳۰    
معاون اطلاعات و عملیات قرارگاه زیستی سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه اسرائیل قسم خورده بود خاویار ایران را نابود می کند، عامل انتقال گونه مزاحم به دریای خزر را رژیم صهیونیستی دانست.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۳:۱۵    
وزارت امور خارجه آمریکا در اقدامی مداخله جویانه آزادی سیامک نمازی را خواستار شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۳:۰۴    
ماموران آتش نشانی در ایتالیا اعلام کردند در سانحه قطار در جنوب این کشور دست کم 10 نفر جان خود را از دست دادند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۲:۵۹    
در ادامه پیشروی نیروهای عراقی در مناطق تحت اشغال عناصر تکفیری داعش، نیروهای امنیتی این کشور موسوم به SDF پیامی خطاب به عناصر تروریستی نوشتند
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۲:۲۰    
اخبار داعش : فیلم جدید منتشر شده به وسیله گروه تروریستی داعش، کشتار جمعی شیعیان در کرکوک عراق را نشان می دهد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۱:۵۰    
عراقی ها ملک فهد پادشاه عربستان را در نمایشگاهی با لنگه کفش مورد لطف خود قرار دادند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۱:۴۰    
پادوهای رسانه ای نجومی بگیرها چند روز قبل مدعی شده بودند مدیران برخی رسانه های اصولگرا حقوقهای کلان می گیرند و مدیرعامل خبرگزاری تسنیم هم 30 میلیون تومان حقوق دریافت می کند!!
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۱:۳۰    
مقام وزارت انرژی آمریکا بامداد سه شنبه اظهارات معاون وزیر خارجه ایران درباره تکمیل معامله آب سنگین بین تهران و واشنگتن را تأیید کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۱:۲۰    
سرویس عکس و فیلم فردا: مجسمه یادبود کفشی که خبرنگار عراقی به جرج بوش پرتاب کرد در تکریت ساخته شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۱:۱۰    
رئیس جمهوری آمریکا در آستانه سالگرد حصول برجام نامه ای دریافت کرد که در آن به نیاز واشنگتن برای تعامل هر چه بهتر با تهران و صبوری ورزیدن در تداوم دیپلماسی محتاطانه تاکید شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۰:۵۵    
نخستین قرعه استیضاح در مجلس دهم به نام علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رقم خورد. محمدعلی وکیلی ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۰:۴۰    
قائم مقام معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی با اشاره به آغاز نخستین جلسه علنی رسیدگی به پرنده عباس کیارستمی از تشکیل کمیسیونی با حضور پزشک شخصی وی طی 24 ساعت آینده خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۰:۲۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون سراسری 95، 24 و 25 تیر ماه در 369 شهرستان و بخش مختلف و 467 حوزه امتحانی برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۰:۱۰    
یک خبرگزاری غربی نوشت که سپاه پاسداران 5 فروند قایق نظامی برای نظارت بر یک ناو جنگی آمریکایی در خلیج فارس اعزام کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۹:۵۷    
در دوره اجرای برجام ایران همکاری های جدید اقتصادی با جهان داشته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۹:۵۰    
رییس کمیته امداد امام خمینی ضمن اشاره به حضور امروز خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با صدای بلند در مجلس اعلام می کنم که باید به داد محرومان برسیم و به وظیفه خود عمل کنیم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۹:۳۷    
بازنشستگان برای دریافت فیش حقوقی و کارت منزلت کجا بروند؟
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۹:۱۰    
دولت آل سعود با کشتاری که در منطقه راه انداخته، جان و مال مسلمانان را به هدر داده و حالا که ترکش های آن به داخل این کشور نفوذ کرده، چگونه می تواند حافظ امنیت زائران خانه خدا در حج باشد؟
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۹:۰۰    
بازیگر فیلم سینمایی ناردون متنی را در رابطه با این اثر نمایشی به تحریر درآورد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۸:۵۵    
نمایندگان مجلس بعد از یک سال از تاسیس مجلس متوجه شدند که بدون حقوق و مزایا قادر نیستند کار کنند. بسیاری از نمایندگان که توانایی مالی نداشتند برای سفر به تهران و حضور در مجلس مجبور شده اند اثاثیه منزل ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۸:۵۰    
صدراعظم آلمان قهرمانی تیم ملی فوتبال پرتغال در مسابقات یورو 2016 را تبریک گفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۸:۴۰    
یک اندیشکده آمریکایی گزارش داد تصاویر ماهواره ای نشان دهنده فعالیت سطح بالا در سایت اتمی کره شمالی است. این امر به این معناست که تاسیسات مذکور آماده انجام آزمایشات جدید اتمی است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۸:۳۲    
خبرگزاری شهر روستوف روسیه در صدر اخبار ورزشی خود از تصمیم جدی سردار آزمون، مهاجم ایرانی برای ماندن در جمع شاگردان قربان بردیف ترکمنستانی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۸:۲۰    
پسر 6 ساله امریکایی وقتی پی برد دوست صمیمی ایرانی اش به بیماری نادر کبدی مبتلا شده برای کمک به درمان او مبلغ 30 هزار دلار جمع آوری کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۰    
رییس اداره بهداشت آب و فاضلاب وزارت بهداشت از کاهش استفاده از فاضلاب در زمین های کشاورزی کشور خبر داد و در عین حال تاکید کرد که این مشکل هنوز وجود دارد و برطرف نشده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۸:۰۵    
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت که در دولت گذشته مواردی از دریافت حقوق های بالغ بر 100 تا 200 میلیون تومان وجود داشت که نمونه آن در صندوق بازنشستگی نفت است که پاداش 900 میلیون تومانی داده شده ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۸:۰۰    
محققان دانشگاه بریگهام در تحقیقات جدید خود نشان داده اند که چگونه یک بیماری رایج بدون علامت می تواند به سرطان خون ملیوم منجر شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۷:۵۰    
پدیده فوتبال ایران که این روزها خود را آماده می کند به همراه سایپا در شانزدهمین دوره لیگ شرکت کند در گفت وگو با سایت تیم ملی از وضعیت این روزهای تیمش در لیگ برتر و همچنین بازی های پیش روی تیم ملی در ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۷:۵۰    
مهدی طارمی در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که دلش برای احمدزاده، کامیابی نیا و مسلمان تنگ شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۷:۴۵    
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که اردوی تیم ملی در ایتالیا در مردادماه و پروازهای چارتر این تیم در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 انجام می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۷:۴۰    
شرکت اپل با همکاری دانشگاه فدریکو دوم در شهر ناپلی، اقدام به تاسیس یک مرکز توسعه ی iOS کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۵    
اخیرا در انگلیس تعداد افرادی که به دنبال تغییر جنسیت هستند افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۰    
زورگیران موتورسوار پس از به دام انداختن پسر نوجوان، تلفن همراه، پول و حتی کفش هایش را با تهدید قمه، به سرقت برده و متواری شدند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۷:۱۵    
محمدرضا گلزار سال گذشته در دو فیلم بازی کرد؛ خشکسالی و دروغ و سلام بمبئی . فیلم اول بر اساس نمایشنامه مشهور و موفق محمد یعقوبی است و فیلم دوم در هالیوود ساخته شده است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۷:۱۰    
دستکاری های گرافیکی بازی های کامپیوتر، موضوع جدیدی نیستند. بسیاری از بازی کننده های این پلتفرم، به همین دلیل سراغ کامپیوتر رفته اند که می توان بازی ها را دستکاری کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می گوید برای بازگشت محرم نویدکیا به این تیم، پیشکسوتان و خود این بازیکن کمک زیادی کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۰    
در جلسه 13 تیر شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد با عرضه چندین فیلم موافقت شد که در این بین نام فیلم "محرمانه تهران" از بقیه متمایزتر است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۵    
مهاجم گلزن تیم فوتبال AZ آلکمار به سفیدپوشان لندنی ملحق شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۵    
رییس اداره محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه آلودگی صوتی یکی از دغدغه های اصلی کلان شهرها است، گفت: بر اساس آخرین پایش های انجام شده به طور میانگین در تهران 5دسی بل بیشتر از حد استاندارد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۰    
فرمانده عملیات حادثه پتروشیمی بوعلی سینا با بیان این که اگر برنامه ریزی درستی برای مدیریت بحران در دستور کار قرار نمی گرفت، این آتش سوزی می توانست به یک فاجعه بدل شود ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات یکی از نمایندگان مبنی بر لزوم عذرخواهی رئیس جمهور در ماجرای فیش های حقوقی گفت که روسای قوای مقننه و قضائیه نیز باید عذرخواهی کنند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۲    
فیلم سینمایی مسلخ به کارگردانی و تهیه کنندگی اصغر نصیری درامی اجتماعی و پر تعلیق است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۵    
عضو انجمن واردکنندگان خودرو گفت: به دلیل بالا بودن هزینه های واردات خودرو قیمت خودروهای وارداتی در ایران به طور میانگین به دو برابر قیمت جهانی این محصولات می رسد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۷    
لیلی گلستان در یادداشتی در روزنامه شرق نوشت: من به شما رأی دادم و نه به وزرا و وکلایتان، پس روی سخنم فقط با شماست و لاغیر ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۲    
ترافیک در محورهای کرج-مرزن آباد، کرج-چالوس نیمه سنگین و آزادراه قم -گرمسار سنگین گزارش شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۰    
عدم ارایه برنامه برای ادارات کل استان ها و وضعیت داخلی شرکت های تامین اجتماعی چهار محوری است که تا این لحظه طرح استیضاح بر مبنای آنها کلید خورده است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی دولت گفت: استعفا و برکناری 13 مدیر دولتی توسط دولت در ارتباط با مساله حقوق های غیر متعارف پذیرفته شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۵    
سال گذشته به دعوت یکی از هم اتاقی های بلغارم، قرار شد یک هفته از تعطیلات تابستان را در بلغارستان مهمان او باشم و سپس همراه یکدیگر به ایران بیاییم تا او هم یک هفته مهمان من باشد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۵    
به جای عروس های مجلل و پر زرق وبرق که هزینه های گزافی هم دارند، می توان مراسم ساده تری برگزار کرد و بخشی از هزینه ها را در امور خیریه صرف کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۰    
سودجویان اینترنتی در تلگرام هم بیکار ننشسته اند. در این گزارش با چند نمونه از برنامه های قلابی و البته غیراخلاقی تلگرام آشنا می شوید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۲۵    
رئیس دبیرخانه سالمندان با اشاره به وجود 700 هزار بیمار آلزایمری در کشور گفت: تحقیقات نشان می دهد که نسل جدید علاقه ای به نگهداری پدر و مادران خود ندارند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۲۰    
رئیس مجلس گفت: سازمان بازرسی کل کشور درباره حقوق های نجومی چند گزارش به دولت داده بود، اما متاسفانه گوش نکرده بودند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۵    
40 میلیون جمعیت غیرفعال در سن کار کشور به نوعی خطر زلزله یکباره در اقتصاد ایران تبدیل شده و فعال شدن تقاضای کار فقط بخشی از آن می تواند به یکباره موج بزرگی از بیکاری را ایجاد کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۰    
جزئیات دفترچه سوالات گروه های آزمایشی پنج گانه کنکور سراسری 95 اعلام شد و داوطلبان در گروه های علوم تجربی و انسانی باید علاوه بر دفترچه های یک و دو به سوالات دفترچه اختصاصی هم پاسخ دهند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۵    
با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم بررسی دقیق متن قراردادهای جدید نفتی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، متن قرارداد به تایید ستاد رسید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۰    
سوئیفت اکنون برقرار است ولی عملا کارآیی لازم را برای فعالان اقتصادی ندارد، چراکه معاملات دلاری همچنان متوقف است و رایزنی ها با آمریکایی ها در این باره هم به نتیجه خاصی منجر نشده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۰    
شعله های آتش چنان سرکش بود که از نقاط مختلف شهر به چشم می خورد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۰    
امروزه بلای تولید پلاستیک در جهان از خط بحران هم فراتر رفته و به یک فاجعه جبران ناپذیر تبدیل شده است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۰    
رئیس سازمان فضایی ایران گفت: بسیار علاقمند و در تلاش هستیم تا پایان سال جاری یک یا دو پرتاب ماهواره به فضا داشته باشیم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۲    
فروش کمدی فیلم سینمایی اجتماعی زاپاس به کارگردانی برزو نیک نژاد به مرز نیم میلیارد رسید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۲    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از پرداخت نشدن سهم کمیته امداد از یارانه های نقدی انتقاد کرد و گفت: 6میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد بیمه تأمین اجتماعی ندارند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۱۹    
وزیر فرهنگ با بیان اینکه اصلاح قانون ممنوعیت پخش تیزر فیلم های سینمایی حتما باید اصلاح شود، گفت: می توان از ماهواره برای تبلیغ کالای فرهنگی بهره برد اما این مسئله در شرایطی تحقق پیدا می کند که ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۱۰    
یک کارشناس فضای مجازی با اشاره به تأثیرات مخرب امواج وای فای بر انسان گفت: این امواج تأثیرات منفی بر روی مغز به خصوص برای کودکان می گذارد و می تواند موجب ناباروری و ضعیف شدن تخمدانها و افزایش سرعت ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۱    
طلاق توافقی بین زوجین در سال های اخیر در ایران رو به تزاید گذاشته به طوری که امروز همه مسئولان از صدر تا ذیل بر کاهش این آسیب اجتماعی تأکید دارند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۵    
مقامات شرکت هواپیماسازی میتسوبیشی ژاپن در حال مذاکره با ایرلاین های ایرانی جهت فروش 80 فروند هواپیمای 70 نفره منطقه ای به این کشور هستند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۲    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر در استان تهران خبر داد و گفت: این عملیات به زودی انجام خواهد گرفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۶    
با نظر برانکو، تیم فوتبال پرسپولیس از حضور در جام شهدا انصراف داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۰    
رئیس موسسه سرم سازی رازی با اشاره به سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" گفت: ما در این سال انتظار داریم که روی این موضوع کار شود که چرا واکسن طیور به کشور وارد می شود ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۷    
استاندار تهران گفت: یکی از فرمانداران استان تهران به زودی تغییر خواهد کرد و فرماندار جدید معرفی خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۱    
امسال تا کنون کسی از لیست دریافت یارانه حذف نشده است و از ابتدای تیر ماه افراد می توانند بر اساس قانون یارانه خود را به نیازمندان انتقال دهند و بر همین اساس در سامانه حذف یارانه ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۱    
حجت الاسلام طائب با تأکید بر اینکه "پشت پرده تخلفات اخیر را رصد می کنیم"، متذکر شد: پرونده مفاسد اقتصادی کلان کشور در دستورکار سازمان اطلاعات سپاه است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۵    
یک پسر ترک ادعا میکند که زمانی که عصبانی می شود بدنش قدرت مغناطیسی بالایی پیدا میکند و می تواند اشیا فلزی را جذب کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۶    
شاید برای شما جالب باشد بخواهید تصاویری از کودکی بازیگران را ببینید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۰۷    
قائم مقام معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی با اشاره به آغاز نخستین جلسه علنی رسیدگی به پرنده عباس کیارستمی از تشکیل کمیسیونی با حضور پزشک شخصی وی طی 24 ساعت آینده خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۰۴    
با دستور وزیر جهاد کشاورزی، ستاد پایش قاچاق محصولات کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۸    
سخنان عراقچی اگرچه ظاهرا منطقی است؛ اما ناخواسته پروژه آمریکایی ها را تکمیل می کند. 3 اشکال جدی متنی و فرامتنی نسبت به سخنان معاون وزیر خارجه وجود دارد که امید است متناسب با برداشت جامعه از سخنان ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۵    
دولت اوباما با طرح های پیشنهادی مخالفان برجام در این کشور که با هدف اعمال دوباره تحریم های اقتصادی علیه ایران ارائه شده است، مخالفت کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۱    
پژو 206 تیپ 2 با دو ایر بگ در بازار با قیمت 32 میلیون و 690 هزار تومان به فروش می رسد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۰    
عوامل متعدد، بهای نفت را به سراشیبی کاهش کشاند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۲    
بحث ها درباره وضعیت تئاترشهر تمامی ندارد و هرچه می گذرد این مکان بیشتر رو به فرسودگی می رود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۶    
یک متخصص غدد گفت:یکی از عمده ترین بیماری هایی که منجر به کوتاهی قد در کودکان می شود ؛کم کاری تیروئید است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۰    
از زمانی که ازدواج موقت شرعی مطرح شد این سبک ازدواج طرفداران و منتقدان بسیاری داشته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۷    
صفدر حسینی صاحب فیش حقوقی معروف که از صندوق توسعه ملی به دلیل فشار افکار عمومی کنار گذاشته شد، به دیدار تاج زاده(زندانی سیاسی آزاد شده فتنه 88) رفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۵    
دبیر سیزدهمین کنگره بین المللی ام اس ایران گفت: ام اس یک بیماری قابل کنترل است که با درمان های موجود تنها می توان موجب بهبود کیفیت زندگی بیماران شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۶    
هویج گیاهی پرفایده ای است که اگر خوردن آن را دوست ندارید، متخصصان نوشیدن آب آن را توصیه می کنند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۰    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی گفت: اصلاح قوانین و مقررات پولی و بانکی و پیاده سازی قوانین مبارزه با پولشویی از الزامات گسترش تعاملات بین المللی است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۴    
ادامه تلاش معامله گران برای فروش نفت در بازارهای جهانی به دلیل نگرانی عرضه بیش از حد این کالا سبب شد قیمت نفت کاهش یابد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۱    
تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی تدارکاتی اوکراین برابر تیم آرسنال این کشور با سه گل به تساوی رضایت داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۰    
مشاور رسانه ای رییس جمهور سابق گفت: احمدی نژاد فعلا برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری برنامه ای ندارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۷    
اکثریت مردم آمریکا معتقدند که پلیس فدرال این کشور باید هیلاری کلینتون را به اتهام انتقال بی محابای اطلاعات امنیت ملی از طریق ایمیل شخصی خود تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برجام تا امروز نتایج متعددی داشته که حتی برای خودمان باورکردنی نیست.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۳۵    
نبأ یعنی خبر و سوره مکی است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۶    
رشد فزاینده نقدینگی دلایل ساختاری دارد؛ دلایلی که سبب شده نرخ رشد نقدینگی به رقم عجیب 30 درصد برسد. در این یادداشت به زبان ساده بررسی کردیم که این رشد بی محابا و روزافزون چه دلایلی دارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۰    
مرحوم میرزا اسماعیل دولابی می فرمود:اصلاً در دستگاه الهی خرید و فروشی وجود ندارد. همه چیز رایگان است. وقتی شما چیزی را رایگان به کسی می دهید لازم نیست عدالت را رعایت کنید ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۱۷    
پیچ قرمزرنگ را می چرخاند؛ یک دقیقه، دو دقیقه،... اکبر یک لنگه پا ایستاده و منتظر است. صدای هوایی که داخل لوله پیچیده، درحیاط نقلی خانه بلندتر می شود، از آب اما خبری نیست.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۵    
وزیر امور خارجه اسبق آلمان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را تندبادی برای این کشور و طوفانی برای اروپا دانسته و با تاکید بر اینکه دوران سختی در پیش روی ما قرار دارد بر لزوم یافتن راه حلی سریع برای ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مهم ترین مطالبه مقام معظم رهبری بهبود وضع معیشتی و فرهنگی مردم است، گفت: در مجلس دهم روی همین امر کار می شود و از دولت مطالبه می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۸:۰۳    
برای رفتن به هر مکان - حتی اگر نشانی آن را هم بدانی - باز هم چند راه وجود دارد؛ اما بازداشتگاه کهریزک از آن مکان هایی است که فقط اسمی از آن مانده و آدرسی ندارد.
  • ۱