شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۹May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 8 آذر 1395 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 31 فروردین 1395 شفاف 30 اردیبهشت 1395 شفاف 31 خرداد 1395 شفاف 31 تیر 1395 شفاف 31 مرداد 1395 شفاف 31 شهریور 1395 شفاف 30 مهر 1395 شفاف 30 آبان 1395 شفاف 30 دی 1395 شفاف 30 بهمن 1395 شفاف 1 اسفند 1395 شفاف 1 آذر 1395 شفاف 2 آذر 1395 شفاف 3 آذر 1395 شفاف 4 آذر 1395 شفاف 5 آذر 1395 شفاف 6 آذر 1395 شفاف 7 آذر 1395 شفاف 8 آذر 1395 شفاف 9 آذر 1395 شفاف 10 آذر 1395 شفاف 11 آذر 1395 شفاف 12 آذر 1395 شفاف 13 آذر 1395 شفاف 14 آذر 1395 شفاف 15 آذر 1395 شفاف 16 آذر 1395 شفاف 17 آذر 1395 شفاف 18 آذر 1395 شفاف 19 آذر 1395 شفاف 20 آذر 1395 شفاف 21 آذر 1395 شفاف 22 آذر 1395 شفاف 23 آذر 1395 شفاف 24 آذر 1395 شفاف 25 آذر 1395 شفاف 26 آذر 1395 شفاف 27 آذر 1395 شفاف 28 آذر 1395 شفاف 29 آذر 1395 شفاف 30 آذر 1395 
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۲۱:۳۸    
در بیرون میدان مغناطیسی زمین، الکترون های با سرعت بالا شناسایی شده اند که علت وجود آن ها هنوز مشخص نیست.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۲۱:۱۸    
تا همین اواخر هدست های واقعیت مجازی برای داستان سرایان و متخصصان فناوری چیزی شبیه یک تخیل بودند
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۲۱:۰۰    
استفاده از میکروسکوپ برای تماشای جهان پیرامون، هیچوقت تا این حد ساده نبوده است؛ خصوصاً با در نظرگیری این که موبایل های هوشمند نیز می توانند به سادگی، چنین مهمی را محقق کنند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۲۰:۰۲    
بوریس جانسن وزیر خارجه انگلیس از ایران و روسیه خواست تا به حل بحران سوریه کمک کنند و به ویژه اوضاع بحرانی شرق حلب خاتمه داده شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۲۰:۰۰    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور فرونشست زمین در اطراف تهران را عاملی دانست که سبب تشدید خسارت های احتمالی ناشی از زمین لرزه در این شهر خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۸    
آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به سوالی درخصوص دلایل صلح امام دوم شیعیان با معاویه توضیحاتی داده اند که در ادامه آن را می خوانید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۸    
در تحولی دیگر ، همزمان با تشدید تنش ها در مناسبات آمریکا و فیلیپین ، رئیس جمهور فیلیپین اعلام کرد مانیل با دونالد ترامپ نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همکاری خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۶    
یک مقام امنیتی عراقی گفت با کشته شدن تمام عناصر نفوذی به شهر سامراء در شمال بغداد، منع آمد و شد در این شهر لغو شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۴    
بازار اختلالات اینترنتی این روزها داغ است و به نظر می رسد این بار گریبان بازی کلش آف کلنز را گرفته که البته بنیاد ملی بازی های رایانه ای رفع این مشکل را به آینده ای نزدیک موکول کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۲    
آیت الله سید محمد نقی شاهرخی نماینده سابق مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در بیمارستان قم درگذشت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۲    
وزیر نفت برای شرکت در صد و هفتاد و یکمین نشست اوپک بامداد فردا (سه شنبه، 9 آذر) تهران را به مقصد وین ترک می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۰    
دولت کویت استعفای خود را تقدیم امیر کشور کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۸    
مشاور رسانه ای رییس جمهور سابق دو گزینه احتمالی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری 96 را نام برد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۰    
علیرضا منصوریان هم از جمله چهره هایی است که در بازی ایران و استرالیا حضور داشت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۹:۳۸    
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور در هشت توئیت که با عنوان عدالت خانه و مشورت خانه منتشر کرد، نسبت به ماجرای تلاش نمایندگان برای جلب شبانه نماینده مردم تهران در مجلس واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۹:۲۸    
مهدی طارمی گرچه گلزن خوبی است، اما در شش ماه گذشته حاشیه های زیادی برای تیمش ایجاد کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۹:۲۰    
به گزارش شفاف، لژیونرهای ایرانی لیگ برتر روسیه عملکرد خوبی تا پایان هفته پانزدهم این رقابت ها از خود نشان دادند. ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۹:۱۶    
رئیس بخش تسلیحات و خریدهای نظامی وزارت دفاع کویت از تشکیل کمیته ای برای پیگیری اجباری کردن خدمت نظامی در این کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۹:۰۲    
عضو شورای شهر می گوید: به یاشار سلطانی گفتم "نه مالک این پلاک ثبتی هستم نه بهره بردار."، فهمید دروغ است؛ ولی گفت "من اسامی را می زنم شما تکذیب کن!" ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۸:۵۸    
محسن مهدیان
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۸:۵۴    
حسین دهباشی
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۸:۴۶    
دکتر سید محمد حسینی *
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۸:۳۲    
عکس های مهم امروز را می توانید در قاب شفاف ببینید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۶    
سیدعلیرضا واسعی
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۰    
دلار آمریکا با ادامه روند افزایشی روزها و هفته های اخیر، در ابتدای هفته جاری نیز از مرز 3800 تومان هم عبور کرد تا بالاترین نرخ را در سال جاری ثبت کرده باشد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۰    
بلومبرگ نوشت: در صورت عدم توافق اوپک، قیمت نفت که اکنون در سطح 47 دلار قرار دارد ممکن است مجددا رقم 30 دلار را که در ماه ژانویه تجربه کرد مجددا تجربه کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۸:۱۸    
نیروهای شورشی مورد حمایت آمریکا در سوریه در جریان حمله ای مخفیانه به یک مقر تروریستی وابسته به داعش توانسته ند مجموعه ای از اسناد محرمانه مربوط به توطئه های تروریستی این گروه علیه اروپا را به دست ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۸:۱۶    
پریت بهارا، دادستان منطقه منهتن نیویورک، که اصلی ترین شاکی رضا ضراب، تاجر ایرانی است مدعی شد ضراب از داچ بانک و بانک آمریکا کلاهبرداری کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۸:۱۲    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: عده ای برای توسعه عیاشی های خود راه را در این می دانند که دست به دست استکبار دهند و می خواهند تز "توسعه تعامل با جهان" را در کشور پیاده کنند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۸:۰۸    
مصاحبه با شهریار فوتبال ایران و جهان از هر دری که باشد، خواندنی است. به ویژه اینکه این روزها متقاعدکردن دایی برای حرف زدن، کار سختی است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۷:۵۲    
به گزارش شفاف ، در سالروز رحلت پیامبرگرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) پیکر مطهر دو شهید گمنام در محله نعمت آباد تشییع و به خاک سپرده شد. منبع: ایکنا
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۷:۱۴    
پدر یک دانش آموز در شهرستان لارستان استان فارس اعلام کرد فرزندم را مدیر یک مدرسه کتک زده است که مدیر آموزش و پرورش لارستان در این زمینه گفت: موضوع به صورت جدی در حال پیگیری است و در صورت تائید ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۶:۵۶    
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: سرمایه گذاری در حمل و نقل هوایی ضروریتی ندارد اما باید کم و کاستی های حمل و نقل ریلی را برطرف می کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۶:۵۴    
کارشناسان حوزه حمل و نقل ریلی معتقدند در حادثه برخورد دوقطار در ایستگاه هفت خوان، اجرای ناقص سیستم کنترل اتوماتیک قطار نقش موثری داشته و خطای انسانی مزید بر علت شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۶:۴۴    
طَبق را برداشت و با چهره اندوهناک و چشم گریان پیش صاحبانش آمد. در جواب آنها آهی سرد از دل پر درد کشید و گفت: من سالها دنبال گمشده ای می گشتم و به خاطر پیدا کردن او ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۶:۳۸    
دیوان عدالت اداری با شکایت 19 داوطلب کنکور، بندهایی از دفترچه آزمون سراسری سال 95 را ابطال کرد که اجازه نمی داد افرادی که قبلاً با استفاده از امکانات دولتی، تحصیلات خود را در رشته ای تمام کرده اند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۶:۳۰    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت، هوای پایتخت همچنان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد .
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۶:۱۶    
10 سال پیش در چنین روزی فابیو کاناوارو توپ طلای مجله فرانس فوتبال را تصاحب کرد، او تا امروز تنها مدافع تاریخ است که این جایزه را به دست آورده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۴۸    
مربی بدنساز پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه برخی بازیکنان تنبل و تن پرور عنوان کردند تمرین در تپه منسوخ شده است گفت: بازی با صبا نشان داد که استقلال مشکل بدنسازی دارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۴۶    
پست اینستاگرامی سردار آزمون بعد از گلزنی مقابل آنژی.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۴۴    
رییس فدراسیون فوتبال گفت: درخصوص اعتراض ما به AFC و پست کفاشیان در این نهاد باید بگویم که توقع ما از کفاشیان ادامه همان موضعی است که فدراسیون داشته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۰    
یک روان شناس گفت: رضایت شغلی افراد مسئله بسیار مهمی است و مسئولین و مدیران برای افزایش کارایی افراد و پیشرفت جامعه باید به آن اهمیت فراوانی بدهند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۸    
هرساله به مناسبت 28 صفر مردم استان فارس و برخی از استانهای همجوار نذری های خود را به شکل طبخ آش سبزی 80 تنی (بزرگترین آش جهان) در شیراز به مردم ارائه می کنند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۴    
آیا می دانستید برخی غذاهای خاص هستند که با قرار گرفتن در مایکروفر برای گرم شدن ممکن است سمی شوند؟ در این مقاله می خواهیم این غذاها را به شما معرفی کنیم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۶    
جعده همسر امام حسن(ع) که نفاق را از پدرش به ارث برده بود، در آرزوی همسری یزید دست به عمل شومی زد و امام حسن مجتبی(ع) با به وسیله سم به شهادت رساند تا بدترین زن در خانه بهترین مرد آن روزگار لقب بگیرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۶    
شهروندان ساکن سویینی، روستایی در کشور اسکاتلند با دیدن یک صحنه تصادف عجیب گیج شده بودند و از خود می پرسیدند که رانندگان آن چگونه این کار را انجام داده اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۴    
یک موسسه مستقر در ترکیه که تحت نام اقدام های فرهنگی در امور قومیتی ضد ایرانی فعالیت دارد، اتهاماتی را علیه ایران مطرح کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۲    
از سر شب معرکه گرفته که "از دستشان گریختم." دوران بزن و در رو احتمالا گذشته است. ایشان شاکی خصوصی دارد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۰    
ترافیک در جاده هراز نیمه سنگین است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۸    
اگر شما هم مانند بسیاری از افراد در اثر فرا رسیدن فصل پاییز دچار احساس کسالت و خستگی می شوید می توانید با استفاده از تفریحاتی ساده و ارزان از این فصل برگ ریزان لذت ببرید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۶    
بر اساس توافق صورت گرفته میان مقامات وزارت خارجه روسیه و ایران، صدور روادید برای گردشگران دو کشور از سال 2017 لغو خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۴    
گاهی حیوانات در یادگیری استعداد عجیبی از خود نشان می دهند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۰    
برای برطرف کردن چروک های تشکیل شده روی پوست چه می توان کرد؟
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۶    
بارداری چند قلویی برخی علامت های متفاوتی با بارداری تک قلویی دارد همچنین خطراتی جنین های چند قلو را تهدید می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۴    
صفحه اینتساگرام منتسب به رهبر معظم انقلاب تصویری از ایشان را در لباس سپاه منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۲    
دانشمند آمریکایی با در کنار هم گذاشتن IQ و دستاورد های تمام افراد باهوش تاریخ، به لیستی از باهوش ترین ها رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۸    
براساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی با توجه به افزایش دما خطر ریزش برف و ایجاد بهمن در برخی ارتفاعات البرز دور از انتظار نیست.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا وارز گفت:برخی از فروشگاههای مجازی اقدام به فروش کالاهای غیرقانونی می کنند که این مشکل باید با همکاری نهادهای مرتبط برطرف شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۴    
بر اساس تحقیقات، مصرف زیاد نوشیدنی های گازدار که به عنوان نوشیدنی های کم کالری و یا نوشیدنی های رژیمی به فروش می روند، اضافه وزن و چاقی را به دنبال خواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۴    
نایب قهرمان بازی های آسیایی اینچئون تصمیم دارد در کلاس های مربیگری بدنسازی شرکت کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۰    
با یافتن جفت روحی خود بهترین زندگی را بدست می آورید، زیرا با قرار گرفتن در کنار وی همیشه شاد هستید و می توانید قوانین نوشته شده اجتماعی را دور بزنید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۲۴    
یک متخصص تغذیه گفت:اسید لاکتیک موجود در لبنیات به کاهش اضطراب و استرس کمک کرده و باعث آرامش در افراد می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۲۴    
رامبد جوان ضمن اعلام زمان پخش خندوانه از شب یلدا نوشت: نگران نباشید؛ جناب خان به خندوانه برمی گردد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۸    
ترس ، هراس و تردید از ازدواج،از نمونه مخاطراتی محسوب می شود که برخی از جوانان با شدت و ضعف هایی با آن مواجه هستند،پدیده ای که می توان از آن به عنوان یکی از چالش ها و تهدیدات جدی نظام خانواده یاد کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۴    
بر اساس آمار گمرک در 7 ماه منتهی به مهر ماه سال جاری، بیش از 6 هزارو 499 تن ضایعات باطری وارد کشور شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۲    
نوزده سال پیش در چنین روزی اتفاقی تاریخی برای فوتبال کشورمان رقم خورد که هر ورق آن تداعی خاطره ای شیرین برای مردم ایران است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۶    
یک متخصص پوست و مو گفت: با روش های ساده و تغییر در سبک زندگی می توان پوست شادابی داشت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۸    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: در زمان سرماخوردگی برای جلوگیری از انتقال عفونت باید از ظروف یکبار مصرف، دستمال کاغذی و وسایل شخصی استفاده کنید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۶    
مشاور نظامی فرماندهی کل قوا گفت: حضور رزمندگان اسلام در عراق و سوریه برای دفاع از حریم اهل بیت ستودنی و قابل ارزش و احترام است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۴    
استاندار خوزستان با اشاره به افزایش شمار شهدای خوزستانی انفجار تروریستی حله به 52 شهید، از برنامه ریزی برای برگزاری مراسم تشییع این شهدا در روز چهارشنبه هفته جاری در اهواز خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۲    
صلح امام حسن (ع) به عنوان یکی از مهمترین و چالشی ترین بحث های تاریخ تشیع شناخته می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۲    
سهمیه رسمی ایران در جام باشگاه های آسیا 2+2 است اما امسال پرسپولیس جایگزین تیم عراقی می شود و به صورت مستقیم به این بازی ها صعود می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۰۱:۵۸    
اوقات خوش با کتاب؛امانت ببرید، پس بیاورید و یا نگه دارید.شما هم می توانید کتاب جدیدی را اضافه کنید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۰۱:۵۶    
همایون شجریان در استرالیا کنسرت هوای گریه را اجرا کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۰۱:۵۶    
مراسم ختم پدر مرتضی تمدن استاندار سابق تهران عصر امروز با حضور جمعی از شخصیت های سیاسی کشور در مسجد نور تهران برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۰۱:۵۴    
دادستان کل کشور در راس یک هیات قضایی به منظور شرکت در اجلاس دادستان های کشورهای عضو سازمان شانگهای به چین سفر کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۰۱:۵۴    
جسد یخ زده دو کوهنورد مالزیایی در دماوند کشف شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۰۱:۵۲    
مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد پاره کردن و لغو توافق هسته ای ما را منزوی می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۰۱:۵۰    
مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا با تأکید بر اینکه سعودی ها به کمک آمریکا در منطقه اقدام به جنایت می کنند، گفت: سعودی ها با پول نفت در منطقه به ترویج وهابیت می پردازند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۰۱:۴۸    
دختران یک دبیرستان در شهرستان عجب شیر به صورت داوطلبانه و خودجوش کلاس درس آمادگی دفاعی خود را مخصوص بافت شال و کلاه برای مدافعان حرم کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۰۱:۴۲    
تجمع مقابل منزل محمود صادقی دقایقی پیش پایان یافت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۰۱:۳۶    
دانشمندان استرالیایی یک گام به تولید واکسن برای ویروس مرگبار HIV نزدیک شده اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۰۱:۳۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت:آبگرمکن بدون دودکش جان جوان 24 ساله را گرفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۰۱:۲۸    
فشار خون از جمله شایع ترین بیماری ها در دنیا می باشد که مردم را گرفتار می کند. در آخرین تقسیم بندی پزشکی، فشار خون نرمال 120/ 80 میلی متر جیوه می باشد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۰۱:۲۴    
در اینکه مقصود از اول المسلمین (نخستین مسلمان) چیست، میان اندیشمندان اسلامی سه نظر وجود دارد که به نظر می رسد دیدگاه علامه طباطبایی(ره) صحیح تر از دیگران است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۰۱:۲۰    
آیت الله سید محمد نقی شاهرخی یار دیرین امام و رهبری و نماینده اسبق مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در سن 82 سالگی بر اثر عارضه مغزی در قم دار فانی را وداع گفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۰۱:۱۴    
ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای مقاومت، منطقه الهلک در بخش شرقی شهر حلب را پاکسازی کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۰۱:۱۰    
معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تعطیلات چند روزه پیش رو گفت: ترافیک مسیرهای خروجی(معابر اصلی و بزرگراهی) پایتخت درحال حاضر سنگین و پرحجم است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۰۱:۰۶    
زن تحت تعقیب، از ترس پلیس به رودخانه سرد پناه برد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۰۰:۴۰    
اپراتور دوم ارتباطی ساعاتی بعد از قطع دسترسی مشترکانش به اینترنت، بیانیه داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۰۰:۳۰    
نیروهای یمنی قایق های جنگی وابسته به ائتلاف عربی تحت رهبری عربستان سعودی را هدف قرار دادند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۰۰:۲۲    
روز حادثه که شیشه مصرف کرده بودم با نیرنگ همدستم دست به این کار کثیف زدم.