شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۱May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 22 تیر 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 تیر 1396 شفاف 2 تیر 1396 شفاف 3 تیر 1396 شفاف 4 تیر 1396 شفاف 5 تیر 1396 شفاف 6 تیر 1396 شفاف 7 تیر 1396 شفاف 8 تیر 1396 شفاف 9 تیر 1396 شفاف 10 تیر 1396 شفاف 11 تیر 1396 شفاف 12 تیر 1396 شفاف 13 تیر 1396 شفاف 14 تیر 1396 شفاف 15 تیر 1396 شفاف 16 تیر 1396 شفاف 17 تیر 1396 شفاف 18 تیر 1396 شفاف 19 تیر 1396 شفاف 20 تیر 1396 شفاف 21 تیر 1396 شفاف 22 تیر 1396 شفاف 23 تیر 1396 شفاف 24 تیر 1396 شفاف 25 تیر 1396 شفاف 26 تیر 1396 شفاف 27 تیر 1396 شفاف 28 تیر 1396 شفاف 29 تیر 1396 شفاف 30 تیر 1396 شفاف 31 تیر 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۳:۳۰    
بسیاری از اشیای گرانقیمت و کمیاب در مکانهایی پیدا شده اند که هیچ کسی فکرش را هم نمی کرده است. برخی از آنها میلیون ها دلار ارزش دارند که در خانه های متروک و یا در محل خالی کردن زباله ها پیدا شده اند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۴:۳۴    
بر اساس اطلاعات و آمار یکی از پرطرفدارترین بخش های اقتصادی که هر روز هم به طرفداران آن اضافه می شود صنعت گردشگری است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۶    
بزرگ ترین کوه یخی جهان به نام لارسن سی از قطب جنوب جدا شد. تغییرات آب و هوایی و گرم شدن زمین از اصلی ترین دلایل جدا شدن کوه یخی لارسن سی به حساب می آید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۶    
چان هائو شان 19 ساله جوان ترین پزشک مالزیایی است که سال آینده از یکی از دانشگاه های این کشور جنوب شرق آسیا فارغ التحصیل می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۴۲    
یک کارشناس ارشد مشاوره خانواده رفتار جرات مندانه را بهترین راهکار در مدیریت دعوای زوجین دانست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۲:۳۲    
معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: نرخ بیکاری در 13 استان کشور کاهش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۲:۲۶    
رئیس سازمان بهزیستی در واکنش به مرگ آتنا از تشکیل کمیته ای ویژه برای ریشه یابی علل وقوع پدیده های زشت اجتماعی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۷:۵۰    
برای این که بدانیم تنبلی در مغز استخوان چگونه به وجود می آید، ابتدا لازم است با وظیفه مغز استخوان آشنا شویم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۱:۰۰    
بعد از 73 سال قوانین پلیس پاکستان به ویژه پلیس ایالت پنجاب عوض می شود و سن استخدام از 22 الی 25 سال به 18 سال و سن بازنشستگی از 60 به 50 سال تغییر می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۲:۳۶    
یک مقام مسئول با اشاره به توقیف یک محموله خرمای عربستانی توسط ماموران گمرک گفت: این محموله شامل یک هزار و 237کارتن بوده که هریک محتوی 12 بسته نیم کیلویی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۲:۳۴    
سازمان لیگ فوتبال ایران با تعویق زمان برگزاری دیدار سوپرجام مخالفت کرد. این در حالی است براساس اعلام مسئولان برگزاری دربی در آلمان، انجام این بازی قطعی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۲:۲۶    
کمیته انضباطی AFC بعد از تشکیل جلسه 3 نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا را جریمه کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۲:۲۰    
در حالی که میزان فروش خودرو پژو در چین و اروپا به شدت کاهش یافته اما به لطف از سرگیری خریدهای ایران آمار فروش این خودرو رشد 2.3 درصد پیدا کرده است،
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۲:۱۴    
رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: پیروزی اقای روحانی در انتخابات مدیون جریان اصلاح طلب است و انتظار این است رئیس جمهور در تشکیل کابینه از نظر مشورتی شورای عالی استفاده کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۲:۰۸    
ارتش سوریه و نیروهای متحدین مرحله دوم عملیات الفجر الکبری را درحالی آغاز کردند که در اولین گام موفق به آزادسازی میدان نفتی الهیل شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۰:۲۲    
جمعی از چهره ها با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامشان نسبت به این اتفاق ناگوار واکنش نشان دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۰:۱۶    
مطالعات جدید محققان نشان می دهد آن دسته از مردانی که قد بلند یا اضافه وزن دارند بیشتر احتمال دارد به سرطان پروستات مبتلا شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۰:۱۴    
انکوباتور های موجود برای حمل و نقل نوزادان بیمار دستگاه هایی سنگین و نیازمند به برق هستند، اما اختراعی منحصر به فرد این مشکلات را برطرف می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۰:۱۲    
فقر آهن تنها باعث احساس خستگی مزمن نمی شود بلکه می تواند در عملکرد یکی از مهم ترین اعضای بدن در دوران سالمندی اختلال ایجاد کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۰:۱۰    
سازمان های خصوصی در دنیا با شعار انتقال مردم به سیاره مریخ و سهیم شدن در منافع ناشی از حفاری معادن مریخ طرفدار پیدا کرده و در حال جمع آوری منابع مالی هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۰:۰۶    
بزرگترین همبرگر جهان با وزن 813 کیلوگرم در شهر میشیگان تهیه شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۰:۰۰    
برخلاف افت قیمت دلار، روز چهارشنبه سکه تمام بهار آزادی در مسیر افزایشی قرار گرفت و با 2 هزار تومان رشد به قیمت یک میلیون و 214 هزار تومان رسید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۸:۲۶    
اخیرا برندگان هشتمین دوره مسابقات سالانه عکاسی آئودوبن که بیش از 5500 عکس را در سه دسته شکست دادند، اعلام شده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۸:۲۰    
آثار جان کمپبل در نگاه اول حکاکی های چوبی به نظر می رسد. اما آنچه می بینید چوب نیست بلکه یک هسته آواکادو است که توسط هنرمند به توتم و آویز تبدیل شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۶    
رضا کیانیان آخرین پست اینستاگرامی خود را به اشتراک گذاشت، او نوشته است قصد دارد مدتی از دنیای مجازی دور باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۴    
یکی از شرکت های حاضر در رقابت جایزه ایکس ماه که توسط گوگل راه اندازی شده قصد دارد تا سال 2020 پایگاه و عملیات حفاری در ماه راه اندازی کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۲    
سومین بسته الحاقی بازی محبوب Mafia 3 با نام Sign of the Times در تاریخ 25 جولای سال میلادی جاری (3 مرداد ماه 96) برای تمامی پلتفرم ها منتشر خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۸:۰۰    
رئیس اتحادیه بستنی و آبمیوه درباره مصرف بستنی های فله ای تولید شده در واحدهای بدون پروانه هشدار داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۷:۳۰    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به رشد فناوری اطلاعات و محصولات و خدمات مبتنی بر تکنولوژی گفت که اگر به همین نحو پیش برویم شاید برخی مشاغل کنونی نظیر رانندگی نیز تا چند سال آینده با ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۰    
فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 469 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز سراوان خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۰    
قانون ها برای این ساخته شده اند که ما انسان ها با اجبار برخی رفتارها بتوانیم در یک جامعه کارآمد در کنار همدیگر زندگی کنیم. اما بعضی قانون ها هم هستند که اصلا منطقی به نظر نمی رسند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۴    
امام علی (ع) در این حکمت ها به موضوعات اخلاقی ، اجتماعی و تربیتی می پردازد
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۲    
امروز 22 تیرماه سالروز در گذشت حمید سمندریان کارگردان تئاتر، مدرس و مترجم است. به همین بهانه نگاهی به میراث برجای مانده از این هنرمند فرهیخته که برخی وی را به نام پدر تئاتر ایران می شناسند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۰    
معاون داخلی بازرگانی دولتی گفت: با وجود ذخایر کافی روغن خام و سیر نزولی قیمت های جهانی موافق افزایش قیمت این محصول در بازار نیستیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۴    
بر اساس اخبار منتشر شده، قرار است سامسونگ تا یک ماه دیگر از گلکسی نوت 8 رونمایی کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۰    
یک نوار ویدئویی به تازگی منتشر شده است که دونالد ترامپ را در ضیافت شام سال 2013 با خانواده آذربایجانی-روس نشان می دهد که بعدها اطلاعاتی را درباره هیلاری کلینتون در اختیار خانواده ترامپ قرار دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۴    
نیروهای هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی و انگلیس در آب های فلسطین اشغالی رزمایش سه روزه برگزار کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۰    
نظامیان رژیم صهیونیستی در جدیدترین اقدام خود به دفتر شبکه قدس در کرانه باختری حمله ور شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۰    
چندی پیش شرکت الکترونیک آرتز جزئیات نسخه بتای عمومی بازی مورد انتظار Star Wars Battlefront 2 را با طرفداران این مجموعه به اشتراک گذاشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۸    
نخست وزیر انگلیس که در انتخابات اخیر به دلیل شکست حزبش در کسب نصف کرسی های پارلمان مجبور شد دولت ائتلافی تشکیل دهد، گفته است برنامه ای برای استعفا ندارد .
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۶    
تعدادی از وزرای اطلاع رسانی کشورهای عضو اتحادیه عرب با تشکیل کمیته پیگیری شکایت ها از شبکه قطری الجزیره موافقت کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۴    
مقامات امنیتی قرقیزستان از بازداشت یکی از اعضای فعال عضو سازمان تروریستی داعش که به تازگی از سوریه به این کشور بازگشته خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۰    
رئیس سومین کنفرانس بین المللی انقلاب چهارم صنعتی گفت: نیروی انسانی دانش آموخته از دانشگاههای کشور ، به عنوان متخصصان دو حوزه فرهنگی واقتصادی باید نقش اصلی را در انقلاب چهارم صنعتی ایفا کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۰۸    
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع تاجیکستان گفت: مبادلات تجاری این کشور و ازبکستان از اوایل سال 2017 میلادی بیش از 46 میلیون دلار برآورد شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۰۶    
نیروهای امنیتی پاکستان با ارسال نامه به پلیس کویته و کراچی نسبت به عملیات تروریستی طالبان برای فراری دادن همدستانشان از زندان هشدار دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۰۴    
وزارت خارجه آمریکا با فروش 3.9 میلیارد دلار سامانه های دفاع هوایی پاتریوت به کشور رومانی موافقت کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۲    
گروه تروریستی داعش پس از آنکه موصل را کاملا از دست داد، شهر تلعفر در شمال غرب عراق را به عنوان یک ولایت مستقل اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۰    
حسین نواز فرزند نواز شریف نخست وزیر پاکستان با پرواز شماره 615 راهی انگلیس شد؛ این در حالی است که حسن نواز فرزند دیگر نواز شریف قبل از این کشور را ترک کرده و در لندن به سر می برد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۸    
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی پس از سفر به استانبول از امضای توافق تاسیس خط لوله مشترک ترکیه و اسرائیل تا پایان سال جاری خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۶    
سخنگوی وزارت خارجه گفت که ظریف برای شرکت در نشست مجمع عالیرتبه سیاسی سازمان ملل و رایزنی با مقامات حاضر در این نشست بامداد امروز (پنجشنبه) راهی نیویورک شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۴    
ارتش رژیم صهیونیستی که از سال 2006، سنگین ترین شکست خود از مقاومت را متحمل شد، برای جایگزینی ربات ها به جای چارپایان شُترسانی مثل لاما تلاش کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۲    
وزیر آموزش و پرورش گفت: اعتقاد داریم اگر در بکارگیری نیروها در آموزش و پرورش حساسیت نداشته باشیم و شایستگی ها را در نظر نگیریم قطعاً به نظام تعلیم و تربیت آسیب زده ایم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۸    
شاه اسپانیا که در سفری رسمی به انگلیس سفر کرده در جمع مجلس اعیان انگلیس خواستار همکاری دو کشور برای یافتن راه حلی در موضوع جبل الطارق شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۶    
نیروی هوایی عربستان روز گذشته 20 بار به دو منطقه حرض و میدی استان حجه واقع در غرب یمن حمله کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۴    
شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز در اقدامی به دلیل اختلافات پیش آمده، به شراکت با شرکت های هواپیمایی قطر و امارات پایان داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۲    
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت که پرداخت به موقع حق بیمه ها از سوی کارفرمایان ضامن اجرای تعهدات این سازمان است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۲    
پارلمان تاجیکستان قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن کنترل دولت بر اینترنت افزایش می یابد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۰    
رئیس کمیته دین و مراسم ملی تاجیکستان گفت: اولین گروه حجاج تاجیک برای انجام مناسک حج 16 آگوست برابر با 25 مرداد به عربستان اعزام می شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۸    
منابع عراقی از انفجار انتحاری در مقر الحشد العشائری در استان الانبار و کشته شدن چندین نفر خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۴    
دولت پاکستان هرگونه تجمع بالای پنج نفر یا هرگونه راهپیمایی و تظاهرات در اماکن عمومی و معابر پایتخت را ممنوع اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۴    
گوشی HTC U11 با تمامی نقاط قوت و ضعفش به بازار های جهانی عرضه شد. طرفداران این گوشی انتظار دارند HTC U12 با بهبود نقاط ضعف U11 وارد بازار شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۲    
درپی آتش سوزی و انفجار در انبار مهمات ارتش ترکیه در جنوب این کشور، 10 نظامی زخمی شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۰    
تحت تدابیر امنیتی شدید ارتش لبنان، صدها آواره سوری در این کشور به عسال الورد در ریف دمشق منتقل شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۶    
رئیس سازمان حج و زیارت به حجاج نیز توصیه کرد: افزون بر مواد و دارو های قید شده در فهرست ممنوعه کشور عربستان ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۲    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفت: به نسبتی که بتوانیم مؤلفه هایی همچون کیفیت، قیمت و اصول درست تجارت خارجی را در بازار عراق رعایت کنیم، می توانیم در این بازار ماندگار باشیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۰    
یک تحلیلگر سیاسی روس بر این باور است که واشنگتن سعی می کند تا نقش مهم ایران در آزادسازی شهر موصل در شمال عراق را خنثی کرده و آن را تحت تاثیر قرار دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۴    
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: نیمی از ظرفیت صندلی های اتوبوس های کشور خالی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: با توجه به ارزش ریالی محموله سیگار قاچاق کشف شده، متخلفان چهار میلیارد و 400 میلیون ریال جریمه شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۸    
بمب کبالت نوعی سلاح هسته ای است که برای تولید مقادیر زیاد ریزش رادیواکتیو طراحی شده است و هدف آن آلوده کردن یک ناحیه ی بزرگ با ماده ی رادیواکتیو است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۰    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این مدت تمرینات سنگینی را برای حضور در سوپرکاپ انجام داده ایم و به نظرم این درست نیست که بخواهند این بازی را لغو کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۶    
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: بیان می کنند که مشکل اصلی تحریم ها است و باید از بین برود، ولی تحریم ها ماند و بیکاری و نداری مردم بیشتر شد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۰    
38 افسر بازنشسته ارتش آمریکا در نامه ای به دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا به وی درباره پیگیری سیاست تغییر نظام حاکم ایران هشدار دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۸    
ستاره شناسان پس از بررسی اکتشافات اخیر خود، به اتفاقی نادر در کیهان دست یافتند: دو سیاره که به دور هم می چرخند
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۲    
قانون گذاران دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارند روز چهارشنبه نسخه جدیدی از طرح تحریم ایران و روسیه را معرفی کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۰:۱۸    
آنه ماری شیمل از اندیشمندانی بود که آثار متعددی درباره اهل بیت(ع) تألیف و ترجمه کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۰:۱۴    
طبق گزارش جدید تحقیقاتی، در موش های تغذیه شده با رژیم غذایی غربی که سرشار از چربی و قند هستند، ابتلا به التهاب کبدی بخصوص در موش های نر بیشتر مشاهده شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۰:۱۰    
طبق گزارش جدید محققان، تغییرات بینایی ممکن است از علائم اولیه بیماری پارکینسون باشند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۸    
دانشمندان دانشگاه استنفورد برای نخستین بار موفق به تولید نسخه فوق متراکمی از یخ موجود در اعماق قمرهای یخی شدند.