یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۳May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 31 مرداد 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 مرداد 1396 شفاف 2 مرداد 1396 شفاف 3 مرداد 1396 شفاف 4 مرداد 1396 شفاف 5 مرداد 1396 شفاف 6 مرداد 1396 شفاف 7 مرداد 1396 شفاف 8 مرداد 1396 شفاف 9 مرداد 1396 شفاف 10 مرداد 1396 شفاف 11 مرداد 1396 شفاف 12 مرداد 1396 شفاف 13 مرداد 1396 شفاف 14 مرداد 1396 شفاف 15 مرداد 1396 شفاف 16 مرداد 1396 شفاف 17 مرداد 1396 شفاف 18 مرداد 1396 شفاف 19 مرداد 1396 شفاف 20 مرداد 1396 شفاف 21 مرداد 1396 شفاف 22 مرداد 1396 شفاف 23 مرداد 1396 شفاف 24 مرداد 1396 شفاف 25 مرداد 1396 شفاف 26 مرداد 1396 شفاف 27 مرداد 1396 شفاف 28 مرداد 1396 شفاف 29 مرداد 1396 شفاف 30 مرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۴    
پیش بینی می شود که در نسل آینده هواپیماها، دیگر خبری از کابین خلبان نباشد و هدایت هواپیما به هوش مصنوعی (AI) سپرده شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۰۰    
نیروهای الحشد الشعبی در ادامه عملیات آزادسازی تلعفر موفق شدند محله الجزیره را از چنگال داعش رها کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۲    
یک مقام مسئول در سازمان غذا و دارو در ارتباط با نامه صادر شده این سازمان درباره محصولات شرکت 5040 گفت: این نامه درباره یک محصول مشخص صادر شده و کلیات محصولات مربوط به این سایت بلامشکل است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۴    
سرلشکر جعفری در حکمی سردار مجید خراسانی را به سمت مدیر عامل بنیاد تعاون سپاه منصوب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۰    
معاون بانک مرکزی با تاکید بر اینکه با هرگونه دور زدن بخشنامه جدید نرخ سود از سوی بانکها به شدت برخورد می شود، گفت: خودروسازان باید نرخ 18درصد در پیش فروش های خود لحاظ کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۶    
لیبی بارگیری از بزرگترین میدان نفتی خود را متوقف کردند که جدیدترین اختلال در روند تولید و صادرات نفت این کشور به شمار می رود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۸    
وزیر تعاون، کار و تامین اجتماعی از استراتژی دولت برای افزایش قدرت خرید کارگران و بازنشستگان سخن گفت و اعلام کرد که 67 درصد حقوق بازنشسته ها از تورم پایین تر افتاده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۸    
نتایج آزمون EPT مرداد ماه اعلام شد و کلیه داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی English.iau.ac.ir از نتیجه این آزمون آگاهی یابند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۲    
مدیر اورژانس 115 گیلان از نجات جوان 25 ساله عراقی که در پی سقوط پاراگلایدر در ساحل رودسر مصدوم شده بود، خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۲    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۲    
نخستین جلسه شورای پول و اعتبار در دولت دوازدهم، عصر امروز با حضور وزرای جدید کابینه در ساختمان بانک مرکزی تشکیل شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۶    
کشف یک بسته مشکوک، درهای کاخ سفید را بست هنوز اطلاعی در مورد منشا این بسته منتشر نشده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۲    
عصر دیروز فرمانده معظم کل قوا طی حکمی امیر سید عبدالرحیم موسوی ضمن ارتقای درجه ی وی به سرلشکری به عنوان فرمانده جدید کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۸    
سه نهاد حقوق بشری در بحرین با انتشار گزارشی از اتاق های مرگ آل خلیفه برای شکنجه شهروندان این کشور پرده برداشتند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۶    
منابع خبری از وقوع سه انفجار در کابل پایتخت افغانستان خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۰    
رئیس کمیته مرکزی حج عربستان تاکید کرد که هیچ شروط خاصی در خصوص حجاج ایرانی در جریان مراسم حج وجود ندارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۶    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره کناره گیری یکی از کاندیداها از انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما آمار روز به روز را داریم و در این تصمیمی که گرفته شد، خودِ کاندیداها دخیل بودند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۶    
به راستی در کجای عالَم خلقت، از ازل تا ابد همتایی پیدا می شد برای فاطمه علیهاالسلام اگر علی علیه السلام نبود و کدام گل سرسبد آفرینش می توانست همسری علی علیه السلام را بپذیرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۲    
محمدحسین رستگار نگهبان بخشداری پیشین بود که امروز اشرار مسلح در حمله به بخشداری وی را به همراه یک بسیجی بلوچ به شهادت رساندند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۲    
زالو درمانی که در طب سنتی یکی از روش های پر طرفدار محسوب می شود، اگر اصولی استفاده نشود خطرات جبران ناپذیری را در پی دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۸    
31 سال پیش از دریاچه نایوس کشور کامرون گاز دی اکسید کربن منتشر شد که به موجب آن 1700 نفر از ساکنین اطراف دریاچه جان خود را از دست دادند تا دریاچه نیوس به نام دریاچه قاتل شهرت پیدا کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۴    
گاه برچسب قیمتی که روی برخی کالاها درج می شود با سود بالا همراه است؛ چراکه این کالاها در فروشگاه های بزرگ با تخفیف های 50 درصدی و حتی بالاتر فروخته می شوند که جای سوال دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۸    
سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر درنشست خبری با اشاره به تغییر الگوی مصرف موادمخدر در کشور عنوان کرد مصرف شیشه با افت 8 ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۶    
آقازادگی پدیده ای است معطوف به نمایش. هر چقدر خود آقا ها در ساختار سیاسی و اقتصادی تمایل به در چشم نبودن و حتی بعضا پنهان کاری دارند، آقازاده ها تمایل به شوآف و نمایش خود دارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۴    
تصاویر زیر عکس های آتلیه ای سربازان را نشان می دهد که در سال 1910 گرفته شده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۴    
رسانه های ترکیه ای از استفعای دسته جمعی شماری از فرماندهان عالی رتبه ارتش این کشور خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۴    
ماه ذی الحجه آخرین ماه قمری است که مناسبت های تاریخی بسیاری را در خود جای داده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۰    
جانشین رئیس اداره دامپزشکی هشترود با اشاره به عکسی که اخیراً در فضای مجازی با عنوان تولد بره عجیب الخلقه در هشترود گفت: این بره دو ماه پیش متولد شده بود و این موضوع تازگی ندارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۴    
50 سگ بدون صاحب و عقیم شده در محدوده پارک جنگلی تلو ر ها سازی شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۲    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف بیش از چهار تن کنجد پاکستانی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۰    
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: رینگ قمر بنی هاشم به چندین قطعه تبدیل شد که دو قطعه اصلی آن در مرحله بهره برداری قرار گرفته و باید گفت که با اجرای کامل این طرح کیفیت آب تهران افزایش چشم گیری ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۴    
دبیرخانه فراکسیون امید مجلس در بیانیه ای اعلام کرد که برخی اعضای این فراکسیون مسئولیت آرای منطقه ای و گروهی خود را در رأی اعتماد به وزرا بپذیرند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۲    
مدیر کل زندانهای استان تهران گفت: با تلاش های صورت گرفته آمار بیسوادی در زندانهای استان تهران به 41 نفر رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۴    
تیم بحران زده استقلال تهران که برای خروج از روند عدم نتیجه گیری و در پنجمین هفته لیگ برتر فوتبال مقابل پدیده به میدان رفته بود، سومین شکست فصل را متحمل شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۰    
وزیر دفاع آمریکا امروز (سه شنبه) در جریان سفر به عراق تاکید کرد که کشورش از حفظ تمامیت ارضی عراق حمایت می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۸    
رییس جمهور در پیامی به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، انتصاب وی را از سوی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۴    
بعد از گل دوم پدیده مشهد، هواداران خشمگین استقلال علیه سرمربی این تیم شعار دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۲    
یونیسف از افزایش چهار برابری استفاده گروه بوکو حرام از کودکان به عنوان بمب انسانی در شمال نیجریه در مقایسه با سال 2016 خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۸    
فرمانده ناوگان ایالات متحده آمریکا در اقیانوس آرام از کشف بقایای ملوانانی که در حادثه برخورد ناو آمریکایی با یک کشتی تجاری خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۸    
نیروهای نظامی عراقی توانستند در ادامه عملیات آزادسازی تلعفر پیشروی های گسترده ای انجام دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۴    
آهن، ماده ی معدنی است که مسئول حمل و نقل اکسیژن در سلول های قرمز خون و انتقال پیام های عصبی است. اگر آهن کافی در بدن نداشته باشیم، دچار کم خونی یا آنمی می شویم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۲    
عرق کردن کف دست و پا، مشکلی است که در بسیاری از افراد دیده می شود. برخی علت را مشکلات هورمون و غددی می دانند و برخی دیگر عقیده به توارثی بودن این مشکل دارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۰    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به زمان حذف دوره پیش دانشگاهی، گفت: دوره پیش دانشگاهی بر اساس مصوبه ای که داشتیم، حذف شد و تا پایان سال تحصیلی آینده نیز کلاس پیش دانشگاهی حذف می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۸    
معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اینکه بیش از 9هزار دانشجو تقاضای نقل و انتقال کرده اند، گفت: نتیجه نهایی این درخواست ها هفته اول شهریور ماه جاری اعلام می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۶    
مهلت انتخاب رشته مجدد داوطلبان آزمون سراسری سال 96 که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد هستند، ساعت 24 امشب 31 مردادماه پایان می یابد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۴    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این که چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور روز سوم شهریور برگزار می شود گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ماندگاری هوای گرم در کشور از بارش پراکنده در برخی مناطق کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۰    
یک جامعه شناس با اشاره به طرح حذف طلاق از شناسنامه زنان گفت: این طرح باعث می شود پدیده طلاق تبدیل به واقعه ای غیرحیاتی و بی اهمیت شود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۸    
کرد گل دومین مخدر مصرفی در کشور پس از تریاک است، پس از آن رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از افزایش کشفیات این ماده خبر داد و حالا از قیمت های نجومی این گل ها خبر رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۶    
معاون آموزشی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با اشاره به انواع فقر گفت: در فقر درآمدی، فردی فقیر محسوب می شود که سطح درآمدش پایین است و برای رفع نیازهای اساسی کفایت نمی کند؛ اما در فقر قابلیتی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۲    
رییس پلیس پایتخت از جمع آوری بیش از 600 معتاد متجاهر و دستگیری بیش از 150 نفر از خرده فروشان موادمخدر در 4 نقطه از پایتخت خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۸    
آدامس های جویده و رها شده در سطح خیابان ها در تمام شهرهای جهان مشاهده می شوند و در بسیاری از شهرها تلاش های مسئولان برای از بین بردن این زباله های چسبنده و سمج بی نتیجه بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۶    
رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با چرایی هجوم یکباره مگس های سفید به شهر تهران خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۴    
حجت الاسلام قرائتی انگشتر خود را به پاس زحمات قالیباف در حوزه های فرهنگی و ساخت و توسعه ی مساجد شهر تهران، به ایشان اهدا کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۲    
اگرچه تصورات و ذهنیات پزشکی، تاریخ و قدمتی چند هزارساله دارند و بسیاری از مفاهیم آن مثل سردی و گرمی به عقاید ایران باستان بازمی گردند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۰    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: زائران برای اخذ ویزا به مکان های بدون مجوز مراجعه نکنند و فقط از طریق دفاتر اعلامی از سوی نیروی انتظامی و سفارت عراق در ایران اقدام کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۰    
مسابقات خودرویی و موتوری داکار یکی از هیجان انگیزترین مسابقات در سطح دنیاست که در رده های مختلف موتوری برگزار می شود و رده کامیونی آن نیز از گذشته تا امروز طرفداران زیادی داشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۴    
شهردار شیراز گفت: خط سه متروی شیراز آماده کلنگ زنی است و امیدواریم شورای جدید و شهردار آینده ساخت این خط را که تکمیل کننده خط یک است به سرانجام برسانند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۰    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از هیات رئیسه مجلس درخواست کردند زمان حضور عکاسان مطبوعاتی در صحن پارلمان محدود شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۶    
اینترنت و شبکه اطلاعات ایران در چهار سال دولت تدبیر و امید به شدت در ایران فراگیر شده است؛ به طوری که نحوه ارتباط از چند سال گذشته تا کنون چنان تغییر کرده است که دیگر تصور انجام امور شخصی بدون ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۶    
پلیس فدرال آمریکا با برگزاری جلساتی با شرکت های بزرگ آمریکایی از ابتدای سال 2017 تاکید کرده که شرکت امنیتی روسی کاسپراسکای یک تهدید امنیت ملی است و نباید با آن همکاری شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۴    
میانگین بهای نفت خام سنگین ایران در بازارهای جهانی از ابتدای سال 2017 (12 دی 1395) تا پایان هفته منتهی به یازدهم آگوست (20 مرداد) به بشکه ای 49 دلار و 35 سنت رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۲    
بر اساس اعلام اداره خدمات درآمد داخلی آمریکا، حملات فیشینگ در این کشور برای فریب مالیات دهندگان در سال 2017 در مقایسه با سال قبل افزایش چشمگیری یافته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۰    
وزیر ارشاد دولت دهم رای نیاوردن حبیب الله بیطرف در مجلس را "غیرمنتظره" می داند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۸    
در جلسه اخیر ستاد بودجه، مدیران سازمان برنامه و بودجه بررسی و پیگیری لایحه بودجه 1397 را در دستور کار قرار دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۶    
صبح امروز حمله اشرار مسلح به بخشداری پیشین شهرستان سرباز از توابع استان سیستان و بلوچستان منجر به شهادت یک سرباز ناجا و یک نفر بسیجی شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۴    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات پسر محمدرضا عارف گفت: اگر پسر عارف نبود سروصدا نمی شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۰    
یکی از مسائل قابل توجه در رابطه با چهره های شاخص فوتبال ایران شغل دیگر آنها در خارج از میدان فوتبال است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۲    
در مراسم تودیع و معارفه وزیر دادگستری، حکم آیت الله آملی لاریجانی به آقای پورمحمدی به عنوان مشاور رییس قوه قضاییه توسط محسنی اژه ای ارائه شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۰    
بیمارستان ها و اورژانس های شلوغ پایتخت، نبود همراه سراهای کافی برای اقامت همراهان بیمارانی که به شهرهای بزرگی چون تهران و .. ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۶    
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 2 نفر مسلح به چاقو با یک دستگاه موتورسیکلت وارد بخشداری پیشین شهرستان سرباز در جنوب استان شده و یک سرباز وظیفه و یک شهروند را به شهادت رسانده و ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۴    
سازمان میراث فرهنگی در آستانه یک تغییر قرار دارد. تغییر مدیریت همچون هر تغییر دیگری در کنار همه دلنگرانی ها امید را هم به همراه دارد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۲    
پلیس در طرح ضربتی خود در دره فرحزاد تعداد زیادی از معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر را دستگیر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۰    
وزیر آموزش و پرورش طی نامه ای از رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس و عموم فرهنگیان تقدیر و تشکر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۸    
جمعی از بازنشستگان لشکری و مشتریان ایران خودرو در مقابل مجلس تجمع کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۸    
عضو هیأت رئیسه مجلس طرح بازنشستگی زودتر از موعد مشاغل قضایی غیرستادی را اعلام وصول کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص پرونده های مفتوح محمود احمدی نژاد در قوه قضائیه و حضور او در مجمع تشخیص، گفت: مسائل شخصی افراد از نظر قانونی به مجمع هیچ ارتباطی ندارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۸    
گوگل سرانجام سیستم عامل اندروید خود را به روز کرده و نسخه تازه آن موسوم به Oreo را عرضه کرد.، در ماه های اخیر برای اشاره به نام این سیستم عامل از عنوان Android O استفاده می شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص تغییرات ایجاد شده در تیم اقتصادی دولت و تعدد اعضای این تیم بیان داشت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۰    
در تازه ترین اظهارنظر رسمی از سوی یک مقام دولتی، پسوند فرهنگی در عنوان دو باشگاه بزرگ فوتبال کشور موجب خصوصی نشدن استقلال و پرسپولیس عنوان شده است!
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۶    
به دنبال برخورد یک ناوشکن آمریکایی و یک نفت کش در آب های سنگاپور که مفقود شدن 10 ملوان آمریکایی را در پی داشته ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۶    
چهار بازیکن الاهلی عربستان احتمال دارد در بازی امشب مقابل پرسپولیس دو کارته شوند و بازی حیاتی برگشت در امارات را از دست دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۴    
نماینده مردم ارومیه در مجلس به اظهارنظر لاهوتی نماینده لنگرود در مورد گلابی خوردن وی پاسخ داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۲    
نائب رئیس مجلس با اشاره به اصلاحیه ای در میزان آرای وزیر راه و شهرسازی در جلسه رای اعتماد گفت که میزان آرای موافقان آقای آخوندی 198 است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۸    
قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه 16 استان کشور یعنی حدود 60درصد مردم با بحران آب مواجه هستند، گفت: انتقال آب بهترین راهکار برای رفع بحران کم آبی در کشور است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۲    
سخنگوی نیروهای ائتلاف آمریکایی ضد داعش از پیشروی 250 کیلومتری نیروهای عراقی در این شهر خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۸    
دستورالعمل اجرایی شناسایی و تعیین تکلیف حساب های مطالبه نشده و مازاد (ریالی) ازسوی مقام ناظر پولی کشور ابلاغ شد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضرت امام مجمع تشخیص را برای بن بست شکنی در کشور بوجود آوردند که با وجود این مجمع هیچ چیز در کشور ما به بن بست برنخواهد خورد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۸    
مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور در گفت وگوی تلفنی با برنامه بامداد امروز نود درباره مسائلی که پیرامون به وجود آمده درباره بلیت فروشی به وجود آمده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۰    
مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح با صدور پیامی از رهبر انقلاب اسلامی به جهت انتصابش در سمت مشاورت رهبری تشکر و قدردانی کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۸    
به گزارش شفاف ، بسیاری از آمریکایی ها این کسوف کامل را رصد کردند. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هم از داخل کاخ سفید عینک به چشم این خورشیدگرفتگی را دید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۲    
رئیس مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به آمار سه درصدی استفاده از فیلترشکن در ترافیک اینترنت کشور، اظهار کرد: نگاه دولت کنونی به لیست سیاه فضای مجازی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۶    
علی کفاشیان می گوید قرارداد بلیت فروشی اینترنتی لیگ برتر را فدراسیون با معاونت فناوری ریاست جمهوری بسته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۴    
یک ضرب المثل قدیمی می گوید: هیچ گرانی بی حکمت نیست، هیچ ارزانی بی دلیل . هم اکنون کلان شهرهای ایران پر از برج های چند طبقه ای شده که به اصطلاح اجناس مارک دار خارجی را به فروش می رسانند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۸    
جهرمی در یک ماه گذشته با توجه به حاشیه هایی که به دلیل سابقه های امنیتی خود داشت روزهای پرتنش و سختی را پشت سر گذاشت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۴    
به گزارش شفاف به نقل از خراسان، بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مسئول ارشد اجرایی به وزارت راه و شهرسازی، اعلام شده است حسب تصمیم جدید شورای عالی اداری ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۲    
رئیس جمهور روسیه آناتولی آنتونوف را به عنوان سفیر جدید این کشور در آمریکا منصوب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۰    
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار ناشی از برخورد راکت به یک منطقه دیپلماتیک در کابل خبر دادند.
  • ۱