شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۱:۳۰May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 24 مرداد 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 مرداد 1396 شفاف 2 مرداد 1396 شفاف 3 مرداد 1396 شفاف 4 مرداد 1396 شفاف 5 مرداد 1396 شفاف 6 مرداد 1396 شفاف 7 مرداد 1396 شفاف 8 مرداد 1396 شفاف 9 مرداد 1396 شفاف 10 مرداد 1396 شفاف 11 مرداد 1396 شفاف 12 مرداد 1396 شفاف 13 مرداد 1396 شفاف 14 مرداد 1396 شفاف 15 مرداد 1396 شفاف 16 مرداد 1396 شفاف 17 مرداد 1396 شفاف 18 مرداد 1396 شفاف 19 مرداد 1396 شفاف 20 مرداد 1396 شفاف 21 مرداد 1396 شفاف 22 مرداد 1396 شفاف 23 مرداد 1396 شفاف 24 مرداد 1396 شفاف 25 مرداد 1396 شفاف 26 مرداد 1396 شفاف 27 مرداد 1396 شفاف 28 مرداد 1396 شفاف 29 مرداد 1396 شفاف 30 مرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۵۰    
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: براساس تفاهم نامه ای که با شورای نظارت منعقد کرده ایم، مجوز مدارسی که فاقد کیفیت آموزشی هستند، لغو خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۰    
عضوهیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به سرطان های شایعی که در افراد چاق بیشتر دیده می شود اشاره کرد و گفت: سرطان های سینه، سیستم گوارشی، روده بزرگ (کولون)، مثانه، پروستات، رحم، مری ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۶    
نوشیدن چای سیاه به پیشگیری از آنفلوانزا کمک می کند چراکه ترکیب موجود در این نوشیدنی می تواند سیستم ایمنی را تقویت کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۴    
اعضای کادر فنی و مدیریتی تیم های ملی اسکیت هاکی ایران در نامه ای برای ریاست فدراسیون اسکی از سمت خود استعفا کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۴    
پلیس اردبیل جزئیات قتل دو برادر نقره فروش در شهرک سینا را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۲۶    
این خرافات درباره ی دخترک خجالتی است که در یک مدرسه ی شبانه روزی زندگی می کند. او موهای بافته شده ی زیبایی دارد تا جایی که هر بار اطرافیانش از او درباره ی راز زیبایی موهایش می پرسند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۶    
شرکت های انرژی ترکیه، ایران و روسیه برای توسعه و تولید میدان های نفت و گاز ایران توافقنامه سه جانبه امضا کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۴    
رئیس اتحادیه آهن، فولاد و فلزات با بیان اینکه قیمت شمش آهن در ماه های گذشته 70 درصد افزایش یافته است، گفت: این افزایش قیمت ناشی از افزایش قیمت جهانی به علت توقف صادرات آهن توسط چین است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۴    
طرح های پیشنهادی برخی کشورها جهت ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی و دیزلی، فشار مضاعفی را بر صنعت نفت جهانی وارد کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۶    
در حالی که وزارت صنعت، معدن و تجارت حسب وظیفه قانونی خود برای ساماندهی واردات خودرو وارد عمل شده و ثبت سفارش جدید برای واردات این محصول را تا زمان اصلاح مقررات متوقف کرده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۲    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۸    
گزارش مالی جدیدی اچ تی سی نشان می دهد این شرکت برای نهم دوره متوالی در زیان به سر می برد و حتی فروش نسبتا خوبی یو 11 نیز نتوانسته کمکی به خارج شدن تایوانی ها از این وضعیت کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۸    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک شرور مسلح در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی سراوان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۶    
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: ماموران کلانتری 12 مارلیک رشوه 3 میلیاردی در قاچاقچیان موادمخدر را رد کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۳۰    
محمد ایمانی در یادداشت روزنامه کیهان نوشت:
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۲    
دکتر مسعود کرباسیان
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۴۶    
قانون اعطای مرخصی بارداری و زایمان به زنان شاغل، مدت هاست که تصویب شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۴۴    
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور درباره واردات و اهدای جسد، شماری از مخاطبان درخواست دریافت جزئیاتی بیشتر در مورد شرایط اهدای جسد را داشتند که سازمان پزشکی قانونی شماره تماسی را در این خصوص اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۴۰    
ساعت 24 امشب مردم مشهد به استقبال خانواده شهید محسن حججی می روند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۳۸    
مدیرکل فرودگاه های استان گلستان گفت: سقوط هواپیما در گلستان صحت ندارد و هیچ مشکلی در پروازهای گرگان- تهران و یا بالعکس وجود نداشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۳۶    
رئیس بنیاد نخبگان خوزستان گفت: طی چند وقت گذشته اخباری که از استان به مرکز مخابره می شود، بیشتر ناامیدکننده است درحالیکه خوزستان در زمینه توزیع استعدادهای برتر رتبه پنجم کشور را دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۳۲    
دومین جلسه و اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی پایان یافت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۳۲    
رئیس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران از برگزاری مراسم نامگذاری اتوبانی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی در روز جمعه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۳۰    
روزنامه انگلیسی گاردین مدعی شد که شبکه بی بی سی از ایران به دلیل مسدود کردن اموال کارکنان بخش فارسی این شبکه خبری انتقاد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۲۶    
نادر قاضی پور، نماینده ارومیه برای مخالفت در خصوص وزیر پیشنهادی ارتباطات پشت تریبون قرار گرفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۲۰    
فرمانده انتظامی استان از هلاکت یک شرور مسلح در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی سراوان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به الجزیره گفت که ایران از هرگونه میانجی گری برای تحقق امنیت و ثبات در منطقه استقبال می کند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۰۸    
در روز سه شنبه قیمت نفت، پس از کاهش نسبتا زیاد در روز گذشته، اندکی افزایش یافت. علت کاهش قیمت نفت در روز دوشنبه، ترس از کاهش تقاضای چین عنوان شده بود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۰۶    
معاون اول دولت در دفاع از وزرای پیشنهادی دوازدهم، از شرایطی یاد کرد که دولت یازدهم زمام امور را به دست گرفت و در چهارسال به دستاوردهای بزرگی دست یافت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۰:۵۰    
کارشناس انگلیسی اعلام کرد: برای بسیاری از کشورها نظیر ایران کشورهای عضو شوروی سابق بیت کوین می تواند منبعی برای تولید ثروت و ایجاد فرصت باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۰:۴۸    
از آغاز عملیات حج تا پایان 23 مرداماه، 44هزار و 530 زائر با 169 پرواز به سرزمین وحی اعزام شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۰:۴۴    
دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه ما شرط گذاشتیم هر شرکت پیام رسانی که می خواهد در ایران فعالیت کند، باید نماینده رسمی مستقر داشته باشد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۲    
مدیرعامل پتروشیمی جم با اشاره به عملکرد وزارت کار و رفاه اجتماعی در چهار سال اخیر اظهار کرد:امروز فضای سالمی در این وزارتخانه حاکم شده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۴    
بر اساس اعلام اداره کل گذرنامه عربستان سعودی تاکنون 54 تن از حاجیانی که برای زیارت خانه خدا وارد این کشور شده اند، فوت کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۲    
رییس اداره حفاظت از محیط زیست گیلانغرب از تلف شدن یک قلاده خرس در شامگاه دوشنبه در منطقه سراب قنبر بخش گواور این شهرستان خبر داد و گفت: این خرس براثر اصابت گلوله تلف شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۰    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان بسیار مناسب است و ما در این زمینه در پی همکاری بسیار خوبی که بین نیروهای امنیتی و دستگاه اطلاعاتی و قضائی وجود دارد در کنار همکاری ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۴    
رسانه های خبری عربستان بدون اشاره به جزئیات حادثه اعلام کردند که دست کم 35 نفر از زائران خانه خدا در شهر مکه جان خود را از دست داده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۲    
دو فوریت طرح نصب یادمان اقتدار به یاد شهید حججی در شورای شهر تهران تصویب شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۰    
دیلمان شهری است در شهرستان سیاهکل استان گیلان که در شمال ایران واقع شده است. دیلمان ییلاقی خوش آب و هوا است که ارتفاع آن از سطح دریا 1800 متر می باشد که همه ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۸    
سرویس دهی شبانه در خط 8 مترو تهران امشب و فردا شب از ساعت (19 تا 4 بامداد) حد فاصل ایستگاه شهر آفتاب تا ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) به علت انجام کارهای تعمیراتی انجام نمی شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۶    
نیره پیروزبخت که در راس هیئتی از معاونان و مدیران سازمان ملی استاندارد ایران به منظور شرکت در همایش سراسری مدیران ستادی و استانی این سازمان و بازدید از مبادی مرزی به استان کردستان سفر کرده است از کهن ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۶    
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور اطلاعیه ای از کاهش 2 درجه ای دمای هوای مناطق مختلف استان در 2 روز آینده خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۲    
رئیس و مسئولان سازمان ملی استاندارد ایران ، صبح امروز در سنندج گردهم آمده اند تا ضمن بررسی عملکرد و دستاوردهای این سازمان در سه ماه گذشته ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۲    
رئیس هیات نجات غریق وغواصی مازندران گفت: آمارغرق شدگان ساحل خزر در این استان در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 28 درصد کاهش یافت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۲    
آپارتمان نوساز در نزدیکی مترو قیطریه متری 9 میلیون و 500 هزار تومان قیمت گذاری شده است که برای خرید یک واحد 128 متری به سرمایه یک میلیارد و 216 میلیون تومانی نیاز است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۸    
دو بازیکن مشهور لیگ برتر پرونده عجیب و تازه ای در کمیته اخلاق دارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۶    
هفته جاری قیمت یک مدل خودروی وارداتی در بازار کاهش و دو مدل افزایش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۴    
بارش شدید باران در سیرالئون موجب روان شدن گِل در این کشور شده که در نتیجه آن صدها نفر از مردم مدفون شده اند که احتمال زنده بودن آنها بسیار کم است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۲    
سردار پاسدار مصطفی خوش محمدی سومین مدافع حرم از شهرستان چالوس در سوریه به شهادت رسید .
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت دوازدهم باید 5 ابر چالش اشتغال، اصلاح نظام بانکی، صندوق های بازنشستگی، بودجه و محیط زیست را حل کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۴    
مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد: با استناد به حدیثی از حضرت رسول (ص) و محور قرار دادن عشق جهانی به امام حسین(ع) احب الله من احب حسینا به عنوان شعار اربعین 96 انتخاب شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۲    
قیمت نفت شب گذشته با تقویت ارزش دلار به شدت سقوط کرد و به کمترین میزان در 3 هفته گذشته رسید و اکنون 50.72 دلار در هر بشکه معامله می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۲    
رییس مجلس درباره غیبت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیح داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۸    
از فرودین ماه امسال توزیع دو برند آب معدنی فرانسوی به نام های آب معدنی "پرییر" و "اویان" با قیمت های 7 تا 40 هزار تومانی در بازار آغاز شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۶    
افزایش قیمت مصالح ساختمانی در هفته های اخیر، نرخ مسکن را بالا برده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۸    
آنگونه که رئیس جمهور در جلسه دفاع از کابینه پیشنهادی می گوید، بر اساس برنامه دولت برای نظام بانکی، تامین مالی بنگاههای بزرگ از دستور کار بانکها خارج شده و به بازار سرمایه منتقل می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۴    
مدل های کامپکت، DSLRمدل های کامپکت، DSLR و بدون آینه چه تفاوت هایی دارند و به درد چه کسانی می خورند؟ و بدون آینه چه تفاوت هایی دارند و به درد چه کسانی می خورند؟
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۲    
پسر 7 ساله بازیکن راگبی که از همه هم سن و سال هایش بلندتر است، اخیرا در دنیای ورزش کودکان بحث برانگیز شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۸    
رولز رویس نیز به لیست ماشین های پلیس شگفت انگیز جهان پیوست؛ البته تا پیش از این نیز ماشین های پرقدرتی همچون لامبورگینی و شورلت کوروتز در این لیست دیده می شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۴    
داوران بخش سینمایی دومین جشنواره ملی فیلم سلامت معرفی شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۲    
رامین پرچمی و آرشا اقدسی بازیگران مهمان شب دشنه های بلند می شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۰    
محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون دوشنبه 23 مرداد ماه بعد از مدت ها دوری از تئاتر شهر در میان استقبال پرشور مخاطبان به تماشای نمایش اعتراف نشست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۴    
خشکیدن تالاب بختگان به دلیل ندادن حقابه کف آن را نمکی کرده و پرندگان مهاجر را می کشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۲    
حمله یک خودرو به سمت جمعیت بیرون یک رستوران در پاریس دست کم یک کشته و چند زخمی بر جا گذاشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۲    
سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای نحوه پیگیری صدور کارت های پایان خدمت و یا معافیت از سربازی را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۸    
وزیر دفاع آمریکا گفته است اگر کره شمالی موشکی به سمت آمریکا پرتاب کند، به سرعت جنگ علیه این کشور آغاز خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۴    
رحمت اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در آخرین نطق خود در شورای شهر تهران به بررسی توفیق یا عدم توفیق شوراها پرداخت و در کلام آخر گفت: همه تلاش ها ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۰    
ما اصلا و ابدا انگیزه مالی نداریم. هدف اصلی ما ترویج حجاب چادره. برای اینکه رستوران را این شکلی افتتاح کنیم به مشکلات زیادی برخورد کردیم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۶    
هفتاد و هشتمین مرحله یارانه نقدی بامداد پنجشنبه (26 مرداد ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۶    
رهبران دو کشور ژاپن و آمریکا در تماسی تلفنی توافق کردند که اولویت آنها انجام هر اقدامی برای جلوگیری از پرتاب موشک توسط حکومت کره شمالی باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۴    
کیم جونگ اون فرمان آماده باش ارتش برای هر گونه حمله موشکی احتمالی را صادر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۶    
خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد، ارتش این کشور طرح شلیک موشک به سمت گوام را با کیم جونگ اون در میان گذاشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۰    
برخی منابع خبری پاکستان از هلاکت عبدالستار ریگی برادر عبدالمالک ریگی خبر می دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۸    
یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اسامی موافقان و مخالفان کلیات کابینه دوازدهم را قرائت کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۲    
منابع سازمان ملل از حمله به مقرهای این سازمان در کشور مالی و کشته شدن دست کم 9 نفر خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۶    
یک هیأت نظامی از تل آویو به ریاست رئیس موساد به منظور گفت وگو با مقامات ارشد کاخ سفید درباره ایران و سوریه قرار است به زودی به واشنگتن سفر کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۴    
جنرال موتورز این هفته در چین فروش یک خودروی برقی کوچک را آغاز می کند. قیمت پایه این خودرو با درنظر گرفتن تسهیلات تشویقی خودروهای برقی حدودا 5300 دلار خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۸    
وزیر نفت کویت گفت که این کشور توانسته است نشت نفت به آبهای جنوبی خلیج فارس را مهار کند و هم اکنون در حال پاکسازی برخی سواحل از آلودگی نفتی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۸    
کانادا به طرح واشنگتن برای حذف بند 19 که مربوط به سازوکار حل اختلافات است، اعتراض دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۸    
دولت ها با برنامه های متعدد، متعارض و گاه متناقض برای رفع این معضل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی آمده اند و رفته اند اما رنگ فقر از چهره کشور زدوده نشده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۵۲    
سومین متهم پرونده قتل بنیتا کودک هشت ماهه که از سوی مأموران بازداشت شده بود، به دادگاه معرفی شد. این در حالی است که متهم ردیف اول نیز تهدید به خودکشی کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۵۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: دو برادر در سه راهی انزاب اردبیل توسط شخص یا اشخاصی ناشناس با سلاح گرم به قتل رسیدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۶    
عبارت ها، واژه ها، نام ها، حیوانات، گیاهان و صدها مورد مختلف در دنیا وجود دارند که شاید فقط اسم آن ها به گوشمان خورده باشد و هرگز در دنیای واقعی با آن ها برخوردی نداشته باشیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۲    
این بار پای ژن خوب به برنامه 90 هم باز شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۰    
خانواده فقط قصاص می خواستند. فرزند ارشدشان به ضرب گلوله به قتل رسیده بود و نوه هایشان از نعمت پدر محروم شده بودند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۴    
معاون سازمان حفظ نباتات کشور گفت:مگس های سفید دیگر جزئی از اکوسیستم شهر تهران شده اند و انکار آنها مانند آن است که بگوییم چرا خودرو در معابر تهران رفت وآمد می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۲    
وزیر کشور عراق دقایق ابتدایی بامداد سه شنبه به منظور زیارت بارگاه منور رضوی وارد مشهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۰    
اردونشینان کشتی آزاد و فرنگی در حالی آخرین تمرینات خود برای حضور در رقابت های جهانی را پشت سر می گذارند که خانه کشتی شرایط مطلوبی ندارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۸    
رفتگران تهران برای خودشان کارشناسان خبره مواد مخدر شده اند. باقی مانده بساط کارتن خواب ها و معتادان شبانه را جارو می کشند و یکی یکی اسم می برند: این طلقه ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۶    
بر اثر رانش زمین در سیرالئون و به زیر گل و لای رفتن خانه های متعدد، بیش از 300 شهروند این کشور جان باختند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۰    
آمار های رسمی در روز دوشنبه نشان می دهند که فعالیت پالایشگاه های نفت چین در ماه جولای به کمترین سطح روزانه خود از ماه سپتامبر 2016 رسیده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۱۰    
چین اعلام کرد از روز سه شنبه واردات کالاهای تحریم شده از سوی سازمان ملل از کره شمالی را متوقف می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۰    
عملکرد جزیره ای دستگاه های تصمیم گیر اقتصادی در گذشته یکی از چالش های اصلی دولت در گذشته بوده است. نبود هماهنگی مطلوب میان تیم اقتصادی موجب شده علاوه بر اینکه مسیر عبور از چالش ها هموار نباشد در برخی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۶    
کمیته ملی المپیک تفاهم نامه منعقد شده برای اهدای کفش طلا به مدال آوران طلایی المپیک ریو را به دلیل عدم تعهد طرفین مقابل، وارد مراحل حقوقی و دادگاهی کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۶    
روابط عمومی یگان پهپادی سپاه مستقر در خلیج فارس اعلام کرد که گشت های پهپادی در محدوده کنترل پدافند هوایی کشور با دقت و بدون توجه به فضاسازی روانی نیروهای بیگانه ادامه خواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۴    
وزارت ورزش درخواست 84 مدال آور برای استخدام را در دستور کار قرارداده اما بی توجهی یا بی خبری نهادهای دولتی از مصوبه دولت در این زمینه مانع از نتیجه گیری شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۶    
مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی گفت: به زودی گیرنده چک می تواند با ارسال شماره منحصر به فرد هر برگه، به سامانه استعلامات بانک مرکزی، مشخصات و سابقه چک برگشتی دارنده دسته چک را کنترل نماید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۸    
رئیس جمهور گفت: امروز به لطف خداوند برخی چالش های سال 92 را پشت سر گذاشته و امیدوارتر و تواناتر از گذشته آماده تدبیر و عبور از چالش های بزرگ پیش رو هستیم.