شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۳:۲۰May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 8 مرداد 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 مرداد 1396 شفاف 2 مرداد 1396 شفاف 3 مرداد 1396 شفاف 4 مرداد 1396 شفاف 5 مرداد 1396 شفاف 6 مرداد 1396 شفاف 7 مرداد 1396 شفاف 8 مرداد 1396 شفاف 9 مرداد 1396 شفاف 10 مرداد 1396 شفاف 11 مرداد 1396 شفاف 12 مرداد 1396 شفاف 13 مرداد 1396 شفاف 14 مرداد 1396 شفاف 15 مرداد 1396 شفاف 16 مرداد 1396 شفاف 17 مرداد 1396 شفاف 18 مرداد 1396 شفاف 19 مرداد 1396 شفاف 20 مرداد 1396 شفاف 21 مرداد 1396 شفاف 22 مرداد 1396 شفاف 23 مرداد 1396 شفاف 24 مرداد 1396 شفاف 25 مرداد 1396 شفاف 26 مرداد 1396 شفاف 27 مرداد 1396 شفاف 28 مرداد 1396 شفاف 29 مرداد 1396 شفاف 30 مرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۹:۵۸    
بر اساس اعلام سازمان اموال تملیکی، 900 میلیون تومان کالای قاچاق شامل انواع پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی در 3 استان به صورت جداگانه امحا شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۸:۰۰    
اگر قصد دارید تعطیلات تابستان خود را در لوله های فاضلاب بگذرانید، تبریک می گوییم، می توانید یک شب در هنل داس پارک در اتریش اقامت کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۶:۳۰    
آنا توکارسکا هنرمند و عکاس لهستانی، پرتره هایی از میوه ها و سبزیجات می سازد که واقعی به نظر می رسند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۰    
انجمن خلاق Eyeem به تازگی 100 عکس برتر رقابت عکاسی سالانه خود را اعلام کرده است. بیش از 590 هزار عکس از بیش از 88 هزار عکاس از 150 کشور به این مسابقه ارسال شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۶    
وزیر راه و شهرسازی در دیدار با وزیر اقتصاد آلمان گفت: با توجه به اینکه حجم قابل توجهی از بار از آلمان به چین حمل می شود پیشنهاد می کنیم کریدور ریلی آلمان ایران چین ایجاد شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۴    
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد:تولید 3.8 تا 4 میلیون تن چغندر پاییزه، طی چهار سال آینده برنامه ریزی شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۰۰    
عکس: محمود رحیمی خبرگزاری مهر
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۵۰    
هنگ کنگ با جمعیتی نزدیک به 7. 5 میلیون نفر و زمین های قابل توسعه بسیار کم، ارزان ترین مسکن ها را دارد که به اصطلاح خانه تابوتی گفته می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۳۰    
این پل که بخش معلق آن دقیقا 494 متر طول دارد در ارتفاع 85 متری زمین قرار گرفته و اگر چه به گفته سازندگانش طولانی ترین پل معلق عابران در جهان است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۱۲    
در این میان آدم هایی هم پیدا می شوند که برخلاف جریان آب شنا می کنند و زندگی در دورافتاده ترین و صعب العبورترین مناطق دنیا را ترجیح می دهند و به همه ی بایدهای مرسوم زندگی مدرن پشت پا می زنند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۲    
رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) فسا گفت: ظرف سه روز گذشته 40 نفر به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی حاوی الکل صنعتی (متانول) به این مرکز درمانی منتقل شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۴۸    
باران ناگهانی و سیل آسا در جاده یاسوج به چرام (باغچه سادات سرفاریاب) کهگیلویه وبویراحمد سبب جاری شدن سیل ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۴۶    
تلف شدن ماهی ها در تالاب هورالعظیم خوزستان به دلایلی که هنوز مشخص نیست. برخی ورود پساب نیشکر و افزایش نسبت آن به آب شیرین ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۴۴    
مرکز پژوهش های مجلس با انتشار گزارشی، ضمن مخالفت با تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار تکمیل فرآیند ادغام در این وزارتخانه شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۴۲    
درآمد صنایع چین در ماه ژوئن با سریعترین شتاب در سه ماهه اخیر رشد کرد که این جدیدترین نشانه از این است که وضعیت اقتصادی این کشور همچنان قدرتمند باقی می ماند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۴۰    
رئیس اتاق تعاون ایران در دیدار با سفیر روسیه در تهران با تکیه بر گسترش همکاری های تجاری، در چهار محور پیشنهاداتی را مطرح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۳۸    
ملاقات وزیر نفت، با وزیر نفت عراق، دقایقی پیش با محور پیگیری تفاهم نامه های اواخر ماه فوریه میان تهران و بغداد و بررسی تحولات بازارهای جهانی نفت خام آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۳۶    
خسارت 2 میلیارد و 400 میلیون تومانی آتش سوزی ناشی از برخورد صاعقه به 2 مخزن ذخیره مواد نفتی شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ توسط یک شرکت بیمه داخلی پرداخت شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۴    
دفتر سخنگوی دولت در صفحه توییتر اعلام کرد صفحه توئیتر منتشره منتسب به فرزند نوبخت جعلی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۶    
رئیس جمهوری روسیه گفت: کشورش گزینه های بسیاری برای مقابله با تحریم های ضد روسی آمریکا دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۴۲    
یکی از کاربران انجمن MacRumors در بریتانیا گزارش داده است که به تازگی توانسته گزینه دریافت فیلم با رزلویشن 4K را در آیتونز مشاهده کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۳۶    
شرکت سامسونگ، به زودی نسخه مقاوم گوشی های پرچم دار 2017 خود یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را عرضه خواهد کرد. تصاویری از این مدل که گلکسی اس 8 اکتیو نامیده می شود، به تازگی فاش شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۳:۵۰    
رئیس اورژانس اجتماعی کشور پرونده آزار جنسی دیگری را روایت می کند که متاسفانه در این حادثه، دختربچه 5 ساله بعد از آزار جنسی به سرش نیز ضربه ای وارد شده و به کما می رود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۳:۰۴    
رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در تذکری چند باره به شهرداری یادآوری می کنیم که وضعیت گود میدان امام خمینی(ره) مناسب نیست و احتمال ریزش جدی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۳:۰۰    
ساعت اداری خوزستان در روزهای 10 تا 15 مردادماه نیز به ساعت 13 کاهش یافت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۳:۰۰    
فرمانده نیروی انتظامی سیرجان از رهایی امیرعلی، کودک هشت ساله ساکن این شهرستان از دست آدم ربایان پس از 15 روز خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۳:۰۰    
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران ضمن دیدار با خانواده بنیتا، مراتب تسلیت و همدردی سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران را به این خانواده عرض کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۲:۵۸    
دادستان اردبیل در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما خودکشی قاتل آتنا را تکذیب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۲:۵۲    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت بر ضرورت آموزش تدریجی خودمراقبتی به کودکان تاکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۲:۵۰    
رئیس اداره سلامت میانسالان وزارت بهداشت تاکید کرد: سکته قلبی همچنان به عنوان اولین عامل مرگ و میر زنان و مردان میانسال ایرانی به شمار می آید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۲:۴۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: معضل اعتیاد در کشور معلول بی تدبیری ماست و با توجه به آمارهایی که مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام می کنند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۲:۳۶    
برترین ها - در مرکز یک عمارت عجیب و غریب قرن نوزدهمی در شهر وین، یک محفظه شیشه ای قرار دارد که درون آن یک درخت باستانی است. در طول قرن ها صد ها میخ برای خوشبختی کوبیده شده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۲:۲۲    
طی روزهای گذشته مدل هیوندای آزرای 2018 برای نخستین بار در قطر به بازار معرفی شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۶    
وزیر نفت از انتخاب یک مشاور بین المللی برای احداث خط لوله بین کرکوک و ایران خبر داد و گفت: صادرات گاز از ایران به عراق از طریق خط بصره تا چند ماه آینده عملیاتی خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۲    
وزیر اقتصاد با انتقاد از سنگ اندازی ها در خصوصی سازی شرکت های دولتی گفت به یاد ندارم که شرکتی را از طریق مزایده و رعایت کامل قانون به بخش حصوصی واقعی واگذار کرده باشیم و درخواست فسخ معامله داده نشده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۲    
سازمان های بین المللی حقوق بشر از کمیسیون اروپا درخواست کردند تا درخصوص توافق "سپر حریم خصوصی" خود با واشنگتن حول محور انتقال داده های شخصی تجدیدنظر کند چراکه اقدامات نظارتی و جاسوسی آمریکا طبق ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۱۶    
رئیس پلیس راه کرمانشاه از واژگونی کامیون حامل سوخت و نجات معجزه آسا مردم در اثر انفجار شدید خبر داد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۱۶    
برترین ها - یک مجسمه عظیم 8 متری در انگلستان وجود دارد که از 100 هزار چاقو ساخته شده است. علاوه بر این اعداد چشمگیر ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۱۰    
وکیل مدافع یکی از متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان از تایید حکم شش ماه حبس موکلش در دادگاه تجدیدنظر خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۰۴    
متهم سابقه دار که با فریب زنان و طعمه قرار دادن آنها از طلافروشی های تهران سرقت می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۰۲    
نایب رئیس فراکسیون امید با اشاره به اینکه خبر قطعی از ترکیب کابینه ندارم گفت: اگر شنیده ها درباره ترکیب کابینه دوازدهم درست باشد، خیلی رضایت اصلاح طلبان برآورده نمی شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۰۰    
به شکل ویژه، شنا باعث سوختن چربی های ناحیه کمر- شکم خواهد شد. به ازای هر یک ساعت شنا، 500 کیلوکالری انرژی می سوزانید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۵۸    
روند انتقال پیکرهای شهدای حزب الله و اجساد تروریست های النصره جهت مبادله آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۵۴    
کمیته ملی حقوق بشر قطر در نامه ای به گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور آزادی های دینی و عقیدتی، از عربستان سعودی به دلیل سیاسی کردن فریضه حج شکایت کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۵۰    
پاول دوروف، مالک تلگرام: داده های منتقل شده به ایران رمزنگاری شده و قابل سانسور نیستند کارشناسان: اتفاق خاصی نیفتاده، تنها مسیر دسترسی به داده های تلگرام کوتاه تر شده است
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۵۰    
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان مصرف مشروبات الکلی را زمینه ساز بسیاری از نزاع ها و حوادث رانندگی دانست و گفت: در 3 ماه ابتدای امسال یک نفر به علت سوء مصرف الکل در استان جان خود را از دست داده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۳۸    
سه نفر از اهالی سرطاف استان ایلام در کوه های شهرستان ملکشاهی مفقود شده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۳۶    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بی انصافی است اگر بگوییم سطح رفاه در سال های بعد از انقلاب کم شده، گفت: در عین حال نارضایتی هایی هم در میان مردم وجود دارد که باید برطرف شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از مرگ زن و مردی جوان در حادثه برخورد 206 با کامیون خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۲۸    
ماوس و کیبورد جدید مایکروسافت که با نام Modern شناخته می شود در حال حاضر به بازار عرضه شده و کاربران می توانند این محصولات را خریداری کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۲۸    
هکرها موفق به طراحی رباتی شدند که از هوش لازم برای باز کردن قفل گاوصندوق ها برخوردار است و این کار را در عرض نیم ساعت انجام می دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۲۶    
خانه نمایش دا با همکاری انجمن موسیقی دانشگاه تهران و رادیو زیروبم، برنامه موسیقی دالون را برگزار کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۲۴    
معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهر برداری مترو تهران به مناسبت دهه کرامت اقدام به فضا سازی محیطی با عنوان مطلع عشق در ایستگاه ها و قطارهای مترو کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۲۰    
حسن غفوری فرد طی گفتگویی تفصیلی با مرکز اسناد انقلاب اسلامی به خاطرات ناگفته ای از بنی صدر پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۱۸    
بیماری به صورت بچه ها چنگ انداخته است و همه از ترس واگیردار بودن از آن ها دوری می کنند. حرف های تلخ اطرافیان بچه ها را از مدرسه فراری داده و اکنون نیز همسایه ها مجبورشان می کنند تا به محله دیگری ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۵۶    
هفته گذشته، بازار مس با خوش یمنی و صعود 4.7 درصدی به سطح 6.3 هزار دلار بر تن نزدیک شد. در این دوره، موجودی مس انبارهای بورس فلزات لندن نیز کاهش 6 هزار تنی را به ثبت رساند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۵۲    
چین در 6 ماه نخست سال جاری میلادی میزان تولید فولاد را 42 میلیون تن کاهش داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۲۸    
شرکت کی اف سی حلال ایرانیان نماینده رسمی کی اف سی حلال ترکیه، دارای مجوز از نهادهای قانونی و دولت جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد جهت بهره برداری از اپلیکیشن تهیه غذای خود در پنجاه نقطه تهران بزرگ ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۲۰    
خشونت، مصرف بیش از حد الکل و تجاوز به اخبار روزانه مردمی تبدیل شده که در کمپ غیرقانونی مهاجران در شهر "متز" در شمال شرقی فرانسه که به "کاله دوم" معروف شده، زندگی می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۰۴    
نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران با معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۰۲    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: اقداماتی که آمریکا تاکنون انجام داده مغایر روح و متن بر جام بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۰۰    
جلسه روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه به میزبانی حجت الاسلام و المسلمین روحانی برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۵۶    
قیمت نفت با کاهش ترس از افزایش بیش از اندازه ذخایر، با یک افزایش قیمت، قوی ترین هفته خود را به پایان رساند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۵۰    
سفارت روسیه در آمریکا در واکنش به ابراز امیدواری واشنگتن به بهبود روابط با مسکو علیرغم جدیدترین تحریم ها علیه روسیه ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۵۰    
برخی منابع خبری از وقوع انفجار مهیب در موگادیشو پایتخت سومالی خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که مجبور شد تن به خواسته های فلسطینی ها بدهد و تدابیر امنیتی اتخاذ شده در مسجدالاقصی را بردارد، اذعان کرد این اقدام کار آسانی نبوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۶    
وزارت نفت عراق امروز از سفر قریب الوقوع وزیر نفت این کشور به کشورهای ایران و عربستان و گفت و گو با مقامات ایرانی و سعودی درباره مسایل مربوط طلای سیاه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۶    
2 تروریست در عملیات پلیس هند در جامو و کشمیر کشته شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۶    
طبق گزارش رسانه ها، آمریکا از آزمایش موفق سامانه ضد موشکی تاد خود در اقیانوس آرام و رهگیری یک موشک بالستیکی برد متوسط خبر داده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۳۸    
فائو دستورالعمل های داوطلبانه جدیدی با هدف کمک به کشورها برای توسعه نظام پایش ملی جنگل ارائه کرد که جایگاه ویژه ای در سنجش پیشرفت آرمان های توسعه پایدار دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۶    
نماینده مردم قصرشیرین گفت: هماهنگی های لازم از سوی مسئولان کشوری برای عبور و مرور زوار از مرز خسروی صادر شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۰    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: در موضوع تحریم هایی که آمریکایی ها علیه ما وضع کرده اند قطعاً بازنده اصلی آمریکایی ها خواهند بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۱۸    
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: نجفی پذیرفت است شهردار تهران شود و در حال تهیه برنامه خود است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۱۶    
مدیر تلگرام تا به حال چندین بار بعد از هر اظهار نظری از سوی مسئولان ایرانی درباره انتقال سرور این پیام رسان به ایران به سرعت این خبر را تکذیب کرده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۱۴    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: با افزایش عرضه مرغ منجمد کیلویی 5700 تومان، قیمت مرغ گرم امروز در میدان بهمن به 7100 تومان کاهش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۱۲    
اتاق بازرگانی قطر اعلام کرد: شرکت های کردستان عراق قصد دارند تا همکاری های خود در حوزه نفت، گاز، صنعت، کشاورزی و امنیت غذایی را افزایش دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۸    
وزیر اقتصاد با انتقاد از سنگ اندازی ها در خصوصی سازی شرکت های دولتی گفت به یاد ندارم که شرکتی را از طریق مزایده و رعایت کامل قانون به بخش حصوصی واقعی واگذار کرده باشیم و درخواست فسخ معامله داده نشده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۴    
پلیس ترکیه به درخواست مالک هتل پنج ستاره "مونامار بیچ" که یک شاهزاده قطری است، این هتل را تخلیه کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۰    
منابع یمنی می گویند یک سرکرده برجسته القاعده در یمن خود را تسلیم نیروهای ویژه وابسته به ائتلاف عربستان کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۶    
پادشاه اردن از وجود علامت های مثبت در مسیر پیش روی سوریه و عراق ابراز اطمینان کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شب گذشته به مسقط پایتخت عمان سفر کرد تا پیام کتبی رئیس مجلس را تقدیم همتای عمانی وی کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۸    
جانشین معاونت اطلاعات ستادکل نیروهای مسلح گفت:حداقل 30 درصد اقتصاد کشور تحت تأثیر قاچاق کالا و موادمخدر قرار دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۶    
ساداتیان گفت: موگرینی تلاش می کند هیات نظارت برجام را فعال نگه دارد تا منافع اروپا حفظ شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۲    
رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: تمایلی ندارم شهردار تهران بشوم و این موضوع را طی نامه ای را اعلام کردم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۰    
در ادامه فرایند مرحله ای تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان، سپرده گذاران تا سقف 200 میلیون تومان از 12 مردادماه تعیین وضعیت خواهند شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۰    
بیمه مرکزی در اطلاعیه ای از هموطنان خواست مراقب افراد و شرکت هایی باشند که از عنوان بیمه مرکزی برای فروش محصولات اجباری مانند کارت امداد خودرو، کارت سلامت، کارت دندانپزشکی و .. سوء استفاده می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۲۸    
در حالی مردم در ثبت نام پژو207.آی اتومات با مشکل مواجه شدند که قیمت امروز این خودرو در بازار 50میلیون و 500هزار تومان شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۲۶    
رئیس سازمان خصوصی سازی از مطرح شدن شکایت کیفری و اتهام تبانی به دو عضو هیئت عامل سازمان خصوصی سازی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۲۲    
اقتصاد صنعت برق ایران بیماری مزمن دارد و هر از چندی این مشکل خود را به خوبی نشان می دهد به خصوص با گرم شدن هوا.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۱۶    
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نیروهای مسلح، دشمن را مدام رصد می کنند و در مقابل حرکات تحریک آمیز او رفتار سنجیده نشان می دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۵:۵۸    
دو روز پس از آنکه کنگره آمریکا به اتفاق آرا طرح تحریم های جامع علیه ایران، روسیه و کره شمالی را به تصویب رساند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۶    
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه امت اسلامی کجا بهتر از حج می تواند درباره مسجدالاقصی اظهارنظر کند؟ فرمودند: اظهار موضع درباره حضور شرارت آمیز آمریکا در منطقه جایش کجاست؟ حج بهترین جا است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۱۴    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، افراد دارای الگوی خواب نامناسب بسیار در معرض اضافه وزن و چاقی قرار داشته و دارای سلامت متابولیکی ضعیفی خواهند بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۱۲    
پژوهش های اخیر محققان نشان می دهد مصرف شیرین کننده های مصنوعی در نوشیدنی های گازدار یا در مواد غذایی تاثیری در کاهش وزن ندارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۱۰    
ه دنبال پیش بینی افزایش دمای کشور طی هفته جاری، مدیریت بحران وزارت نیرو شرکت های آب و برق کشور را به حالت آماده باش درآورده است و از شهروندان ایرانی خواسته با قرار دادن کولرهای آبی روی دور کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۸    
دبیرعلمی سمینار تازه های چاقی و دیابت به افزایش چاقی و دیابت اشاره کرد و گفت: حدود 40 درصد مرگ و میر بزرگسالان در ایران به چاقی و دیابت مرتبط است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۶    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۲۴    
شالیزارهای جنوب تهران با آن برنج فرد اعلایش که با فاضلاب و چاه های غیرمجاز آبیاری می شود، یکباره از زمین های کویری با کوره های آجرپزی زمان آباد پرت تان می کند به حوالی رشت و انزلی.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل استاندارد استان تهران از پملب 176 تجهیز شهربازی در این استان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۲۰    
دادستان اردبیل از ارجاع پرونده قاتل آتنا اصلانی به دادگاه کیفری یک این استان پس از صدور کیفرخواست خبر داد و گفت ...
  • ۱