یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۷:۳۷May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 21 مرداد 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 مرداد 1396 شفاف 2 مرداد 1396 شفاف 3 مرداد 1396 شفاف 4 مرداد 1396 شفاف 5 مرداد 1396 شفاف 6 مرداد 1396 شفاف 7 مرداد 1396 شفاف 8 مرداد 1396 شفاف 9 مرداد 1396 شفاف 10 مرداد 1396 شفاف 11 مرداد 1396 شفاف 12 مرداد 1396 شفاف 13 مرداد 1396 شفاف 14 مرداد 1396 شفاف 15 مرداد 1396 شفاف 16 مرداد 1396 شفاف 17 مرداد 1396 شفاف 18 مرداد 1396 شفاف 19 مرداد 1396 شفاف 20 مرداد 1396 شفاف 21 مرداد 1396 شفاف 22 مرداد 1396 شفاف 23 مرداد 1396 شفاف 24 مرداد 1396 شفاف 25 مرداد 1396 شفاف 26 مرداد 1396 شفاف 27 مرداد 1396 شفاف 28 مرداد 1396 شفاف 29 مرداد 1396 شفاف 30 مرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۰:۴۲    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه تاکنون 110 هزار میلیارد ریال گندم در 31 استان خریداری شده است، گفت: بخشی دیگر از مطالبات گندمکاران در هفته جاری پرداخت می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۲:۲۲    
در بخش خاور دور روسیه که دما به زیر منفی 35 درجه هم می رسد و بیشتر ساکنان آن گوزن های قطبی هستند، طولانی ترین و عمیق ترین چاه نفت جهان حفر شده که 12کیلومتر در عمق زمین حفرشده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۳۴    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه فردا آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۱۸    
در نهایت ویندوز 10 دسکتاپ مجازی را به عنوان یک ویژگی داخلی اضافه کرده است. اگر برنامه های زیادی را در یک زمان باز نگه می دارید یا از رایانه خود برای کارهای مختلف استفاده می کنید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۱۰    
مروری بر لیست اقلام وارداتی چهارمین ماه سال گویای آن است که واردات برنج در صدر محصولات وارداتی قرار گرفته و بیش از 6.6 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش پیدا کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۶    
جلال پور نوشت: تنها ایراد طیب نیا شاید کم تجربگی اش در تنظیم برخی مناسبات بود، شاید حرف هایی را زد که نباید می زد. شاید دست به قلم هایش به موقع نبود و شاید هم از دید بزرگان، کم هماهنگ بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۲۲    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۶    
جنگنده نسل پنجم روسیه "سوخو 57" نامگذاری شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۲    
سخنگوی دولت هند اعلام کرد که کشورش با مقام های بنگلادش و میانمار برای اخراج 40 هزار مسلمان روهینجایی که به صورت غیرقانونی در هندوستان ساکن هستند، در حال رایزنی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۵۸    
وزیر دفاع ونزوئلا به تهدید اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای استفاده از گزینه نظامی علیه ونزوئلا واکنش نشان داده و این کار را "یک اقدام دیوانه وار" خواند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۵۶    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به موفقیت ارتش این کشور در عملیات راس بعلبک و القاع و پیروزی آن بر داعش ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۴۶    
رئیس گروه ارتباطات روسیه درباره لیبی اعلام کرد که فرمانده نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" و نخست وزیر دولت توافق ملی این کشور برای یک دیدار احتمالی وارد مسکو می شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۸    
کاخ سفید اعلام کرد که مشاوران دونالد ترامپ به عربستان، امارات، بحرین، قطر، مصر و اسرائیل و فلسطین سفر می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۱    
صادرات هندوانه در چهار ماهه نخست امسال با افزایش و رشد نسبی از نظر وزنی و ارزشی نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته مواجه شده است که البته با سیاست های آبی و صادرات آب مجازی در شرایط بحرانی کنونی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۲۴    
تعطیلی بازارهای جهانی در روز (یکشنبه) سبب شد تا نرخ 39 ارز عمده اعلامی در بانک مرکزی ثابت بماند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۴۴    
روزانه دو قرص نان و یک لیوان آب می دادند. کف زمین هم سیمانی بود. برای اینکه شب نتوانیم بخوابیم، کف سلول را پر از آب می کردند. شب های سرد پاییز و زمستان نشستن و خوابیدن را در آب سرد غیرممکن می کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۴۰    
وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت ضمن انتقاد از قانون های متعدد، بر رقابتی شدن نرخ ارز تاکید و اذعان کرد که در راه واگذاری تصدی ها به بخش خصوصی موفق نبوده ایم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۰    
یارانه نقدی مردادماه، بیست و ششم این ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۲۸    
انفجار تروریستی شامگاه شنبه در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان دست کم 15 کشته و ده ها مجروح برجای گذاشت که بیشتر قربانیان این حادثه از نیروهای ارتش هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۰۴    
به تازگی، جزئیات جدیدی از قابلیت های نرم افزاری آیفون 8 و دکمه مجازی Home، به دست آمده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۰۰    
سایت Speedtest.net در گزارشی سرعت اینترنت ثابت و موبایل در کشورهای مختلف جهان را مقایسه کرده است که نشان می دهد وضعیت سرعت اینترنت ایران در یک ماه گذشته بهبود داشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۶    
رئیس اتاق ایران با برشمردن خواسته های اقتصادی بخش خصوصی از دولت دوازدهم، گفت: تدوین یک برنامه جامع اقتصادی به عنوان یک استراتژی منسجم به عنوان اولویت اول بخش خصوصی مدنظر ماست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۶    
امروزه تبلیغات در تلگرام مفهوم جدیدی است که نقش بدیع و موثری در بازاریابی اینترنتی به خود اختصاص داده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چرا بدون دلیل درباره پاس ندادن بازیکنان به منشا صحبت می کنید؟ او هم به سایر بازیکنان پاس نداده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۱۲    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اگر یک درخواست در عالم با پاسخ رد مواجه شود و اگر تنها یک آرزو باشد که با آرزوکننده اش به گور برود، همین درخواست بازدید امریکایی ها از مراکز نظامی ماست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۷:۰۰    
آن تایم ترین ایرلاین های کشور در تیرماه 40 درصد پروازشان با تاخیر انجام شد؛ ضمن اینکه در ماه مذکور شرکت هواپیمایی آسمان رکورددار تعداد تأخیرات پروازی در میان ایرلاین های ایرانی بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۲:۳۰    
رسانه های محلی کره شمالی امروز(شنبه) گزارش دادند نزدیک به 3.5 میلیون تن از مردم این کشور برای پیوستن به ارتش به منظور شرکت در جنگ با آمریکا درخواست داده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۲:۴۲    
مقامات بهداشتی دولت آمریکا اعلام کردند که تعداد آمریکایی های مبتلا به صرع بیش از هر زمان دیگری در این کشور افزایش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۲:۴۰    
با اختراع یک ابزار ارزان قیمت و اتصال آن به گوشی به زودی برای انجام آزمایش های مختلف دیگر نیازی به مراجعه به آزمایشگاه و صرف هزینه های کلان نخواهید داشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۲:۳۳    
منابع امنیتی عراق از وقوع انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در غرب استان کربلاء خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۲:۳۳    
بازیگر زن سینمای ایران که در طول یکسال گذشته هیچ خبری از او در عرصه سینما و تلویزیون نبود از رینگ مسابقات بوکس سر در آورد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۲:۳۳    
دو برادر پس از آنکه درباره اتصال وای فای به اینترنت با یکدیگر درگیر شدند، از سوی پلیس به دلیل رفتار نامناسب بازداشت شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۲:۲۷    
خسارات سیلاب در منطقه بابا رمضان از توابع شهرستان کلات در استان خراسان رضوی
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۲:۲۷    
آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد تولید نفت اوپک در ماه ژوئیه امسال به بالاترین حد امسال رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۲:۲۰    
سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران از تعیین شعبه برای پرونده قاتلان بنیتا خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اعلام آتش سوزی در یک ساختمان 5 طبقه در خیابان ولی عصر گفت: 20 نفر از کسبه و کارگران که در این ساختمان محبوس شده بودند، نجات پیدا کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۶    
مرد خشمگین زمانی که متوجه شد همسرش در گروه تلگرامی عضو شده است، او را کشت. متهم بعد از این جنایت با ضربه های چاقو خودزنی کرد که ناکام ماند و در بیمارستان بستری است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۲    
کارمندان اداری یک ساختمان دولتی در هند، در ترس مداوم از اینکه هر لحظه قطعه ای از سقف روی سرشان بیفتد، مجبورند همیشه کلاه کاسکت استفاده کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۰    
جهان پیرترین فرزند خود را در 113 سالگی از دست داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۲:۰۶    
شیلا بین دختربچه 7 ساله یکی از صد نفر جهان است که مبتلا به سندوم موهای شانه نشدنی است. موهای او به جای پایین به سمت جهت های مختلف رشد می کنند و نمی توان آن ها را با شانه صاف کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۲:۰۴    
داشتن تغذیه ای سالم همواره مهم است اما در دهه های مختلف زندگی، بدن به مواد مغذی متفاوتی نیاز دارد. به بیان دیگر، تغذیه ما باید متناسب با سن و سالمان باشد و این یک قانون است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۱:۵۶    
شاید بیشتر به سلامت قلب پرداخته می شود اما ریه های سالم هم برای برخورداری از سلامت عمومی ضروری هستند. در واقع بین ریه و سایر قسمت های بدن، تعاملات زیادی وجود دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۱:۵۴    
ایستادن و نشستن طولانی چه بلایی سرمان می آورد؟
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۱:۵۲    
فیلم بهرام بهرامیان که بعد از توقیفی 7 ساله مجوز اکران گرفته با نظر وزارت ارشاد با محدودیت سنی اکران می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۱:۵۰    
اشکان خطیبی درباره اجرای میثم درویشان پور در فینال مسابقه خنداننده شو گفت: این که در طول یک استندآپ 18 دقیقه ای که حدود 12، 13 صفحه متن بوده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۱:۴۶    
انتشار اعلان دیواری نمایش افشین هاشمی،صدور مجوز نمایش برای فیلمی با بازی و تهیه کنندگی نیکی کریمی، اجرای نمایش شهرک غرب در اداره ی تئاتر و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۱:۴۴    
بیتا فرهی بازیگر پیشکسوت سینما، شامگاه شنبه مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۱:۴۲    
اجرای ارکستر سمفونیک تهران تمدید شد و این گروه در اول شهریور بار دیگر در تالار وحدت روی صحنه می رود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۱:۳۸    
رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محور هراز خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۱:۳۶    
با گذشت بیش از 24 ساعت از سیل خراسان رضوی هنوز هم جستجوی مفقودان ادامه دارد و تعداد جان باختگان این حادثه نیز به 9 نفر رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۰:۲۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: سرطان پستان یک دهه زودتر از آمار جهانی در مازندران شیوع یافت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۰:۲۴    
مدافع حرم "سجاد باوی" از نیروهای خوزستانی در سوریه، به جمع یاران شهیدش پیوست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۰:۲۲    
گزینه نهایی شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که آیا بیماری قلبی شما بهبود پیدا کرده است، گفت: ممنونم که نگران سلامتی من هستید و باید اعلام کنم که در سال 92 به دلیل مشکل قلبی به بیمارستان رفتم و در ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۰:۲۰    
فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز از توقیف خودروی حامل دو هزار و 530 کیلوگرم گوشت مرغ غیر بهداشتی در بندرگز خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۰:۱۸    
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: به دلیل وقوع بارش های رگباری به صورت نقطه ای و محلی احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب روزهای آتی در استان وجود دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۰:۱۴    
دبیر علمی نوزدهمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق از فشار خون بالا و کنترل نشده به عنوان یکی از عوامل خطرساز بیماری های قلبی نام برد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۰:۱۴    
مشاور عالی سازمان سنجش از انتخاب رشته بیش از 39 هزار داوطلب مجاز در آزمون سراسری خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 روز دوشنبه 23 مردادماه جاری فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۹:۴۲    
فعالان بخش خصوصی در دیدار با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با طرح پرسش هایی درباره رویکرد وزیر پیشنهادی درباره موضوعات مهم اقتصادی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۹:۳۸    
طالبان در ویدئویی به نقل از والی خودخوانده این گروه در ولایت سرپل در واکنش به درگیری های میرزاولنگ اعلام کرد که طالبان با شیعیان مناسبات نیک دارد و برای برملا شدن تبلیغات دولت علیه این گروه باید هیئت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۹:۳۴    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه روند افزایش دما و وقوع دمای بالای 49 درجه در بیشتر نقاط استان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۹:۳۴    
در پی انتقاد مدیرعامل پرسپولیس از عدم پرداخت حق این باشگاه از محل بلیت فروشی، سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: پرسپولیس در فصل گذشته در 15 مسابقه لیگ برتر میزبان بود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۹:۳۲    
وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی ضمن ارائه مهمترین برنامه هایش گفت که تا دقیقه 90 قرار نبوده است که به عنوان وزیر معرفی شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۹:۳۲    
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران گفت که ایران امروز رتبه نخست تولید قزل آلا و ماهیان خاویاری در جهان را در اختیار دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۹:۳۰    
رئیس سنی شورای پنجم شهر کرج گفت: مصطفی سلیمی، نصیری، نوذرپور و مقدس زاده از شهرداران مناطق تهران و محسن صادقی از مدیران وزارت کشور نامزدهای شهرداری کرج هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۹:۳۰    
رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشاء گیاهی سازمان غذا و دارو گفت: میوه های خشک شده ای که به صورت فله ای و بدون هیچ نوع مشخصاتی در بازار به فروش می رسد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۹:۲۸    
تابلوی حج ایران که پس از قطع روابط سیاسی ازسوی عربستان، پائین آورده شده بود، دو هفته پس ازحضور زائران ایرانی در عربستان برای حج 96، دوباره نصب شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۹:۲۶    
هفتاد و هشتمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مردادماه سال جاری همانند ماه های گذشته به ازاء هرنفر 455/000 ریال واریز خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۹:۲۰    
سخنگوی هیات رییسه مجلس ضمن تشریح روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم از حضور رییس جمهوری در نشست علنی روز سه شنبه خبر داد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۹:۱۸    
منابع سوری از عملیات هلی برن ارتش سوریه و همپیمانانش در پشت خطوط گروه تروریستی داعش در مرزهای اداری بین الرقه و حمص خبر دادند که با موفقیت انجام شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۹:۱۲    
در این آئین باشکوه که معاونان، مدیران و بیش از یک هزار نفر از کارکنان فولاد مبارکه به صورت حضوری و تمامی کارکنان حاضر در خطوط تولید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۵:۴۶    
معاون وزیر خارجه روسیه با سفیر قطر در این کشور دیدار و درباره راه های تقویت همکاری های دو جانبه و مسائل منطقه ای گفتگو کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۵:۴۶    
رهبر حزب مردم جمهوری خواه ترکیه دولت حزب عدالت و توسعه را به آغاز یک کمپین"کثیف" علیه خودش متهم کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۵:۴۴    
وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد، تحریم های تحمیل شده اتحادیه اروپا علیه روسیه به دلیل الحاق کریمه به این کشور را نمی پذیرد و از دو طرف خواست مشکلاتشان را از طریق مذاکره و روش های سیاسی حل کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۵:۴۲    
وزارت کشور کویت روز شنبه اعلام کرد مقام های این کشور 12 نفر از افرادی که به صورت غیابی به اتهام جاسوسی برای ایران و حزب الله محاکمه شده اند را دستگیر کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۵:۴۰    
مقامات امنیتی روسیه از کشف و خنثی سازی عملیات تروریستی در مسیر راه آهن سنت پترزبورگ خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۴    
افزایش 13 دلاری قیمت نفت ایران، هم پیمانی عراق، امارات و قزاقستان برای پیوستن به توافق کاهش تولید، سیاست نفتی ضد ایرانی عربستان به ضرر ونزوئلا ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۲    
اگر فکر می کنید پیام رسان های موبایلی مانند فیس بوک مسنجر، وایبر، واتس اپ و غیره امنیت بالایی دارند سخت در اشتباه هستید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۰    
بر اساس اعلام رسمی بانک مرکزی، در هفته منتهی به سیزدهم مردادماه امسال، نرخ تخم مرغ و سبزی های تازه گران شده و برنج، مرغ، چای، لبنیات و روغن، ثبات قیمت را تجربه می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۵:۲۸    
رئیس فراکسیون شفاف سازی مجلس طی نامه ای به رئیس جمهور خواستار اعلام صورت اموال وزرای پیشنهادی به نمایندگان مجلس پیش از زمان رای اعتماد به وزرا شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۵:۲۶    
وزیر دولت نهم و رئیس فعلی کمیته امداد خمینی با انتقاد از رفتارهای ساختارشکنانه حلقه نزدیکان احمدی نژاد، تاکید دارد: حرکتهای تند افراطی جواب نمی دهد، نظام هم نشان داده که قدرتمندتر ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۵:۲۴    
دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیران کانال های تلگرامی که اواخر اسفند سال 95 دستگیر شدند، فردا (یکشنبه) 22 مرداد در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۵:۲۴    
دو هفته پس از حضور زائران ایرانی در عربستان برای شرکت در مناسک حج، تابلوی حج ایران که پس از قطع روابط سیاسی ازسوی عربستان، پایین آورده شده بود، دوباره نصب شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۵:۲۰    
رئیس پلیس کاشان از دستگیری اعضای باند تبهکارانی خبرداد که بافریب دستکم دوهزار نیازمند و ایجاد تصادف های ساختگی درشهرهای مختلف ازشرکت های بیمه کلاهبرداری می کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۵:۱۴    
رئیس جمهوری آمریکا بی آنکه جزئیاتی ارائه دهد از بازگشت به واشنگتن دی سی و برگزاری یک کنفرانس خبری مهم در روز دوشنبه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۴۸    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس زمان حضور وزرای پیشنهادی دولت را در فراکسیون متبوعش اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۴۲    
وزیر پیشنهادی امور خارجه حوزه همسایگان و دیپلماسی اقتصادی را از مهم ترین اولویت های وزارت خارجه دانست و افزود: بر همین اساس معاونت های منطقه ای حذف شده و معاونت سیاسی فعال می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۱۰    
چک های بی محل نبض اقتصاد ایران را نشانه گرفته اند، از این رو محدودیت صاحبان چک و نوشتن ارقام آن احساس می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۰۸    
روزنامه الشرق الاوسط به نقل از وزیر انرژی عربستان نوشت احتمال دور دیگر کاهش تولید منتفی نیست اما این کشور به هیچگونه اقدام یکجانبه مبادرت نخواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۰۶    
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به افزایش شدید واردات خودرو در سال جاری، به وزارت صنعت، معدن و تجارت هشدار داد با ساماندهی واردات این محصول از تکرار مجدد ماجراهایی چون واردات خودرو با ارز ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۰۰    
عضو پیشین کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه کرباسیان ادعای نظریه پردازی اقتصادی ندارد و از همین روی برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی مناسب است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۴    
کارشناس مسائل سیاسی افغانستان اعلام کرد که همکاری طالبان و داعش در شهرستان میرزاولنگ ولایت سرپل و کشتار غیرنظامیان حقیقت ندارد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۳۸    
رئیس کمیته هسته ای مجلس، از موکول شدن بازدید از تاسیسات هسته ای اصفهان و کرج به بعد از جلسات رای اعتماد خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۳۲    
کاخ سفید در اوج تنش ها میان کاراکاس و واشنگتن اعلام کرد که نیکولاس مادورو رئیس جمهوی ونزوئلا روز جمعه درخواست تماسی تلفنی با دونالد ترامپ داده بود اما رئیس جمهوری آمریکا از گفت وگوی تلفنی با وی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۳۰    
منابع محلی مصری اعلام کردند: با ادامه عملیات بیرون کشیده شدن اجساد قربانیان برخورد دو قطار در اسکندریه مصر، شمار کشته ها به 44 تن رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۴    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در مورد دلایل رای اعتماد به ربیعی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۰    
طراح و کارگردان موسیقی- نمایش زنمرد درباره ویژگی های این اثر سخن گفت و عنوان کرد در این پروژه از تکنولوژی مجازی تازه ای استفاده شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۶    
همزمان با 20 مردادماه سالروز تولد زنده یاد مرتضی پاشایی؛ جمعی از دوستان و همکاران قدیمی این خواننده فقید، تولدش را به همت ریتمو جشن گرفتند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۴    
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به افزایش نیروها در عملیات یافتن مفقودان سیل گفت: نیروهای سپاه و ارتش از صبح امروز برای کمک به نیروهای امدادی وارد منطقه سیل زده شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۲    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: در چرخه توزیع مواد مخدر، مافیای آن از معتادان متجاهر برای خرده فروشی استفاده می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۱۲    
رئیس جمهور آمریکا جمعه شب با همتای چینی خود در مورد موقعیت بسیار خطرناک مرتبط با بحران کره شمالی گفتگو می کند.
  • ۱