یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۱:۲۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 16 مرداد 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 مرداد 1396 شفاف 2 مرداد 1396 شفاف 3 مرداد 1396 شفاف 4 مرداد 1396 شفاف 5 مرداد 1396 شفاف 6 مرداد 1396 شفاف 7 مرداد 1396 شفاف 8 مرداد 1396 شفاف 9 مرداد 1396 شفاف 10 مرداد 1396 شفاف 11 مرداد 1396 شفاف 12 مرداد 1396 شفاف 13 مرداد 1396 شفاف 14 مرداد 1396 شفاف 15 مرداد 1396 شفاف 16 مرداد 1396 شفاف 17 مرداد 1396 شفاف 18 مرداد 1396 شفاف 19 مرداد 1396 شفاف 20 مرداد 1396 شفاف 21 مرداد 1396 شفاف 22 مرداد 1396 شفاف 23 مرداد 1396 شفاف 24 مرداد 1396 شفاف 25 مرداد 1396 شفاف 26 مرداد 1396 شفاف 27 مرداد 1396 شفاف 28 مرداد 1396 شفاف 29 مرداد 1396 شفاف 30 مرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۵۸    
نایب رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران، از تک نرخی شدن ارز در بورس با موافقت بانک مرکزی خبر داد و گفت:عرضه و تقاضا تنها راهی است که می تواند به یکسان سازی نرخ ارز منجر شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۴    
روز دوشنبه قرارداد همکاری توسعه و تولید خودروهای جدید رنو در ایران، میان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، شرکت پرتو نوین ناصح و گروه خودروسازی رنو در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت امضاء شد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۰    
ماه آگوست ماه گذراندن تعطیلات تابستانی برای بسیاری از رهبران جهان است/ ترامپ تعطیلات تابستانی 17 روزه خود را " تعطیلات کاری!" توصیف کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۰۵    
روزنامه جمهوری اسلامی در شماره امروز خود عکسی از مهدی کروبی در بیمارستان را منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۰۰    
گاوگیران درحال حاضر تنها راه مقابله با این گاو ها هستند. گاوچران های شهری با استفاده از طناب و زوربازوی خود گاو ها را می گیرند و با کامیون به پناهگاه های گاو می برند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۴۸    
پدر آتنا سال ها بود که در خیابان پزشکان پارس آباد دست فروشی می کرد و پوشاک می فروخت. در این میان دختربچه هفت ساله اش گاهی همراه پدر می شد تا به او کمک کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۴۲    
این سنگ از سنگ های آهکی است که پس از صیقل دادن ظاهری بسیار زیبا پیدا می کند و از این رو کاربرد زیادی در مجسمه سازی پیدا کرده است. در ادامه گزارش با استخراج این سنگ از معادن توسکانی آشنا می شوید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۴۰    
کوچک ترین کشور جهان بعد از واتیکان، در جنوب فرانسه قرار دارد که به جز تیم فوتبال و مسابقه اتومبیل رانی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۳۴    
کشور الجزایر در دهه های اخیر شاهد روند رو به رشد کودک ربایی بوده است، تا جایی که در این باره مقاله ای تحت عنوان حیوانات وحشی در خیابان های ما.. ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۳۰    
نتایج مطالعات اخیر نشان می دهد که اجداد انسان امروزی از گوشت ماموت و گیاهان خام تغذیه می کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۴    
یک شهروند اهل روسیه به جرم طراحی یک شبکه بوت نت به گذراندن 46 ماه حبس در زندان های آمریکا محکوم شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۸    
یکی از دلایل ایجاد شرایطی بحران آب در کشور وجود ذینفعان متعدد و بعضا متضاد در بخش آب می است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر متناسب شدن نرخ سود بانکی با نرخ تورم گفت: افزایش نرخ سود بانکی باعث تخریب اقتصاد کشور شده و حتی عملکرد بانک ها را نیز با چالش روبرو کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۶    
گروه تروریستی داعش بعد از شکست های پی در پی به این باور رسیده که خداوند در عملیات تروریستی، این گروه را یاری نکرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۴    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری عدم سازگاری هواپیماهای ای.تی.آر با اقلیم ایران را رد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۶    
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال اعلام شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۸    
در حالی حدود 15 روز از آغاز طرح ضربتی اعطای وام ازدواج می گذرد که در این مدت بیش از 350 هزار متقاضی از سوی بانک های عامل تعیین شعبه شده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۶    
جنرال موتورز 800 هزار دستگاه خودروی پیکاپ شورولت سیلورادو 1500 و جی ام سی سیه را 1500 خود را از سراسر جهان فراخوانی می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۲    
دانشمندان می گویند ربات های مینیاتوری اختراع کرده اند که از آنها می توان برای شناسایی دقیق سلول های سرطانی و نابود کردن این نوع سلول ها استفاده کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۰    
طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی که دلار از انتظارات برای تحکیم سیاست پولی آمریکا مورد حمایت قرار گرفت، نزدیک به پایین ترین قیمت دو هفته گذشته ثابت ماند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۱۸    
طبق اعلام اداره آمار ترکیه، صادرات این کشور به ایران 41 درصد افت کرده که رئیس شورای بازرگانی مشترک ایران و ترکیه دلایل این افت را تشریح و تصریح کرد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۱۰    
همیشه زمانی که در طبیعت هستیم احتمال این که در معرض گیاهان سمی و کشنده قرار بگیریم زیاد است. درست است که بزرگ تر ها از این خطرها رد میشوند اما بچه های کنجکاو بیشتر در مواجهه با خطر گیاهان قرار می ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۶    
یک دانشمند ایرانی با به کار بردن ته سیگار در آسفالت علاوه بر حفظ محیط زیست به قدرت تحمل ترافیک این ماده نیز افزوده است
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۴    
مطابق با جزئیات این مصوبه به عنوان خروجی جلسات 36 تا 40 شورای عالی فضای مجازی که توسط روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی کشور منتشر شده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۴۰    
رئیس کل دادگستری استان تهران درباره مطالب مطرح شده مبنی بر جلوگیری از افتتاح خط 8 مترو تهران با دستور قضایی، توضیحاتی ارائه کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۰    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۲۴    
کسانی که دردولت یازدهم نتوانسته بودند برشرکت شستا و اموالش دست بیاندازند،دراستانه معرفی کابینه دوازدهم برای تخریب علی ربیعی دست بکارشده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۸    
شهردار وقت تهران در مراسم افتتاح خط 8 متروی تهران گفت: مردم قضاوت خواهند کرد چه کسی به وعده هایش عمل خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۴    
بر اساس گفته های معاون حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کنترل تورم در 4 سال گذشته در بهبود وضعیت محیط زیست تاثیری به سزا داشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۸    
بعد از حادثه تیراندازی در پادگان ارتش که روز گذشته اتفاق افتاد موج جدیدی میان کاربران شبکه های اجتماعی به راه افتاد مبنی بر اینکه خدمت سربازی نیاز به بازنگری دارد این کاربران معتقد بودند که این سنت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۶    
یافته های محققان دانشگاهی ایران نشان می دهد پسران نسبت به دختران، آمادگی بیشتری برای جذب شدن به مصرف سیگار دارند و داشتن دوستان صمیمی سیگاری در این امر اهمیت زیادی دارد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۷:۰۰    
یکی از بازرسین کمیسیون تحقیق سازمان ملل درباره سوریه با انتقاد از فقدان اراده سیاسی شورای امنیت در کشف حقیقت و اجرای عدالت در سوریه، از سمت خود کناره گیری کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۵۰    
وانت حامل بار هندوانه در جنوب تهران واژگون شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۸    
مرد جوان در نزاع مرگبار یکشنبه بازار میدان خراسان با ضربه قمه به قتل رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۶    
هم اکنون؛ ماه گرفتگی در تهران.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۴    
رییس کل سازمان نظام پزشکی از رسیدگی مجدد به پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی در هیات عالی انتظامی نظام پزشکی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۲    
با داوری کیوان ساکت، مجید پازوکی و مهدی بهزادپور برندگان دومین دوره جشنواره آوای ایرانی در شهرستان دلیجان در استان مرکزی معرفی شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۴    
پادشاه اردن اعلام کرد که آینده مساله فلسطین در معرض خطر قرار دارد و دستیابی به راه حل صلح آمیز برای نزاع میان اسرائیل و فلسطین بسیار سخت و دشوار است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۵۰    
اسفنج آشپزخانه که برای شستن ظرف و ظروف و گاهی تمیز کردن سطح گاز و کابینت مورد استفاده قرار می گیرد، خاستگاه 5 تریلیون میکروب است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۳۸    
محققان دانشگاه فلوریدای مرکزی در تازه ترین مطالعات خود به این نتیجه رسیدند که نانوذرات زردچوبه برای مبارزه با سرطان در کودکان بسیار مؤثر هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۳۶    
کشور چین قصد دارد تا با اجرای طرح ملی تغذیه، میزان رشد چاقی در بین شهروندان خود به ویژه دانش آموزان را کاهش دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۳۴    
با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تعداد 7444 فیلم در دو بخش ملی و بین الملل متقاضی حضور در این جشنواره شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۸    
یازدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران 26 مرداد ماه برگزار خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۶    
برنامه زنده تهران 20 کاری از گروه تهران و شهروندی با ساختار و دکور جدید دوشنبه 16 مردادماه بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۲    
دادستان تهران در خصوص پرونده دکل نفتی اطلاع رسانی نمود و از صدور کیفرخواست در این پرونده مهم اقتصادی خبر داد. پرونده دیگری که دادستان تهران در خصوص آن اطلاع رسانی نمود، موضوع قتل بنیتا بود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۰    
دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه ای شهریه ثابت و متغیر رشته محل های گروه غیرپزشکی بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی را کاهش داده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۱۲    
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۸    
به گزارش شفاف ، مهدی کیایی مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شوراری اسلامی گفت : مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با حضور حدود 500 میهمان عالی رتبه خارجی از حدود 100 کشور جهان برگزار شد و به ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۴    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: در زمینه حذف عنوان طلاق از شناسنامه محدودیت قانونی وجود دارد و ما برای رفع آن پیشنهاداتی را به مجلس ارائه داده ایم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۴۴    
روز دوشنبه قیمت نفت، پس از تعطیلی دو روزه بازار، کاهش یافت. این در حالی ست که در روز جمعه قیمت نفت تقریبا به بالاترین نرخ خود در 9 هفته گذشته رسیده بود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۴۰    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از دستگیری 27 نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۶    
یک روزنامه کویتی مدعی شد که نیروی دریایی ایران بارها وارد آب های کویت شده است و دولت کویت به همین دلیل در سازمان ملل از ایران شکایت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۰    
وزیر امور خارجه آمریکا امروز (دوشنبه) پیش از دیدار با دوترته گفت، ایالات متحده تجهیزات شناسایی، آموزشی و اطلاعاتی و نیز هواپیما در اختیار فیلیپین قرار می دهد تا به مبارزه با شبه نظامیان حامی داعش در ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۸    
عضو پژوهشکده پولی و بانکی با بیان اینکه هنوز پیش شرط های تک نرخی شدن نظام ارزی فراهم نیست ، گفت: یکی از مهمترین پیش شرط های یکسان سازی نرخ ارز این است تا روابط کارگزاری با بانک های خارجی تقویت شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۲    
دفتر آیت الله مکارم شیرازی، درباره جوسازی دروغین که در برخی از سایت ها منتشر شد، واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۸    
کره شمالی امروز (دوشنبه) اعلام کرد که تحریم های جدید آمریکا را با اقدامی به مراتب جدی تر و بزرگتر از گذشته پاسخ می دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۲    
معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: با توجه به وضعیت هوا در حال حاضر مشکلی برای تامین برق کل کشور وجود ندارد و می توان گفت علی رغم این که تا آخر شهریورماه در حالت هشدار قرار داریم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۶    
نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت:کلیات طرح توزیع مواد مخدر دولتی به تصویب رسیده و هفدهم مردادماه برای تصویب نهایی به صحن علنی مجلس می رود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۴    
وزیر امورخارجه لهستان اعلام کرد: همانطور که سال گذشته یک میلیون و 267 هزار ویزا برای اتباع اوکراینی صادر کردیم، لهستان همچنان پذیرای مهاجران است. نیمی از این ویزاهای صادر شده، ویزای کار بوده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۵۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: آقای قالیباف با روحیه تلاشگری که داشتند کارهای مهمی در کشور انجام دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۴۸    
بازیکن منچسترسیتی در فصل آماده سازی پیش از فصل درگیر رسوایی اخلاقی شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۰    
یک مقام ارشد کاخ سفید در گفت وگو با واشنگتن پست گفته رئیس جمهور آمریکا هنوز نمی داند ایران چه واکنشی به خروج این کشور از توافق هسته ای نشان خواهد داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۰    
این هفته قیمت خودروهای وارداتی در بازار تغییر خاصی نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۴    
دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۲    
موج جدید گرمای شدید در بخش های زیادی از قاره اروپا تاکنون چند نفر کشته بر جای گذاشته و زندگی عادی بسیار از مردم را با اختلال روبرو کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۸    
معاون امور زنان ریاست جمهوری با اشاره به اجرای سلیقه ای قانون کاهش ساعت کار زنان شاغل با شرایط خاص تصریح کرد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۶    
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: توزیع کتاب های درسی در سراسر کشور از 20 شهریور ماه در تهران، البرز و شهرستان های تهران از 25 شهریور ماه آغاز می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۴    
پروژه ایستگاه خط 8 قطار شهری ( متروی تهران) با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۲    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: الان نرم افزار ملی سامانه الکترونیک مداخله برای کاهش طلاق طراحی شده و کاملا آماده است و با همکاری قوه قضائیه در شهریورماه در 11 استان دارای بیشترین نرخ ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۲    
کنکور که در باور بسیاری آزمونی سرنوشت ساز محسوب می شود، اگر چه سال ها عرصه و چارچوب رقابت میان داوطلبان ورود به دانشگاه قرار گرفته اما چالش های آن برای نظام آموزشی کشور اندک نبوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۲    
بلک بری کی وان و وان پلاس 5 هر دو از محبوب ترین و معروف ترین گوشی های امسال هستند. در این مطلب به مقایسه مشخصات این دو گوشی می پردازیم تا انتخاب را برای شما آسان تر کنیم
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۰    
نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس بر ضرورت جلوگیری از ازدواج مردان میانسال با دختران کودک در کشور تاکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۸    
مدیر امور آسیب های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از تدوین اطلس آسیب های اجتماعی کشور خبرداد و گفت: در این اطلس معضلات و آسیب های اجتماعی کشور به تفکیک شهرستان و استان ها مشخص شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۰۰    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه 16 مردادماه 96 با کاهش 98 واحدی (معادل 0.15 درصد) به رقم 81 هزار و 285 واحد رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۵۶    
هنوز 24ساعت از آغاز رسمی دومین دوره ریاست جمهوری حسن روحانی نگذشته است که وعده مبارزه او با پرداخت های نجومی از محل بیت المال به برخی مدیران دولتی با چالش مواجه شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۴۹    
رییس قوه قضاییه گفت: مراسم تنفیذ و تحلیف برخلاف تصور برخی از افراد، یک مراسم سوری و تشریفاتی نیست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۴۹    
وزیر نفت از تأیید بدون اشکال قرارداد 700 صفحه ای با توتال خبر داد و گفت: دادستان کل کشور به همراه 2 معاون خود متعهدانه و با سختگیری و ریزبینی متن قرارداد را بررسی کردند و این برای ما سبب دلگرمی شد که ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۳۸    
معاون امور زنان رئیس جمهور از رفع موانع اجرای قوانین مربوط به کاهش ساعت کار زنان شاغل و همچنین مرخصی 9ماهه زایمان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۲۸    
مدیر کل دفتر نظارت بر بهره برداری آزادراه ها با بیان اینکه 1585 نقطه پر تصادف در شبکه جاده ای شناسایی شده که تا پایان امسال حدود 200 نقطه منوط به تخصیص اعتبارت رفع می شود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۲۶    
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که گاهی خودتان و یا این که افرادی را می بینید که شکل و رنگ لباس هایی که پوشیده اند درست همانند و همشکل محیطی است که در آن قرار دارند، ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۲۲    
نهمین جلسه دادگاه متهم ردیف سوم دادگاه پرونده نفتی دقایقی پیش پایان یافت و قاضی ادامه دفاعیات متهم ردیف سوم را به جلسه بعدی دادگاه این پرونده موکول و اعلام کرد جلسه دهم دادگاه فردا برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۲۲    
پس از مشخص شدن دوپینگ ورزشکار قزاق و رایزنی های فدراسیون ژیمناستیک ایران با فدراسیون جهانی مدال برنز رقابتهای قهرمانی آسیا 2015 از ورزشکار قزاق گرفته و به هادی خناری نژاد رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۲۲    
نوجوانی که از بیماری به شدت نادری رنج می برد اگر بخوابد می میرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۲۰    
بانک مرکزی در حالی مأموریت دفاع از لایحه تغییر نام واحد پولی در مجلس شورای اسلامی را عهده دار شده که سیف از تعیین تکلیف پدیده استثنایی دواسمی بودن پول ملی یعنی ریال و تومان در آینده نزدیک خبر داده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۱۸    
سخنگوی ناجا از انتصاب سردار حسین رحیمی به عنوان فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۱۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: روند رأی اعتماد به کابینه دوازدهم از دوشنبه آینده در مجلس آغاز می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۱۴    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره سیاست مسالمت جویانه در عرصه بین المللی را دنبال کرده و با توجه به منویات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص تعامل گسترده با دنیا ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۱۲    
رییس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: نرخ بلیت خط متروی تهران-فرودگاه امام خمینی (ره) تک سفره 6 هزار تومان است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۱۰    
مولاوردی معتقد است همه چیز به دولت اصلاحات برمی گردد: دولت خاتمی زمینه ساز انتخاب وزیر زن در دولت احمدی نژاد بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۱۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از آغاز مرمت بخش هایی از آرامگاه حافظ خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۸    
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تعرفه حق التحریر دفاتر اسناد رسمی هیچ افزایشی نداشته و اخبار منتشره در برخی خبرگزاری ها و جراید در این رابطه تکذیب می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۶    
رییس سازمان ثبت احوال از تهیه پیش نویس حذف واژه طلاق از شناسنامه زنان مطلقه خبر داد و گفت: درحال حاضر فقط واژه طلاق ازشناسنامه خانم هایی که عقد کرده اند اما دوشیزه هستند حذف می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۴    
یک منتخب شورای پنجم گفت: انتخاب شهردار تهران بر اساس تصمیم گیری روز گذشته دو مرحله ای شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۵۵    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: به غربی ها اجازه بازرسی از مراکز نظامی کشورمان را نخواهیم داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۵۵    
عضو منتخب شورای شهر تهران گفت: شورا در پایان روز پنجشنبه رای گیری و شهردار تهران را انتخاب می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۶    
عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ساختار جدید این جبهه که با آسیب شناسی تشکیلات گذشته تنظیم شده، مورد بحث قرار گرفت و کلیات آن تصویب شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۶    
هیئتی از گروه حماس که برای مراسم تحلیف رئیس جمهور کشورمان وارد تهران شده اند با محمد جواد ظریف دیدار کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۲    
خاکی صدیق به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی معرفی می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۰    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، امروز دوشنبه قیمت دلار اندکی کاهش یافت و یورو حدود 18 تومان گران شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۰    
ارتش عراق سلسله عملیات های پیشگیرانه ای را علیه داعش در استان صلاح الدین به اجرا درآورده است. همزمان پلیس استان دیالی عملیات تفتیش برای شناسایی باندهای زیرزمینی داعش را آغاز کرده است.
  • ۱