یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۴:۳۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 30 مرداد 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 مرداد 1396 شفاف 2 مرداد 1396 شفاف 3 مرداد 1396 شفاف 4 مرداد 1396 شفاف 5 مرداد 1396 شفاف 6 مرداد 1396 شفاف 7 مرداد 1396 شفاف 8 مرداد 1396 شفاف 9 مرداد 1396 شفاف 10 مرداد 1396 شفاف 11 مرداد 1396 شفاف 12 مرداد 1396 شفاف 13 مرداد 1396 شفاف 14 مرداد 1396 شفاف 15 مرداد 1396 شفاف 16 مرداد 1396 شفاف 17 مرداد 1396 شفاف 18 مرداد 1396 شفاف 19 مرداد 1396 شفاف 20 مرداد 1396 شفاف 21 مرداد 1396 شفاف 22 مرداد 1396 شفاف 23 مرداد 1396 شفاف 24 مرداد 1396 شفاف 25 مرداد 1396 شفاف 26 مرداد 1396 شفاف 27 مرداد 1396 شفاف 28 مرداد 1396 شفاف 29 مرداد 1396 شفاف 30 مرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۳۲    
باج افزارها که از جدیدترین راه های هکری هستند، درصورت به روزرسانی نشدن سیستم عامل راهی را برای آلودگی سیستم کاربران پیدا می کنند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی دیروز توانست از نمایندگان رای اعتماد گرفته و یکی از مسافران پاستور باشد. در حالی که بیشتر صاحب نظران معتقدند انتقاداتی به عملکرد وزیر راه و شهرسازی در کابینه اول حسن روحانی وارد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۲    
نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران طی حکمی سیدجمال هادیان طبائی زواره، مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل این سازمان را به عنوان سخنگوی رسمی سازمان ملی استاندارد ایران منصوب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۴    
سی تی اسکن دیوار خانه ای ویران شده در نزدیکی کوه آتش فشانی وزوویوس در ایتالیا پرتره زنی زیبای 2 هزار ساله را نمایان کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۰    
شهردار گچساران گفت: یک بوستان و یک خیابان گچساران به نام حجت الاسلام خواجه زاده و شهید حججی نامگذاری شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۶    
هر یک از امامان معصوم (ع) دارای فضیلت هایی هستند که افراد با توسل به آنها می توانند خود را به منابع ارزشمند الهی متصل کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۲    
نهمین امام شیعیان نام مبارکش محمد است و القاب و کنیه های فراوانی دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۲    
چرا برخی ها بیش از دیگران برای رسیدن به اهداف خود اصرار می ورزند. رمز موفقیت آنها چیست؟ آیا آنها تافته های جدابافته ای هستند و یا از شکستهای خود تجربه هایی ارزشمند برای پیروزی می سازند؟
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۴    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۲    
بارش شدید باران که عصر امروز در مکه مکرمه آغاز شد بسیاری از زائران خانه خدا را که برای ایام حج تمتع حضور یافته اند، غافلگیر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۰    
پرواز مشهد - اصفهان به دلیل وخامت حال یک مسافر فرود اضطراری داشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۸    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان عسلویه طی 72 ساعت گذشته یک تن و 825 کیلوگرم موادمخدر تریاک کشف شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۶    
تالاب لپو در مازندران خشک شدتالاب ' لپو ' در حاشیه جنوبی دریای خزر و غرب تالاب میانکاله واقع در شرق مازندران در پی خشکسالی اخیر و برداشت بی رویه آب آن برای کشت برنج سرانجام به طور کامل خشک شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۲    
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت:خرید خارجی می تواند پورسانت، هدیه، دلار و فساد و جاسوسی در پی داشته باشد، بنابراین باید از تولیدات داخلی، به جای خرید خارجی استفاده شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۰    
با وجود ممنوعیت فعالیت پارکبان ها و اخذ مبلغ از شهروندان، همچنان تعداد زیادی از پارکبان ها با قدرت به کارشان ادامه می دهند و از این راه درآمد دارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۴    
بنا بر اعلام سازمان انرژی اتمی امارات، این کشور از سال آینده میلادی برنامه هسته ای خود را کلید می زند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۰    
چه عواملی کمتر شدن شتاب توسعه در ایران در مقایسه با کشورهایی نظیر کره جنوبی را به همراه داشته است؟ پاسخ به این سوال را در الگوی برنامه ریزی این کشور که دارای نمره قبولی در کارنامه توسعه اش است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۴    
کارشناسان پیش بینی می کنند اگر وضعیت کنونی حاکم بر بازار نفت ادامه پیدا کند و مازاد عرضه نفت همچنان روند افزایشی خود را ادامه دهد، احتمالا قیمت نفت بار دیگر به زیر 40 دلار در هر بشکه سقوط خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۲    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با توجه به کاهش تقاضا و ذخیره سازی شبرنگ، آلو، هلو و غیره در سردخانه، پیش بینی می شود که در فصل پاییز، میوه های تابستانه عرضه شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی شورای نگهبان عنوان کرد که علاوه بر رسیدگی به مصوبات واصله و نامه های دیوان عدالت اداری، ادامه رسیدگی به شرائط رئیس جمهور و سیاست های کلی انتخابات در دستور جلسه این هفته شورای نگهبان قرار دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۲    
حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز کیهان با عنوان مگر انتخاب خودتان نیست؟!
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۴    
معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، با همکارانش در این سازمان خداحافظی کرد تا اولین تغییرات در مدیریت وزارت بهداشت کلید بخورد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۸    
سخنگوی نظامی صهیونیست ها از برافراشته شدن پرچم جنبش حزب الله لبنان و ارتش این کشور در یک نبرد در کنار یکدیگر ابراز شگفتی کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۶    
سازمان مدیریت بلایای طبیعی ایالت بیهار روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد 253 نفر براثر بارندگی و جاری شدن سیل درمناطق مختلف این ایالت کشته شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سرپرست جدید شرکت ارتباطات زیرساخت ایران را تعیین کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۰۰    
داشتن یک رابطه موفق و پایدار موضوع چالش برانگیزی برای تقریباً همه افراد است. اینکه بسیاری از روابط به سرانجام خوش یا پایانی تلخ ختم می شود دلایلی دارد که به فرایند تصمیم گیری تک تک افراد وابسته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۸    
مهدی صفایی قهرمان کیک بوکسینگ جهان از هنرمندانی که در مراسمات مختلف از بادیگارد در کنار خود استفاده می کنند نام برد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۴۸    
یکی از دانه های آجیل دارای خواص درمانی فراوان است و با تغییراتی در مرکز پاداش دهی مغز سبب تفاوت در نحوه تصمیم گیری افراد و تقویت اراده آن ها می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۴۶    
برخی از مواد غذایی می توانند سبب واکنش هایی دربدن شوندکه با درنظر گرفتن ریشه زمینه ای بیماری پرهیز یا مصرف کم برخی از آن ها توصیه می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۴۲    
اخیرا گزارشات مبنی بر باز شدن پای کنتورهای برق 25 میلیون تومانی به روستاهای لواسانات استان تهران باز شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۳۶    
سه نوجوان که به سبک فیلم های هالیوودی و با زدن نقاب های وحشتناک به چهره دست به زورگیری با سلاح سرد زده بودند با هوشیاری متصدی یک فروشگاه در مشهد دستگیر شدند و به جرم خود اقرار کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۲۴    
تهیه کنندگان یک فیلم سینمایی که محصول مشترک ایران و هند است، دنبال گرفتن مجوز بازیگری برای یکی از خوانندگان مشهور پاپ هستند که در آمریکا به سر می برد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۲۲    
سارانبای جین بیک اف نخست وزیر قرقیزستان، استعفایش را به منظور شرکت در انتخابات ریاست جمهوری رسما اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۲۲    
اکثر افرادی که به آفریقا سفر می کنند در مورد درخت مارولا که خاصیت مست کنندگی برای حیوانات دارد، شنیده اند و گاها در بروشورهای گردشگری در مورد آن خوانده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۲۰    
تأخیر نماز از اول وقت آن،بدون عذر، موجب محروم ماندن انسان از فیوضات و پاداش های آن و عدم استفاده از برکات و آثار نماز اول وقت و تضییع و سبک شمردن نماز است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۱۸    
نسل دهه شصت و هفتاد ایران، در دنیا به نسل Y معروفند که ظاهرا اولین نسلی هستند که به پدرها و مادرهایشان آموزش می دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۰۴    
بسیاری از مبتلایان به هپاتیت B در حال حاضر افرادی هستند که قبل از سال 1371به دنیا آمده اند، بنابراین توصیه می شود این افراد زودتر اقدام به واکسیناسیون کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۰۰    
در برخی فرهنگ ها همچنان پدیده ماه گرفتگی و تاثیر آن بر زن باردار را جدی می گیرند و معتقدند ماه گرفتگی سبب ایجاد لکه ای بد شکل روی پوست کودک می شود که همان طور که گفته شد شواهد علمی این ادعا را ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۱:۴۸    
می خواهیم در مورد داد و فریاد زدن حرف بزنیم. شاید شما جزو آنهایی باشید که مدام سر بچه ها داد می زنند یا شاید هم گهگاه این کار را می کنید و یا ممکن است خیلی به ندرت پیش بیاید که سر فرزندتان داد بزنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۱:۰۲    
نوشیدن آب و آب میوه می تواند موجب سلامت و درخشندگی پوست تان شود و چهره تان را باز کند. در میوه ها و سبزی ها، مواد مغذی فراوانی وجود دارد که به حفظ سلامت و زیبایی پوست کمک می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۵۶    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۵۴    
اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش 2 درجه ای دمای هوای مناطق مختلف استان از جمله پایتخت در 48 ساعت آینده خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۵۲    
خبرنگاران یزد و میبد امروز در نشستی خبری با بخشدار مرکزی شهرستان میبد در مورد مسائلی همچون ثبت جهانی بافت تاریخی میبد، آلودگی هوا، روستاهای هدف گردشگری و .... بحث و تبادل نظر کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۴۸    
رییس تعزیرات حکومتی شهرستان قرچک از کشف و معدوم سازی600 کیلو گرم گوشت فاسد در یک تالار غذاخوری در این شهرستان خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۲۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از وزیر امور اقتصاد و دارایی و نیز رئیس کل بانک مرکزی درخواست کرد که علاوه بر رقابتی کردن وضعیت بنگاه های تولیدی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۲۴    
رسانه های اسپانیایی از هدف قرار گرفته شدن یک مرد با جلیقه انفجاری توسط پلیس در بارسلونا خبر می دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۲۲    
بالگرد آب پاش که برای اطفاء حریق کوه خامی به گچساران اعزام شده بود به علت نقص فنی زمین گیر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۲۰    
رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به دادستان عمومی و انقلاب تهران علیه مدیرعامل تعاونی اعتبار ثامن الحجج ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۱۸    
رئیس اقلیم کردستان عراق امروز (دوشنبه) تاکید کرد که "تحت هیچ فشاری" از همه پرسی جدایی اقلیم کردستان از عراق در ماه سپتامبر آتی کوتاه نمی آید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۹:۵۸    
امام خامنه ای در احکام جداگانه ای امیر سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی را با ارتقاء به درجه ی سرلشکری به سمت فرمانده کل ارتش ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۹:۵۶    
رئیس قوه قضاییه، فرصت حج را بزرگترین ظرفیت انسانی و اسلامی برای حل مشکلات مسلمانان بلکه مشکلات جهان توصیف کرد و گفت: متأسفانه جهان اسلام در این زمینه دچار مشکلاتی است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۴    
معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی با ابراز نگرانی از روند افزایش جدایی زوجین،گفت: در یک سال گذشته به ازای هر چهار ازدواج در کشور یک طلاق ثبت شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۲    
رئیس پلیس پایتخت با تاکید براینکه فعالیت پارکبانان در سطح شهر غیرقانونی است، گفت: فعالیت این افراد تنها با نظارت مجموعه ای قانونی مانند پلیس محله امکان پذیراست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۰    
سازمان وظیفه عمومی ناجا،کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم شهریورماه 1396هستند را به خدمت سربازی فراخواند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۴۶    
مشاور کمیته پیشگیری و کنترل ایدز سازمان بهزیستی از شناسایی 34 هزار بیمار مبتلا به ایدز در کشور خبر داد و گفت: از این تعداد 84 درصد را مردان و 16 درصد را زنان تشکیل می دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۴۴    
تصویری از مزار آتنا اصلانی در شهر پارس آباد را منتشر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۴۲    
جمعی از کسبه و مالکان واحدهای تجاری پلاسکو امروز - دوشنبه - با حضور در محل ساختمان تخریب شده، خواستار توجه مسئولان برای تحقق وعده ها و رفع مشکلات خود شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۴۰    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: در سه ماه نخست امسال 21 نفر در اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۳۸    
مهاجرت نخبگان ایرانی نه تنها معکوس نشده بلکه ابعاد تازه تری پیدا کرده و آن هم سرایت این پدیده به مقطع دانش آموزی است که باعث گسترده شدن دایره خروج استعدادهای برتر ایرانی به خارج از کشور شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۳۴    
تلگرام باعث افزایش تساوی و عدالت در بخش های مختلف جامعه و در زمینه فعالیت های اقتصادی، سیاسی، رسانه ای و ... می شود. ایران به عنوان کشور پهناور شاهد مدیریت پرضرر و ناتوان مرکز گرایی است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۲    
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر لزوم تقویت روحیه انقلابی در نسل جوان، شهید حججی را نمونه ای درخشان از رویش های انقلاب خواندند و فرمودند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۶    
مسعود کرباسیان پس از گرفتن رای اعتماد مجلس به عنوان وزیر اقتصاد فرود عسگری مدیرکل سابق امور گمرکی گمرک را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۲    
رویترز در حالی خبر داده است که شرکت توتال، بخش نفت شرکت دانمارکی مرسک را به ارزش 7.5 میلیارد دلار خریداری کرده است که با توجه به برنامه حضور مرسک در توسعه لایه نفتی پارس جنوبی این معامله حضور توتال ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۰    
پیش بینی می شود عرضه ساعت اپل در سال 2018 بعد از مدتها با افزایش 33 درصدی به 20 میلیون واحد برسد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۸    
یک کارشناس حوزه تجارت الکترونیک با وسیع توصیف کردن بازار داخلی تجارت الکترونیکی با بیش از 50 میلیون کاربر فعال در کشور، ضعف مهارتی را عامل عدم استفاده درست تجاری از این فرصت ارزیابی کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۴    
رویترز اعلام کرد: قطر استادیوم جام جهانی را به شکل کلاه عربی(عرقچین) می سازد که نشانه اتحاد کشورهای مسلمان و عرب است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۸    
موضوع رواج مصرف ترامادول در بین فوتبالیست ها و حتی ورزشکاران رشته های مختلف در هفته های اخیر باز هم بر سر زبان ها افتاده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۶    
منابع خبری از حمله یک خودرو به ایستگاه اتوبوس در شهر مارسی خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۴    
وزیر امور خارجه اعلام کرد که این وزارتخانه با حذف سه معاونت منطقه ای خود، معاونت های سیاسی و اقتصادی ایجاد خواهد کرد که تمامی سفارتخانه ها باید به آنها پاسخگو باشند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۰۶    
رجب طیب اردوغان از احتمال اقدام مشترک ایران و ترکیه علیه پ.ک.ک و شاخه ایرانی آن خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۰    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح به دیوارکشی ترکیه در مرزهای مشترک با ایران واکنش نشان داد و توضیحاتی درباره سفر اخیرش به این کشور ارائه کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۳۸    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: براساس اسنادی که کارشناسان سازمان ملل به آن دست یافتند شمار زیادی از گروه های شبه نظامی به طور مستقیم از عربستان یا امارات کمک مالی دریافت می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۳۴    
گوگل می تواند با استفاده از الگوریتم جدیدی، واترمارک و نوشته های روی تصاویر را بدون استفاده از نرم افزارهای فتوشاپ حذف کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۳۲    
منابع امنیتی لبنان اعلام کردند گروه تروریستی داعش در مناطق تحت اشغال خود در لبنان خواستار برقراری آتش بس با نیروهای دولتی شده که با مخالفت مقام های لبنانی مواجه شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۳۰    
رئیس جمهور کره جنوبی روز دوشنبه با عذرخواهی درباره رسوایی تولید تخم مرغ های آلوده در این کشور خواستار اتخاذ تدابیر اصولی برای افزایش امنیت غذایی در این کشور شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۶    
ساخت پدافند موشکی اس 500 روسیه در قالب تولید انبوه عملی شد و این سامانه جدید به صورت محدود در یک نمایشگاه بین المللی به نمایش گذاشته خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۴    
رییس اتحادیه سوپرمارکت و مواد پروتئینی تصریح کرد: گاه برچسب قیمتی که روی برخی کالاها درج می شود با سود بالا همراه است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۰    
در این مطلب از وب سایت جی اس ام نحوه فعال کردن حالت Dark Mode در iOS 11 را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۶    
معاون گمرک ایران گفت: در سایه اجرای سامانه جامع گمرکی، کارت های اجاره ای شناسایی شدند و تاکنون 45 کارت باطل شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۴    
نرخ های اعلامی بانک مرکزی در روز دوشنبه برای 39 ارز عمده از رشد ارزش 30 واحد پولی در 30 مرداد نسبت به روز گذشته حکایت دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۰    
دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در توییتی که دیروز منتشر کرد از غول خرده فروشی آنلاین، آمازون به مالیات و مشاغل انتقاد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۸    
تئوریسین جریان اصلاحات گفت: نقد کردن چه اشکالی دارد؟ چه کسی می گوید طرفداران روحانی نمی توانند او و دولتش را نقد کنند؟ خود روحانی می گوید من را نقد کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۰    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه درباره وضعیت مهدی کروبی خواستار دلیل مخالفت با درخواست محاکمه علنی محصورین شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۸    
بر اثر سقوط یک هواپیمایی سبک در کوهستان های سوئیس، سه تن از سرنشینان آن کشته شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۶    
کره شمالی با انتقاد شدید از آغاز رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی هشدار داد که تاکید دو کشور بر تداوم تمرینات نظامی، اوضاع شبه جزیره کره را وخیم تر کرده و منطقه را به سمت بی ثباتی و جنگ سوق می دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۴    
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی از اعطای بورس تحصیلی نخبگان خبر داد و گفت: مسکن، آینده شغلی و دیگر امکانات مورد نیاز نخبگان را در صورت ورود به دانشگاه آزاد فراهم می کنیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۰    
رئیس و عضو هیأت مدیره انجمن تغذیه ایران گفت: تازگی آجیل ها یکی از نکات بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا در آجیل های مانده نوعی قارچ و کپک به وجود می آید که مصرف آن می تواند زمینه ابتلا ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۶    
دیوان عالی کشور با صدور رأی وحدت رویه قضائی اعلام کرد که تقاضای زوجین برای دریافت جنین از امور ترافعی نیست و بر این اساس ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۶    
فروش هر گونه مشروبات الکلی در عشق آباد پایتخت کشور ترکمنستان به منظور حفظ نظم در زمان بازی های آسیایی ممنوع شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۲    
رئیس شورای ملی زیتون با بیان اینکه قیمت زیتون با آغاز فصل برداشت این محصول در 20 الی 25 شهریورماه؛ کاهش می یابد، گفت: عده ای با مطرح کردن بحث کمبود زیتون به دنبال واردات آن هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۰    
یک جامعه شناس مدعی شد که میزان مصرف مواد روانگردان و دخانیات در میان دانش آموزان 13 تا 14 درصد است. این اظهارات در حالی عنوان می شود که همواره بر سر راه ارائه آمار درست و دقیق آسیب هایی که دانش ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۸    
دو سال پیش بود که سازمان بهداشت جهانی گزارش سالانه خود را منتشر کرد و در آن شهر زابل آلوده ترین شهر جهان لقب گرفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۴    
روز گذشته آخرین جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی روحانی برگزار شد و نمایندگان به 16 وزیر پیشنهادی رای اعتماد دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۰    
پایگاه خبری کنگره آمریکا در گزارشی از افزایش نارضایتی نمایندگان جمهوریخواه آمریکا از دونالد ترامپ و صریح تر شدن آنها در انتقاد از عملکرد وی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۸    
تارنمای استریت تایمز سنگاپور روز دوشنبه اعلام کرد 10 ملوان پس از برخورد ناو آمریکایی با یک کشتی تجاری در شرق این کشور جنوب شرق آسیا ناپدید و 5 نفر دیگر مجروح شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۶    
صدراعظم آلمان، دولت ترکیه را به سوء استفاده از سازمان های بین المللی متهم کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۴    
رئیس جمهوری روسیه معتقد است، جامعه باید خود نظامی از اصول و مبانی اخلاقی را ایجاد کند و این مبانی به فیلتر کردن اطلاعات منتشر شده توسط رسانه ها کمک خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۲    
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه تقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ با الاهلی عربستان این بازی را مورد تحلیل قرار داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۴۶    
فرناز حیدری در روزنامه شرق نوشت: هنوز به درستی نمی دانیم، چند صد قلاده پلنگ در ایران باقی مانده است. در علم مدیریت حیات وحش ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۴۴    
قاتل آتنا اصلانی دختربچه 7 ساله اهل پارس آباد مغان که توسط مردی 40 ساله به قتل رسید، روز شنبه هفته آینده چهارم شهریور در دادگاه کیفری یک استان اردبیل محاکمه می شود.
  • ۱