شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۳:۴۵May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 3 مرداد 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 مرداد 1396 شفاف 2 مرداد 1396 شفاف 3 مرداد 1396 شفاف 4 مرداد 1396 شفاف 5 مرداد 1396 شفاف 6 مرداد 1396 شفاف 7 مرداد 1396 شفاف 8 مرداد 1396 شفاف 9 مرداد 1396 شفاف 10 مرداد 1396 شفاف 11 مرداد 1396 شفاف 12 مرداد 1396 شفاف 13 مرداد 1396 شفاف 14 مرداد 1396 شفاف 15 مرداد 1396 شفاف 16 مرداد 1396 شفاف 17 مرداد 1396 شفاف 18 مرداد 1396 شفاف 19 مرداد 1396 شفاف 20 مرداد 1396 شفاف 21 مرداد 1396 شفاف 22 مرداد 1396 شفاف 23 مرداد 1396 شفاف 24 مرداد 1396 شفاف 25 مرداد 1396 شفاف 26 مرداد 1396 شفاف 27 مرداد 1396 شفاف 28 مرداد 1396 شفاف 29 مرداد 1396 شفاف 30 مرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۸:۵۲    
آخرین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال بانوان از فردا (دوشنبه ) برپا می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۸    
حسن رحیمی که از ناحیه زانوی پای راست دچار آسیب دیدگی مینیسک شده بود و پس از آزمایش MRI، طبق نظر کمیسیون پزشکی باید زانوی خود را جراحی می کرد، صبح امروز در بیمارستان تریتا مورد عمل جراحی قرار گرفت
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۳:۴۰    
پرونده مزرعه پدری
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۶    
عبدالله عبداللهی
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۰    
در این سری از مطالب سایت GSM قصد داریم تا برترین بازی ها و اپلیکیشن هایی که برای مدتی محدود در اپ استور رایگان شده اند را معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۳:۵۰    
دست ها و پاهای ما بیشتر اوقات در معرض عواملی است که می توانند باعث شوند پوست این قسمت ها نسبت به سایر نواحی بدن، تیره تر بشوند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۳:۱۲    
طراحان خودرو همیشه در پی نوآوری و خلق ایده های جدید بوده اند و همین تلاش ها باعث ایجاد طرح های جالب و ماندگار شده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۴۶    
او نمی تواند بخوابد. همین که روی تخت دراز می کشد، فکرش را از ترس اینکه تومور مغزی دارد نمی تواند آزاد کند حتی با اینکه پزشکان به وی اطمینان داده اند که همه چیز خوب است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۴۰    
نمایشگاه هوایی ساندرلند انگلیس بزرگترین نمایشگاه هوایی سالانه در اروپاست که در اواخر ماه جولای برگزار می شود و هر سال حدود دو میلیون بازدیدکننده دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۳۴    
نهنگ های کوهان دار واقعا بزرگ هستند. درواقع بسیار عظیم هستند. میانگین وزن یک نهنگ کوهان دار کاملا بالغ حدود 36 هزار کیلوگرم است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۰۰    
در فصل تابستان یکی از کارهایی که اغلب کودکان از آن لذت می برند ورزش کردن، به خصوص شناست اما با توجه به اینکه در این فصل هوا به شدت گرم می شود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۲۰    
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: امسال با شناسنامه دار کردن موکب ها و جانمایی آنها در مکان های مناسب ساماندهی بهتری در پذیرایی از زائران اربعین خواهیم داشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۰۶    
شرکت راه آهن که در طول سال های گذشته برنامه ریزی کرده تا از نظر ترانزیت و جابه جایی بار حمل و نقل ریلی را با عملکرد جاده ها نزدیک کند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۴۰    
متخصصان سلامت و علوم پزشکی تاکید دارند که روده انسان در ایجاد بسیاری از بیماری ها مانند پارکینسون، آلزایمر و ام اس حرف اول را می زند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۴    
پسر جوان که پس از قتل پدرش دچارعذاب وجدان شده بود سه سال پس از واقعه به زندگی اش پایان داد. وی سه سال قبل به اتهام قتل پدرش بازداشت و زندانی شده و بتازگی و با رضایت خانواده اش آزاد شده بود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۰۴    
مصطفی کواکبیان در اولین جشنواره مهارت آموختگان در محیط واقعی کار با بیان اینکه برای برون رفت از مشکلات سیاسی باید در وهله اول مشکلات اقتصادی را حل کرد گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۰۰    
دفتر محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی طی اطلاعیه ای اعلام کرد وضعیت درمانی وی با توجه به عمل جراحی چشم رو به بهبودی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۸    
تصاویر زیبایی از نور و رنگ در طبیعت جادویی برکه ای در کشور ژاپن در فضای مجازی منتشر شده است که خیره کننده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۴    
ویندوز 10 با آپدیت Creators تلاش می کند تا تنظیمات امنیتی خود را شفاف تر کند و آن ها را برای کاربران نمایان سازد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۸    
جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولین ارشد این استان و مدیران عالی گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۸    
حامد رضایی، معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه پروژه حذف زوائد و پیرایش شهری محور انقلاب در دستور سازمان قرار دارد، گفت: یکی از نتایج بهسازی فضاهای شهری ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۵۲    
مرکز خرید گلوبال هاربر در شانگهای چین اتاقک هایی را طراحی کرده که دارای بازی های ویدئویی و یک دستگاه تلویزیون هستند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۰    
در هفته های اخیر عبدالرضا کاهانی در اعتراض به توقیف فیلمش ارادتمند نازنین بهاره تینا بخش هایی از آن را در فضای مجازی منتشر کرد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۴    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۰    
مرد درختی ایران گفت: اکنون گرما به حدی غیرقابل تحمل است که ساکنان مناطق گرمسیری، راهی جز خانه نشینی و نشستن در کنار کولرهای گازی پرمصرف و مخرب محیط زیست ندارند و این مردم از 12 ماه سال عملاً 9 ماه ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۸:۰۰    
یک دختر ایزدی 14 ساله اعلام کرد که پس از ربوده شدنش توسط اعضای داعش در عراق بیش از 180 بار مورد تجاوز آنها قرار گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۳:۲۲    
روزهای گرم و آفتابی تابستان یکی از پرطرفدارترین زمان ها برای سفر هستند، با تحقیق می توانید بهترین مکانها را برای تفریح انتخاب کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۳:۱۶    
محققان اظهار کردند: استفاده بیش از حد از دستگاه های دیجیتال منجر به مشکل خشکی چشم در کودکان می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۳:۱۲    
سازمان فضایی ناسا در حال تولید یک هواپیمای جت مافوق صوت است که سروصدای آن از خودروهایی که در بزرگراه ها حرکت می کنند، کمتر خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۳:۱۰    
درباره نقش روایات در فهم و تفسیر قرآن دیدگاه های متعددی از جانب صاحب نظران علوم قرآنی مطرح شده است. در این میان برخی بر ضرورت آن تاکید دارند و برخی تنها بر نقش مفید آن انگشت می گذارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۳:۰۰    
رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: در تیرماه سال جاری 16 هزار و 156 قرارداد خرید و فروش مسکن در شهر تهران به امضا رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 12.6 درصد کاهش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۲:۵۸    
بریدن سر دشمنان و کوچک کردن آن روش عجیب بومیان اکوادور برای انتقام است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۲:۴۶    
گروه تروریستی داعش چند تن از عناصر خود را در شهر تلعفر عراق، به اتهام فرار از میدان نبرد، آتش زد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۲:۴۲    
دانشمندان موفق به پیدا کردن شواهدی از اولین بستگان خونگرم انسان شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۲:۳۸    
یکی از فرماندهان دفاع مقدس روایتی جالب از واکنش امام خمینی (ره) به بیهوشی یک شهید بیان کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۲:۲۶    
استفاده از کمپرس سرد یکی از موثرترین روش ها برای توقف خونریزی بینی است. سرما انقباض رگ های خونی را تحریک می کند و به کاهش جریان خون و توقف خونریزی کمک می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۲:۲۴    
ابوالحسن تهامی نژاد، گوینده رادیو، شامگاه سه شنبه سوم مرداد مهمان برنامه خندوانه می شود و با رامبد جوان به گفت و گو می نشیند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۲:۲۲    
به گفته فرمانده انتظامی مشهد شب گذشته اهالی خیابان رسالت مشهد شاهد درگیری خیابانی 21 نفره بودند که با اسلحه شکاری به جان هم دیگر افتاده بودند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۲:۰۰    
برای اشتغالزایی در سال 96 ایجاد 651 هزار شغل در 9 بخش اقتصادی،228 هزار شغل با اجرای فعالیت های مرتبط با 6 طرح اشتغالزایی و 91 هزار و 800 شغل از طریق نهادهای عمومی و حمایتی هدفگذاری شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۵۲    
اعضای باند زورگیری با 206 سه جوان 25 تا 28 ساله اند که همه سابقه دارند. سر دسته باند ادعا می کند که شبیه ضد قهرمانهای هالیودی طعمه هایشان را غافلگیر می کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۵۰    
حسین کروبی گفت: وضعیت سلامت پدرم پس از پیاده کردن اطلاعات دستگاه هولتر مشخص می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۴۶    
منابع محلی از وقوع یک تیراندازی در ویرجینیا آمریکا خبر دادند که در طی آن یک نفر کشته و 3 تن زخمی شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۴۴    
زینب موسوی از کمدین های خنداننده شو برنامه خندوانه در برنامه آبان گفت: مردم ما سانسور را دوست دارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۲    
قیمت تخم مرغ و مرغ بر خلاف رویه معمول سال های قبل؛ در فصل گرم سال افزایش یافته و هر کیلوگرم مرغ تا 8 هزار و 300 و تخم مرغ تا شانه ای 13 هزار و 500 تومان افزایش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۰    
رییس سازمان بهزیستی کشور از فعالیت 22 خانه امن ویژه بانوان در کشور خبر داد و گفت: از این تعداد 15 مرکز در اختیار بخش خصوصی و هفت مرکز در اختیار بخش دولتی قرار دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۴    
رویترز اعلام کرد: قیمت طلا امروز با ناامیدی سرمایه گذاران به افزایش نرخ بهره در پایان نشست دو روزه فدرال رزرو افزایش یافت و هر اونس به قیمت 1256.9 دلار به فروش رفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۶    
به گزارش شفاف ، مریم طالشی در روزنامه ایران نوشت: هر روز می آمد سر قبر زنش می نشست. زنش پارسال خودش را کشته، به خاطر بیکاری شوهرش ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۹:۰۰    
بعد از تولید خودروها و کامیون های خودران، حالا تلاش برای ساخت کشتی های خودران هم آغاز شده و اولین کشتی از این نوع تا سال 2018 ساخته خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۳۶    
بانک مرکزی که در موضوع تغییرواحد پول ملی اطلاع رسانی ضعیفی از خود نشان داد سرانجام سکوت را شکست و اعلام کرد: تغییر واحد پول صرفا "لایحه" است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۳۴    
لباس بانوان سه گانه کار مورد تایید وزارت ورزش قرار گرفت و اولین اعزام آنها به مسابقات برون مرزی هفتم مرداد انجام می گیرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۲۴    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت که با توجه به افزایش دمای استان پنجشنبه 5 مردادماه سال 96 تعطیل و شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده نیز ساعات کار ادارات از 6:30 صبح تا 13.30 دقیقه خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۱۸    
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف ده هزار لیتر سوخت قاچاق، 27 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 39 متجاوز مرزی ، توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۰۸    
اسامی داوران هفته اول لیگ برتر فوتبال فصل 97-96 مشخص شد و بازی های نخست سرخابی ها به دو داور جوان رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۰۴    
شنیده شده مرکز پزشکی فوتبال ایران در نامه ای به باشگاه استقلال پاسخ تست های هافبک آبی پوشان را داده و اعلام کرده که جباری از ناحیه زانو مصدومیت دارد
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۰۰    
مشاور ارشد رییس جمهور گفت: کشور ترکیه 2.5 برابر ایران تولید ناخالص داخلی دارد و این در حالی است که مصرف انرژی در آن کشور نصف ایران است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۵۶    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: اشتباه کارمند بانک در واریز 4 میلیارد تومان به حساب یک نفر تعمدی نبوده و انتشار اخباری مبنی بر واریز عمدی پول صحیح نیست و مصداق نشر اکاذیب است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۴۸    
سعید حجاریان فعال سیاسی اصلاح طلب، ماجرای ورودش به ضد اطلاعات ارتش و وزارت اطلاعات را روایت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۳۸    
دادستان کل کشور از جمع بندی پرونده های مربوط به انتخابات تا یکی دو ماه آینده خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۳۶    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از پیدا شدن جسد کودک سه ساله در تنور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۳۲    
سخنگوی دولت نفس همکاری بین قوا و نهادها از جمله بین دولت و سپاه را برای کشور بسیار مفید توصیف کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۳۰    
کاندیدای حامی حسن روحانی با بیان این که باید نیروهای جوان در دولت دوازدهم حضور داشته باشند، گفت: دو دولت دوازدهم سمت نمی خواهم اما هر مسئولیتی که به من بدهند حاضر آنرا انجام دهم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۸    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 28 باند متشکل از 113 تن خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۶    
وزیر اطلاعات گفت: بیش از 120 عملیات تروریستی در چند سال اخیر در کشور خنثی سازی شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۱۸    
رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد در رابطه با ماجرای استعفای ناطق نوری گفت: حجت الاسلام ناطق نوری از هیأت موسس دانشگاه آزاد استعفا کرد ولی خواهش کردیم استعفایش را بازپس گیرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۱۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام ستیزی به نفع آمریکا نیست گفت: متناسب با تحریم های آمریکا در مجلس طرح داریم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۰    
اتحادیه اروپا با تحریم های ضد روسیه، میلیاردها دلار پول و همچنین اعتماد روسیه را از دست داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۲    
منابع آگاه به روزنامه القدس العربی اعلام کردند که ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش زنده و در یکی از روستاهای دیرالزور پنهادن شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۰    
مدیر مرکز فوریت های پزشکی کرمان گفت: از تاریخ 29 تیرماه تا ساعت 6 صبح امروز سوم مردادماه 121 نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۰    
عکس: رامین صفاری خبرگزاری مهر
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۸    
در حال حاضر 25.1 درصد (حدود 10 میلیون نفر) از جمعیت زنان کل کشور را دختران جوان تشکیل می دهند؛ این در حالیست که 426 هزار نفر از آنها که بالای 40 سال سن دارند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۲    
در سه روز آینده در جنوب غرب کشور گاهی وزش باد شدید رخ می دهد که در برخی نقاط استان های خوزستان، ایلام و بوشهر با گردوخاک همراه است، همچنین با وزش باد شدید از فردا در شرق کشور ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۲    
جلسه ششم رسیدگی به اتهامات مهدی شمس و حمید فلاح هروی متهمان ردیف دوم و سوم پرونده فساد نفتی آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۸    
گروه تروریستی الشباب در ویدئویی ترامپ را یک میلیاردر بی مغز خواند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۶    
یک کمپانی فعال در زمینه توسعه ابزارهای سنجش سلامت جسمانی به نام اپیک هلس (Epic Health) به تازگی مدعی شده که در پی انتشار اپلیکیشن اختصاصی است که کاربران با استفاده از آن می توانند سطح قند خون خود را ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۶    
خستین عکس از جانی دپ در فیلم ریچارد خداحافظی می کند منتشر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۰    
کمیته فنی فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی امید را فرا خواند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۲۰    
مدیرکل دفتر حساب های اقتصادی مرکز آمار ایران تغییر سال پایه شاخص های اقتصادی را از 1376 به 1390 اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۲۰    
آبشارهای متعدد و دریاچه های رنگارنگ، موجب شده است تا پارک ملی سیچوآن به قطب گردشگری این شهر شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۸    
طبق آمار دولتی یک میلیون و صد هزار نفر از جمعیت 145 میلیون نفری روسیه آلوده به ویروس اچ آی وی هستند؛ با این حال کارشناسان بهداشتی شمار مبتلایان را چندین برابر بیشتر از آمار رسمی ارزیابی می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۴    
در حالی که در ماه های گذشته بازار اواق تسهیلات مسکن وضعیت آرام و با ثباتی را تجربه کرده بود، در 2 هفته اخیر متقاضیان دریافت وام مسکن با افزایش 4 هزار تومانی تسه مواجه شده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۰    
سایه های سرخ رنگ آتشفشان سینابرگ در آسمان، جلوه خاصّی پیدا کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: رقم دریافتی برای صدور کارت ملی هوشمند 31 هزار تومان است و مردم برای دریافت این کارت مبلغ بیشتری پرداخت نکنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۰    
پس از آنکه عربستان وعده داد که از ماه آینده میلادی صادرات نفت خود را کاهش دهد و اوپک نیز از چند عضو خود خواست تا میزان تبعیت خود از توافق کاهش تولید را افزایش دهند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۶    
تازه ترین گزارش از تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان حاکی از آن است که تاکنون مجموع سپرده های انتقالی تا سقف 100 میلیون تومان به موسسه اعتباری کاسپین حدود 1737 میلیارد تومان است که از این ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۴    
سردسته باند سرقت از خانه مرد میلیونر در غرب تهران مدعی است برای هزینه درمان بیماری همسرش مجبور شده از آلمان به تهران بیاید و سرقت کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۲    
کشورهای تحریم کننده قطر تحریم های جدیدی را علیه افراد و نهادهایی از یمن، لیبی، کویت و قطر به اتهام ارتباط با دولت قطر و حمایت از گروه های تروریستی وضع کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۰    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت:دارندگان سهام عدالت که صورتحساب یک میلیونی دارند 125هزارتومان و با صورتحساب530هزارتومانی،65هزار تومان سود علی الحساب می گیرند و این سود به 150هزارتومان خواهد رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۸    
بانک مرکزی امروز (سه شنبه) ارزش برابری 39 واحد پولی را اعلام کرد که بر این اساس قیمت دلار و پوند انگلیس به همراه 21 ارز دیگر نسبت به دیروز افزایش و ارزش 13 ارز همچون یورو کاهش یافت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۰۰    
شرکت ال جی حدود 16 سال پیش صنعت جاروبرقی را با عرضه اولین جاروبرقی رباتیک در دنیا متحول کرد. مهندسان ال جی با استفاده از سال ها تجربه در صنعت رباتیک لوازم خانگی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۰    
هافبک تیم فوتبال سیاه جامگان برای حمایت از بیماران سندروم داون در فصل پیش رو با پیراهن شماره 47 به میدان خواهد رفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۲    
اگر فیلم یا احیانا داستان آلیس در سرزمین عجایب را دیده یا خوانده باشید٬ پس بی شک در دنیای آن غرق شده اید و افسوس می خورد که چرا شما در آن جهان رنگارنگ و عجیب نیستید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۸    
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: بیش از 200 هزار میلیارد تومان در بخش رفاه هزینه کردیم این پول کمی نیست اما فقر کم نشد بنابراین نشان می دهد که نظریه نداشتیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۲    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر بار که با بازیکنان تیم صحبت می کنم به آنها می گویم که دلم روشن است که می توانیم امسال قهرمان آسیا شویم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۸    
سیدحسن موسوی چلک، رییس انجمن مددکاری اجتماعی ایران گفت: در حال حاضر به ازای هر 100 پسر، 82 دختر در سن ازدواج در کشور وجود دارد این در حالیست که میانگین سن ازدواج در حال افزایش و به کمتر از 25 سال ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۶    
رئیس بنیاد مستضعفان درباره اهدای اسناد علوی توسط بنیاد مستضعفان گفت: تاکنون حدود 40 هزار سند به ارزش 600 میلیارد تومان به مردم مناطق محروم واگذار شده که 99 درصد آن هبه از سوی مقام معظم رهبری بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۴    
جلسه را با حرف های علی شمسی شروع می کنیم. دستفروشی که به خاطر شیوه متفاوتی که برای فروش اجناس خود به کار بسته، حسابی سروصدا کرده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۲    
رئیس مجلس گفت: در آزادی اقتصادی در منطقه از بین 22 کشور رتبه 22 و در جهان رتبه 174 را داریم و در نرخ بیکاری هم در منطقه از بین 10 کشور رتبه 9 و در جهان رتبه 90 را داریم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۰۴    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی گفت: براساس بررسی های انجام شده دریافتیم که در فضای سایتهای شیپور و دیوار کلاهبرداری های اینترنتی بیشتر رخ می دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۵۸    
رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: 90 درصد احکام ماده 100 اجرا نمی شود و شهر به شکل بی قواره ای در حال رشد است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۵۲    
مدیر عامل اتحادیه شرکت تعاونی فرآورده های گوشتی در واکنش به استفاده از گوشت حیوانات ممنوعه مانند گربه و سگ در سوسیس و کالباس عنوان کرد ...
  • ۱