یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۵۵May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 2 مرداد 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 مرداد 1396 شفاف 2 مرداد 1396 شفاف 3 مرداد 1396 شفاف 4 مرداد 1396 شفاف 5 مرداد 1396 شفاف 6 مرداد 1396 شفاف 7 مرداد 1396 شفاف 8 مرداد 1396 شفاف 9 مرداد 1396 شفاف 10 مرداد 1396 شفاف 11 مرداد 1396 شفاف 12 مرداد 1396 شفاف 13 مرداد 1396 شفاف 14 مرداد 1396 شفاف 15 مرداد 1396 شفاف 16 مرداد 1396 شفاف 17 مرداد 1396 شفاف 18 مرداد 1396 شفاف 19 مرداد 1396 شفاف 20 مرداد 1396 شفاف 21 مرداد 1396 شفاف 22 مرداد 1396 شفاف 23 مرداد 1396 شفاف 24 مرداد 1396 شفاف 25 مرداد 1396 شفاف 26 مرداد 1396 شفاف 27 مرداد 1396 شفاف 28 مرداد 1396 شفاف 29 مرداد 1396 شفاف 30 مرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۹:۳۸    
نشست مطبوعاتی دهه کرامت با موضوع کمپین "شاد باشیم" صبح امروز ( 2 مرداد ماه) با حضور دکتر علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، علی محمدی رییس سازمان اوقاف و امورخیریه ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۳۶    
تالکیتنا شهر کوچکی با جمعیت 900 نفری است و در جریان یک کمپین اجتماعی و با موافقت تمام ساکنان شهر، استابز در سال 1998 به عنوان شهردار آن برگزیده شد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۰۶    
شناختن روانشناسی خودمان و اطرافیان مان نقش بزرگی در شاد بودن مان دارد. همه ی ما از باورهای محدود کننده که از تجربیات گذشته ی خود و تعامل با دیگران کسب کرده ایم رنج می بریم و راحتی و آسایش زندگی مان ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۰۲    
این کتابخانه و کتابفروشی بزرگ و زیبا در شهر یانگژو در چین فضای داخلی اش را با کف پوش آیینه ای به یک کتابخانه تونلی تبدیل کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۳:۱۴    
مهران عسگری از سال 2015 تصمیم گرفت دیگر در تکواندوی ایران حضور نداشته باشد، او بعد ازمدتی تصمیم به ازدواج با یک تکواندو کار ترکیه ای گرفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۲:۳۶    
این تصاویر زیبا در قالب یک پروژه مطالعه حشرات دانشگاه تگزاس و با استفاده از لنز ماکرو از انواع مختلف زنبورها گرفته شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۰    
وزیر نفت کویت اعلام کرد که در ماه ژوئن امسال، پایبندی کشورهای عضو و غیر عضو اوپک به توافق جهانی کاهش تولید، بیش از 90 درصد بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۵۸    
فستیوال راتا یاترا شامل حرکت دسته جمعی مردم می شود که ارابه هایی را حمل می کنند که خدایان هندو روی آن ها قرار دارند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۵۶    
در فاصله ای نه چندان دور از ساحل ونکوور، در محله تاریخی گاس تاون، یکی از جاذبه های اصلی این شهر قرار دارد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۵۴    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری 4 نفر از متهمان و مظنونان پرونده مسمومیت با مشروبات الکلی در شهرستان سیرجان خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۶    
یکی از عوامل مهم در بروز چاقی محل کار شماست. البته نه به این معنا که محل کارتان شما را چاق کند، در واقع عوامل مختلفی در محیط کار دست به دست هم می دهند تا روز به روز چاق تر شوید!
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۶    
روز گذشته با حکم مصطفی مدبر، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، آناهیتا شیرودی به عنوان سرپرست جدید مجموعه ورزشی شهید کشوری تهران انتخاب شد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۲۴    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نزاجا از ظرفیت بالگردی و پهپادی خود در جهت خنثی سازی توطئه های احتمالی دشمنان در نقاط مرزی استفاده خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۶    
چین برنامه هایی را برای تبدیل شدن به پیشتاز هوش مصنوعی جهان تا سال 2030 طراحی کرده است و در نظر دارد این صنعت را به ارزش یک تریلیون یوآن، معادل 147.7 میلیارد دلار برساند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۴    
دولت چین از ماه آوریل تا ژوئن نزدیک به 4 هزار سایت اینترنتی را در این کشور فیلتر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۰    
دریاچه مهارلو در 25کیلومتری شرق شیراز قرار دارد و از اصلی ترین منابع تامین کننده نمک خوراکی و صنعتی در فارس است. با روند افزایش خشکی دریاچه و ورود فاضلاب و تبخیر آب؛ سطح آن به رنگ قرمز درآمده.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۰    
نوروز صیاد از مراسم و آئینهای زیبای جزیره قشم است که تا فراموشی کامل فاصله چندانی ندارد و بر اساس این آئین روستائیان سالانه همزمان با شروع فصل جدید صید این روز را جشن می گیرند و خوردن انواع ماهیها در ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۴۰    
آنجلینا جولی هنرپیشه و کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۱۶    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۶    
بیشتر والدینی که کودک در حال رشد دارند اغلب با شکایت فرزندشان از درد در استخوان های پا روبرو هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۴    
پژوهشی درباره سکته نشان داده افرادی که یک بار از سکته جان به در برده اند٬ بیش از آنچه در گذشته تصور می شد٬ در معرض خطر هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۶    
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به کشف محموله سلاح و مهمات در شمال غرب کشور گفت: این محموله برای ایجاد نا امنی در کشور بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۶    
: سازمان هواشناسی کشور به سبب نفوذ جریانات خنک شمالی و گذر امواج تراز میانی جو، کاهش نسبی دما را برای استان های ساحلی خزر پیش بینی کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۴    
دستور رئیس قوه قضاییه درخصوص پرونده انجمن خیریه بیماران کلیوی صرفاً در جهت حمایت از بیماران کلیوی بستری در این بیمارستان بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۴    
گروه هنر انجمن اندیشه و قلم، نخستین نشست از سلسله نشست های هنرهای بومی ایران را به بررسی هنر زری بافی اختصاص داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۲    
زن میانسال متهم به کودک ربایی مدعی شد برای آنکه یوسف 3 ساله را نجات دهم با خودم به خانه ام بردم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۲    
مسوول واحد آتش نشانی شهرداری پلدختر گفت:برخورد 2 دستگاه تریلر و کامیونت ، منجر به آتش سوزی و مسدود شدن جاده ترانزیتی پلدختر - خرم آباد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۸    
اطلاعات سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در اطلاعیه ای از دستگیری 8 نفر از اعضا و طرفداران شبکه انحرافی عرفان حلقه در شاهین شهر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۴    
شبکه اقتصاد سیاسی نوشت: حمید دیهیم با بیان اینکه طیب نیا وزیری دانشمند است که توانست تورم را مهار کند برای ادامه حضور وی در وزارت اقتصاد ابراز امیدواری کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۲۲    
متقاضیان دریافت وام ازدواج می توانند این تسهیلات را به پشتوانه یارانه نقدی، ارایه گواهی تعهد کسر اقساط کارمندی و ضمانت با استفاده از پروانه کسب دریافت کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۱:۳۸    
مدیر مجموعه تئاترشهر در پی بازار سیاهی که برای بلیت های نمایش اعتراف به وجود آمده است، با تاکید بر اینکه همه مسؤول هستیم این پدیده را بررسی کنیم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۱:۳۸    
جمعیت شهر پاریس با احتساب گردشگرانی که در طول سال به آن سفر می کنند با افزایش 704 درصدی همراه می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۴۴    
امسال چهارمین سال اجرای آزمایشی طرح سنجش سلامت پیش دبستانی هاست و کودکان 5 ساله ای که در پیش دبستانی های دارای مجوز ثبت نام کرده اند از طریق دبستان ها به پایگاه های سنجش معرفی می شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۳۸    
از افسردگی و سردمزاجی گرفته تا زودانزالی و اختلال نعوظ، دیابت و اختلالات تیروئید می توانند با ایجاد عوارض مختلف زندگی زناشویی افراد را به خطر بیندازند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۳۶    
نمایش خیابانی دستگیرشدگان مواد مخدر و اراذل و اوباش منطقه صبح دوشنبه دوم مرداد با حضور سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در شمال غرب میدان امام حسین (ع) برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۳۶    
رئیس دادگستری استان کرمانشاه از وقوع یک کلاهبرداری میلیاردی و دستگیری این کلاهبردار پاوه ای در مرزهای شمالغرب کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۳۰    
پادشاه عربستان با خروج از کشور به مقصد مراکش برای سپری کردن تعطیلات اداره امور کشور را به ولیعهد سپرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۲۸    
رییس کمیسیون نامگذاری شورای شهرتهران از نامگذاری یکی از پل های بزرگراه ارتش به نام شهید محمد ناظری ، فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه که در مستند مسابقه تلویزیونی فرمانده نیز حضور داشت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۲۶    
فرمانده مرزبانی ناجاگفت: 30 اسب و قاطر حامل محموله قاچاق سلاح، مهمات و تجهیزات انفجاری در شمال غرب توسط مرزبانان کشف شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۲۴    
پسر جوان وقتی با جواب منفی زن جوان روبرو شد، خودرو همسر او را به آتش کشید.متهم در جریان تحقیقات پلیسی کاراگاهان پایگاه نهم شناسایی و دستگیر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۲۲    
مانور کامل طرح اضطراری امداد و نجات با مشارکت نیرو های امدادی و امنیتی آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس، نیروی هوایی و سپاه در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۲۰    
کودک 3 ساله سنقری پس از حمله شدید گرگ به کما رفت و اکنون چند روزی است که در کما با مرگ دست و پنجه نرم می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۱۴    
به دنبال حمله مردی با اره برقی در شهر شاوهاوزن سوئیس پنج تن زخمی شدند که حال دو تن از آنها وخیم است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۶    
نویسنده و شاعر کودک و نوجوان گفت: طبق تحقیقات بین المللی اگر والدین هرشب وقت بگذارند برای کودک کتاب بخوانند، عادت مطالعه ایجاد می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۴    
تیم امید ایران یک بار دیگر اسیر برنامه های غلط برنامه نویسانی شد که به واقع در گذشته بارها هنر خود در نوشتن برنامه های غلط را نشان داده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۴    
رسانه های محلی آلاسکا از مرگ گربه ای خبر دادند که مدت 20 سال شهردار منطقه ای در این ایالت بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۲    
چرا دوباره بسیاری از خوانندگان راهی سایت رادیو جوان شده اند؟ چرا سایت های قانونی عرضه آثار موسیقایی روز به روز نهیف تر و لاغرتر می شوند؟ آیا ابلاغیه دفتر موسیقی مبنی بر دریافت مجوز همه تک آهنگ ها ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۰    
فیلم کاظم ملایی در جشنواره آمستردام هلند موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم سینمایی شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۵۸    
فارغ از این که چقدر احساس می کنیم طبع بلند داریم، باید برای زندگی کردن کار کنیم، پس باید توصیه های مهم برای آینده ای بهتر را جدی بگیریم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۵۲    
به تازگی دستگاهی ساخته شده که سعی می کند از خوابیدن راننده پشت فرمان جلوگیری کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۴۸    
سلامتی دربرگیرنده سلامت کامل جسمانی، ذهنی و رفاه اجتماعی است و فقط با عدم بیماری یا ضعف جسمانی تعریف نمی شود، سلامت ذهنی نیز بخش جدایی ناپذیر این تعریف است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۴۶    
کلیپ مربوط به گیسو با صدای فریدون آسرایی در قسمت پایانی عاشقانه رونمایی می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۲۰    
این روزها بازی سازان تمام سعی خود را می کنند به شیوه های گوناگون ارزش تکرار بازی هایشان را بالا ببرند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۲۸    
بز موج سوار اولین حیوانی نیست که روی تخته موج سواری سوار می شود، اما توجه رسانه های عمومی را به خود جلب کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۲۴    
دختر نوجوان آلمانی که برای پیوستن به داعش به عراق آمده بود پس از پشیمان شدن اعلام کرده که حاضر است با گروه های تحقیق عراقی همکاری کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۲۲    
مردی که با پرداخت دیه از کابوس اعدام نجات پیدا کرده بود، سه سال پس از آزادی مرتکب قتل دوم شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۱۸    
درد یا احساس ناراحتی در قفسه سینه، ناراحتی قسمت بالای بدن، تنگی نفس، عرق سرد کردن، خستگی، تهوع و سرگیجه علائم شایع حمله قلبی می باشند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۱۲    
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان از سوی سرمربی این تیم اعلام شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۱۰    
امروزه مشکلات ناباروری در مردان بسیار شایع است در این مطلب روش تهیه نان باروری آموزش داده شده که برای درمان ناباروری بسیار کارآمد است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۰۴    
دانشمندان نسخه های میکروسکوپیکی از پیله های کرم ابریشم را تولید کرده اند که از داروهای حساس در مقابل تخریب در حین ذخیره و پردازش در بدن محافظت می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۰۲    
تل آویو از بستن سفارت و کنسولگری خود در ترکیه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۰۰    
رئیس جمهور ترکیه در ادامه سفرش به کشورهای عربی منطقه وارد قطر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۵۸    
وکیل مدافع محمدعلی طاهری گفت: دو هفته پیش در شعبه 26 دادگاه انقلاب حضور پیدا کردیم و آخرین دفاع از موکل اخذ شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۵۴    
عیسی کلانتری مشاور معاون اول رئیس جمهور از ابقای اسحاق جهانگیری به عنوان معاون اول در دولت دوازدهم خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۵۲    
یک عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی خواستار پرداخت تفاضل دیه قاتل آتنا از سوی دستگاه قضایی برای قصاص وی و اصلاح قانون در موارد مشابه شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۴۴    
شهردار تهران از انعقاد قرارداد 450 میلیون یورویی برای آماده سازی 200 واگن مترو خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۴۲    
71 اقتصاددان از دانشگاههای کشور که نام بسیاری چهره ها هم در آنها به چشم می خورد،در نامه ای به روحانی،خواستار دقت در چینش کابینه شده و عنوان کرده اند برخی گزینه های مطرح شده،صلاحیت ندارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۳۸    
رئیس دستگاه قضا گفت: به آمریکایی ها می گوییم، فوراً شهروندان ایرانی دربند زندان هایشان را آزاد کنند، نگه داشتن آنان در زندان بر خلاف مقررات بین المللی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۳۶    
رییس کل دادگستری استان اردبیل از صدور کیفرخواست پرونده قتل آتنا طی یکی دو روز آینده خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۳۴    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تائید انتخاب دکتر رهبر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۳۰    
علی اکبر ناطق نوری از استعفایش از عضویت در هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۳۰    
نخستین نمونه موتور ملی سه سیلندر پرقدرت و کم مصرف یورو 6 روز گذشته در شرکت سایپا رونمایی شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۸    
رییس پلیس پایتخت جزییات دو پرونده کودک ربایی اخیر در پایتخت را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۴    
سخنگوی گروه طالبان در تماس با رسانه های افغانستان، مسئولیت حمله انتحاری در غرب کابل را بر عهده گرفت و اعلام کرد که افراد این گروه خودروی نیروهای امنیت ملی را هدف قرار داده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۲    
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: نماز جمعه تریبون نظام و متعلق به حاکمیت است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۰    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پیدا شدن کودک سه ساله ای که توسط یک خانم ربوده شده بود، گفت: تلاش برای یافتن نوزاد مفقود شده ادامه دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۱۴    
معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه قطعا نگاه منطقی نسبت به انتصاب زنان در کابینه دولت دوازدهم نیز وجود خواهد داشت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۲    
مدیرعامل هلال احمر استان کرمان گفت: زلزله 5.4 ریشتری منطقه سیرچ در استان کرمان تاکنون خسارت جانی نداشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۰    
وزیر تعاون، کار و اشتغال درباره زمزمه هایی که مبنی بر لزوم تفکیک این وزارتخانه مطرح می شود، گفت: نمی دانیم این مصیبت را به کجا ببریم که گاه حتی دو صفحه کار کارشناسی بر روی موضوعی صورت نگرفته اما به ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۰    
به تازگی، تصاویری از گوشی گلکسی اس 8 اکتیو منتشر شده است که طراحی نسخه مقاوم گلکسی اس 8 و گلکسی 8 پلاس را به نمایش می گذارد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۰    
فدراسیون فوتبال آلمان در سال تجاری سپری شده، سود قابل توجهی کسب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۵۸    
جدیدترین ساخته کریستوفر نولان در اولین هفته اکران جهانی خود در صدر گیشه بین الملل و آمریکا قرار گرفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۵۶    
گر چه در فرآیند نهایی شدن بررسی و تصویب لوایح بانک مرکزی در جلسه هیات دولت بار دیگر موضوع تبدیل واحد پول ملی از ریال به تومان مورد تاکید قرار گرفته ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۵۴    
بررسی جزییات نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 نشان می دهد یک پنجم از واحدهای مسکونی ایران بین 50 تا 75 متر مربع مساحت دارند. سهم واحدهای مسکونی بالاتر از 500 متر مربع تنها 32 هزار 896 واحد است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۵۰    
درحالی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرده بود، دولت و مجلس باید مصوباتی در خصوص تغییر قیمت یا سهمیه بندی داشته باشند که معاون وزیر نفت افزایش قیمت و سهمیه بندی مجدد بنزین را تکذیب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۴۸    
آمارهای اداره ثبت احوال استان تهران جزئیاتی در مورد موالید ثبت شده در استان تهران را نشان می دهد که در آن می توان به موارد مختلفی از جمله اسامی پرکاربرد، میزان موالید دختران و پسران و... اشاره کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۶    
فینال رقابت های اسنوکر شش توپ انفرادی بانوان امروز به میزبانی ارومیه برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۰    
هوآوی، تولیدکننده ای که اکنون در رده سوم فروش گوشی های هوشمند در جهان قرار دارد، در بازار کشورمان نیز طرفداران پر و پا قرص زیادی پیدا کرده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۱۴    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: ما باید به جوانان و تمام چهره های جدید توجه خاصی داشته باشیم و باید از آنها بسیار کمک گرفت و روی آنها سرمایه گذاری کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۴    
نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: نیروهای انقلابی بدون از دست دادن وقت برای حل مشکلات واقعی مردم وقت بگذارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۸    
معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه کشورمان با رییس مجلس اعلای اسلامی عراق دیدار و گفتگو کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۰    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی معاملات کم حجم را در اغلب نمادهای معاملاتی به نظاره نشستند که هم زمان با بازگشت اغلب نمادهای معاملاتی از فصل مجامع ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۸    
ورود ناگهانی خرسی به محوطه بیمارستانی در روسیه باعث وحشت مردم شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در تخلف های اضافه بار از سوی کامیون ها در سیستم توزین در حال حرکت سازمان راهداری نسبت به تعلیق و محدود کردن کارت هوشمند اقدام می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۰    
رئیس مرکز آمار ایران گفت: برنامه ملی گذار نظام آماری از سنتی به مدرن تا 4 ماه آینده تصویب می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۶    
اولین لیگ ستارگان بورس با حضور 10 دانشگاه برتر کشور در تالار معاملات بورس اوراق بهادار تهران آغاز به کار کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۰    
صندوق بین المللی پول برآورد رشد اقتصادی جهان در سال 2016 را افزایش داد و رشد اقتصادی ایران را در این افزایش موثر دانست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۶    
فرمانده نیروی دریایی ارتش در باره دستگیری صیادان ایرانی توسط نیروی دریایی عربستان گفت: آزادسازی صیادان دستگیرشده از مسیر دستگاه سیاست خارجی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۶    
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با رد ادعای سریالی بودن کودک ربایی ها در پایتخت گفت: در طول 4 ماه گذشته 7تن انواع مواد مخدر درسطح شهر تهران کشف و ضبط شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۶    
رئیس بسیج جامعه زنان با اعلام برنامه های روز دختر از برگزاری جشن های ویژه برای دختران موفق و محجبه خبر داد و گفت: باید با تبیین جایگاه حضرت معصومه(س)، ابعاد مختلف شخصیتی ایشان علم، عفاف، ولایت پذیری ...
  • ۱