پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۵:۳۲May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 6 مرداد 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 مرداد 1396 شفاف 2 مرداد 1396 شفاف 3 مرداد 1396 شفاف 4 مرداد 1396 شفاف 5 مرداد 1396 شفاف 6 مرداد 1396 شفاف 7 مرداد 1396 شفاف 8 مرداد 1396 شفاف 9 مرداد 1396 شفاف 10 مرداد 1396 شفاف 11 مرداد 1396 شفاف 12 مرداد 1396 شفاف 13 مرداد 1396 شفاف 14 مرداد 1396 شفاف 15 مرداد 1396 شفاف 16 مرداد 1396 شفاف 17 مرداد 1396 شفاف 18 مرداد 1396 شفاف 19 مرداد 1396 شفاف 20 مرداد 1396 شفاف 21 مرداد 1396 شفاف 22 مرداد 1396 شفاف 23 مرداد 1396 شفاف 24 مرداد 1396 شفاف 25 مرداد 1396 شفاف 26 مرداد 1396 شفاف 27 مرداد 1396 شفاف 28 مرداد 1396 شفاف 29 مرداد 1396 شفاف 30 مرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۱۲    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال روبین کازان روسیه سرانجام به پیشنهاد لاتزیوی ایتالیا برای جذب شاگرد ایرانی و موردعلاقه اش واکنش نشان داد و در جمله ای عجیب صحت آن را زیر سوال برد!
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۸:۱۲    
رییس یک گروه صنعتی محلی گفت که بانک های امارات متحده عربی در نیمه دوم سال 2017 رشد سودی حدود 5درصد و مشابه شش ماهه اول خواهند داشت چراکه وام های بد کاهش یافته و بحران قطر هم فروکش کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۸    
این روزها در کنار کیفیت پایین برخی خودروهای صفر، بعضی مشتریان خودروی جدید خود را با باک بنزین تقریباً خالی تحویل می گیرند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۱:۳۸    
وزیر امور خارجه روسیه در گفتگوی تلفنی با همتای آمریکایی خود در مورد دارایی های دیپلماتیک روسیه در آمریکا و همچنین دیگر موضاعات، بحث و تبادل نظر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۸:۳۴    
برخی گیمرها با عرضه PS4 Pro بسیار نگران بودند که مبادا بازی های PS4 اصلی، دیگر برای کنسول جدید قابل استفاده نباشد و تمام زحماتشان به هدر رود. اما شرکت سونی با روشی خلاقانه به نگرانی کاربران خاتمه داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۸:۱۶    
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی پیش بینی کرد تولید تخم مرغ در سال جاری به حدود 950 هزارتن برسد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۳۸    
گاهی اوقات برای فرار از روزمرگی و یکنواختی که بسیاری از ما در زندگی خود دچار آن هستیم، باید دل را به جاده زد؛ با ما همراه باشید تا 11 مورد از زیباترین جاده های اروپا را به شما معرفی کنیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۲۸    
عکس های زیر آلیس لیدِل هستند، دختری که الهام بخش داستان آلیس در سرزمین عجایب شد. این عکس ها توسط "لوئیس کارول" نویسنده، شاعر، ریاضیدان و منطق دان گرفته شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۱۰    
در ادامه با ما همراه باشید تا تصاویر قدیمی و دیدنی را از کالیفرنیا در طول رونق نفت در دهه های 1920 تا 1930 مشاهده کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۰    
در حال حاضر دنیای فناوری توجه خود را به چند موضوع مهم معطوف کرده است: اتومبیل های خودران و برقی، واقعیت مجازی، فناوری های دوست دار محیط زیست و خوراکی های تولید شده در آزمایشگاه ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۸    
بانک مرکزی تصمیم دارد تا معاملات ارزی را به صورت تدریجی به سمت انجام از طریق سامانه معاملات ارزی سوق دهد تا بلکه این بازار مکاره را به سر و سامانی برساند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۲    
دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: تا پایان کارحسابرسی سازمان حمایت امکان پیش بینی قیمت لبنیات در بازار وجود ندارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۴    
آدم ربایانی که سه گردشگر ایرانی را در شهر استانبول ترکیه ربوده بودند، دستگیر شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۲    
یک مقام روسیه اعلام کرد این کشور می خواهد از جنگ در فضای سایبری جلوگیری کرده و قوانینی بین المللی ایجاد شود که بتواند از هر گونه رقابت خصمانه در عرصه دیجیتال جلوگیری کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۰    
بخش امنیت فدرال روسیه از ناکام گذاشتن طرح عملیات های تروریستی در سن پترزبورگ خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۵۶    
سخنگوی اتاق اصناف ایران هشدار داد: مواد خوراکی قاچاق آلوده به ویروس و باکتری است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۵۲    
چهار شرکت بین المللی قول ساخت یک نیروگاه بادی با ظرفیت تولید 250 مگاوات در خلیج کانال سوئز در مصر را دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۶    
در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها هر اونس طلا با قیمت 1258.7 دلار قیمت گذاری شد که نسبت به دیروز 10 سنت افزایش داشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۲    
فیلم اکسیدان با وجود آن که برخی سینماهایش را به ساعت 5 عصر واگذار کرده اما همچنان به خوبی می فروشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۶    
هموفیلی ناشی از کمبود فاکتور 8 با دریافت این فاکتور تحت کنترل درمی آید. بیماران هموفیلی در گذشته (حدود 40 سال پیش) با دریافت پلاسما از دیگران درمان می شدند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۶    
سرمربی استقلال با انتقاد از مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: در جریان موضوع تیم امید کار قانونی کرده بودیم و تصورمان این بود که قانونی با ما برخورد شود اما اسیر دیکتاتوری شدیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۲۲    
وزارت خزانه داری آمریکا باز هم تحریم هایی را به بهانه فعالیت موشکی علیه ایران اعمال کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۱:۲۲    
لیون پانتا، رییس پیشین سازمان جاسوسی آمریکا، سی. آی. ای با انتقاد از استفاده مداوم ترامپ از توییتر برای اعلام سیاست های کشوری و حمله وی به اعضای کابینه اش گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۱:۰۰    
طرح پیشنهادی برای لغو اوباما کِر با رای منفی جان مک کین و دو سناتور دیگر جمهوریخواه مواجه شد تا این طرح علی رغم درخواست های کاخ سفید به تصویب مجلس سنای آمریکا نرسد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۰:۰۴    
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه به بیمه شده متوفی یک ماه حقوق را به عنوان کمک هزینه کفن و دفن می پردازیم اما متاسفانه پروسه اداری دریافت این کمک هزینه طولانی است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۹:۳۲    
محققان برای اولین بار مدرکی به دست آوردند که نشان می دهد اکوسیستم های زیر آب نیز گرده افشان هایی دارند که همان وظیفه زنبورها در خشکی را انجام می دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۹:۳۰    
انتقال رونالدوی برزیلی به بارسلونا در تابستان 1996 رقمی بالغ بر 12.8 میلیون پوند هزینه برای آبی اناری ها داشت، مبلغی که در حال حاضر برای انتقال بازیکنان معمولی و متوسط در نظر گرفته می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۰    
ثروت جف بزوس مالک آمازون با رسیدن به 90 میلیارد و 900 میلیون دلار، 200 میلیون دلار بیشتر از بیل گیتس شد و عنوان ثروتمندترین مرد جهان را به خود اختصاص داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۸:۳۴    
این روزها صحبت از کابینه جدید است و گمانه زنی ها درباره وزرا و معاونان احتمالی آینده. در این میان به نظر می رسد یکی از پر سر و صداترین وزرات خانه ها که ظاهرا هواداران زیادی هم دارد وزارت امور اقتصادی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۸:۱۲    
میل به خودنمایی و مشهور شدن یک شبه در جوانان گاهی اوقات باعث می شود در دام های مختلف گرفتار شوند و رویای معروف شدن را با خود به جایی نا مشخص از گوشه ذهن ببرند که در آینده چیزی جز پشیمانی جایگزینش نمی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۷:۲۴    
رژیم صهیونیستی پس از ممنوعیت برگزاری نماز جمعه در مسجدالاقصی برای دو هفته پیاپی و در نهایت برچیدن گیت های امنیتی الکترونیکی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۷:۲۰    
مسکو تحریم های جدید آمریکا را بر خلاف اصول قوانین بین الملل دانسته و اعلام کرد تعداد دیپلمات های آمریکایی در روسیه به 455 تن کاهش می یابد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۷:۱۶    
مهاجم برزیلی تیم فوتبال بارسلونا یک گام دیگر به محقق کردن شایعه خروجش از نوکمپ برای پیوستن به پاریسی ها نزدیک تر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۰    
دادگاه عالی پاکستان نخست وزیر را در ارتباط با رسوایی پرونده پاناما مجرم شناخته و رد صلاحیت کرد. در پی اعلام این حکم نواز شریف استعفا کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۸    
امام جمعه موقت تهران با اشاره به انتخاب کابینه دولت دوازدهم از سوی رئیس جمهوری گفت: از رئیس جمهور محترم با همه وجود درخواست دارم قبل از آن که رضای حزبی یا گروهی را در نظر بگیرد یا کسی خود را طلبکار ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۰    
یافته های محققان نشان می دهد که راز زندگی طولانی ممکن است در مغز انسان نهفته باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۸    
یک کارشناس هواشناسی گفت: از روز یکشنبه از گرمای هوا کاسته خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۴    
حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی روز گذشته از بیمارستان قلب تهران مرخص و به منزل خود در محله جماران منتقل شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۸    
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور با بیان اینکه بر اساس سرشماری سال گذشته قریب به 8 میلیون و 800 هزار نفر از افراد خود را بی سواد مطلق ثبت کرده اند،گفت: در حال حاضر 1 ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۸    
صحنه بازسازی سرقت خودرویی که بنیتا دختر 8 ماهه در آن جان باخت انجام شد و خانواده دختربچه خواستار اعدام مجرمین شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۲    
در سیزدهمین جلد از خاطرات روزنوشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به رخدادهای سال 1373 از جمله درگذشت ناگهانی یادگار امام (ره) اشاره شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۸    
درگیری و تیراندازی در منطقه چم گلک اندیمشک سبب مصدوم شدن 31 نفر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۲    
بیست و یک فیلم از جمله جدیدترین ساخته های دارن آرنوفسکی و جورج کلونی برای کسب شیر طلای جشنواره ونیز 2017 رقابت خواهند کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۶    
یگان موشکی ارتش یمن شامگاه با چند فروند موشک بالستیک، پایگاه هوایی ملک فهد عربستان را هدف قرار داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۵:۳۲    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: رئیس یکی از بانک های استان کرمانشاه به اتهام قاچاق ارز، اخذ رشوه و پولشویی شناسایی و دستگیر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۶    
مدیر انجمن نجوم اهواز گفت: رویت بشقاب پرنده در آسمان اردبیل که این روزها شایعه شده اشتباه است؛ این شی نورانی آن چیزی نیست که شایعه شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۰    
رییس جمهوری در پست اینستاگرامی خود نوشت: افزایش توانمندی کشور در علوم مختلف موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۲    
رییس پلیس فتای ناجا درباره رفع فیلتر توئئیتر، اظهار کرد: همچنین چیزی صحت ندارد و توئیتر رفع فیلتر نخواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۴:۵۰    
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: سپاه به یاری خداوند چون استخوانی در گلوی استکبار و خاری در چشمان آنهاست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۲    
شجاعیان یک میلیارد و 700 میلیون تومان بابت رضایت نامه و یک میلیارد و خرده ای نیز به خودش داده اند. مطمئنم با حرف هایی که می زنیم جریمه هم خواهیم شد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۰    
یکی از لوازمی که مانند بسیاری از وسایل مدرن شده٬ لامپ ها هستند. اولین بار که ادیسون این هدیه را به بشریت اهدا کرد٬ فکر نکنیم که اصلا در ذهن ایشان می گنجید که حالا لامپ های هوشمند تولید و روانه بازار ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۴:۰۲    
هم اکنون تمام میادین غرب کارون به جز میدان یاران جنوبی به تولید رسیده اند که انتظار می رود تولید نفت از این میدان تا شهرویور ماه نیز آغاز شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۶    
طبق آمار منتشر شده از تجارت خارجی در 4 ماهه امسال رکورد واردات خودرو جابه جا شده و تنها واردات خودروهای هیبریدی 1855 درصد رشد داشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کمک ملت ما به مردم یمن در این جهاد بزرگ، مجاهدتی تاریخی است، گفت: کمک به مردم یمن هم انسانی و هم در حکم سیلی به آل سعود است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۶    
محققان توصیه می کنند مصرف روزانه نصف فنجان گردو به حفظ سلامت سیستم گوارش و کاهش ریسک سرطان کمک می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۰    
در مرکز یک عمارت عجیب و غریب قرن نوزدهمی در شهر وین، یک محفظه شیشه ای قرار دارد که درون آن یک درخت باستانی است. در طول قرن ها صد ها میخ برای خوشبختی کوبیده شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۸    
ساعت شیفول مرز بین هنرپیشگی و طراحی کاربردی را کمرنگ کرده و عقربه هایی دارد که در همان لحظه کشیده می شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۶    
یکی از جدیدترین گربه هایی که با ظاهر عجیبش ما را شگفت زده می کند، یک گربه ژاپنی است که تصویر یک علامتی روی صورتش دارد که دقیقا شبیه یک گربه دیگر است.