شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۱:۰۶May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 4 مرداد 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 مرداد 1396 شفاف 2 مرداد 1396 شفاف 3 مرداد 1396 شفاف 4 مرداد 1396 شفاف 5 مرداد 1396 شفاف 6 مرداد 1396 شفاف 7 مرداد 1396 شفاف 8 مرداد 1396 شفاف 9 مرداد 1396 شفاف 10 مرداد 1396 شفاف 11 مرداد 1396 شفاف 12 مرداد 1396 شفاف 13 مرداد 1396 شفاف 14 مرداد 1396 شفاف 15 مرداد 1396 شفاف 16 مرداد 1396 شفاف 17 مرداد 1396 شفاف 18 مرداد 1396 شفاف 19 مرداد 1396 شفاف 20 مرداد 1396 شفاف 21 مرداد 1396 شفاف 22 مرداد 1396 شفاف 23 مرداد 1396 شفاف 24 مرداد 1396 شفاف 25 مرداد 1396 شفاف 26 مرداد 1396 شفاف 27 مرداد 1396 شفاف 28 مرداد 1396 شفاف 29 مرداد 1396 شفاف 30 مرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۸    
عکس: مسعود ساکی خبرگزاری مهر
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۸    
طرح جامع تحریم های ایران، روسیه و کره شمالی که چند روز پیش در قالب طرح واحد در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شده بود، در سنای این کشور هم بررسی و تصویب شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۴    
سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت گفت: مصرف نمک در ایران بیش از استاندارد جهانی و عامل بروز بسیاری از بیماری های مزمن است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۹:۵۲    
ترکیب جوایز ممتاز قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک کشاورزی برای بازه زمانی سپرده پذیری یکساله (از اول فروردین تا 29 اسفند 1396 ) اعلام شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۸    
شعب بانک کشاورزی در اجرای دستورالعمل بانک مرکزی و طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، با گذشت تنها 3 روز از آغاز طرح، بیش از 100 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) با پشتوانه بین المللی محکم قابل نقض نیست، گفت: آمریکایی ها باید ادب سیاسی را یاد بگیرند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۴    
بانک کشاورزی به منظور تسریع و تسهیل روند پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و در اجرای طرح ضربتی بانک مرکزی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۴۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در تصویب تحریم های جدید به دنبال عصبانی کردن ایران است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۴    
امنیت واژه ای است که بسیاری معتقدند سیستم عامل اندروید چندان با آن آشنایی ندارد. در این مطلب مشاور خرید می خواهیم به شما گوشی های اندرویدی معرفی کنیم که امنیت شما را در مقابل بدافزارها کاملا تأمین می ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۱۸    
قاسمی تصویب لایحه تحریم ها در مجلس نمایندگان آمریکا را غیرقانونی و توهین آمیز خواند و گفت: مجلس نمایندگان آمریکا با تصویب این تحریم های غیرهسته ای و در صورت نهایی و اجرایی شدن آن ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۲    
شناسایی 75 هزار عامل داعش در نقاط مختلف جهان در فضای مجازی، افزایش جرایم در فضای مجازی و سهم 60 درصدی تلگرام و اینستاگرام از کل جرایم فضای مجازی، تسلط فتا بر فضای مجازی و .. ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۰    
معاون آموزشی دانشگاه آزاداسلامی از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد در دهه اول شهریور ماه خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۳:۰۸    
بارها شنیده اید پا قلب دوم بدن است و باید در مراقبت از آن ها کوشید، اما آیا واقعا به این موضوع توجه کرده اید که استفاده از کفش مناسب می تواند بر سلامت شما چه تاثیری داشته باشد؟
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۳:۰۶    
طبق اصل تئوری توطئه، جمعیتی قلیل در جهان وجود دارند که بر اکثریت مردم حکومت می کنند. ردپای آن ها همه جا به چشم می خورد؛ از اقتصاد گرفته تا صنعت موسیقی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۳:۰۲    
روز چهارشنبه قیمت نفت افزایش یافت و به بالاترین نرخ خود در 8 هفته گذشته رسید. قیمت نفت در روز چهارشنبه به دلیل کاهش شدید در موجودی نفت آمریکا و در نتیجه قوت گرفتن انتظارات برای تعادل یافتن بازار ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۵۸    
به گزارش شفاف ، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در ارتباط با سئوالی مبنی بر این که دولت در دوره دوازدهم نیز مسئولیت وزارت بهداشت و درمان و آموزش و پزشکی را بر عهده خواهد داشت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۵۶    
گروه تروریستی داعش با انتشار ویدیویی جدید، مردم ایران را به زبان فارسی تهدید کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۵۴    
این مرد هندی که "Madan Lal" نام دارد، می گوید: من آموخته ام که باید روزمره گی هایم را به کمک انگشتان پایم انجام بدهم .
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۵۰    
نخست وزیر لبنان که در آمریکا به سر می برد، مدعی شد که جنبش حزب الله لبنان نه تنها مشکل لبنان بلکه مشکل منطقه است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حق برخورد متقابل و پاسخ لازم به اقدام امریکا برای ما محفوظ است و با تمام توان به راهمان در برنامه موشکی ادامه می دهیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۴۲    
منابع عراقی از هلاکت راه بلد و راهنمای ابوبکرالبغدادی در جریان انفجاری در شرق استان صلاح الدین این کشور خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۴۲    
کیفیت این ماده که به نام یکپارچگی ماده سفید شناخته می شود در افراد مبتلا به افسردگی کاهش یافته بود. تغییرات مشابه در افراد سالم از جهت این بیماری، دیده نشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۴۰    
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: یکی از اتباع خارجی که 300 میلیون ریال از شهروندان مشهدی کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۳۲    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا دوشنبه هفته آینده(9 مرداد) در بیشتر مناطق به جز شمال شرق کشور و شرق سواحل خزر روند افزایش نسبی دما رخ می دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۲۸    
جشن تولد زنده یاد حسن جوهرچی با حضور فرزندان و همکارانش در برنامه فرمول یک تلویزیون برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۲۸    
جلسه اعضای هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس و هیات رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، بعد از ظهر امروز به ریاست محمدرضا عارف برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۲۶    
زمان برگزاری مراسم خاکسپاری بنیتا مشخص شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۲۴    
سروان محمود الورفلی فرمانده نیروهای ویژه ارتش لیبی، چند روز پیش، اقدام به اعدام شماری از اعضای گروه داعش کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۲۴    
یک مقام بلندپایه نظامی کره شمالی نسبت به تداوم اقدامات تحریک آمیز واشنگتن علیه کشورش واکنش نشان داد و اعلام کرد: آمریکا را از صحنه زمین محو می کنیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۲۲    
معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه، پس از زیارت آستان مقدس علوی در نجف اشرف، با سه تن از مراجع عظام تقلید دیدار و ضمن ارائه گزارشی از برنامه سفر خود به عراق و تحولات جاری منطقه و سیاست های ایران ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۱۸    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۱۸    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: وضع تحریم های جدید آمریکا علیه نظام یک هشدار و دست رد به سینه کسانی است که همچنان تصور می کنند عادی سازی روابط با آمریکا و برجام و غیر برجام می تواند مشکلات کشور را رفع ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۱۴    
طرح ساماندهی سهام عدالت از بزرگترین طرحهای دولت یازده بود که در 17 اسفند ماه 1395 مردادماه با حضور معاون اول رییس جمهور از این سامانه رونمایی شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۱۰    
محمود واعظی درپاسخ به اظهارات امروز معاون قضایی دادستان کل کشور در خصوص فضای مجازی و تلگرام گفت: ایشان بالاخره تکلیف خود را مشخص کند که یک روز می گوید سرور تلگرام بایستی به کشور بیاید و روز دیگر می ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۰۶    
ساعت 14 امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در کیلومتر 5 محور نیکشهر- قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان، 2 نفر کشته و 20 نفر مجروح شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۲:۰۴    
کاخ کرملین روز چهارشنبه در نخستین واکنش به تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه، این اقدام را خبری تاسف بار برای آینده روابط مسکو- واشنگتن خواند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۵۶    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تشکیل 21 تیپ هجومی در ساختار نزاجا خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۵۴    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کمیته نظارت بر برجام قطعا تصمیمات جدیدی را در مقابل تحریم های آمریکا اتخاذ می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۴۴    
با ارسال مصوبه شورای رقابت به شرکت های خودروساز مجوز افزایش قیمت ها صادر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۳۸    
دیپلمات و سیاستمدار عراقی می گوید که داعش علیرغم شکست هایش، روزبه روز تلاش می کند تا وارد شهرهای امن شود تا امنیت این کشور را بر هم بزند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۳۴    
فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو گفت: دختری شش ساله به ضرب گلوله ای که توسط برادر هشت ساله اش از یک اسلحه شکاری شلیک شد، در دم جان باخت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۳۲    
دادگاه عدالت اروپا که عالی ترین دادگاه اروپایی محسوب می شودروزچهارشنبه با صدورحکمی معرفی گروه مقاومت اسلامی فلسطینی 'حماس' به عنوان گروهی به زعم این اتحادیه 'تروریستی' را تایید کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۲۸    
نتانیاهو در ادامه ادعاهای خصمانه خود علیه کشورمان مدعی شد که ایران به دنبال ایجاد یک جایگزین پس از داعش در ارتفاعات جولان علیه رژیم صهیونیستی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۲۶    
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: اگر وزیر ارتباطات اقدامی نسبت به اجرای دستورهای قضایی در مورد محتواهای مجرمانه به عمل نیاورد، پس ازکسب اجازه ازدادستان علیه اواعلام جرم می کنیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۲۲    
محمدعلی پورمختار با بیان اینکه گفتنی های زیادی در مورد وکالت و جامعه وکالت وجود دارد اظهار کرد: آنچه که در کمیسیون قضایی مدنظر است و مجلس هم حتما با آن همراهی دارد این است که به طور عملی اصل استقلال ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۱۸    
مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه اگر قرار باشد پرونده هسته ای به همین ترتیب ادامه پیدا کند به طور قطع با خسارات بیشتری روبه رو خواهیم بود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۱۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حجت الاسلام مهدی کروبی در بیمارستان بستری و تحت درمان است، وضعیت سلامت وی خوب است و جای هیچگونه نگرانی نیست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۱۴    
صداوسیما قصد دارد خبرگزاری ایران پرس را راه اندازی کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۱۲    
رئیس سازمان بسیج با اشاره به دیدار فرماندهان ارشد سپاه با رئیس جمهور، گفت: رئیس جمهور در انتهای نشست گفت، از سال 58 بسیجی هستم و هنوز کارت بسیجی ام را دارم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۰۴    
این دوقلوی بنگلادشی در حالی در 24 جولای 2017 متولد شدند که از ناحیه سربه هم متصل بودند. دکترهای متخصص بیمارستان این دوقلو را بستری نموده و تا هفته ها اجازه خروج از بیمارستان را ندارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۴    
اغلب فعالان اقتصادی معتقدند واقعی شدن نرخ ارز و یکسان سازی آن، پاشنه آشیل حوزه تجارت و تولید بوده و بیشترین آسیب را هم از این موضوع، بخش خصوصی دیده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۲۰    
شرکت هوآوی، به زودی از میت 10 رونمایی خواهد کرد و این سازنده چینی، به دنبال آن است تا فبلت پرچم دار جدیدش را با تراشه ای قدرت مند ارائه دهد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۰    
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایرادات آیین نامه انتخاب روسای فدراسیون های ورزشی خواستار تجدید نظر در این زمینه شد و گفت که با آیین نامه فعلی امکان دخالت غیرورزشی ها در ورزش ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۴۰    
عضو شورای ملی زعفران گفت: در حال حاضر حداقل نرخ هر کیلو زعفران 4 میلیون و 400 و حداکثر 5 میلیون و 300 هزارتومان است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۳۰    
علیرغم گذشت بیش از یک سال از کنار رفتن رییس سابق و همکارانش از راس هرم مدیریتی فوتبال ایران، اما اتفاقات و حاشیه ها پیرامون نابسامانی های مالی فدراسیون فوتبال هم چنان و هر روز رخ تازه ای می نماید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۲۶    
آیت الله سیدمصطفی محقق داماد در جمع وکلای دادگستری گفت: نقد قانون حق و نقض آن خلاف است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۲۴    
رئیس پلیس فتا از شناسایی 75 هزار داعشی توسط پلیس ایران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۱۲    
چهارمین نسخه آزمایشی سیستم عامل آی او اس 11 به تازگی منتشر شده و شامل قابلیتی است که از اتصال خودکار دستگاه به شبکه های وای فای ضعیف جلوگیری خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۱۲    
بازیکنان جدید تیم فوتبال نفت تهران با حضور در مرکز پزشکی ایفمارک تست پزشکی و بدنی دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۰۴    
قیمت طلا امروز در حالی کاهش یافت که سرمایه گذاران در انتظار بیانیه فدرال رزرو هستند تا سرنخ هایی در مورد چشم انداز سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا بیابند و به این دلیل بازار روند احتیاطی به خود گرفته ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۰۲    
وزیر نفت درباره احتمال سهمیه بندی بنزین در حاشیه نشست هیئت دولت گفت: طرحی برای سهمیه بندی بنزین نداریم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۵۶    
معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو گفت: در راستای ارتقای کیفی مواد غذایی واردات روغن پالم را از 750 به 400 هزار تن در سال جاری کاهش داده ایم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۵۲    
اگر صاحب فرزندی هستید، هنگام صحبت با او جملاتی که در ادامه مطلب برایتان آورده ایم را از دایره لغات خود حذف کنید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۴۸    
پیش بینی می شود در هفته آینده همزمان با افزایش دمای هوا، مصرف برق نیز افزایش پیدا کند، به همین خاطر وزارت نیرو ضمن اعلام آماده باش به کلیه شرکت های توزیع و انتقال برق در سراسر کشور از مردم درخواست ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۴۸    
رئیس کل اسبق بانک مرکزی با اشاره به اینکه مصوبه دولت برای تعیین تومان به عنوان واحد پول ملی کار درستی است، گفت: اما در این مصوبه جمله ده ریال معادل یک تومان، حرف غلطی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۴۸    
سرطان سینه در حالت عادی هیچ نشانه ای در مراحل اولیه ایجاد نمی کند، اما تشخیص به موقع آن می تواند موجب نجات فرد مبتلا بشود. این سرطان از بافت پستان شروع می شود و در زنان شایع تر است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۰    
کمیته بانوان از برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال جوانان بانوان در هفته جاری خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۸    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید بر اینکه بحث توزیع موادمخدر به شکل دولتی و برگشت به قبل از انقلاب موضوع درستی نیست گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۰۲    
هایپررئالیسم یک مدرسه نقاشی معاصر است که باعث توهم عکاسی می شود. هنرمندان با پیشرفت دوربین ها، لنز ها و تجهیزات دیجیتال توانسته اند دقت عملشان را افزایش دهند و یک ژانر کاملا جدید از هنر معاصر را ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۴    
یک عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با تاکید بر لزوم انتخاب وزرای کاردان و کارآمد وهماهنگ در کابینه دوازدهم، گفت: کابینه آینده باید به دور از هرگونه سهم خواهی و بر اساس توانمندی افراد انتخاب شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۲    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این کمیسیون بارها اعلام کرده با وجود نیروهای بلاتکلیف در آموزش و پرورش، استخدام جداگانه به صلاح نیست و بهتر است تکلیف نیروهای موجود مشخص شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۶:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقدمه این فصل پرسپولیس بازی زیبا مقابل نفت بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۶:۱۰    
تیم ملی والیبال امید ایران در سومین مسابقه خود توانست چین تایپه را با قدرت شکست دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۴    
اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد، روزهای 7 تا 18 مردادماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۶    
داستان های بچه های گمشده معمولاً به افسانه ها و فیلم های ترسناک مربوط بوده و البته بزرگ ترین کابوس والدین به شمار می آید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۰    
زیاد پیش نمی آید که پلیس باعث شگفتی شما شود، اما اگر نگاهی به جدیدترین نیروهای پلیس ملی تایوان بیندازید عاشقشان می شوید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۰    
اگه با بازی قدیمی سونیک و کنسول سگا خاطره دارید این نوید را به شما میدهیم که سگا بار دیگر این بازی زیبا را برای علاقه مندان منتشر کرده است ولی این بار برای گوشی های هوشمند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۴۰    
محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در توضیحاتی گفت: ریال را حذف نکردیم، بلکه ریال همان یک دهم تومان است. قرار هم نیست که اسکناس و مسکوکات جدید ضرب شود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۴    
بی نتیجه ماندن سفر اردوغان به منطقه خلیج فارس با هدف کاهش تنش نشان داد که میانجی گری راه حل اختلافات این کشورها نیست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۸    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: دستاوردهای شگرف مقاومت اسلامی در نبرد با تروریسم تکفیری با فروپاشی خلافت خودخوانده داعش در موصل، شکست کامل راهبردها و سیاست های استکبار ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۴    
رئیس مجلس در دیدار با رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان با بیان اینکه ایران در حمایت از محور مقاومت هیچ تردیدی ندارد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۰    
مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب تصویب تحریم های جدید از سوی کنگره آمریکا را نقض صریح برجام عنوان کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۰۶    
رئیس جمهور گفت: نظام، رهبری شجاع و دولت مقتدر جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران هرگز تحت تأثیر توطئه ها و تحریکات قرار نمی گیرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۴    
بازار دوم معاملات مسکن در حالی هم اکنون از سوی حجم قابل توجهی از متقاضیان پیش خرید مورد توجه قرار گرفته است که کمبود عرضه فایل در این بازار به یک خلأ محسوس تبدیل شده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۴    
نتایج یک پژوهش از چهار اثر مثبت تغییر استاندارد گزارش دهی IFRS در یک بانک مورد بررسی خبر می دهد. نتیجه اول نشان می دهد تغییرات انجام شده روی صورت مالی بانک ها به طور مستقیم سبب کاهش 20 درصدی درآمد در ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۸    
شاخص کل بورس تهران پس از تجربه 7 روز کاری مثبت پی در پی با ثبت رشد 248 واحدی پس از حدود یک ماه توانست دوباره وارد کانال 81 هزار واحدی شود (شاخص سهام این کانال را در تاریخ 3 خرداد سال جاری ترک کرده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۶    
رئیس کلانتری190 مجیدیه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از 5 کیلوگرم انواع موادمخدر از یک موادفروش خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۰    
بازیگر پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران، جشنواره ملی فرهنگی تئاتر رضوی را نیاز کشور در حوزه ارزش های دینی و نقطه عطف هنر دینی توصیف کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۱۰    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ جزئیات جدیدی را از دستگیری سارق خودروی حامل یک کودک 8 ماهه اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۲    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۴    
نحوه تفریح و پرکردن اوقات فراغت بستگی مستقیم به سبک زندگی، فرهنگ خانواده و شهر و وضعیت مالی دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۲    
از کنج تاریک خانه ها ، گوشه خلوت آرایشگاه ها، حاشیه پارک ها و پیاده روها و پیچ وخم کوچه پس کوچه ها، بارو بندیل بسته اند، کوچ کرده اند به یک دنیای پررنگ و لعاب تر؛ شلوغ تر، بی قانون تر!
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۵۴    
ساعاتی پیش تصویری از پدر مرحوم میرزاخانی در حال قرآن خواندن بر سر مزار دخترش منتشر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۶    
جیپ رایج ترین وسیله حمل و نقل کلمبیا به خصوص در مناطق پرورش قهوه است که کشاورزی بخش جدایی ناپذیر زندگی است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۲    
مراسم افتتاحیه جشنواره داستان تابستان، با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 و جمعی از مدیران اجرایی منطقه و محلات 14 گانه در بوستان قصر برگزار شد.