شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۲:۵۲May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 20 مرداد 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 مرداد 1396 شفاف 2 مرداد 1396 شفاف 3 مرداد 1396 شفاف 4 مرداد 1396 شفاف 5 مرداد 1396 شفاف 6 مرداد 1396 شفاف 7 مرداد 1396 شفاف 8 مرداد 1396 شفاف 9 مرداد 1396 شفاف 10 مرداد 1396 شفاف 11 مرداد 1396 شفاف 12 مرداد 1396 شفاف 13 مرداد 1396 شفاف 14 مرداد 1396 شفاف 15 مرداد 1396 شفاف 16 مرداد 1396 شفاف 17 مرداد 1396 شفاف 18 مرداد 1396 شفاف 19 مرداد 1396 شفاف 20 مرداد 1396 شفاف 21 مرداد 1396 شفاف 22 مرداد 1396 شفاف 23 مرداد 1396 شفاف 24 مرداد 1396 شفاف 25 مرداد 1396 شفاف 26 مرداد 1396 شفاف 27 مرداد 1396 شفاف 28 مرداد 1396 شفاف 29 مرداد 1396 شفاف 30 مرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۲    
اگر گوشی هوشمندمان ناگهان به درون آب افتاد یا با مقدار زیادی آب در تماس بود چه کنیم؟ در این شرایط خاص انجام چه اقداماتی لازم و انجام ندادن چه اقدامات ضروری است؟
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۵۶    
گوام جزیره ای کوچک واقع در اقیانوس آرام و متعلق به آمریکاست که کره شمالی اخیرا زبان به تهدید آن گشوده است. اما این جزیره کوچک چه اهمیتی برای کره شمالی دارد؟
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۲۴    
سفیر چین در تهران با اشاره به مسدود شدن برخی حساب های بانکی ایرانیان در چین، گفت: مذاکراتی میان مقامات دو کشور در حال انجام است و در این زمینه باید قدری صبر داشت تا این مشکلات برطرف شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۰۰    
مدیرکل دفتر امور بین الملل و سازمان های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر تجارت عمده ایران با اروگوئه در بحث واردات برنج است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۳:۲۴    
براساس گزارش مرکز آمار ایران جزئیات نرخ رشد اقتصادی سال 95 منتشر شد که رشد بخش ساختمان همچنان منفی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۳۰    
وزیر خارجه روسیه گفت مخاطرات ناشی از تعارض نظامی بر سر برنامه هسته ای کره شمالی بسیار بالاست و مسکو عمیقاً نگران تهدیدات متقاب این دو کشور است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۸    
ائتلاف عربی تجاوز به یمن، از سازمان ملل متحد خواست که در اداره فرودگاه صنعا پایتخت یمن مشارکت داشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۱۲    
بررسی اجمالی وضعیت تولید در بخش بالادستی نفت و گاز طی چهار سال گذشته حاکی از پیشرفت و افزایش دارد به طوریکه تولید نفت خام در نیمه اول سال 1392 ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۰۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر ضرورت هرچه سریعتر به پرونده تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی از سوی رئیس سازمان تاکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: پیش بینی ها نشان از موافقت ضمنی ستاد کل با اجرای قانون دریافت گواهینامه بدن نیاز به کارت پایان خدمت دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۱۴    
روزنامه انگلیسی ایندیپندنت طی گزارشی نوشت: سیاست نفت ارزان از سوی عربستان، موجب متلاشی شدن اقتصاد ایران نشده اما آسیب جدی به اقتصادهای نفتی در آمریکای جنوبی از جمله ونزوئلا زده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۳۸    
سال 2017 از ابتدای آغازش با برگزاری رویداد و معرفی بهترین گوشی ها همراه بوده است. در این مطلب سعی کرده ایم تا اغلب گوشی های معروف را به تفکیک زمان معرفی شان، نام ببریم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۴    
بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی آنکتاد، مناطق آزاد ایران در مقایسه با سایر مناطق آزاد به لحاظ جذب سرمایه گذاری خارجی عملکرد قابل قبولی نداشته اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۳۰    
در پی افزایش تنش بین کره شمالی و آمریکا، مقامات چین و روسیه طرحی را برای کاهش اختلافات بین دو کشور ارائه کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۲۸    
وزارت دفاع سودان روز جمعه اعلام کرد که خارطوم برای شرکت در رزمایش نظامی مشترک آمریکا و مصر در ماه اکتبر دعوت شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۲۶    
کره جنوبی اعلام کرد با وجود افزایش تنش بین واشنگتن و پیونگ یانگ طی هفته های اخیر، این کشور رزمایش مشترک خود با آمریکا را طبق برنامه برگزار می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۲۴    
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که مسکو متعهد است، مذاکرات صلح خاورمیانه بین طرف های اسرائیلی و فلسطینی برگزار شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۵۰    
به گزارش شفاف ، بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مقام مسئول به سازمان ها و ادارات دولتی، با اعلام این که تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان پیمانی دستگاه های اجرایی به رسمی در مشاغل حاکمیتی در سال های اجرای ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۲۴    
صفحه توئیتر منتسب به حاج قاسم سلیمانی با انتشار پیامی یک دعا برای عاقب به خیری همه کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۲:۴۰    
التهاب کبد را در اصطلاح پزشکی هپاتیت می نامند که در بیشتر موارد ناشی از عفونت ویروسی است، اما مصرف الکل، مسمومیت ناشی از دارو یا محصول شیمیایی نیز می تواند زمینه ساز شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۲:۳۶    
ورزش کردن در شب می تواند این امتیاز را داشته باشد که در مقایسه با ورزش کردن در صبح، شما قدرت عضلانی بهتری دارید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۱:۳۸    
بر اثر برخورد شدید 2 قطار در استان اسکندریه مصر، 30نفر کشته و بیش از 150 نفر دیگر زخمی شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۱:۳۶    
یکی از بهترین آثار معماری معاصر، ماکت بی نظیری از سالن کنسرت الفیل هارمونی در هامبورگ با این آجرها ساخته شده است. مجسمه ساز لگو بریک مانکی این شاهکار را با جزئیات خیره کننده بازسازی کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۱:۳۴    
370 میلیون سال است که درختان وجود دارند و همان طور که در این تصاویر باورنکردنی می بینید، دلیل خوبی وجود دارد که چرا آن ها اینقدر قدمت دارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۱:۳۰    
در تصویر زیر همسر و فرزند شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم را می بینید. شهید محسن حججی پس از دو روز اسارت در دست داعشی ها به شهادت رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۱:۲۸    
امروز بارش باران در مشهد مقدس، زائران حرم مطهر را غافلگیر کرد. در تصویر زیر صحن خیس از باران تابستانی حرم امام رضا(ع) را مشاهده می کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۰:۲۰    
دیشب؛ سران سه قوه در مراسم دامادی فرزند علی لاریجانی، رییس مجلس
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۰:۱۸    
عدم وجود ثبات شغلی در بخشی از فعالان حوزه کار و کارگری از نارسایی ها و چالش هایی به شمار می رود که آرامش خاطر و انگیزه لازم را از فعالان این حوزه سلب می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۰:۰۲    
معاون حمل و نقل ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت با اشاره به اینکه پارسال 240 هزار خودروی فرسوده از رده خارج شد، گفت: با توجه به مصوبه جدید، امسال حدود 700هزار خودروی فرسوده از رده خارج می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۰:۰۰    
وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: صنایع کوچک سهم 95 درصدی در صنعت دارند و از این رو توسعه اقتصادی در گرو توجه به این بخش است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۴۲    
یک خبرنگار رویترز گفته است که صدها تن از معترضان نیجریه ای روز جمعه به یکی از ایستگاه های جریان نفت خام در دلتای نیجریه یورش بردند. این ایستگاه متعلق به شرکت شل می باشد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۳۶    
محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران روز جمعه به تهدیدهای دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد. وی نوشت: رئیس جمهور آمریکا همیشه می خواسته برجام را بکشد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۳۲    
مرکز فرماندهی آمریکا در آفریقا اعلام کرد، نیروهای ویژه این کشور و هم پیمانانش به تازگی با اعزام به لیبی، از نیروهای محلی این کشور در مبارزه با گروه تروریستی داعش حمایت می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۲۸    
روز جمعه قیمت نفت حدود یک درصد کاهش یافت و به کمترین نرخ خود در یک هفته گذشته رسید. علت کاهش قیمت ها در روز جمعه انتشار گزارشی از سوی آژانس بین المللی انرژی بود که طی آن بیان شده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۱۰    
پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) اعلام کرد گروه تروریستی داعش از طریق یک فروشگاه اینترنتی آمریکایی برای طرفداران خود پول ارسال می کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۶    
منابع محلی در ادلب سوریه از حمله شورشیان سوری به شهرک های شیعه نشین فوعه و کفریا خبر دادند؛ اقدامی که می تواند به افزایش درگیری میان ارتش و شورشیان در دیگر نقاط سوریه بینجامد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۴۴    
وزیر امور خارجه در صفحه اینستاگرام خود یاد شهید مدافع حرم محسن حججی را گرامی داشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۴۰    
رئیس پلیس آگاهی ناجا از کاهش آمار آدم ربایی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۴۰    
سخنگوی ولایت سرپل گفت که عملیات نظامی علیه گروه طالبان در منطقه میرزا اولنگ آغاز شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۳۸    
نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد مدعی است راه حل دیپلماتیکی برای حل مناقشه کره شمالی وجود ندارد و واشنگتن باید در حمله به پیونگ یانگ پیش دستی کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۳۴    
معاون وزیر امور خارجه ایران گفت: پایبند نبودن به برجام قطعاً برای طرف های ناقض آن هزینه جدی خواهد داشت و در صورت بروز چنین امری، ایران برای هر احتمالی آمادگی دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۳۲    
معاون حقوقی اتاق اصناف ایران به خبر منتشره در یک روزنامه داخلی در 18 مردادماه جاری تحت عنوان 'فساد چند هزار میلیاردی 2 مدیر در اتاق اصناف' واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۳۲    
رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه با انتقاد از عدم تایید 3 ساله نرخ نامه های جدید آرایشگاههای مردانه گفت: اگر سازمان حمایت ادعایی دارد قیمت گوشت و مرغ و برنج را متعادل کند تا دست گروههای مافیایی نباشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۳۲    
معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور از وقوع سیل در درگز، چناران و کلات نادری خبر داد و گفت: حادثه دیدگان در ارتفاعات چهلمیر پناه گرفته اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۲۴    
جانشین فرمانده کل سپاه در یادواره شهدای اطلاعات قرارگاه قدس نیروی زمینی گفت: امروز دشمنان را بیرون از مرزها دنبال می کنیم. تا زمانی که دشمن هست؛ جهاد هم وجود دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۰۶    
شیخ الوزراء برای سکانداری صنعت نفت در دولت دوازدهم به مجلس معرفی شده است؛ همین بهانه ای است تا نگاهی گذرا به عملکرد وی در این حوزه داشته باشیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۷:۴۰    
سازمان اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد، تولید نفت این کشور طی 2 سال آینده به 10 میلیون بشکه در روز خواهد رسید و تولید نفت اوپک به تقریبا 33 میلیون بشکه در روز خواهد رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۷:۳۸    
اینتل اعلام کرده است که نسل هشتم پردازنده های قدرتمند خود را 21 آگوست یعنی حدود دو هفته دیگر عرضه می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۷:۳۶    
طبق جدیدترین گزارش ماهانه اوپک، تولید نفت ایران در ژوئیه سال میلادی جاری به 3.824 میلیون بشکه در روز رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۷:۳۲    
مناطق آزادی که روزی با هدف تبدیل به سکو صادرات ایجاد شده بودند در سال گذشته سهمی کمتر از یک درصد از صادرات کشور داشتند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۷:۳۰    
بررسی وضعیت بازار برنج طی چند سال اخیر نشان می دهد دست هایی پشت پرده بوده که به وضعیت نابسامان بازار این محصول دامن زده است و هنوز آنها خواهان لغو قانون تمرکز هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۷:۲۴    
فرمانده نیروی زمینی سپاه به مناسبت شهادت شهید محسن حججی پیام تسلیتی صادر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۷:۲۰    
رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: امروز جهان به سمتی رفته که برخی کشورها برای کاهش تنش ها، وزیر دفاع خود را از زنان انتخاب می کنند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۷:۱۸    
عملیاتی شدن سامانه صیاد، هشداری برای صادرکنندگان چکهای بلامحل خواهد بود. در این سامانه امکان استعلام اطلاعات مربوط به صادرکننده چک فراهم شده و دریافت کننده می تواند از آخرین وضعیت اعتباری صادرکننده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۷:۱۴    
ژورنال اویل اند گس گزارش داد که بی پی میزان تولید گاز شیل بالایی را از زمینی که 2 سال پیش از یک حفار امریکایی خریده بود، ثبت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۷:۱۰    
رییس جمهوری ونزوئلا گفت که شخصاً خواهان ملاقات و گفت وگو با همتای آمریکایی خود است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۶:۵۸    
وقتی به عمر باتری گوشی های هوشمند مدرن می رسیم، تنها می توان آن ها را با یک جمله توصیف کرد: ناکافی هستند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۶:۴۲    
این که در هواپیما بنشینید و خلبان دربست در اختیار شما باشد و تنها یک سرنشین دیگر در کنار شما باشد، لذتی دارد که به نظر نمی رسد کسی بخواهد آن را تجربه نکند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۶:۳۲    
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: دو بازیکن تراکتورسازی و پیکان امروز می توانند برای تیم شان بازی کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۶:۱۴    
دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه پیش از اعلام انحلال موسسات ورشکسته مثل کاسپین، سپرده گذاران عمده این موسسات اقدام به خالی کردن حسابهای کلان کرده اند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۶:۰۸    
رئیس اسبق سازمان صدا و سیما با بیان اینکه "بمباران اطلاعاتی" امروز به نوعی سانسور جدید است، گفت: پیام رسان ها اکنون از قالب رسانه خارج شده و کاملاً سبک زندگی ارائه داده و نحوه رفتار و تعاملات مردم را ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۶:۰۴    
درحالی که انتظار می رفت با انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش اوضاع این باشگاه آرام شود اما برگزار نشدن جلسات خلاف این را نشان می دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۵:۵۴    
شبکه آی 24 به نقل از منابع آگاه در کاخ سفید مدعی شد ترامپ در گزارش ماه اکتبر از توافق هسته ای خارج خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۵:۴۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بر لزوم توجه به واقعیت های راهبردی جمهوری اسلامی ایران و تأسی به فرهنگ مقاومت و انقلابی گری و برافراشتن پرچم بصیرت و دشمن شناسی تاکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۸    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور می گوید: 180 هزار خانواده زن سرپرست خانوار، تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند که این زنان و فرزندان آنان از تمام خدمات از جمله مستمری و خدمات درمانی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۶    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان از پیدا شدن اجساد خانواده سه نفره که براثر سیل شب گذشته مفقود شده بودند، خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۴    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پرونده بنیتا پس از صدور کیفرخواست متهمان، به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۴    
خبرگزاری تسنیم؛ تصاویری از مرگ غم انگیز جانداران در آتش سوزی گسترده جنگل های بلوط کردستان را منتشر کرد.