پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۳:۵۱May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 26 مرداد 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 مرداد 1396 شفاف 2 مرداد 1396 شفاف 3 مرداد 1396 شفاف 4 مرداد 1396 شفاف 5 مرداد 1396 شفاف 6 مرداد 1396 شفاف 7 مرداد 1396 شفاف 8 مرداد 1396 شفاف 9 مرداد 1396 شفاف 10 مرداد 1396 شفاف 11 مرداد 1396 شفاف 12 مرداد 1396 شفاف 13 مرداد 1396 شفاف 14 مرداد 1396 شفاف 15 مرداد 1396 شفاف 16 مرداد 1396 شفاف 17 مرداد 1396 شفاف 18 مرداد 1396 شفاف 19 مرداد 1396 شفاف 20 مرداد 1396 شفاف 21 مرداد 1396 شفاف 22 مرداد 1396 شفاف 23 مرداد 1396 شفاف 24 مرداد 1396 شفاف 25 مرداد 1396 شفاف 26 مرداد 1396 شفاف 27 مرداد 1396 شفاف 28 مرداد 1396 شفاف 29 مرداد 1396 شفاف 30 مرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۴    
به نظر شما این طور نیست؟ کافی است نگاهی به لیست زیر داشته باشید و از خودتان بپرسید آیا می توان راهی پیدا کرد تا از چشمان تیزبین و نقشه جهانی این شرکت عظیم فناوری پنهان ماند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۶    
منابع آگاه می گویند رئیس جمهور آمریکا امروز دوشنبه در مورد راهبرد جدید دولتش در خصوص افغانستان سخنرانی می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۵۸    
این پرنده نخستین بار توسط یک نگهبان فانوس دریایی به نام "دیوید لیال" نامگذاری و شناسایی شد. او گربه ای به نام "تیبل" داشت که عادت داشت تا هر روز چند لاشه از این پرنده را برای او بیاورد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۹:۴۲    
دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی طی پیامی، 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۴۲    
بانک مرکزی امروز (شنبه) ارزش برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد که بر اساس آن قیمت 26 ارز همچون دلار آمریکا نسبت به پنجشنبه گذشته افزایش یافت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۱۴    
معاون هوانوری سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اجرای قانون آزادسازی نرخ پرواز، سبب کاهش بدهی ایرلاین ها شده و مردم هم راضی ترند. زیرا قبلا در همه ایام سال با یک نرخ مسافرت می کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۰    
در راستای اجرای طرح ضربتی اعطای وام ازدواج، از متقاضیان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه ناهماهنگی در اجرای این طرح، مراتب را به صورت کتبی به بانک مرکزی ارسال کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۸    
فناوری های پیشرفته روز به روز انسان ها را به خود وابسته تر کرده و فراگیر شده است تا جایی که بین غنی و فقیر تفاوتی نمی بیند و خود را بی ادعا در اختیار همه قرار می دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۲:۰۶    
فرمانده انتظامی شهرستان فهرج از دستگیری قاتل فراری توسط ماموران پلیس در این شهرستان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۲:۰۲    
رئیس مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: عملیات درمانی و امدادرسانی به زائران در مناسک حج روند خوبی را در شهرهای مدینه منوره و مکه مکرمه طی می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۸    
رییس سازمان حج و زیارت گفت: از این به بعد هیچ زائر ایرانی از جده با اتوبوس روباز به مکه مکرمه عزیمت نمی کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۲۲    
در روز پنجشنبه قیمت نفت، اندکی کاهش یافت. این در حالی ست که در روز چهارشنبه، آمارهای رسمی دولت آمریکا نشان می داد که در هفته گذشته موجودی نفت این کشور بسار کاهش یافته است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۲۰    
بررسی درآمد ناخالص خانوارها حاکی از آن است که هر خانوار ایرانی در سال گذشته به طور متوسط درآمدی در حدود 39 میلیون تومان داشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۶    
پس از این که تنها گذرگاه زمینی قطر با عربستان در دو ماه گذشته بسته شده بود با بازشدن آن به دستور پادشاه عربستان امروز (پنجشنبه) اولین کاروان از زائران قطری وارد خاک عربستان شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۴    
منابع دیپلماتیک روسیه از برگزاری مذاکرات میان مسکو، تهران و آنکارا برای نزدیک کردن دیدگاه ها در خصوص توافق در مورد اعلام منطقه "کاهش تنش" در استان ادلب، واقع در شمال سوریه طی هفته های آتی خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۲    
بنیانگذار هسته داعش در ولایت غور از ولایات شیعه نشین افغانستان توسط گروه طالبان افغان به هلاکت رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۰۲    
خبرگزاری رویترز با انتشار خبری فوری از احتمال وقوع گروگانگیری در هلند خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۹:۵۸    
دفتر رئیس جمهور طی اطلاعیه ی، اظهارات اخیر کریمی قدوسی و تکرار وارد کردن تهمت جاسوسی به برخی اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای و همچنین دروغ در مورد دو تابعیتی بودن عده ای از مسئولان دولت را بی پایه ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۹:۵۸    
یک منبع مسئول در وزارت خارجه عراق گفت، این وزارتخانه با درخواست عربستان مبنی بر گشایش کنسولگری آن در استان نجف واقع در جنوب بغداد موافقت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۹:۵۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی پیرو تذکر نماینده بوشهر، پاسخ را با استدلال فلسفی و منطقی ارائه کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۹:۴۸    
سایت انگلیسی "میدل ایست آی" از آخرین ایمیل های افشا شده سفیر امارات در واشنگتن پرده برداشت که بیانگر تلاش وی برای تماس با ژنرال اسرائیلی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۹:۴۶    
کمپانی گوگل، با پرداخت 3 میلیارد دلار به اپل، جایگاه خود را به عنوان موتور جست وجوی پیش فرض iOS حفظ می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۹:۴۶    
قاضی دادگاهی در گنبدکاووس از توابع استان گلستان در حکم جایگزین حبس، فردی که بدون گواهینامه رانندگی کرده بود را به انجام خدمات عمومی در شهر محکوم کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۹:۴۰    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از رایزنی رییس و اعضای این فراکسیون با معاون اول رییس جمهور و وزرای مربوطه برای پیگیری موضوع اعتصاب غذای کروبی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۹:۲۸    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد که تمامی اقدامات این وزارتخانه در چارچوب شرع مقدس، قانون و رعایت اخلاق اسلامی صورت می گیرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۶:۰۲    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رودهن و پردیس از انسداد محور هراز در مسیر رودهن- آمل در دو مرحله خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۶:۰۰    
قاضی دادگاهی در گنبدکاووس از توابع استان گلستان در حکم جایگزین حبس، فردی که بدون گواهینامه رانندگی کرده بود را به انجام خدمات عمومی در شهر محکوم کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۵۸    
مدیر عملیات حج از برنامه زمان بندی بعثه مقام معظم رهبری برای حضور زائران ایرانی در مراسم رمی جمرات خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۵۶    
شرکت کیش ایر اعلام کرد: آنچه در پرواز شماره 7089 روز گذشته این شرکت اتفاق افتاده نقص فنی بوده و در جریان آن خلبان با مدیریت خود بدون هیچ مشکلی مسافران را به زمین نشانده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۵۸    
نیروی انتظامی از پلمب کلیه شعب مؤسسه مالی حافظ خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۵۶    
تیر ماه امسال تولید چند مدل سواری در خودروسازان داخلی متوقف شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۵۴    
معاون طرح های آماری و آمارهای ثبتی مرکز آمار ایران گفت: آمارهای ساخت و ساز، علائم خروج از رکود در بخش ساختمان را تائید می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۲۶    
مچ بندهای هوشمند یا دستبندهای سلامتی (Fitness Tracker) طی سالیان گذشته تغییرات زیادی داشته اند و عملکرد آنها که پیش از این محدود به شمردن قدم های کاربران بود، امروزه گسترش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۲۲    
سرمربی تیم ملی ایران اعتراف کرد در دورانی که فوتبال بازی می کرده، فوتبالیست خوبی نبوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۸    
سرمربی رئال مادرید از عملکرد شاگردانش برابر بارسلونا در سوپرجام اسپانیا تمجید ویژه ای کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۴    
جلسه علنی بررسی صلاحیت امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر پیشنهادی امور خارجه کابینه دوازدهم در نوبت صبح مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۰    
با حکم رئیس جمهور، مسعود نیلی به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقتصادی و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی منصوب شد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۰۲    
بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در روز پنجشنبه حاشیه های جالبی را به همراه داشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۵۶    
اقدام بحث برانگیز یک سیاستمدار استرالیایی ضد مسلمانان موجب خشم اعضای مجلس سنای این کشور شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۵۰    
برخی منابع آگاه از جدایی زود هنگام مهدی طارمی از پرسپولیس به دلیل اخلافات بوجود آمده در روز های اخیر خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۳۶    
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: آوایی استخوان خرد کرده دستگاه قضا است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۳۲    
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران گفت: 65 درصد از کودکان کار و خیابان در کشور از اتباع هستند و امکانات بهزیستی پاسخگوی آنها نیست و قوه قضاییه باید ورود کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۳۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از پایداری و مجاهدت های آزادگان دوران دفاع مقدس لوح های تقدیری را به نمایندگان آزاده مجلس تقدیم کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۲۶    
سیف در نامه ای به مدیران عامل بانک ها، آمار تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط در 4 ماه نخست سال را مناسب ندانست و خواستار تغییر رویکرد در این زمینه شد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۲۴    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۲۲    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی نیروهای امدادگر هلال احمر در 6 استان درگیر سیل و آبگرفتگی از مفقود شدن یک نفر خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۲۰    
پنج سال پس از تکذیب آلوده بودن آب زمزم از سوی عربستان، همچنان بحث هایی درباره ی سمی بودن این آب و شیوع بیماری های متنوع در بین زائران، مطرح است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۱۰    
با معرفی وزرای اقتصاد و صنعت و نیز ابقای رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی، سیمای تیم اقتصادی دولت دوازدهم بیش از گذشته مشخص شده است ...