یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۴:۴۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 5 مرداد 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 مرداد 1396 شفاف 2 مرداد 1396 شفاف 3 مرداد 1396 شفاف 4 مرداد 1396 شفاف 5 مرداد 1396 شفاف 6 مرداد 1396 شفاف 7 مرداد 1396 شفاف 8 مرداد 1396 شفاف 9 مرداد 1396 شفاف 10 مرداد 1396 شفاف 11 مرداد 1396 شفاف 12 مرداد 1396 شفاف 13 مرداد 1396 شفاف 14 مرداد 1396 شفاف 15 مرداد 1396 شفاف 16 مرداد 1396 شفاف 17 مرداد 1396 شفاف 18 مرداد 1396 شفاف 19 مرداد 1396 شفاف 20 مرداد 1396 شفاف 21 مرداد 1396 شفاف 22 مرداد 1396 شفاف 23 مرداد 1396 شفاف 24 مرداد 1396 شفاف 25 مرداد 1396 شفاف 26 مرداد 1396 شفاف 27 مرداد 1396 شفاف 28 مرداد 1396 شفاف 29 مرداد 1396 شفاف 30 مرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۲    
نوب غربی بولیوی و در ارتفاعات آند، مشرف بر یکی از مرتفع ترین شهرهای دنیا (پوتوسی Potosi)، قله ا ی مخروطی شکل Cerro Rico یا همان کوهستان غنی قرار گرفته است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۲    
در تصویر زیر یک خودروی مازاراتی با روکش طلایی را در جاده ای در ایران می بینید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۱:۳۶    
وقتی که یک کشور کمونیستی که طبق گفته آمریکا رهبری خون خوار و دیکتاتور بر آن حکومت می کند، می تواند تا این حد توریست جلب کند، این سوال مطرح می شود که این توریست ها چه کسانی هستند؟
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۴۲    
دستگاه دروغ سنج بر پایه ی سنجش کارکردهای جسم انسان و میزان تغییر آنها عمل می کند. نتایج و خروجی این سنجش می تواند نشان دهد که آیا فرد راست می گوید و یا خود را پشت نقاب صداقت پنهان کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۱۴    
این کارت پستال ها که متعلق به سال های 1890 تا 1900 میلادی هستند، به مانند یک ماشین سفر در زمان، ما را به فرانسه در آن سال ها می برند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۰    
دامن های پر چین و پف دار از ویژگی های اصلی پوشش زنان در دوره ملکه ویکتوریا است
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۰    
مرد میانسال پاکستانی با بیماری عجیبی دست و پنجه نرم می کند که موجب شده است، همه از وی دوری کنند و بیماری او را مسری بدانند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۹:۴۶    
فرمانده انتظامی استان از توقیف هفت دستگاه تریلی کشنده ولوو و کشف 161 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس این استان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۹:۳۶    
ساعت کار هر نفر در کشور 44 ساعت در هفته است؛ بیشتر از چیزی که کارمندان 10 کشور دنیا موظف به پرکردن آن هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۷:۰۰    
یک عضو مجمع روحانیون مبارز در واکنش به دیدار فرماندهان سپاه پاسداران با رییس جمهور گفت: سپاه پشتوانه عزت و امنیت کشور است. دولت نمی تواند خودش را از این پشتوانه سنگین ملی بی نیاز ببیند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۴    
سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ناجا در نشست خبری با خبرنگاران گفت: خبرنگاران را به عنوان بسترسازان امنیت می شناسیم که از طرفی مطالبات ما از مردم را به آن ها می رسانند و از طرف آنان برای ما ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۶    
دبیرانجمن تخصصی صنایع همگن نیروی محرکه قطعه سازان خودرو از ضرر 6 هزار میلیارد تومانی 2 خودروساز بزرگ کشور در سال 91 خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۰    
طبق مطالعه جدید، همانطور که مصرف کلم و اسفناج به تناسب اندام کمک می کند در حفظ تناسب شناختی مصرف کنندگان هم تاثیر خواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۲:۰۰    
مقامات باشگاه موناکو رسما اعلام کردند که درباره امباپه هیچ توافقی با هیچ باشگاهی صورت نگرفته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۱:۲۲    
تیرماه امسال پایتخت تنها سه روز ناسالم برای گروه های حساس داشت، این درحالیست که تعداد روزهای ناسالم برای گروه های حساس در تیر ماه 93، 26 روز بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۱:۰۰    
سقوط یک هواپیمای شخصی در یکی از بزرگراه های ایالت یوتا در آمریکا به کشته شدن چهار نفر منجر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۰:۳۰    
انگلستان به فرانسه پیوست و اعلام کرد تا سال 2040 با خودروهای سوخت فسیلی خداحافظی می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۰:۰۴    
اعطای تسهیلات ساخت مسکن صرفا در بافت های فرسوده به انبوه سازان از محل صندوق پس انداز مسکن یکم ابلاغ شد
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۹:۵۰    
یکی از رویدادهای ناگفته عملیات مرصاد روایت جالب نجات جان خبرنگار کرمانشاهی حاضر در این عملیات به دستور مرحوم خلخالی است
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۹:۵۰    
وزیر مشاور در امور خارجی امارات گفت که اگر قطر از مواضع خود عقب نشینی نکند تحریم این کشور ادامه خواهد یافت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۹:۵۰    
کمدین مشهور که یک سال قبل با طراحی سناریویی مرموز ربوده شده بود، روز گذشته مقابل هیئت قضایی شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران ماجرا را شرح داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۶    
به گزارش شفاف ، جسد لیدر گروه تور گردشگری که پنج شنبه هفته گذشته در رودخانه دز دچار حادثه شدند، صبح امروز کشف شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۶    
بانک فدرال رزرو آمریکا، نرخ بهره بانکی در این کشور را بدون تغییر 1.25 درصد نگه داشت که این موضوع منجر به افزایش قیمت سهام در آمریکا شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۷:۰۰    
منابع خبری از حصول و برقراری آتش بس در ارتفاعات عرسال لبنان خبر می دهند و قرار است عناصر النصره به همراه خانواده های خود به سوریه منتقل شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۵:۱۶    
جسد یکی از سه مفقود حادثه چال کندی دزفول امروز پنجشنبه پیدا شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۵:۱۲    
تصادف سه دستگاه خودرو در جاده دیهوک به راور، 5 نفر کشته و هفت نفر مجروح برجای گذاشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۴:۴۲    
هواپیمای بویینگ MD شرکت هواپیمایی آتا که صبح امروز قصد داشت اهواز را به مقصد تهران ترک کند، بعد از لحظاتی از آغاز عملیات take off مجبور به بازگشت به فرودگاه اهواز شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۴:۳۸    
تعداد جان باختگان بارندگی و سیل در ایالت گجرات هند با پیدا شدن 25 جسد دیگر در روز پنجشنبه به 119 کشته پس از آغاز باران های موسمی در این ایالت افزایش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۴:۳۶    
بحث انتخاب شهردار از داغ ترین بحث هایی است که سرنوشت چهارساله تهران را مشخص می کند. شهری که 12 سال است یک گونه مدیریت را به خود دیده و حال در انتظار تحول است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۴:۳۲    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: به جز جنوب شرق، شمال شرق و سواحل خزر دما در سایر مناطق کشور افزایش می یابد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۴:۰۶    
فروش ارز زیارتی در شعب منتخب نظام بانکی آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۴:۰۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید متن مصوبه آمریکایی ها آنقدری که واقعی بوده نشان داده شود، بنابراین رسانه ها و رادیو و تلویزیون اضطراب بلاوجه ایجاد نکنند؛ چراکه حادثه خیلی سهمگینی نیست ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۴:۰۰    
هرچند مسئولان پلیس راهور و شهرداری تاکید می کنند که فعالیت پارکبان ها غیرقانونی است و برای توزیع عادلانه فضای پارک در کلانشهرها باید از پارکومتر استفاده کرد اما این گروه همچنان در خیابان های شهر پرسه ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۵۴    
عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: طرح ساخت تراموا و قطار سبک در شهر جدید پرند در مرحله مطالعات است که پس از اتمام این مرحله، کار ساخت آن آغاز می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۵۰    
از بین یک میلیون و 400 هزار نفری که در واحدهای مسکونی 50 مترمربع و کمتر زندگی می کنند، در یک میلیون و 370 هزار واحد مسکونی یک خانوار زندگی می کند و حدود 50 هزار واحد مسکونی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۴۶    
حضور زنان در کابینه دوازدهم، همچنان نامعلوم است. حتی در میان اخباری که از منتفی شدن انتخاب وزیر زن، منتشر می شود، شهیندخت مولاوردی حاضر نیست از نتیجه رایزنی های خود با حسن روحانی در این زمینه خبر دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۶    
همه ما می دانیم که بازی های مجانی اندروید این روزها همیشه هم مجانی ارائه نمی شوند اما اگر کمی صبور باشید بسیاری از آنها را می توانید مجانی بازی کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۲    
وضعیت کلی بازار ملک اگرچه عدم بهبود را نشان می دهد، اما اختلاف شدید دمای معاملات بین مناطق مختلف، از دو قطبی شدن بازار حکایت دارد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۸    
تیم فوتبال باشگاه منچسترسیتی موفق شد با نتیجه پر گل برابر رئال مادرید به پیروزی برسد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۴    
آتش سوزی هواپیمای اهواز به تهران که عضو تراکتورسازی در آن حضور داشت باعث احساس خطر و احتمال سقوط این هواپیما برای حاضران را دربرداشت که این خطر خوشبختانه رفع شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۰    
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان با یکدیگر در هتل المپیک رو به رو شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۰    
همزمان با انتشار گزارش هایی مبنی بر اختلاف نظر رئیس جمهوری آمریکا با رکس تیلرسون، وزیر خارجه این کشور درباره تایید پایبندی ایران به برجام و همچنین لفاظی های ترامپ درباره تایید نکردن پایبندی ایران به ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۰    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان تحریم های جدیدی را بر ما تحمیل می کنند و می خواهند به جنگ با رهبری بیایند، گفت: چون نمی توانند با رهبری مقابله کنند، اسم سپاه را می برند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۰۰    
در دنیای امروز ناگزیر در معرض امواج الکترومغناطیس قرار میگیریم، اما به راستی برای حفظ سلامتی مان چه باید بکنیم؟
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۸:۵۶    
سرنوشت تلخ اعضای سازمان مجاهدین خلق در عملیات غروب جاویدان را در این گزارش بخوانید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۸:۴۸    
شاید تنها در عرض یک ثانیه اتفاق بیفتد؛ ممکن است سرتان را برگردانید که جواب سوال کسی را بدهید که کودک تان به زیر آب سُر بخورد و سرش در آب استخر فرو برود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۸:۴۶    
ازدواج اگر یک سپر محافظ در برابر بیماری های قلبی نباشد، قطعا یک واکسن موثر است. پزشکان ژاپنی معتقدند مردانی که هرگز ازدواج نکرده اند، سه برابر بیشتر در معرض بیماری های قلبی قرار می گیرند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۸:۴۲    
روزنامه وطن امروز نوشت: ساعت 5 عصر نخستین فیلم سینمایی مهران مدیری است که با پیش فروش 700 میلیونی روز اول خود توانست رکورد پیش فروش فیلم سینمایی در ایران را جابه جا کند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۸:۳۸    
سرانجام پس ازشش شب انتظار پردلهره، جسد بنیتا ی 8 ماهه که با خودروی پدرش از مقابل خانه شان ربوده شده بود، درخودروی سرقتی، مقابل یک مجتمع مسکونی درشهرستان پاکدشت ورامین پیدا شد. خبر شوک آور بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۸:۳۴    
یکی از علل مهم رشد آسیب های اجتماعی در ایران وجود کلیشه های ساده انگارانه و مجازات محور با آسیب هاست. برای هر آسیب اجتماعی راه حل آماده ای وجود دارد؛ تعیین مجازات و سپس افزایش مجازات.