شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۱:۱۹May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 25 مرداد 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 مرداد 1396 شفاف 2 مرداد 1396 شفاف 3 مرداد 1396 شفاف 4 مرداد 1396 شفاف 5 مرداد 1396 شفاف 6 مرداد 1396 شفاف 7 مرداد 1396 شفاف 8 مرداد 1396 شفاف 9 مرداد 1396 شفاف 10 مرداد 1396 شفاف 11 مرداد 1396 شفاف 12 مرداد 1396 شفاف 13 مرداد 1396 شفاف 14 مرداد 1396 شفاف 15 مرداد 1396 شفاف 16 مرداد 1396 شفاف 17 مرداد 1396 شفاف 18 مرداد 1396 شفاف 19 مرداد 1396 شفاف 20 مرداد 1396 شفاف 21 مرداد 1396 شفاف 22 مرداد 1396 شفاف 23 مرداد 1396 شفاف 24 مرداد 1396 شفاف 25 مرداد 1396 شفاف 26 مرداد 1396 شفاف 27 مرداد 1396 شفاف 28 مرداد 1396 شفاف 29 مرداد 1396 شفاف 30 مرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۲    
آیت الله اعرافی به دکتر محسن رضایی جهت انتصاب مجدد در سمت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تبریک گفتند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۰    
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: شهید محسن حججی که برای کشور حاضر است اینگونه فداکاری کند، در بوته اردوهای جهادی به این کمال دست یافته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۰۶    
بانک ملّی ایران اعلام کرد: ظرف دو، سه ماه اخیر این بانک به منظور رفع مشکلات کارگران گروه ملی فولاد اهواز، بیش از 125 میلیارد تومان پرداخت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۹:۴۲    
بررسی آمار واردات در چهارماهه نخست سال جاری نشان می دهد رنو همچنان پیشتاز بازار خودروهای وارداتی است و توانسته رقبای کره ای خود را پشت سر بگذارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۰    
به دنبال شدت گرفتن تحریم های عربی علیه قطر، قیمت مواد غذایی در این کشور با سیر افزایشی روبرو شد و بازار مسکن هم کساد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۵۸    
رئیس گروه پیشگیری از حوادث مرکز مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت وارد شدن ضربه به سر را عامل مرگ حدود 60 درصد سرنشینان خودرو ها در تصادفات رانندگی اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۰۰    
رویترز اعلام کرد:قیمت نفت امروز با کاهش ذخایر نفت آمریکا افزایش یافت و هر بشکه نفت 51.22 دلار فروخته شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۵۰    
براساس آمارهای رسمی امروز دولت قطر تحریم کشورهای عربی علیه دوحه به افزایش قیمت مواد غذایی و همچنین ضربه به بخش مسکن قطر منجر شده است اما آسیب جدی به اقتصاد این کشور وارد نکرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۸    
یک مقام مسئول گفت: قیمت مسکن مهر پردیس، به هیچ وجه از سوی وزارت راه و شهرسازی صورت نگرفته و این مسأله، زیاده خواهی برخی از انبوه سازان است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۳۴    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۲۶    
رییس عملیات پزشکی حج 96 بابیان اینکه شایعه ناسالم بودن آب چاه زمزم تکذیب می شود، گفت: آب چاه زمزم کاملاً سالم و بدون مشکل است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پس از دیدار با مقامات عالی رتبه نظامی سیاسی ترکیه گفت: دو کشور ایران و ترکیه مصمم به افزایش روابط در همه زمینه ها به ویژه همکاریهای نظامی و دفاعی هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۰    
نیروی انتظامی از پلمب کلیه شعب مؤسسه مالی حافظ خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۰    
یک تیم از دانشمندان در انگلیس، با امید ریشه کن کردن کامل بیماری فلج اطفال، یک واکسن فلج اطفال سینتتیک را تولید کردند که حاوی ذرات ویروس غیرعفونی بوده و می تواند به سرعت و با هزینه کم در یک بستر نزدیک ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۵۸    
تازه ترین فیلم سینمایی مانی حقیقی با نام خوک مقابل دوربین خواهد رفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۵۶    
بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش ایر مسافران پرواز 7089 تهران - بندرعباس که به دلیل نقص فنی هواپیما فرود اضطراری داشته اند در صحت کامل قرار دارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۵۲    
معاون اجتماعی و پیشگیری نیروی انتظامی فارس، کشته شدن یک وکیل زن در شیراز با ضربات چاقو توسط طرف دعوای موکلش را تکذیب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۳۸    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه ای از احتمال بروز آبگرفتگی و طغیان رودخانه ها در برخی نقاط 10 استان کشور خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۳۶    
مجموعه پیش رو، بخشی از مقالات آیت الله محسن اراکی، از اساتید درس خارج حوزه علمیه قم است که در مقولۀ حکومت اسلامی و مبانی نظری آن در کنفراس های مختلف علمی در لندن ایراد شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۲۴    
در مراسم اختتامیه نخستین دوره المپیاد بین المللی سواد رسانه ای، ضمن تقدیر از عوامل فیلم 21 روز بعد به عنوان فیلم برگزیده نوجوان و سواد رسانه ای ، مدالهای طلا، نقره و برنز به دانش آموزان برتر اهدا شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۵۲    
طبق آماری که اخیرا وزارت بهداشت اعلام کرده، 18 تا 22 درصد مردم در طول عمرشان مبتلا به سرطان می شوند؛ این یعنی در جمعیت 75 میلیون نفری کشور حدود 15 میلیون نفر احتمالا مبتلا به سرطان خواهند شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۴۸    
تصادفی نیست که بیشتر رستوران ها در لوگوی خود از دو رنگ ثابت استفاده می کنند یا پرستاران در بیمارستان ها معمولاً لباس هایی به رنگ آبی روشن می پوشند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۴۴    
اغلب خانم ها به محض اینکه دردی را در ناحیه زیر شکم احساس می کنند، این تصور در آنها ایجاد می شود که دچار بیماری زنانه شده اند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۴۰    
تنها با مصرف یک لیوان آب هویج در روز می توانید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید. آب هویج به بدن در مبارزه با آسیب رادیکال های آزاد کمک می کند و از آن در برابر التهاب ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۸    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: با تعامل و همکاری پلیس آگاهی و دادسرای جنایی هویت دو سر کشف شده در خیابان شیخ بهایی کشف و قاتل دستگیر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۵۸    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: به زودی فردی به عنوان معاون اطلاع رسانی دولت انتخاب خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۵۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به سخنان روز سه شنبه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: درباره برجام و نقش بی بدیل جمهوری اسلامی ایران در شکست تروریسم در خاورمیانه واقع بین باشید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۵۲    
یارانه نقدی ساعت 24 روز پنجشنبه همزمان با 26 مرداد ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۵۰    
رسانه های استرالیایی با انتشار اسنادی از پلیس ایالت نیو ساوت ولز از ارتباط دونالد ترامپ با جنایات سازمان دهی شده پرده برداشتند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۶    
رییس کل بانک مرکزی، در نامه ای به مدیران عامل بانک ها گفت: آمار اعطای تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط در چهارماهه امسال، قابل توجه نبوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۴    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوابق تخصصی آذری جهرمی، بعنوان مکمل تحصیلات او خواهد بود و بدون شکی جهرمی از نخبگان فضای مخابراتی در کشور است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۰    
علی دایی پس از مواجه شدن با پرسش خبرنگاری که درباره فیلم منتشر شده از او درحالی کودکی می خواست دستش را ببوسد سؤال پرسید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۸    
رییس جمهور در حکمی دکتر مسعود نیلی را به عنوان دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقتصادی و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی منصوب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۶    
ترکیب متفاوت پرسپولیس برای دیدار با تیم سیاه جامگان مشخص شد و سیدجلال حسینی در آستانه دیدار مهم با الاهلی عربستان به ترکیب اصلی بازگشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۲    
حضور مهاجم جدید برزیلی الاهلی با کفش پاره در تمرینات تیمش سوژه رسانه های عربستان شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۲۸    
در روز چهارشنبه قیمت نفت، پس از کاهش نسبتا زیاد در روزهای گذشته، اندکی افزایش یافت. علت کاهش قیمت نفت در روزهای گذشته نگرانی از کاهش تقاضای چین و رشد شاخص دلار بوده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۲۶    
رییس جمهور به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی، در حکمی حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی را به عنوان معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۱۰    
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج آزمون دستیاری تخصصی پزشکی خبر داد و گفت: داوطلبان می توانند با ورود به سایت مرکز سنجش از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۰۲    
رئیس انجمن دندانپزشکی عمومی ایران با تاکید بر لزوم حفظ و نگهداری دندان ها گفت: در حال حاضر، ایرانیان که به سن 50 سالگی می رسند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۴۸    
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: سن شروع مصرف مواد در زنان به کمتر از 30 سال رسیده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۴۶    
معتادان بی خانمان در بعضی از نقاط شهر برای خود مناطقی را انتخاب کرده اند که به پاتوق مشهور است و هر کدام از این مکان ها صاحب و گردانندگانی دارد و معمولا پاتوق به نام صاحبش شناخته می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۴۶    
بارش برف در ارتفاعات لاهور خیاو (مشگین شهر) در چلّه تابستان (استان اردبیل)
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۴۴    
رئیس اداره پارک های ملی خجیر و سرخه حصار از دستگیری شکارچیان غیرمجاز سرخه حصار و خجیر خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۳۶    
طوفان در مکه، ساعتی پیش.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۳۴    
اطلاع رسانی شهرداری تهران در مورد تغییر نام بزرگراه نیایش به "آیت الله هاشمی رفسنجانی".
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۲۲    
وزیر خارجه قطر، در سفری از پیش اعلام نشده، وارد کویت شده است. به نظر می رسد این سفر در پیوند با تلاش های میانجی گرانه امیر کویت برای حل بحران در شورای همکاری خلیج فارس باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۰۶    
احمد توکلی رئیس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نوشت، به کسانی که گرفتار تعارض منافع هستند رأی ندهند و مصداق بارز آن را وزیر بهداشت نامید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۰۴    
روز 25 مرداد 1358 مهاجمان مسلح دو روز پس از حمله به شهر پاوه، حدود 60 تن از جمله 18 مامور سپاه پاسداران را قتل عام کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۵۴    
جهان انرژی در هفته ای که گذشت شاهد تصمیمات مهم کشورهای عضو اوپک، تحولاتی در صنعت نفت و گاز آسیا با محوریت چین ، ایران و هند و تهدید شدن صنعت نفت ونزوئلا بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۴۶    
تعرفه واردات تخم مرغ به کشور با هدف تنظیم بازار و کاهش قیمت ها تا پایان آذر ماه امسال پنج درصد تعیین شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۳۸    
قیمت نفت در چند روز گذشته تحت تاثیر کاهش نرخ پایبندی اوپک و نگرانی ها نسبت به مازاد عرضه مستمر، کاهش یافته است اما روند تحکیم بازار همچنان ادامه دارد و نشانه هایی وجود دارد که پیش بینی ها نسبت به ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۸    
حجم وام ها و سپرده های دولتی در شبکه بانکی با روندی کاهشی پیش رفته است، تغییری که ریشه بخشی از آن را می توان در اجرایی شدن دستورالعمل تمرکز حساب های دولت در بانک مرکزی و خروج آن از بانک ها جستجو کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۲    
نماینده تبریز گفت: چرا شرکت های زیر نظر قاضی زاده هاشمی به صورت غیر قانونی تشکیل شده و فعالیت می کند. گرداندگان آنها همه مدیران وزارت بهداشت هستند. این همان حیاط خلوتی است که موجب فساد است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۱۶    
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در بیانیه ای اعلام کرد برنامه های آینده و تغییرات ساختاری و محتوایی مجمع تشخیص مصلحت نظام به زودی توسط دبیر مجمع اعلام خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۱۴    
محمود احمدی نژاد با آیت الله شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۲    
از صبح امروز چهارشنبه 25 مرداد دومین روز بررسی 17 وزیر پیشنهادی حسن روحانی برای دولت دوازدهم در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۴    
سردار شریف با تأکید بر اینکه سپاه عملیات مستقل زمینی در سوریه نداشته است گفت:انتقام سخت از داعش و تکفیری ها بواسطه شهادت شهید حججی و مدافعان حرم در دستور کار سپاه قرار داشته و در زمان مقتضی عملیاتی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با رئیس جمهور ترکیه دیدار کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۸    
دکتر محسن رضایی در توئیتر نوشت:به زودی درباره تحولات مجمع تشخیص مصلحت نظام در ساختار و محتوا سخن خواهم گفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۴    
او در واکنش به اینکه خبرنگاران صدای ناسزاگویی وی را شنیده اند و دیده اند که دلخوش جلوی دهان وی را گرفته است، گفت: من اعتراض کردم. فحاشی نکردم!
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۰    
دالای لاما در مصاحبه اخیر خود با یک رسانه روسی پیشنهاد عجیبی برای کاهش تنش ها میان ناتو و روسیه داد و خواستار انتقال مقر ناتو به مسکو شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۰    
شرکت اپل، آیفون های 7s و 7s Plus را با طراحی نزدیک به آیفون های 2016 عرضه خواهد کرد و به نظر می رسد که تغییر در جنس بدنه آن ها، باعث می شود تا ضخامت آیفون های جدید اپل در مقایسه با آیفون 7 باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۲۰    
شرکت تاپکو با مالکیت صد درصدی پتروشیمی جم به عنوان یک شرکت مستقل و فعال بازرگانی به منظور انجام صادرات محصولات مجتمع های صنعت پتروشیمی ایران در بازارهای بین المللی و تامین کننده تجهیزات صنعت نفت و ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۸    
شرکت بازرگانی توسعه انرژی پاد کیش (تاپکو ) بنا بر سیاستهای راهبردی شرکت پتروشیمی جم و نیاز صنعت پتروشیمی ایران به یک شرکت مستقل و فعال بازرگانی و بعنوان بازوی تجاری کلیه مجتمعهای پتروشیمی ایران با ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۰    
نماینده خرمشهر هنگامی که وزیر پیشنهادی امور خارجه در حال بیان دستاوردهای برجام بود با فریاد او را به دروغگویی متهم و به او هتاکی کرد و الفاظ رکیکی علیه او به کار برد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۰۶    
نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان درخواست تجدید نظر علیه حکم دیوان عالی این کشور داده تا رأی آنها در رد صلاحیت و عزل خودش را به چالش بکشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۸    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با محکوم کردن حملات تروریستی اخیر در نیجریه، بر ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت های ملی، منطقه ای و جهانی برای پاکسازی جهان از تروریسم تأکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۸    
نخست وزیر پاکستان برای جلوگیری از حمل غیر قانونی سلاح کمیسیون ویژه تشکیل داده و خود سرپرستی آن را به عهده خواهد گرفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۶    
به گزارش شفاف ، احمد مدلول الجربا نماینده پارلمان عراق از استان نینوی از مردم (شیعه) جنوب عراق و عشایر آن برای کمک به مردم شهر موصل (مرکز استان نینوی) در شمال عراق تقدیر کرد. ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۰    
برایان کرزینیچ حمایت خود را از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به علت رویدادهای نژادپرستانه در این کشور متوقف کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۸    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید انواع ماهی را در بازار اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۰    
سرمربی تیم ملی قصد دارد از دو بازیکن ایرانی پانیونیوس برای اردوی جدید تیم ملی دعوت کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۲    
منابع خبری چین اعلام کردند که آمریکا به دلیل شرایط اقتصادی نامناسب و چالش هایی پیش رو، با بیش از یک هزار و 146 میلیارد دلار بدهی به چین، بزرگترین کشور بدهکار به این کشور آسیایی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۶    
محمدعلی نجفی نامزد نهایی منتخبین پنجمین دوره شورا برای شهرداری با محمدباقر قالیباف شهردار فعلی تهران امروز دیدار می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۲    
در فصل تابستان افراد بیشتر دچار خستگی و کسالت می شوند اما چرا گرما موجب احساس رخوت و بی حالی می شود؟
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۶    
در ادامه انتقادها و واکنش ها به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا پیرامون حادثه تروریستی شارلوتزویل و کوتاهی او در محکوم کردن نژادپرستان عامل آن ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۰    
فردی که خود را به عنوان وکیل مهدی طارمی معرفی کرده بود با اجاره یک واحد آپارتمان لوکس در شمال تهران اقدام به راه اندازی خانه فساد کرده بود که با اعتراض همسایه ها و دخالت پلیس ماجرا برملا شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۶    
قاسم تقی زاده خامسی به عنوان شهردار جدید مشهد مقدس انتخاب شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۶    
شبکه المیادین اعلام کرد، نیروهای سپاه پاسداران عملیاتی برای گرفتن انتقام خون شهید محسن حججی در سوریه آغاز کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۶    
کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد نسبتا شدید در 8 استان کشور خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۴    
ماموران کلانتری بانوان مشهد، زن جوانی را که با طرح یک نقشه حساب شده و با سوءاستفاده از عواطف و احساسات شهروندان، میلیون ها تومان به جیب زده بود، دستگیر کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۲    
"در دو سال گذشته سه شاهزاده سعودی که در اروپا زندگی می کردند ناپدید شده اند. هر سه منتقد دولت عربستان بودند و شواهدی در دست است که هر سه ربوده و به عربستان برده شده اند و از آن زمان تاکنون دیگر خبری ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۰    
نمایش سه خواهر جمعه 27 مردادماه به نفع خیریه آراسته در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۸    
مجله آمریکایی نیویورکر با بیان اینکه در حال حاضر 900 گروه نژادپرست در حال فعالیت در آمریکا هستند، احتمال وقوع جنگ داخلی دوم در این کشور را قریب الوقوع دانسته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۶    
150 تن یونجه در انبار سرباز کیلومتر 15 اراک -سلفچگان بامداد روز چهارشنبه به دلایل نامعلوم طعمه حریق شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۴    
بیل گیتس، مدیرعامل مایکروسافت، 64میلیون سهم از سهام خود در مایکروسافت را وقف کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۰    
دادستان عمومی و انقلاب اراک از کشف اختلاس 600 میلیون تومانی از یکی از کارمندان تامین اجتماعی استان مرکزی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۲۸    
مقامات کره شمالی اعلام کردند که کودکان این کشور نیز درصورت نیاز برای مبارزه با آمریکا سلاح در دست خواهند گرفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۲۴    
تعداد بیشتر شده؛ تعداد زنانی که اجازه تماشای مسابقات والیبال مردان به آنها داده شد. این بار دیگر نه گزینشی در کار بود و نه سخت گیری ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۲    
هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در حالی به پایان رسید که عمده غرفه داران از عرصه محصولات بی کیفیت چینی و بعضی شرکت های ایرانی گلایه داشتند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۸    
در حالی روایت های مختلفی از پا پس کشیدن دولت نسبت به تفکیک وزارتخانه ها به گوش می رسد که برخی، از رایزنی وزیر پیشنهادی صنعت برای بازگشت تنظیم بازار به این وزارتخانه خبر می دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۶    
دیروز اوراق تسهیلات مسکن اسفند 94 (تسه9412) با افت 6/ 2 درصدی به قیمت 77 هزار و 585 تومان معامله شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۰    
فرمانده لشکر 8 نجف اشرف گفت: روز یکشنبه هفته گذشته هواپیماهای آمریکایی یکی از مقرهای حوالی منطقه اسارت شهید حججی که گردان حشدالشعبی حضور داشته را بمباران می کند و 30 نفر در این حمله شهید می شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۶    
وزارت خارجه آمریکا با صدور اطلاعیه ای هشدار سفر به ایران را با تجدید و به روزرسانی کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۲    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی تفصیلی درباره پرسپولیس نوشت: تیم فوتبال پرسپولیس که در تاریخ رقابت های آسیا ناکام مانده اکنون دنبال شگفتی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۴    
در بین انبوهی از نشریات مخصوص به خودروهای شاسی بلند و آفرودی، نشریه Four Wheeler اولین و قدیمی ترین نشریه در این زمینه به شمار می آید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۴    
برخی متعصبان و مخالفان مکتب اهل البیت (ع) برای مخدوش جلوه دادن شیعیان، تهمت ها و افتراهای زیادی به دیدگاه و نظرات شیعیان درباره آموزه های اسلامی دین در برخی رسانه های تصویری و مکتوب وارد می کنند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۰    
دوبار ازدواج کرده بود، برادرش مرتب اذیتش می کرد راه برگشت به خانه را نداشت تصمیم گرفت که اعتیادش را ترک کند تا به بچه اش محبت کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۸    
مدیر کل مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد در رابطه با خریداری 5000 واحد مسکن مهر برای مددجویان این نهاد حمایتی، از تحویل 4000 واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۶    
در پی سیل و رانش زمین در سیرالئون، گروه های نجات تاکنون اجساد حدود 400 نفر از قربانیان را یافته اند و پیش بینی می شود شمار آنان به 500 تن برسد.
  • ۱