یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۱:۳۷May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 27 مرداد 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 مرداد 1396 شفاف 2 مرداد 1396 شفاف 3 مرداد 1396 شفاف 4 مرداد 1396 شفاف 5 مرداد 1396 شفاف 6 مرداد 1396 شفاف 7 مرداد 1396 شفاف 8 مرداد 1396 شفاف 9 مرداد 1396 شفاف 10 مرداد 1396 شفاف 11 مرداد 1396 شفاف 12 مرداد 1396 شفاف 13 مرداد 1396 شفاف 14 مرداد 1396 شفاف 15 مرداد 1396 شفاف 16 مرداد 1396 شفاف 17 مرداد 1396 شفاف 18 مرداد 1396 شفاف 19 مرداد 1396 شفاف 20 مرداد 1396 شفاف 21 مرداد 1396 شفاف 22 مرداد 1396 شفاف 23 مرداد 1396 شفاف 24 مرداد 1396 شفاف 25 مرداد 1396 شفاف 26 مرداد 1396 شفاف 27 مرداد 1396 شفاف 28 مرداد 1396 شفاف 29 مرداد 1396 شفاف 30 مرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۲:۵۶    
مدیر موقت جدید دفتر ارتباطات رئیس جمهوری آمریکا سابقا مدل بوده و 28 ساله است. هوپ هیکس، که به تازگی پا به عرصه سیاست گذاشته، یکی از مهم ترین مشاوران دونالد ترامپ است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۰:۴۰    
گل ها و گیاهان با اینکه بسیار زیبا هستند و بر جاذبه بصری محیط می افزایند، اما گاهی هم بسیار خطرناک و سمی ظاهر می شوند که می توانند مشکلات جبران ناپذیری برای انسان ایجاد کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۸:۰۸    
دریاچه ارومیه به عنوان بزرگترین دریاچه داخلی کشور و یکی از مهمترین دریاچه های شور دنیا, طی دو دهه اخیر شاهد کاهش شدید تراز و سطح خود بوده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۲    
در جریان سفر هیات عالی رتبه نظامی کشورمان به ترکیه، فرمانده نیروی زمینی سپاه با رئیس ستاد کل و فرمانده نیروی زمینی ارتش ترکیه دیدار و گفتگو کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۰    
گوگل که به غول اینترنتی معروف است تصمیم گرفته که با ارائه قابلیتی جدید شما را از حمله های آلرژیک نجات بدهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۶    
عضو کمیسیون شوارها و امور داخلی کشور، گفت: با تعیین تکلیف طرح اصلاح قانون تابعیت 70 درصد مشکلات هویتی فرزندان ناشی از ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی رفع می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۱۸    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۱۴    
گروه تروریستی داعش هدف بعدی حملات خود در اروپا را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۱۲    
کودکی یک و نیم ساله با بریدگی بسیار شدید در مچ دست و شکستگی استخوان هر دو دست و آثار کبودی و سوختگی بر روی بدن توسط اورژانس سیرجان به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۴۰    
حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر جمعه شب پس از محرم شدن در مسجد شجره، مدینه منوره را به مقصد مکه ترک کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۳۲    
در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها هر اونس طلا 1294.9 دلار قیمت گذاری شد که نسبت به دیروز 7.4 دلار افزایش داشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۵۰    
نام آگوستا وستلند از جمله اسم های بسیار شناخته شده و معتبر در جهان بالگردسازی محسوب می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۴۲    
امروزه روبات ها کارهای بسیار سخت و خطرناکی را انجام می دهند که انسان ها از انجام آنها عاجزند
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۱۲    
فردی با چاقو در فروشگاهی در دوسلدورف آلمان، یک نفر را کشت و یک تن دیگر را زخمی کرد؛ هم اکنون مهاجم در محاصره پلیس است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۵۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که موضع مسکو برابر برجام تغییری نکرده است و از این توافق بین المللی حمایت می کنیم و از طرف های دیگر موضوع برنامه هسته ای ایران دعوت می شود، چنین رویکردی داشته باشند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۴۶    
عناصر ناشناس منزل عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن، را در زادگاهش یعنی روستای مأرابه در شهر وضیع استان ابین در جنوب کشور منفجر کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۲۲    
اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به خواسته اتاق بازرگانی درباره لغو قانون تمرکز وظایف و اختیارات بخش کشاورزی اعتراض کرده و تصریح کردند: گرفتن اختیارات بازرگانی بخش کشاورزی از وزارت جهاد کشاورزی نسنجیده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۲۰    
رییس پلیس آگاهی تهران از شناسایی و دستگیری باند بزرگ جعل چک های بانکی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۱۸    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه با بیان این که دوره ایدآلی در صنعت ساختمان طی نمی شود، گفت: دولت به دنبال رونق واقعی بازار مسکن است نه رونق سفته گرایانه.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۲:۲۶    
مهریه همسر شهید حججی 124 هزار صلوات بر محمد و آل محمد و حفظ قرآن با معانی است و شهید حججی موفق شد که نیمی از قرآن را به شکلی که همسرش شرط کرده بود حفظ کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۲:۱۸    
براساس اعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در حال حاضر چهار محور مواصلاتی کشور مسدود بوده و سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۲:۱۴    
ماموران گمرک ایران در تازه ترین عملیات مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف تشکی شدند که به مواد مخدر آغشته شده بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۲:۱۲    
نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت گفت: با وجود همه جوسازی ها، تاکنون شرایط مطلوب بوده و زائران ایرانی مشغول عبادت و زیارت در دو شهر مدینه منوره و مکه مکرمه هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۲:۱۰    
بزرگراه نیایش ، عصر امروز طی مراسمی رسمی، به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی نام گرفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۲:۰۸    
مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همه زائرانی که با علائم مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۶:۰۸    
در روز جمعه قیمت نفت، اندکی افزایش یافت. علت افزایش قیمت نفت در آخرین روز کاری در هفته، دلگرم شدن سرمایه گذاران به کاهش موجودی نفت و امیدواری به پایان یافتن دوران طولانی عرضه بیش از تقاضا بوده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۶:۰۴    
شش محکوم به قصاص، با تلاش واحد صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران از چوبه دار رهایی یافتند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۶:۰۰    
به گفته یک منبع امنیتی در کرکوک، تشکیلات تروریستی داعش با اشاره به تشکیل گروهی با عنوان "اسب های نشان دار"، ماموریت این گروه را زیر گرفتن غیرنظامیان با خودرو در کشورهای اروپایی و آمریکایی عنوان کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۵:۵۸    
رسانه های فرانسوی اعلام کردند که دو تن از وزرای این کشور تعطیلات خود را نزد یک قاچاقچی سابق مواد مخدر در استان کورس سپری کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۶    
یک زن مدعی شده است که در سال 1973 و زمانی که 16 سال داشته قربانی جنسی رومن پولانسکی شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۰    
معاون شرکت مخابرات ایران از حذف قطعی قبوض کاغذی تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: همزمان با این طرح ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۵:۱۲    
امام جمعه موقت تهران گفت: جریان تکفیری داعش 4 عنوان فقهی برای اعدام دارند. این جریان مفسد فی الارض، محارب با خدا و رسول خدا، باغی و ناصبی هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۸    
در جریان سفر 3 روزه سرلشکر باقری به ترکیه، با 4 مقام عالیرتبه نظامی و سیاسی این کشور دیدار و درخصوص موضوعات مهم دوجانبه و منطقه ای رایزنی شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۶    
یک مهاجم با در دست داشتن یک شمشیر سامورایی و پرچم کشور چین به ساختمان ریاست جمهوری تایوان حمله و یک پلیس را زخمی کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۲    
یک منبع قضایی در اسپانیا درباره حمله بارسلونا و کشته شدن چند مظنون در کمبریلز اعلام کرد احتمالا گروهکی هشت نفره به دنبال برنامه ریزی برای حملاتی با سیلندرهای گاز بودند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۰    
رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه مشمولانی که شماره شبای حساب بانکی داده باشند، سود سهام عدالت می گیرند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۵۸    
رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی عجیب به حملات تروریستی روز گذشته در بارسلونا واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۵۶    
در حفاری های قطب جنوب یک کره یخی 2.7 میلیون ساله کشف شده که نشان می دهد سطح پایین دی اکسید کربن در این زمان به ایجاد عصر یخی در زمین منجر شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۵۲    
منابع نظامی سوری از ادامه پیشروی نیروهای ارتش این کشور در جنوب رقه خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت اقدامات تروریستی و ضد انسانی شب گذشته در بارسلونای اسپانیا با دولت، ملت و خانواده قربانیان و مجروحان این جنایت هولناک ابراز همدردی کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۶    
گروهی از مردم کالیفرنیا طرح جدیدی را برای جدایی این ایالت از حکومت فدرال آمریکا ارائه کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۲    
وزیر اسبق کشاورزی با بیان اینکه با حذف وزارت بازرگانی دولت اطلاع کمی از نحوه زندگی مردم دارد، گفت: در حقیقت سازمان حمایت از مصرف کنندگانی هم حضور جدی در بازار ندارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۰    
نزدیک به 500 هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام کشور نیاز است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۲    
معاون وزیر راه، با بیان اینکه شاهد پیش نشانه های رونق واقعی مبتنی بر نیاز واقعی مصرف کننده در بازار هستیم گفت:باید بتوانیم به خواسته عمومی مردم مبنی بر داشتن مسکن ایمن پایبند باشیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۸    
اجرای دقیق سامانه جامع انبارها، گام مهمی درباره کنترل و تنظیم بازار است زیرا بسیاری از مشکلات این حوزه مربوط به بی اطلاعی تصمیم گیران از موجودی اقلام در انبارهای عمومی و خصوصی کشور می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۴    
طبق اعلام اداره آمار، در ماه جولای اندونزی شاهد اولین کسری تجاری خود از اواخر 2015 تا کنون شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۲    
وزیر نفت در حالی از راه اندازی پروژه ایران ال ان جی در دولت دوازدهم سخن به میان می آورد که تجهیزات مهم این پروژه، سال هاست از سوی آلمان، به ایران تحویل داده نشده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۶    
در پی حمله بارسلونا، پلیس اسپانیا می گوید حداقل پنج مظنون دارای کمربند انفجاری را که قصد تکرار حمله مرگبار عصر پنجشنبه را داشتند، در شهر ساحلی کمبریلز کشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۴    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در طول یک هفته 730 پایگاه وابسته به گروه های تروریستی در سوریه را منهدم کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۰    
اتباع 18 کشور از 4 قاره جزو کشته ها و زخمی های حادثه تروریستی بارسلون هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۶    
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا می گوید دونالد ترامپ ثبات و کارآمدی لازم برای موفقیت در سمت رئیس جمهور این کشور را ندارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۲    
فعالان معارض سوری می گویند سرکرده داعش در حومه درعا در پی عملیات هوایی ائتلاف آمریکایی کشته شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۰    
دبیر کل سازمان ملل متحد حمله تروریستی اسپانیا را محکوم کرد
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۴    
ورود ماهی چینی سبب کسادی بازار پرورش قزل آلای ایرانی شده و فعال اقتصادی کازرونی معتقد است که برای رونق اقتصاد مقاومتی باید بازاریابی مناسب انجام شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۶    
درگذشت قهرمان وزنه برداری جهان، سقوط فوتبال ایران، طلسم شکنی استقلال، جهانی شدن والیبال و ادامه چالش های مدیریتی تیراندازی مهمترین اتفاقات این هفت روز را رقم زد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۲    
گزینه دولت دوازدهم برای وزارت ورزش تاکید کرد قصد دارند شیوه اداره دو تیم مطرح پایتخت را تغییر دهند و طوری برنامه ریزی کنند که درآمدزایی این دو باشگاه بیشتر شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۲:۳۰    
اگر قرار باشد ولی الله سیف به وعده خود عمل کند، حداکثر 7ماه دیگر باید پرونده غیرمجازها بسته شود؛ حال فصل گشایش برای موسسات مجاز است که بتوانند اطمینان سپرده گذاران را جلب کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۶    
رئیس جمهوری آمریکا ساعاتی پس از حملات تروریستی بارسلون، دولت های اروپایی را به اعمال سیاست مشت آهنین علیه مسلمانان دعوت کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۲    
بسپار می نویسد، مجید رضایی، از جمله مدیران جوان و در عین حال با تجربه ایست که همواره در بخش های مختلف بازرگانی فعالیت داشته و در سوابق وی مدیریت اداره ی خرید شرکت ذوب آهن اصفهان ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۲:۱۴    
در پی حواشی بی پایان آزاده نامداری، وی پستی را با محتوای وداع منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۲:۱۰    
این زن عربستانی برای کسانی که مایل به ازدواج با او باشند، شرط گذاشته که نمی خواهد بچه دار شود و تمایل دارد که پسرش از همسر اولش را بزرگ کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۸    
رئیس بخش تحقیقات حفاظت و حمایت جنگلها و مراتع کشور گفت: سفید بالک در تهران وجود داشته است و تغییرات اکولوژیک و اقلیمی و وجود بستر مناسب جهت فعالیت این آفت از جمله تعداد بسیار زیاد درختان توت از گونه ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۸    
عضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه یزد با اشاره به پیشنهاد حذف ثبت طلاق از شناسنامه گفت: افزایش اعتماد به نفس در افرادی که در زندگی گذشته خود شکست خورده اند با حذف کلمه طلاق از شناسنامه ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۲    
در غذاهای ارزان قیمت از مواد غذایی بی کیفیت، فاسد و فضولات گوشت استفاده می شود و ارائه آن بدون بسته بندی مجهز به علامت های استاندارد، غیرقانونی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۶    
یک زن کانادایی که حلقه الماس خود را 13 سال پیش گم کرده بود، آن را دور یک هویج در مزرعه ای پیدا کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۴    
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از ادامه امداد رسانی به بخش های سیل زده استان هرمزگان خبر داد و گفت: جسد یک نفر که به دلیل گرفتار شدن در خودرو در مسیر سیلاب در بندر خمیر مفقود شده بود، پیدا شد.