شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۳:۲۵May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 19 مرداد 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 مرداد 1396 شفاف 2 مرداد 1396 شفاف 3 مرداد 1396 شفاف 4 مرداد 1396 شفاف 5 مرداد 1396 شفاف 6 مرداد 1396 شفاف 7 مرداد 1396 شفاف 8 مرداد 1396 شفاف 9 مرداد 1396 شفاف 10 مرداد 1396 شفاف 11 مرداد 1396 شفاف 12 مرداد 1396 شفاف 13 مرداد 1396 شفاف 14 مرداد 1396 شفاف 15 مرداد 1396 شفاف 16 مرداد 1396 شفاف 17 مرداد 1396 شفاف 18 مرداد 1396 شفاف 19 مرداد 1396 شفاف 20 مرداد 1396 شفاف 21 مرداد 1396 شفاف 22 مرداد 1396 شفاف 23 مرداد 1396 شفاف 24 مرداد 1396 شفاف 25 مرداد 1396 شفاف 26 مرداد 1396 شفاف 27 مرداد 1396 شفاف 28 مرداد 1396 شفاف 29 مرداد 1396 شفاف 30 مرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۴۴    
نمایندگان مجلس با 240 رأی موافق کلیات طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا را به تصویب رساندند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۲۰    
طرح یک فوریتی مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه در دستور کار جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی قرار دارد و نمایندگان کلیات و جزییات این طرح را بررسی می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۰    
به گزارش شفاف ، حضور مسعود شجاعی و احسان حاج صفی، بازیکنان ملی پوش ایرانی باشگاه پانیونیوس یونان در مقدماتی لیگ اروپا مقابل تیم مکابی اسراییل واکنش های گسترده ای در داخل و خارج ایران به همراه داشته ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۲    
آیا موجودات فضایی در زمان تمدن های قدیمی از زمین ملاقات کرده اند؟ در اینجا به بررسی 6 دلیل برای اثبات ارتباط مصریان باستان با بیگانگان خواهیم پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۸    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۰    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با بیان اینکه صلح آفرینی و امنیت سازی ایران مورد اذعان دوست و دشمن است، گفت: کشوری در رقابت علمی موفق است که از دوره نوجوانی و دانش آموزی سرمایه گذاری کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۰۰    
صنعت خودرو ترکیه در دوران رونق خود قرار دارد. براساس آخرین آمارهایی که انجمن خودروسازی این کشور منتشر کرده، از مجموع 6/ 142 میلیارد دلار حجم صادرات کالا و خدمات ترکیه در سال 2016 ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۸:۰۰    
در حال حاضر حدود 3400 میلیارد تومان مجموع اسکناس و سکه ای است که در دست مردم بوده و در حال گردش است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۳۴    
مدیرکل حراست سازمان حج و زیارت با بیان شرایط خاص حج امسال، بر استفاده زائران از مچ بند های شناسایی در مراسم تمتع تاکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۲۰    
براساس نتایج حساب های ملی فصلی مرکز آمار ایران برمبنای سال پایه 1390 نرخ رشد محصول ناخالص داخلی (به قیمت بازار) در سال1395، 11.1 درصد بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۱۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه در این شرایط اگر این نظام ارزی به ناگهان تغییر کند، می تواند شوکی را در بازار ایجاد کند گفت: مثلا امکان دارد نرخ دلار به صورت مقطعی دو برابر شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۷:۵۰    
وزیر خارجه اردن که در بغداد به سر می برد در دیدار با رئیس پارلمان عراق اعلام کرد که عراق کشوری مهم برای منطقه محسوب می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۷:۴۴    
دادگاهی در امارات یک ایرانی را به اتهام جاسوسی و کمک به برنامه هسته ای به 10 سال حبس محکوم کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۶:۰۰    
بازار سهام به لطف رشد قیمت های جهانی کالا به ویژه در بخش فولاد و فلزات اساسی در این هفته شاهد بهبود جو معاملاتی به ویژه در روز گذشته بود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۲:۱۴    
یورو در پایان هفته به کانال 4400 تومان بازگشتاین در حالی است که روز گشته نیز شاهد کاهش قیمت سه رقمی یورو بودیم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۲:۱۲    
گزینه نهایی منتخبان شورای شهر پنجم برای تصدی پست شهرداری تهران در نخستین اظهاراتش گفت: در همین اولین لحظات مسئولیتم به شهروندان تهرانی تعهد می دهم که تمام تلاش و قدرتم را برای ایجاد شرایطی مطلوب تر ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۲:۱۰    
دکتر محسن رضایی با انتشار تصاویری از شهید مدافع حرم محسن حججی و نکوداشت یادش اعلام کرد بزودی انتقام این شهید را از داعش خواهیم گرفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۲:۰۸    
سیدعباس عراقچی با وزیر امور خارجه ژاپن دیدار کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۲:۰۶    
روابط عمومی بانک ملی ایران اعلام کرد: اختلاس کننده بانک ملی شعبه صفی آباد اسفراین از توابع استان خراسان شمالی دستگیر و تحویل قانون شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۲:۰۴    
با شدت گرفتن لفاظی ها بین واشنگتن و پیونگ یانگ ، اتحادیه اروپا روز پنجشنبه تحریم ها علیه کره شمالی را افزایش داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۲:۰۰    
رئیس جمهور در حکمی علی اکبر صالحی را به ریاست سازمان انرژی اتمی کشور منصوب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۵۸    
یک مقام آگاه با رد اظهارات ترکان مبنی بر مشکل قلبی طیب نیا برای عدم حضور در دولت دوازدهم گفت: یکی از خواسته های وی وجود تیم هماهنگ اقتصادی بود که محقق نشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۵۴    
با افزایش مصرف جهانی و با کاهش سرعت تولید رقبا، اوپک در روز پنجشنبه پیشبینی اش را از میزان تقاضا برای نفتش در سال 2018، افزایش داد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۵۲    
به دنبال وقوع 2 انفجار تروریستی در بغداد پایتخت عراق یک نفر کشته و 7 تَن دیگر به شدت زخمی شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۵۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از صدور احکام اعضای جدید مجمع تا پایان ماه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۴۸    
پلیس فرانسه پس از یک تعقیب و گریز طولانی در یکی از بزرگراه های شمال فرانسه مظنونی را که با خودرو نیروهای گشتی ارتش این کشور را در شمال پاریس زیر گرفته و 6 تن را مصدوم کرده بود، مضروب و بازداشت کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۴۰    
بازیکنان تیم های تراکتورسازی و پیکان که تیمشان در هتل المپیک اردو زده بود با یکدیگر درگیری شدیدی پیدا کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۳۸    
فرزند حجت الاسلام کروبی با اعلام خبر ترخیص پدرش از بیمارستان گفت: قرار شد تیم پزشکی با هماهنگی دکتر هاشمی وزیر بهداشت مرتب پدر را تحت مراقبت داشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۳۶    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی،گفت: بر اساس صحبت های انجام شده با آقای محمود واعظی مقرر شد که نفر پیشنهادی کابینه دوازدهم برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یکشنبه هفته آینده به مجلس معرفی شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۱۲    
برخی منابع از پرواز هواپیمای نظامی روسیه بر فراز کاخ سفید خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۱۰    
سفیر فیلیپین در مسکو گفت: اتحادیه کشورهای آسیای جنوب شرقی (آ سه آن)، امیدوار است تا سال 2030 به چهارمین بلوک بزرگ اقتصادی جهان تبدیل شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۰۸    
سخنگوی سازمان ملل نسبت به سرنوشت هزاران تن از اهالی غیر نظامی شهر رقه در سوریه به ویژه زنان و کودکان ابراز نگرانی کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۰۶    
منابع محلی در نایروبی، پایتخت کنیا از درگیری پلیس با معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری خبر دادند که دست کم دو کشته بر جای گذاشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۰۴    
منابعی در نیروهای مسلح آمریکا فاش کردند که پنتاگون طرحی برای حمله پیش دستانه علیه کره شمالی را آماده کرده است تا هرگونه اقدام این کشور برای شلیک موشک را ناکام بگذارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۰۲    
دولتمردان ترکیه دستور دستگیری 35 تن دیگر از جمله 9 خبرنگار را به اتهام ارتباط با کودتای نافرجام ژوئیه صادر کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری اسپوتنیک نوشته است که تعلل وزارت خزانه داری آمریکا در صدور مجوز فروش هواپیماهای روس به ایران، امضای قرارداد میان تهران و مسکو را با مانع مواجه کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۰:۴۴    
رویترز اعلام کرد: وزیر نفت عراق که امروز در عربستان به سر می برد، خواستار بازگشایی خط لوله IPSA است که در سال 2001 از سوی عربستان به خاطر بدهی های عراق مصادره شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۰:۳۸    
حضرت آیت الله خامنه ای در جریان سفر اخیرشان به مشهد مقدس و زیارت حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام)، در منزل شماری از خانواده های شهدا حضور یافتند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۰:۳۶    
منتخبان شورای پنجم شهر تهران امروز با اتفاق آرا محمدعلی نجفی را به عنوان شهردار آینده تهران انتخاب کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۰:۳۴    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی گفت: افرادای که در ازدواج اول از وام استفاده نکرده باشند و از زمان عقدنامه آنها کمتر از 2 سال شمسی گذشته باشد، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۰:۰۶    
دعای روحبخش کمیل امشب با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست زائران ایرانی در مدینه منوره برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۷:۰۰    
به منظور دستیابی به یک اثر واقعا زیبا، او یک منظره زیبای تاشو از یک کاغذ A4 ایجاد کرد. وقتی این کاغذ باز می شد، تکنیک کیریگامی سه بعدی یک قلعه پیچیده و شناور در آسمان را نمایش می داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۶:۵۶    
قضات دادگاه کیفری تهران، زن جوان شوهرکش را پس ازمحاکمه و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم کردند.ب دراین جنایت که روز بیست وچهارم خرداد سال 94 رخ داد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۶:۵۴    
مقامات وزارت کار ژاپن از خودکشی یک پزشک در این کشور خبر داده اند که گفته می شود بر اثر کار زیاد دست به این عمل زده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۶:۵۴    
ساعتی پیش زلزله ای به بزرگی 4.5 ریشتر در حوالی شهر پیر استان فارس ثبت شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۶:۵۲    
مدیرعامل کانون هموفیلی ایران گفت: هنوز تکلیف پرداخت یارانه داروهای بیماران صعب العلاج توسط دولت به سازمان های بیمه گر را نمی دانیم اما آخرین ادعا حاکیست هزینه های دارویی این بیماران تا اول خرداد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۶    
کره شمالی با انتشار بیانیه ای طرح دقیق حمله به گوام با هدف پاسخ به تهدیدات آمریکا را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۰    
وزارت خارجه آمریکا بدنبال حوادثی که پیشتر در کوبا برای کارکنان سفارت این کشور روی داد ، دو دیپلمات کوبایی را از ایالات متحده اخراج کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۶    
وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 40 شبه نظامی طی عملیات 24 ساعت گذشته در ولایت های مختلف این کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۴    
سربازان انگلیسی به زودی به کیت هایی موسوم به "ترمیناتور" مجهز خواهند شد که به آن ها توانایی فوق العاده ای در میدان جنگ می دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۴    
در دومین روز از برگزاری کارگاه ملی طراحی گرافیک که سازمان زیباسازی شهر تهران با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد به مناسبت 30 مردادماه ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۳۶    
یک عضو فراکسیون امید خبر منتشر شده در برخی رسانه ها در خصوص تقاضای این فراکسیون برای انصراف برخی از وزرا از جمله زنگنه، شریعتمدار و ربیعی را تکذیب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۳۰    
یکی از سریع ترین و موثرترین راه ها برای پخش کردن نامتان، هنگام ارتقای کسب و کارتان، کارت ویزیت است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۶    
عضو هیات علمی پژوهشگاه زلزله شناسی درباره خطر زلزله تهران برای برج میلاد می گوید:
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۴    
روزنامه آفرینش نوشت: کشور در جنب و جوش سیاسی برای مشخص شدن کابینه دوازدهم است. سیاسیون لیست کابینه را همچون لیست غذای رستوران در دست گرفته اند و هریک بنابر سلیقه شخصی و گروهی توقع دارند افرادی حذف و ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۸    
کاندیدای شهرداری تهران گفت: زندگی در تهران باید به نسبت سایر کلانشهرها گران تر شود تا از این طریق جلو مهاجرت به پایتخت گرفته شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۶    
مجله فوربس در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد، ما هوتینگ مدیر عامل شرکت اینترنتی تنسنت در چین با ثروت 37 میلیارد دلار، عنوان ثروتمندترین چینی را به خود اختصاص داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۴    
سردار آزمون نمره فنی خوبی را در بازی برابر لوکوموتیو مسکو در هفته پنجم لیگ برتر روسیه دریافت کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۱۶    
تکاوران نیروی زمینی ارتش و سپاه در مسابقات نظامیان جهان در روسیه در بخش هوابرد و کوهستان به رقابت با سایر حریفان خود پرداختند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۱۰    
ایندپندنت نوشت:جنگ قیمت نفتی که آمریکا و عربستان برای تضعیف ایران و روسیه به راه انداختند برای این کشورها تاثیر نگذاشت اما بسیاری کشورهای ضعیف را گرفتار می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۴۸    
محمدعلی نجفی در ارائه برنامه ها و ایده های خود برای پوست اندازی سبک و سیاق مدیریت شهری بر مشکلات و چالش های اقتصادی شهر به ویژه در بحث افزایش درآمدهای پایدار و کاهش هزینه های اداره شهر تاکید دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۴۴    
شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات روز گذشته با رشد 265 واحدی همراه شد و در سطح 81هزار و 579 واحدی قرار گرفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۰    
مقام های نظامی آمریکا می گویند طرحی را برای انجام حملات پیشدستانه به سایت های موشکی کره شمالی آماده کرده اند.