پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۳May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 17 شهریور 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 شهریور 1396 شفاف 2 شهریور 1396 شفاف 3 شهریور 1396 شفاف 4 شهریور 1396 شفاف 5 شهریور 1396 شفاف 6 شهریور 1396 شفاف 7 شهریور 1396 شفاف 8 شهریور 1396 شفاف 9 شهریور 1396 شفاف 10 شهریور 1396 شفاف 11 شهریور 1396 شفاف 12 شهریور 1396 شفاف 13 شهریور 1396 شفاف 14 شهریور 1396 شفاف 15 شهریور 1396 شفاف 16 شهریور 1396 شفاف 17 شهریور 1396 شفاف 18 شهریور 1396 شفاف 19 شهریور 1396 شفاف 20 شهریور 1396 شفاف 21 شهریور 1396 شفاف 22 شهریور 1396 شفاف 23 شهریور 1396 شفاف 24 شهریور 1396 شفاف 25 شهریور 1396 شفاف 26 شهریور 1396 شفاف 27 شهریور 1396 شفاف 28 شهریور 1396 شفاف 29 شهریور 1396 شفاف 30 شهریور 1396 شفاف 31 شهریور 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۳:۴۸    
دهانتان را باز کنید و نگاهی به زبانتان بیندازید، شاید عجیب به نظر برسد، اما زبان شما می تواند موارد زیادی درباره سلامت شما بازگو کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۷    
رئیس جمهوری روسیه گفت، اولین محموله کانتینری از طریق ایران و آذربایجان از بمبئی به سن پترزبورگ روسیه رسیده و سپس از همین مسیر بازگشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۱:۵۰    
طبق آمار منتشر شده توسط گمرک در چهار ماهه نخست سال 1396 قریب به 96 تن ید ، از کشور صادر شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۶:۳۰    
شبه نظامیان نیروهای مدافع خلق در شمال سوریه اعلام کردند: نوجوانی که در اردوگاه های نظامی داعش آموزش دیده و اقدام به سربریدن نیروهای ارتش سوریه و مردم این کشور می کرد را دستگیر کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۶:۰۶    
روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با صدور اطلاعیه ای شایعه سقوط و مرگ یک مسافر دریایی از روی شناور مسافری به داخل دریا در بندر شهید حقانی بندرعباس را تکذیب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۵:۴۴    
روزنامه ایونینگ استاندارد روز جمعه در گزارشی ابعاد تازه ای از حاکمیت رفتار نژادپرستانه در پلیس لندن را افشا کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۵:۴۲    
شیخ الازهر در بیانیه در مورد درد و رنج مسلمانان میانمار اعلام کرد: ما به برادرانمان در میانمار می گوییم که در مقابل تجاوز وحشیانه مقاومت کنید ما همراه شما هستیم و شما را تنها نمی گذاریم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۵:۲۸    
شیخ احمد زین رئیس شورای علمای لبنان با اشاره به سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار بی رحمانه مسلمانان میانمار، گفت: اسرائیل به صورت غیرمستقیم در کشتار اقلیت مسلمان روهینگیا نقش ایفا می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۱:۴۲    
رئیس بیمارستان ایرانی مدینه منوره گفت: یک بانوی ایرانی که از مکه به مدینه اعزام شده بود تا به تهران بازگردد، به علت ایست قلبی جان خود را از دست داد تا شمار حجاج فوت شده ایرانی به 14 تن برسد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۲:۱۰    
بزرگ ترین ناامیدی های ما در زندگی معمولا نتیجه ی توقعات نابجای ماست. که این موضوع مخصوصا در روابط و تعاملات ما با دیگران، پر رنگ تر هم می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۲:۰۶    
در این مطلب تصاویری از اتوبوس جدید شرکت مرسدس بنز را مشاهده می کنید .
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۳۰    
سارقان به منزل دروازه بان پرسپولیس دستبرد زدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۲۸    
اتحادیه بانک های کره جنوبی اعلام کرد: این اتحادیه و کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی ایران توافق کردند، تا خدمات بانکی را برای صادر و واردکنندگان هر دو کشور تسهیل کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۸    
قیمت نفت با توجه به کاهش تولید نفت آمریکا در اثر خسارات تندباد هاروِی امروز افزایش یافت و هر بشکه نفت 54.70 دلار فروخته شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۴    
فرمانده مرزبانی هرمزگان از شناسایی و توقیف یک فروند شناور حامل یک دستگاه خودروی خارجی قاچاق توسط مرزبانان شهرستان میناب خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۰    
قیمت جهانی اونس طلا به علت سقوط ارزش دلار و تنش های میان کره جنوبی و آمریکا، امروز بالاترین قیمت از آگوست سال گذشته را تجربه کرد و در لحظه انتشار این خبر 1353.53 دلار در هر اونس فروخته شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۳۰    
روز پنجشنبه، قیمت شاخص نفتی برنت اندکی افزایش و شاخص نفتی وست تگزاس اینترمدیت آمریکا کاهش یافت. دلیل کاهش قیمت نفت آمریکا در روز جمعه نزدیک شدن طوفان ایرما به ایالت فلوریدا پس از عبور از دریای ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۲۴    
دور مقدماتی پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در حالی آغاز شد که دو کشتی گیر کلمبیا و یک کشتی گیر مکزیک حاضر نشدند مقابل نمایندگان ایران به روی تشک بروند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۰۰    
در پی حملات جنگنده های روس به دیرالزور، وزیر جنگ داعش و یکی از امرای این گروه تروریستی کشته شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۰۰    
یکی از مقامات رژیم سعودی به اراضی اشغالی سفر کرده و با برخی از مقام های اسرائیلی به صورت محرمانه دیدار و گفت وگو کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۵۸    
حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی با اشاره به ادعای اخیر آمریکا برای بازدید از اماکن نظامی ایران گفت: آمریکا نه تنها ظالم است بلکه پررو است و به آنها می گویم که این آرزو را به گور خواهند برد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۵۶    
وزیر خارجه ایران در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل با تأکید بر ضرورت توقف خشونت ها علیه مسلمانان میانمار گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۵۴    
رییس کمیته ملی المپیک اقدام "رضا کردی" مربی ایرانی فوتسال میانمار در قطع همکاری با فدارسیون فوتبال این کشور و ابراز همبستگی و همدردی با مردم مظلوم مسلمان این کشور قابل تقدیردانست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۴۸    
مالزی گفت این کشور آماده پذیرش و سرپناه دادن به مسلمانان روهینگیا است که از خشونت های حکومت میانمار فرار می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۴۶    
وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد تغییر شرایط دریافت تسهیلات مسکن را به رییس جمهوری داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۴۴    
با آغاز فصل سیاسی جدید در آمریکا، نبرد تازه ای بین کاخ سفید و کنگره در مورد سه موضوع مهم سیاست داخلی آغاز شده که نتیجه آن سیاست خارجی واشنگتن در قبال بحران کره شمالی و روابط با روسیه را رقم خواهد زد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۴۲    
یک نویسنده عرب زبان با اشاره به اظهارات وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران مبنی بر فروپاشی رژیم صهیونیستی طی 25 سال آینده تأکید کرد که بنا به هفت علت این فروپاشی ممکن است زودتر هم انجام شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۳۲    
دست اندرکاران بازار کار از تغییر نیازهای بازار کار تا دو دهه آینده خبر می دهند؛ بر همین اساس مطالعه و شناسایی مشاغل جدید مبتنی بر فناوری اطلاعات در کشور کلید خورده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۲۰    
باران شدید به آب گرفتگی معابر در بامداد امروز در شهرستان لنگرود گیلان منجر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۲۰    
قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تشریح آخرین وضعیت درمان دانش آموزان حادثه دیده هرمزگانی گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۱۸    
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش، از افزایش یک میلیون و 300 هزار نفری دانش آموزان کشور تا سال 1399 در مقایسه با سال 1395 خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۱۶    
طی 6 ساعت گذشته 250 میلیمتر باران در لاهیجان باریده که این میزان بارش از زمان نصب سامانه ثبت بارندگی ها در شهریور سال گذشته تاکنون، در این بازه زمانی در شهرستان لاهیجان بی سابقه بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۱۴    
در پی وقوع زمین لرزه 8.1 ریشتری در مکزیک دست کم 15 تن جان خود را از دست دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۵۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به اینکه همه ساله شهریورماه پرتلفات ترین ماه سال است گفت: در شهریورماه سال گذشته متاسفانه 1256 نفر، فقط در اثر تصادفات جاده ای جان خود را از دست دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۵۶    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: بیشترین علت تماس با اورژانس اجتماعی کودک آزاری و کمترین مورد مربوط به اختلال هویت جنسی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۵۴    
تصویری از سیلاب و آب گرفتگی شدید در لنگرود و غافلگیری مسافران را منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۵۲    
مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: حدود 2520 نوع غذا در ایران شناسایی شده و مکتب غذایی ایران در کنار دو مکتب غربی و چینی قرار گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۵۰    
حوضه آبریز خلیج فارس و دریا عمان در روزهای پایانی سال آبی 96-95 شاهد 367 میلیمتر بارش باران بوده که این عدد نشان دهنده رشد یک درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال آبی گذشته بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۳۲    
نایب رئیس اتحادیه سراسری زنبورداران با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال میزان تولید عسل در کشور افزایش یابد، از عرضه چشمگیر عسل های تقلبی و شبه عسل ها در بازار انتقاد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۲۶    
دولت مکزیک در اعتراض به آزمایش های هسته ای پیونگ یانگ، سفیر کره شمالی را عنصر نامطلوب اعلام کرد و دستور داد این کشور را ترک کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۲۴    
به گزارش روز جمعه خبرگزاری آسوشیتدپرس، دقایقی پیش زلزله ای به قدرت 8 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) سواحل جنوبی مکزیک را لرزاند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۲۲    
نرخ تورم مشخص کننده تغییرات قیمت کالاها و خدمات و نرخ بهره مبین هزینه قرض دادن پول در یک اقتصاد، است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۸    
یک شهروند آمریکایی ترک تبار به اتهام تلاش برای خرید مقادیری آلیاژ فولادی قابل استفاده در صنایع موشکی و داشتن قصد ارسال آنها به ایران، به 4 سال و نه ماه زندان محکوم شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۸    
وزیر امور خارجه کشورمان، در مورد وضعیت مسلمانان میانمار خطاب به دبیر کل سازمان ملل متحد نامه ای نوشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۶    
هیات امور اسیران و آزادگان فلسطینی اعلام کرد که طی ماه گذشته میلادی دادگاه رژیم صهیونیستی برای 39 کودک فلسطینی احکام سنگین صادر کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۴    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی به تحلیل سخنرانی نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل در اندیشکده امریکن اینترپرایز پرداخته و نوشته که او دست کم پنج دروغ درباره توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۰۸    
هجده شهریور سالروز درگذشت جلال آل احمد است و به همین مناسب نودوهشتمین نشریه خط حزب الله دیدگاه رهبر معظم انقلاب درباره جلال آل احمد را باز نشر داده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۲:۰۶    
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه در حال حاضر و باوجود درج قیمت با پدیده گران فروشی روبه رو هستیم، گفت: در صورتیکه با برداشته شدن الزام درج قیمت محصول از کارخانه ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۱:۴۸    
به اعتقاد سیدعباس عراقچی از مهمترین اثرات برجام، اصلاح تصویر غلطی بود که رسانه های غربی از ایران ساخته بودند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۱:۴۶    
آژانس اعتباری اکویفاکس/ Equifax در آمریکا اعلام کرد: هکرها به سیستم های رایانه ای آن حمله کرده و اطلاعات 143 میلیون مشتری آمریکایی و تعدادی از ساکنان انگلیس و کانادا را هک کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۱:۴۲    
دنبال استقرار چهار واحد دیگر از موشک اندازهای سامانه پیشرفته تاد آمریکا در کره جنوبی، شماری از معترضان با پلیس و نیروهای امنیتی درگیر شدند.