پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۲May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 19 فروردین 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 فروردین 1397 شفاف 2 فروردین 1397 شفاف 3 فروردین 1397 شفاف 4 فروردین 1397 شفاف 5 فروردین 1397 شفاف 6 فروردین 1397 شفاف 7 فروردین 1397 شفاف 8 فروردین 1397 شفاف 9 فروردین 1397 شفاف 10 فروردین 1397 شفاف 11 فروردین 1397 شفاف 12 فروردین 1397 شفاف 13 فروردین 1397 شفاف 14 فروردین 1397 شفاف 15 فروردین 1397 شفاف 16 فروردین 1397 شفاف 17 فروردین 1397 شفاف 18 فروردین 1397 شفاف 19 فروردین 1397 شفاف 20 فروردین 1397 شفاف 21 فروردین 1397 شفاف 22 فروردین 1397 شفاف 23 فروردین 1397 شفاف 24 فروردین 1397 شفاف 25 فروردین 1397 شفاف 26 فروردین 1397 شفاف 27 فروردین 1397 شفاف 28 فروردین 1397 شفاف 29 فروردین 1397 شفاف 30 فروردین 1397 شفاف 31 فروردین 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۱    
مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران گفت:با توجه به بازنشستگی نسبتا زیادی که آموزش و پرورش شهر تهران با آن مواجه است با معضل کمبود معلم مواجه خواهیم شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۶    
ما از آن جائیکه عرضه کارخانه ها بیش از تقاضای مردم بود و از سوی دیگر دولت چین هم زیر ساخت ها و مقرارت برای سیل ناگهانی میلیون ها دوچرخه به خیابان ها را فرهم نکرده بود
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۹:۱۰    
محققان دسته جدیدی از آنتی باکتری ها را کشف کرده اند که از باکتری موجود در کرم های لوله ای خاکی تولید می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۶    
طی روزهای آینده قوانین جدیدی در ایالت کالیفرنیای آمریکا اجرایی می شوند که بر اساس آنها تقریبا هر کسی قادر به استفاده از خودروهای خودران برای جابجایی خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۱    
در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تیم لیورپول با برتری 2 بر یک مقابل میزبان خود تیم منچسترسیتی، جواز حضور در مرحله بعدی را دریافت کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۲:۳۶    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 12 ارز از جمله یورو و پوند نسبت به روز سه شنبه افزایش و نرخ 18 واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ همچنین نرخ 9 ارز مانند دلار نیز ثابت ماند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۷:۴۱    
قرار است نخستین شرکت کشتیرانی خودران جهان در نروژ تاسیس شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۶    
در چند سال پیش دریاچه سیل بند چاه ماری در بهبهان استان خوزستان با 10متر ارتفاع مفید و 12 متر ارتفاع نهایی توانایی ذخیره سازی بیش از 700 هزار متر مکعب آب را دارا بود که جهت اهدافی چون جلوگیری از بروز ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۱    
متخصصان می گویند: معلمان باید به جوانان در رابطه با پیوند میان خشونت و رسانه های اجتماعی آموزش های لازم دهند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۶    
وزیر نیرو گفت: دولت تصمیم گرفت کشت برنج در غیر از استان های شمالی ممنوع شود و این مسئله سیاستی است که یک وزارتخانه براساس شرایط اقلیمی و علمی اتخاذ کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۶    
روز گذشته انتشار نامه ای ازسوی وزارت صنعت مبنی بر پیشنهاد تغییر فرمول قیمت گذاری محصولات فولادی، آلومینیوم و مس منجر به واکنش هایی شده است .
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۶    
در 11 ماهه سال 96 بالغ بر 3 هزار و 648 تن گلاب، گل و گلبرگ تازه محمدی به کشور های مختلف جهان صادر شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۱    
کارشناسان اقتصادی معتقدند سیر نزولی قیمت اوراق مسکن در فرابورس که از روزهای انتهایی سال گذشته آغاز شده ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۵۱    
این نامه می گوید همه چیز گران شده اما یک شرکت فولادی باید محصول خود را با دلار زیر 3800 تومان بفروشد چون از صنایع پایین دستی باید حمایت شود!
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۶    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت:مجتمع دخانیات گیلان قطب تولید دخانیات کشور است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اگر دستوری از مقامات ارشد نظام بیاید که ما در موردی مانند 20 درصد بازگردیم، ما می توانیم در مورد فوردو 20 درصد را در عرض 4 روز راه اندازی کنیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۱    
اقتصادنیوز: طرح دوفوریتی کاهش نرخ ارز فردا با حضور ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بحث وبررسی قرار می گیرد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۱    
مجتهد کاربر و فعال سیاسی مشهور عربستانی در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد که ولیعهد سعودی تا سه ماه آینده به جای پدرش حاکم عربستان می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۰:۱۱    
در جشنواره مردمی نوروزی سیما از اول فروردین همه شبکه ها در برنامه های زنده، زمانی را به تبلیغ آثار خود اختصاص دادند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۰:۱۱    
پست اینستاگرامی محسن تنابنده بعد از پخش آخرین قسمت سریال "پایتخت 5"
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۶    
آتش سوزی فوم های ضایعاتی پیمانکار طرف قرارداد شرکت نفت وگاز پارس در طرح توسعه فازهای 13 و 22-24 بدون آسیب جدی مهار شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۱    
سلول ها در جنین اولیه سیگنال های زیستی را دریافت می کنند که آن ها را برای تبدیل شدن به انواع مختلف بافت ها در جایگاه های مختلف بدن هدایت می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۱    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر ادامه رسیدگی به پرونده سرقت مسلحانه از یک واحد مسکونی در خیابان جناح از شهروندان جهت شناسایی سارقین مسلح درخواست همکاری کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۴۱    
مدیرعامل سازمان تاکسی رانی شهرداری مشهد از واگذاری خودرو ون به دارندگان تاکسی فرسوده خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۳۶    
رئیس دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی به برآورد خسارت های ناشی از تندباد اخیر اشاره کرد و گفت: این طوفان سبب هدر رفت بیش از 100 میلیون مترمعکب از آب دریاچه شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۳۶    
ایران در سال 96 بیش از 18 هزار بار لرزید
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۳۱    
فرمانده انتظامی گرمسار از مفقود شدن شش کودک در گرمسار خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۶    
معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور گفت: آئین نامه حمایت حقوقی از فعالیت پیام رسان های داخلی توسط ریاست محترم قوه قضاییه تصویب و به مراجع قضایی سراسر کشور ابلاغ شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۱    
سرمربی رئال مادرید دلیل تعویض ستاره تیمش را تنها به خاطر استراحت دادن به این بازیکن عنوان کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۶    
ناسا آرشیو تصاویر منحصر به فرد عصر طلایی اکتشافات فضایی را با قیمت 12 هزار دلار به حراج می گذارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۱    
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح گفتند: علت افزایش حملات دشمنان احساس خطر آنان از قدرت فزاینده ایران است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۱    
یک منبع رسمی سوری اعلام کرد که دولت سوریه به توافق نهایی با گروه جیش الاسلام دست یافته است و افراد مسلح این گروه از شهر دوما در غوطه شرقی دمشق خارج می شوند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۱    
در واکنش به تهدیدهای آمریکا مبنی بر حمله به سوریه با ادعای انجام حمله شیمیایی توسط دولت سوریه در دوما، رئیس جمهوری فرانسه تاکید کرد که دمشق خط قرمزها را زیر پا نگذاشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۷    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بیان این که جمهوری اسلامی ایران پایبند به برجام است ، گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۱    
رئیس جمهوری آمریکا با طرح این ادعا که حمله شیمیایی توسط نظام سوریه به دوما صورت گرفته است، گفت که بشار اسد بهای سنگینی را به دلیل حمله شیمیایی در شهر دوما در غوطه شرقی دمشق خواهد پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۱    
حراجی امروز سکه با هیجان و اتفاق های عجیبی همراه بود. ثبت برخی قیمت ها برای خرید که تا 100 هزار تومان بالاتر از قیمت روز بازار است را می توان بیشتر به حراجی پول تعبیر کرد تا حراج سکه ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۶    
معاون آموزشی وزیر علوم درباره ممنوعیت ایجاد رشته محل های جدید در مقطع دکتری تخصصی برای تمام زیر نظام های آموزش عالی توضیح داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۱    
سخنگوی سازمان حج و زیارت، از ثبت نام 74 هزار و 500 نفر برای اعزام به حج تمتع در سال جاری خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۶    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: پنج میلیون نفر از مرداد ماه آب خوردن در اصفهان ندارند، 420 میلیون آب شرب نیاز است اما در حال حاضر تنها 100 میلیون آب پشت سدها موجود است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۶    
فرمانده یگان سازمان محیط زیست از دستور صدور جلب فرد حیوان آزاری که فیلم حیوان آزاری اش در شبکه های اجتماعی منتشرشده بود خبر داد گفت: در روزهای آتی خبر دستگیری آن به صورت رسمی اعلام می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۱    
کلیسای نوتردام دلاگاردا نمونه ای فوق العاده از معماری سبک بیزانس است و در بالاترین نقطه شهر مارسی به عنوان نماد این شهر واقع شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۱    
شرکت فرودگاه ها آمار رسمی پروازهای صورت گرفته در فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت در سال 1396 را اعلام کرده که براین اساس تعداد پروازهای ایران افزایشی هشت درصدی داشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۶    
پیام رسان تلگرام گزینه حذف حساب کاربری به صورت پیش فرض ندارد و برای حذف حساب خود باید ابتدا وارد سایت تلگرام شده و از طریق وب سایت اقدام به حذف حساب کاربری (اکانت) تلگرام خود کنید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۶    
در شرایطی که قیمت محصولات نوبرانه مانند چغاله بادام و به ویژه گوجه سبز در بازار افزایش یافته است و خبر فروش گوجه سبز 220 هزار تومانی هم منتشر شده است، رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۰    
تلاشگران ناحیۀ فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه در سال 1396 با تلاش بی وقفۀ خود و به کارگیری تکنیک های کار گروهی و حس تعلق سازمانی، به رکوردهای بی سابقه ای در تولید فولاد خام دست یافتند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۰    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، خدمات نوین بانک شهر را عامل رضایتمندی مشتریان شبکه بانکی و شهروندان عنوان کرد و گفت: درحال حاضر اعتماد عمومی؛ مهم ترین سرمایه بانک شهر است،
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۰    
آمریکا درحالی انگشت اتهام را در مسأله حمله شیمیایی دوما به سمت دمشق نشانه رفته که شواهد حکایت از اطلاع قبلی واشنگتن از این حمله صورت گرفته توسط جیش الاسلام دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۰    
دادستانی کل عربستان تحقیقات از متهمان پرونده های فساد را که ریاض با آنها به توافق نرسید، آغاز کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۰    
عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران از افزایش 66 هزار تومانی قیمت سکه تمام از دیروز تا امروز خبر داد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۰    
فرماندار بانه از شناسایی عوامل تیراندازی شامگاه گذشته در محله گلشهر بانه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۰    
روز قبل به جنگل های اطراف هوشی مین رفته بودم، جایی که جنگ های گسترده ارتش آمریکا و مردم ویتنام با شدت بیشتری در جریان بوده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۶    
رئیس مرکز مطالعات استراتژیک گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی این گروه برای افزایش تولید در سال 97 خبر داد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۶    
در سال 1396 فولاد مبارکه 7میلیون و 32هزار و 705 تن از محصولات تولیدی خود را به بازار داخلی و جهانی تحویل نمود که این میزان تحویل محصول، رشد 12 درصدی داشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۱    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای رگبار موقت باران، رعد و برق،وزش باد و خیزش گرد و خاک را در نقاط مختلف کشور پیش بینی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۱    
دو دختر و داماد فرماندار سابق شهرستان خواف در واژگونی هولناک پژو 206 و انفجار آن در کیلومتر 43 محور سیرجان به کرمان زنده زنده سوختند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۱    
تصویری جالب از خودروی نیسانی که ماشین عروس شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۱    
در جلسه علنی امروز شورای شهر، استعفای محمد علی نجفی از شهرداری تهران پذیرفته نشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۶    
به گزارش شفاف ، به نقل از رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار تهران نوشت: قیمت میوه ها تغییر ملموسی نداشته، اما موز یک بار دیگر به قیمت 6 هزار تومان رسید و افزایش قیمت داشت. ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۶    
عضو اتاق بازرگانی ایران معتقد است مردم برای این که ارزش پس اندازهای خردشان روز به روز کاهش پیدا نکند پس اندازهای خود را به طلا، سکه و ارز تبدیل می کنند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۱    
معاون اول رئیس جمهور با بررسی افزایش 50 درصدی فوق العاده حقوق کارمندان وزارت جهاد کشاورزی در جلسه هیئت دولت موافقت کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۱    
به گفته ی پیتر شیف یکی از سرمایه گذاران بین المللی که در خصوص پیش بینی هایش در رابطه با اوضاع اقتصادی جهان در آینده مشهور است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۱    
یارانه نقدی فروردین 97 بامداد یکشنبه 26 فروردین ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و قابل برداشت است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون ویژه اصل 44 قانون اساسی ماموریت داد تا با مشورت با مرکز پژوهش های مجلس و کمیسیون های تخصصی مجلس طرح حمایت از کالای ایرانی را تهیه کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه بانک مرکزی در مدیریت بازار ارز ناکارامد بوده، گفت: طرح دو فوریتی کاهش نرخ ارز با جدیت پیگیری خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۶    
یک مسئول عراقی از خنثی شدن عملیات تروریستی علیه زائران امام موسی کاظم (ع) خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۱    
نشست کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی ابعاد تهدیدات تلگرام برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۶    
مجلس آشفتگی بازار ارز را ناشی از کم کاری بانک مرکزی معرفی می کند و مدعی است طرحی دوفوریتی دارد تا بازار ارز کنترل شود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۶    
مسئول شبکه لرزه نگاری استان کرمانشاه گفت: سال گذشته 2897 زمین لرزه در استان کرمانشاه رخ داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۶    
دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت گفت: شورای عالی بیمه در سال گذشته به صورت فعالانه به بحث تصویب تعرفه های پزشکی سال 97 ورود کرد و در دو جلسه و با حضور تمامی اعضای شورا ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۶    
سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت که با توجه به گزارشهای ارائه شده از سوی رئیس جمعیت هلال احمر ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۱    
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، گفت: نوسازی 30 هزار دستگاه تاکسی و 10 هزار دستگاه ون را برای امسال در دستور کار خواهیم داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۱    
مهاجرت، پدیده ای است که به شدت از شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه تأثیر می پذیرد. محققان کشورمان در راستای بررسی دقیق مهاجرت هایی که به دلایل مختلف در کشور ما صورت می پذیرد، مطالعه ای را انجام داده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۶    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش در غالب نقاط کشور، از ورود سامانه جدید بارشی از روز سه شنبه (21 فروردین) خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۶    
نمایندگان مجلس پس از استماع گزارش کمیسیون آموزش در خصوص تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با ارجاع این گزارش به قوه قضائیه موافقت کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۱    
چندی پیش معاون اول رییس جمهور صراحتا اعلام کرد که برای احیای دریاچه ارومیه کارهای مطالعاتی انتقال آب از کشورهای خارجی و دریای خزر کلید خورده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۱    
اعضای شورای شهر تهران قیمت 1000 تومان را برای بلیت مترو تهران – کرج انتخاب کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۱    
وزیر نیرو پدیده خشکسالی را موقتی دانست و با بیان اینکه با پدیده کم آبی روبرو هستیم، گفت: از آنجا که طی 50 سال گذشته سالی یک میلیمتر بارش ها کم شده و هر 10 سال دو درجه هوا گرمتر می شود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۶    
در پی کشته شدن تعدادی از بازیکنان یک تیم ورزشی در کانادا، سخنگوی وزارت خارجه ایران با مردم و خانواده قربانیان این سانحه ابراز همدردی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۶    
اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که سوالات جدی درباره میزان استفاده از قوه قهریه توسط نظامیان رژیم صهیونیستی علیه تظاهرات کنندگان در مرز غزه دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۱    
براساس بخشنامه بانک مرکزی از اول فروردین ماه امسال تامین ارز بابت شهریه و هزینه اقامت دانشجویان آزاد شاغل به تحصیل در خارج از کشور به نرخ آزاد انجام می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۱    
مردی با مشکلات روانی، عابران پیاده در آلمان را زیر گرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۱۶    
منابع مطلع از مشاجره لفظی رئیس کارکنان کاخ سفید با رئیس جمهور آمریکا و تهدید او به استعفا خبر می دهند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۱    
فیس بوک تا چند ماه دیگر به کاربران خود امکان می دهد پیام های خود را پس از ارسال حذف کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۱    
بودجه کمیته ملی پارالمپیک برای سال جاری افزایش 6 میلیاردی نسبت به سال گذشته، 27 میلیارد تومان است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۶    
تیم ملی تنیس ایران در مسابقات دیویس کاپ برابر چین تایپه شکست خورد و به دسته سه آسیا سقوط کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۴۱    
طی روزهای اخیر کاربران اینترنت در برخی کشورهای جهان به علت سوءاستفاده هکرها از یک ضعف امنیتی در نرم افزار اسمارت اینستال سیسکو با مشکلاتی مواجه شده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۴۱    
سی و یکمین دوره مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا با عنوان هشتمی نیما عالمیان همراه بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۶    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: موافق سازمان جهانی تجارت هستم اما اکنون زمان پیوستن به این سازمان نیست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۶    
جلسه بررسی استعفای نجفی در صحن شورا در حال بررسی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۱    
دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی قائم مقام واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه را منصوب کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۱    
مدافع منچستریونایتد صحبت های ژوزه مورینیو بین دو نیمه داربی منچسترسیتی را فاش کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۶    
آتش سوزی گسترده در یکی از طبقات برج ترامپ در شهر نیویورک یک کشته برجای گذاشت و متعاقبا شعله های آتش و دود سیاه از پنجره های محل آتش سوزی در طبقه پنجاهم خارج شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۱    
پپ گواردیولا در شب شکست به منچستریونایتد سه رکورد با ارزش خود در دوران مربیگریی اش را از دست داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۱    
دبیر شورای نگهبان با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در نام گذاری سال ها گفت: شعارهای هر سال مقام معظم رهبری معنادار و حساب شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۶    
این روزها که بحث حریم شخصی و حفاظت از اطلاعات خصوصی کاربران در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها بالا گرفته است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۱    
به دنبال ادعای شورشیان سوری مبنی بر حمله شیمیایی در دومای سوریه، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، گزارش ها درباره تلفات گسترده ناشی از این حمله وحشتناک است و اگر این حمله تایید شود نیازمند واکنش بین ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۸:۵۱    
یک کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه سازمان های منطقه ای و اسلامی باید نقش خود را به طور جدی در مسئله فلسطین ایفا کنند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۸:۴۶    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اتمام بازخوانی هر دو FDR نفتکش سانحه دیده سانچی گفت: گزارش نهایی علل این سانحه اواسط اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۸:۴۱    
توضیح درباره لندکروزهای جدید پلیس، قاچاق کالا ار مبادی رسمی و مناطق آزاد و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر در امنیت کامل از جمله موضوعاتی بود که فرمانده نیروی انتظامی در یک برنامه ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۶    
سید مجتبی موسوی
  • ۱