یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۶May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 30 دی 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 دی 1395 شفا آنلاین 2 دی 1395 شفا آنلاین 3 دی 1395 شفا آنلاین 4 دی 1395 شفا آنلاین 5 دی 1395 شفا آنلاین 6 دی 1395 شفا آنلاین 7 دی 1395 شفا آنلاین 8 دی 1395 شفا آنلاین 9 دی 1395 شفا آنلاین 10 دی 1395 شفا آنلاین 11 دی 1395 شفا آنلاین 12 دی 1395 شفا آنلاین 13 دی 1395 شفا آنلاین 14 دی 1395 شفا آنلاین 15 دی 1395 شفا آنلاین 16 دی 1395 شفا آنلاین 17 دی 1395 شفا آنلاین 18 دی 1395 شفا آنلاین 19 دی 1395 شفا آنلاین 20 دی 1395 شفا آنلاین 21 دی 1395 شفا آنلاین 22 دی 1395 شفا آنلاین 23 دی 1395 شفا آنلاین 24 دی 1395 شفا آنلاین 25 دی 1395 شفا آنلاین 26 دی 1395 شفا آنلاین 27 دی 1395 شفا آنلاین 28 دی 1395 شفا آنلاین 29 دی 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۶:۳۲    
آنهایی که از سرطان رنج برده اند، با آن مبارزه کرده و شکستش داده اند، حاضرند هرکاری که می توانند بکنند تا از برگشت این بیماری پیشگیری کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۲    
به گفته پژوهشگران، دفعه بعد که قصد دارید آب و هوا را به واسطه دردهای خود سرزنش کنید، بهتر است در این زمینه دوباره فکر کنید. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۸    
ورزش علاوه بر تأثیر گذاری در افراد چاق می تواند در افراد لاغر هم به نحو مثبتی اثر گذار باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۸    
وقتی شنیدم چندین بار در ناامن بودن این ساختمان به مالکان اخطار داده اند، با خود گفتم، چه وقت می خواهیم باورکنیم رودربایستی ها و عدم قاطعیت در برابر متخلفان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۳    
هرگونه عفونتی که باعث انسداد مجاری در مردها شود میتواند موجب نازایی شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۸    
- پس از اعلام تخریب ساختمان پلاسکو تهران امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر قم نیز به محل حادثه اعزام شدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۸    
کنترل ذهن و چگونگی کنترل ذهن، موضوع جدید و نا آشنایی نیست و در واقع باور داشتن روح دمیده شده خداوند است در وجود ما ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۳    
برای لاغر شدن می توانید از ترفندهایی جالب و منحصر به فرد استفاده کنید تا از طعم خوراکی ها لذت ببرید و به وزن دلخواه خود دست پیدا کنید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۰    
برای پسردار شدن در ابتدا باید حتماً مزاج زوجین توسط متخصص طب سنتی اصلاح شود و سپس غذاها یا نوشیدنی هایی که خاصیت گرمی دارند را برای زن و مرد تجویز می کنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۸    
مدیرکل انتقال خون استان تهران، گفت: ذخایر کافی برای تامین خون مورد نیاز مصدومان حادثه ساختمان پلاسکو وجود دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۳    
مطالعات جدید محققان نشان می دهد بین اندازه دور بازو و طول عمر ارتباط مستقیم و معناداری وجود دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۳    
دست کم نیمی از سرطان ها با درمان مناسب علاج خواهند شد زودتر به علایم مشکوک خود توجه کنید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۳    
اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که به دلیل مشغله کاری زمان زیادی برای خواب و استراحت ندارید می توانید با انجام این کارها از میزان خواب آلودگی در طول روز بکاهید و زمان کافی برای استراحت پیدا ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۴:۳۳    
در برخورد با کسانی که از شما در محل کار انتقاد می کنند به مشکل خورده اید؟ در این نوشتار 5 شیوه ی عالی برای برخورد با انتقاد در محل کار را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۴:۱۸    
کودکانی که پس از شروع رشد دندان های دائمی خود (حدودا در سن 5 یا 6 سالگی) هنوز انگشت شست یا دیگر انگشتان خود را می مکند باعث تغییرات دائمی در ساختار فک و دندان خود می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۴:۰۳    
دل درد کودک که مشکل شایعی هم محسوب می شود، پیچیدگی هایی دارد که مادران باید اطلاعاتی در مورد آن داشته باشند و بدانند چه زمانی لازم است، کودک را به پزشک ارجاع دهند و چه زمانی می توانند خوددرمانی کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۳:۰۰    
سالاد شلغم و هویج سالادی جدید و خوشمزه است که با شلغم خام آماده می شود. با امتحان این سالاد، از طعم خوب و آبدار شلغم، آنهم به صورت خام شگفت زده خواهید شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۲:۳۱    
در این مطلب می خواهیم که شما را با فواید کتاب خواندن آشنا کنیم تا شاید برای مطالعه بیشتر تشویق شوید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۱:۲۰    
شفا آنلاین:حضور شهروندان در یکی از ایستگاه های آتش نشانی برای ابراز همدردی با آتش نشانان زیر آوار مانده در حادثه پاساژ پلاسکو
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۷    
شفا آنلاین:پست اینستاگرامی حبیب رضایی بازیگر سینما و تلویزیون در سوگ حادثه پلاسکو:میدونی یک گردان بره یک نفر برگرده یعنی چی؟...همین
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۷    
یک شاهد عینی که جزو نجات یافتگان ساختمان پلاسکو است دقایقی قبل در گفت و گو با شبکه خبر تلویزیون نکات تازه ای از دلایل وقوع بحران را بازگو کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۲    
در حال حاضر همه ی تلاشها باید برای نجاتِ جان گرفتار شدگان جهت دهی شود. رسیدگی به علل حادثه مسأله ی بعدی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۲    
نشستن های طولانی نه تنها برای متابولیسم بدن مضر است، بلکه باعث می شود زودتر پیر شوید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۲    
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۷    
"حماسه ای که آتش نشانان فداکار در این صحنه خدمت، آفریدند و جان خود را برای نجات هموطنان خویش فدا کردند، ملت ایران را به سوگ و ستایش روح فداکاری و از خودگذشتگی این فرزندان رشید ملت واداشت.|
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۷    
همه ما می دانیم که کلسیم و ویتامین D برای ساخت استخوان سالم ومحکم لازم است و مصرف برخی از غذاها باعث ضعیف شدن استخوان می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۲    
بسیاری از افراد پیر و جوان به اختلال سردرد موسوم به میگرن مبتلا هستند، تحقیقات نشان می دهد استفاده از ابزارهای هوشمند را باید به لیست عوامل محرک میگرن بیافزایید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۷    
دکتر سعید اسکویی در همایش مبارزه و پیشگیری از سرطان در استانداری قزوین افزود: 488 نفر از این افراد مرد و 336 نفر زن هستند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۲    
سلامت پا و به ویژه کف پا یکی از مهم ترین ارکان سلامت عمومی بدن است که اغلب نادیده گرفته می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۲    
طبق آخرین ارزیابی ها حدود 90 درصد از نوجوانان و جوانان استان خراسان رضوی مبتلا به کمبود ویتامین دی هستند که کمبود این ویتامین در دختران 93 درصد و در پسران 85 درصد است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۷    
تخمک گذاری به زمانی گفته می شود که یک تخمک (یا در برخی موارد نادر بطور طبیعی بیشتر از یک تخمک) از تخمدان آزاد می شود و این زمان را "دوره باروری" در سیکل قاعدگی می نامند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۲    
در حال حاضر نیاز حاد و مبرم به خون وجود ندارد و چنانچه اهداکنندگان نوعدوست در تهران تمایل به اهدای خون داشته باشند بهتر است که در روزهای آینده و همچنین در هفته پیش رو مراجعه کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۲    
متاسفانه اکثر مردم به محض غمگین شدن، نمی توانند با آن مقابله کنند و با توسل به انواع راهکارها می خواهند تا آن را در کوتاه ترین زمان ممکن رفع کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۲    
امسال 11 میلیون نفر از دفترچه بیمه درمانی بهره مند شدند که این یکی از اقدامات در راستای این طرح تحول سلامت است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۷    
80 درصد علل مرگ و میر در کشور به علت بیماری های غیر واگیردار است که با اجرای طرح های پیشگیری و مقابله ای می توان از گسترش این بیماری ها مقابله کرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۲    
طب سوزنی یکی از پرکاربردترین روشهای درمانی طب مکمل محسوب می شود. سابقه این طب به چندین هزار سال قبل در شرق آسیا بویژه امپراطوری چین برمی گردد که از آن برای درمان بیماریهای مختلف استفاده می شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۷    
مصرف اسید فولیک در درمان بیماری های مانند آرتریت روماتوئید، نارسایی کلیوی، کبد، دستگاه گوارشی، استرس و اضطراب و سیستم های عصبی جنین تاثیر بسزایی دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۲    
به شهرداری اجازه دادیم برای خروج آتش نشانان از زیر آوار در صورت نیاز برخی ساختمان های اطراف را تخریب کنند تا بتوانند به ساختمان ورود کنند و افراد حبس شده در زیر آوار را نجات دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۲    
این ابزار امکان آزمایش نمونه بافت ها را بدون نیاز به ارسال آن ها به آزمایشگاه فراهم می کند و می تواند پزشکان را در درمان سرطان، سل و سایر بیماری ها یاری کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۲    
برخی عوارض یائسگی همچون گر گرفتگی ها، تعریق ها و شب نخوابی ها باعث کاهش کیفیت زندگی زنان می شود و علاوه بر این ممکن است با پوکی استخوان یا شکستگی های ناگهانی استخوان دست به گریبان شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۷    
مطالعات قبلی ارتباط رژیم غذایی حاوی مقادیر زیاد گوشت کبابی و افزایش احتمال ابتلا به سرطان سینه را تایید کرده بود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۷    
آخرین آمار مصدومان حاکی از این است که در مجموع 72 تن در این حادثه مجروح شدند که 47 تن به شکل سرپایی خدمات درمانی دریافت کرده و 25 تن دیگر نیز در بیمارستان تحت درمان هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۲    
برای سه میلیون و 200 هزار کودک سه تا پنج سال کشور امسال غربالگری شنوایی انجام شد و 60 هزار کودک با مشکل تنبلی چشم نیز شناسایی شدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۷    
یکی از بهترین سالادها برای از بین بردن سموم از بدن سالاد کلم است، برای تهیه این سالاد مغذی که سرشار از انواع ویتامین ها، آنتی اکسیدان و املاح معدنی است، به مواد زیر نیاز دارید
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۲    
این طرح به منظور اجرای مطالعات همگروهی بزرگ (کوهورت) و ثبت بیماری های افراد انجام می شود و پس از انجام مطالعات، بیماری ها و اطلاعات افراد ثبت می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۲    
جدیدترین اسامی و وضعیت درمانی مصدومان حادثه "پلاسکو" اعلام شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۷    
هم بخش دانشگاهی دولتی و هم بخش بیمارستان های خصوصی، خصوصا بیمارستان هایی که در محل حادثه هستند در آماده باش کامل به سر می برند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۷    
شفاآنلاین:مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان اینکه سال گذشته خانواده های حدود 2200 فرد مبتلا به مرگ مغزی حاضربه اهدای اعضای بدن عزیزان شان به بیماران نیازمند نشدند درعین حال ازمرگ روزانه 7 تا ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۲    
تصاویر دلخراشی که از طریق تلگرام منتشر میشوند به شدت باعث ایجاد عارضه روانی وافزایش استرس مردم می شوند و بعد منفی دارند. در عین حال انتشار این تصاویر هیچ کمکی به مردم نمی کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۲    
ثبت نام برای شرکت در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 96 از اول بهمن شروع می شود و تا دهم همین ماه ادامه دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۲    
شفاآنلاین:دقایقی قبل وزیرکشور به همراه حسین فریدون برادررئیس جمهوری درمحل ریزش ساختمان پلاسکو حضوریافت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۷    
سردرد یکی از شایع ترین بیماری های بشر و یکی از سردردهای مهم میگرن است. میگرن به معنی نیمه سر است و می توان گفت سردردهای نیمه سر نام میگرن به خودشان می گیرند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۲    
سال گذشته 800 نفر از افراد دچار مرگ مغزی، اهدای عضو داشتند و خانواده های 2 هزار و 200 نفر راضی به اهدای عضو عزیزشان نشدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۲    
اگر چربی ذخیره شده در کبد حدود 5 الی 10 درصد وزن اندام های بدن را تشکیل داده باشد، مبتلا به کبد چرب خواهید بود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۷    
از ابتدای وقت اداری شنبه(دوم بهمن ماه)، مالکان واحدهای صنفی ساختمان پلاسکو که دارای بیمه نامه از شرکت بیمه ایران هستند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۲    
شفاآنلاین:معاون اول رئیس جمهوری ازآمادگی کامل دولت برای عملیات امداد و نجات در حادثه آوارساختمان پلاسکو خبرداد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۷    
روغن کتان مهمترین منبع اسید چرب امگا-3 است که این نوع اسید غیر اشباع در حفظ میزان کلسترول نقش مؤثری دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۲    
با فقدان یکی از دوره های قاعدگی در بانوان نخستین چیزی که ممکن است به ذهن آنها خطور کند، بارداری است. اگر این گزینه رد شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۲    
همه نیروهای درمانی و بهداشت در حالت آماده باش هستند. همکاران پزشکی و اورژانس آمادگی کامل دارند تا در صورت خروج افرادی که زیر آوار مانده اند، خدمات لازم را ارایه دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۷    
شفا آنلاین:توضیح عکاس ایلنا درباره این عکس: "ولم کنید باید همکارام رو نجات بدم"
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۷    
در پایان روز کاری گذشته، نرخ فروش اسکناس دلار آمریکا در صرافی های منتخب بانک مرکزی 37,600 ریال بوده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۲    
به گزارش شفا آنلاین ،اسامی مصدومین حادثه ریزش ساختمان پلاسکو 1- امید حدادفر ( بیمارستان فیروزگر) 2-تیمور سلیمی (بیمارستان فیروزگر) 3-علی اصغر فهرست آوان لو ( بیمارستان پارس) ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۷    
اسامی 12 نفر از مصدومین آتش سوزی پلاسکو که در بیمارستان سینا بستری هستند اعلام شد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۲    
گهگاهی پروتئین ها عملکردی بیش از آن چه انتظار داریم انجام می دهند. برای مثال، مدت هاست که ارتباط پروتئین Dab2 با سرطان شناسایی شده است و به نظر می رسد که این پروتئین جزئی از مسیر پیام رسانی Ras-MAPK ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۷    
در حال حاضر ذخایر خون و فراورده های خونی برای کمک رسانی به مصدومان حادثه ی ساختمان پلاسکو مناسب است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۷    
تمام بیمارستان های تهران برای خدمت رسانی به مصدومان در حال آماده باش هستند و تا این لحظه 20 نفر از مصدومان به وسیله تیم های اورژانس 115 به بیمارستان های سینا، نفت، امیرالمومنین ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۲    
مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری تخمین می زنند بین 700 هزار تا 1.4 میلیون نفر در ایالات متحده دارای عفونت مزمن ویروس هپاتیت B هستند و همه ساله 200 هزار نفر جدید به این عفونت دچار می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۷    
عباس لطفی پژوهشگر طب سنتی به افراد با گروه های خونی A اشاره کرد و گفت: مصرف گیاهان دارویی گل یاس، آویشن و چای سبز استرس افراد با گروه خونی A را کاهش می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۲    
اطلاعات تمامی بیماران هپاتیت سی توسط پزشکان معالج به عنوان یک تعهد پزشکی در این سامانه ثبت خواهد شد و تا این بیماران در دورترین روستاهای کشور یا در بهترین نقطه تهران به صورت برابر و همزمان از امکانات ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۲    
استفاده از سرکه بالزامیک به کاهش چربی های مضر مانند تری گلیسیرید و کلسترول و رفع چربی کبد کمک می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۷    
این مطالعه بر روی بیولوژی پایه کبد، راه را برای بررسی شیوه های درمانی مبارزه و جلوگیری از بیماری کبد چرب هموار می کند. نتایج این تحقیق به تازگی در مجله زیست شناسی سلولی طبیعی منتشر شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۲    
متاسفانه این طرح زمانی به تصویب رسید که زیرساخت های لازم آن فراهم نشده و به همین خاطر مشکلات فراوانی از جمله نارضایتی پزشکان را در پی داشت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۲    
این اتفاق در حالی روی داد که تعدادی از نیروهای دستگاه های امدادی در حال عملیات در محل حادثه بودند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۲    
امروزه افراد غذاهای فست فودی را به خاطر طعم دلنشین و خوب سس مایونز بکاررفته در آنها را دوست دارند و اکثر جوانان بیشتر به دنبال ساندویج و فست فودهای مختلف هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۷    
محمدیان با اشاره به شکل گیری شخصیت افراد گفت: شخصیت بالغ انسان زمانی وارد عمل می شود که او ریسک می کند، تصمیم می گیرد و حمایت می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۲    
عملکرد این وصله هوشمند در آزمایشات اولیه موفقیت آمیز بوده است و میزان گلوکز خون موش ها را کنترل کرده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۲    
این یافته ها نتیجه تحقیقات به دست آمده توسط محققان در INRS و دانشگاه مونترال است که اولین مطالعه به منظور بررسی ارتباط میان سرطان و استرس ناشی از کار در مردان در طول زندگی کاری شان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۷    
دکتر پیرحسین کولیوند اظهار داشت: حدود ساعت هشت صبح امروز در طبقات فوقانی ساختمان پلاسکو تهران حریق رخ داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۲    
تخم مرغ یک ماده غذایی مناسب و سرشار از پروتئین و ویتامین است و افراد زیادی در دنیا از این ماده غذایی استقبال می کنند و در اکثر وعده های خود از این چاشنی استفاده می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۷    
به تازگی تصویری از دست نوشته آیت الله رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از بازدید از آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۲    
پنج تن از برترین پزشکان و متخصصان جهان با ارائه راهکارهایی ساده اما در عین حال کاربردی، شیوه های حفظ سلامتی قلبتان را بیان کرده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۲    
غلامرضا قاسمپور با تاکید بر اینکه هر 4 نوع نان سنتی از استاندارد لازم برخوردارند، تصریح کرد: آرد هر کدام از نان های سنگک، لواش، بربری و تافتون، دارای ویژگی های خاص خودش است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۲    
شیزوفرنی، یک اختلال مغزی است که در آن، افراد واقعیت را غیرطبیعی تفسیر می کنند و با کاهش امید به زندگی تا 30 سال در ارتباط است.
  • ۱