جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۳May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 18 بهمن 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 بهمن 1395 شفا آنلاین 2 بهمن 1395 شفا آنلاین 3 بهمن 1395 شفا آنلاین 4 بهمن 1395 شفا آنلاین 5 بهمن 1395 شفا آنلاین 6 بهمن 1395 شفا آنلاین 7 بهمن 1395 شفا آنلاین 8 بهمن 1395 شفا آنلاین 9 بهمن 1395 شفا آنلاین 10 بهمن 1395 شفا آنلاین 11 بهمن 1395 شفا آنلاین 12 بهمن 1395 شفا آنلاین 13 بهمن 1395 شفا آنلاین 14 بهمن 1395 شفا آنلاین 15 بهمن 1395 شفا آنلاین 16 بهمن 1395 شفا آنلاین 17 بهمن 1395 شفا آنلاین 18 بهمن 1395 شفا آنلاین 19 بهمن 1395 شفا آنلاین 20 بهمن 1395 شفا آنلاین 21 بهمن 1395 شفا آنلاین 22 بهمن 1395 شفا آنلاین 23 بهمن 1395 شفا آنلاین 24 بهمن 1395 شفا آنلاین 25 بهمن 1395 شفا آنلاین 26 بهمن 1395 شفا آنلاین 27 بهمن 1395 شفا آنلاین 28 بهمن 1395 شفا آنلاین 29 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۷    
فیش اند چیپس در فر از مجموعه دستور غذایی های مارتا استوارت است که ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. اگر نمی خواهید که برای پخت این غذای خوشمزه از روغن زیادی استفاده کنید، آن را در فر بپزید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۶:۰۳    
ذائقه افراد در دوران کودکی و به ویژه در سنین زیر 5 سال شکل می گیرد، به همین دلیل باید ذائقه سازی کودکان را از زمان شروع غذای کمکی آغاز نمود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۰:۴۵    
التهاب مثانه بیماری شایعی است که معمولا به دنبال عفونت باکتریایی ایجاد می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۰۵:۰۰    
اشتباه سیل نگاه بدبینانه است که به سمتت نشانه می رود.قصه اعتیاد، قصه پردرد و رنج جامعه است. قصه ای که درنهایت مرگ تو را انتظار می کشد. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۷:۴۸    
اعلام آمادگی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در خصوص اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۱:۴۸    
اضطراب یا همان فشار روانی، حالتی است که خیلی ها آن را تجربه کرده اند و زندگی امروزه منهای آن، قابل تصور نیست. آ ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۳۲    
با اختراع تلفن ارتباط انسان ها بیشتر از شکل حضوری به شکل غیر حضوری و صدا منتقل شد. به این ترتیب تصور که در بر دارنده حالت چهره بود از بیشتر روابط انسانی حذف ش
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۴:۰۳    
داستان تکراری رنج کولبرهای شهرهای مرزی. قصه رنجی که شنیدنش شاید تکراری شده باشد اما دردش نه.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۲:۰۰    
یک سوءتفاهم ساده می تواند واکنش شدید شما را به همراه بیاورد؟ بی آنکه متوجه شوید یک رفتار با چه توجیهی از دوست قدیمی تان سر زده، اول او را متهم و بعد محکوم می کنید؟ ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۹:۳۰    
بر اساس جدیدترین تحقیقات پژوهشگران دانشگاه "روتردام" هلند که نتایج آن در مجله "انجمن شیمی" به چاپ رسید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۸:۱۸    
شفا آنلاین:نتانیاهو که به دیدار نخست ویر انگلیس رفته بود، پشت در ماند تا عاقبت در ساختمان شماره 10 را به رویش باز کردند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۷:۱۸    
طبق قانون برنامه ششم توسعه، هزینه مشاوره و آزمایش ژنتیکی زوجینی که مشکل مالی دارند باید از طرف نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی پرداخت شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۰    
قائم مقام معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: با ارتقاء کمی و کیفی خدمات دهی به بیماران در مراکز اورژانس بیمارستان ها، زمینه برای اجرای طرح ارتقاء بیمارستان ها فراهم می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۷:۳۳    
ماسک مو یکی از این روش هاست که در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب به بررسی روش های مراقبت از مو در کشورهای دیگر می پردازیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۶:۳۷    
نامه نگاری که قرن ها مهمترین وسیله ارتباطی آدم ها در فواصل دور بود، محدود شده به نامه های اداری خشک و رسمی و تغییرات سریع ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۶:۱۷    
این بانک با سرمایه بیش از 5.7 هزار میلیارد تومانی، برای سال مالی جاری 16 تومان سود برای هر سهم (حدود 924 میلیارد تومان) پیش بینی کرده اما طبق تکلیف بانک مرکزی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۵:۴۷    
همه مردا عاشق گوشت و کبابن. اصلا تو غذا گوشت نباشه که اون غذا، غذا نمی شه! فکر کن یک سینی کباب گوشت خالص.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۳۰    
پانکراتیت حاد شامل التهاب حاد لوزالمعده است، که با یک بیماری کوتاه مدت و بهبودی سریع توصیف می شود. پانکراتیت مزمن شامل آسیب دائمی لوزالمعده در نتیجه بیماری مداوم است. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۱۵    
حجامت پشت گوش نوزاد با خراشهای بسیار جزئی و آمدن چند قطره خون برای درمان زردی نوزاد موثر است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۰    
بیشتر مردم جهان به میزان کافی پروتئین مصرف نمی کنند. در مقابل، افرادی نیز فکر می کنند هرچه بیشتر پروتئین مصرف کنند، به بدن و سلامت خود لطف می کنند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۰    
بسیاری از عوامل خطرآفرین برای حمله قلبی شناخته شده هستند که از آن جمله می توان به سیگار کشیدن، دیابت، فشار خون بالا، چاقی، و ورزش نکردن اشاره کرد. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۴۸    
ما در وزارت بهداشت تلاش می کنیم این اتفاق رخ ندهد اما بدهی بیمه ها به نظام دارویی کشور به قدری سنگین شده که بسیاری از شرکت های دارویی توان تحمل این بار مالی را ندارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۳۳    
زمانی بود که ما جراح به تعداد کافی در کشور نداشتیم و دسترسی مردم به خدمات جراحی فک و صورت مشکل بود، اما اکنون در تمام استان های کشور جراح داریم که از نظر سطح آموزش و پژوهش ارتقا قابل توجهی داشته اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۳۳    
ازدواج یک جاده طلایی برای رسیدن به اهداف ما ایجاد نمی کند، بلکه باید خوشحالی و رضایت را درون خود جست وجو کرد و در دید و نگرش خود تغییراتی ایجاد کرد تا یک ارتباط سالم زناشویی حاصل شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۱۵    
حجت الاسلام ناطق نوری به منظور پیگیری درمان و انجام آنژیوگرافی در بیمارستان بستری است و حال عمومی ایشان خوب است و بزودی مرخص می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۳    
چربی دور شکم یکی از مهم ترین معضلات بیماران دیابتی و قلبی است. در این مقاله 10 نوع غذای مختلف را برای ذائقه های مختلف معرفی می کنیم که موجب افزایش چربی سوزی شکم می شوند. با ما همراه باشید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۳    
شواهد قانع کننده ای به دست آمده که نشان می دهد نداشتن فعالیت فیزیکی و حتی نشستن طولانی مدت نمی تواند تنها عامل چاقی افرادی باشد که بی تحرکی را دلیل اضافه وزن خود می دانند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۱:۴۵    
سرانه و شاخص سلامت مردم ایران از 120 کشور جهان کمتر و پایین تر است و دولت تدبیر و امید با نگاه ویژه به دنبال افزایش اعتبارات و زمینه سازی برای رسیدن به سطح بالاتر سلامت است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۱:۳۳    
نگهداری از واژن آنچنان هم سخت نیست و تنها با رعایت چند مورد می توان سرعت فرسودگی آن را کاهش داده و به زیبایی آن افزود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۱:۳۳    
گمان می رود که این هورمون اثرات ضد درد دارد و در جریان زایمان طبیعی سطح این هورمون به سرعت و به شدت افزایش می یابد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۱:۱۸    
ضوابطی که برای واردات روغن پالم و به سود سلامت مردم اخذ کردیم، و جدیتی که در برابر متخلفان از خود نشان دادیم مطلبی نیست که بر کسی پوشیده باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۱:۰۳    
فشار خون بالا اغلب هیچ علامت آشکاری ندارد اما در موارد پیشرفته ممکن است با سردرد، سرگیجه و خون دماغ به شما عرض اندام کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۰:۴۸    
این بودجه دولتی قرار است صرف آموزش و اطلاع رسانی جهت آگاهی جوانان درباره خطراتHIV، راه اندازی مراکز درمانی و مشاوره و همچنین تامین داروهای مورد نیاز بیماران ایدز شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۰:۳۳    
درصد بالایی از مبتلایان به دیسک کمر با درمان غیرجراحی بهبود می یابند, تمرینات کششی یکی از روش هایی است که در درمان دیسک کمر و کمردرد مفید است البته باید زیرنظر و با تجویز طبیب باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۰:۳۳    
اگر منابع به موقع تزریق شود تا خردادماه می توان بیش از 30 درصد مسکن مهر پردیس را تحویل داد. کارها در حال انجام است اما بیش از شش ماه است که پرداختی صورت نگرفته واقعا انبوه سازان مستاصل شده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۰:۱۸    
مواردی مانند عفونت ادراری، احساس مورمور شدن دست و پا، سوزش ادرار، عدم بهبود زخم و بریدگی و سردرد از عوارض بیماری دیابت نوع 2 است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۰:۰۳    
در این مطلب 16 توصیه اساسی برای سالمندانی که از باتری قلب استفاده می کنند را به شما ارائه می کنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۰:۰۳    
امروز از روش های جدید و پیشرفته تری به نام اکو کاردیوگرافی جنین نیز برای بررسی نارسایی های وی استفاده می شود که بیماری های سرشتی قلبی(کونژنیتال) رویان (جنین) را نشان می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۹:۴۸    
قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1123 دلار و 20 سنت و هر گرم طلای 18 عیار 115 هزار و 341 تومان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۹:۳۳    
براساس آمار ارائه شده از سوی شرکت کنترل کیفیت هوا، نتایج پیش بینی کیفیت هوا نشانگر برقراری شرایط نامطلوب کیفی هوا به ویژه برای گروه های حساس در روز دوشنبه است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۹:۳۳    
از سایر مواد مفید در ترکیب تخم شربتی می توان اسیدهای آمینه را نام برد، همچنین کالری کم موجود در این دانه می تواند دیابت را در مبتلایان مهار کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۹:۱۸    
تا پایان سال سه هزار میلیارد تومان اعتبار جدید تزریق می شود که پرداختی های بخش های دولتی تا شهریورماه و داروخانه و آزمایشگاه ها تا آذرماه پرداخت می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۹:۰۳    
وظیفه سازمان انتقال خون بر اساس تعریف سازمان بهداشت جهانی تامین خون کافی و سالم است که این سازمان معتقد است یک سوم مرگ های مادری به خاطر عدم دسترسی به خون اتفاق می افتد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۹:۰۳    
با توجه به این که به سمت جامعه مدرن حرکت می کنیم استفاده از ابزارهای الکترونیک برای انجام امور یک ضرورت محسوب می شود و می توان گفت جامعه پزشکی بیش از سایر گروهها به این ابزار دسترسی دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۸:۴۸    
همتی سرانه حق بیمه در کشورهایی با اقتصاد نوظهور را 71 دلار و در ایران 64 دلار برآورد کرد و گفت: در سایر کشورهای نوظهور سهم بیمه های عمر از کل حق بیمه آنها 55 درصد است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۸:۳۰    
دکتر حسن عینی زیناب در همایش تبیین سیاست های کلی جمعیت مبتنی بر سلامت مادر و کودک در رفسنجان اظهار کرد: اگر برای جمعیت می خواهیم برنامه ریزی داشته باشیم باید هر سه متغیر باروری ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۸:۳۰    
مسعود جهانگیری گفت: کاروان چشم پزشکی ما متشکل از متخصصان چشم پزشک، متخصصان شبکیه و قرنیه همچنین کارشناسان بینایی سنجی، پرستار ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۸:۰۳    
برای موفقیت طرح تحول سلامت نیاز به حضور پزشکان در این عرصه است و باید پذیرفت که بدون پزشکان عمومی طرح تحول سلامت موفق نخواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۸:۰۳    
نتایج تحقیقات جدید نشان داده است، ویژگی های شخصیتی در میان کودکان مسری است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۴۸    
در حال حاضر 74.5 درصد از بیمارستان های کشور تحت پوشش سیستم هموویژلانس قرار گرفتند که شامل 706 بیمارستان هستند و امیدواریم در سال آینده به پوشش 100 درصدی هموویژلانس در بیمارستان ها برسیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۳۳    
افراد سالم با مراجعه به کلینیک پیشگیری و ارتقای سلامت در بیمارستان قلب شهید رجایی، می توانند براساس سن، جنس و سابقه بیماری ها، ارزیابی شده و دستورات خاصی را دریافت کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۸    
باقر شهنی زاده گفت: بنده اعتقاد جدی دارم که جرم دندان به مراتب ضرر بیشتری نسبت به جرم گیری دارد و اگر عمل جرم گیری با دستگاه های استاندارد انجام شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۰۰    
سازمان تامین اجتماعی یکی از سازمان های بیمه گر در تامین منابع مالی طرح تحول سلامت است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۰۰    
محققان مطالعات جدیدی را در زمینه توسعه نشان های زیستی چندحالته مجهز به هوش مصنوعی برای تشخیص پیری و وضعیت سلامت آغاز کردند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۶:۴۸    
این شرکت پیش از انقلاب یک بانک در اختیار داشت که به اشتباه با بانک ملت ادغام شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۰    
هدف از اجرای این طرح بزرگ بهداشتی، پیشگیری از بروز بیماری ها به خصوص بیماری های غیر واگیر و ارتقای سلامت همه آحاد ایرانیان با ارائه خدمات فعال از سوی وزارت بهداشت است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۸    
پیش از این نیز رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد برای کاهش نرخ سود بانکی برنامه ای در دستور کار قرار ندارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۶:۰۰    
این راهکار جدید که In-Dx نام دارد، در واقع یک سیستم تشخیصی مولکولی است که امکان شناسایی باکتری های خطرناک را دارد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۸    
زیر ساخت تولید کیت تشخیصی و آنتی ژن نوترکیب در موسسه سرم سازی این شهرستان فراهم شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۳    
دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی روز دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان اظهار داشت: امید داریم بتوانیم بخش اعظم این مطالبات را پرداخت نماییم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۳    
اکنون محققان نکته جدیدی درباره این مغزهای کوچک کشف کرده اند. آنها متوجه شده اند سلول های عصبی می توانند رگ های خونی شان را نیز پرورش دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۴:۳۳    
کسانی که در بخش دولتی کار می کنند به خوبی واقفند اعدادی که در بودجه ها مطرح است، فقط عدد است و آنچه در عملکرد اتفاق می افتد همیشه بحث متفاوتی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۴:۳۳    
بیماری کبد چرب از مراحل ابتدایی شروع و پیشرفت می کند تا کبد درگیر شود. مثل هپاتیت های ویروسی، بیماری تا جایی پیش می رود که عملکرد کبد دچار اختلال شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۸    
وزیر بهداشت در سفر یک روزه خود به استان گلستان، صبح امروز مرکز دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) بندر ترکمن را افتتاح کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۴:۰۳    
برای پیشگیری از منفی شدن نرخ جمعیت، میزان نرخ باروری باید 2.1 باشد. جمعیت شناسان معتقدند که اگر میزان باروری زیر 2.1 باشد در آینده آن جمعیت آسیب خواهد دید
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۳:۴۸    
دولت برای اجرای سیاست یکسان سازی نرخ ارز، پیش شرط هایی را در نظر گرفته بود که بر این اساس، اکنون برخی از این پیش نیازها، محقق نشده است که البته عوامل داخلی و خارجی دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۳:۳۳    
از همان دقایق ابتدایی ریزش ساختمان پلاسکو ارزیابی های اولیه از میزان خسارت صورت گرفت که بر این اساس شعبه پرداخت خسارات مسخص شد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۳:۳۳    
به گفته محققان دانشگاه یل کنتیکت آمریکا، در حدود نیمی از افراد مبتلا به اختلال دوقطبی که مشخصه آن نوسانات اخلاقی است، اقدام به خودکشی می کنند و یک نفر از هر 5 نفر به خاطر خودکشی می میرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۳    
مدیرکل دفتر طب سنتی وزارت بهداشت، بازبینی و ابلاغ آیین نامه تاسیس سلامتکده طب سنتی ایرانی را از دیگر دستاوردهای این حوزه برشمرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۸    
احمد نجاتیان؛800 تخت بیمارستانی در آینده در سیستان و بلوچستان فعال می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۲:۳۳    
پزشکی شخصی، یکی از پیشرفته ترین علوم نوین پزشکی است و در درمان بیماری ها توجه به آن بسیار حائز اهمیت بود و لازم است مورد توجه قرار گیرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۳    
محققان می گویند: ساعت کاری طولانی موجب فرسایش سلامت فکری و فیزیکی فرد می شود چراکه فرصت کمتری را برای تغذیه خوب و توجه مناسب به خود در اختیارش می گذارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۳    
ابوالفضل فاطمی پژوهشگر طب سنتی اظهار کرد: مصرف زالزالک باعث درمان بیماری هایی مانند مشکلات روحی و روانی، فشارخون، قلبی و عروقی و لک های پوستی می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۱:۳۳    
غالبا گفته می شود چرخه تکامل داروین کُند است اما تحقیق ها نشان می دهد وقتی باکتری ها در مقابل آنتی بیوتیک ها قرار می گیرند، سرعت تولیدمثل شان شدیدتر می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۱:۱۵    
اشتغال زنان و در پی آن بی خوابی های پی در پی در حالی که متأهل هستند و فرزندی نیز دارند موجب شده است دغدغه فکری زنان افزایش یابد و آنها بیش از توانایی خود انرژی بگذارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۳    
سرطان به عنوان بیماری سخت و مرگبار شناخته می شود اما باید اذعان کرد 50 درصد از سرطان ها در بزرگسالان و 70 درصد در کودکان درمان پذیر هستند که ارتباط زیادی با شیوه زندگی دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۳    
در حادثه پلاسکو همه آتش نشان ها انگار گلچین شدند و پرکشیدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۸    
نمایندگان مردم بر این نکته تاکید دارند که اجرای طرح پزشک خانواده یک ضرورت است که عملیاتی شدن آن همراهی و همکاری بیمه ها را می طلبد این درحالی است که بیمه ها از هماهنگی در این عرصه شانه خالی می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۳    
شمار فوت ناشی از سلاح سرد درآذرماه 15تن است که در مقایسه با سال گذشته درآذر امسال87، پنج درصد افزایش داشته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۳    
محمدحسین قربانی اظهار کرد:داروخانه ها سرمایه های بسیار محدودی دارند و براساس داد وستد با بیمار و بر اساس درآمدهای کسب شده باید داروها را از شرکت های دارویی خریداری کنند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۳    
سرکه سیب نه تنها به کاهش چربی دورکمر کمک می کند، بلکه می تواند قندخون را تنظیم کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۳    
قاضی زاده هاشمی گفت: در بخش رفع مشکلات ناباروری عملکرد خوبی داشته ایم بطوری که در حوزه حمایتی و هزینه ها دولت 85 درصد را تامین کرده است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۹:۴۸    
یافته ها نشان می دهد مراحل اولیه رشد بسیار حیاتی است چراکه بافت مغز برای ادامه زندگی فرد برنامه ریزی می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۳    
چربی های ترانس از جمله دشمنان اصلی قلب محسوب می شوند. این چربی ها در غذاهای آماده، پیراشکی و شیرینیجات صنعتی به میزان زیادی وجود دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۹:۱۵    
با ظاهر شدن نشانه های رشد دندان روی لثه، نوزاد با احساس درد، ورم و آب ریزش دهان روبرو می شود. همچنین ممکن است در خوابیدن و خوردن هم برای مدت کوتاهی دچار مشکل شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۹:۰۳    
انواع مشابه ناهنجاری ها در مصرف کنندگان سیگارهای الکترونیکی همانند مصرف کنندگان سیگارهای توتونی وجود دارد و این ناهنجاری ها با افزایش ریسک بیماری قلبی مرتبط است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۹:۰۳    
احمد میدری اظهار کرد: در هفته جاری پیامکی به مشمولان ارسال می شود تا برای دریافت بن کالاهای حمایت غذایی اقدام کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۸:۴۸    
دکتر جمشید کرمانچی بیان کرد: هدف اصلی ما از ارائه طرح مراقبت جامع از بیماران، بهبود کیفیت زندگی بیماران بوده است، نه صرفا کنترل خونریزی آنها.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۸:۳۰    
رئیس انجمن متخصصان داخلی اظهار کرد: این تحریم بر خلاف قوانین سازمان ملل متحد و سازمان بهداشت جهانی است و نباید وسایل و امور پزشکی وارد مسائل سیاسی شوند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۸:۳۰    
رئیس انجمن علمی پرستاران قلب ایران اظهار کرد:در تمام بخش های بیمارستان ها این پرستاران هستند که تمام کارهای بیماران را انجام می دهد که اگر مهارت و تخصص کافی نداشته باشند آسیب های جبران ناپذیری به این ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۸:۰۳    
تنها به این دلیل که نمی توانید مزه خاصی را در آب حس کنید، معنایش این نیست که آبی که استفاده می کنید از نظر بهداشتی سالم است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۷:۴۸    
یافته های یک بررسی جدید نشان می دهد که سموم باقیمانده از دود سیگار بر روی سطوح گوناگون که اصطلاحا به آن دود سیگار دست سوم خوانده می شود، ممکن است به سلامت نوزادان آسیب بزند.
  • ۱