شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 5 آذر 1396 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 31 فروردین 1396 شهر فردا 31 اردیبهشت 1396 شهر فردا 1 خرداد 1396 شهر فردا 31 تیر 1396 شهر فردا 31 مرداد 1396 شهر فردا 31 شهریور 1396 شهر فردا 30 مهر 1396 شهر فردا 30 آبان 1396 شهر فردا 30 دی 1396 شهر فردا 30 بهمن 1396 شهر فردا 5 اسفند 1396 شهر فردا 1 آذر 1396 شهر فردا 2 آذر 1396 شهر فردا 3 آذر 1396 شهر فردا 4 آذر 1396 شهر فردا 5 آذر 1396 شهر فردا 6 آذر 1396 شهر فردا 7 آذر 1396 شهر فردا 8 آذر 1396 شهر فردا 9 آذر 1396 شهر فردا 10 آذر 1396 شهر فردا 11 آذر 1396 شهر فردا 12 آذر 1396 شهر فردا 13 آذر 1396 شهر فردا 14 آذر 1396 شهر فردا 15 آذر 1396 شهر فردا 16 آذر 1396 شهر فردا 17 آذر 1396 شهر فردا 18 آذر 1396 شهر فردا 19 آذر 1396 شهر فردا 20 آذر 1396 شهر فردا 21 آذر 1396 شهر فردا 22 آذر 1396 شهر فردا 23 آذر 1396 شهر فردا 24 آذر 1396 شهر فردا 25 آذر 1396 شهر فردا 26 آذر 1396 شهر فردا 27 آذر 1396 شهر فردا 28 آذر 1396 شهر فردا 29 آذر 1396 شهر فردا 30 آذر 1396 
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۳:۱۳    
قاتل 20 ساله ای که به جرم قتل جوان 21 ساله رشتی محکوم به قصاص شده بود با بخشش اولیای دم مقتول از اجرای حکم قصاص رهایی یافت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۱۱    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی شاهد تقویت حجم و ارزش معاملات سهام بودند که با افزایش تقاضا در گروه معدنی و فلزات اساسی با بازارگردانی سهام ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۱    
رئیس دادگستری محمدیه گفت: با تلاش شورای حل اختلاف از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد پرونده های طلاق در دادگستری محمدیه 18 درصد کاهش یافته است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۴۱    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی به استان قزوین سفر کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۰:۳۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان بر توسعه همکاری و ایجاد درک مشترک میان شهرداری و میراث فرهنگی تاکید کرد و گفت: این همکاری سبب توسعه پایدار اصفهان می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۰    
معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد که تا سقف 530 میلیون ریال تسهیلات به آسیب دیدگان زلزله پرداخت خواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۴۱    
جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی از دستگیری چهار نفر سوداگر مرگ در یک عملیات پلیسی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۲    
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از جمع اوری مبلغ یک میلیارد و 830 میلیون ریال جهت کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۲    
در هشت ماهه منتهی به ابتدای آذر امسال، تعداد 214 زندانی محکوم به پرداخت دیه ناشی از حوادث رانندگی با همکاری ستاد دیه و صندوق تامین خسارت های بدنی از بند حبس رهایی یافتند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۱    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر عمده ترین انتقاداتی که به پل صدر مطرح می شود، به تعریف این پروژه و بحث دو طبقه بودن آن است ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۱    
معاون مالی و اقتصاد شهرداری تهران از پرداخت اولین مرحله دیون و مطالبات شهرداری به پیمانکاران خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۱    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، با هدف بررسی میزان خسارات بخش کشاورزی در نقاط زلزله زده به استان کرمانشاه سفر کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۲۰    
اثر ثبت شده خانه تاریخی نائل متعلق به دوره صفویه در روزهای اخیر در بافت کهن شهر اصفهان تخریب شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۲    
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت که بر اساس دستور استاندار به تمامی شهرداران ، بخشداران و دهیاران ، با اجرای تفکیک زباله از مبدا ، حجم زباله تولیدی در استان باید 30 درصد کاهش یابد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۱    
روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر درپی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر سنگ پرانی ماموران یگان ویژه به سمت تماشاگران در استادیوم شهر جم و در پایان مسابقه تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی جم از ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۱    
مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران گفت: گروهی ویژه از خادمان به همراه محموله ای از اقلام بهداشتی و خوراکی برای عیادت و دلجویی از زلزله زدگان استان کرمانشاه به این مناطق اعزام خواهند شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۲    
فرماندار شهرستان قصرشیرین خواستار حذف روادید از مرز رسمی خسروی شد و گفت: برای توسعه مرز رسمی خسروی نشست هایی مستمر با طرف عراقی برگزار شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۲    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حادثه غرق شدگی دو کودک در منطقه "سیلاب کلوار" بویراحمد، یک کودک سه ساله جان باخت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۲    
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان گفت: فضای فیزیکی کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی شهرداری اصفهان دارای مشکلات مهمی است که باید نسبت به حل آنها اقدام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۲    
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری نخستین همایش ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان در روزهای 28 و 29 آذرماه در قم خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۲    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم گفت: در بازرسی از یک واحد تجاری در یکی از پاساژهای صفائیه قم، هفت عدد شال و کلاه تهیه شده از پوست حیوانات کشف و ضبط شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۰:۲۰    
جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف 90 کیلوگرم حشیش در محور مواصلاتی یاسوج – اصفهان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۰:۲۰    
مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور گفت: پرسنل پلیس راه آهن جنوب شرق امروز در جریان بازرسی های خود 42 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از خودرویی که جهت حمل با ناوگان حمل و نقل ریلی آمده بود کشف و ضبط ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۰:۲۰    
جانشین فرمانده سپاه کاشان گفت: پیکر مطهر شهیدان سید طاهر حسینی و مرتضی محمد نبی از شهدای مدافع حرم امروز در کاشان تشییع می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۰:۲۰    
اعضای شورای شهر اصفهان در جلسه علنی امروز به کاهش آلودگی هوای شهر و تعیین تکلیف هرچه سریع تر مدیریت روابط بین الملل شهرداری تاکید کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۰:۲۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی بابیان اینکه هرگونه افزایش قیمت نان در استان غیرقانونی است، گفت: در این خصوص با نانوایان متخلف برخورد قاطع می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۰:۲۰    
فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف و ضبط چهار کیلو و 250 گرم موادمخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبرداد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۰:۲۰    
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 125 کیلو تریاک و 10 کیلو هروئین توسط ماموران پلیس خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۰:۲۰    
رئیس پلیس استان بوشهر گفت: یک محموله 200کیلوگرمی موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان" دیلم" کشف شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۰:۲۰    
رئیس پلیس راه ایلام گفت: تصادف در محور مهران-ایلام شش مجروح برجای گذاشته است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۰:۲۰    
اعظم صمصامی به عنوان شهردار آب پخش معارفه شد تا برای اولین یک زن به عنوان شهردار در شهرهای استان بوشهر سکان دار شهرداری شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۱    
مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت گفت: حجم ریزش های جوی در آبان ماه سال جاری نسبت به سال آبی گذشته کاهش 92 درصدی را نشان می دهد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۲    
یک منبع آگاه در سازمان حج و زیارت از لغو تمامی پروازهای ایرلاین های ایرانی به فرودگاه نجف خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۲    
رئیس کلانتری 159 بی سیم از دستگیری سه عضو یک خانواده توزیع کننده مواد مخدر در محله مظاهری و کشف 57 بسته هروئین و شیشه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۸:۱۱    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل استانی و شهری در کشور خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۱    
معاون فنی و عمرانی شهرداری اردبیل گفت: پل قدس که از تقاطع های مهم و سرنوشت ساز برای شهر اردبیل در بازگشایی گره ترافیکی است همچنان با قوت و قدرت در حال اجراست.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۱    
عضو و رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شیراز گفت: طرح شهر ایمن از سوی شورا برای اجرا در شیراز بررسی و تدوین می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۲    
گروهی از کشاورزان چینی ناوگانی از پهپادها را برای سمپاشی مزارع به کارگرفته اند. این پهپادها از راه دور کنترل می شوند و اطلاعات هر فرایند را در سیستم آنلاین ذخیره می کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۲    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد از مسمومیت 3 نفر با گاز منوکسید کربن در روستاهای سپیدار و میمند خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۲    
فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر ترویج مطالعه سالم در جامعه، گفت: کلانتری های مازندران مجهز به ایستگاه مطالعه می شوند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۰    
دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران از امروز فعالیت خود را آغاز کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۷:۱۱    
تقریبا یک چهارم جمعیت شهرنشین از تغذیه سالم برخوردار نیستند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۷:۱۱    
طرح اولیه خودرویی در انگلیس رونمایی شده که با سرعت 320 کیلومتر برساعت حرکت می کند. این خودرو 2 میلیون دلار قیمت گذاری شده و تا 2020 ساخته می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۷:۱۱    
شهردار اردبیل از افزایش بودجه ماده 17 شهرداری تا رقم 795 میلیون تومان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۷:۰۲    
بارها مسئولان ارشد نظام و روسای دولت ها تاکید کرده اند که مسئولان در حوزه بهداشت و درمان، باید به گونه ای عمل کنند که بیماران به جز رنج بیماری، درد دیگری نداشته باشند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۶:۵۰    
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: استاندار مازندران بر تفکیک زباله از مبدا تاکید دارند و این امر باید با نظارت فرمانداران از منازل مسکونی آغاز شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۱    
رِئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: علی رغم وجود امکانات و توان تخصصی برای مقابله با مشکلات وقوع زلزله در شیراز، این شهر خصوصا بافت تاریخی و فرسوده در برابر زلزله ایمن نیست.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۱    
برای خرید خودرو کیا در بازار باید از 17 میلیون تومان تا 260 میلیون تومان هزینه کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۲    
سکه امامی امروز با کاهش 28 هزارو 800 تومانی نسبت به روز قبل به یک میلیون و 358 هزار و 700 تومان رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۰    
شهردار تهران گفت: در جریان جلسه شورای ترافیک شهر تهران مقرر شد به کارگیری خودروهای فرسوده در شهرداری تهران ممنوع شده و آمایش و کنترل دوره ای بنزین ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۱    
بر اساس اعلام گمرک ایران، ورود مسافری گوشی تلفن همراه آیفون ایکس، ممنوع نیست.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۶:۰۲    
حدود 20 روز پیش چین اعلام کرد که قصد راه اندازی یک ایستگاه پلیس مبتنی بر هوش مصنوعی و خودکار را در یکی از شهرهای بزرگش دارد ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی سازمان غذا و دارو نسبت به اخبار منتشر شده در زمینه حذف داروی پوکی استخوان در برخی از رسانه ها توضیحاتی را ارائه داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۵۰    
مدیر عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری آمل از حریق یک واحد مسکونی در روستای کبودکلای بخش دابودشت خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۵۰    
رئیس شورای شهر تهران گفت: همه حساب های شهرداری از سوی تأمین اجتماعی مسدود نشده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۵۰    
مدیر آبفای روستایی شهرستان بویراحمد از شناسایی 2500 انشعاب غیرمجاز در روستاهای شهرستان بویراحمد خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۵۰    
معاون شهرسازی و معماری کرج گفت: الگوی توسعه شهری کرج موفق نبوده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۴۱    
استاندار خوزستان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، معضل عارضه تنفسی پس از اولین بارش باران در فصل پائیز در استان خوزستان، مهار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۴۱    
پیرایشگر اهل تبریز توانسته با انجام اصلاح موی سر همزمان با دو دست و چندین قیچی نام خود را در کتاب ثبت رکوردهای گینس به ثبت رساند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
بخشدار ویژه خارگ گفت: به زودی اورژانس 115 در جزیره خارگ راه اندازی می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان کردستان نشان می دهد که احتمالا طی امروز و فردا بار دیگر بارش های پراکنده بعضی از نقاط این استان از جمله سنندج را تحت تاثیر خود قرار دهد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
پدیده دستفروشی در بومهن، مربوط به امروز و دیروز نیست، اما هر روز که می گذرد، این پدیده بغرنج تر و معضلات آن بیشتر می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه گفت: تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان گناوه پرداخت شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
جانشین رئیس پلیس راه گفت: باید در جاده های کوهستانی زنجیر چرخ همراه رانندگان باشد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با انتقاد از دغدغه اشتغال در شهر تهران گفت: حاشیه نشینی، آسیب های اجتماعی و دغدغه اشتغال زیبنده شهر تهران نیست.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
قلعه ای که همواره از تاریخ پر فراز و نشیب ایران زمین به سلامت عبور کرده، این روزها حال خوشی ندارد و به دلیل ترک های عمیقی که بر پیکرش نقش بسته، با خطر تخریب مواجه است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
رئیس شورای شهر تهران از لزوم توافق شهرداری و سازمان تامین اجتماعی برای حل و فصل بدهی ها خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
پروژه های تولید برق و آب دوبی با استفاده از انرژی پاک به صرفه جویی حداکثر 19 میلیارد دلار (70 میلیارد درهم) در این امیرنشین منتهی خواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۳۲    
مشاور عالی سازمان سنجش کشور زمان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 97 را اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۶    
ریس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد اعلام کرد: به منظور کاهش مشکلات ترافیک، طرح رایگان شدن استفاده از اتوبوس های شهری به کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد ارائه می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۶    
شهردار تبریز با بیان اینکه 2 هزار و 400 هکتار بافت موجود ناکارآمد شهری در تبریز نیاز به ساماندهی دارد، گفت: اولویت اصلی این شهرداری توجه به معضل حاشیه نشینی و خانه های ناپایدار شهری است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۶    
مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: خدمات کارت منزلت شهروندی هزینه ای از حقوق بازنشستگان کم نمی کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۶    
نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به آبان ماه 1396 نسبت به دوازده ماه منتهی به آبان ماه 1395 معادل 9.9 درصد است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۶    
مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی ورزشگاه حضرت امیرالمومنین(ع) با اعتبار 4 میلیارد و 200 میلیون تومان تکمیل شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر یک هزار و 218 کلاس درس در قالب 276 مدرسه با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد تومان توسط خیران مدرسه ساز در سطح استان در حال احداث است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۶    
استاندار همدان گفت: استان همدان آمادگی بهره مندی بیشتر از پدافند غیر عامل را دارد و برای اجرای دستورالعمل های پدافند زیستی آماده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۶    
استاندار خراسان رضوی خواستار اختصاص یک درصد از بودجه دستگاه های اجرایی برای پرداخت بدهی های خود به شهرداری مشهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۶    
دریاچه های متعددی که در حواشی برخی میدان ها و خیابان های اصلی شهر بوشهر پس از بارندگی شدید و پرحجم هفته گذشته تشکیل شد با وجود گذشت سه روز هنوز وجود دارند و باعت مشکل آفرینی برای رهگذران و وسایل ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۶    
مقامات استرالیایی نسبت به احتمال وقوع طوفان و تندباد شدید در بخش هایی از ایالت ویکتوریا از جمله ملبورن، مرکز این ایالت هشدار جدی دادند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۶    
اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به افزایش دمای مناطق مختلف استان، از افزایش 4 درجه ای دمای هوای پایتخت در 48 ساعت آینده خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۶    
مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان به نقش پر رنگ شهرداری ها در موضوع پیشگیری و فرهنگ سازی اشاره کرد و گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه آخرین آمار کشته شدگان زلزله استان را 483 نفر اعلام کرد و گفت: بر اساس این آمار، 27 نفر به شمار جانباختگان اضافه شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۶    
شهردار اردبیل بر احیای پلاک های وقفی در شهر اردبیل و عملیاتی شدن آنها در آینده ای نزدیک تاکید کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
مدیرکل محیط زیست استان تهران با بیان اینکه حدود 40 هزار خودروی تاکسی نیازمند تعویض کاتالیست هستند، گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
21 نفر از کارکنان یک شرکت تولیدی مانتو در تبریز با مونوکسیدکربن مسموم شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: مردم نیکوکار استان اصفهان در هشت ماهه نخست سال جاری 17 میلیارد 177 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: قدمت طرح های جامع و تفصیلی شهر اصفهان بسیار بالاست به طوری که اولین طرح جامع شهر به بیش از 400 سال قبل و زمان صفویه بر می گردد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: برای سال جاری 165 طرح عمرانی توسط بسیج سازندگی استان زنجان پیش بینی شده که طی هفت ماهه سال جاری 67 طرح عمرانی اجراشده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: سارق 18 ساله خودرو با 30 فقره سرقت در کرج دستگیر شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان از آغاز روند کاهش محسوس دما در نقاط مختلف این استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم از جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی شهروندان برای زلزله زدگان مناطق غرب کشور خبر داد که ارزش ریالی آن بیش از 8 میلیارد ریال است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در جریان کار امدادرسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه سرقت کلان و سازمان یافته ای رخ نداده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران با اشاره به آغاز کار تدوین برنامه سوم شهر تهران گفت: با توجه به اینکه برنامه سوم شهر تهران یک برنامه توسعه ای است ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
سرپرست شرکت آب منطقه ای استان همدان از وجود 24 فروچاله در استان همدان خبر داد و اظهار کرد: آخرین فروچاله سال 89 در منطقه اطراف روستای بابان کبودراهنگ ایجاد شده است و پس از آن دیگر شاهد ایجاد فروچاله ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
همزمان با مراسم بزرگداشت روز بسیج، مراسم گرامیداشت جانباختگان زلزله اخیر نیز در سرپلذهاب برگزار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
در جلسه امروز شورای شهر کرج مطرح شد که خطوط مترو کرج و حومه حدود 30 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
وب سایت imgur.com که یکی از پربازدیدترین وب سایت های جهان است، وقوع یک حمله هکری در سال 2014 و به سرقت رفتن اطلاعات 1.7 میلیون آدرس پست الکترونی و گذرواژه آن ها را تایید کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
ناسا در حال ساخت نوعی چرخ است که شبکه سیمی آن از جنس یک آلیاژ حافظه دار ساخته شده و در مقایسه با نمونه های قبلی استحکام بسیار بیشتری دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: طبق آمار دقیقی که وجود دارد شاهد کاهش 50 درصدی آتش سوزی در مراتع استان هستیم.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۰    
محققان گفتند که سیارکی به پهنای بیش از 3 مایل (4.82 کیلومتر) به زودی از نزدیکی زمین عبور می کند.
  • ۱