سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۳:۱۶May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 23 اسفند 1396 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 31 فروردین 1396 شهر فردا 31 اردیبهشت 1396 شهر فردا 1 خرداد 1396 شهر فردا 31 تیر 1396 شهر فردا 31 مرداد 1396 شهر فردا 31 شهریور 1396 شهر فردا 30 مهر 1396 شهر فردا 30 آبان 1396 شهر فردا 30 آذر 1396 شهر فردا 30 دی 1396 شهر فردا 30 بهمن 1396 شهر فردا 1 اسفند 1396 شهر فردا 2 اسفند 1396 شهر فردا 3 اسفند 1396 شهر فردا 4 اسفند 1396 شهر فردا 5 اسفند 1396 شهر فردا 6 اسفند 1396 شهر فردا 7 اسفند 1396 شهر فردا 8 اسفند 1396 شهر فردا 9 اسفند 1396 شهر فردا 10 اسفند 1396 شهر فردا 11 اسفند 1396 شهر فردا 12 اسفند 1396 شهر فردا 13 اسفند 1396 شهر فردا 14 اسفند 1396 شهر فردا 15 اسفند 1396 شهر فردا 16 اسفند 1396 شهر فردا 17 اسفند 1396 شهر فردا 18 اسفند 1396 شهر فردا 19 اسفند 1396 شهر فردا 20 اسفند 1396 شهر فردا 21 اسفند 1396 شهر فردا 22 اسفند 1396 شهر فردا 23 اسفند 1396 شهر فردا 24 اسفند 1396 شهر فردا 25 اسفند 1396 شهر فردا 26 اسفند 1396 شهر فردا 27 اسفند 1396 شهر فردا 28 اسفند 1396 شهر فردا 29 اسفند 1396 
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۹    
معاون رئیس جمهور در حکمی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران را منصوب کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۹    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: نخستین تاکسی اینترنتی تحت نظارت این سازمان تحت عنوان تاکسی اینترنتی بادسان راه اندازی شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۶:۲۹    
مدیر پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه گفت: نوروز امسال ورودی شمالی ارگ تاریخی سلطانیه، برای گردشگران و بازدیدکنندگان به گنبد تاریخی سلطانیه بازگشایی شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۱:۲۰    
رئیس کمیسیون املاک و مستغلات پارلمان محلی در دیدار با شهروندان محله نواب گفت: مشکل نرده های حاشیه رودخانه نواب در سال 97 مرتفع می شود چرا که در بودجه لحاظ شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۸    
هر گرم طلا 18 عیار امروز در بازار به ارزش 151 هزار و 750 تومان در بازار عرضه شد که در مقایسه با روز گذشته افزایش یافته است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۸    
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران درباره استعفای شهردار تهران گفت: شهردار تهران استعفای خود را به ریاست شورای شهر تهران ارائه داده است اما از آنجایی که ارائه استعفا بعد از آخرین جلسه رسمی ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از مشارکت بیش از 3 هزار مازندرانی در طرح ایمنی مسافران نوروزی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۰    
انحراف به چپ یک دستگاه خودرو تویوتا دو کابین در جزیره قشم در 24 ساعت گذشته منجر به کشته و مصدوم شدن چهار نفر شد که از این تعداد سه نفر مصدوم و یک نفر فوتی است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۹    
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: نیروی انتظامی استان البرز آمادگی کامل دارد تا ظرف مدت یک هفته معتادین متجاهر را از سطح استان البرز جمع آوری کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۹    
بر اثر آتش سوزی یک کارگاه تعمیر خودرو در ابتدای جاده ساری به قائمشهر، خودروها در آتش سوختند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۸    
شهردار زنجان گفت: حرف از ساخت یک ساله پل گلشهر که می شود، کسی باور نمی کند ساخت پل در زنجان در مدت کوتاه تمام شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۰    
معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از برخورد قانونی با 120 واحد آلاینده محیط زیست در سه ماهه آخر سال خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۹    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: در آخرین روز از هفته منابع طبیعی چهار درخت کهن سال به عنوان میراث فرهنگی در استان البرز به ثبت رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۹    
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: روز گذشته در یکی از بازدیدهای مشترک 400 کیلوگرم گوشت مرغ(سینه مرغ) فاقد هویت در یکی از رستوران های بین راهی در مسیر قزوین- زنجان کشف شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۹    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز از کشف جسد یک مرد 50 ساله در رودخانه کانی نیاز خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۹    
مدیر ساخت پل سیدالشهدای زنجان گفت: معماری پل سیدالشهدا در دنیا بی نظیر است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۹    
مدیرعامل هلال احمر استان کردستان گفت: جمعیت هلال احمر استان در قالب 56 پایگاه در ایام نوروز حدود 6 هزار نفر روز خدمات امدادی و غیره را به صورت افتخاری به مردم استان و مسافران ارائه می کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۹    
شهردار منطقه 8 مشهد از نصب 8 المان نوروزی در منطقه همزمان با نوروز 97 خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۹    
لحظه لحظه بهار نزدیک می شود و شمارش معکوس برای نوروزی دیگر شروع شده است و در این بین تلاش برای پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های مسؤولان و عوامل ستاد نوروزی ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محکومیت 6 واحد توزیع، عرضه و فروش محصولات شیرینی در قزوین خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۸    
استان کهگیلویه وبویراحمد با جاذبه های گردشگری زیبا پذیرای مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشور است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۹    
در نشست خبرنگاران رسانه های استان با مدیران و معاونت ها و کارشناسان ادارات محیط زیست، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۹    
علیرغم تمامی هشدارها و اطلاع رسانی صورت گرفته از سوی متولیان امر بار دیگر چهارشنبه آخر سال در استان کردستان 90 مصدوم بر جای گذاشت و حتی کار به قطع عضو نیز در این استان کشیده شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۸    
همزمان با روز بزرگداشت شهید، مزار شهدای خانواده ی پرسنل منطقه9 توسط مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران، شهردار، قائم مقام، معاونین و کارکنان منطقه 9 مورد عطرافشانی و شستشو قرار گرفت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۸    
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه21 از اجرای عملیات پاکسازی جداره های سطح معابر عبوری و بزرگراهی نواحی سه گانه این منطقه در راستای اجرای برنامه های "پیشواز نوروز97"؛ با هدف حفظ آراستگی مناظر شهری ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۰    
برخورد شدید سواری پراید با یک دستگاه تراکتور 2 کشته و مجروح برجای گذاشت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۸    
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: با آغاز سرمایه گذاری شرکت خودروسازی میتسوبیشی ژاپن در خمین این مجموعه خودروساز جایگزین طرح نیمه تمام خودروسازی سایپا در این شهرستان شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۸    
سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از کنترل نامحسوس محورهای استان قم توسط 15 خودروی گشت همزمان با ایام نوروز خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۸    
مانور ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه با حضور دستگاه های خدمات رسان در کرمانشاه برگزار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۹    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: سه نفر در ارتفاعات کوه هلن چهارمحال و بختیاری مفقود شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۹    
رئیس شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران در جلسه علنی پس از تعطیلات شورای شهر دلایل استعفا خود را مطرح می کند و در این باره تصمیم می گیریم.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۹    
زنجان، با داشتن آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری منحصر به فرد مقصد بسیاری از مسافران نوروزی است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۹    
رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه استعفای شهردار تهران در رابطه با بیماری جدیدش است، گفت: این بیماری استرس زاست و این در حالی است که کار در شهرداری همراه با استرس است و به همین دلیل نجفی تصمیم ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۰    
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: در ایام تعطیلات نوروزی برای خطوط تاکسی رانی و اتوبوس رانی سطح شهرکرد، کشیک نوروزی برای جابجایی مسافران پیش بینی شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۸    
منزل مسکونی خریداری شده توسط رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه به خانواده معلولانی که منزل در حال ساخت آنها تخریب شده بود، تحویل شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: با مجتمع های خدماتی رفاهی در صورت تخلف و عدم رعایت اصولی مورد توجه مسافران، برخورد قانونی می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۹    
جدیدترین آمار سازمان هواپیمایی حکایت از رشد حدود 10 درصدی تاخیرات پروازی ایرلاین های داخلی در بهمن 96 دارد ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۹    
رئیس مرکز فوریتهای پزشکی استان قزوین گفت: حوادث چهارشنبه آخر سال در استان قزوین 80 مجروح برجای گذاشت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۰    
حدود 540 واحد مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که دچار مشکل هستند، تخلفات مالی در آن ها صورت گرفته و پرونده های آن ها در مراجع قضایی در حال پیگیری است ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۸    
فرماندار اردبیل گفت: در تلفات چهارشنبه آخر سال تا به این لحظه یک نفر فوتی و 77 مصدوم در سطح استان اردبیل داشتیم.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۸    
عضو شورای شهر تهران گفت: استعفای شهردار تهران بعد از عید پذیرفته می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۹    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 گفت:جمعه هفته جاری، این منطقه میزبان برگزاری تور دوچرخه سواری در مسیر گردشگری و تاریخی پایتخت خواهد بود که با هدف ترغیب شهروندان به استفاده از این وسیله ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۹    
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از پرداخت بیش از یک میلیارد تومان عیدی به مددجویان زنجانی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۰    
معاون بهبود روش های اداره کل تشکیلات شهرداری تهران گفت: با توجه به شرایطی که شهرداری تهران در آن قرار دارد، موضوع استقرار معماری سازمانی نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت و الزام است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۰    
فرمانده انتظامی شهرستان فهرج گفت: سوداگران مرگ در انتقال 700 کیلوگرم مواد مخدر به استان های مرکزی کشور ناکام ماندند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه روزگذشته به علت اقدامات اشتباه برخی از شهروندان در چهارشنبه آخر سال، 58 مورد اعزام خودروهای آتش نشانی را داشته ایم ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۰    
دره مدیترانه ای دلفارد با ده ها آبشار منحصر به فرد و جنگل های متراکم انار شیطان و تلاقی فصل ها یکی از روستاهای هدف گردشگری استان کرمان محسوب می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۰    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه، آخرین آمار مصدومین حوادث چهارشنبه آخر سال کرمانشاه را 168 نفر اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: نیروهای عملیاتی این سازمان در شب چهارشنبه آخر سال در 16 عملیات اطفا حریق مربوط به این مراسم شرکت کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۰    
مدیر کل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری از تحویل اجساد 10 نفر از سرنشینان حادثه سقوط هواپیمای ترکیه ای به نماینده سفارت این کشور در تهران خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۸    
شهردار قلب طهران از برپایی تورهای گردشگری با محوریت طهران قدیم در هشت گذر تاریخی این منطقه در نوروز 97 و راه اندازی اولین مسیر گردشگری سبز در بافت تاریخی شهر تهران در راستای طرح استقبال از بهار خبر ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۸    
قیمت هر برگ از امتیاز تسهیلات مسکن در این روزها از 64 تا 68 هزار تومان داد و ستد می شود. زوج های تهرانی بدون احتساب وام جعاله باید حدود 13.5 میلیون تومان صرف خرید 200 برگ تسه کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۸    
رئیس اداره ایمنی گرافیک و حریم راه های جنوب سیستان و بلوچستان گفت: محورهای جنوب سیستان و بلوچستان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۸    
شهردار کوهبنان گفت: بعد از زلزله کوهبنان و در راستای ساخت واحدهای مقاوم تاکنون بیش از 500 مورد صدور پروانه داشتیم اما طرح تفصیلی ابلاغی به شهرداری کوهبنان مشکلاتی برای حوزه شهرداری و هم برای شهروندان ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۹    
عضو شورای اسلامی شهر تهران و ری و تجریش گفت: در این جامعه زندگی برای زنان سرپرست خانوار بسیار سخت است به همین منظور معتقدم در این جامعه سخت زنان بدسرپرست و بی سرپرست قهرمانان واقعی میدان های زندگی ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۹    
تهیه و تدوین طرح جامع مدیریت بحران شهر تهران با رویکرد بررسی تمامی مخاطرات طبیعی و انسان ساز و با هدف ارتقای ظرفیت تاب آوری و مقاومت شهر و شهروندان آغاز شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۹    
شرق پایتخت با اجرای ویژه برنامه های مختلف به استقبال از نوروز 97 رفت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۰    
جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران در مورد بررسی کناره گیری شهردار تهران از سمت خود آغاز شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۰    
شهردار اصفهان گفت: مترو توسط مردانی تکمیل شد که سه شیفته کار کردند. اینها همان مردانی هستند که در گذشته هم کار می کردند اما در این چهارماه به اندازه چهار سال کار کردند و مترو حاصل کار آنهاست ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۰    
شاخص آلودگی هوا در اهواز در ساعت 8 صبح به 154 رسید و در وضعیت ناسالم قرار گرفت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۰    
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: احداث جاده های جدید در برخی محورهای مواصلاتی استان سبب کاهش ترافیک و حوادث در آن محورها شده است
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۸    
شهردار قم گفت: دو هزار و 200 میلیارد تومان بودجه برای سال جاری به تصویب شورای اسلامی شهر قم رسیده بود که باید به این بودجه برسیم ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از اعلام محدودیت های ترافیکی تعطیلات نوروز 97 در استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۸    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان، توصیه هایی در جهت اطلاع رسانی و آموزش همگانی با هدف کاهش و مهار وقوع جرم در جهت جلوگیری از وقوع سرقت خودرو در پایان سال و تعطیلات نوروزی به شهروندان ارائه کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۰    
4 تن به عنوان اصلی ترین گزینه ها برای جایگزینی محمد علی نجفی، شهردار تهران معرفی شده اند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۰    
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از ارجاع پرونده تخلفات مجموعه پالادیوم واقع در منطقه یک خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۸    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو گفت: کار ما در حوزه حمل و نقل است و موضوع دست فروشان به ما مربوط نمی شود. مردم می توانند از دست فروشان خرید نکنند چون ما نمی توانیم جلویشان را بگیریم و بگوییم نفروشید.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۸    
شاخص قیمت کالاهای وارداتی سال 1395 نسبت به سال 1394 براساس اعلام مرکز آمار 2.8 درصد کاهش داشته است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۰    
وزیر راه، مسکن و شهرسازی از پیش بینی افزایش پنج درصدی سفرها در ایام نوروز خبر داد و تمهیدات این وزارتخانه در این ایام را تشریح کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۰    
سازمان جهانی بهداشت درحال طرح برنامه ای برای مقابله با چند ویروس خطرناک جهان است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۰    
ارائه خدمات فرهنگی هنری ورزشی برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و آموزش اخلاق شهروندی از 3 تا 15 فروردین ماه در مناطق 22گانه شهر تهران اجرا می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۸    
دستگاه خودپرداز در محدوده میدان ونک با 677 میلیون پول نقد توسط دزدان به سرقت رفت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۸    
یک عضو شورای شهر تهران استعفای شهردار تهران را تایید کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۸    
مدیرعامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار اعلام کرد که واردات تخم مرغ گرچه باید بیشتر از این میزان انجام می شد اما در کنار اقدامات صورت گرفته برای تقویت تولید و جایگزینی گله های مولد معدوم شده ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۹    
شهردار اصفهان گفت: جذب بودجه مدیریت شهری در دوره جدید پنج درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۹    
شهردار منطقه 12 شهرداری تهران علت پلمپ مجتمع تجاری امیر کبیر را مشکل فاضلاب این مجموعه دانست و از بازگشایی آن تا پایان ساعت کاری امروز خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۰    
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از افزایش ساعات کار تعدادی از خطوط اتوبوسرانی منطقه خبر داد و گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۰    
برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نوروز سال 1397 اعلام شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۹    
زمان صرف شده برای بازی کوییز آف کینگز که طی دو سال اخیر از زمان عرضه تا محبوبیت راه کوتاهی را پیموده ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۹    
رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: آتش نشانان همدانی طی 24 ساعت گذشته در 30 عملیات اطفای حریق شرکت کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۹    
قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه که افزایش تولید آمریکا، آمار مطلوب چین را تحت الشعاع قرار داد، به روند کاهشی خود ادامه داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۹    
همدان با همت و تلاش مسئولان برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی مهیا می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۰    
گوگل هم به جمع شرکت ها و موسساتی پیوست که هرگونه تبلیغات ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده اند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۰    
رشد اقتصادی کشور در 9 ماهه امسال 4.4 درصد و بدون احتساب نفت 4.7 درصد بوده است و همچنین در زیربخش ها رشد بخش های کشاورزی یک درصد، صنعت 3.1 درصد و خدمات 7 درصد محاسبه شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۸    
فروش و انتقال ارز به دانشجویان بورسیه با تایید وزارتخانه های علوم و بهداشت و بابت شهریه دانشجویان آزاد خارج از کشور از مقطع کارشناسی ارشد به بالا اجرا می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۹    
در جدیدترین گزارش سالانه کارآفرینی موسسه Amway، ویتنام موفق شد در بین 44 کشور برتر جهان، جایگاه نخست کارآفرینی را از آن خود کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۹    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: شناسایی و جمع آوری 6600 تخلف انشعاب آب و فاضلاب در شهرهای استان انجام شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۰    
سنگ نگاره ها کهن ترین آثار هنری و تاریخی به جا مانده از بشر هستند که از پنجره آنها می توان کلیه ابعاد زیست بشر را رصد کرد؛ سنگ نگاره ها را اکوموزه می نامند یعنی موزه هایی که در دل طبیعت هستند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۹    
بیشترین بار آلودگی از ایستگاه واقع در شهرک شهید رجایی با عدد شاخص 98 در شرایط سالم گزارش شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۹    
رئیس اورژانس استان یزد از افزایش حوادث چهارشنبه سوری در یزد به رغم کاهش آمار حوادث در کشور خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۹    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به کاهش قابل توجه حوادث چهارشنبه آخر سال در این شهر، گفت: مشهد چهارشنبه آخر سال را به خوبی پشت سرگذاشت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۹    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در آخرین چهارشنبه سال آمار حریق و آتش سوزی نسبت به سال گذشته 55 درصد کاهش یافت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۹    
رئیس پلیس راه استان گلستان از اجرای محدودیت های ترافیکی نوروز 97 در جاده های استان گلستان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۰    
شب چهارشنبه سوری و انتظارشهروندان برای فرار از معرکه ای که می تواند دامنگیرشان شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۸    
برخی رسانه ها از استعفای محمدعلی نجفی شهردار تهران خبر داده اند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۸    
شب چهارشنبه سوری و انتظارشهروندان برای فرار از معرکه ای که می تواند دامنگیرشان شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۹    
بانک مرکزی امروز (چهارشنبه) نرخ برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد که بر مبنای آن قیمت 33 ارز همچون دلار آمریکا ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۰    
مراسم امضای قرارداد توسعه میادین آبان و پایدار غرب در قالب قراردادهای جدید نفتی امروز امضاء می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۰    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد به دلیل کاهش درآمدها و افزایش مخارج، کسری بودجه دولت در ماه فوریه به 215 میلیارد دلار رسید.
  • ۱