سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 17 شهریور 1397 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 1 فروردین 1396 شهر فردا 1 فروردین 1397 شهر فردا 1 اردیبهشت 1397 شهر فردا 31 خرداد 1397 شهر فردا 31 تیر 1397 شهر فردا 30 مرداد 1397 شهر فردا 30 مهر 1397 شهر فردا 30 آبان 1397 شهر فردا 1 آذر 1397 شهر فردا 30 دی 1397 شهر فردا 1 بهمن 1397 شهر فردا 29 اسفند 1397 شهر فردا 1 شهریور 1397 شهر فردا 3 شهریور 1397 شهر فردا 4 شهریور 1397 شهر فردا 5 شهریور 1397 شهر فردا 6 شهریور 1397 شهر فردا 7 شهریور 1397 شهر فردا 8 شهریور 1397 شهر فردا 9 شهریور 1397 شهر فردا 10 شهریور 1397 شهر فردا 11 شهریور 1397 شهر فردا 12 شهریور 1397 شهر فردا 13 شهریور 1397 شهر فردا 14 شهریور 1397 شهر فردا 15 شهریور 1397 شهر فردا 16 شهریور 1397 شهر فردا 17 شهریور 1397 شهر فردا 18 شهریور 1397 شهر فردا 19 شهریور 1397 شهر فردا 20 شهریور 1397 شهر فردا 21 شهریور 1397 شهر فردا 23 شهریور 1397 شهر فردا 24 شهریور 1397 شهر فردا 25 شهریور 1397 شهر فردا 26 شهریور 1397 شهر فردا 27 شهریور 1397 شهر فردا 28 شهریور 1397 شهر فردا 29 شهریور 1397 شهر فردا 30 شهریور 1397 شهر فردا 31 شهریور 1397 
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۴    
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: طی چهار ماه ابتدای امسال 98 میلیارد و 492 میلیون و 900 هزار ریال برای جمع آوری پسماند این شهر هزینه شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۴    
موزه هنرهای دینی امام علی(ع) از 19 شهریورماه با سه نمایشگاه کربلا به روایت هنرمندان چاپ سنگی ، دو قرن هنر طراحی در ایران و نمایشگاه فعالیت های نشریه تندیس میزبان علاقه مندان به هنرهای تجسمی است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۶:۵۱    
در راستای صدور احکام جایگزین حبس، پدر کودک آزار به حضور در کلاس های کنترل خشم به مدت 80 ساعت مکلف شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۶:۲۶    
براساس مصوبه شورای اسلامی شهر و در راستای ایجاد شهری پویا و بانشاط، مجوز استفاده از پیاده روها برای 70 واحد صنفی صادر شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۵:۳۴    
شهردار اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم عزاداری حسینی در پایتخت حسینیت(اردبیل) اندیشیده شده و فضای شهر آماده عزاداری حسینی است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۲۴    
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به استقرار سامانه هوای گرم و مرطوب در این استان تا اواسط هفته جاری، گفت: در این مدت رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۲:۱۳    
در پی وقوع درگیری با افراد مسلح در میناب، دو مأمور نیروی انتظامی استان به شهادت رسیدند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۲:۱۳    
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: برای سامان بخشیدن به سرویس مدارس در سال جدید تحصیلی یک هزار و 500دستگاه تاکسی جهت تردد 20 هزار دانش آموز قزوینی از سوی این سازمان در نظر گرفته شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۲:۱۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین گفت: 406 هزار گردشگر از ابتدای سال جاری تاکنون از خدمات اماکن اقامتی استان استفاده کرده و در آنها اسکان یافتند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۲:۰۳    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اجرای طرح زوج و فرد خودروها در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: این طرح از فردا یکشنبه آغاز و تا پایان سال اجرایی می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۱:۵۳    
فرمانده انتظامی استان از متلاشی شدن هفت باند بزرگ سرقت در کرمانشاه با تلاش کارگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: ماموران قلابی هم در کرمانشاه دستگیر شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۱:۵۳    
در هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان بیان شد که عواید ناشی از فروش املاک، صَرف سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله گردشگری می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۱:۲۳    
مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: 300 قنات در چهارمحال و بختیاری خشک شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۱:۱۲    
جانشین پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه شدت حادثه نشان دهنده سرعت غیر مجاز است، گفت: محور طبس- یزد نیازمند نصب دوربین ثبت سرعت است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۱:۰۲    
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از کاهش 30 درصدی مرگ و میر معتادان و همچنین کاهش 14 درصدی خودکشی در این استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۰:۵۲    
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: خوزستان در تابستان سال جاری رتبه نخست صرفه جویی مصرف برق را در کشور به دست آورد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۰:۳۲    
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث بزرگترین پارک تفریحی به مساحت 300 هکتار در حاشیه سد اکباتان همدان در برنامه قرار دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۰:۲۲    
استاندار ایلام گفت: مشکلات پیمانکاران پروژه های راهسازی ایلام رفع می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۰:۲۲    
در آستانه ماه محرم و کمتر از 2ماه مانده به اربعین حسینی بسیاری از زیرساخت های مرز مهران به عنوان مهم ترین گذرگاه عتبات نیمه آماده است و البته خود پایانه مرزی هم نیاز به توجه ویژه دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۰:۲۲    
تیراندازی در شهرستان چرداول از توابع استان ایلام یک کشته و سه زخمی برجا گذاشت.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۲۴    
رئیس انجمن ورزش های هوایی استان اردبیل گفت: در راستای برقراری ورزش های هوایی به خصوص رشته پاراگلایدر در صدد شناسایی سایت های استاندارد پرواز در سطح استان اردبیل هستیم.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۱۴    
شهردار آسارا نبود مراکز اقامتی - گردشگری در محور کرج - چالوس را باعث بروز مشکلات زیادی ازجمله در حوزه مدیریت پسماند دانست.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۲۴    
یک کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری گفت: هنگام تهیه طرح تفصیلی شهرها سرانه های خدماتی و فضاهای سبز هر شهر مشخص می شود ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۲۴    
معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان گلستان گفت: از ابتدای سال تا کنون تعداد 81 واحد مسکن به مددجویان متقاضی بهزیستی در استان واگذار شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۱۴    
مجری طرح خط یک قطار شهری تبریز گفت: با تکمیل بخشی از نواقصات موجود مسافرگیری در ایستگاه 10 خط یک مترو تبریز به صورت کامل و منظم در حال انجام است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۰۴    
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: طی 5 ماه گذشته 850 میلیارد ریال درآمدهای مالیاتی به شهرداری ها اختصاص یافت.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۸:۳۴    
فرمانده انتظامی ایلام گفت: 495 توزیع و مصرف کننده مواد مخدر در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون دستگیر شده اند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۸:۲۴    
اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط استان از جمله مشهد روند افزایش دمای هوا و وزش باد نسبتا شدید را پیش بینی کرده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۸:۰۴    
مسئولان گلستانی معتقدند تغییر سیاست ها به افزایش تعداد گردشگران استان کمک کرده اما کارشناسان نداشتن برنامه و الگوی خاص گردشگری را علت توسعه نیافتگی این صنعت در استان می دانند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۷:۳۳    
با افتتاح دوربرگردان شهید مدرس-نلسون ماندلا، خودروهایی که شمال به جنوب بزرگراه شهید مدرس را طی می کنند، می توانند یک دسترسی راحت به مسیر جنوب به شمال این بزرگراه را داشته باشند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۷:۲۳    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور بر ضرورت الگوگیری شهرداری ها و شوراهای شهر کل کشور از روند پیشرفت نمایشگاه زنان و تولید ملی تاکید کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۷:۲۳    
شهردار تهران بر خدمات رسانی مضاعف سازمان مدیریت میادین از طریق عرضه ارزاق و مایحتاج شهروندان در میادین و بازارهای میوه و تره بار به شهروندان در شرایط اقتصادی موجود که مردم با مشکلات معیشتی رو به رو ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۷:۲۳    
مدیر موزه سفالینه و آبگینه از نمایش آثار هنری هنرمندان داخلی و خارجی در عمارت قوام السلطنه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۷:۱۳    
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مساکن مهر شهرستان همدان از فضای آموزشی مناسب بهره مند می شوند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۷:۰۳    
سیزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی دقایقی پیش با حضور سید محمدعلی افشانی، شهردار تهران و معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افتتاح شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۷:۰۳    
مشاور پروژه اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی آب کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح تعادل بخشی آب با 15 پروژه در کشور خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۷:۰۳    
سرپرست شهرداری کرمانشاه از افزایش 5 درصدی سهم این شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده خبرداد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۵۳    
مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: گرد و غبار چهارمحال و بختیاری را فرا می گیرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۵۳    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به وقوع 16 حادثه جاده ای طی هفته گذشته در این استان، از امدادرسانی به حادثه دیدگان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۳    
امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با 145 هزار تومان کاهش 4 میلیون و 320 هزار تومان و دلار با 300 تومان کاهش 12 هزار و 950 تومان فروخته شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۲۳    
شهردار اردبیل با اشاره به این که هویت تاریخی و شهری اردبیل در نامگذاری ها بسیار مهم است، گفت: استفاده از اسامی قدیمی را برای نامگذاری معابر و خیابان ها لازم وضروری است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۲۳    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه اگر تخصیص ارز دولتی در حمل و نقل عمومی نباشد، ارز ثانویه سیستم نوسازی را قفل می کند ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۵۳    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: 222 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان همدان طی 5 ماهه نخست امسال شانه سازی شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۵۳    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان از تدوین برنامه حمل و نقل همگانی و یکپارچه TOD برای خیابان کاوه گفت: خیابان کاوه به دلیل حضور مترو ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۵۳    
نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نظر اعضای شورای شهر در خصوص لایحه پپیشنهادی الحاق سه پهنه جی شیر ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۳    
رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم گفت: حداکثر دما در نقاط مختلف استان طی روزهای آتی به 40 درجه خواهد رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۳    
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم بیشترین میزان کالاهای احتکار شده در ماه های اخیر را شامل برنج، آلومینیوم، چای و لوازم خانگی به ارزش 229 میلیارد ریال دانست.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۲۲    
فرماندار بیرجند با بیان اینکه بیش از 130 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ابلاغ شده اما 89 میلیارد تومان جذب شده است گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۲۲    
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: یک میلیارد و 672 میلیون تومان در جشن عاطفه های سال گذشته جمع آوری شد که بنا به پیش بینی های ما امسال این رقم به سه میلیارد و 900 میلیون تومان افزایش می یابد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۰۱    
وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: برای استفاده از ظرفیت های استان های مرزی باید مراکز درمانی را در این مناطق تجهیز کرد تا شهروندان سایر کشورهای همسایه جهت استفاده از این خدمات بهداشتی درمانی به ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۰۱    
همایش طلایه داران تبلیغ در آستانه ماه محرم و به منظور کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد که طبق گفته مسؤولان کاهش سطح تحمل مردم یکی از مصیبت های جامعه است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۰۱    
شهردار اردبیل گفت: با استفاده از ماشین آلات نوین، ترمیم و تثبیت زیرسازی آسفالت در اردبیل برای اولین بار با صرفه جویی 30 درصدی انجام خواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۴:۵۱    
سردار مهماندار ساعات و روزهای ممنوعیت تردد وانت بارها و کامیونت های توزیع کالا در مهرماه سال جاری را اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۴:۱۱    
راننده خودروی 405 به دلیل خواب آلودگی و برخورد با جدول حاشیه خیابان جان خود را از دست داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۵۰    
شهری که در آن زندگی می کنیم، تنها شامل ساختمان ها و خیابان ها نیست، بلکه سرمایه های مادی و غیرمادی در آن وجود دارد که باید با برنامه ریزی صحیح از این داشته ها استفاده کرد تا فضایی مناسب برای زندگی ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۴۰    
مدیرکل هواشناسی استان زنجان از وقوع وزش باد در استان زنجان طی چند روز آینده خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۴۰    
دادستان شهربابک جزییات یک فقره قتل در شهربابک را تشریح کرد و گفت: قاتل اصالتا اهل کرج بوده و انگیزه خود از ارتکاب قتل را سرقت بیان کرده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۲۴    
لایحه پیشنهاد الحاق سه پهنه (جی شیر، کردآباد و پینارت) از حریم منطقه چهار شهرداری اصفهان به مساحت تقریبی 140 هکتار به محدوده قانونی شهر اصفهان فردا در چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر بررسی می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۲:۵۴    
سومین دوره جشنواره طولانی ترین نقاشی کودکانه تهران با حضور دو هزار کودک با شعار تهران شهر دوستدار کودک و با حضور محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۲:۴۴    
معاون شهرسازی شهرداری تهران از تعیین تکلیف باغات مجهول المالک در پایتخت خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۱:۵۴    
معاون نظارت شورای شهر تهران از بررسی وضعیت زباله های عفونی و بیمارستانی در شهر تهران خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۱:۵۴    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از تولید یک میلیارد و 450 میلیون گل شاخه بریده در سطح استان تهران خبر داد و افزود ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۱:۵۴    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران از کاهش جزیی دمای هوا در پایتخت خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۱:۲۴    
جمع آوری لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند در قالب طرح 9 در شهرستان انزلی به پایان رسید.