یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۷May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 3 شهریور 1397 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 1 فروردین 1396 شهر فردا 1 فروردین 1397 شهر فردا 1 اردیبهشت 1397 شهر فردا 31 خرداد 1397 شهر فردا 31 تیر 1397 شهر فردا 30 مرداد 1397 شهر فردا 30 مهر 1397 شهر فردا 30 آبان 1397 شهر فردا 1 آذر 1397 شهر فردا 30 دی 1397 شهر فردا 1 بهمن 1397 شهر فردا 29 اسفند 1397 شهر فردا 1 شهریور 1397 شهر فردا 3 شهریور 1397 شهر فردا 4 شهریور 1397 شهر فردا 5 شهریور 1397 شهر فردا 6 شهریور 1397 شهر فردا 7 شهریور 1397 شهر فردا 8 شهریور 1397 شهر فردا 9 شهریور 1397 شهر فردا 10 شهریور 1397 شهر فردا 11 شهریور 1397 شهر فردا 12 شهریور 1397 شهر فردا 13 شهریور 1397 شهر فردا 14 شهریور 1397 شهر فردا 15 شهریور 1397 شهر فردا 16 شهریور 1397 شهر فردا 17 شهریور 1397 شهر فردا 18 شهریور 1397 شهر فردا 19 شهریور 1397 شهر فردا 20 شهریور 1397 شهر فردا 21 شهریور 1397 شهر فردا 23 شهریور 1397 شهر فردا 24 شهریور 1397 شهر فردا 25 شهریور 1397 شهر فردا 26 شهریور 1397 شهر فردا 27 شهریور 1397 شهر فردا 28 شهریور 1397 شهر فردا 29 شهریور 1397 شهر فردا 30 شهریور 1397 شهر فردا 31 شهریور 1397 
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۰:۲۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت:همزمان با هفته دولت بازدید از موزه تنوع زیستی قزوین در شهر محمدیه به مدت یک هفته رایگان شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۶:۲۰    
فرماندار اردبیل گفت: مشکل آب استان اردبیل و دشت مغان حاد بوده و مدیریت ویژه ای برای حل این بحران نیازمندیم.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۵    
نخستین سمپوزیوم سردیس شهدا و مفاخر قزوین با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در سرای سعدالسلطنه افتتاح شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۵    
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد از آغاز عملیات توسعه گلزار مطهر شهدا در آرامستان بهشت رضا(ع) خبرداد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۵    
پروژه آبرسانی به روستای زاویه جیک در شهرستان سلماس با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار آذربایجان غربی ،نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۵    
فرمانده انتظامی تاکستان از کشف 300 عدد قرص خارجی مکمل قاچاق و 50 قوطی مکمل دارویی غیر مجاز قاچاق در این شهرستان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۵    
شهردار اردبیل با بیان اینکه منابع طبیعی، مطلوبیت هوا و وجود آب های معدنی در اردبیل فرصت های ویژه ای برای جذب و افزایش گردشگر در استان محسوب می شود، افزود: چنانچه شهرداری ها نتوانند به شکل اصولی ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل انتقال خون قزوین گفت:سامانه سیار خونگیری استان تا پایان آذرماه برای تامین واحد خونی مورد نیاز راه اندازی می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۳:۳۱    
استاندار بوشهر گفت: در هفته دولت امسال پروژه هایی با اعتبار بیش از 10 هزار میلیارد ریال در نقاط مختلف استان بوشهر آماده بهره برداری است. ب
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۱    
مدیرکل منابع طبیعی کردستان گفت: هم اکنون همه ظرفیت های دولتی و مردمی برای کنترل آتش سوزی جنگل های مریوان بسیج شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۱    
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در تعطیلات سه روزه اخیر شاهد افزایش 400 درصدی تصادفات در اصفهان بودیم و 10 نفر نیز در این تصادفات فوت کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۱    
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی از کشف و ضبط 577 سکه تقلبی در شهرستان اسفراین خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۱    
هرگونه تغییر احتمالی در هیئت رئیسه جدید شورای شهر اهواز ارتباطی با تغییر شهردار ندارد و در حال حاضر انتخابات هیئت رئیسه شورا با هدف تغییر در مدیریت شهرداری انجام نمی شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۱    
مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان از غرق شدن 2 جوان در دریا بزرگ چابهار خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۶    
آرام آرام به فصل پاییز نزدیک می شویم؛ فصلی که هم برگ ریزان است و هم آوازخوانی مرغان مهاجر، مهاجرانی که گاه با دام طمع کشتار می شوند و اما حالا خبری در راه است که می گوید ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۶    
معاون بهره وری شرکت گاز استان اصفهان گفت: یک میلیون و 765 مشترک گاز در استان داریم که 705 مورد از آنها مربوط به شهرستان اصفهان اند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۶    
مدیرعامل شرکت گاز اصفهان گفت: بابت تاخیر در نصب علمک گاز مشترکین به علت دلیل پراکندگی جمعیت و فاصله شبکه گازرسانی تا منازل مسکونی، از شهروندان عذرخواهی می کنم.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
همایش نکات حقوقی شهروندی هفتم شهریورماه در قم با حضور صاحب نظران و اساتید دانشگاه برگزار می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم گفت: طی سال جاری موتورسواران 15 تا 18 سال، بیشترین مجروحان حوادث رانندگی در قم را تشکیل داده که گواهینامه نداشته اند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: بدنبال واژگونی 2 خودرو، 13 نفر در جاده های استان اصفهان مصدوم شدند و یک پسر 10 ساله جان خود را از دست داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی از تشکیل تیم کارشناسی برای بررسی حادثه ریزش چند ساختمان مسکونی در مشهد با دستور استاندار خراسان رضوی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
معاون مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: استان آذربایجان شرقی رتبه پنجم پیری کشور را در اختیار دارد، شبستر پیرترین و چاراویماق جوان ترین شهرستان استان است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۵۴    
معاون امور جنگل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: ظرفیت ذخیره آب در جنگل های شمال از سد کارون سه بیشتر است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۴۴    
استاندار ایلام از شهرداری ایلام خواست به منظور استفاده بهینه از آب قنات های موجود برای آبیاری فضای سبز بهره گیرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۱۴    
شهردار سنندج از خرید خودروی مجهز به سامانه ثبت تخلفات رانندگی در سنندج خبر داد و گفت: این خودرو مجهز به دوربین های هوشمند پلاک خوان و ثبت تخلفات است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۵۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: 671 پروژه روستایی طی هفته دولت در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۱۴    
شهردار سنندج گفت: با هدف توسعه سرانه فضای سبز و افزایش ارتقاء سیما و منظر سطح شهر عملیات احداث فضای سبزبه متراژ بیش از 11 هزار مترمربع در انتهای بلوار شهدای نیروی انتظامی انجام شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۱۴    
با حضور استاندار کردستان و در دومین روز از هفته دولت عملیات اجرایی احداث سه مجموعه تفریحی، ورزشی و گردشگری در سنندج آغاز شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۱۴    
شهردار سنندج گفت: پس از تشکیل سازمان سرمایه گذاری شهرداری سنندج، بسته های سرمایه گذاری های متفاوتی آماده شده است که پس از اعلام فراخوان هایی به سرمایه گذاران واگذار می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۱۴    
معاون دادستان مرکزی خراسان رضوی علت تخریب 3 منزل مسکونی را انفجار آبگرمکن اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۱۴    
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ثبت 2 میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان همدان طی تعطیلات چند روز گذشته خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۷:۲۴    
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله انتخاب شهردار کرج، گفت: شورای شهر مستقل است و نمایندگان نظری را تحمیل نمی کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۴۴    
جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست سید محمدعلی افشانی، شهردار تهران و با حضور محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، پیروز حناچی معاون شهرسازی و معماری ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۴۴    
مدیرکل زندان های استان اصفهان با اشاره به افزایش زندانیان مهریه و نفقه در زندان های استان اصفهان گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۰۴    
شهردار منطقه 13 از ساماندهی بزرگراه شهید یاسینی خبر داد و گفت: خدمات ویژه ای در زمینه خدمات شهری، ساماندهی، زیباسازی، فضای سبزو مسیل ها و قنوات در این محور ارائه می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۰۴    
در اقدامی سه جانبه به کمک مناطق بیست و دوگانه با نظارت سازمان بوستان ها و فضای سبز و سازمان فناوری و طلاعات و ارتباطات شهرداری تهران ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۵۴    
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 از اجرای "طرح آنالیز خاک" در فضای سبز شهری این منطقه به همت "مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز" ورودی غربی پایتخت خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۴۴    
سرهنگ جبارزاده گفت: شانه راه اساسا به منظور توقف اضطراری خودرو ها و معبری برای گذر اضطراری به منظور پرهیز از یک حادثه است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۴    
بیدار شدن از خواب چند ساعت پیش از این که زنگ هشدار ساعت شما به صدا درآید، به واقع شرایطی آزاردهنده است. برای بسیاری از ما چند دقیقه خواب بیشتر نیز می تواند بسیار رضایت بخش باشد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۴    
شهردار اصفهان با بازدید از پروژه پیاده راه سازی چهارباغ عباسی، به بخشی از مشکلات این پروژه ورود کرد و دغدغه های خود را برای مجریان شرح داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۴    
با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و جمعی از مسئولان خانه آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان موزه افتتاح می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۴    
مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان گفت: 6 پرواز از فرودگاه زابل به دلیل کاهش دید ناشی از طوفان گرد و خاک در منطقه سیستان لغو شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۴    
عرشه پل شهدای خرم آباد در مدت کوتاهی بعد از اجرا و بهره برداری با تغییر شکل غیر مجاز مواجه شده و مقدار تغییر شکل عرشه از مقدار مجاز آئین نامه ای نیز بیشتر شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۴    
شهردار منطقه پنج قم گفت: در گذشته منطقه حدود 3.6 مترمربع فضای سبز به ازای هر نفر داشت که با توسعه بوستان ها و احداث فضای سبز جدید این سرانه به 7.4 مترمربع رسیده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۴    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف 90 کیلوگرم حشیش و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در قم خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۴    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا از غرق شدن دو شهروند آستارایی در نوار ساحلی و محدوده خطر آفرین این شهرستان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۴    
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 293 کیلو تریاک در شهرستان فردیس خبر داد و گفت: در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۴    
مدیرکل ثبت احوال گیلان با اشاره به اینکه 704 هزار و 343 کارت ملی هوشمند برای شهروندان گیلانی صادر شده است، گفت: گیلان در جایگاه چهارم کشور از نظر صدور کارت ملی هوشمند قرار دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۴    
در حالی که یک ماه تا پایان تعطیلات تابستان باقی مانده، حوادث رانندگی بی شماری در سطح جاده های درون و برون شهری گلستان روی داده و کام مردم را تلخ کرده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۳۵    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین گفت: در هفته دولت امسال 18 پروژه آب و فاضلاب شهری در استان به بهره برداری می رسد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۵    
شهردار منطقه چهار تهران از اجرای عملیات عمرانی بهسازی وایمن سازی بدنه بزرگراه ها خبرداد و گفت: در این طرح بدنه بزرگراه امام علی (ع) ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۵    
شهردار منطقه دو گفت: اولین تصفیه خانه مکانیزه آب های سطحی با ظرفیت 5 هزار متر مکعب در شبانه روز در منطقه 2 احداث و در آستانه بهره برداری قرار دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۵    
مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران گفت: به منظور تسریع و تسهیل در امر خدمت رسانی و افزایش رضایت شهروندان از این پس امکان ثبت درخواست پایان کار آپارتمانی ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۵    
شهردار منطقه دو کرمان از آغاز عملیات احداث پیاده راه در بلوار هوشنگ مرادی کرمانی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۴    
رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان با اشاره به احتمال وقوع طوفان شن در شرق کرمان در خصوص کاهش میدان دید در برخی محورهای مواصلاتی استان هشدار داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۳    
رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امروز سرعت لحظه ای طوفان در زابل به بیش از 122 کیلومتر بر ساعت رسید، گفت: این طوفان در حدود یک دهه اخیر بی سابقه بوده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۳    
تالاب بین المللی گاوخونی منظره ایی زیبا و تماشایی از تلاقی دریاچه و کویر در قلب فلات مرکزی ایران و ماوای پرندگان مهاجر و بومی است که پاییز و زمستان به آغوشش پناه می برند ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۳    
معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور قم به سلفچگان با 48 کشته و زخمی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۳    
مدیرکل هواشناسی استان زنجان از گرم شدن هوای استان زنجان طی چند روز آینده خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۳    
رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران از اعلام لیست بیمارستان های متخلف در حوزه زباله های بیمارستانی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۱    
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 از اجرای مراحل پایانی پروژه دوربرگردان مدرس-آفریقا خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۱    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان در خصوص شرایط بارش باران در استان اصفهان تا پایان شهریور ماه گفت: تا پایان تابستان بارشی برای شهر و استان اصفهان پیش بینی نمی شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۱    
یک کارشناس طراحی شهری با بیان اینکه مهمترین رویکرد در احیاء بافت فرسوده، بازآفرینی شهری است، گفت: رویکرد باز آفرینی شهری، جنبه های مختلفی دارد که همه جوانب آن به احیاء بافت فرسوده کمک می کند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۱    
در بازدید رییس شورای شهر مشهد و رییس کمیسیون عمران و شهرسازی از میدان راه آهن، شهرداری مشهد ملزم شد طرح بازپیرایی این میدان را تا پایان مهرماه به اتمام برساند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۱    
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: با هدف افزایش پایداری در توان مصرفی اتاق های سایت مناطق حدود 300 مورد از باتری های UPS مورد استفاده تعویض شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۱    
مدیرعامل شرکت خاکریز آب از پیشرفت 90 درصدی عملیات ایمن سازی پایه های پل تقاطع بزرگراه شهید خرازی با رودخانه وردآورد خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در پی حادثه انفجار و ریزش آوار 10 نفر جان خود را از دست داده و 7 نفر مصدوم شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۰    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران گفت: با هدف گسترش فضاهای فرهنگی و کسب رضایتمندی دوستداران فرهنگ و هنر، پیاده راه باغ فردوس در شمال تهران توسعه پیدا می کند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۲۵    
معاون نظارت شورای شهر تهران از افزایش تعداد پرونده املاکی که بدون رعایت ضوابط حق بهره برداری از آنها به دیگران سپرده شده بود، خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۵    
مدیرکل آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز مراحل اجرایی طرح حمایت از مدارس تهران با بهسازی و تعمیر مدارس فرسوده و کم برخوردار در ایام تابستان امسال خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۵    
شهردار منطقه 15 از ارائه خدمات سلامت محور رایگان به شهروندان منطقه به مناسبت فرارسیدن روز پزشک خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۰    
بر اساس مصوبه شورای معاونان بنیاد مستضعفان و طی بخشنامه معاونت توسعه ساختمان این بنیاد شرکت های بنیادی از این پس در ساخت و تولید پروژه های تجاری و مراکز عرضه برندهای خارجی سرمایه گذاری نخواهند کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۰    
رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران از برنامه ریزی شورا و شهرداری برای ایجاد پهنه فرهنگی رودکی، حدفاصل تئاتر شهر تا تالار وحدت و شناسایی 35 بنای واجد شرایط مرمت در این محدوده خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۰    
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با تأکید بر لزوم تشکیل منظم جلسات شورای شهر کرج گفت: در جلسه فردا بحث انتخاب شهردار کرج باید به رأی گذاشته شود تا طبق قانون هر کسی بیشترین رأی را آورد به عنوان ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۵    
معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور سلفچگان به قم یک نفر فوت و 47نفر مصدوم شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۲۰    
شهردار منطقه شش با اشاره به تمهیدات مورد نظر برای آماده سازی منطقه برای استقبال از مهر 97 گفت: با شروع مهر و آغاز فعالیت مدارس ...