جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۵May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرخوان 25 شهریور 1398 - shahrkhan.ir

شهرخوان 28 اسفند 1397 شهرخوان 26 فروردین 1398 شهرخوان 1 اردیبهشت 1398 شهرخوان 31 خرداد 1398 شهرخوان 31 تیر 1398 شهرخوان 1 مرداد 1398 شهرخوان 1 مهر 1398 شهرخوان 1 آبان 1398 شهرخوان 1 آذر 1398 شهرخوان 30 دی 1398 شهرخوان 30 بهمن 1398 شهرخوان 29 اسفند 1398 شهرخوان 1 شهریور 1398 شهرخوان 2 شهریور 1398 شهرخوان 3 شهریور 1398 شهرخوان 4 شهریور 1398 شهرخوان 5 شهریور 1398 شهرخوان 6 شهریور 1398 شهرخوان 7 شهریور 1398 شهرخوان 8 شهریور 1398 شهرخوان 9 شهریور 1398 شهرخوان 10 شهریور 1398 شهرخوان 11 شهریور 1398 شهرخوان 12 شهریور 1398 شهرخوان 13 شهریور 1398 شهرخوان 14 شهریور 1398 شهرخوان 15 شهریور 1398 شهرخوان 16 شهریور 1398 شهرخوان 17 شهریور 1398 شهرخوان 18 شهریور 1398 شهرخوان 19 شهریور 1398 شهرخوان 20 شهریور 1398 شهرخوان 21 شهریور 1398 شهرخوان 22 شهریور 1398 شهرخوان 23 شهریور 1398 شهرخوان 24 شهریور 1398 شهرخوان 25 شهریور 1398 شهرخوان 26 شهریور 1398 شهرخوان 27 شهریور 1398 شهرخوان 28 شهریور 1398 شهرخوان 29 شهریور 1398 شهرخوان 30 شهریور 1398 شهرخوان 31 شهریور 1398 
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۵    
آنها به اندازه کافی اشک برای پوشاندن چشم و مرطوب نگه داشتن آن تولید می کنند، اما برای تشکیل قطره هایی که باعث ریزش آن به گونه های چاقشان شود کافی نیست.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۲۳    
یک استراحت کوتاه در طول روز برای سلامت قلب شما می تواند مفید باشد.چرت زدن روشی سالم برای احیای سطوح انرژی و جبران کمبود خواب است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۳:۱۴    
متخصص قلب بدترین حالت های خواب برای قلب را برشمرد. بهترین حالت خواب برای بدن انسان بر پشت خوابیدن است اما افرادی که دوست دارند به پهلو یا روی شکم بخوابند باید به فکر عواقب جانبی آن باشند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۰:۰۹    
تخم مرغ حاوی کلسترول غذایی و چربی است، اما به نظر می رسد استفاده از این ماده غذایی، به ویژه در وعده غذایی صبحانه، می تواند فواید جالب توجه ای را ارائه کند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۲:۴۴    
تبریک به فرهاد ظریف و آرزوی خوشبختی برای این والیبالیست اسبق کشورمون.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۲:۴۴    
عکسی از زوج بازیگر در هند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۲۲:۰۹    
عزیلا آیوپوا به عنوان دختر برگزیده سال 2019 در تاتارستان معرفی شد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۴    
عکس هایی از سپیده توکلی رکورددار چندین رشته دوومیدانی ایران و فرزانه فصیحی دیگر عضو تیم ملی زنان، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۹    
کریستیانو رونالدو، ستاره 34 ساله و پرتغالی مدعی شد به زودی با جورجینا ازدواج خواهد کرد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۱:۴۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: امسال عملیات اجرایی پروژه چهار خطه محور شهرستان گرمی تسریع می شود و بر روی این موضوع تاکید ویژه ای داریم تا به زودی تکمیل شود چراکه یکی از اساسی ترین ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۵۹    
تجاوز به زن تهرانی در یک روز توسط چند نفر راننده زن جوانی که شبانه و هنگام رفتن به خانه توسط یک راننده شیطان صفت ربوده شده و به بیابان های جنوب تهران کشانده شده و مورد تعرض قرار گرفته بود.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۹    
رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: خرید و فروش خودروهای وکالتی ممنوع است و مردم با خرید و فروش خودرو به صورت وکالتی خودشان را گرفتار می کنند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۱۹    
استاندار اردبیل از راه اندازی بزرگ ترین کارخانه داروسازی شمالغرب کشود در اردبیل خبر داد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۰۹    
استاندار اردبیل گفت: بزرگ ترین واحد تولیدی کاغذ سنگی که بدون استفاده از درخت و آلودگی زیست محیطی سالانه 120هزار تن انواع کاغذ با مواد اولیه سنگ در اردبیل ایجاد می شود.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۹:۴۴    
10 علت مرگ زودرس در ایران اشاره کرد و گفت: در مهمترین دلایل مرگ های زودرس صدمات جاده ای با 38 درصد، سکته مغزی با بیش از 8 درصد، بیماری آلزایمر با 73 درصد افزایش، مشاهده می شود.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۹:۴۴    
اقدام بسیار پسندیده و زیبا از یک کاسب ، جنس فروخته شده با کمال احترام پس گرفته می شود ، لطفا مانع دست زدن و برداشتن بچه ها نشوید.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۹:۱۹    
پرویز پرستویی به ماجرای بازیگر شدن پسرش واکنش نشان داد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۹:۰۹    
یک هنرمند اتوبوس قدیمی از کار افتاده ای را در شمال فرانسه به استخر تبدیل کرد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۸:۵۴    
مهمترین عارضه جانبی کشنده استامینوفن که به خصوص با مصرف بی رویه مقادیر بالای این دارو اتفاق میافتد، نکروز کبدی ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۱۴    
حساسیت به بادام زمینی و ترکیبات مشابه یکی از مشکلات متداول در برخی کودکان است که برای اولین بار یک داروی ضدآلرژی بلعیدنی مناسب برای حل این مشکل به تایید رسیده است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۰۹    
پژوهشگران معتقدند که کمبود روی یک مشکل رایج در افراد مبتلا به سرطان مری و همچنین انواع دیگر سرطان است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۰۹    
بی احتیاطی یک گردشگر منجر به وقوع آتش سوزی در حریم قلعه فلک الافلاک شد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۰۴    
نانسی عجرم که به عنوان خواننده و سفیر حسن نیت یونیسف شناخته می شود به تازگی عکسی از خود و دختر کوچکش لیا در اینستاگرامش منتشر کرده است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۵۹    
مدیرکل درمان و حمایت های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه به منظور هولوگرام دار کردن داروهای آگونیست مورد استفاده در درمان اعتیاد از جمله متادون تدابیر بسیاری در دستور کار جلسات کمیته ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۴۹    
تالاسمی یک بیماری خونی مادرزادی است که با بزرگی طحال وتغییرات استخوانی همراه است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۳۹    
شبنم نعمت زاده امروز هنگام حضور در دادگاه از پوشش متفاوتی استفاده کرد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۲۹    
رییس کلانتری ولنجک از دستگیری دختری که بدون شرکت در کنکور و حتی ثبت نام در دانشگاه اقدام به حضور در کلاس های رشته دندانپزشکی در دانشگاه شهید بهشتی کرده بود، خبر داد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۲۴    
برای تقویت غضروف ها و کاهش درد مفاصل مکمل هایی مانند آووکادو و سویا موجود است که علاوه بر خاصیت ضد درد مفاصل، این مواد غذایی مسکن و ضد التهاب محسوب می شوند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۲۴    
تیم پرسپولیس در چارچوب هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل نوزدهم امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۰:۵۹    
برای تحریک بازسازی سلولی در مناطقی که تحت تاثیر زخم تبخال هستند، آنتی اکسیدان های موجود در گوجه فرنگی ایده آل است.مصرف گوجه فرنگی سرعت رشد میکروارگانیسم ها را کاهش می دهد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۰:۲۹    
به عقیده ی پژوهشگران با آزمایش بویایی می توان احتمال ابتلا به پارکینسون را 10 سال پیش از بروز علائمی همچون سفتی و خشکی اندام ها، لرزش تشخیص داد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۰:۰۹    
سلامت کلی انسان ها از سلامت دستگاه گوارش نشأت می گیرد و اغلب مردم از این موضوع بی خبر هستند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۹:۳۹    
استرس برای زنان جوانی که عهده دار مشاغل رده بالا هستند و ضمنا در خانه مسوولیت نگهداری از کودک و خانه داری را برعهده دارند، بیشتر مصداق پیدا می کند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۹    
آکنه و جوش بیماری پوستی تقریبا شایعی ست که در دوره ای از زندگی ، تمام جوانان ونوجوانان را به شدت های مختلف گرفتار می سازد .
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۴:۲۴    
باید بدانید که بیش از 4 هزار سال است که بشر استفاده از تاتو را شروع کرده، ولی اولین بار تاتو در سال 1984 میلادی به عنوان یک وسیله آرایشی برای رنگی کردن لبه پلک استفاده شد. ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۹    
اکثر روغن های ضروری به عنوان درمانگر خانگی مورد استفاده قرار می گیرند،افرادی که دچار سر درد های ناشی از مسدود بودن سینوس ها هستند،می توانن از این روغن استفاده کنند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۳:۳۴    
روغن کرچک برای پوست خواص بی نظیری دارد،روغن کرچک سرشار از سایر اسیدهای چرب است که هنگام استفاده روی پوست صورت، لطافت و نرمی آن را تقویت می کند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۴    
پوست به مراقبت های ویژه ای نیاز دارداز جمله این مراقبت ها دریافت ویتامین ها هست،این ویتامین را می توانید روزانه از طریق مصرف غذاهایی مانند سیب زمینی شیرین، هویج و سبزیجات برگ دار تامین نمایید.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۴    
استاندار اردبیل گفت: با توجه به موقعیت خاص جوی شهرستان اردبیل، برای جلوگیری از لغو پروازهای انجام یافته به این فرودگاه مقرر گردید تا مقدمات لازم برای جایگزینی فرودگاه پارس آباد به جای فرودگاه اردبیل ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۹    
مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: طبق آمار در حال حاضر 33 درصد از مجموع مدارس استان شامل 923 مدرسه با چهار هزار و 112 کلاس نیازمند بازسازی هستند که باید در راستای تدوین برنامه ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۹    
فرماندار اردبیل گفت: تصفیه و خط انتقال 24 چاه آب در اردبیل در حال مطالعه است تا بعنوان سفره های زیرزمینی ذخیره شده و در زمان وقوع بحران آبی از آنها استفاده شود.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۴    
همسرم بار ها می گفت: من یک تار موی تو را با صد نفر مانند نادیا عوض نمی کنم، اما آن زن با پول هایش شوهرم را در مشت خودش گرفته بود با این حال مادر شوهرم مرا خیلی دوست داشت و هیچ گاه روز تولد یا سالگرد ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۹    
پوست میوه بیشترین میزان آنتی اکسیدان را دارد،مقدار ویتامین آن بیشتر از مقدار ویتامین موجود در آب این میوه هاست، به همین علت دارای خاصیت فراوانی است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۴    
چندی پیش، نوعروس درحالی که آشفته و گریان بود به دادگاه خانواده ونک تهران رفت تا پرده از سرنوشت تلخ خود بردارد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۱۴    
خانواده یک پزشک آمریکایی به نام اولریش کلوفر وقتی می خواستند اسباب و اثاثیه خانه او در ویل ایلینوی را چند روز پس از مرگش بررسی کنند، بقایای 2446 جنین مرده را پیدا کردند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۹    
به اعتقاد دانشمندان ،داخل خیارماده ای است که از آلزایمر جلوگیری می کند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۴    
اسپند از نظر حکما، از حلق گرفته ،تا اعماق بدن تاثیر می گذارد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۹    
فشار خون بالا یکی از عوامل اصلی افزایش خطر سکته مغزی،نارسایی قلبی، حملات قلبی، آنوریسم آئورت، بیماری مزمن کلیه، بیماری شریانی محیطی است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۴    
باشگاه استقلال با انتشار ویدئویی از لحظه خروج اتوبوس حامل بازیکنان این تیم از ورزشگاه شهید بهنام محمودی مسجدسلیمان از وضعیت بد امنیتی این ورزشگاه برای کاروان آبی های پایتخت خبر داد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۹    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درباره اجرای معافیت از سربازی برای افرادی که پدر و مادرشان 28 و 29 ماه سابقه ایثارگری داشتند ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۴    
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۹    
ثابت شده است مصرف برخی از غذایی بخصوص میوه ها، نقش مهمی در افزایش کیفیت خواب و جلوگیری از بروز اختلالات خواب دارد،
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۰:۴۴    
جدول هایی وجود دارد که براساس قد کودکان جوامع مختلف نوشته شده است،براساس این اعداد می توانیم بگوییم، یک کودک در کدام صدک قدی جامعه قرار دارد.اولین مرحله در ارزیابی قد چنین کودکی مراجعه به جدول قد است.